PDA

View Full Version : Welke handelsplatforms gebruikt iedereen?



jmgr9900
11:04,
Hallo! Ik ben gewoon een beginneling voor de Forex in het algemeen, maar mijn lees- en onderzoekswerk wordt geleidelijk opgebouwd. Toen ik op zoek ging naar online makelaars, ontdekte ik dat er tal van bedrijven zijn die zowel mini- als reguliere accounts aanbieden met hun eigen handelsplatforms. Tot nu toe heb ik door het lezen van de forums gemerkt dat FXCM en OANDA een van de meest populaire platforms is.
Ik heb FXCM geprobeerd en was niet al te blij vanwege de trage reactie die ik kreeg van het systeem en de kosten van de algehele complexiteit van het handelsplatform.

Ik ben best tevreden met het OANDA-systeem, omdat het eenvoudig is, er slechts een kleine leercurve is en de orders en haltes gemakkelijk zijn geplaatst en nauwkeurig zijn (dus geen slip).

Nu ga ik naar jullie mede forumgebruikers en handelaren ...... Welke platformssoftwaregrafieken gebruik je? Wat is uw mening over hen en welke zijn het bestegemakkelijk te gebruiken? Welke zou je me aanbevelen?

Uw advies wordt gewaardeerd!

carlipks14
15:46,
Nou, ik hou eigenlijk behoorlijk van FXCM. Nu te gecompileerd als je er een beetje mee werkt. Ik ben ook aan het groeien om het Interbank FX-platform leuk te vinden, ik denk dat het Metatrader is.

Rafilreina
17:06,
Nu ga ik naar jullie mede forumgebruikers en handelaren ...... Welke platformssoftwaregrafieken gebruik je? Wat is uw mening over hen en welke zijn het bestegemakkelijk te gebruiken? Welke zou je me aanbevelen?
voor analyse gebruik ik TradeStation. het is een zeer krachtig backtesting-platform, maar pas op, de leercurve is steil. desalniettemin is dit het voorkeursinstrument van de professional. voor orderuitvoering, handel ik met een aantal bedrijven. maar ik handel alleen met de beste (dwz forum Preferred
https://www.aforexa.com/attachments/1529198799.png).

jmgr9900
18:27,
voor orderuitvoering, handel ik met een aantal bedrijven. maar ik handel alleen met de beste (dwz forum Preferred
https://www.aforexa.com/attachments/1529198799.png).
Bedankt voor uw antwoorden ..... Handelt u met alle 5 makelaars van de gewenste lijst? Heb je ooit enige ervaring met OANDA gehad, als je dat wel deed, zou een beetje feedback voor een beginnende handelaar op prijs worden gesteld. Uit de voorkeurslijst, welke zou volgens u het meest geschikt zijn voor een studenthandelaar zoals ik met beperkte middelen?

davicin917
19:48,
Ik hou echt van het VT (Visual Trader) -platform. Je kunt alles goed doen vanuit de kaart, geen gedoe met het overschakelen naar verschillende kaders of vensters. U kunt zelfs de prijs van uitstaande stop- en limietorders wijzigen door een regel eenvoudigweg omhoog of omlaag in de prijsgrafiek te slepen. VT wordt gebruikt door CMS Forex en FX Asia.
https://www.aforexa.com/attachments/1529198799.png

whitekixxer97
21:09,
Vdeluca heeft het VT-platform stabieler? Weet iemand ook een goede makelaar die Metatrader gebruikt? Ik weet dat Interbank FX ze gebruikt, maar hun commissiekosten zijn een beetje angstaanjagend. Ook rekenen ze rollover rente op zowel koop- als verkoopposities op alle mini-accounts die ik schandalig vind, aangezien het de bedoeling is om betaald te worden op shortposities die 's nachts worden aangehouden. Praten over je dubbele whammy!

txaoxk83
22:29,
Ik gebruik altijd Metatrader 4. Het is best goed.