PDA

View Full Version : Wekelijkse bereikmethode



benne
19:59,
Ik wilde een methode ontwerpen die zo eenvoudig was dat mijn neigende oude zoon het kon ruilen en niet veel tijd kostte. Ik heb het visueel getoetst en het lijkt de meeste weken te werken, of anders produceer ik geen ruil. Ik vraag me af of het gewoon te mechanisch is om langdurig te werken. Ik zou graag feedback ontvangen en eventuele suggesties voor verbetering zouden zeer op prijs worden gesteld
lt;? xml: naamruimte prefix = st1 ns = urn: schema's-microsoft-com: office: smarttagsgt; lt; st1
https://www.aforexa.com/attachments/1529220491.pnglacegt, lt; st1
https://www.aforexa.com/attachments/1529220491.pnglaceNamegt, Weeklylt;st1
https://www.aforexa.com/attachments/1529220491.pnglaceNamegt; lt; st1
https://www.aforexa.com/attachments/1529220491.pnglaceTypegt, Rangelt;st1
https://www.aforexa.com/attachments/1529220492.pnglaceTypegt, lt;st1
https://www.aforexa.com/attachments/1529220492.pnglacegt; Methode - Versie 1

Getest op GBPUSD.

Nadat de markt voor de week is gesloten, markeert u de afgelopen twee wekelijkse bereiken (hooglaag) en halverwege het meest recente wekelijkse bereik (die ik de wekelijkse mediaan zal noemen).

Uw gerichte bias wordt bepaald door deze weekreeksen te vergelijken

FADE: Als het bereik van de meest recente week groter is dan het bereik van de vorige week, kijk dan om de meest recente wekelijkse richting te vervagen. Ruil het op deze manier in:

Als vorige week bearish was, koop je op de mediaan van vrijdag, plaats je je limiet op de wekelijkse mediaan en plaats je je stop bij de wekelijkse piek.

Als vorige week bullish was, verkoop je op de mediaan van vrijdag, plaats je je limiet op de wekelijkse mediaan en plaats je je stop op het wekelijkse dieptepunt

TREND: als het bereik van de meest recente week kleiner is dan het bereik van de vorige week, kijk dan naar de richting van vorige week inruilen. Ruil het op deze manier in:

Als de vorige week bullish was, koop dan op de wekelijkse mediaan, plaats je limiet op de wekelijkse piek en plaats je je stop bij het wekelijkse dieptepunt.

Als vorige week bearish was, verkoop op de wekelijkse mediaan, plaats je limiet op het wekelijkse dieptepunt en plaats je je stop bij de wekelijkse piek. Achtervolg de prijs niet. Als het niet terugvalt naar de mediaan, laat het gewoon los en handel niet. Het idee bij het handelen met de trend is om een ??????pullback binnen te gaan en zweepslagen te vermijden.

De hele methode in ��n zin: als vorige week een uitbreidingsweek was, handel van buitenaf en als vorige week een krimpweek was, ruil dan van binnenuit.
Ik hoop dat dit logisch is. Ik zal volgen met voorbeelden als iemand ge�nteresseerd is.



gezichtskring
lt;? xml: namespace prefix = o ns = urn: schema's-microsoft-com: office: officegt; lt; o
https://www.aforexa.com/attachments/1529220492.pnggt; lt;o
https://www.aforexa.com/attachments/1529220492.pnggt;

MORALESJMMG
04:14,
GBPUSD Short: Projected Entry- 8806 (voer zo snel in als vrijdag dichtbij 8832 treffers) TP goal - 8691 (115 pips potenti�le winst) SL max - 8869 (63 pips risico) EURUSD Kort: geprojecteerd Entry-2618 (met de sluiting van de markt op 2617 ... kom onmiddellijk tekort en sluit jezelf aan) TP goal - 2566 (52 pips potenti�le winst) SL max - 2652 (34 pitten risico)

txuslolo
05:34,
Welnu, een systeem dat zo eenvoudig en mechanisch is, schreeuwt om een ??????EA, dus ik zal er een oprollen. Zou ook goed moeten werken voor backtesting. EDIT: Ik zou graag wat voorbeelden willen zien, zodat ik er zeker van kan zijn dat ik je regels correct interpreteer.

