PDA

View Full Version : Adviezen over FxPrimus, GoMarkets vs Alpari UK



jlcanolm
23:43,
Hallo handelaren

Dit zijn de 3 finale makelaars die ik van plan ben om een ??????live account te openen met:
- FxPrimus
- GoMarkets
- Alphari UK

Als je de ervaring hebt met een van de makelaars,
Ik waardeer je inbreng en commentaar.
Het maakt niet uit prettig of niet.
Jij zal me helpen beslissen.

Bedankt voor je tijd.

TPAT.

qwsipkazul
18:47,
Hallo handelaars Dit zijn de 3 laatste makelaars die ik van plan ben om live acct te openen met: - FxPrimus - GoMarkets - Alphari UK Als je de ervaring hebt met een van de makelaars, waardeer ik je input en commentaar. Het maakt niet uit prettig of niet. Jij zal me helpen beslissen. Bedankt voor je tijd. TPAT.
Ik begon mijn handel met FXPrimus 'normale account sinds november 2009 tot mei 2010, toen ik overschakelde naar de ECN-account om te profiteren van de strakkere spreads. Ben blij met het platform en de services. De geldopnames op mijn Moneybookers-account waren ook snel en effici�nt.

jlcanolm
20:08,
Hallo keesin Bedankt voor de input. Ervaar je de laatste tijd spikes met fxprimus? GoMarkets kreeg de laatste tijd een nummer. Alpari UK heeft me re-quotes gegeven tijdens nieuwsuren. fxprimus op een dag (kan zich niet herinneren wanneer) deze maand 2-3 uur later was. Maar ik hou nog steeds van hun uitvoeringen. Ik demo alles hierboven. TPAT

qwsipkazul
21:29,
Hallo Bedankt voor de input. Ervaar je de laatste tijd spikes met fxprimus? GoMarkets kreeg de laatste tijd een nummer. Alpari UK heeft me re-quotes gegeven tijdens nieuwsuren. fxprimus op een dag (kan zich niet herinneren wanneer) deze maand 2-3 uur later was. Maar ik hou nog steeds van hun uitvoeringen. Ik demo alles hierboven. TPAT
Ik ondervond geen merkbare pieken met mijn ECN-account omdat ik niet vlak voor en na belangrijke nieuwsaankondigingen ruil. Ja, er was inderdaad een serverstoring op vrijdag 9 juli. vanwege een hardwarestoring en de geautomatiseerde failover naar de back-upserver functioneerde helaas niet zoals verwacht. De president van FXPrimus nam de moeite om alle betrokkenen te waarschuwen voor de verzekering dat stappen zijn ondernomen om herhaling en compensatie te voorkomen voor degenen die verliezen hebben geleden als gevolg van de onderbreking.

jlcanolm
22:49,
Ik ondervond geen merkbare pieken met mijn ECN-account omdat ik niet vlak voor en na belangrijke nieuwsaankondigingen ruil. Ja, er was inderdaad een serverstoring op vrijdag 9 juli. vanwege een hardwarestoring en de geautomatiseerde failover naar de back-upserver functioneerde helaas niet zoals verwacht. De president van FXPrimus nam de moeite om alle betrokkenen te waarschuwen voor de verzekering dat stappen zijn ondernomen om herhaling en compensatie te voorkomen voor degenen die verliezen hebben geleden als gevolg van de onderbreking.
Bedankt, keesin. Dat was erg leuk voor de president om zijn excuses aan te bieden aan zijn klanten. Laat nu 1 wijzen op fxprimus.

portilplaya
00:10,
Alpari UK = SL-jacht en prijsmanipulatie, ik heb de Alpari Direct Pro (gebaseerd op Currenex) niet getest. Gomarketsaus = SL-jacht en prijsmanipulatie, problemen om uw geld terug te krijgen. Primus = Ik heb ze niet getest, ik weet er niets van.

