PDA

View Full Version : Wat is je favoriete Forex-makelaar?



AmeMowame
07:20,
Waarom??????

sandrakiwi
17:14,
Ik ben verhuisd naar IG Markets. Waarom? Omdat ik calls en puts kan gebruiken in plaats van stops.

oxraylovesgreenday
18:34,
Ik hou het meest van de look en feel van Interbankfx, ik heb ook demo-accounts geprobeerd bij de meeste van hun grote concurrenten (Alpari, Oanda, FXCM, Forex.com en FXDD).

zeppthi
19:55,
Ik heb 4 jaar op Oanda gehandeld (tot 70 $ per pip) - geen minste klacht. Maar nu handel ik futures op Eur/USD (6E). No stop hunting, geen requotes en andere dingen waar handelaren bang voor zijn.

wamerioCKK
21:16,
favoriete broker= fxsolution favoriete valutapaar= eur/jpy

felix
22:37,
Panda en Saxo Bank
Hallo, ik ben het met Oanda eens, maar hoe kan Saxobank economisch worden gebruikt? Mijn indruk was er een van HOGE minimale ticketkosten, waardoor fatsoenlijke technieken voor geldbeheer worden voorkomen --- Of heb ik daar iets verkeerd begrepen? Bedankt en groeten p.s. ik heb je een pb gestuurd

Icechurry
23:57,
Oanda en IBFX. Snelle storting en opname. Beiden hebben me nog nooit bedrogen en ik verdien bijna elke maand geld met hen.

blackmoore66
01:18,
Panda en Saxo Bank

kttemmFemhaFo
02:39,
mijn favoriete makelaar is een fx-oplossing, ik kan er ook van scalperen en nu heeft het ook meta-handelaar

Pablojiro
04:00,
Wat is je favoriete Forex-makelaar? Waarom??????
Ik hou van MGforex en AVAfx

fenix89
05:20,
Mijn favoriete forex-makelaar is oanda. waarom? Omdat je kleine verschillende maten kunt inruilen die je verkiest en ze brengen rente in rekening voor elke seconde, wat perfect is voor mijn hedging-egy.

OxriusNeu95
06:41,
Het draait allemaal om een ??????makelaar waarmee u handelt, maar als u van plan bent van makelaar te veranderen, raad ik u aan nooit een makelaar te selecteren na het lezen van recensies op sites. Niet alle beoordelingen zijn echt en gebaseerd op werkelijke ervaringen. Voordat u een beslissing neemt, kunt u met mensen praten, makelaars op forums en andere sociale netwerksites vragen en verifi�ren ...

Thariph
08:02,
Ik gebruik drie makelaars voor het reduneren en diversifi�ren van mijn fondsen, Dukascopy, MBT en FXCM Active Trader. Mijn aanbeveling is om vast te houden aan commissiegebaseerde en ECN-makelaars.