morenol
06:55,
Het klinkt eenvoudig genoeg. Ik zal het ook als een langdurig systeem controleren. -De

benne
08:16,
Heel erg bedankt jongens. Deze voorbeelden zijn allemaal voor GBP Voorbeeld 1: meest recente week was 3-8 september 06. Hoog = 1.9082 Laag = 1.8629, dus het bereik was 453 pitten en de wekelijkse mediaan is 1.8855 (laag 50% van het bereik). Het opende (1.9055) hoger dan gesloten (1.8653) dus het was bearish. De vorige week was 27 augustus - 1 september 06. Hoog = 1.9093 Laag = 1.8862 dus het bereik was 231 pitten. Omdat de meest recente week het grotere bereik had, was onze directional Bias om FADE te gebruiken. Aangezien de meest recente week bearish was, moet onze bias dus bullish zijn. De vrijdag hoog was 1.8753, het laagste was 1.8629. De mediaan van vrijdag was dus 1,8691 en dit is onze invoerprijs voor de handel. Als de prijs niet terugkomt, handelen we niet. Het komt wel terug en activeert de bestelling op 1.8691. Het winstdoel is de wekelijkse mediaan: 1.8855. Het stopverlies wordt geplaatst op het wekelijkse dieptepunt: 1.8629. We worden gestopt op 12 september voor een verlies van 62 pip. Het komt dan tot een hoogte van 1.8920, ver voorbij het doel van de wekelijkse mediaan - 1.8855. Een inzending op de high van vrijdag (in plaats van de mediaan) zou de tuimelzager volledig hebben vermeden, maar ik ben nu bezig met het aanpassen van de curve. Elke methode zal verliezen lijden en ik verlies liever 62 dan 124, wat het geval zou kunnen zijn als de tuimelzaag de high had weggehaald in plaats van de mediaan. Nog een voorbeeld om te volgen

hansapora
09:37,
Ik denk dat je 10-jarige een genie moet zijn dan ...

benne
10:58,
Voorbeeld 2: weer GBP De meest recente week (27aug tot 1sept) wordt geopend op 1.8870 sluit om 1.9055, dus het is een mooie week. De hoge is 1.9093, het laagste is 1.8862 dus het bereik is 231 de mediaan is. De voorgaande weken waren hoog en 1.8997 en het laagste was 1.8806, dus het bereik was 191. Dus, net als in het vorige voorbeeld, was het bereik van vorige week groter dan het bereik van de vorige week, dus onze voorkeur gaat uit naar FADE. De MRW was bullish, dus de FADE bias betekent dat we op zoek zijn naar short te gaan op vrijdags mediaan: 1.9013. Het winstdoel is de wekelijkse mediaan: 1.8977. De stop is op de wekelijkse hoogte: 1.9093. De handel wordt geactiveerd op 5sept en een paar uur later gesloten voor winst van 43 pips. Het bleef dalen tot een dieptepunt van 1.8628. Stof tot nadenken daar ook in termen van optimalisatie. We nemen 43 pips winst in een week waarin de prijs nog eens 385 pips beweegt. We riskeren 84 pitten om dit resultaat te bereiken. Hmmm. Voorbeeld 3: een week verder terug. MRW (20aug- 25aug) opent op 1.8814 en sluit op 1.8870, dus het is een bullishweek. De hoge is 1.8997, het laagste is 1.8806, dus het bereik is 191 en de mediaan is 1.8901. De hoge weken van vorige week waren 1.9025 en het laagste was 1.8776, dus het bereik was 249. Dus, in tegenstelling tot de vorige voorbeelden, was het bereik van vorige week kleiner dan het bereik van de vorige week, dus onze voorkeur gaat uit naar TREND. De MRW was bullish, dus de trend in TREND houdt in dat we lang op wekelijkse mediaan willen gaan: 1.8901. Het winstdoel is de wekelijkse hoogte: 1.8997. De stop is op het wekelijkse dieptepunt: 1.8806. De handel wordt snel geactiveerd na de opening en sluit binnen enkele uren voor 96 pip-winst. We missen nog eens 100 pips door te sluiten bij de weekly high, maar in dit geval is de RR-ratio minimaal 1: 1. Er is duidelijk ruimte voor verbetering met dit concept, maar ik zou graag willen weten of het prototype op de lange termijn werkt voordat het wordt ontwikkeld tot een effici�nter model. gezichtskring

