PDA

View Full Version : PFG FX Review



samuwl998
00:11,
Hallo,

Zijn er hier handelaren die PFG-FX gebruiken als hun makelaar
http://www.pfgfx.com/. Ik ben op dit moment op zoek naar een goede MT4-makelaar die goed zou zijn voor nieuwshandel, als u uw ervaring met hen zou kunnen delen, zou het echt worden geaccrediteerd.

Bedankt,
Mikhail

ingjla02
10:50,
Ik dacht dat je 18 moest zijn om een ??????handelsaccount te hebben.

Hallo, mijn jongen heeft 2 accounts, $ 50 (future eduion fund) en $ 10 (om PS3 te kopen). In 3 weken is hij erin geslaagd om over te stappen naar Mini-accounts gt; $ 200. Met PFG kunt u handelen met 0.01 lot (10 cent), maar het margegebruik is $ 5 voor deze transactie. Dat laat je alleen met $ 5, wat gelijk staat aan 50pips verliesmaximum. Het is stil plezier om hem live te zien handelen met minimale risico's. Het gevoel is anders bij het handelen met een demo (volgens mijn 14 jaar oude zoon). Daar ben ik het mee eens. O R

Hallo, mijn jongen heeft 2 accounts, $ 50 (future eduion fund) en $ 10 (om PS3 te kopen). In 3 weken is hij erin geslaagd om over te stappen naar Mini-accounts gt; $ 200. Met PFG kunt u handelen met 0.01 lot (10 cent), maar het margegebruik is $ 5 voor deze transactie. Dat laat je alleen met $ 5, wat gelijk staat aan 50pips verliesmaximum. Het is stil plezier om hem live te zien handelen met minimale risico's. Het gevoel is anders bij het handelen met een demo (volgens mijn 14 jaar oude zoon). Daar ben ik het mee eens. O R

elflow01
12:11,
Ik zou dezelfde vraag stellen. Ik heb geruime tijd op het demo-account geruild, maar dacht aan het openen van een echt account. Demo-account werkt geweldig.

shuanipk
13:32,
Ik zou zelfs niet eens een blik werpen op de advertentie die zegt Minimal Risks, Minimale aanbetaling slechts 10 $ Ze moeten een grapje maken ... Dat is alleen mijn persoonlijke mening hoewel ...

samuwl998
14:52,
Ik zal volgende week een account openen, ik zal mini-account openen, 10.000 lotgrootte. Zullen zien hoe ze eerlijk zijn, ik zal hier posten als ze goed of slecht voor me zijn. Mikhail

Ik zou dezelfde vraag stellen. Ik heb geruime tijd op het demo-account geruild, maar dacht aan het openen van een echt account. Demo-account werkt geweldig.

Ik zou dezelfde vraag stellen. Ik heb geruime tijd op het demo-account geruild, maar dacht aan het openen van een echt account. Demo-account werkt geweldig.

samuwl998
16:13,
Dat is voor hun micro-account. maximale storting $ 200 minimum $ 10. Ik neem aan dat dat er is, dus je kunt hun diensten niet echt testen voor beleggingsdoeleinden ... -Mikhail

Ik zou zelfs niet eens een blik werpen op de advertentie die zegt Minimal Risks, Minimale aanbetaling slechts 10 $ Ze moeten een grapje maken ... Dat is alleen mijn persoonlijke mening hoewel ...

Ik zou zelfs niet eens een blik werpen op de advertentie die zegt Minimal Risks, Minimale aanbetaling slechts 10 $ Ze moeten een grapje maken ... Dat is alleen mijn persoonlijke mening hoewel ...

