PDA

View Full Version : Jasmine Marble Trading System ...



beheirit
19:10,
1 Bijlage (s) Oke, tijd voor mij om te bekennen.

Lid in het forum vraagt ??????me wat mijn methode is. Mijn methode is geen fantastische methode, maar het past in mijn handelsstijl. Dus ik gebruik deze methode om de valuta's te verhandelen. Het werkt goed in verschillende valuta's.

Wat is de methode ??

Allereerst gebruik ik verschillende methoden: bago, mouteki, vegas en etc. maar mijn altijd gebruik ervan is jasmijnmarmer. Ik gebruik al deze methode in mijn enige account omdat mijn makelaar mij in staat stelt mijn bureau op te delen in verschillende subbureaus. Dus ik kan profiteren van deze functie door verschillende methoden te gebruiken.

De momenteel actieve methoden zijn: CCI en trendsig (het is de originele tlatomi-methode) Vegas-methode (��n uur vegas) Mouteki 4 uur-methode (aan het begin van mijn handel is dit de zeer winstgevende methode, nu niet meer). Bago 5-minuten-methode (in het achterhoofd) Teamluidluis algemeen bekend De BAT Zeer actieve methode die ik gebruik, is de methode van de Jasmijnmarmer. Hoe kan ik deze methoden gebruiken? Eenvoudig, ik betaal mensen om naar mijn scherm te kijken en ze werken 3 shifts die 24 uur duren. Ik handel voor de kost.

Wat is jasmijnmarmer?

Ik noem jasmijnmarmer omdat de prijsbeweging die rondspringt als marmer voor de richting gaat die we voorspellen. Vergeet de naam, misschien kan iedereen in het forum een ??????andere naam gebruiken, zelfs beter dan jasmijnmarmer, wat maakt het mij niet uit, ik vind de naam jasmijnmarmer gewoon leuk.

Ik gebruik 4hr tijdskader aangepast MACD (13,21,8) en MA (13) eenvoudig voortschrijdend gemiddelde van toepassing op sluiten voor mijn kernmethode.

Oke, entry exit stop loss: Entry buy als en alleen als wanneer de slotkoers boven MA en MACD hoger is dan nul Close Exit als de dichte prijs onder MA en MACD hist onder nul is. Hard stop loss is 60 tot 70 pips (definieer je persoonlijkheid, agressief of conservatief, agressief betekent dat je bereid bent meer verlies te nemen om meer winst te maken) Verkoop is het tegenovergestelde van de koopinvoer. Geen magie, volg gewoon de methode.



De naam van de aangepaste indoor is Jasmine Divergence.



Iedereen die welkom is om deze methode te testen, en laat me de mening weten. Ik heb sterk gezegd dat mijn methode geen toege- paste methode is om volgzaam te volgen en te gebruiken, het is gewoon MA en MACD. Geen magie daarover. Je zult wat pips verspillen tijdens de verhuizing, dat is zeker, maar op de lange termijn zal je account groeien met deze methode, vertrouw me daarop (daarom nodig ik het lid uit op het forum om deze methode te testen en me te laten weten de mening).

Ok�, wat dacht je van nieuws, nieuws is nieuws, kom gewoon op de markt als criteria elkaar ontmoeten. Geef niet om het nieuws, zelfs niet voor NFP. Vergeet niet dat je 60 ~ 70 pips hard stop loss hebt.



Vraag me niet het testresultaat terug, doe me een plezier en test gewoon jezelf, want momenteel doe ik onderzoek samen met semar voor benchmark-handelssysteem.

Blije handel en goed geslaagde dames en heren.
Je vriend.
Andy Laodeabdul

https://www.aforexa.com/attachments/15292200361238939856.zip

Arratay
04:28,
Met welke paren gebruik je het?

Litriusdebetula
05:48,
Een foto hier zal veel helpen .. ik ben een beetje in de war
https://www.aforexa.com/attachments/1529220026.jpghttps://www.aforexa.com/attachments/1529220026.jpgmaar over het algemeen ziet het er goed uit. Bewerken: ik weet het sry daarover. Heb je iets anders toegepast dan de MACD en MA? Ik geloof ook dat er een type is in de uit zonderlijke afbeelding! Het vermeldt 1. Invoer wanneer een dichte prijs onder MA en MACD boven nul staat en in plaats daarvan veronderstelt dat 1. Entry is wanneer de dichte prijs onder MA en MACD onder nul komt en dit is, wanneer u kort ...