gemmi
12:18,
Ik vind je beschrijvingen leuk. Ze zijn geweldig. Maar denk je dat je een grafiek zou kunnen posten? Om dit te doen, bewaar het gewoon 600 x 600 en gebruik de attach to post knop aan de onderkant van het scherm tijdens het beantwoorden. Als je een grotere afbeelding wilt plaatsen, rits hem dan eerst ... Bedankt Scott

lks
13:39,
Ken, bedankt voor het delen. Te veel handelaren krijgen een tunnelvisie op de intraday-diagrammen en leren vaak te laat hoe veel beter de dagelijkse en wekelijkse grafieken kunnen zijn in het identificeren van sets-ups, het aantrekken van transacties en het implementeren van effectieve geldmanagementtechnieken. Ik hoop dat veel van de nieuwelingen kennis nemen van deze thread, zoals Dialist's Observe-thread in het beginnersforum:
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/887-uncertainty-continues.htmlGoede handel, MJ

cunicha
15:00,
Ik denk dat je 10-jarige een genie moet zijn dan ...

https://www.aforexa.com/attachments/1529220492.png

OXX
16:21,
1 Bijlage (n) Ik heb een Excel-spreadsheet gemaakt om dit een beetje visueler te maken. Controleer me alstublieft en kijk wat ik heb gedaan is correct, maar ik denk dat het dat is. Hopelijk helpt dit mensen om deze theorie te testen. Ik ga het de volgende week op demo proberen en kijken wat er gebeurt.
https://www.aforexa.com/attachments/15292204961431037528.zip

benne
17:41,
jhathawa, ik denk dat hij het goed heeft. Heel erg bedankt. Forward testen in real-time is de ware test voor elke methode. We zullen zien hoe het gaat. gezichtskring

OXX
19:02,
, Denk ik wie het goed heeft. Heel erg bedankt. Forward testen in real-time is de ware test voor elke methode. We zullen zien hoe het gaat. gezichtskring
Ik weet zeker dat dit tot een EA zou kunnen worden gemaakt, maar dat zou wat werk vergen. Zou leuk zijn om backtesting te doen om te zien of testen op voorhand het echt waard is. Als het gedurende een periode van meer dan twee jaar bomt, zou het testen van de voorwaartse richting echt niet helpen. Welke codeurs kunnen dit overnemen?

garbus63
20:23,
.... gaat jaren duren.

garbus63
21:44,
1 Bijlage (n) Ik ben geen programmeur ... meer een advocaat. Maar ik ben al een tijdje aan het ploeteren met custom indiors. Ik heb deze indior gemaakt voor de wekelijkse fade-methode. Het werkt momenteel alleen goed in grafieken van 1H. Het is geen EA, dus het zal de methode niet backtest, maar het toont (tenminste op mijn scherm) wat de handelsvoorwaarden onder deze methode zouden zijn. Kleuren kunnen worden aangepast. Op dit moment geeft de Aqua-lijn het beginpunt weer van de week waarin de lijn verschijnt. De beschrijving, ook in Aqua, vertelt je of we lang of kort gaan en of het een Fade-transactie of een Trend-transactie is. De gele streepjeslijn is de take-profit. de rode stippellijn is de stoploss. Een extra variabele die kan worden ingevoerd bij het instellen van de indior is WinLoseRatio. Indien ingesteld op nul, zullen alle weken waarin aan de voorwaarden van de methode wordt voldaan, de regels voor invoer, uitvoer en stoploss weergeven. Als u deze op ��n zet, voeren we alleen een transactie in als de verwachte winst (spread niet inbegrepen) gelijk is aan of groter is dan ons potenti�le verlies (als stoploss wordt geraakt). Als dit op 2 is ingesteld, zoeken we een winst van tweemaal het risico ... enzovoort. Verticale rode lijnen verschijnen net voor elke maandag om onze weken te verdelen. Uiteraard kan ik de juistheid van deze indior niet garanderen (alleen ter plaatse). Cheers L p.s. Een ding dat me opviel is dat enkele weken meer dan ��n potenti�le inzending genereren, dat wil zeggen, de prijs doorloopt ons toegangspunt, raakt de stoploss en komt dan terug om een ??????andere mogelijke invoer te genereren. Dit is natuurlijk niet beperkt tot deze methode; het komt voor in de meeste methoden. Reacties zijn welkom.
https://www.aforexa.com/attachments/15292204982112237875.zip

