PDA

View Full Version : Als je de heilige graal had om pip te maken, zou je die dan hier delen?



Roche
18:34,
Voordat we andere threads lezen, laten we zeggen dat je de manier hebt gevonden om pitten te maken, zou je het hier echt delen? Zou je de details van de Monnnneeey-machine willen delen met de andere collega-handelaren???

Het enige dat u hier zou bereiken, zou zijn om indicatoren voor MT4 te downloaden, de mening van handelaren over strategie�n te lezen, maar de idee�n voor het maken van geld zouden hier niet zijn.

Kruizhcay
19:51,
Het is ook mijn persoonlijke mening dat elke strategie die vrijuit wordt gegeven niet serieus wordt genomen.

KamcaiF
21:13,
Mee eens, niemand zal de geheimen van succes delen. En onthoud, degenen die u vrijwillig succes brengen, zijn degenen die willen profiteren als u dom bent

Kruizhcay
22:36,
{quote} zo werkt het niet. er is vraag en aanbod. Als iemand zijn heilige graal vrijgeeft, zal 90% van de handelaren zich er uiteindelijk van bewust worden en het gaan gebruiken. Dit zou ervoor zorgen dat iedereen tegelijkertijd in dezelfde richting handelt, en de transacties zouden niet doorgaan, omdat er dan niemand is om uw aankopen te verkopen. Dus de liquiditeit zou afnemen en de heilige graal zou niet meer werken. het vrijgeven van een werkende strategie aan het publiek betekent de dood van de strategie Zelfs EEN handelaar die uw transacties kopieert, zal zijn aantal vergroten en binnenkort miljoenen verhandelen ...
Heel correct uitgelegd. Een handelsgeheim is niet hetzelfde als een receptgeheim dat u met de wereld kunt delen en dat voor u hetzelfde blijft. Zoals gezegd, zal het onthullen van uw successtrategie ervoor zorgen dat deze niet meer werkt. Het is niet zo dat iemand er tegen is om anderen in staat te stellen te slagen. Het is alleen dat ze eerst hun eigen belang willen beschermen.

Roche
23:58,
Zelfs beheerders op dit forum proberen de realiteit te verbergen en verplaatsen de thread naar Rookie Talk. MAAK JE EEN KIDDING ME DIT IS GEEN ROOKIE TALK Het enige doel dat ze deze site onderhouden is dit... let goed op h tt p s:/secure.tickmill.comusers/register?utm_source=forex_factory utm_medium=listingutm_campaign=live_accountutm_con tent=registreer h t t p s :/direct.fxpro.com/register/?utm_source=forexfactory_com utm_medium=buttonutm_term=open_live_text_eng_DB_DB _nl voor elke transactie die u doet.

Roche
01:20,
Dus wat we kunnen concluderen is dat alle handelssystemen in dit forum die worden gedeeld Mumbo Jumbo zijn. En ik weet dat het zo is... Niemand zou de geldmachine delen... Als een laag IQ door geluk een manier heeft geleerd om te handelen of het heeft ge�rfd van zijn/haar grootvader/grootmoeder als het eenmaal openbaar is... terwijl het nutteloos is...

Surfish
02:42,
Het is aan de persoon om zijn strategie aan het publiek bekend te maken. Een van de redenen waarom het niet uitmaakt of je het deelt of niet, is dat iedereen tegelijk geld kan verdienen met je strategie, omdat het je niet uitmaakt of je mensen geld verdienen met je strategie of niet. Het is niet zoals bij andere bedrijfsmodellen, waarbij als u uw lijst met meest verkochte producten deelt, uw verkoop zal dalen omdat andere mensen nu dezelfde producten verkopen.
zo werkt het niet. er is vraag en aanbod. Als iemand zijn heilige graal vrijgeeft, zal 90% van de handelaren zich er uiteindelijk van bewust worden en het gaan gebruiken. Dit zou ervoor zorgen dat iedereen tegelijkertijd in dezelfde richting handelt, en de transacties zouden niet doorgaan, omdat er dan niemand is om uw aankopen te verkopen. Dus de liquiditeit zou afnemen en de heilige graal zou niet meer werken. elke werkende strategie aan het publiek vrijgeven betekent de dood van de strategie Zelfs EEN handelaar die uw transacties kopieert, zal zijn aantal vergroten en binnenkort miljoenen tegelijk met u verhandelen en de liquiditeit verpesten, en u blijft met niets achter, dus als ik had de heilige graal hel nee ik zou het niet delen. Niemand bij zijn volle verstand zou dat doen. Jeff

PazaTmime
04:05,
Het is aan de persoon om zijn strategie aan het publiek bekend te maken. Een van de redenen waarom het niet uitmaakt of je het deelt of niet, is dat iedereen tegelijk geld kan verdienen met je strategie, omdat het je niet uitmaakt of je mensen geld verdienen met je strategie of niet. Het is niet zoals bij andere bedrijfsmodellen, waarbij als u uw lijst met meest verkochte producten deelt, uw verkoop zal dalen omdat andere mensen nu dezelfde producten verkopen.

muchmowe
05:27,
Dat is interessant. Ik denk dat ik me 1 jaar zal verstoppen en het dan met iedereen zal delen

Pau511
06:49,
[quote=haliss;12944990]Voordat je andere threads leest, laten we zeggen dat je de manier hebt gevonden om pitten te maken, zou je die hier echt willen delen? Zou je de details van de Monnnneeey-machine willen delen met de andere collega-handelaren??? Het enige dat u hier zou bereiken, zou zijn om indicatoren voor MT4 te downloaden, de mening van handelaren over strategie�n te lezen, maar de idee�n voor het maken van geld zouden hier niet zijn. Gisteren heb ik mijn baan opgezegd, nadat ik genoeg had verdiend voor mijn pensioen. Ik kan de naam van mijn (nu) vroegere instelling waar ik voor werkte niet bekendmaken, maar hun algo's zijn verlamd vanwege een onverwachte Covid-19-uitbraak. Hallo, Ten eerste zou je toch de geschiedenis moeten controleren.. Onverwachte C19-uitbraak? Was het wel?. Algo's werken perfect voor andere bedrijven, of degenen die goed zijn geprogrammeerd. Je hebt gelijk, FF is de marktplaats om veel mensen op te lichten. Handel goed. Let op je veiligheid.

Anbrav
08:11,
Ik zou het zeker delen, en ik denk dat jij dat ook zou moeten doen. Geef alsjeblieft de details vrij, met een PM alleen aan mij Heel erg bedankt

Pau511
09:34,
Jaaaaa Ferru, hoe gaat het met je? Elkaar lang niet gezien. Let op je veiligheid.

oyrtacacaayyero
10:56,
misschien wat tips geven, maar niet het volledige ding
https://www.aforexa.com/attachments/1594119549.png