PDA

View Full Version : Makelaars houden niet van nieuwshandelaren?



Nakkra
19:47,
Ik hou echt van handelen op nieuws. Is het waar dat makelaars een hekel hebben aan nieuwshandelaren? Ik heb gehoord dat sommige makelaars de winst van nieuwshandel mogelijk niet betalen, op voorwaarde dat de handelaar constant wint of dat ze gewoon de spread voor een bepaalde nieuwshandelaar vergroten tijdens een nieuwssessie.

Is dat waar? Wat zijn aanbevolen makelaars die betalen en geen spread verhogen voor nieuwshandelaren?

Dankje!!!!!

scola
21:44,
Het lijkt mij dat het de makelaar niets kan schelen hoe je werkt, als je de regels van de gebruikersovereenkomst niet overtreedt en natuurlijk als je samenwerkt met een normaal bedrijf dat zekerheid biedt aan zijn handelaren. Fundamentele analyse is in feite de basis van de winst van een groot aantal handelaren die al heel lang met de markt te maken hebben of net beginnen, en om te zeggen dat het de makelaar kan hinderen, en dit, terwijl het ook verdient aan de commissies van zijn klanten, klinkt in werkelijkheid nogal absurd. Dus handel op de manier die voor u handig is en u zult een grote winst maken. Mis deze kansen niet. Anders krijg je spijt van de kansen die je hebt gemist.

Rathomop
23:05,
Ahahah, nou, dat is een interessante vraag, maar het antwoord daarop is categorisch. Omdat het simpelweg onmogelijk is om dergelijke verbindingen voor elke handelaar in het bedrijf te volgen. Een ander ding is dat als een oneerlijke makelaar een bepaalde activiteit tijdens het persbericht ziet en begrijpt dat zijn klanten nog steeds geld kunnen verdienen, hij de betalingen op transacties kunstmatig kan onderschatten, zodat handelaren het resultaat niet zouden zien of niet het verwachte inkomen zouden kunnen krijgen . Maar nogmaals, het is alleen mogelijk als het bedrijf niets te maken heeft met een echte makelaar en gewoon geld uit zijn handelaren haalt, zodat u vaker verliest en vaker uw handelsaccount stort. Ik heb helemaal geen andere opties. Hoewel, wie anders kan uw mening delen?

EricaMopwz
00:26,
Eigenlijk heb ik een vraag hoe denkt u dat een makelaar kan bepalen hoe of met welke analyse u op dit moment handelt. Immers, veel handelaren doen aan nieuwsdeals over technische analyse, juist omdat aan de vooravond van de publicatie van een rapport of offici�le gegevens de prijs meestal een van de belangrijkste niveaus bereikt en dienovereenkomstig ziet bijna elke handelaar dit punt van toegang tot de markt . Dus nee, het is gek dat een makelaar deze situatie op de een of andere manier kan beheersen. Hoewel, het is grappig, als een dergelijke situatie echt mogelijk was. Nou, het is maar een geval, het is best interessant om erover na te denken. En nu zal iemand denken - wat als het waar is?

KokapAmtza
01:46,
Ik denk het wel. Maar is dit goed voor de nieuwe handelaren???