garbus63
23:04,
Een grote bug in de indior gevonden in de manier waarop het begin- en eindpunten berekent (gebruikt Open en Close in plaats van Hoog en Laag voor mediaan calcs) ... fixing ....

garbus63
00:25,
1 Bijlage (s) Hier is het
https://www.aforexa.com/attachments/15292205002136231345.zip

viscofanero
01:46,
Bedankt voor deze bijdrage. Ik hou van het idee van een eenvoudige indior dat werkt en vereist minder tijd voor de monitor. Ik denk dat langdurige analyses als deze minder risico op verlies met zich meebrengen. Ga zo door met het goede werk en laat dit verbeteren.

garbus63
03:07,
1 bijlage (n)

Bedankt voor deze bijdrage. Ik hou van het idee van een eenvoudige indior dat werkt en vereist minder tijd voor de monitor. Ik denk dat langdurige analyses als deze minder risico op verlies met zich meebrengen. Ga zo door met het goede werk en laat dit verbeteren.
Geen problemen. Ik zal het verbeteren om ook in andere tijdframes te werken. Hoewel voor wekelijkse transacties, 1H waarschijnlijk hoe dan ook klein genoeg is. In de tussentijd voeg ik nu nog een fix toe ..... Alleen de naam van de invoerregel was fout (het zei dagelijks laag) .... dat is omdat ik het script op een eerdere indior heb gebaseerd die ik had gedaan, wat berekend had wekelijkse draaipunten voor backtesting-doeleinden.
https://www.aforexa.com/attachments/1529220502846892548.zip

OXX
04:28,
Ik heb een Excel-spreadsheet gemaakt om dit een beetje visueler te maken. Controleer me alstublieft en kijk wat ik heb gedaan is correct, maar ik denk dat het dat is. Hopelijk helpt dit mensen om deze theorie te testen. Ik ga het de volgende week op demo proberen en kijken wat er gebeurt.
Eerste resultaat in .... Helaas was het verlies, hoewel klein. Deze zijn gebaseerd op interbancaire feeds. Anderen kunnen een iets ander aantal hebben met andere makelaars. VERKOOP GBP @ 1.9029 STOP @ 1.9062 LIMIT @ 1.8899 Gestopt voor 33 pip loss. Tot volgende week.....

jesus.gomwz
05:48,
Geen problemen. Ik zal het verbeteren om ook in andere tijdframes te werken. Hoewel voor wekelijkse transacties, 1H waarschijnlijk hoe dan ook klein genoeg is. In de tussentijd voeg ik nu nog een fix toe ..... Alleen de naam van de invoerregel was fout (het zei dagelijks laag) .... dat is omdat ik het script op een eerdere indior heb gebaseerd die ik had gedaan, wat berekend had wekelijkse draaipunten voor backtesting-doeleinden.
Elke kans om de broncode te plaatsen, in plaats van de gecompileerde versie van deze indoor?

jobo
07:09,
Bedankt voor je tijd, en ik zie dat je ook aan je keuzes hebt gedacht. Nogmaals bedankt voor uw hulp
https://www.aforexa.com/attachments/1529670949.png

oghmitt10
08:30,
Ik denk dat ik het zal blijven volgen en het misschien zelf proberen. Ik heb me op je thread geabonneerd en zal het met je proberen.