belupa24
01:31,
Alpari UK = SL-jacht en prijsmanipulatie, ik heb de Alpari Direct Pro (gebaseerd op Currenex) niet getest. Gomarketsaus = SL-jacht en prijsmanipulatie, problemen om uw geld terug te krijgen. Primus = Ik heb ze niet getest, ik weet er niets van.
Trad3r Ik wil niet echt meedoen aan deze discussie, omdat het geen echte GO-marktdiscussie is, maar ik zou graag willen dat je verder ingaat op 'problemen om je geld terug te krijgen'. Impliceer je dat we iets oneervols hebben gedaan en je geld niet hebben teruggegeven? omdat dit nooit het geval is bij ons bedrijf, zoals een klant zou getuigen. En omdat we een gereguleerd bedrijf zijn, konden we niet op deze manier handelen en we wilden het ook niet. Ik heb niet de tijd of energie om het recht te hebben om te antwoorden op de andere 2 negatieve punten die je hebt gezegd over ons bedrijf, aangezien elke makelaar ervan beschuldigd wordt ongeacht wat ze zeggen of doen en ik denk dat het onbegrip dat deze beschuldigingen veroorzaakt. Ik denk dat je bericht slechts een beetje duidelijkheid behoeft en ik verontschuldig me als het iets anders betekent. Proost

elseoxs
02:52,
Ummm, waarom heb je FX Open ECN niet overwogen? Ze zijn een MT4 in samenwerking met Dukascopy.

oreja
04:13,
Alpari UK = SL-jacht en prijsmanipulatie, ik heb de Alpari Direct Pro (gebaseerd op Currenex) niet getest. Gomarketsaus = SL-jacht en prijsmanipulatie, problemen om uw geld terug te krijgen. Primus = Ik heb ze niet getest, ik weet er niets van.
Dit is simpelweg niet het geval omdat het betrekking heeft op Go Markets.

jlcanolm
05:33,
1 bijlage (n)

Dit is simpelweg niet het geval omdat het betrekking heeft op Go Markets.
Hallo Barry Het is interessant als ik op het punt sta een live-acct te openen ... Ik heb zojuist een pop-uprapport over crashen op fxprimus. Ik had deze maand spikes op gomarkets gezien. Ik heb vaker re-quotes in alphar-uk ervaren dan hierboven. Nou ... elke kans dat je een betrouwbare makelaar kunt aanbevelen? Bedankt. TPAT
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/1141-extracted-posts.html

Cruz6
06:54,
Hallo Barry Het is interessant als ik op het punt sta een live-acct te openen ... Ik heb zojuist een pop-uprapport over crashen op fxprimus. Ik had deze maand spikes op gomarkets gezien. Ik heb vaker re-quotes in alphar-uk ervaren dan hierboven. Nou ... elke kans dat je een betrouwbare makelaar kunt aanbevelen? Bedankt. TPAT
Ja, Barry, wat denk je van dergelijke crashes? Ik krijg ze dagelijks op een van de Alpari-demo-accounts. Ik voer ze trouwens door je service. Kan het worden veroorzaakt door de EA?

laurae6
08:15,
Alpari UK = SL-jacht en prijsmanipulatie, ik heb de Alpari Direct Pro (gebaseerd op Currenex) niet getest. Gomarketsaus = SL-jacht en prijsmanipulatie, problemen om uw geld terug te krijgen. Primus = Ik heb ze niet getest, ik weet er niets van.
Ik heb een tijdje met GO geruild en heel blij. Heb net een account geopend bij Alpari en ze lijken in orde. Beetje in de war door het aantal accountstijlen en de verschillende spreads op demo, maar geen reden tot klagen. GO hebben mijn voorkeur. Betere spreads en misschien omdat ze lokaal zijn, is het sneller. Nooit primus gebruikt, maar iedereen die vaste spreads aanbiedt, is een marketmaker, dus krijg mijn account niet.

