PDA

View Full Version : Is FXDD betrouwbaar?



Pitisam
08:08,
Ik ben niet van plan om te scalperen met deze makelaar. Mijn zorg is betrouwbaarheid op de lange termijn.

Is deze makelaar eerlijk?
Ga je niet weg met je geld?
Snelle uitvoering van orders (niet tijdens nieuws maar tijdens trage beurstijden)?


Bedankt!

sirelina
17:56,
Ik had een aardige ervaring met hen ... maar ik veronderstel dat het afhangt van het soort handel dat je doet. Het zijn spreads die zo en variabel zijn. Ik merkte dat 15-60 minuten voordat de swap die zich verspreidt op de JPY kruisen een groot deel verbreedde ... Ik weet zeker dat ze een gebrek aan volatiliteit claimden, maar mijn gok was om te voorkomen dat gebruikers een goede prijs zouden krijgen vlak voor triple swaps . Het stoorde me nooit, maar ik merkte wel dat sommige methoden waarschijnlijk niet zouden hebben gewerkt. Anders dan dat, voelde ik me nooit bedrogen door hen ... maar nogmaals, het zal sterk afhangen van je handelsstijl. Als je een down-to-the-exact-pip-type bent, word je waarschijnlijk uitgeschakeld door de meeste makelaars. Als u echter op langere termijn (schommels en draagtassen) zult u waarschijnlijk wel goed.

Ik ben niet van plan om te scalperen met deze makelaar. Mijn zorg is betrouwbaarheid op de lange termijn. Is deze makelaar eerlijk? Ga je niet weg met je geld? Snelle uitvoering van orders (niet tijdens nieuws maar tijdens trage beurstijden)? Bedankt!

Ik ben niet van plan om te scalperen met deze makelaar. Mijn zorg is betrouwbaarheid op de lange termijn. Is deze makelaar eerlijk? Ga je niet weg met je geld? Snelle uitvoering van orders (niet tijdens nieuws maar tijdens trage beurstijden)? Bedankt!

Jorge9792
19:17,
Ik kijk met belangstelling naar de antwoorden op FXDD. Ik ben op zoek naar een tweede MT4-makelaar. Ik heb over FXDD in deze thread gelezen. Kijk naar de laatste helft. Heeft iemand een mening over het gebruik van CompassFX as en IB voor FXDD om de redenen genoemd in post # 65 van de thread waarnaar wordt verwezen?

Pakotako
20:38,
Ik gebruik nu FXDD en tot nu toe zijn ze oke. Tijdens de nieuwsuren hadden ze af en toe een quote of een slipje. Maar welke retailmakelaar garandeert vullingen tijdens nieuws? Ik ben sowieso geen nieuwshandelaar. Spreiding, 2 pips op EURUSD, 3 pips op USDJPY, 4 pips op GBPUSD tijdens normale markt, 4-5 pitten op Euro en 6-7 pips op Cable tijdens nieuws zoals NFP of koersoverzicht. Ze zijn onder Tradition Company gevestigd in Zwitserland en zijn genoteerd aan de Zwitserse effectenbeurs (ten minste de website van Tradition laat FXDD als hun dochteronderneming zien). Betrouwbaar of niet, het is jouw eigen oordeel.
https://www.aforexa.com/attachments/1529198762.png

Pitisam
21:59,
Kan iemand van jullie de swappercentages op live-rekeningen noteren voor het volgende (lang en kort) EURJPY NZDJPY GBPJPY USDJPY EURUSD GBPUSD NZDUSD thanks!

Pakotako
23:19,
Kan iemand van jullie de swappercentages op live-rekeningen noteren voor het volgende (lang en kort) EURJPY 10,85 -12,89 NZDJPY GBPJPY 24,08 -26,13 USDJPY 11,96 -13,83 EURUSD -6,45 4,40 GBP USD -1,30 -1,00 NZDUSD 3,50 -5,70 Bedankt!
Overnight rate in USD per std partij (100k) handel.

sirelina
00:40,
kijk maar eens op hun website ... ze posten hun swaps elke dag.

Kan iemand van jullie de swappercentages op live-rekeningen noteren voor het volgende (lang en kort) EURJPY NZDJPY GBPJPY USDJPY EURUSD GBPUSD NZDUSD thanks!