Cokstan94
17:34,
Hallo, mijn jongen heeft 2 accounts, $ 50 (future eduion fund) en $ 10 (om PS3 te kopen). In 3 weken is hij erin geslaagd om over te stappen naar Mini-accounts gt; $ 200. Met PFG kunt u handelen met 0.01 lot (10 cent), maar het margegebruik is $ 5 voor deze transactie. Dat laat je alleen met $ 5, wat gelijk staat aan 50pips verliesmaximum. Het is stil plezier om hem live te zien handelen met minimale risico's. Het gevoel is anders bij het handelen met een demo (volgens mijn 14 jaar oude zoon). Daar ben ik het mee eens. O R

apr10
18:55,
Er is een advertentie van pfgfx op het forum. Kan iemand van de PFGfx-ploeg deelnemen aan deze discussie?

apr10
20:15,
Ik denk dat ze geen lid zijn van NFA. Ik heb hier geen informatie over gevonden. Waarom? Dat is de eerste vraag die gesteld moet worden.

samuwl998
21:36,
Ik denk dat ze geen lid zijn van NFA. Ik heb hier geen informatie over gevonden. Waarom? Dat is de eerste vraag die gesteld moet worden.
Je hebt gelijk, ik heb op hun website niets gevonden over een NFA-lid zijn. zal ze later vandaag bellen om te onderzoeken. Dit is wat deze makelaar voor mij het aantrekkelijkst maakt, ze hebben de geldende regels met betrekking tot de uitvoering van orders zoals vermeld op hun website: Orderafhandeling wanneer de markt wordt geopend met een pauze of als een pauze optreedt gedurende de dag. Als de markt wordt geopend met een pauze of als een pauze gedurende de dag plaatsvindt (dit gebeurt normaal gesproken na het weekend of op feestdagen, na het vrijgeven van belangrijke macro-economische gegevens, economisch en politiek nieuws en in geval van overmacht), zijn de bestellingen vervuld als volgt: Take Profit (TP) -orders zijn vervuld tegen staten prijzen; Stop Loss (SL) -orders worden voldaan tegen statenprijzen; Koop limiet verkoop limiet bestellingen worden voldaan tegen staten prijzen; Stop-verkoop kopen Stop-bestellingen worden vervuld tegen de eerste prijzen op de markt. Als ze lid zijn van de NFA en ze zich houden aan de regels die ze hierboven hebben genoemd, dan kunnen ze gewoon de makelaar zijn waarnaar ik op zoek ben. -Mikhail

samuwl998
22:57,
Dus jij en je zoon hebben al geruild met PFG? dus hoe is hun service? speciaal met betrekking tot de uitvoering van orders? Bedankt, Mikhail

Hallo, mijn jongen heeft 2 accounts, $ 50 (future eduion fund) en $ 10 (om PS3 te kopen). In 3 weken is hij erin geslaagd om over te stappen naar Mini-accounts gt; $ 200. Met PFG kunt u handelen met 0.01 lot (10 cent), maar het margegebruik is $ 5 voor deze transactie. Dat laat je alleen met $ 5, wat gelijk staat aan 50pips verliesmaximum. Het is stil plezier om hem live te zien handelen met minimale risico's. Het gevoel is anders bij het handelen met een demo (volgens mijn 14 jaar oude zoon). Daar ben ik het mee eens. O R

Hallo, mijn jongen heeft 2 accounts, $ 50 (future eduion fund) en $ 10 (om PS3 te kopen). In 3 weken is hij erin geslaagd om over te stappen naar Mini-accounts gt; $ 200. Met PFG kunt u handelen met 0.01 lot (10 cent), maar het margegebruik is $ 5 voor deze transactie. Dat laat je alleen met $ 5, wat gelijk staat aan 50pips verliesmaximum. Het is stil plezier om hem live te zien handelen met minimale risico's. Het gevoel is anders bij het handelen met een demo (volgens mijn 14 jaar oude zoon). Daar ben ik het mee eens. O R

yuyazo
00:18,
Ik heb ze een e-mail gestuurd waarin ik vroeg naar slippen. Ze antwoordden dat we geen slippen hebben, dus je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Ik weet niet zeker of dat waar is, maar dat is wat ze me vertelden.

