PDA

View Full Version : Nelson7 Simple Trading



jj1987
11:08,
Ik begon een paar jaar geleden met handelen, het was iets waar ik altijd al in ge�nteresseerd was. Dus begon ik zoals velen van ons doen en begon mijn onderzoek te doen. Ik zocht online, kocht boeken en begon te lezen om te proberen zoveel mogelijk informatie te absorberen. Ik probeerde een aantal egy's en was op zoek naar de heilige graal, maar vond geen succes in mijn handel. Vervolgens heb ik mijn pogingen om een ??????willekeurige invoer winstgevend te maken (niet echt een egy) geprobeerd te maken, dit heeft me veel geholpen omdat dit me deed beseffen dat de invoer belangrijk is, maar net zo belangrijk is hoe je de handel en je exit beheert . Ik ruil momenteel de GBPJPY, GBPUSD, USDJPY, USDCAD, AUDUSD en de EURUSD. Ik gebruik de 4-uurs- en daggrafieken als mijn toegangskaarten bij deze specifieke egy.

Goed op deze eenvoudige consistente winstgevende egy. Ik begin met het bepalen of een paar trending is of niet en doe dit door naar een groter tijdsbestek te kijken, als ik de 4 uur handel, kijk ik naar het weekblad voor de trend en als ik de dagelijkse handel deel, zal ik naar het maandoverzicht kijken voor de trend. Ik ga dan naar de ingangskaart en zoek naar een twee of drie kaarsformatie nadat een retracement met de trend terugkeert. De twee kaarsvorming bestaat uit ��n kaars en de tweede kaars sluit hoger dan de hoogte van de vorige kaars als deze lang gaat en het sluiten van de tweede kaars lager dan de laagste van de eerste kaars bij het kortsluiten. Het patroon met drie kaarsen is gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt, maar er zijn drie kaarsen bij betrokken en de derde kaars heeft een hogere of lagere sluitwaarde dan de tweede kaars in het patroon. De stoploss wordt geplaatst 3 pitten onder het dieptepunt van het kaarspatroon op een lange handel en 3 pitten boven de high wanneer in een korte handel.

Nu hoef je alleen nog maar de handel in de gaten te houden. Ik kijk naar ondersteuningweerstand enof zwakte in prijsactie en verplaats mijn stoploss dienovereenkomstig om het risico te verminderen of om gewoon een transactie te be�indigen. Ik zal binnenkort een aantal voorbeelden posten. Ik zal ook een korte tijd na het invoeren van live trades live-transacties plaatsen omdat ik niet de tijd heb om ze onmiddellijk te plaatsen en ik probeer handelaren te leren geen live-oproepen te geven.

Bedankt voor uw interesse in deze thread.



.

https://www.aforexa.com/trading-systems/496-28pairs-currency-strength-trading-system-trades-questions.html

jj1987
13:06,
Hallo, welk bewegend gemiddelde zou je aanraden, 50, 200 simple of expo? Bedankt
Als je vraagt ??????wat betreft het bepalen van de trend, zou ik een kleiner voortschrijdend gemiddelde aanbevelen, zoals de 20. Zoals ik al eerder zei, kun je niet opschieten met welk voortschrijdend gemiddelde gewoon blijft bij wat je kiest. Wissel het plan in. Er is geen heilige graal dus misschien verlies je met de 20 ma een ruil en met de 30 win je een ruil en omgekeerd. De lange termijn is wat belangrijk is.

davidlinks
14:27,
Ik kijk uit naar uw plaatsing ....

jj1987
15:47,
1 Bijlage (n) Hier is een eenvoudige transactie gedaan waarbij ik 2,49% heb gekregen.
https://www.aforexa.com/broker-discussion/355-xau-usd-xag-usd-practice-account-trade.html

eevamoreey
17:08,
Hoi Nelson, het ziet er goed uit. Hoe bepaal je hoe diep de retracement is voordat je naar binnen gaat? Speelt u af van ondersteuning en weerstand voelt u meer een buikgevoel? Tex

anabel265
18:29,
Fibonacci retracement voor de pullback? 0.50 0.61? ... Het lijkt interessant, ga alsjeblieft door!