beheirit
07:09,
1 bijlage (n)

Met welke paren gebruik je het?
Okay Jasmine-marmer is geschikt voor elk paar. Het is een tussenliggende term, trendvolgende systemen. Het zijn eigenlijk simpele systemen met weinig regels die gebaseerd zijn op beproefde concepten. Geen magie over MA en MACD. Iedereen zou over deze twee populaire indiors moeten weten. In feite gebruikt iedereen ze. Jasmine-marmer is een systeem voor het verhandelen van meerdere markten, waarbij een brede dwarsdoorsnede van verschillende marktgroepen wordt verhandeld, waarbij altijd exact dezelfde regels en parameterwaarden voor alle markten worden toegepast. Het enige wat u hoeft te doen is een passend tijdsbestek te vinden. Dit elimineert wat we in de branche aanduiden als over-optimalisatie of aanpassing van de curve. Denk ook niet verkeerd. Jasmijnmarmer is niet gemaakt om de toekomst te voorspellen. Het is gemaakt om te reageren op de conditie. Geen magie daarover. Pas gewoon de grafiek toe en neem een ??????kijkje. Simpele logica achter het systeem. Het is net als het gebruik van een paraplu als het regent; of gebruik cr�me tijdens het zonnebaden. Ik zal het volledige geld in de wereld hebben als ik een systeem heb dat de toekomst kan voorspellen. Houd alsjeblieft met mij mee dat deze methode eenvoudig en gezond verstand is. Het doet niets, het vertelt u alleen dat de prijs boven het voortschrijdend gemiddelde ligt en het verschil tussen twee voortschrijdend gemiddelde is positief, dus de situatie is nu dat de prijs in een bullish staat verkeert. Wat ga je doen behalve kopen? Het vertelt je ook dat de prijs onder het voortschrijdend gemiddelde ligt en dat het verschil tussen twee voortschrijdend gemiddelde negatief is, dus de situatie is nu dat de prijs in slechte staat verkeert. Wat ga je doen behalve verkopen? Eenvoudig is het niet. Ok�, hoe zit het met zweepzaag in de markt? Ik voegde een voorbeeld toe in het USDCHF-scenario in het slechtste geval, je kunt zien dat hoewel de methode pitten zal genereren in het midden van de handel, nog steeds als je de methode volgt, het resultaat een verlies is. Hoe kom je daar vanaf? Dit is een vraag van mijn medewerker. Wat is het antwoord? Ok�, er is geen goed antwoord, je kunt het volgende doen. </P> Volg het systeem nog steeds zoals geschreven (verlies of win, volg mechanisch het systeem). Of split het lot twee partijen. E�n perceel is discretionair, dichtbij als je denkt dat er al genoeg pitten zijn in de markt voor handelsgerelateerde producten. Hoe genoeg is gedefinieerd? Het is allemaal aan jou. Ik heb geen criteria. Misschien kun je fib ret toepassen, of anders. Of misschien kun je een fib-nummer toepassen om een ??????winst als een vegas-model te nemen, of anders. Laat het andere lot de systeemregel volgen. Ik heb vorige keer ook een thread gemaakt om mensen op het forum te vragen om 1400 of meer pips per maand in een ander valutapaar dan GBPJPY te krijgen. U kunt de afbeelding zien voor GBPJPY-handel. De perfecte setup op 23 februari tot 6 maart, meer dan 1240 pips. Later gevolgd door 50, 460 pitten, verlies -120 (gestopt door hard stop loss -60 pitten), dan nog eens 350 pips winst. Dus welkom in happy pip land ....

Een foto hier zal veel helpen .. ik ben een beetje in de war
https://www.aforexa.com/attachments/1529220026.jpghttps://www.aforexa.com/attachments/1529220026.jpgmaar over het algemeen ziet het er goed uit. Bewerken: ik weet het sry daarover. Heb je iets anders toegepast dan de MACD en MA? Ik geloof ook dat er een type is in de uit zonderlijke afbeelding! Het vermeldt 1. Invoer wanneer een dichte prijs onder MA en MACD boven nul staat en in plaats daarvan veronderstelt dat 1. Entry is wanneer de dichte prijs onder MA en MACD onder nul komt en dit is, wanneer u kort ...
Miljoen sorry voor mijn fouten, ik voeg nieuwe foto's toe aan dit systeem; ook verander ik de typfout. Dit marmer vereist geen andere indior alleen MACD en MA eenvoudig. Dat is alles. Geen filter meer. Niets meer. Alleen dat. Dat is de originele methode. Maar ik kan je niet verbieden om andere te gebruiken om mijn methode te filteren. Misschien kunt u het fib-nummer, de prijsactie van james of fib-ret gebruiken. Alles wat je maar kunt bedenken. Laat het me weten. Bedenk ook dat er holly graal is. De holly graal is een combinatie van stop loss en money management. Op die manier worden uw volledige bewegingen gedekt door het stop-loss. En met correct geldbeheer groeit uw account. Vertrouw me, het maakt niet uit hoe goed het systeem is, geldbeheer en stop loss zijn belangrijker (denk aan je hoge inzet zit in de weddenschap).
https://www.aforexa.com/attachments/15292200411037305608.zip

