PDA

View Full Version : Trend Manager Trading System



Claara93
06:58,
2 Bijlage (n) Hallo allemaal,

Welkom bij iedereen die een eenvoudig te volgen systeem wil en een maakt consistente pitten

Dit systeem is zelfs voor nieuwkomers heel gemakkelijk te observeren en het eenvoudige concept achter dit systeem is een soort uitweg op basis van prijsactie.

Indiors vereist:

1. Trendmanager

2. ATR

Dat is alles

Basics:

Trend Manager Constructie en enkele basisprincipes: (Niet belangrijk om dit onderdeel te begrijpen om er pips van te maken
https://www.aforexa.com/attachments/1529219207.jpg)

Trend Manager is eenvoudig om een ??????eenvoudig prijsuitbreidingsmodel te maken om de voorkeur van de stier of de beer te bepalen voor de richting van de markt of Price bias. Dit systeem plot eenvoudigweg het verschil tussen de middelpunten van het Hoog Laag bereik over de perioden van balken die worden gebruikt in de plotberekening en de standaard staaf gebruikt in de berekening is 7 waarvan de waarde wordt vergeleken met de waarde van de nieuwste balken met een bereik van 2 bar oudere of laatste balken eenvoudig, dus op basis van deze zeer eenvoudige vergelijking is dit geen toege�igend of mysterieus systeem, dus als de prijs in vergelijking met de middenlijn van de bereikbalk hoger is, betekent dit gewoon dat de prijs boven de bereikbalken blijft, dwz de prijs is gestegen ten opzichte van de gebruikte waarden in berekening.

En de vele kloon toen TM geraden werd, dat Trend Manager Indior blijkbaar de high-high en de low-low van de periode gebruikte. In plaats daarvan gebruikt het origineel het gemiddelde van de hoogste laagste en de laagste hoge om het beginpunt van de lijnen te genereren. De middelpuntformule en de 7-periode-aanname lijken beide consistent te zijn met de balken van de oorspronkelijke plots

ATR (Average True Range)

Algemeen hulpmiddel dat wordt gebruikt voor het meten van de volatiliteit, dus het geeft een beter idee waar de stops moeten worden geplaatst in plaats van hoeveel mijn risicotolerantie is

Regel voor handel op basis daarvan


Lange instapregel:

Voer in wanneer er een omkeersignaal is en een blauw histogram verschijnt van Trend Manager.

Stop loss-regel:

Gebruikte X-waarde van ATR (7) als stopverlies aanbevolen waarde is 2x, maar hoger de volatiliteit hoger de aanbevolen waarde

Exit regels:

Gebruik 2x tot 3x ATR-waarde voor uitgangen, als u de uitgang eenvoudigweg beter wilt houden met betrekking tot Risk Reward Ratio of Exit wanneer er een tegengesteld signaal verschijnt dat ooit voorkomt 1ste plaats (Keep Exit open en kijk eens wanneer de markt de oppervlakte van 2x bereikt risicogrootte)

kort:

Vice vers van lange regels

Aanbevolen tijd frame:

1 uur op FX-paren (meest aanbevolen elk paar met goede volatiliteit)



https://www.aforexa.com/attachments/1529219215536518036.ex4

https://www.aforexa.com/attachments/1529219218858032283.png

Claara93
06:05,
Vanaf morgen zal ik een signaal plaatsen op deze thread voor 2 geselecteerde paren op basis van de regel die ik aanvankelijk heb gepost en als een interesse mij kan vergezellen en het leven van handelaren gemakkelijk maken en elke extra aanpassing welkom is maar ik geef er de voorkeur aan om een ??????aparte thread te houden maak zo'n discussie en ik beloof dat ik niets op dit forum verkoop
https://www.aforexa.com/attachments/1529219208.jpg

Claara93
07:26,
Dit is een van de in de tijd geteste indiors met duizenden downloads (Trend Manager) (geen exacte statistieken stoort het spijt me!) ATR, het is een van de meest voorkomende indior die een standaard indior voor risicomaatstaf koos in veel automatiseringsmodellen. werkt goed in paren, grondstoffen, aandelen, alles wat dit verhandelt en heeft prijsactie het werkt eenvoudig, met weinig of geen modifiion naar origineel idee Geen makelaarsspecifieke en vrij gemengde handelsstijl noch intraday noch swing (dus je hebt wat tijd om te bewegen met stop loss op zijn plaats zodra signaal wordt afgeleverd) GEEN verpleegde jonken ZOET !!! Geen tweede beslissing vereist! zo eenvoudig als 1 2 3 en zelfs met 100% mech-regels heb je je brood en boter te eten Trend Manager kan je e-mail sturen zodra het signaal verandert, dus met behulp van zelfs MT mob-aanmeldingen kun je de show beheren