jj1987
19:50,
tex123 en Canarytrader: Ja om te helpen bij het bevestigen van mijn inzendingen van een retracement gebruik ik trendlijnen, horizontale ondersteuningweerstand, fibonacci en hele getallen. Ik kijk uit naar die bounces waarvan ik denk dat ze meegaan met de trend. Dus ja, ik gebruik wel een gevoel dat ik voel dat ik ontelbare uren heb bereikt door de grafieken op steeds kleinere tijdstippen te bekijken. Ik probeer mijn handelen zo mechanisch mogelijk te maken, maar ik heb nog steeds het gevoel dat de markten voortdurend veranderen op elk paar. Een week lang ga je een trade binnen en de markt loopt automatisch van punt A naar punt B, de volgende week gaat hij naar punt B maar niet voordat hij ons diepe retracements bezorgt die iedereen zal afschudden, en soms won hij helemaal niet bewegen. Je moet klaar zijn en ruilen alsof alles kan gebeuren en waarschijnlijk zal gebeuren. Blijf op zoek naar meer voorbeeldtrades en live transacties.

jj1987
21:10,
1 Bijlage (s) Dit is een dagelijkse handel waarin ik momenteel ben.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/538-mt4-pattern-indior-fakey.html

Savana
22:31,
Zeer vergelijkbaar met het kaarspatroon van Suri Duddella's Market Structure. Kan winstgevend zijn door gebruik te maken van belangrijke SR-niveaus. Laat het komen.

Ik begon een paar jaar geleden met handelen, het was iets waar ik altijd al in ge�nteresseerd was. Dus begon ik zoals velen van ons doen en begon mijn onderzoek te doen. Ik zocht online, kocht boeken en begon te lezen om te proberen zoveel mogelijk informatie te absorberen. Ik probeerde een aantal egy's en was op zoek naar de heilige graal, maar vond geen succes in mijn handel. Ik heb toen mijn pogingen om een ??????willekeurige invoer te maken winstgevend gemaakt (niet echt een egy), dit heeft me enorm geholpen omdat dit me deed beseffen dat de invoer belangrijk is, maar net als ...

Ik begon een paar jaar geleden met handelen, het was iets waar ik altijd al in ge�nteresseerd was. Dus begon ik zoals velen van ons doen en begon mijn onderzoek te doen. Ik zocht online, kocht boeken en begon te lezen om te proberen zoveel mogelijk informatie te absorberen. Ik probeerde een aantal egy's en was op zoek naar de heilige graal, maar vond geen succes in mijn handel. Ik heb toen mijn pogingen om een ??????willekeurige invoer te maken winstgevend gemaakt (niet echt een egy), dit heeft me enorm geholpen omdat dit me deed beseffen dat de invoer belangrijk is, maar net als ...

Davidxxob
23:52,
1 Bijlage (n) Hallo, je methode is goed en wel, maar hoe voorkom je die dubbele corrigerende zetten. De kaarsformaties zien er goed uit, maar ze draaien zich om en schreeuwen het op je.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/389-running-multiple-eas.html

Davidxxob
01:13,
1 bijlage (n)

Hier is een eenvoudige transactie gedaan die mij 2,49% opleverde.
Hoi Nelson, Wat je eurohandel betreft, waarom zou je niet in actie zijn gekomen bij een van de 3 rode pijlen?
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/546-chf-trading.html

jj1987
02:34,
Zeer vergelijkbaar met het kaarspatroon van Suri Duddella's Market Structure. Kan winstgevend zijn door gebruik te maken van belangrijke SR-niveaus. Laat het komen.
Buiten de stad voor het weekend, maar nu zijn we weer terug voor zaken. Niet bekend met die methode, maar met behulp van ondersteunings- en weerstandsniveaus met hoge waarschijnlijkheid kun je niet fout gaan.