sheila17.c
08:30,
Ik gebruik MT4 niet, dus ik zou willen vragen: is uw indior alleen de MACD met de instellingen die u geeft, of is er iets anders toegevoegd? .. bedankt

beheirit
09:51,
Ik gebruik MT4 niet, dus ik zou willen vragen: is uw indior alleen de MACD met de instellingen die u geeft, of is er iets anders toegevoegd? .. bedankt
Mijn MACD gebruikt de parameter 13,21,8. Gewoon MACD. Niets anders toegevoegd. Ik hernoem de indior alleen voor mijn indexeringsdoel. Graag gedaan. Happy Trading. Andy Laodeabdul

San16dra
11:11,
Mijn MACD gebruikt de parameter 13,21,8. Gewoon MACD. Niets anders toegevoegd. Ik hernoem de indior alleen voor mijn indexeringsdoel. Graag gedaan. Happy Trading. Andy Laodeabdul
Hallo Laodeabdul, dit ziet er interessant uit, hoe lang heb je dit systeem al verhandeld? Bedankt-s-

beheirit
12:32,
Hallo Laodeabdul, dit ziet er interessant uit, hoe lang heb je dit systeem al verhandeld? Bedankt-s-
Ik ben nieuw in Forex, ik ben net forex begonnen met forex trading op 1 december 2006. Voordien volgde ik mijn vrouw die veteranen is en toekomstige handelaar. Mijn oorspronkelijke taak is het verkopen van koekjes, noedels en rijst. Toen, ongeveer 5 jaar geleden, ontmoetten we elkaar in mijn caf�. Ze heeft ruzie gemaakt over prijsacties met haar vrienden. Ik herinner me die keer dat ik al aandelen verhandelde, maar ik koop en houd gewoon zonder technische dingen. Ik volg gewoon de krant of het bulletin of de nieuwsbrief. Mijn vrouw heeft al de methode om alleen te handelen, dat ze gewoon nooit op de Forex markt stapt. Nu zit ze nog steeds in het Futures-contract. Dus ik herinner me dat ik vorig jaar mijn eerste account heb geopend. Dat account geeft mij gratis $ 5. Ik groei dat account voornamelijk met Mouteki, Vegas, Jasmine Marble en Bago. Uitgaande van die methode, ben ik als gekke mensen die van mijn vrouw leren en ook van andere dingen leren. Ik betaal andere om mijn methode te gebruiken. Forward test andere mensen methode. En vanaf die tijd weet ik dat de holly graal geldmanagement is stop loss. Het maakt niet uit hoe vaak je op de markt springt zolang je deze twee hebt, je bent veilig genoeg. Onthoud gewoon wanneer je een munt opgooit; je hebt nog steeds een kans om te winnen, of niet soms? Forex is dus beter dan toss. Mits je deze twee hebt om je rug te bedekken, heb je ook een betrouwbaar en gezond verstandsysteem om op te vertrouwen. Waarom deel ik deze methode dan? Omdat het vergelijkbaar is met andere methoden, past deze methode in mijn stijl op het gebied van gezond verstand en logische achtergrond. Ik ben deze methode niet aan het uitvinden. Deze methode is een combinatie van twee indiors. Iedereen kan het maken. Het is gewoon gezond verstand dat wanneer je op de markt gaat verkopen als je een stier koopt. Deze methode is niet kogelvrij. Het faalt in de markt voor handel in assortimenten. Maar als u een kijkje neemt op de 4-uur chart, weet u dat hoe lang het handelsbereik is. Ik gebruik deze methode vanaf medio december 2006 samen met een andere methode. Ik heb andere mensen betaald om mijn scherm 24 uur op verschillende manieren te bekijken (ja, ik verkoop nog steeds koekjes, rijst, noedels, koffie en coca-cola). Maar deze methode is het meest actief in de handel. Begrijp me niet verkeerd. Er is een andere meer winstgevende methode in FF. Je zult leren dat veel methoden zelfs beter zijn dan deze. Maar deze methode is geen methode voor het aanpassen van de curve, dus het zorgt ervoor dat je op elk valutapaar in de markt kunt overleven. Het enige wat u hoeft te doen is het juiste tijdsbestek te vinden. Voor Forex concludeer ik dat 4hr het juiste tijdsbestek is. Of zelfs 8hr. dagelijks is te lang, een uur heeft een zaag. Voor degene die bereid zijn om deze methode te testen, zeg ik gewoon, heel erg bedankt. Geef me alsjeblieft je commentaar, goed of slecht. Elke verbetering van de methode zegt het gewoon. Je kunt zelfs een nieuw systeem maken met de naam ???Jasmine marble version 2??? bijvoorbeeld Sorry om lang te duren. Blij handel en het gaat goed met jullie allemaal ... Andy Laodeabdul.