Claara93
08:47,
Hoewel dit extra hulpmiddel niet wordt aanbevolen, maar soms helpt het om een ??????betere extra extra bevestiging te geven. 1. Gebruik Dynamic stoc-rsi 2. Multicollinear Infotabel en 3. Fibocalc

hzuri
10:07,
hallo thanx voor systeem hoe lang handel je zo? misschien wat statistieken? vriendelijke groeten

Claara93
11:28,
hallo thanx voor systeem hoe lang handel je zo? misschien wat statistieken? vriendelijke groeten
Als je mijn persoonlijke profiel vraagt, handel ik voor de laatste 10 jaar fulltime. Het kerngedeelte van mijn beslissingshulpprogramma en ik blijf er bijna zonder veel behoefte aan meer beslissingshulpmiddelen die ik noemde, maken avg of 400 pips - 700 pips afhankelijk per paar Meer inzicht volgt zodra ik een signaal heb gezonden zodra het is gegenereerd en meer mensen helpen in de loop van de tijd

hzuri
12:49,
per maand denk ik? hmm klinkt echt leuk, waarom maak je er geen ea van;? d

Claara93
14:10,
Ja, het is gemiddeld per maand, ik gebruik gepatenteerde positiebepalingstechnieken die passen bij mijn smaak en mentaliteit om te overleven. Ik geloof niet in 100% automatisering en ik heb tijd te besteden voor het systeem om er geld mee te verdienen.

Claara93
15:30,
EURUSD en GBPUSD draaien nu lang op mijn platform, controleer of dit voorwaarde is voor Lange invoer ....

Baipkr89
16:51,
Bedankt schat voor het delen van uw egy ... Kunt u alstublieft het sjabloonbestand uploaden ... Ook kan ik uw stoploss en exit-mek niet begrijpen .... wilt u alstublieft uitweiden .. Alvast bedankt

Claara93
18:12,
1 Aanhangsel (en) Dit is voorwaarde voor lange toegang en gebruik ATR * 2 keer als stop-verlies. Dus stop is 36 * 2 als minimum stop
https://www.aforexa.com/attachments/1529219208.jpgDoel 1 = 36 * 2 Doel 2 = 36 * 3
https://www.aforexa.com/attachments/1529219221606078822.jpg

Arratay
19:33,
Hallo allemaal, Welkom bij iedereen die een eenvoudig te volgen systeem wil en ��n maakt consistente pitten Dit systeem is zeer gemakkelijk te observeren, zelfs voor beginners en het eenvoudige concept achter dit systeem is een soort van break-out op basis van prijsactie. Benodigde indelingen: Trend Manager ATR Dat is alles Basis: [color = Green] Trend Manager Constructie en enkele basisprincipes: Trend Manager is eenvoudig om een ??????eenvoudig prijsuitbreidingsmodel te ...
Ik herinner me dat Trend Manager enkele jaren geleden voor het eerst verscheen. Het werd verkocht voor ongeveer $ 100. Het bleek Ichimoku te zijn. Ik herinner me de Ichimoku-parameters niet, maar dat is het.

polgranero12
20:54,
Hey amarfx allereerst bedankt voor het starten van deze thread. Ik probeer de indior te redden maar laat mij niet toe, iemand anders heeft hetzelfde probleem ?! bij voorbaat dank

Claara93
22:14,
Bedankt schat voor het delen van uw egy ... Kunt u alstublieft het sjabloonbestand uploaden ... Ook kan ik uw stoploss en exit-mek niet begrijpen .... wilt u alstublieft uitweiden .. Alvast bedankt
Het is een eenvoudig veelvoud van de gemiddelde ware reeks. Stel dat u die periodiciteit van de laatste 10 maten liever riskeert dan plot 10, dan controleert ATR de waarde die het laat zien, bijvoorbeeld voor: ATR 0,0037, dus avg-pips voor de laatste 10 maten is 37 pips, dus het is een theorie. u gebruikt een stop kleiner dan 36 pips die u waarschijnlijk wordt uitgenomen
https://www.aforexa.com/attachments/1529219209.jpgDus stop je de grootte als hoger dan de gemiddelde pips die wordt verhandeld binnen een gegeven tijdsbestek, hoop dat het nu duidelijk is, en tegelijkertijd gebruiken we dezelfde ATR-veelvouden om af te sluiten, omdat we ons niet kunnen voorstellen dat een markt 1000 pips maakt zonder terugslag, dus ik houd SL en TP is uitvoerbaar en objectief met betrekking tot marktvergunningen zin ??
https://www.aforexa.com/attachments/1529219209.jpg

Claara93
23:35,
Hallo allemaal, ik vergat een belangrijk punt in het begin van deze discussie. Als ATR stijgt, raad ik aan om te dimensioneren en als ATR daalt, dan raad ik aan om te dimensioneren, op basis van uw risico helpt alloion model om proactiever te handelen dan alleen vastgezette vaste alloion tijdens alle handelsomstandigheden.

kastri333
00:56,
wow dit is zo'n mooie indior, zou dit alleen tijdens drukke sessies zoals de London sessie moeten worden verhandeld?