jj1987
03:54,
Hallo, je methode is goed en wel, maar hoe voorkom je die dubbele corrigerende zetten. De kaarsformaties zien er goed uit, maar ze draaien zich om en schreeuwen het op je.
Ozziedavie: In antwoord op wat je schreef. In de eerste transactie had ik graag een grotere retracement gezien, maar achteraf kon ik alles zeggen en bovendien, als ik deze transactie zou hebben overgenomen en verloren, ben ik de eerste die zegt dat mijn systeem verliezers heeft. Ik probeer alleen mijn verliezers kleiner te maken dan mijn winnaars. Ik denk dat backtesting geweldig is en een heel belangrijk onderdeel is van het begrijpen hoe je moet handelen, maar wanneer je systeem mechanisch is en je een deel van je eigen inzicht in je besluitvorming geeft, kan backtesting alleen zo ver gaan. Wat de tweede transactie betreft, zou ik geen ruil hebben genomen omdat er geen kaars in de buurt was die hoger was dan die van de vorige kaarsen. Ik neem deze regel zeer serieus en neem geen ruil tenzij dit gebeurt. Ik voel dat omdat een kaars hoger of lager sluit dan de vorige kaars, afhankelijk van de situatie dat het de handel een grotere kans geeft om winstgevend te zijn.

jj1987
05:15,
1 Bijlage (n) Voorbeeldhandel teruggenomen in september.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/544-female-woman-girl-traders.html

Turaym
06:36,
Ok�, ik begin de inzendingen te begrijpen. Ik denk maar hoe precis ga je een ruil uit, waardoor je een winnende ruil afsluit? vriendelijke groeten

artayga
07:57,
Voorbeeld handel teruggenomen in september.
Hoi Nelson7, wat is je geldstijl (risicobeheersing)? bedankt

jj1987
09:17,
Ok�, ik begin de inzendingen te begrijpen. Ik denk maar hoe precis ga je een ruil uit, waardoor je een winnende ruil afsluit? vriendelijke groeten
Mijn exits, zoals vermeld in mijn eerste post, zijn eenvoudigweg gebaseerd op het analyseren van belangrijke ondersteuning of resisitance en op zoek naar tekenen van zwakte in het tijdsbestek dat ik handel. Sommigen vinden het misschien leuk om te betogen dat als je naar een kleiner tijdsbestek kijkt, je er eerder uit zou komen en dat je niet zoveel zou verliezen als de markt begint te draaien, maar in mijn verdediging houdt het gebruik van hetzelfde tijdsbestek dat je gebruikte om je langer in de handel te houden . Ik ben tenslotte niet op zoek naar kleine winsten en ben niet bang om transacties te verliezen. Deze egy is succesvol omdat je je handelsruimte laat ademen en je winnaars dus groter maken dan je verliezers. Dat gezegd hebbende, er zijn momenten dat ik mijn domme toestemming geef om een ??????beslissing voor mij te nemen en ik zal al mijn transacties afsluiten. Ofwel omdat de trend er zwak uitziet of omdat ik het gevoel heb dat ik genoeg winst heb gemaakt voor de week of de maand.

Turaym
10:38,
Mijn exits, zoals vermeld in mijn eerste bericht, zijn eenvoudigweg gebaseerd op het analyseren van belangrijke ondersteuning of resisitance en op zoek naar tekenen van zwakte in het tijdsbestek dat ik handel. Sommigen vinden het misschien leuk om te betogen dat als je naar een kleiner tijdsbestek kijkt, je er eerder uit zou komen en dat je niet zoveel zou verliezen als de markt begint te draaien, maar in mijn verdediging houdt het gebruik van hetzelfde tijdsbestek dat je gebruikte om je langer in de handel te houden . Ik ben tenslotte niet op zoek naar kleine winsten en ben niet bang om transacties te verliezen. Dit egy is succesvol omdat je je ...
kun je belangrijke steun en weerstand verklaren en het teken van zwakte onthouden, ben ik een beginner hier, de zwakte verwart me echt hoe dat te bepalen? vriendelijke groeten

jj1987
11:59,
1 bijlage (n)