MORALESJMMG
09:51,
Welnu, dit was de week die bewees dat dit systeem kan werken met goed geldbeheer en misschien twijfelachtig is als een 100% mechanisch systeem. Deze week werd de EUR-invoer van 2548 geactiveerd zodra de prijs van de vorige week boven het doel steeg en terugkwam, maar het laagste was 2500 tegen de 2483 die nodig was om de maximale TP-doelstelling van het systeem te bereiken. Als de handel volledig werd overgelaten aan de automatische piloot, zou je het potentieel voor 48 pips (minus spread) verloren en was gestopt met een 75 pip loss ( spread) ..... naar mijn mening .... .Dit zou nooit moeten gebeuren ...... blaas een potenti�le 48 pip winst, probeer een willekeurig doelwit te bereiken dat slechts 17 pips verwijderd is zonder de stop te verplaatsen of een parcours te gebruiken ........ voor mij ... ...... dit was geen verliezende week voor deze methode. Hetzelfde geldt voor de GBP ...... dezelfde spraak .... als je hem op de automatische piloot zet, zou je geslagen worden voor een 109 pip loss ( spread) !!! Een schande, toen er tot 33 pips (minus spread) beschikbaar waren zodra het doelwit van 8613 zou worden geactiveerd. Als we naar max potentials kijken, zou de Eur-handel kunnen oplopen tot 48 pips (minus spread) met een maximale potenti�le stop van 17 pitten ( spread) ...... je zou 20, 30, 40 pips kunnen nemen met een pipet van 20-25 !!! Op de GBP-handel zou de stop minimaal een spread van 9 moeten zijn ... 20-30 pitten met een 9 stop ... Gewoon wijzen op deze absurditeit om te benadrukken waarom geldbeheer zo belangrijk is !! Ik zou zeker een grotere stop gebruiken voor een wekelijkse positie, maar als ik in winst raak .... Ik neem het, of bescherm het tenminste !!! OK, het volgende bericht is het nummer van de nieuwe week.

oghmitt10
11:11,
Hallo, dit zijn de cijfers die ik heb bedacht in mijn hitlijsten. 1.) Wk van 16-OCT-06 het bereik was 1.8545-1.8860 = 315pip. 2.) Wk van 9-OCT-06 het bereik was 1.8518-1.8715 = 197pips. 3.) Vrijdagen bereik was 1.8752-1.8860 = 108pips. 4.) Wk2 (16-OCT-06) gt; Wk1 (9-OCT-06) dus we willen verkopen. 5.) Fridays mediaan is 1.8806 (1.8752 (.0108/2)) 6.) Limiet is 1.8692 (1.8545 (. 0315/2)) 7.) Stop is 1.8870 (1.8860 10) Ik denk dat dit volgens uw regels en zou moeten werken. Laat me weten wat je denkt als er iets mis is. Darnell

alberpkbarbeipkforex.es
12:32,
Hallo, dit zijn de cijfers die ik heb bedacht in mijn hitlijsten. 1.) Wk van 16-OCT-06 het bereik was 1.8545-1.8860 = 315pip. 2.) Wk van 9-OCT-06 het bereik was 1.8518-1.8715 = 197pips. 3.) Vrijdagen bereik was 1.8752-1.8860 = 108pips. 4.) Wk2 (16-OCT-06) gt; Wk1 (9-OCT-06) dus we willen verkopen. 5.) Fridays mediaan is 1.8806 (1.8752 (.0108/2)) 6.) Limiet is 1.8692 (1.8545 (. 0315/2)) 7.) Stop is 1.8870 (1.8860 10) Ik denk dat dit volgens uw regels en zou moeten werken. Laat me weten wat je denkt als er iets mis is. Darnell
Yup eigenlijk wat de persoon boven je gepost ...

oghmitt10
13:53,
Nou, Here We are, all of 03:30 am CST. De positie is open en al meer dan 30 pips winst. Ik kan de voordelen van dit systeem tot nu toe zien. Darnell

alberpkbarbeipkforex.es
15:14,
Nou, Here We are, all of 03:30 am CST. De positie is open en al meer dan 30 pips winst. Ik kan de voordelen van dit systeem tot nu toe zien. Darnell
Dit was een mooie goede trending dag voor USD Ik gebruikte deze methode op GBPUSD NZDUSD en EURUSD en alle gesloten voordat ik naar de klas ging

oghmitt10
16:35,
Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Nu raden we geduld aan en wachten we volgende week af