Claara93
02:17,
wow dit is zo'n mooie indior, zou dit alleen tijdens drukke sessies zoals de London sessie moeten worden verhandeld?
Niet essentieel gebruik ATR eenvoudig en verstandig, u kunt het zelfs gebruiken om te scalperen met grafieken van 1 min en 5 min., Maar het laat u toe hoe u uw transacties wilt afhandelen met uw geldbeheer, niet met betrekking tot alleen de markt
https://www.aforexa.com/attachments/1529219209.jpgIk ruil alleen als ik een signaal zie en erop reageer, ik val niet de rest van dingen op zoals sessie en nieuws

kastri333
03:37,
Ok�, doe je mee aan de handel zodra je het rode of blauwe histogram ziet verschijnen of wacht je tot die kaars eerst sluit en dan de handel betreedt?

Claara93
04:58,
Ok�, doe je mee aan de handel zodra je het rode of blauwe histogram ziet verschijnen of wacht je tot die kaars eerst sluit en dan de handel betreedt?
Aanbevolen om ongeveer 5 minuten te wachten, als je het mij persoonlijk vraagt, maar om je zelf prefect en mech in de natuur te laten verschijnen zodra het verschijnt.

kastri333
06:19,
werkt dit goed op een H4-kaart? Ik handel trendlijnen op H4, maar het is moeilijk om de trends elke dag te herkennen. Ik gebruik liever H4 omdat het me bevrijdt om andere dingen te doen.

Shadows182
07:40,
1 bijlage (n)

Stop loss geactiveerd = -48
hallo amarfx! Ik zie dat nadat je de eerste aankoop hebt ingevoerd, de volgende balk een verkoopsignaal gaf, je hebt de verkoop niet overgenomen tot de SL werd geraakt, voordat je de VERKOOP pas laat invoerde. Waarom deed je dat, voor mij lijkt het erop dat je niet handelt naar de regel. Zie de foto en de markering. kos
https://www.aforexa.com/attachments/15292647761289243451.jpg

Claara93
09:01,
Hoi ! Ik zie dat nadat je de eerste aankoop hebt ingevoerd, de volgende balk een verkoopsignaal gaf, je hebt de verkoop niet overgenomen tot de SL werd geraakt, voordat je de VERKOOP pas laat invoerde. Waarom deed je dat, voor mij lijkt het erop dat je niet handelt naar de regel. Zie de foto en de markering. kos
Ja, ik heb vroege toegang vandaag gemist aan de korte kant, omdat ik weg was en weinig bezig met een aantal persoonlijke dingen ...

Claara93
10:21,
Hoi ! Ik zie dat nadat je de eerste aankoop hebt ingevoerd, de volgende balk een verkoopsignaal gaf, je hebt de verkoop niet overgenomen tot de SL werd geraakt, voordat je de VERKOOP pas laat invoerde. Waarom deed je dat, voor mij lijkt het erop dat je niet handelt naar de regel. Zie de foto en de markering. kos
Ja, ik heb het gemist en na lang stoppen met slaan, was de 2e korte signaalinvoer ook een beetje laat ...

Claara93
11:42,
Verkoop GBPUSD @ 1.53220 Stop loss @ 1.53963 T @ Open
Volg de korte toegang tot de kosten en zie je morgen allemaal ... het doelwit openhouden met beschermd tegen kostprijs ....

Claara93
13:03,
Volg de korte toegang tot de kosten en zie je morgen allemaal ... het doelwit openhouden met beschermd tegen kostprijs ....
Trailing tegen kostentoename = 0

Claara93
14:24,
Gemiste invoer en gr8 pitten
https://www.aforexa.com/attachments/1529264768.jpg

lolin
15:44,
Hallo Amarfx Ik heb je draad gelezen die erg interessant lijkt, ik heb een paar vragen als je het niet erg vind? Ik heb gelijk als ik denk dat je een full-time trade bent, als dit je belangrijkste egy is? Ben je voorstanders van bepaalde valuta of blijf uit de buurt? In welke tijdzone zit u en wat zijn uw openingstijden? Wat denk je dat jouw percentage win-ratio is en gemiddelde TP Excuses voor alle vragen, maar ik vind het leuk om dingen duidelijk in mijn hoofd te krijgen ..! Proost WFX

