PDA

View Full Version : Canadese belastingen op vermogenswinsten?



domin04
07:54,
Dus ik neem aan dat uw broker u aan het einde van een jaar een fiscaal overzicht stuurt?

In Canada, waar ik woon, heb ik begrepen dat u 50% betaalt over de meerwaarde, tenzij u handelt via een TFSA.

Waar zoek ik naar opties om zoveel mogelijk geld te behouden met betrekking tot het Canadese belastingstelsel?

Hoe gaan de oudere handelaren met hun belastingen om?

inajmm
11:37,

george0069
12:58,

domin04
14:18,

george0069
15:39,

domin04
17:00,
https://www.aforexa.com/attachments/1594364546.png

domin04
18:21,
Goed, goed advies jongens, maar ook vragen: als ik mijn account bij Questrade (en helaas moet ik dat) of een andere handelaar aanmaak, vragen ze dan niet om burgerservicenummers? Ik heb mijn handelsaccount (aandelen) in de VS. Rapporteren ze niet aan de CRA?

george0069
19:41,
Ook is vermogenswinst niet 50%... het is een klein bedrag op basis van in welke inkomensegorie u zich bevindt. 50% is het 'opnamepercentage'... dus als uw vermogenswinstpercentage bijvoorbeeld 15% is, alleen de helft van uw winst wordt belast (inclusietarief), dus uw nettotarief is meer als 7,5%

segarra90
21:02,
Ja belastingen in Canada zijn brutaal... mijn familie is 12 jaar geleden vertrokken vanwege deze 50% Wat je kunt doen als je in Canada blijft, is een bedrijf opzetten en werken voor dat bedrijf, dat je een salaris betaalt. U wordt belast tegen een lager % dan het persoonlijke inkomen. Wat is beter dan dit, als u in staat bent om eigen vermogen te sparen of in het bedrijf te houden, zet u uw entiteit of een financi�le relatie offshore in een belastingvrije woonplaats op en betaalt u alleen belasting over het geld dat u repatrieert ('salaris'). Als je eenmaal genoeg hebt van Canada, en we worden allemaal moe, kun je verder gaan en ergens anders blijven werken en het bedrijf zal zichzelf hebben gered van de belastingen als het in Canada was gevestigd. Alles kan legaal worden gedaan en het is zeker de moeite waard als je genoeg $ kunt verdienen met handelen om het de stress, uren, risico's enz. waard te maken om mee te beginnen. Als je interesse hebt in het onderwerp, bezoek dan mijn blog en ontdek hoe je
http://www.justoffshore.me, zoals ik heb gedaan. Proost Z

george0069
22:23,
Dus ik neem aan dat uw broker u aan het einde van een jaar een fiscaal overzicht stuurt? In Canada, waar ik woon, heb ik begrepen dat u 50% betaalt over de meerwaarde, tenzij u handelt via een TFSA. Waar zoek ik naar opties om zoveel mogelijk geld te behouden met betrekking tot het Canadese belastingstelsel? Hoe gaan de oudere handelaren met hun belastingen om?
Vraag een goede accountant om uw belastingen te doen als dit een groot deel van uw rendement uitmaakt. Ik laat een CA de mijne doen, en het is elke cent waard die hij kost, aangezien CRA veel discretie heeft over hoe zij uw handelsinkomsten behandelen. CRA beslist of u een aanvraag voor meerwaarden kunt indienen of dat uw forexhandel wordt behandeld als 'bedrijfsinkomsten'. Ze hebben een paar verschillende factoren waarmee u rekening moet houden, maar als uw handelsfrequentie als 'actief' wordt beschouwd en het een groot deel van uw totale inkomen uitmaakt, wordt u waarschijnlijk gemarkeerd. Ook geven de meeste makelaars niets over belastingtijd, dat is aan jou om uit te werken met je handelsgeschiedenis. Het is dus gemakkelijk om aan het einde van het jaar een nettowinst/verlies in te dienen met niet veel meer details, maar nogmaals, als het een groot deel van uw inkomen is en de makelaar rapporteert niet aan CRA, dan zullen ze zich waarschijnlijk afvragen over de details. Tot slot, als u nieuw bent met handelen... maakt u zich nog geen zorgen over belastingen... richt u eerst op winstgevend zijn.

8escudtt
23:44,