PDA

View Full Version : 30min van uw tijdsysteem



irenegarciac
17:28,
Dit is een systeem dat heel eenvoudig is en 300 netto-pips per transactie maakt. De enige mogelijkheid is dat het het unieke handelsplatform van OANDA gebruikt waarmee u oneven lots kunt verhandelen. Ik ruilde een demo-account met dit systeem en verdiende 8,2% in ��n dag!
Ok�, hier komt het, laat me weten wat je ervan vindt.

Ik begin met een blik op de daily chart en plaats 3 lijnen op de high, low en de middellijn tussen de high en low van de afgelopen 2 dagen. Ga vervolgens naar de 30 min-grafiek om te zien waar de huidige prijs wordt vergeleken met de middellijn als de huidige prijs boven de middellijn ligt, verkoop, als de prijs onder de middellijn ligt, koop. De beste invoer is na een beweging in de tegenovergestelde richting van de richting waarin u wilt handelen, als u wilt verkopen, wacht dan op een grote opleving, als u wilt kopen, zoek dan naar een grote neergang. (nog steeds niet geperfectioneerd, suggesties worden gewaardeerd)

OK, nu we weten in welke richting we moeten handelen, gaan we naar de 1 min-grafiek en met een hefboomwerking van 50:1 beginnen we het aantal eenheden te verhandelen dat gelijk is aan de grootte van uw handelsaccount (als u begint met $ 1000, verhandelt u 1000 eenheden) . Koop elke minuut een nieuw contract voor 30 minuten, maak je geen zorgen over prijsschommelingen die er niet toe doen, blijf gewoon weg van nieuwstijden. Koop of verkoop gewoon gelijke loten gedurende 30 minuten elke keer dat er een nieuwe kaars wordt gevormd.

OK, nu heb je na 30 minuten 30 transacties gedaan en moet je berekenen waar het exit punt is, wat eenvoudig is, het handelsplatform van OANDA toont je je gemiddelde positie, je hebt slechts 10 pips van dat gemiddelde nodig en je netto 300 pips. Hier is hoe het werkt, 1000 eenheden = $ 0,10 per pip en je hebt nu 30000 eenheden gecombineerd ter waarde van $ 3 per pip, vermenigvuldig dat met 10 en je krijgt $ 30 en $ 30/0,10 is 300. Dus kijk na 30 minuten handelen naar de gemiddelde kosten van uw transacties en als u al 10 pips winst heeft, sluit dan alle 30 transacties, zo niet, plaats dan een limietorder om alle 30 orders te sluiten wanneer het doel van 10 pip is bereikt.

Sinds deze thread is gestart, ben ik ervan overtuigd dat onbeperkt risico niet acceptabel is en ben ik van mening dat een vaste SL met dit systeem niet in alle markten zal werken. Dus om de SL te berekenen, neemt u de afstand tussen de 2-daagse high en het middelpunt en gebruikt u de helft van dat aantal pips voor de SL-set van de gemiddelde positieprijs. Dit geeft u voldoende ruimte voor de handel om winst te maken terwijl u enorme verliezen in geval van een onverwachte actie tegen u. Als de afstand tussen het hoogste punt van 2 dagen en het middelpunt 100 pips is, moet uw SL 50 pips verwijderd zijn van uw gemiddelde positie.

OK, nu nadat de eerste transactie is voltooid, ervan uitgaande dat u een limietorder hebt gebruikt en bent begonnen met $ 1000, heeft u nu $ 1030 voor uw volgende transactie, dus u zou 1030 eenheden per minuut kopen. U denkt misschien niet dat de extra 15 eenheden een groot probleem zijn, maar in op hetzelfde moment dat u nog eens $ 1000 zou verdienen om te verhogen tot 2 microlots bij een andere makelaar, zou u $ 1314 verdienen.

Ik heb dit getest op EUR/USD en GBP/USD, maar het zou werken op elk paar met een behoorlijke spreiding.

Ik heb zojuist een live-account geopend bij oanda en ik zal deze week live beginnen met handelen in dit systeem zodra mijn account is gefinancierd, maar tot die tijd zal ik screenshots van mijn demo-account posten.