Claara93
17:05,
Hallo Amarfx Ik heb je draad gelezen die erg interessant lijkt, ik heb een paar vragen als je het niet erg vind? Ik heb gelijk als ik denk dat je een full-time trade bent, als dit je belangrijkste egy is? Ben je voorstanders van bepaalde valuta of blijf uit de buurt? In welke tijdzone zit u en wat zijn uw openingstijden? [Color = zwart] [font = Verdana] Wat ...
Dit is niet mijn belangrijkste egy, ik heb een gemengd protfolio vari�rend van ea trading tot man-egels Ik heb dit niet zo vaak geprobeerd op exotische paren zoals AUDNZD en GBPCHF I handel van 9.00 uur IST tot 23.00 uur IST en ik ben op IST avg TP verschilt van paar om te paren als brede generalisatie ik beschouw elk ding gt; 65 is goed om uit te putten ....

Claara93
18:26,
Hallo Amarfx Ik heb je draad gelezen die erg interessant lijkt, ik heb een paar vragen als je het niet erg vind? Ik heb gelijk als ik denk dat je een full-time trade bent, als dit je belangrijkste egy is? Ben je voorstanders van bepaalde valuta of blijf uit de buurt? In welke tijdzone zit u en wat zijn uw openingstijden? [Color = zwart] [font = Verdana] Wat ...
Als je je op je gemak voelt en interessant bent, verzoek ik je om je transacties op deze thread te plaatsen en hier regelmatig een follow-up te doen, omdat ik vanwege sommige commissies en persoonlijke deadlines niet in staat ben om reguliere berichten te plaatsen zoals ik aanvankelijk had gepland ..

RedSox
19:47,
Hallo AmarFx Bedankt voor uw antwoord, u hebt gelijk, sommige indiors worden niet weergegeven in mijn MT4. Ik heb de indior-map gecontroleerd, die is er. Is het mogelijk dat u de sjabloon hier op dit forum plaatst, zodat ik het via een templete kan proberen waarin TrendManager deel uitmaakt van de sjabloon.

lolin
21:07,
Als je je op je gemak voelt en interessant bent, verzoek ik je om je transacties op deze thread te plaatsen en hier regelmatig een follow-up te doen, omdat ik vanwege sommige commissies en persoonlijke deadlines niet in staat ben om reguliere berichten te plaatsen zoals ik aanvankelijk had gepland ..
Bedankt dat zou geweldig zijn. Hoe vind je de EA's, ik heb er maar beperkt succes mee?

oxnwxxl
22:28,
Ik heb de Trend Manager.ex4 naar de map indiors gekopieerd, maar wanneer ik Meta-handelaar start, wordt het bestand geannuleerd. Kan iemand me alstublieft helpen ?. Dank je

Claara93
23:49,
Controleer je build en probeer het opnieuw, houd het voor het laatst zonder problemen en kan elke coder me helpen om Trend Manager in de MT 5-versie te coderen ,?

Claara93
01:10,
Kan iemand de MT 5-versie van Trend Manager coderen?

XpaliloX
02:31,
Kan iemand de MT 5-versie van Trend Manager coderen?
Dat zou ik doen, maar ik kon de broncode voor Trend Manager nergens op internet vinden.

Claara93
03:51,
Dat zou ik doen, maar ik kon de broncode voor Trend Manager nergens op internet vinden.
oh, het vereist ook de broncode is dat niet
https://www.aforexa.com/attachments/1529219242.jpg

Claara93
05:12,
Het lijkt te wijten aan histogram bug in MT 5. Ik kan dit indior niet gebruiken voor MT 5 tot de Metaquotes ze in hun client 5 build repareren.

Bando77
06:33,
Stoploss meer dan Take Profit, de invoer moet nauwkeuriger zijn en de hoofdtrend volgen en uitkijken voor omkering. Ik kon het niet eens zijn met het grootste deel van de invoer die je hebt gemaakt, omdat de prijsactie de korte trend niet laat zien als je short gaat, prijsactie toont niet de lange trend als je lang gaat, als er een omkering is of zijwaarts, jij ga toch voor de gek. Profiteer vooral wanneer uitbraken gebeurt. Wat is er aan de hand man?

Claara93
07:54,
Ik voer een handelsdagboek op basis van dit systeem omdat ik nu wat vrije tijd heb en jorunal is binnenkort beperkt tot GBPUSD, EURUSD en EURJPY

fabre19
09:14,
Hallo broeder, ik kijk reikhalzend uit naar uw berichten. Leuk om te weten dat je in Salem bent. Ik ben Coimbatore. Prem

Claara93
10:35,
Wachten op nieuwe signalen .....................