jfoxrhwnda
13:53,
Hallo Andy, Bedankt voor het delen van je systeem. Als je direct na het betreden van de markt een omkeersignaal krijgt, stop je en keert het meteen terug? of wacht tot je harde stopverlies is bereikt? Geef alstublieft advies. Vriendelijke groeten,

beheirit
15:14,
Hallo Andy, Bedankt voor het delen van je systeem. Als je direct na het betreden van de markt een omkeersignaal krijgt, stop je en keert het meteen terug? of wacht tot je harde stopverlies is bereikt? Geef alstublieft advies. Met vriendelijke groet, hksweeper
Hallo hksweeper, Vanwege de 4-uurs karakteristiek meestal reverse signaal kreeg ik na een multipliion van 4 uur. omdat ik moet wachten tot de 4 uur-kaars volledig is gevormd. Gewoonlijk gebeurt dit ???onmiddellijk stop- en terugkeersignaal??? als we de markt binnenkomen 3 uur of minder dan die bij de fundamentele aankondiging. Het antwoord is ja, ik volg het MACD- en MA-signaal precies zoals een robot. Eigenlijk niet ik, maar Rery, Ratna en Ita, mijn medewerkers. Ze zullen het signaal precies volgen. Ik vertel ze gewoon wat ze moeten doen als mijn handel een discretionair advies nodig heeft. Dus moet ik duidelijk maken. Volg eerst het signaal, maar als het signaal nog steeds geen omkering ondertekent maar de prijs al hard stopverlies bereikt, moet deze worden gesloten. Goede ruil voor jou en welvarende Andy Laodeabdul

jfoxrhwnda
16:34,
Hallo Andy, bedankt voor je opheldering. Ik heb nog een vraag. Wacht je even op MACD 13 en 21 om nul te kruisen voordat je naar binnen gaat? of alleen MACD 13 is genoeg? Wilt u alstublieft delen. Vriendelijke groeten,

beheirit
17:55,
Hallo Andy, bedankt voor je opheldering. Ik heb nog een vraag. Wacht je even op MACD 13 en 21 om nul te kruisen voordat je naar binnen gaat? of alleen MACD 13 is genoeg? Wilt u alstublieft delen. Met vriendelijke groet, hksweeper
Hallo opnieuw, helemaal geen probleem, Sorry, ik # 8217; ik wacht niet op de MACD. I # 8217; m wacht MACD-histogram de groene bij Jasmine_Divergence. Dus hier is de regel nog een keer samen te vatten: Koop vermelding: Inkoop koop als en alleen als een dichte prijs boven MA (13) en MACD (13, 21, 8) histogram (de groene) boven nul staat. Sluiten Afsluiten wanneer de prijs dichtbij MA (13) en MACD (13, 21, 8) histogram (de groene) onder nul ligt. (Eerste prioriteitsuitgang) Hard stopverlies is 60 tot 70 pips (definieer je persoonlijkheid, agressief of conservatief, agressief betekent dat je bereid bent meer verlies te nemen om meer winst te maken) (tweede prioriteitsuitgang die stop loss is in geval van prijsomkering ) Vermelding verkopen die zich tegenover de inkoopinvoer bevindt. gelukkige handel en goed voorspoedig. Andy Laodeabdul