kun je belangrijke steun en weerstand verklaren en het teken van zwakte onthouden, ben ik een beginner hier, de zwakte verwart me echt hoe dat te bepalen? vriendelijke groeten
Met belangrijke ondersteuning en weerstand bedoel ik gebieden van vorige hoogtepunten of dieptepunten zoals weergegeven in het onderstaande voorbeeld. Tekenen van zwakte voor mij worden afgebeeld op dezelfde gebieden van hoogte- en dieptepunten wanneer een kaarspatroon wordt gevormd, zoals een doji, bullish overspanning, bearish overspanning, enz. Opnieuw zijn er tijden dat ik exit om andere redenen dan de hierboven vermelde en die voorbeelden komen met mijn ervaring. Soms heb ik ongelijk, maar vaker heb ik gelijk, of loopt de markt niet veel verder in de richting waarin ik was op weg.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/470-swand.html

jj1987
13:20,
Hoi Nelson7, wat is je geldstijl (risicobeheersing)? bedankt
Ja, geldbeheer erg belangrijk. Leef om nog een dag te ruilen. Ik blijf bij 2% per transactie. Heeft dat uw vraag beantwoord of waar u op zoek bent naar iets anders? Bedankt.

jj1987
14:40,
1 Bijlage (n) Voorbeeld van live-handel op de daily.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/465-china-plans-clanddown-crypto-trading.html

patisococ
16:01,
Als je vraagt ??????wat betreft het bepalen van de trend, zou ik een kleiner voortschrijdend gemiddelde aanbevelen, zoals de 20. Zoals ik al eerder zei, kun je niet opschieten met welk voortschrijdend gemiddelde gewoon blijft bij wat je kiest. Wissel het plan in. Er is geen heilige graal dus misschien verlies je met de 20 ma een ruil en met de 30 win je een ruil en omgekeerd. De lange termijn is wat belangrijk is.
Bedankt voor het advies.

anpknikiko
17:22,
2 Bijlage (s) Hallo Nelson. Kijk naar deze kaarten van usdcad. Zou dit een geldige korte opzet zijn?
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/418-mt4-historical-data.html
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/345-ppi-retail-sales-time.html

jj1987
18:43,
Hallo Nelson. Kijk naar deze kaarten van usdcad. Zou dit een geldige korte opzet zijn? Aanhechting 382707 Aanhechting 382708
Ja, dat zou een goed signaal zijn. De trend is lager dan de maandelijkse en in mijn hitlijsten omdat ik geen zondagskaarsen heb, zou het een ingang van drie kaarsen zijn. Je hebt ook een kleine retracement van significante weerstand. Het enige probleem dat ik met deze handel zou hebben, is dat dit een korte week is en dat de vakanties hier zijn. Tijdens deze en de volgende week blijf ik liever aan de zijlijn omdat ik vind dat er niet genoeg spelers in het spel zijn om een ??????belangrijke zet te maken. Je moet niet alleen je egy kennen, maar weten wanneer je het moet toepassen. Heb je nog andere vragen, vraag die dan af.

anpknikiko
20:03,
Ja, dat zou een goed signaal zijn ....
Bedankt. Als ik nog andere vragen heb, zal ik dat zeker vragen. Nogmaals bedankt.

anpknikiko
21:24,
2 Bijlage (n) Nelson, hoewel eurypy niet een van de paren is die je hebt vermeld, wil ik weten of dit een geldige lange set-up is? Bedankt.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/449-jurik-indiors.html
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/408-prorealtime-better-volume-indior-help.html

jj1987
22:45,
Wanneer verplaats je je stop naar breakeven? Wanneer uw R: R 1: 1 is of wat? Bedankt.
Ik gebruik ervaring en geoptimaliseerde observaties om mijn stoplosses te verplaatsen. Soms verplaats ik het om wat te verliezen van wat ik riskeerde en andere keren verplaats ik het helemaal naar break-even. In dit geval zag ik zwakte in de beweging op grote steun.

zorve
00:06,
Mooie indior, ik weet zeker dat traders het nuttig zullen vinden, maar het enige is dat het alleen formaties liet zien voor lange inzendingen. En ik wil traders eraan herinneren dat niet alle 1,2,3-kaarsformaties vermeldingen zijn die ze bij de trend horen te zijn, ze moeten retracements zijn en stuiteren tegen sr.
ah ja nou ik heb het zo ingesteld dat je alleen lange of slechts korte ingangen kunt tonen, om short te tonen zet je het long box gewoon op false. Op deze manier kun je beslissen wat de trend is met behulp van de methode die je maar wilt en vervolgens instellen dat deze trend in slechts ��n richting wordt weergegeven.