Jorge9792
01:39,
1 bijlage (n)

Ik heb ze een e-mail gestuurd waarin ik vroeg naar slippen. Ze antwoordden dat we geen slippen hebben, dus je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Ik weet niet zeker of dat waar is, maar dat is wat ze me vertelden.
Wat betreft de manier waarop ze mijn babyaccount hebben behandeld, vertellen ze de waarheid. Ten minste de laatste 4 dagen. Ik heb me vorige week aangemeld voor een van hun micro-accounts. Hoewel ik geen nieuwsuitwisseling heb, kon ik het niet laten om hun belofte niet uit te proberen. Ik heb getest tijdens USD - Core CPI en GBP - Retail Sales. Beide keren plaatste ik marktorders op de kabel die vol waren met de 4 pip spread in tact. Hun platform was ook niet traag zoals de meeste anderen direct na nieuws. Het ruilde precies zoals een demo. Dit kan alleen van toepassing zijn op de micro-accounts als een advertentietruc. Ik weet het niet. NFP zou de ultieme test zijn. Ik zou nog veel meer onderzoek moeten doen voordat ik een significant bedrag op een PFG-account plaats. Ik vond het ongebruikelijk om mijn aanbetalingsgeld $ 110,00 US geconverteerd naar 2.922.11 RU op ??????de rekeningoverzichtrekening te zien. Zodra ze hun verwerking hadden gedaan, toonde het platform $ 110,00. Ik moet nog steeds zeker weten waar ze naar toe gaan. Ik dacht Londen. Door loed bedoel ik waar mijn geld wordt gehouden. Ze zijn zeker de gemakkelijkste makelaar om een ??????account te openen dat ik ooit heb gezien. Het account werd een paar minuten nadat ik het 11-regelformulier had ingevuld geopend. Ik handelde een paar uur later toen de financiering binnenkwam. Nogmaals, een account groter dan een babygrootte kan heel anders zijn. Voorlopig zal ik IBFX houden als mijn belangrijkste MetaTrader-makelaar. Ik weet waar mijn geld is. I denk. Weet iemand het van
http://www.ifsc.gov.bz/about.html? Is dit hetzelfde als het IFSC van de Britse Maagdeneilanden waar PFG gereguleerd wordt door?

yuyazo
02:59,
RU is roebel, dus dat betekent dat het geld in Rusland moet worden gehouden? Ik weet niet zeker of ik dat idee leuk vind.

Eriol
04:20,
ik gebruik hun demo en ben bezig geweest met het openen van een live-account. ik hou van een betaling met een creditcard. ben op zoek naar een makelaar zonder rentevoet en kan storten met een plastic. tnx voor invoer
https://www.aforexa.com/attachments/1529198443.png

FenrisBLOODHUNTER
05:41,
Hallo, zijn er hier handelaren die PFG-FX gebruiken als hun makelaar
http://www.pfgfx.com/. Ik ben op dit moment op zoek naar een goede MT4-makelaar die goed zou zijn voor nieuwshandel, als u uw ervaring met hen zou kunnen delen, zou het echt worden geaccrediteerd. Bedankt, Mikhail
Proberen
http://www.northfinance.comze gebruiken MT4, en ze klinken in elk geval niet zo eng. Veel ppl op het forum hebben een account bij NF ... nog nooit iets ergs tegen hen gehoord ... P.S. Alleen mijn gedachten ...

alvarocamokte
07:02,
Pfgfx is ook een offshore-bedrijf, zoals Northfinance, alleen pfgfx is geregistreerd op Britse Virgin Islands. Het staat op hun website.

FenrisBLOODHUNTER
08:22,
Pfgfx is ook een offshore-bedrijf, zoals Northfinance, alleen pfgfx is geregistreerd op Britse Virgin Islands. Het staat op hun website.
En dan??? Voor zover ik me NF op de markt herinner sinds 2001. En ik heb nog nooit van pfg gehoord ... of wat hun naam ook is. Alleen als ze een min of meer marketingbudget hebben dat geen verschil maakt voor wie ze zijn ... Hoe dan ook, ik heb ze NIET getest en wil dat niet doen. Maar wat ik zeker weet, is dat NIEUWE makelaardij NIET beter kan zijn dan een makelaar die 000 van klanten heeft en 5 volle jaren op de markt aanwezig is ... Dat zal grappig zijn als iemand in het forum daar rekening mee houdt ... LOL

plopovich
09:43,
ik heb deze pfgfx nu 3 weken gebruikt ... alles loopt soepel. Storten en opnemen erg snel .. Ondersteuning zeer nuttig. Ruime keuze aan financiering inclusief e-goud zou meer moeten aantrekken voor open account. Nu solliciteer ik voor het Introducing Broker-programma.

