PDA

View Full Version : North Finance en Scalping



4
23:08,
Staat op het punt een live-account te openen. Ik weet dat North Finance scalperen niet toestaat. Geef me je mening over mijn standaard handel.

Open oliehandel. 1.0 Lot. Stel het winstdoel op 10 pips. Is dit scalperen? Soms is de handel binnen enkele minuten gesloten, gemiddeld duurt het 1 uur. Hooguit heb ik 4-5 transacties tussen 10 pitten elk open. Ik doe er gemiddeld 10-12 van deze per dag. 50-60 per week. De meeste transacties worden afgesloten door een winstdoelstelling in te stellen, maar sommige worden handmatig gesloten als ik denk dat mijn handel naar het zuiden gaat.

Enige mening over makelaars die handelaren in de VS in staat stellen olie, goud en tarwe te verhandelen? Dit zijn de 3 I demo-handel.

4
23:05,
Bij voorbaat dank voor uw mening!

jichuki
00:26,
ik handel in OIL, Goud, Spot, Valuta's, All Spot met STIFF .. en ik heb geen problemen .. soms heb ik hoofdhuid, soms lange termijn .. soms nieuws .. dus alles hangt ervan af ..

4
01:47,
Staat STIFX Amerikaanse beleggers toe?

jichuki
03:08,
Ja .. het is beter om ze te e-mailen en te checken .. Hoewel mijn vriend uit de VS dat wel heeft, is dit geen probleem ... Maar het is beter om STIFX te e-mailen .. en kijk .. hoop dat het helpt ..

Alex4ATM
04:28,
Staat op het punt een live-account te openen. Ik weet dat North Finance scalperen niet toestaat. Geef me je mening over mijn standaard handel. Open oliehandel. 1.0 Lot. Stel het winstdoel op 10 pips. Is dit scalperen? Soms is de handel binnen enkele minuten gesloten, gemiddeld duurt het 1 uur. Hooguit heb ik 4-5 transacties tussen 10 pitten elk open. Ik doe er gemiddeld 10-12 van deze per dag. 50-60 per week. De meeste transacties worden afgesloten door een winstdoelstelling in te stellen, maar sommige worden handmatig gesloten als ik denk dat mijn handel naar het zuiden gaat. Enige mening over makelaars die handelaren in de VS in staat stellen olie, goud en tarwe te verhandelen? Dit zijn de 3 I demo-handel.
Ik weet niet waar je informatie over NorthFinance scalperen niet toestaat. Ze laten je transacties op 0 winst afsluiten, zelfs op elk moment of hoe vaak je ze wilt hebben. Alleen dat de TP 10pips en hoger moet zijn. Ofwel, of u kunt ze handmatig sluiten met elke gewenste winst. Ik handel daar al 2 jaar en tot nu toe geen probelemen.

4
05:49,
Ik weet niet waar je informatie over NorthFinance scalperen niet toestaat. Ze laten je transacties op 0 winst afsluiten, zelfs op elk moment of hoe vaak je ze wilt hebben. Alleen dat de TP 10pips en hoger moet zijn. Ofwel, of u kunt ze handmatig sluiten met elke gewenste winst. Ik handel daar al 2 jaar en tot nu toe geen probelemen.
Ik sprak met een van hun mensen tijdens de livechat en ze zeiden dat ze mijn transacties zouden afsluiten als ze regelmatig scalpeerden. Ik gaf ze vervolgens een paar voorbeelden van mijn transacties zoals die ik hierboven heb gepost en ze zeiden dat het prima was. Misschien is er een fijne lijn in de definitie van scalperen. Heel erg bedankt voor het antwoord. Ik voel me veel beter in de omgang met North Finance. Vind je problemen met opnames?

jichuki
07:10,
oopz sorry dat je de vraag stelde aan uncleforex ..

4
08:31,
Ik trek regelmatig terug via STIFX .. En binnen 2-3 dagen zit het op mijn bankrekening ... dus ik heb daar geen problemen met STIFX
https://www.aforexa.com/attachments/1529220325.pngIk waardeer de feedback. Ik ga STIFX bekijken. Dank je!