MORALESJMMG
17:55,
GBPUSD Short: Projected Entry- 8806 (voer zo snel in als vrijdag dichtbij 8832 treffers) TP goal - 8691 (115 pips potenti�le winst) SL max - 8869 (63 pips risico) EURUSD Kort: geprojecteerd Entry-2618 (met de sluiting van de markt op 2617 ... kom onmiddellijk tekort en sluit jezelf aan) TP goal - 2566 (52 pips potenti�le winst) SL max - 2652 (34 pitten risico)
Beide doelen raken, en het is pas maandagochtend !!!! Verplaats de haltes enof voeg een spoor toe en zie waar het naartoe gaat !!!!

benne
19:16,
Learningtheropes, ik moet me verontschuldigen. Ik heb deze draad al weken niet bekeken. Je greep op de regels is uitstekend en ik ben trots dat je ermee wilt handelen. Ik voelde altijd dat de WRM winstgevend kon zijn, maar ik realiseerde me al snel dat die niet de kwaliteit bezat waar ik naar verlangde: eenvoud. Sterker nog, ik heb me gerealiseerd dat het verschrikkelijk ingewikkeld is en waarschijnlijk schreeuwt om een ??????excelformule (op zijn minst). Mijn eigen backtests zijn handmatig en visueel en het gaat door periodes van winstgevendheid en periodes van uitval. Ik weet voor een feit dat eenvoudige, wekelijkse systemen die louter op prijsactie zijn gebaseerd, veel contanten kunnen genereren, maar ik denk ook dat je niet op ��n kunt vertrouwen. Er zijn niet veel one-trick pony's die op lange termijn in de forex overleven. Je hebt een zak met trucs. De enige succesvolle wekelijkse systemen die ik ooit heb gemaakt, werpen niet veel kansen op. Ik kan weken wachten op een betrouwbare set-up. Maar niemand zei ooit dat dit spel gemakkelijk is. Maar goed, veel succes met de WRM. Ik hoop dat het je een nette winst oplevert. gezichtskring

MORALESJMMG
20:37,
Learningtheropes, ik moet me verontschuldigen. Ik heb deze draad al weken niet bekeken. Je greep op de regels is uitstekend en ik ben trots dat je ermee wilt handelen. Ik voelde altijd dat de WRM winstgevend kon zijn, maar ik realiseerde me al snel dat die niet de kwaliteit bezat waar ik naar verlangde: eenvoud. Sterker nog, ik heb me gerealiseerd dat het verschrikkelijk ingewikkeld is en waarschijnlijk schreeuwt om een ??????excelformule (op zijn minst). Mijn eigen backtests zijn handmatig en visueel en het gaat door periodes van winstgevendheid en periodes van uitval. Ik weet voor een feit dat eenvoudige, wekelijkse systemen die louter op prijsactie zijn gebaseerd, veel contanten kunnen genereren, maar ik denk ook dat je niet op ��n kunt vertrouwen. Er zijn niet veel one-trick pony's die op lange termijn in de forex overleven. Je hebt een zak met trucs. De enige succesvolle wekelijkse systemen die ik ooit heb gemaakt, werpen niet veel kansen op. Ik kan weken wachten op een betrouwbare set-up. Maar niemand zei ooit dat dit spel gemakkelijk is. Maar goed, veel succes met de WRM. Ik hoop dat het je een nette winst oplevert. gezichtskring
Akkoord, dit is slechts een extra hulpmiddel in de toolbox voor mij. Ik ben meer een intraday-handelaar die wekelijkse concepten beschouwt als een solide basis of een gezonde bonus. Op basis van je oorspronkelijke verwachtingen en bovenstaande observaties is dit systeem een ??????systeem dat enige actieve aandacht nodig heeft, maar tot nu toe is het afsluiten van winst zonder veel stop loss-risico zeer aantrekkelijk als je wat schermtijd registreert zoals ik doe ..... ..het zou iets minder succesvol zijn als ik van mening ben dat we het eens zijn met de complete automatische piloot ?! Als je verder nog advies hebt over dit of een ander wekelijks idee, voel je dan vrij om mij te vragen? Bedankt, Jim

oghmitt10
21:58,
Goede middag, ik heb de handel van de volgende weken berekend. 1) Laatste weken bereik: 1.8671-1.9002 = 331pips 2) Vorige weken bereik: 1.8545-1.8860 = 315pip 3) Het bereik vorige week is minder dan het bereik van vorige weken dus het is een koop 4) Laatste handelsdagen bereik: 1.8868-1.9002 = 132pips 5) Slagprijs: 1,8934 Dit is minder dan de sluitprijs, dus het moet negatiever worden dan de bestelling die wordt geplaatst wanneer het weer start. 6) Limiet: 1.9034 7) Stoppen: 1.8868 Goede handel voor iedereen