Kan iemand van jullie de swappercentages op live-rekeningen noteren voor het volgende (lang en kort) EURJPY NZDJPY GBPJPY USDJPY EURUSD GBPUSD NZDUSD thanks!

Cwxxo
02:01,
Alsjeblieft:
http://www.fxdd.com/rolloverrates.html

Pitisam
03:22,
Alsjeblieft:
http://www.fxdd.com/rolloverrates.htmlAlle 0,00.

Cwxxo
04:43,
Alle 0,00.
Ze moeten bezig zijn met updaten. Ik zag daar 2-3 uur geleden geldige cijfers.

sirelina
06:03,
Ja, meestal, ongeveer 30 minuten na de swap, gaan de koersen terug naar nul ... die swaprente veranderen dagelijks ... ik hou niet van je ... meestal is de variantie een paar centen, maar soms, afhankelijk van waar markt is, het kan een daling of winst van 25 cent zijn. Overigens ... de tarieven zijn daar de USD-waarde die u zou krijgen ... niet de werkelijke tarieven of pip-waarden. Dus, als de GBPJPY zegt 22,50 ... betekent dit dat je $ 22,50 USD zou ontvangen voor de aankoop.

Alle 0,00.

Alle 0,00.

kakoxoco
07:24,
Ik ben niet van plan om te scalperen met deze makelaar. Mijn zorg is betrouwbaarheid op de lange termijn. Is deze makelaar eerlijk? Ga je niet weg met je geld? Snelle uitvoering van orders (niet tijdens nieuws maar tijdens trage beurstijden)? Bedankt!
ik heb ze een tijdje gebruikt. ze zijn net zo eerlijk als de meeste anderen. denk niet dat ze wegrennen met je geld. ze waren echter niet de laatste keer dat ik het selecteerde geregistreerd bij de NFA. hun uitvoering is iets beter dan de meeste retailmakelaars die ik heb geprobeerd - tenzij je ze verzamelt of ruilt tijdens volatiliteit, zou je niet veel problemen moeten hebben (bestellingen worden meestal binnen 2 seconden uitgevoerd). ze hebben af ??????en toe een technisch probleempje waarbij bestellingen helemaal niet worden uitgevoerd (meestal binnen een uur opgelost). Ik heb een paar keer geld verloren vanwege een technisch falen (aan hun kant) en ze hebben me terugbetaald. hun rollover-snelheden zijn over het algemeen redelijk. trouwens, geweldig werk aan de historische hitlijsten thread.

Pakotako
08:45,
ik heb ze een tijdje gebruikt. ze zijn net zo eerlijk als de meeste anderen. denk niet dat ze wegrennen met je geld. ze waren echter niet de laatste keer dat ik het selecteerde geregistreerd bij de NFA. hun uitvoering is iets beter dan de meeste retailmakelaars die ik heb geprobeerd - tenzij je ze verzamelt of ruilt tijdens volatiliteit, zou je niet veel problemen moeten hebben (bestellingen worden meestal binnen 2 seconden uitgevoerd). ze hebben af ??????en toe een technisch probleempje waarbij bestellingen helemaal niet worden uitgevoerd (meestal binnen een uur opgelost). Ik heb een paar keer geld verloren vanwege een technisch falen (aan hun kant) en ze hebben me terugbetaald. hun rollover-snelheden zijn over het algemeen redelijk. trouwens, geweldig werk aan de historische hitlijsten thread.
Dat NFA ongeregistreerde ding me de vorige keer hinderde. Echter, nadat ik wat controles had gedaan, wordt gezegd dat hun clearingdealing moederbedrijf (Tradition North America (onder Tradition Company in Swiss), dat hetzelfde fysieke adres heeft als FXDD) een NFA-lid is. Ik weet niet of we NFA-lidmaatschap kunnen aannemen op basis van de relatie van het moederbedrijf. Hoe dan ook, NFA of niet, er is niet veel verschil denk ik?