AlicayBedoxr
19:49,
Ik ben niet zo nieuw bij FX. Ik heb het tot nu toe een aantal jaren bekeken en demo-handelen zonder veel succes. 1) Ik ben momenteel werkloos, dus ik heb alle tijd van de wereld om te handelen en ik handel liever in Azi� en de VS op de late dag, dus eigenlijk elk moment tussen 11:00 uur en 3:00 uur EST, dus ik kan alle VS, Euro en GBP-persberichten. 2) Het gebruik van de MA is een goed idee, maar ik heb nooit geluk gehad met indiors, maar ik zoek wel naar een sterke beweging in ��n richting en handel er dan tegen in, wachtend op een retrace en mijn timing zuigt echt zoveel van de .. .
Ziet er simpel en netjes uit. 1. Gebruik je Oanda dagelijkse kaarsen voor hoog/laag/midden? 2. Gebruik je de laatste dag of 2 dagen om hoog/laag/midden te bepalen? Bedankt voor het delen.

oxiderazua
21:12,
goed gedaan J, we wachten over een paar dagen op je screenshots .......... wat een eenvoudige aegis ............ bedankt voor het delen

irenegarciac
22:34,
Jaws, je bent creatief aan het denken... en dat is geweldig. Je moet hier echter realistisch zijn. Een paar dingen om te overwegen: 1. Gewenste handelstijden (belangrijk) 2. Mogelijk gebruik van MA om te voorkomen dat u aan de verkeerde kant van een schommel wordt platgewalst. 3. Risico (de belangrijkste factor, maar tot nu toe volledig verworpen in de discussie) Deze 3 factoren moeten nader worden bekeken... anders heb je gewoon een interessant idee. Wat geweldig is, maar niet per se levensvatbaar.
Ik ben niet zo nieuw bij FX. Ik heb het tot nu toe een aantal jaren bekeken en demo-handelen zonder veel succes. 1) Ik ben momenteel werkloos, dus ik heb alle tijd van de wereld om te handelen en ik handel liever in Azi� en de VS op de late dag, dus eigenlijk elk moment tussen 11:00 uur en 3:00 uur EST, dus ik kan alle VS, Euro en GBP-persberichten. 2) Het gebruik van de MA is een goed idee, maar ik heb nooit geluk gehad met indiors, maar ik zoek wel naar een sterke beweging in de ene richting en handel er dan tegen in, wachtend op een retrace en mijn timing zuigt echt zo vaak dat ik besteedt aan handelen, gaat het ofwel in de verkeerde richting of varieert het en tegen het einde van 30 minuten bevindt het zich in het midden van de terugslag. 3) Wat het aanpakken van risico's betreft, lijkt het erop dat bij een hefboomwerking van 50:1 een margestorting me 60% van mijn account kost en als het gebeurt, zal ik erop voorbereid zijn, ik zal 1/4 van mijn winst in een aparte account, dus ik vervang gewoon de verloren hoofdletter en ga door met handelen, en ik zou kunnen overwegen om mijn verliezen te verminderen als de transactie niet binnen 4 uur wordt gesloten, maar dat zal waarschijnlijk pas gebeuren na de eerste margestorting (ik ben echt koppig). : Ik gebruik de hoogste, gemiddelde en close van de afgelopen 2 dagen. : Met OANDA zijn de spreads erg klein voor kabel en euro en heb ik geen problemen veroorzaakt Darren Teo: De keren dat ik handel kan de reden zijn dat het zo goed heeft gewerkt, ik heb een zeer chaotisch slaappatroon, dus ik slaap nooit gedurende meer dan een paar uur gebeuren veel van mijn transacties midden in de nacht wanneer het volume laag is en ik vermijd met opzet prime handelsuren.

dmuns
23:56,
Bedankt Jaws, dit is een interessant draadje. Ik heb een vraag: Hoog, Laag en middelpunt van welke kaars? vorige dag?

laurasj29
01:18,
Jaws, je bent creatief aan het denken... en dat is geweldig. Je moet hier echter realistisch zijn. Een paar dingen om te overwegen: 1. Gewenste handelstijden (belangrijk) 2. Mogelijk gebruik van MA om te voorkomen dat u aan de verkeerde kant van een schommel wordt platgewalst. 3. Risico (de belangrijkste factor, maar tot nu toe volledig verworpen in de discussie) Deze 3 factoren moeten nader worden bekeken... anders heb je gewoon een interessant idee. Wat geweldig is, maar niet per se levensvatbaar.

Mihwmok14
02:41,
dus u betaalt de spread op 30 transacties en maakt nog steeds winst. Vreemd.

Pkshiba1988
04:03,
Interessant, ik denk dat er een voordeel is aan het gemiddelde van of meerdere items, als we de trend in gedachten houden. Mag ik een soort stop loss voorstellen? Misschien moeten alle posities na 30 minuten worden gesloten, al dan niet met winst. Misschien is het beter om deze methode te verhandelen tijdens de Aziatische sessie, waar EUR/USD meestal varieert en geen grote bewegingen maakt. Ik hou van het idee!