jlcanolm
09:36,
Hallo handelaren Bedankt voor uw opmerkingen hierboven. Ik ging nu met Gomarkets en Fxprimus weg. Voor GoM vond ik de spikes de laatste tijd niet leuk. Zou dit opnieuw gebeuren? Voor FxP ben ik niet bekend met het land Mauritius. Ik geef de voorkeur aan 5 cijfers citaten dan 4. Als anderen hun opmerkingen willen geven, pls. doen. TPAT

oreja
10:56,
Ik weet niet wat de oorzaak van de punten van de GoMarkets was. Ik zag dat het werd besproken in de gomarkets-thread. Ik wil er graag op wijzen dat Go er ten minste tegen spreekt en een gereguleerde gerespecteerde tussenpersoon is. Australi� heeft strenge regels. Ik weet niet veel over Fxprimus of de regelgeving in Mauritius. zeker de moeite waard om te bekijken en te overwegen.

oreja
12:17,
Ja, Barry, wat denk je van dergelijke crashes? Ik krijg ze dagelijks op een van de Alpari-demo-accounts. Ik voer ze trouwens door je service. Kan het worden veroorzaakt door de EA?
sorry voor de vertraging heb ik deze draad niet gezien. U moet een supportticket openen als u problemen ondervindt. op basis van wat ik zag, zou ik eerst proberen een nieuwe MT4-terminal van de makelaar te downloaden en te installeren. ga vervolgens naar de EA (s) die u gebruikt, vooral als deze een DLL-bestand heeft. Ik kan alleen maar speculeren in een openbaar forum zonder je specifieke VM te zien. Je kunt ook controleren of je genoeg RAM hebt. ondersteuning kan u helpen met een hulpbronevaluatie.

Cruz6
13:38,
sorry voor de vertraging heb ik deze draad niet gezien. U moet een supportticket openen als u problemen ondervindt. op basis van wat ik zag, zou ik eerst proberen een nieuwe MT4-terminal van de makelaar te downloaden en te installeren. ga vervolgens naar de EA (s) die u gebruikt, vooral als deze een DLL-bestand heeft. Ik kan alleen maar speculeren in een openbaar forum zonder je specifieke VM te zien. Je kunt ook controleren of je genoeg RAM hebt. ondersteuning kan u helpen met een hulpbronevaluatie.
Dankje. Het werd al enkele weken geleden besproken via een supportticket. Ik volgde alle instructies. Nieuwe mt4-installatie. Het is geen RAM-probleem en EA gebruikt geen DLL. Het gebeurt nog steeds vaak op Alpari Uk, soms ook op GOmarkets en Insta. Ik denk dat het niet aan jouw einde ligt ...

belupa24
14:59,
Ik weet niet wat de oorzaak van de punten van de GoMarkets was. Ik zag dat het werd besproken in de gomarkets-thread.
Ja, dit werd besproken in de GO-thread, dus daar zou beter op worden ingegaan. Wees gerust, iemand die betrapt is op deze spikes is verholpen en we hebben enkele stappen gezet met de prijsfeed in een poging om de mogelijkheid van deze pieken in de toekomst te verminderen.

qwsipkazul
16:19,
Hallo handelaren Bedankt voor uw opmerkingen hierboven. Ik ging nu met Gomarkets en Fxprimus weg. Voor GoM vond ik de spikes de laatste tijd niet leuk. Zou dit opnieuw gebeuren? Voor FxP ben ik niet bekend met het land Mauritius. Ik geef de voorkeur aan 5 cijfers citaten dan 4. Als anderen hun opmerkingen willen geven, pls. doen. TPAT
FXPrimus biedt citaten van 5 cijfers aan hun ECN Premier Accounts.

jlcanolm
17:40,
FXPrimus biedt citaten van 5 cijfers aan hun ECN Premier Accounts.
Bedankt. Nu weet ik het.