orzodkv
11:04,
I do plan to open a mini account trading micro lots and choosing between PFGFX and IBFX. They both accept credit card though IBFX charges a convenient fee while PFGFX don't have any processing fee. PFGFX also have two sites:
http://www.pfgfxlite.com/
http://www.pfgfx.com/Het enige rode licht dat ik zie bij PFGFX is geen lid zijn van NFA ...
https://www.aforexa.com/attachments/1529198443.png

mustrufu78
12:25,
ik heb deze pfgfx nu 3 weken gebruikt ... alles loopt soepel. Storten en opnemen erg snel .. Ondersteuning zeer nuttig. Ruime keuze aan financiering inclusief e-goud zou meer moeten aantrekken voor open account. Nu solliciteer ik voor het Introducing Broker-programma.
Je eerste bericht en binnen 3 weken na het openen van je account, heb je al geld INGEWONNEN !!!!!!!!!!!!
https://www.aforexa.com/attachments/1529198443.png: verrast

plalayM96
13:46,
Ik heb deze makelaar (pfgfx) gedurende 1 maand op live account geprobeerd en ik moet zeggen dat ze een van de slechtste brokers zijn die ik ooit zie, ze zijn behoorlijk slecht om de uitvoering altijd te herstellen en wanneer je wachtende bestellingen in de nieuwstijd wilt plaatsen , ze zullen je bedriegen door de prijs te misleiden en de uitvoering van je bestelling uit te stellen, als je ze wilt proberen, dus wees voorzichtig, ik had geen goede ervaring met hen ....

Helox
15:06,
Ik ben sinds 2003 op bezoek bij Forex Expos {Link Removed} in Moskou. Ik heb persoonlijk contact opgenomen met de medewerkers van PFG en Fibo - allemaal goedemorgen. Alpari zijn ook goede professionals. E�n ding - ik vraag me af waarom North Finance wordt besproken op deze site. Ik heb ze nog nooit op de expo gezien - ondanks het feit dat ze een Russisch gezelschap zijn met hoofdkwartier in Moskou. Ze hebben de naam van hun bedrijf vier keer gewijzigd in brizan - fxteam - nf - enzovoort (de hoofdstad van het westen op dit moment) Eigenlijk weerspiegelt de plaats op deze expositie het niveau van het bedrijf, maar ik heb zelfs de banner van NF hier niet gezien. Alpari is gereguleerd in Londen, Pfg is volledig gereguleerd in Rusland - het hangt af van de belangen van het bedrijf. Maar NF is nergens gereguleerd, daarom was ik verbaasd dat je er zelfs over wist

Adri82
16:27,
Nou, mijn berekende risico om het te laten rijden in plaats van die grote verliezen te dichten en het imperium te herbouwen, deed me uiteindelijk binnen een uur terwijl ik onder de douche stond, au. Het was geen fortuin, een goede maand om te stoppen met Pepsi zou voor een ander account moeten betalen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530479934.pngIk wilde hieraan toevoegen dat ondanks het adverteren geen requoting, zelfs op de micro-accounts, PFGFX me dat deed in tijden van snelle marktbewegingen. Misschien omdat ik nog steeds in dial-up zit, was er te veel vertraging in de timing van mijn verzoek, maar toch gebeurde het soms. Over het algemeen was ik tevreden genoeg totdat ik niet een beetje extra geld kon toevoegen met dezelfde methode die ik had geopend met het account met slechts een paar weken eerder (27 februari en iets meer toegevoegd begin maart). Ik heb geen idee of het krijgen van geld een probleem is of niet, omdat ik nooit bij het bedrijf op die fase ben gekomen. Ik was niet erg bezorgd over het feit dat het bedrijf in Rusland is gebaseerd of gecontroleerd, aangezien dit een wereldwijde markt is en zij een kantoor in de VS lieten zien en een kleine investering met een MT4-platform leek mij een goede deal. Stel dat ik het opnieuw zal proberen, misschien met een mini en misschien een beetje beter gefinancierd en dat het vasthouden aan die stoplosses de volgende keer een beter resultaat zal hebben. Kan iemand een goede makelaar aanbevelen die geld met creditcards enof PayPal gebruikt?
https://www.aforexa.com/attachments/1530479935.jpg