javierltg
01:27,
Bedankt Nelson voor de draad. Ik gebruik een soortgelijke methode met enkele verschillen. In de mijne kijk ik 4 eerdere 5 kaarsen in een dagelijkse kaart en open 2 vergelijkbare posities in elke transactie. 1 met een sl gelijk aan die van jou en tp same als sl. de 2e hebben een sl bt no tp dan zal ik de sl modificeren naarmate de trade vordert. De trade eindigt, ongeacht de ingestelde sl.

aoxliorodrigwz
02:47,
Hallo allemaal. Ik merk dat de Nelson 7 indoor alleen geprogrammeerd is om te waarschuwen voor Buys. Waarom geen kortesell-meldingen? Ik vraag het maar. Mooi systeem - Ik vind het leuk dat je langere tijdsframes gebruikt. Jim (Mr Chips)

anpknikiko
04:08,
Hallo allemaal. Ik merk dat de Nelson 7 indoor alleen geprogrammeerd is om te waarschuwen voor Buys. Waarom geen kortesell-meldingen? Ik vraag het maar. Mooi systeem - Ik vind het leuk dat je langere tijdsframes gebruikt. Jim (Mr Chips)
Het antwoord is in post # 82.

jj1987
05:29,
ah ja nou ik heb het zo ingesteld dat je alleen lange of slechts korte ingangen kunt tonen, om short te tonen zet je het long box gewoon op false. Op deze manier kun je beslissen wat de trend is met behulp van de methode die je maar wilt en vervolgens instellen dat deze trend in slechts ��n richting wordt weergegeven.
Bedankt, ik zie het nu.

jj1987
06:50,
Bedankt Nelson voor de draad. Ik gebruik een soortgelijke methode met enkele verschillen. In de mijne kijk ik 4 eerdere 5 kaarsen in een dagelijkse kaart en open 2 vergelijkbare posities in elke transactie. 1 met een sl gelijk aan die van jou en tp same als sl. de 2e hebben een sl bt no tp dan zal ik de sl modificeren naarmate de trade vordert. De trade eindigt, ongeacht de ingestelde sl.
Ik ben blij dat je de draad volgt. Ik geef er persoonlijk de voorkeur aan om allemaal in of uit een handel te zijn, houdt het eenvoudiger voor mij. Ik heb ook in het verleden geprobeerd om twee posities ��n op 1: 1 te openen en de andere mocht lopen, maar wat ik vond met deze egy en anderen was dat het volledig uit een handel stappen in een keer me toeliet om winstgevender te zijn.

javierltg
08:10,
Ik ben blij dat je de draad volgt. Ik geef er persoonlijk de voorkeur aan om allemaal in of uit een handel te zijn, houdt het eenvoudiger voor mij. Ik heb ook in het verleden geprobeerd om twee posities ��n op 1: 1 te openen en de andere mocht lopen, maar wat ik vond met deze egy en anderen was dat het volledig uit een handel stappen in een keer me toeliet om winstgevender te zijn.
OK. Maar soms blijft de trend dagen duren en als ze dat doen, mken ze veel pips. Een enkele transactie van die aard kan je soms meer dan 10% van je jaarlijkse winst opleveren

jj1987
09:31,
OK. Maar soms blijft de trend dagen duren en als ze dat doen, mken ze veel pips. Een enkele transactie van die aard kan je soms meer dan 10% van je jaarlijkse winst opleveren
Ik begrijp dat trends dagen duren en dat als ze dat doen ze je veel pips zullen opleveren, maar er is niets dat zegt dat terwijl je het eerste deel van de handel verliet om 1: 1 en de rest veroverde met de tweede helft van de handel dat ik volledig uit de handel ben waar ik misschien net zo lang mee heb gereden als jij deed, maar met mijn volledige handel nog steeds in tact. Door basktesten is hoe ik de beste vorm van het verlaten van mijn transacties heb bepaald. En in elke analyse die ik ooit heb gedaan in het verleden, toen ik overwoog de helft op een gegeven moment te verlaten en de andere helft mocht rennen, ben ik er altijd bovenop gekomen door de uitgang niet te verbreken. We leren van onze ervaringen als dit is wat u hebt gevonden, het beste werkt voor u, blijf in ieder geval hetzelfde doen.