Warkrash
19:16,
Hallo Laodeabdul, Bedankt voor het delen van uw winstgevende systeem met ons. E�n punt waar ik gewoon voor zorg dat ik duidelijk ben. Als de prijs bijvoorbeeld boven 13MA is gesloten, is de MACD onder nul en wachten we vervolgens tot de MACD boven nul komt en voer dan in, zelfs als het meerdere kaarsen later zijn, of moet de MACD al boven nul zijn om geldig te zijn? Nogmaals bedankt voor het delen van het systeem Happy Day Torag

San16dra
20:37,
Ik ben nieuw in Forex, ik ben net forex begonnen met forex trading op 1 december 2006. Voordien volgde ik mijn vrouw die veteranen is en toekomstige handelaar. Mijn oorspronkelijke taak is het verkopen van koekjes, noedels en rijst. Toen, ongeveer 5 jaar geleden, ontmoetten we elkaar in mijn caf�. Ze heeft ruzie gemaakt over prijsacties met haar vrienden. Ik herinner me die keer dat ik al aandelen verhandelde, maar ik koop en houd gewoon zonder technische dingen. Ik volg gewoon de krant of het bulletin of de nieuwsbrief. Mijn vrouw heeft al de methode om alleen te handelen, dat ze gewoon nooit op de Forex markt stapt. Nu zit ze nog steeds in het Futures-contract. Dus ik herinner me dat ik vorig jaar mijn eerste account heb geopend. Dat account geeft mij gratis $ 5. Ik groei dat account voornamelijk met Mouteki, Vegas, Jasmine Marble en Bago. Uitgaande van die methode, ben ik als gekke mensen die van mijn vrouw leren en ook van andere dingen leren. Ik betaal andere om mijn methode te gebruiken. Forward test andere mensen methode. En vanaf die tijd weet ik dat de holly graal geldmanagement is stop loss. Het maakt niet uit hoe vaak je op de markt springt zolang je deze twee hebt, je bent veilig genoeg. Onthoud gewoon wanneer je een munt opgooit; je hebt nog steeds een kans om te winnen, of niet soms? Forex is dus beter dan toss. Mits je deze twee hebt om je rug te bedekken, heb je ook een betrouwbaar en gezond verstandsysteem om op te vertrouwen. Waarom deel ik deze methode dan? Omdat het vergelijkbaar is met andere methoden, past deze methode in mijn stijl op het gebied van gezond verstand en logische achtergrond. Ik ben deze methode niet aan het uitvinden. Deze methode is een combinatie van twee indiors. Iedereen kan het maken. Het is gewoon gezond verstand dat wanneer je op de markt gaat verkopen als je een stier koopt. Deze methode is niet kogelvrij. Het faalt in de markt voor handel in assortimenten. Maar als u een kijkje neemt op de 4-uur chart, weet u dat hoe lang het handelsbereik is. Ik gebruik deze methode vanaf medio december 2006 samen met een andere methode. Ik heb andere mensen betaald om mijn scherm 24 uur op verschillende manieren te bekijken (ja, ik verkoop nog steeds koekjes, rijst, noedels, koffie en coca-cola). Maar deze methode is het meest actief in de handel. Begrijp me niet verkeerd. Er is een andere meer winstgevende methode in FF. Je zult leren dat veel methoden zelfs beter zijn dan deze. Maar deze methode is geen methode voor het aanpassen van de curve, dus het zorgt ervoor dat je op elk valutapaar in de markt kunt overleven. Het enige wat u hoeft te doen is het juiste tijdsbestek te vinden. Voor Forex concludeer ik dat 4hr het juiste tijdsbestek is. Of zelfs 8hr. dagelijks is te lang, een uur heeft een zaag. Voor degene die bereid zijn om deze methode te testen, zeg ik gewoon, heel erg bedankt. Geef me alsjeblieft je commentaar, goed of slecht. Elke verbetering van de methode zegt het gewoon. Je kunt zelfs een nieuw systeem maken met de naam ???Jasmine marble version 2??? bijvoorbeeld Sorry om lang te duren. Blij handel en het gaat goed met jullie allemaal ... Andy Laodeabdul.
Bedankt laodeabdul voor je geweldige antwoord, ik vroeg me af wat je statistieken zijn voor het volgen van dit systeem, wat zijn je pip-winsten per maand en welke paren volg je? Als je het je kunt veroorloven om mensen in dienst te nemen om naar je schermen te kijken, dan moet je er echt van genieten
https://www.aforexa.com/attachments/1529220026.jpgNogmaals bedankt -S-

rsv3
21:58,
Hallo Andy, ik hou van je systeem; het is zo simpel! Bedankt voor het delen met ons. Moge de pitten bij je zijn!