Alex4ATM
09:51,
Ik sprak met een van hun mensen tijdens de livechat en ze zeiden dat ze mijn transacties zouden afsluiten als ze regelmatig scalpeerden. Ik gaf ze vervolgens een paar voorbeelden van mijn transacties zoals die ik hierboven heb gepost en ze zeiden dat het prima was. Misschien is er een fijne lijn in de definitie van scalperen. Heel erg bedankt voor het antwoord. Ik voel me veel beter in de omgang met North Finance. Vind je problemen met opnames?
Geen problemen met opnames. Snel en effici�nt. Het beste van NF is de spread en de lage spreads.

Aravare
11:12,
Staat op het punt een live-account te openen. Ik weet dat North Finance scalperen niet toestaat. Geef me je mening over mijn standaard handel. Open oliehandel. 1.0 Lot. Stel het winstdoel op 10 pips. Is dit scalperen? Soms is de handel binnen enkele minuten gesloten, gemiddeld duurt het 1 uur. Hooguit heb ik 4-5 transacties tussen 10 pitten elk open. Ik doe er gemiddeld 10-12 van deze per dag. 50-60 per week. De meeste transacties worden afgesloten door een winstdoelstelling in te stellen, maar sommige worden handmatig gesloten als ik denk dat mijn handel naar het zuiden gaat. Enige mening over makelaars die handelaren in de VS in staat stellen olie, goud en tarwe te verhandelen? Dit zijn de 3 I demo-handel.
Hoi! Ik heb live acc. in North Finance en ik denk dat er geen probleem is met de scalpeermethode. Ik weet dat er een andere prijsactie is tussen live-account en demo. In live acc. let gewoon goed op als de prijs open gaat 1-2 pips (forex) betekent dit dat er een positie is die wordt gedekt door makelaar en het kan veroorzaken dat TP TP niet raakt. Ik geef er dus de voorkeur aan om de positie handmatig te sluiten. Ik denk dat ze allemaal een makelaar kunnen zijn om hun fonds te beschermen (hedgen).

Oxriettaa98
12:33,
Ja .. het is beter om ze te e-mailen en te checken .. Hoewel mijn vriend uit de VS dat wel heeft, is dit geen probleem ... Maar het is beter om STIFX te e-mailen .. en kijk .. hoop dat het helpt ..
is niet stijf en ib voor o.d.l.

Pkdoloveo
13:54,
Nou als ze een IB voor OAO zijn, waarom niet gewoon door OAO gaan?

tete27
15:14,
Ik weet niet waar je informatie over NorthFinance scalperen niet toestaat. Ze laten je transacties op 0 winst afsluiten, zelfs op elk moment of hoe vaak je ze wilt hebben. Alleen dat de TP 10pips en hoger moet zijn. Ofwel, of u kunt ze handmatig sluiten met elke gewenste winst. Ik handel daar al 2 jaar en tot nu toe geen probelemen.
Ik heb hun steun gebeld en ze zeiden dat ze scalperen niet aanmoedigen. Hun definitie van scalperen is transacties die minder dan 10 minuten open zijn.

4
16:35,
Ik heb hun steun gebeld en ze zeiden dat ze scalperen niet aanmoedigen. Hun definitie van scalperen is transacties die minder dan 10 minuten open zijn.
Kan iemand bevestigen dat ze constant transacties hebben uitgevoerd onder de 10 minuten met NF? Ik ga meestal voor 10 pitten met vele malen dit wordt bereikt onder de 10 minuten. Ik zou zeggen dat 50% minder dan 10 minuten is. 50% voorbij. Ik maakte 45 transacties op ��n dag onder de demo met ontelbaar gesloten onder de 10 minuten. Zou dit niet werken met een live account?

Enoc
17:56,
Welk paar heb je gebruikt? Demo moet de live imo weerspiegelen

Kan iemand bevestigen dat ze constant transacties hebben uitgevoerd onder de 10 minuten met NF? Ik ga meestal voor 10 pitten met vele malen dit wordt bereikt onder de 10 minuten. Ik zou zeggen dat 50% minder dan 10 minuten is. 50% voorbij. Ik maakte 45 transacties op ��n dag onder de demo met ontelbaar gesloten onder de 10 minuten. Zou dit niet werken met een live account?

Kan iemand bevestigen dat ze constant transacties hebben uitgevoerd onder de 10 minuten met NF? Ik ga meestal voor 10 pitten met vele malen dit wordt bereikt onder de 10 minuten. Ik zou zeggen dat 50% minder dan 10 minuten is. 50% voorbij. Ik maakte 45 transacties op ��n dag onder de demo met ontelbaar gesloten onder de 10 minuten. Zou dit niet werken met een live account?