javierltg
10:52,
Ik begrijp dat trends dagen duren en dat als ze dat doen ze je veel pips zullen opleveren, maar er is niets dat zegt dat terwijl je het eerste deel van de handel verliet om 1: 1 en de rest veroverde met de tweede helft van de handel dat ik volledig uit de handel ben die ik misschien net zo lang heb gereden als jij deed, maar met mijn volledige handel nog in tact ...
Bedankt. Elke keer dat mijn exit niet werkt, is er sprake van pijnlijke verliezen. Ik zal de jouwe uitproberen en ook een manier zoeken om de mijne te wijzigen.

Elpichi2
12:13,
1 Bijlage (n) Nelson, je werk is echt goed, denk dat dit de moeilijke manier is om een ??????handelaar te worden. Grote foto, tape lezen, geduld ... geduld en natuurlijk ... geduld. Vertel me of je het eens bent met mijn opzet .... denk dat het goed is .. we zullen het volgende zien. Dus laat dit niet de dood betekenen ... je kunt veel mensen hier helpen. Eindelijk het beste voor u en nogmaals ... goed werk.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/312-disappointed.html

Elpichi2
13:33,
1 Bijlage (n) Leuk, erg leuk ... geduld ... dat is het probleem van 4 uur, je ziet het gras opgroeien. Goede handel voor iedereen. .
https://www.aforexa.com/trading-systems/482-quantum-london-trading.html

jj1987
14:54,
Leuk, erg leuk ... geduld ... dat is het probleem van 4 uur, je ziet het gras opgroeien. Goede handel voor iedereen. Popeye.
Sorry, ik kon niet eerder reageren. Leuke handel. Gefeliciteerd. Ik had mijn oog op die handel sinds het op de bodem van de vorige steun botste. Ik verliet eigenlijk de handel op 1.57703 vanwege het feit dat ik ook in een paar andere transacties zat, vooral de gbpjpy, wat me meer dan 12% winst opleverde. Meer dan 25% winst deze week uit verschillende transacties en 2 egies. Ben je nog steeds in die handel?

Elpichi2
16:15,
Sorry, ik kon niet eerder reageren. Leuke handel. Gefeliciteerd. Ik had mijn oog op die handel sinds het op de bodem van de vorige steun botste. Ik verliet eigenlijk de handel op 1.57703 vanwege het feit dat ik ook in een paar andere transacties zat, vooral de gbpjpy, wat me meer dan 12% winst opleverde. Meer dan 25% winst deze week uit verschillende transacties en 2 egies. Ben je nog steeds in die handel?
Nelson, hoi, het spijt me, ik heb je antwoord niet gezien, een jaar later, maar het is beter dan nooit. Ok, ik was gestopt in de volgende ondersteuning die een weerstand wordt. Dit is een heel mooi systeem, het wordt geschikt voor mij als ik mijn levensstijl aanpas ... dwz dat ik altijd op het scherm glijd, dus nu kwam ik alleen om de 4 uur naar hen toe .. ..en laat me vele andere dingen doen. Dus ik sluit me aan bij iedereen die dit soort systemen wil volgen, de signalen zijn echt goed en je bevindt je altijd in de goede kant van de markt. Dus, ik zou Nelson graag willen als je het nog steeds inruilt, ons je grafieken laat zien en ik weet zeker dat je veel dingen hebt die je ons na een jaar nog kunt leren. Bedankt voor je hulp en een goede handelspop.

jj1987
17:36,
Nelson, hoewel eurypy niet een van de paren is die je hebt vermeld, wil ik weten of dit een geldige lange set-up is? Bedankt. Aanhangsel 382726 Aanhangsel 382727
Het weekblad zegt op, maar het volgende is over. Handel alleen met de trend.