tikatika
19:01,
Voor Fxprimus is mijn enige klacht dat voor ECN, $ 10 USD per verhandeld lot echt teveel is. Dat is gelijk aan 1 pip, veel meer dan Go Markets ($ 7) of FxOpen ($ 7, $ 4,6 indien boven 50k aanbetaling). Hun 4-cijferige accounts betekent afronding, dus een 'no-go'

arimurzik
20:22,
Ummm, waarom heb je FX Open ECN niet overwogen? Ze zijn een MT4 in samenwerking met Dukascopy.
jongens, weet je wel dat FXOPEN nu GEEN LICENTIE heeft? Hun licentie werd ingetrokken door FSC Mauritius. Ik ging op hun LIVE CHAT en vroeg of ze een licentie hadden en het ondersteuningspersoneel bleef zeggen dat FXOPEN werkt Normaal bleef ik vragen wat normaal is en vroeg dat mijn vraag specifiek beantwoord als ik een LICENTIE heb en nee ... tot mijn verbazing het personeel bleef herhalen hetzelfde als een gebroken record. Ik duwde harder en uiteindelijk na meer dan 20 minuten chatten zei het personeel dat ze nu bezig zijn hun rijbewijs te halen ... Ik vroeg waar vandaan en hij zei dat het een GEHEIM is ... wat een rotzooi ???? Dus dit betekent dat ze momenteel GEEN LICENTIE hebben ... dus zelfs als je wilt klagen over de manier waarop ze je transacties behandelen ... aan wie klaag je? dus mijn ding is ... rennen ervoor jongens ... handel niet met makelaars zoals deze

Sociogo
21:43,
Mauritius is een eiland, ik heb wat vrienden daar, ze vertelden me dat het een heel klein eiland is, denk je dat je geld daar veilig is? Ik zou het niet vertrouwen dat een makelaar hun bedrijf op een klein eiland regent, ze proberen gereguleerd te vermijden of je geld te nemen en op een dag weg te rennen, wie weet. Ik heb net accounts geopend met Alpari UK en Gomaket, ik heb alpari nog niet gebruikt, maar Gomaket is tot nu toe niet slecht, maar vorige week was de service niet stabiel, werd er veel gekapt, maar het lijkt opgelost te zijn (ik woon in Melbourne). Ik merk dat sommigen zeggen dat ze wat spikes hadden en ik merkte dat ze ook in mijn grafiek te zien waren, maar maanden geleden, als ze weer een piek hebben, krijg ik mijn geld zeker terug, maar het lijkt me prima in de afgelopen twee weken. Ik zal de Alpari volgende week proberen. Tussen haakjes: spreads zijn erg goed met GOMARKET.

jlcanolm
23:03,
Mauritius is een eiland, ik heb wat vrienden daar, ze vertelden me dat het een heel klein eiland is, denk je dat je geld daar veilig is? Ik zou het niet vertrouwen dat een makelaar hun bedrijf op een klein eiland regent, ze proberen gereguleerd te vermijden of je geld te nemen en op een dag weg te rennen, wie weet. Ik heb net accounts geopend met Alpari UK en Gomaket, ik heb alpari nog niet gebruikt, maar Gomaket is tot nu toe niet slecht, maar vorige week was de service niet stabiel, werd er veel gekapt, maar het lijkt opgelost te zijn (ik woon in Melbourne). Ik merk dat sommigen zeggen dat ze een paar ...
Bedankt, Alex. Tot nu toe is Go prima voor mij. Problemen met minderjarigen kunnen worden vermeden, omdat anderen hetzelfde zullen tegenkomen, denk ik. Goede handel! Proost

ibiza2500
00:24,
Ik handel met Go met EA. Als u naar het journaal kijkt, worden alle transacties binnen 1 seconde op echte rekeningen en op een demo-account uitgevoerd. Ik heb prijsstijgingen gezien, maar deze zijn zeldzaam en be�nvloeden de algehele EA-handel niet echt. Er is een verschil in prijsfeeding tussen echte, mini- en demo-accounts en die maken soms verschil in EA's handel (hetzelfde EA op alle accounts) maar de algehele resultaten zijn vrijwel hetzelfde. Overall Go zijn goede makelaar in vergelijking met anderen. Jake (Australi�)