PDA

View Full Version : Handel uitoefenen in de zone, Een tevreden manier van leren



huttawoamameFa
23:53,
Handelen op zich is leuk en behoorlijk verslavend
Maar aan de andere kant is oefenhandel niet zo aantrekkelijk, wat een groot probleem is omdat we allemaal wisten hoe belangrijk het is.

Helaas weet ik geen voodoo-dingen om het meteen extreem leuk te maken, ik heb wel een idee.

Wat miste het oefenen om leuk te zijn?
Mijn hoge IQ, EQ, CQ, MQ vermoedde dat het de beloning mist, zowel op de korte als op de lange termijn. Wat de kans beperkte tot het zijn in de zone of de stroomstaat waar de bron van tevredenheid en geluk vandaan komt.
Daarom is mijn oplossing om van deze gelegenheid gebruik te maken en een gratis app met advertenties te maken om het op te lossen, omdat ik geen geld heb en te dom om te handelen.

Ahem, daarom is mijn oplossing om een ??????app te maken die is ontworpen om je te helpen meer in de zone te zijn tijdens het oefenen.

Hieronder volgen de kernkenmerken ervan.
- Taak geven. Het grote doel om te bereiken, dat zijn samenstellingen van een kleine taak.
? Deze kleine taken zijn er om je hersenen te stimuleren, een onmiddellijke beloning. En het grote vette doel is voor de beloning op lange termijn die je gemotiveerd houdt. Beiden helpen je om gemakkelijker in de zone te zijn. Bovendien zou die kleine taak beginnen met een easy-peasy-citroen-squeezy-taak om je productiviteitsmomentum op te bouwen, een klein duwtje om je gek te maken tijdens de oefensessie.

- Een rare uitdaging.
? Om je methodologie naar een hoger niveau te tillen, heb je misschien iets buiten de gebaande paden nodig. Wees creatief wanneer u uw handelssysteem aanpast om deze uitdaging op te lossen, u enig inzicht kan geven of een idee kan graven dat in uw onderbewustzijn verloren is gegaan.




ps. Ik heb het product nog niet, het bevindt zich nog in de beginfase van de validatie van het idee. Daarom zou ik al uw mening zeer op prijs stellen.
Als dit idee wordt gevalideerd en doorgaat naar de bouwfase, zou ik je de premiumversie ervan geven, ongeacht de methode voor het genereren van inkomsten.

PS.2 De meeste kennis over stromingstoestanden is afkomstig uit deze twee boeken.
-Deep Work door Cal Newport-Flow door Mihaly Csikszentmihalyi