alexpkledo
23:18,
1 Bijlage (n) Hallo en bedankt voor het delen! Hoe kunnen we de valse signalen filteren? Misschien volg je alleen 1D- of 1W-trends? Of hoe anders? Veel slippen met ALLEEN MAMACD. Wat ga je doen in situaties zoals op deze foto? Swingen in het assortiment is het eten van alle winst van verschillende eerdere winst in de trend. Bedankt!
https://www.aforexa.com/attachments/1529220047172532224.jpg

beheirit
00:39,
Bedankt voor je geweldige antwoord, ik vroeg me af wat je statistieken zijn voor het volgen van dit systeem, wat zijn je pip-winsten per maand en welke paren volg je? Als je het je kunt veroorloven om mensen in dienst te nemen om naar je schermen te kijken, dan moet je er echt van genieten
https://www.aforexa.com/attachments/1529220028.jpgNogmaals bedankt -S-
Vergeet niet dat ik voedsel (koekjes, rijst, brood, enz.) Verkoop, zodat ik me zowel op handel en cookies moet concentreren. Ik geef toe, ik kan het scherm van meer dan 7 uur per dag niet weerstaan, aan de andere kant moet ik kijken hoe mijn medewerker het voedsel maakt.

beheirit
02:00,
Hallo Laodeabdul, Bedankt voor het delen van uw winstgevende systeem met ons. E�n punt waar ik gewoon voor zorg dat ik duidelijk ben. Als de prijs bijvoorbeeld boven 13MA is gesloten, is de MACD onder nul en wachten we vervolgens tot de MACD boven nul komt en voer dan in, zelfs als het meerdere kaarsen later zijn, of moet de MACD al boven nul zijn om geldig te zijn? Nogmaals bedankt voor het delen van het systeem Happy Day Torag
De criteria moeten volgen: koop entry als en alleen als de prijs dichtbij 13 SMA en 13,21,8 MACD-histogram ook boven nul is. Dat is het geldige signaal.

Hallo Andy, ik hou van je systeem; het is zo simpel! Bedankt voor het delen met ons. Moge de pitten bij je zijn!
Nogmaals bedankt. Geen enkel probleem.

Hallo en bedankt voor het delen! Hoe kunnen we de valse signalen filteren? Misschien volg je alleen 1D- of 1W-trends? Of hoe anders? Veel slippen met ALLEEN MAMACD. Wat ga je doen in situaties zoals op deze foto? Swingen in het assortiment is het eten van alle winst van verschillende eerdere winst in de trend. Bedankt!
Het grote probleem van dit systeem is om een ??????geschikt tijdsbestek voor u te vinden en uw stopverlies te defini�ren. Ik gebruik 60 pitten hard stop loss, je hoeft me niet te volgen. Omdat mij op het forum is verteld dat geldbeheer en stop-loss de holly graal voor mij is. Ja, je zult gaan slingeren waardoor je verliest. Zoals ik al eerder zei, dit marmer vereist geen andere indior alleen MACD en MA eenvoudig. Dat is alles. Geen filter meer. Niets meer. Alleen dat. Dat is de originele methode. Maar ik kan je niet verbieden om andere te gebruiken om mijn methode te filteren. Misschien kunt u het fib-nummer, de prijsactie van james of fib-ret gebruiken. Alles wat je maar kunt bedenken. Mijn andere technieken zijn om naar een ander tijdschema te kijken en te zien wat er daadwerkelijk gebeurt. Denk ook niet verkeerd. Jasmijnmarmer is niet gemaakt om de toekomst te voorspellen. Het is gemaakt om te reageren op de conditie. Geen magie daarover. Pas gewoon de grafiek toe en neem een ??????kijkje. Simpele logica achter het systeem. Het is net als het gebruik van een paraplu als het regent; of gebruik cr�me tijdens het zonnebaden. Ik zal het volledige geld in de wereld hebben als ik een systeem heb dat de toekomst kan voorspellen. Dus, doe alsjeblieft wat onderzoek, zoals het kijken naar de FXCM en luister naar de mening van FX4cast, misschien, over welke valuta bijvoorbeeld deze week varieert. Maar dat doe ik niet. Ik volg eenvoudigweg dit systeem omdat ik het al vertrouw. Ja, ik heb pips (positief of negatief, maar positief is groter dan het negatieve)