MORALESJMMG
23:18,
Goede middag, ik heb de handel van de volgende weken berekend. 1) Laatste weken bereik: 1.8671-1.9002 = 331pips 2) Vorige weken bereik: 1.8545-1.8860 = 315pip 3) Het bereik vorige week is minder dan het bereik van vorige weken dus het is een koop 4) Laatste handelsdagen bereik: 1.8868-1.9002 = 132pips 5) Slagprijs: 1,8934 Dit is minder dan de sluitprijs, dus het moet negatiever worden dan de bestelling die wordt geplaatst wanneer het weer start. 6) Limiet: 1.9034 7) Stoppen: 1.8868 Goede handel voor iedereen
Darnell, E�n correctie denk ik te zien ..... de doelinvoer zou de WEEKLY-mediaan moeten zijn, niet de mediaan van vrijdag ..... daarom zouden we de mediaan van de meest recente week van 8837 moeten gebruiken.

MORALESJMMG
00:39,
GBPUSD lang: geprojecteerde entry- 8837 (voer alleen in als de prijs van de volgende week lager is dan het eerste doel) TP-doel - 9002 (165 pips potenti�le winst) SL max - 8662 (175 pips-risico) EURUSD Kort: geprojecteerd Entry-2706 (voer in zodra de prijs daalt tot het doelwit) TP-doel - 2637 (69 pips potenti�le winst) SL max - 2760 (54 pips-risico) USDJPY Long: geprojecteerde inzending- 117,92 (voer zo spoedig mogelijk in naarmate de prijs stijgt naar doelwit) TP-doel - 118,39 (47 pips potenti�le winst) SL max - 117,12 (80 pips-risico) USDCHF lang: verwachte entry- 1,2518 (voer in zodra de prijs stijgt naar target) TP doel - 1.2585 (67 pips potenti�le winst) SL max - 1.2467 (51 pips risico) Een, en alles, controleer mijn aannames en wiskunde om te verifi�ren ....

oghmitt10
02:00,
Ja, ik heb het verkeerd.

MORALESJMMG
03:21,
Ja, ik heb het verkeerd.
Darnell, kijk in de tijdschriftenfabriek voor het nieuwe tijdschrift, wekelijkse handel met Nips and Ropes. We bieden nu de set-up voor 8 verschillende paren per week. De weken #'s zijn nu gepost. -Jim

Pitis1984
04:41,
ik lees je methode met interesse en vanaf je eerste na de handel uit en de handel in de mediaan is basic pivots en werkt geweldig in een ossicilating markt die we zijn geweest over de afgelopen 3 weken met het pond, maar daarvoor waren we in een opwaartse trending markt voor 7 van de 8 weken, dus je had moeten wachten om tot het dieptepunt van de vorige week te komen en het lang hebben geduurd van daar handelend met de trend is het alleen zo hard als je het doet markten kunnen alleen ossicilate of consoloderen trend = SR ossicilate = draaipunten consolideren zitten op uw handen

Pitis1984
06:02,
sorry, ik keek naar de maandelijkse hitlijsten maar de weekgrafieken zeggen hetzelfde, behalve oscillerende x laatste 9 weken uptrend 6 van de 7 weken ervoor

fergigi1
07:23,
Heel goed egy. Het enige gebied dat aanpassing vereist, is de take profit-opstelling.

jobo
08:44,
Bedankt voor de prachtige indior, ik vroeg me af of het beter is om het in de 1 uur chart te gebruiken in plaats van de 4-uur chart bc. Ik krijg dirrent dingen die worden weergegeven. In de vier uur durende grafiek laten ze meer regels zien. Ik dacht dat als het een wekelijks bereik zou zijn, ongeacht welk tijdsbestek je bent, je dezelfde nummers zou moeten hebben. Dankjewel voor je hulp