PDA

View Full Version : Multi TF-bands



scalar2363
10:29,
Hoi.

Hier is iets dat ik al een tijdje aan het testen ben en een tijdje live begon te handelen met kleine kavels.
Het voordeel van deze egie is het wachten op bestellingen. Je hoeft niet de hele dag naar je scherm te kijken. Dat kan als je wilt.
Zie in ieder geval bijgevoegd bestand.

Groeten

qwrcus
05:00,
Hallo Tijd, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten en idee�n te delen. Hoe stel je een lopende bestelling in met dit idee? Als ik je gids goed lees, zou de manier waarop je handelt in het ergste geval een verlies van 400 pip zijn. Is dat correct?

scalar2363
06:23,
Opportuniteit op Eur/Gbp//Short

scalar2363
07:45,
Heeft u een multi-timeframe BBands-indior?
Nee, ik gebruik de gebruikelijke BBands en controleer het op alle 3 tf's. TTT

scalar2363
09:07,
1 Bijlage(n) PDF
https://www.aforexa.com/attachments/1594361574610507646.pdf

chelocaste1
10:29,
Hoi. Hier is iets dat ik al een tijdje aan het testen ben en een tijdje live begon te handelen met kleine kavels. Het voordeel van deze egie is het wachten op bestellingen. Je hoeft niet de hele dag naar je scherm te kijken. Dat kan als je wilt. Zie in ieder geval bijgevoegd bestand. Groeten
Heeft u een multi-timeframe BBands-indior?

scalar2363
11:52,
Hallo Tijd, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten en idee�n te delen. Hoe stel je een lopende bestelling in met dit idee? Als ik je gids goed lees, zou de manier waarop je handelt in het ergste geval een verlies van 400 pip zijn. Is dat correct?
Als je verliest en je wilt niet opgeven, kun je opnieuw meedoen, maar als dat niet het geval is, verlies van 400 pip.