Jorge9792
17:48,
Ik was niet erg bezorgd over het feit dat het bedrijf in Rusland is gebaseerd of gecontroleerd, aangezien dit een wereldwijde markt is en zij een kantoor in de VS lieten zien en een kleine investering met een MT4-platform leek mij een goede deal.
Interessant aan dat Amerikaanse kantoor. Ik heb Londen gebeld om het telefoonnummer naar het Amerikaanse kantoor te krijgen. Ze hadden het niet handig of konden het niet vinden. Ik belde Moskou en ze vertelden me dat het kantoor in de VS geen telefoonnummer heeft omdat het momenteel niet open is. Ik heb deze oproepen gedaan in de laatste helft van februari 2007. Het zou fijn zijn als we een FF-lid hebben dat in Northbrook woont en bij het kantoor rondzwaait en bevestigen of het een mail-drop is. Ik moet toevoegen dat ik een klein micro-account bij hen heb dat redelijk goed lijkt te werken. Als ik het tot $ 400,00 kan krijgen, sluit ik het account en zie ik hoe dat in zijn werk gaat. Ik heb ook een paar requotes gehad met kabelinternet. mdietrich, Als je een ander live account gaat openen, zou ik er een aanraden die de handel in microtypen toestaat. IBFX en FXDD hebben micro-lots met MT4. U moet FXDD vragen wanneer u een minirekening instelt om micro-loten toe te staan. FXSOL is een niet-MT4-makelaar met micro-lots. Sommige van deze makelaars vragen een vergoeding voor PayPal en creditcardbetalingen. Een demo is misschien de beste keuze totdat u een aantal consistente pip-winsten kunt behalen. Niet dat ik ooit dat stukje advies heb gevolgd, maar ik wou dat ik dat had gedaan.

jsr95
19:09,
sorry, ik heb deze hele thread niet gelezen dus ik ben hier aan het einde aan het springen, maar als ze geen NFA # hebben, kan hun Amerikaanse offcie open zijn maar nog niet open ...

Adri82
20:29,
Ik moet toevoegen dat ik een klein micro-account bij hen heb dat redelijk goed lijkt te werken. Als ik het tot $ 400,00 kan krijgen, sluit ik het account en zie ik hoe dat in zijn werk gaat. Ik heb ook een paar requotes gehad met kabelinternet.
Hallo nvwine, ik kan niet teveel klagen over de algemene werking van het account, behalve een paar requotes. Toch heb ik een fout gemaakt door te veel open transacties te hebben en te weigeren om ze zelf eerder te sluiten en had ik een aantal goede transacties veel te snel afgesloten, dus mijn accountstatus is grotendeels mijn verantwoordelijkheid.

, Als u een ander live-account gaat openen, zou ik er een aanraden die de handel in micronoten toestaat. IBFX en FXDD hebben micro-lots met MT4. U moet FXDD vragen wanneer u een minirekening instelt om micro-loten toe te staan. FXSOL is een niet-MT4-makelaar met micro-lots. Sommige van deze makelaars vragen een vergoeding voor PayPal en creditcardbetalingen.
Ik overweeg IBFX, misschien had ik die richting in de eerste plaats moeten gaan. Ik heb een demo met FXSOL en hou van de interface, zodat ze ook een tweede blik krijgen. Al een tijdje ben ik terug naar demo-handel zoals het of niet.
https://www.aforexa.com/attachments/1530479935.jpgZal goed voor me zijn, bouwt karakter en zo. Ik vond PFGFX leuk omdat ik vooraf met minder dan $ 200-250 kon instappen, en hoopte dat ik misschien maandelijks $ 50 - 100 zou toevoegen om het account te laten groeien en die slechte transacties te dekken terwijl ik het leer. Ook aan de goede kant paste PFG FX mijn stortingen toe vanaf de creditcard (wanneer ze die methode accepteerden) binnen een uur of twee. Als ik op den duur vind dat e-goud een goede financieringsmethode is, zal ik misschien nog eens nadenken over en toevoegen aan mijn huidige onbruikbare en verweesde 67 cent die nog in de account zit.