blasguox
05:25,
Het is een interessant idee en wordt ERVAREN als een laag risico. Ik zie niets mis met deze benadering BEHALVE... er is geen stop loss voor een slechte cumulatieve positie. Ik verzeker u... dat er een tijd zal zijn... (meer dan eens) dat de markt weggaat van uw gemiddelde prijs en niet terugkeert totdat u gemarginaliseerd bent. Je hebt al een enge tijd meegemaakt waarin je je opgebouwde positie 14 uur moest vasthouden om je 5 pips te krijgen. Maar al met al denk ik niet dat Grid Trading, of Middeling naar een Positie slechter is dan veel andere methoden... MAAR u moet uw verliezen beheersen. Ik geef toe... Ik ben nieuwsgierig en wens je veel succes. ...als je klaar bent, zet je het op MyFxbook.com zodat we je resultaten kunnen zien!

irenegarciac
06:47,
Ik heb momenteel geen toegang tot de demogegevens, maar ik zal volgende week wat screenshots posten. mr.marketz: Ik heb dit systeem de afgelopen weken getest en verbeterd en het heeft gewerkt sinds de eerste dag, het enige dat verbetering nodig had, was het beginpunt. Als het een langer tijdsbestek zou gebruiken, zou u gelijk hebben, maar deze transacties duren zelden langer dan een uur, en de korte tijd dat ze in het spel zijn, worden ze beschermd tegen grote marktschommelingen door de posities over 30 minuten te middelen. Ik heb 4 transacties per dag gedaan en de langste duurde 14 uur om te sluiten vanwege een slechte invoer. Daarom heb ik mijn instapmodel verfijnd en het kwam nooit in de buurt van de margestorting.

laurasj29
08:10,
Niet oneerbiedig bedoeld, maar je bent nieuw - toch? Dit kan werken in een vari�rende markt ... echter, sterk trending markten kunnen en zullen in een vrij korte tijd 300 pips verplaatsen zonder een retrace. Terug naar de oude tekentafel denk ik. Geweldige poging wel.

Isaacnoventaydtt
09:32,
Dit is een systeem dat heel eenvoudig is en 150 netto-pips per transactie maakt. De enige mogelijkheid is dat het het unieke handelsplatform van OANDA gebruikt waarmee u oneven lots kunt verhandelen. Ik ruilde een demo-account met dit systeem en verdiende 8,2% in ��n dag! Ok�, hier komt het, laat me weten wat je ervan vindt. Ik begin met een blik op de daily chart en plaats 3 lijnen op de high, low en de middellijn tussen de high en low. Ga vervolgens naar de 30 min-grafiek om te zien waar de huidige prijs wordt vergeleken met de middellijn als de huidige prijs boven de middellijn ligt, verkoop,...
bedankt voor het delen van het systeem, kunt u uw ingangs-/uitgangspunt met grafieken plaatsen.
https://www.aforexa.com/attachments/1529197058.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529197059.png

mrgokzafrank
10:54,
Hey Jaws, Bedankt voor het delen van dit idee, het zette me aan het denken, en ik wilde dit naar buiten gooien om te zien wat je dacht. Ik zou dezelfde regels gebruiken om de richting te bepalen om te handelen en wanneer u handel moet vermijden. Wat ik anders zou doen, is dit... Met hetzelfde voorbeeld van een rekening van $ 1000. in plaats van 30 kaarsen van ��n minuut te verhandelen met 1000 eenheden per kaars van 1 minuut, zou ik 25 kaarsen van ��n minuut ruilen met 1000 eenheden per kaars van 1 minuut. Nadat u uw 25 transacties heeft gedaan, stelt u een stop loss in van 100 pips ten opzichte van uw gemiddelde kaarspositie en een take profit van 10 pips. In dit tempo maak ik nu 2,5% winst per transactie en ik bescherm mezelf tegen een op hol geslagen markt, margin call die meer dan de helft van mijn account wegneemt en alles wat ik nodig heb is een beter dan 10 op 1 winnende ratio te hebben. Het zou nog steeds een zeldzame gebeurtenis moeten zijn dat een transactie 100 pips tegen mij in EUR/USD gaat, en als dat het geval is, zal ik leven om nog een dag te handelen in plaats van meer kans te hebben dan geen margestorting te hebben, waarbij ik volgens uw oorspronkelijke methode handel. Als ik het geluk heb 28 keer de 10 pips te winnen voordat ik ��n keer verlies, heb ik mijn acct verdubbeld. Ik hoef maar gemiddeld meer dan tien, 10 pip overwinningen per ��n, 100 pip verlies te nemen om dit winstgevend te maken. Ik denk dat ik dit volgende week ga proberen om te zien hoe ik het doe, wat vinden jullie? Als je wilt, meld ik me weer en laat ik je weten hoe het is afgelopen. Als je liever hebt dat ik je draad niet in de war breng, laat het me dan weten. Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan en ik zal dit wegwerken. Nogmaals bedankt voor het delen, daarom vind ik dit forum zo leuk! Andy.