kakoxoco
10:06,
Dat NFA ongeregistreerde ding me de vorige keer hinderde. Echter, nadat ik wat controles had gedaan, wordt gezegd dat hun clearingdealing moederbedrijf (Tradition North America (onder Tradition Company in Swiss), dat hetzelfde fysieke adres heeft als FXDD) een NFA-lid is. Ik weet niet of we NFA-lidmaatschap kunnen aannemen op basis van de relatie van het moederbedrijf. Hoe dan ook, NFA of niet, er is niet veel verschil denk ik?
Ik had een probleem met het overboeken van geld naar FXDD eenmaal van een andere Amerikaanse makelaar. ze weigerden de fondsen over te dragen naar FXDD omdat FXDD geen geregistreerde FCM is. nog andere makelaars die ik ben en die graag geld overgeboekt hebben naar mijn FXDD-account. ik denk dat het in het algemeen beter is om met NFA-geregistreerde makelaars te gaan, omdat ze aan bepaalde vereisten moeten voldoen en je eventuele gevallen tegen hen kunt zien. in het geval van FXDD, omdat ze worden ondersteund door Traditie en een redelijke reputatie lijken te hebben, zou non-regiion met de NFA mij niet storen. tenzij ik natuurlijk enorme hoeveelheden kapitaal met hen had.

xabizelaay
11:26,
Ik weet niet of het relevant is, maar FXDD staat toe om 5-6 pip sl of tp te plaatsen in plaats van 10-12 pips bij sommige andere brokers.

Jttsoki
12:47,
Dat NFA ongeregistreerde ding me de vorige keer hinderde. Echter, nadat ik wat controles had gedaan, wordt gezegd dat hun clearingdealing moederbedrijf (Tradition North America (onder Tradition Company in Swiss), dat hetzelfde fysieke adres heeft als FXDD) een NFA-lid is. Ik weet niet of we NFA-lidmaatschap kunnen aannemen op basis van de relatie van het moederbedrijf. Hoe dan ook, NFA of niet, er is niet veel verschil denk ik?
wel, onthoud ... RefcoFX was een op urearchieven gebaseerde entiteit die piggy-back was bij de regiie van haar moedermaatschappij de Refco Group. en kijk wat er met die arme zielen is gebeurd. dus ik zou niet noodzakelijk zeggen dat alleen omdat het moederbedrijf geregistreerd is dat het goed is. ik geef er altijd de voorkeur aan om alleen met een daadwerkelijk geregistreerd bedrijf te handelen.

Oxriettaa98
14:08,
wel, onthoud ... RefcoFX was een op urearchieven gebaseerde entiteit die piggy-back was bij de regiie van haar moedermaatschappij de Refco Group. en kijk wat er met die arme zielen is gebeurd. dus ik zou niet noodzakelijk zeggen dat alleen omdat het moederbedrijf geregistreerd is dat het goed is. ik geef er altijd de voorkeur aan om alleen met een daadwerkelijk geregistreerd bedrijf te handelen.
prima voorbeeld (cfg) ten minste n.f. een stap in toen ze zagen dat dit bedrijf op het punt stond om onder te gaan of grote problemen had, althans ze stappen eerder in waar ze kunnen proberen om klanten fondsen te besparen, wie zal er ingrijpen als fxdd problemen begint te krijgen? ze registreren zich wel of niet, maar hun moederbedrijf is nog een refco die nog moet gebeuren, niet om te zeggen dat dit bedrijf slecht wordt geleid, maar er is niemand om in te stappen en te proberen je geld te sparen voordat je weet dat het te laat is.

popeleok
15:29,
Ik deed eerder deze week enige due diligence met FXDD en het NFA-probleem irriteerde me ook. Een tweede zorg die ik had, was het zeer lage overtollige netto-kapitaal van Tradition Securities Futures (hun moedermaatschappij), waarvan de CFTC op 31 januari 2007 slechts $ 287.574 noteerde. Andere FX-makelaars hebben aanzienlijk meer, zoals Oanda met 38 miljoen en FX Solutions met 6 miljoen. Als Tradition zo'n groot financieel bedrijf is, waarom is dit cijfer dan zo laag?

Pakotako
16:50,
Bedankt voor het figuur. Ik wist het niet eerder. Hmmm, het ziet ernaar uit dat ik zal moeten overwegen om naar mijn lokale makelaar (in Singapore) te verhuizen, omdat de wet hier veel strenger is dan die in de VS en ik me veiliger voel om geld in mijn eigen land te storten. Makelaars hebben hier de laatste tijd goede spreads en geen commissie. Ik zal er over nadenken.

jorgeegomewz
18:10,
doet de makelaar in Singapore open voor vreemdelingen?