Adri82
21:50,
Allereerst de naam van het bedrijf - Pro Finance Group ... Pro Finance is gestolen van het bekende Russische makelarijbedrijf Pro Finance Service, Inc. dat sinds 1995 op de markt actief is. (
http://www.profinance.comen
http://www.profinance.ru). Vervolgens registreerden ze speldwoordendomeinen van ALLE Russische bekende barnds, zoals KROUFR.RU, ALPARI-IDC.RU, METAQUOTES.RU, LITEFOREX.ORG, etc.
Ja, het lijkt erop dat ze probeerden om tailcoats van nabekendheid van andere bedrijven te rijden in termen van domeinregiions. Dus kunnen we wat misleidende praktijken zeggen, maar die acties in termen van reputatie versus een oplichting of namaak en geld nemen (diefstal en fraude) is een ander geval. Tot op zekere hoogte lijkt er sprake te kunnen zijn van overlap in delen van namen van bedrijven. Er is blijkbaar een PFG Forex (
https://www.pfgforex.com/) die ook vanuit Chicago opereert. Of Pro Financial Services Group Inc. op
http://www.pfsgi.comin de VS ook en andere variaties op dit thema. Kunnen we zeggen dat degene die eerst de Pro Financial-naam heeft, het echte bedrijf is en alle anderen alleen zwendelartiesten zijn? Heeft Pro Financial Services in Rusland de naam van het Amerikaanse bedrijf gestolen of omgekeerd? - of misschien zijn er maar zo veel manieren om te proberen te beweren dat je een professioneel financieel bedrijf hebt en is er een natuurlijke zwaartekracht om je bedrijf zo'n naam te geven? Het belangrijkste voor mij was dat ik te weten kwam over PFG FX van advertenties hier op Forex Forum. Als het bedrijf zo oneerlijk is en gewoon een oplichterij is, moeten we dan niet aandringen dataforexahun advertenties verwijdert? Toch zijn er mensen die beweren dat ze dit bedrijf hebben gebruikt en geld terug hebben kunnen nemen ... dus ik denk aan termen zoals oplichterij en nep (kun je zeggen hoe je weet dat Matthew Sant nep is? Wat is jouw bron hiervan?) is in dit geval overdramatariseerd. Als mensen totaal werden opgelicht, zou ik denken dataforexazou weigeren om te laten adverteren. Er lijken klachten te zijn van verschillende strekking tegen de meeste makelaars die er zijn. Misschien is het juister om te zeggen dat er meer problemen of mogelijke slechte zakelijke praktijken zijn met PFG FX dan met de andere makelaars. Toch zijn er niet al te veel keuzes om een ??????micro-account te openen, laat staan ??????een micro met zo laag als een eerste storting van $ 10 om je voeten nat te krijgen en echt geld te verdelen in plaats van alleen een demo-account met $ 5000 - 10.000 speelgeld (een bedrag boven de meeste voor een echte startstorting in forex trading).

Rafilreina
23:11,
Als mensen totaal werden opgelicht, zou ik denken dataforexazou weigeren om te laten adverteren.
je hebt helemaal gelijk, we zouden niet toestaan ??????dat een oplichter op deze site adverteert. voor zover ik weet is PFGFX een gerenommeerde dealer (gerenommeerd in de relatieve zin van een detailhandel-forex). Ik kan niet spreken voor al hun acties omdat ik niet met hen heb gehandeld, maar ik heb goede dingen over hen gehoord van handelaars op dit forum. de beweringen die hier worden gedaan over enige oplichting zijn ongefundeerd en overdreven, geloof ik. sommige zijn verwijderd omdat ze zijn gepost door een gebruiker met zeer weinig berichten (zie regel 3) en voor zover we weten is dit een concurrent van hen.