santiloro
03:21,
De criteria moeten volgen: koop entry als en alleen als de prijs dichtbij 13 SMA en 13,21,8 MACD-histogram ook boven nul is. Dat # 8217; s het geldige signaal.
Dus om te verduidelijken, moet het MACD Histogram boven nul zijn tegen de tijd dat de eerste balk voor een koop boven de 13SMA sluit, toch? Je wacht niet tot de MACD na het sluiten van de balk boven nul gaat en dan koopt, moet het al op zijn plaats zitten, toch? Dus dan doe je dan meestal stop en keert je terug met dit systeem? Ik weet dat je uitzonderingen noemde als je profiteert van luisteren naar je buik of een andere analyse, en natuurlijk word je op andere momenten tegengehouden, maar doe je behalve dat, veel aan stoppen en terugdraaien? Bedankt

beheirit
04:41,
2 bijlage (n)

Dus om te verduidelijken, moet het MACD Histogram boven nul zijn tegen de tijd dat de eerste balk voor een koop boven de 13SMA sluit, toch? Je wacht niet tot de MACD na het sluiten van de balk boven nul gaat en dan koopt, moet het al op zijn plaats zitten, toch?
Ja, je hebt gelijk. Dus beide indior MOETEN op zijn plaats zijn.

Dus dan doe je dan meestal stop en keert je terug met dit systeem? Ik weet dat je uitzonderingen noemde als je profiteert van luisteren naar je buik of een andere analyse, en natuurlijk word je op andere momenten tegengehouden, maar doe je behalve dat, veel aan stoppen en terugdraaien? Bedankt
Oorspronkelijk gebrek aan methode om winst te nemen tijdens de piekwaarde van de markt. Dat is de reden waarom een ??????van de oplossingen is om twee loten te bieden. Een partij om winst te nemen tijdens de piekwaarde van de markt (hoe dit te doen? Veel suggereren fib-nummer, fibret of andere indior). Ik doe dit gewoon discretionair. Bekijk mijn USDCAD-handel. Het gele vak is de originele partij die het systeem moet volgen. Zoals je kunt zien, profiteert een deel van de box, de andere is verlies. Maar gedurende deze tijd, soms hit maximumminimum en maak winst, zelfs in het verlies scenario. Dat is het doel van twee openstaande loten.
https://www.aforexa.com/attachments/15292200491253702756.jpgKijk ook eens naar mijn GBPJPY-handel. Je begrijpt wat ik bedoel.
https://www.aforexa.com/attachments/15292200511462457159.jpg

beheirit
06:02,
sorry voor lange tijd update deze thread nooit ... oke laten we eens kijken naar usdcad-kaart nu met behulp van marmer DE KAARS NADERENDE GELE LIJN DE DIVERGENTIE BOVEN NUL NU .. TREND REVERSAL ??????? NOG NIET KENNEN MAAR IK BEREID MIJN POSITIE TE SLUITEN .. 1ST 150 PIPS NOG STEEDS NOG STEEDS 80 TOT 90 PENNEN

Wertwert
07:23,
excuseer mij, ik doel op 4H-tijdschema, hoe de MACD-divergentie boven nul bepalen? (from ur fisrt post) gt; verwijzen we naar het groene histogram of de 2 regels (1 blauw, 1 rood) ?? bedankt.

Wertwert
08:44,
Oh ik heb het al, we verwijzen naar het groene histogram toch? mmm, mag ik vragen waarvoor de 2 bluered-regels worden gebruikt? als het geen gebruik heeft, kan iemand dan helpen om de 2 regels te verwijderen, en ook de kleur van MACD in rood veranderen toen het onder nulblauw was toen het boven nul was? het zal gemakkelijker te zien zijn, maar ik heb geen programmeerkennis.

astuale
10:04,
Bedankt voor het delen. Ik ben dankbaar.

beheirit
11:25,
Ik vind het heel leuk om een ??????nieuwe discussie over deze methode te openen sinds de eerste publiie op dit forum. iemand wil de test doorsturen met zijn demo-account en het resultaat vertellen ... ??? voor mij heb ik genoeg echte live-tests en ik deel het niet totdat ik het gevoel heb dat ik er klaar voor ben ... in elk geval is het een goed systeem, hoewel ik het eerder uitleg ...

