PDA

View Full Version : Wereldwijde macrostrategie



Appie1992
13:28,
Hoevelen hier hebben interesse getoond in dergelijke handelsstrategie�n en waarvan ik heb geleerd dat deze gebaseerd zijn op ontwrichting, timing, grootte en dergelijke van wat ik heb geleerd over inzicht. Of, in lamentabele termen, het verhandelen van het nieuws of ongeplande of geplande evenementen!

moktitraFer1995
09:44,
{quote} Dit zijn trendvooruitzichten voor de kortere termijn, slechts ongeveer 3-6 maanden. Vooruitzichten op langere termijn zijn sterk: koop EUR/USD tot 1,20, XAU/USD tot $2.500. Verkoop USD-index. Bullish key volgde grondstoffen/USD-instrumenten met opwaartse verwachtingen van meer dan 50%.
ik ben onder de indruk
https://www.aforexa.com/attachments/1594147412.pngJe hebt of extreem veel geluk of je hebt er heel wat in gestoken
https://www.aforexa.com/attachments/1594147412.pngMaar ik herken er een als ik er een zie, althans te oordelen naar je post... Duim omhoog!
https://www.aforexa.com/attachments/1594147412.pngen
https://www.aforexa.com/attachments/1594147412.png

khmim
11:06,
Dit is niet zo vreemd als het op het eerste gezicht lijkt.

Appie1992
12:28,
{quote} Dit zijn trendvooruitzichten voor de kortere termijn, slechts ongeveer 3-6 maanden. Vooruitzichten op langere termijn zijn sterk: koop EUR/USD tot 1,20, XAU/USD tot $2.500. Verkoop USD-index. Bullish key volgde grondstoffen/USD-instrumenten met opwaartse verwachtingen van meer dan 50%.
Dat is een interessante manier om ernaar te kijken!

andreubdn
13:50,
Hoevelen hier hebben interesse getoond in dergelijke handelsstrategie�n en waarvan ik heb geleerd dat deze gebaseerd zijn op ontwrichting, timing, grootte en dergelijke van wat ik heb geleerd over inzicht. Of, in lamentabele termen, het verhandelen van het nieuws of ongeplande of geplande evenementen!
Ik neem mijn richtingaanwijzingen van centrale bank- en COT-positioneringsverschuivingen, die ik beschouw als een directe proxy voor Global Macro. Ik heb mijn strategie hier gepost:
https://www.aforexa.com/trading-system-and-strategies/193-caution-trade.htmlIk bespreek mijn transacties/posities niet meer, maar ik verhandel nog steeds de strategie. Haal er uit wat je lekker vindt.

sammor20
15:13,
{quote} Heel inzichtelijk! Ik zie met gebeurtenissen dat je verwijst naar het nieuws en de politiek! Ik ben van mening dat als ik het landschap van een land buiten de VS in de gaten houd, ik me beter kan voelen en zien welk nieuws de koers op de lange termijn op korte termijn kan veranderen. Ik zie ook dat je bearish bent met de VS en bullish bent met Europa. Toch bent u nog steeds bearish op goud met uw verwachtingen dat XAU/USD aan de onderkant zal zijn ten gunste van de Amerikaanse dollar.
Dit zijn trendvooruitzichten op kortere termijn, slechts ongeveer 3-6 maanden. Vooruitzichten op langere termijn zijn sterk: koop EUR/USD tot 1,20, XAU/USD tot $2.500. Verkoop USD-index. Bullish key volgde grondstoffen/USD-instrumenten met opwaartse verwachtingen van meer dan 50%.

Appie1992
16:35,
{quote} Dat is wat ik doe. Ik concentreer me op centraal bankieren, fiscale politiek, wisselkoersen en waarderingen van belangrijke beursindexen, omdat dat het meeste tijd kost om bij te houden. In feite komt het bestuderen van de economische kant van financi�n neer op het hebben van een betere lijst van instrumenten om te verhandelen - meestal in ��n richting, en ook in staat zijn om van tevoren extreem lucratieve handelsmogelijkheden met een hoge waarschijnlijkheid te herkennen. Het is een onderzoek naar de actualiteit die hand in hand gaat met prijzen, het verbeteren van de kwaliteit van de verstrekte liquiditeit en...
Heel inzichtelijk! Ik zie met gebeurtenissen dat je verwijst naar het nieuws en de politiek! Ik ben van mening dat als ik het landschap van een land buiten de VS in de gaten houd, ik me beter kan voelen en zien welk nieuws de koers op de lange termijn op korte termijn kan veranderen. Ik zie ook dat je bearish bent met de VS en bullish bent met Europa. Toch bent u nog steeds bearish op goud met uw verwachtingen dat XAU/USD aan de onderkant zal zijn ten gunste van de Amerikaanse dollar.

sammor20
17:57,
{quote} Dat is het grootste deel van waar ik het over heb! Ik ontdekte dat de grote spelers deze strategie gebruiken en wilde zien of sommige detailhandelaren met eigen strategie�n wilden komen!
Dat is wat ik doe. Ik concentreer me op centraal bankieren, fiscale politiek, wisselkoersen en waarderingen van belangrijke beursindexen, omdat dat het meeste tijd kost om bij te houden. In feite komt het bestuderen van de economische kant van financi�n neer op het hebben van een betere lijst van instrumenten om te verhandelen - meestal in ��n richting, en ook in staat zijn om van tevoren extreem lucratieve handelsmogelijkheden met een hoge waarschijnlijkheid te herkennen. Het is een studie van actuele gebeurtenissen die hand in hand gaat met prijzen, de kwaliteit van de verstrekte liquiditeit en de timing van de handel verbetert, waardoor de beloning toeneemt en het risico helemaal wordt verminderd door verstandige richtingen te kiezen. Dit kwartaal koop ik liever AUD, EUR, GBP, ZAR, MXN, verkoop JPY, CHF en USD met winstlimieten van 0,5% -4% winstmarge op posities. Ik geef er ook de voorkeur aan om short te gaan in XAU/USD boven $1.600, en ruwe olie te kopen onder de $40 nu de goudprijs omhoog is geschoten en de prijs van ruwe olie is gedaald. Een andere zeer waarschijnlijke handel met een laag risico is het kopen van aandelenmarkten, omdat deze correctie grondige prijzen presenteert die nominale winsten opleveren. Dat is Frankrijk-40, Dow-30, Nikkei-225, AUS-200 kopen met winstlimieten van ongeveer 10%. Wat de handel betreft, minimaliseer de hefboomwerking voldoende, zodat men op zijn minst 3 keer op een positie kan verdubbelen zonder overmatige blootstelling.

sammor20
19:19,
De studie van economie, actualiteit en geschiedenis. Dit is grootbankieren.

Appie1992
20:42,
De studie van economie, actualiteit en geschiedenis. Dit is grootbankieren.
Dat is het grootste deel van waar ik het over heb! Ik ontdekte dat de grote spelers deze strategie gebruiken en wilde zien of sommige detailhandelaren met eigen strategie�n wilden komen!

Patrokum
22:04,
Ik concentreer me op macro omdat ik denk dat macrotransacties op de langere termijn het beste voordeel bieden. Ik heb gemerkt dat de markt het vaak bij het verkeerde eind heeft over macro-economie, dus er zijn veel goede kansen... Op korte termijn heb je het tegen natuurkunde-promovendi met onbeperkte middelen. Ik juich degenen toe die in die omgeving kunnen winnen, maar dat kan ik zeker niet.