Adri82
00:32,
je hebt helemaal gelijk, we zouden niet toestaan ??????dat een oplichter op deze site adverteert. voor zover ik weet is PFGFX een gerenommeerde dealer (gerenommeerd in de relatieve zin van een detailhandel-forex). Ik kan niet spreken voor al hun acties omdat ik niet met hen heb gehandeld, maar ik heb goede dingen over hen gehoord van handelaars op dit forum. de beweringen die hier worden gedaan over eventuele oplichterij zijn niet onderbouwd en overdreven,
Bedankt dat je daarover bent begonnen.

ik geloof. sommige zijn verwijderd omdat ze zijn gepost door een gebruiker met zeer weinig berichten (zie regel 3) en voor zover we weten is dit een concurrent van hen.
Ik heb niet gemerkt wat er allemaal is verwijderd, maar ik heb er wel een verwijderd, simpelweg omdat ik het vermogen van een persoon om te communiceren in het Engels verdedigde - en ik voelde een oneerlijk en persoonlijk commentaar - maar het bericht dat ik beantwoordde, is nog steeds intact. Dus begreep niet helemaal waarom het werd verwijderd.

krapks92
01:52,
Hallo folkks, hier is een waarschuwing in orde. Raadpleeg McAfee Site Advisor. Site is afkomstig uit RUSLAND! Zes geteste e-mails bevatten een virus. Zeer spammy ook. Dit is een ongeluk dat nog moet gebeuren. Bodford

eriDam
03:13,
ik heb echt contact met ze. slechts een paar maanden en maakte nog geen intrekking, maar ik ben van plan om terug te trekken in slechts een paar maanden (afhankelijk van mijn handel) en we zullen weten oplichting of niet.

Arda
04:34,
Ik heb deze broker gemaild over slippage en requotes. Dit is het antwoord dat ik van ze heb gekregen. Bedankt voor uw interesse in de service van Pro Finance Group Inc. Helaas is dit onmogelijk op onze echte accounts (geen requotes, geen slip voor stop-orders). U kunt demo-accounts registreren. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via -mail. Met vriendelijke groet, Pro Finance Group Inc.
http://www.pfgfx.net/

ik heb echt contact met ze. slechts een paar maanden en maakte nog geen intrekking, maar ik ben van plan om terug te trekken in slechts een paar maanden (afhankelijk van mijn handel) en we zullen weten oplichting of niet.

ik heb echt contact met ze. slechts een paar maanden en maakte nog geen intrekking, maar ik ben van plan om terug te trekken in slechts een paar maanden (afhankelijk van mijn handel) en we zullen weten oplichting of niet.

Oxnwl18
05:55,
Oude draad, maar iets waar ik niemand anders zag, had naar voren gebracht ...

Dat is voor hun micro-account. maximale storting $ 200 minimum $ 10. Ik denk dat dat er is, dus je kunt hun diensten niet echt testen voor beleggingsdoeleinden ...
Volgens een vorig bericht verplaatsen ze uw account naar een mini-account na $ 200. Een persoon moet micro-lots in de handel gaan tot ver na $ 200. Heck, mijn $ 1k-speelaccount bij Oanda is nog niet eens klaar om mini-loten te verhandelen. Die regel is erop gericht om uw geld te nemen via een asymmetrisch risico. Als ze je geen micro-lots op een mini-account laten verhandelen, zou je waarschijnlijk verder moeten gaan. Er zijn tal van goed gefinancierde NFA-gereguleerde makelaars die er zijn. Iemand in een andere thread wees op deze link:
http://www.nfa.futures.org/U kunt een bepaalde makelaar en eventuele klachten erover controleren, zelfs zijn liquiditeitsverklaringen zien.

amsem
07:16,
Ik woon toevallig in de straat van PFG in Northbrook en ga daarheen om te zien of ze echt bestaan. Ik heb dit gedaan met andere makelaars in de regio Chicago en ben verrast door wat ik heb gevonden. Als iemand recente opmerkingen, ervaringen (goed of slecht) of vragen heeft, bied deze dan nu aan zodat ik goed gewapend kan zijn. Ik wacht op uw antwoord. Ik ben van plan om micro-acct te openen.