Pakotako
19:31,
doet de makelaar in Singapore open voor vreemdelingen?
Ja, dat doen ze, maar voor echte lokale makelaars (geen dochteronderneming van buitenlandse makelaar) is de min aanbetaling vereist voor niet-ingezetenen veel hoger (zoals USD 15.000 en hoger) dan voor ingezetenen (zoals USD 2.000). Voor makelaars met overzeese hoofdkantoren (zoals Saxo Capital Markets en CMC Markets Singapore) denk ik echter niet dat de min aanbetaling voor buitenlanders hoger is. Ik zal eerst de details van de verordening moeten controleren, ik weet tot nu toe alleen dat forex-makelaars hier houders zijn van de vergunning voor Capital Market Services onder de door de monetaire autoriteit van Singapore (MAS) uitgegeven Verordening inzake buitenlandse handel in vreemde valuta. Ik zal het opnieuw bijwerken nadat ik wat controles heb uitgevoerd.

Pakotako
20:52,
1 Bijlage (n) Bijgevoegd maakt deel uit van de verordening door de Monetaire Autoriteit van Singapore, waar we allemaal om geven (fondsgeldveiligheid). Alle forex-makelaars hier moeten zich aan deze regels houden. Ik ben erg slecht in het interpreteren van wetten (ik heb er een hekel aan om rechtenstudie in het universum te studeren), maar betekent het daar dat de (onze) fondsen van klanten in een echt afgescheiden bank moeten worden bewaard dan de makelaar? Alvast bedankt voor het geven van meningenmeningen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530392117.png
https://www.aforexa.com/attachments/1530392125524792718.doc

gaxxardomokicatradermsn.com
22:13,
Bijgevoegd maakt deel uit van de verordening door de Monetaire Autoriteit van Singapore, waar we allemaal om geven (fondsgeldveiligheid). Alle forex-makelaars hier moeten zich aan deze regels houden. Ik ben erg slecht in het interpreteren van wetten (ik heb er een hekel aan om rechtenstudie in het universum te studeren), maar betekent het daar dat de (onze) fondsen van klanten in een echt afgescheiden bank moeten worden bewaard dan de makelaar? Alvast bedankt voor het geven van meningenmeningen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530392117.pngVeel dank aan u ... Ik denk erover om ook lid te worden van de Singaporese makelaars ....

susy
23:33,
Hallo Traex, Bedankt voor de goede info. Weet u of er een makelaar in Singapore is die het MetaTrader-platform aanbiedt voor automatische handel? Bedankt,

Bijgevoegd maakt deel uit van de verordening door de Monetaire Autoriteit van Singapore, waar we allemaal om geven (fondsgeldveiligheid). Alle forex-makelaars hier moeten zich aan deze regels houden. Ik ben erg slecht in het interpreteren van wetten (ik heb er een hekel aan om rechtenstudie in het universum te studeren), maar betekent het daar dat de (onze) fondsen van klanten in een echt afgescheiden bank moeten worden bewaard dan de makelaar? Alvast bedankt voor het geven van meningenmeningen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530392117.png
Bijgevoegd maakt deel uit van de verordening door de Monetaire Autoriteit van Singapore, waar we allemaal om geven (fondsgeldveiligheid). Alle forex-makelaars hier moeten zich aan deze regels houden. Ik ben erg slecht in het interpreteren van wetten (ik heb er een hekel aan om rechtenstudie in het universum te studeren), maar betekent het daar dat de (onze) fondsen van klanten in een echt afgescheiden bank moeten worden bewaard dan de makelaar? Alvast bedankt voor het geven van meningenmeningen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530392117.png

Pakotako
00:54,
Hallo, bedankt voor de goede info. Weet u of er een makelaar in Singapore is die het MetaTrader-platform aanbiedt voor automatische handel? Bedankt,
Hallo pipcruiser, Sorry, ik heb tot nu toe geen tussenpersonen gevonden die MT34 in S'pore gebruikten. Ik ben nog steeds op zoek naar een ook lol. Ik hoop dat er een buitenlandse makelaar zal zijn die MT gebruikt om zijn filiaal hier te openen.

txarlytxin
02:15,
Heeft iemand van jullie ooit problemen gehad met stoplimietorders? Bedankt