M.David
12:46,
Ik vind je sjabloonsysteem leuk. Het is schoon en lijkt te werken. Omdat ik nieuw ben in de forex trading, is dit de eerste keer dat ik deze thread zie. Ik ga deze proberen. Dankje

ze.zoliveira
14:07,
07 '... heh nice system zal het bekijken. lijkt eenvoudig genoeg. Ik denk dat RR hiervoor een ea of ??????zelfs een indior moet kunnen schrijven.

beheirit
15:28,
07 '... heh nice system zal het bekijken. lijkt eenvoudig genoeg. Ik denk dat RR hiervoor een ea of ??????zelfs een indior moet kunnen schrijven.
hihihihi..ik doe het handmatig, want ik heb dit gemaakt..indien, deel me de EA als iemand van jullie heeft ingebouwd ... hihihihi

nuri1995
16:48,
1 bijlage (s) Ben jij niet de prikkelbare.
https://www.aforexa.com/attachments/15296687951198586416.mq4

beheirit
18:09,
Ben jij niet de prikkelbare.
hihihi..bedankt voor het delen .. voor en oude man zoals ik..technologie�n altijd verbazen me ... voor iedereen, zeg dank aan Ronald voor zijn vriendelijke delen ....

moirealine
19:30,
1 Bijlage (s) hoi allemaal, hier ben ik nieuw .. kan je een kijkje nemen op mijn pix GU H1 het is .. gewoon aan het checken .. gemarkeerd zijn de entryexit met dit systeem ik heb osma standaard op mijn kaart toegevoegd als exit , maar het is bijna hetzelfde. elke suggestie als betere exit. ook, zoals je gemerkt zou hebben, heb ik RR's Jasmine EA bevestigd. een goede instelling te gebruiken op 3 majors? GU, EU, UChf? bedankt! en dankzij laodeabdul voor het delen van het systeem .. ik denk dat de EA meer verbeterd kan worden met een betere exit? gewoon vragen .. ook, als het zou kunnen worden gebruikt op m30, h1, zou h4 leuk zijn, nietwaar?
https://www.aforexa.com/attachments/152966879718371777.jpg

beheirit
20:51,
Ik weet niet hoe het mechanisch moet, wat ik weet is, het is gedaan zoals ik al zei in de paar berichten aan het begin van deze thread. Als iemand in staat is om het beter te maken en gebruik EA om dat te doen, deel het dan met andere .. iedereen is ook welkom bij het testen van het systeem..bedankt ...

nuri1995
22:11,
ik denk dat de EA meer verbeterd kan worden met een betere exit? gewoon vragen .. ook, als het zou kunnen worden gebruikt op m30, h1, zou h4 leuk zijn, nietwaar?
Eventuele suggesties voor een betere exit? En probeerde je de EA te gebruiken op andere TF's?

juanmily00
23:32,
Ben jij niet de prikkelbare.
Hy Ronald, deze indi is geen werk voor mij. Wat kan ik doen? Kunt u mij helpen? Ik wil kijken hoe deze indi werkt. Bedankt. Vriendelijke groeten.

nuri1995
00:53,
Hy Ronald, deze indi is geen werk voor mij. Wat kan ik doen? Kunt u mij helpen? Ik wil kijken hoe deze indi werkt. Bedankt. Vriendelijke groeten. Csenge
Laten we beginnen met dat het geen binnenhuis is

juanmily00
02:14,
Laten we beginnen met dat het geen binnenhuis is
Hartelijk dank, een leuk weekend.

moirealine
03:35,
wat is de HA? wat is het wit op de kaars?
HA is Heiken i

moirealine
04:55,
lijkt niemand werkt aan jd ..

beheirit
06:16,
het is lang geleden sinds mijn laatste bericht. hopelijk zullen anderen van dit systeem profiteren

minhoka
07:37,
het is lang geleden sinds mijn laatste bericht. hopelijk zullen anderen van dit systeem profiteren
Betekende dit, volg je om dit sinds 6 jaar te verhandelen? echt, nu wil ik wat statistieken zien Data, je dagboek ....

moirealine
08:58,
Eventuele suggesties voor een betere exit? En probeerde je de EA te gebruiken op andere TF's?
RR, kunt u mij uw ym id sturen? of hoe dan ook dat we beter kunnen praten. ik denk dat ik een exit heb gevonden. ik zal het hier posten. ziek studeer het verder.