Jorge9792
08:36,
Ik woon toevallig in de straat van PFG in Northbrook en ga daarheen om te zien of ze echt bestaan. Ik heb dit gedaan met andere makelaars in de regio Chicago en ben verrast door wat ik heb gevonden. Als iemand recente opmerkingen, ervaringen (goed of slecht) of vragen heeft, bied deze dan nu aan zodat ik goed gewapend kan zijn. Ik wacht op uw antwoord. Ik ben van plan om micro-acct te openen.
Ik heb deze thread al een tijdje niet gelezen. Ik ben ge�nteresseerd in wat je vindt. Terwijl u daar vraagt ??????naar hun NFA-status enof het VK-equivalent.

elflow01
09:57,
Nog iets over het controleren van deze plek?

amsem
11:18,
Nog iets over het controleren van deze plek?
Ik kon twee keer niets met iemand praten, maar het bestaat wel en het is geen e-maildruppel. Ik zal terugkomen. Ook heb ik gemerkt dat ze bij het gebruik van hun demo bij talloze gelegenheden mijn TP met maximaal 3 pitten hebben genegeerd, maar nog nooit een SL hebben gemist. Stof tot nadenken, maar het heeft er niet toe gedaan, want ik scalpeer slechts 12 pips op 5 minuten. Ik moet gewoon langer wachten als ik de juiste handel neem.

Oxriettaa98
12:39,
Ik kon twee keer niets met iemand praten, maar het bestaat wel en het is geen e-maildruppel. Ik zal terugkomen. Ook heb ik gemerkt dat ze bij het gebruik van hun demo bij talloze gelegenheden mijn TP met maximaal 3 pitten hebben genegeerd, maar nog nooit een SL hebben gemist. Stof tot nadenken, maar het heeft er niet toe gedaan, want ik scalpeer slechts 12 pips op 5 minuten. Ik moet gewoon langer wachten als ik de juiste handel neem.
Wat is er grappig ik had een makelaar negeer mijn tp, maar de prijs ging in mijn favoriet met meer dan 30 pitten van mijn orginele tp heks was 50 pip tp nu ik keek naar 80 pip tp dit was tijdens een nieuws laat los en dan verdwijnt mijn handel opeens van het geopende positievenster, als ik kijk dat ze mijn handel sluiten bij de originele tp, dus ik heb er geen profijt van gehad en niet mijn tp.

mustrufu78
13:59,
Wat is er grappig ik had een makelaar negeer mijn tp, maar de prijs ging in mijn favoriet met meer dan 30 pitten van mijn orginele tp heks was 50 pip tp nu ik keek naar 80 pip tp dit was tijdens een nieuws laat los en dan verdwijnt mijn handel opeens van het geopende positievenster, als ik kijk dat ze mijn handel sluiten bij de originele tp, dus ik heb er geen profijt van gehad en niet mijn tp.
Ze verwachtten dat de prijs zou omkeren en je in het rood zou krijgen. Dus toen hun plan niet werkte en ze zagen dat je nog meer winst zou maken, sluiten ze je bij de eerste TP. Laat je niet misleiden.

Oxriettaa98
15:20,
Ze verwachtten dat de prijs zou omkeren en je in het rood zou krijgen. Dus toen hun plan niet werkte en ze zagen dat je nog meer winst zou maken, sluiten ze je bij de eerste TP. Laat je niet misleiden.
Oh ik wist wat ze aan het doen waren. zodra ik zag dat ik mijn account sluit, heb ik dat probleem nooit meer gehad, b.t.w. dat was meer dan 4 jaar geleden. dat is het moment waarop makelaars hun klanten echt uitschakelden.