Pakotako
03:36,
Heeft iemand van jullie ooit problemen gehad met stoplimietorders? Bedankt
Soms tijdens zware nieuwstijd, zoals slippagesrequotes thingie. Trouwens, ik zag dat FXDD GBPJPY liet dalen van 10 naar 8. Iedereen met dit ook?

txarlytxin
04:56,
Trouwens, ik zag dat FXDD GBPJPY liet dalen van 10 naar 8. Iedereen met dit ook?
Ja, ook IBFX heeft er nu 8 meestal. Ik denk dat dit komt omdat meer handelaren tegenwoordig ge�nteresseerd zijn in dit paar. Misschien zien we nog lagere spreads ...

Oxria
06:17,
Als je hier gaat -
http://www.forexdemos.com/fxddinfomain.htmlhet volgende wordt vermeld: Klantenfondsen bij FXDirectDealer kunnen worden beschermd door een FDIC-verzekering. De FDIC-verzekering dekt maximaal $ 100.000 aan gestorte gelden. FXDirectDealer gebruikt Citibank en scheidt de marge van de klant in een afzonderlijk escrow-account. Naast de specifieke accountbeveiliging is FXDD ook een zelfregistrerende Futures Commission Merchant (FCM - NFA Number # 0271289 FCM-status geeft beleggers het volgende: - Een kader voor geschillenbeslechting - Het Amerikaanse regelgevingskader wordt algemeen beschouwd als het beste in de wereld wereld voor beleggersbescherming Als een geschil met een Futures Commission-handelaar zich voordoet, kan de belegger zich tot National Futures Associtation (NFA) of de Commodity Futures Trading Commission (CFTC) wenden.Ook hoewel FXDD een dochteronderneming is van Tradition Securities and Futures Inc. Het lijkt mij dat als een geschil ontstaat, investeerders de mogelijkheid hebben om dat geschil voor te leggen aan de NFA. Corrigeer me als ik het mis heb.

Pitisam
07:38,
Interessant dat deze draad na 4 jaar opnieuw is opgedoken en hier is mijn bevinding. Spread, Execution, zijn acceptabel. Een ding dat ik niet leuk vind aan hen waardoor ik besloot om te vertrekken is hun belabberde BackOffice, dat is het belangrijkste van allemaal. Ik heb mijn account ooit gefinancierd toen ze deze zogenaamde aanbetalingspromo van 10% hadden. Ze hebben de bonuspromo aan mijn account toegevoegd en na een paar dagen weer verwijderd en vervolgens weer toegevoegd ... Uiteindelijk had ik maar ��n BONUS. Na maanden van handelen en besluiten om te stoppen, vroeg ik terugtrekking. Wat is er gebeurd? Ze hebben het verkeerde bedrag bedraad. Ze hebben 2x de bonus van mijn rekening afgetrokken, waarbij ze claimen dat ik twee keer een bonus heb gekregen die me bijpassende transactie-ID's laat zien. Dus ik liet ze de eerdere aftrek zien! Na een tijdje hebben ze het gecorrigeerd en de rest bekabeld ... MAAR voordat ze dat deden, vertelde ik hen dat ik NIET de tarieven en bankkosten hoefde in te wisselen voor hun fout ... Dus beloofden ze al deze dingen bovenop de volgende toe te voegen draad ... EN ze goofed opnieuw! WTF ..... Ze hebben OWE ME $ 50 in mijn FXDD-account bungelend ..... Gierig hebben ze het bonusgeld op de rekening achtergelaten met mijn $ 50. Dus na het kijken, denkend aan wat te doen met dit resterende geld, ik besloten om het gewoon te gokken en ging LANG USDJPY @ 85 iets .... Zeker genoeg, het werd gestopt en het account nam mijn $ 50 en at meer dan de helft van het bonusgeld ook !!! Verschillende andere vrienden van mij die bij FXDD hebben geruild, hebben me verteld dat ook zij soortgelijke problemen hebben. Eentje beweerde dat hij had gehoord dat de helft van hun geld al maanden geleden was teruggetrokken ... WTF ... deze makelaar is een dief aan het worden ..

LiMPbIzK
08:59,
Bekijk hier mijn bericht:
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/307-monthly-target.html