PDA

View Full Version : Alpari



Babykixxers
11:56,
Hallo,

Ik wil graag feedback krijgen over broker.

Ik sta op het punt te handelen op eurusdgbpjpy. Mini- of micro-account.

Bedankt.

blackmoore66
05:39,
Alpari is geweldig tot nu toe. Ze hebben de uitgifte niet meer nodig om posities te sluiten en opnieuw te openen gedurende de nacht en u kunt een account hebben in USD, EUR, GBP en CHF. De minimale storting is $ 200, de standaard leverage 1: 100, die kan worden verhoogd tot 1: 400. Ze willen in sommige dagen 1: 500 bieden. Momenteel kunt u alleen geld overboeken via een bankrekening (overboeking), maar zij willen binnenkort een aanbetaling met creditcard aanbieden. Opnemen kost niets. Ik vind ze leuk, ze hebben goede spreads (2 pips op EURUSD, 3 pips op GBPUSD en EURJPY) en ze hebben ook micro-lots. Het enige nadeel is dat de spread zich tijdens nieuws uitbreidt, maar dat is normaal denk ik. U kunt dus 20 pips op GBPUSD hebben tijdens GBP- of USD-nieuws. Vriendelijke groeten -

Robesalido
06:59,
Alpari is geweldig tot nu toe. Ze hebben de uitgifte niet meer nodig om posities te sluiten en opnieuw te openen gedurende de nacht en u kunt een account hebben in USD, EUR, GBP en CHF. De minimale storting is $ 200, de standaard leverage 1: 100, die kan worden verhoogd tot 1: 400. Ze willen in sommige dagen 1: 500 bieden. Momenteel kunt u alleen geld overboeken via een bankrekening (overboeking), maar zij willen binnenkort een aanbetaling met creditcard aanbieden. Opnemen kost niets. Ik vind ze leuk, ze hebben goede spreads (2 pips op EURUSD, 3 pips op GBPUSD en EURJPY) en ze hebben ook micro-lots. Het enige nadeel is dat de spread zich tijdens nieuws uitbreidt, maar dat is normaal denk ik. U kunt dus 20 pips op GBPUSD hebben tijdens GBP- of USD-nieuws. Vriendelijke groeten -
bedankt, zijn ze gereguleerde forex broker?

alsop
08:20,
Ze worden gereguleerd door The Financial Services Authority in het Verenigd Koninkrijk.

cansino345
09:41,
Ze worden gereguleerd door The Financial Services Authority in het Verenigd Koninkrijk.
Hallo Cryten, Heb je ervaring met Alpari (Rusland)? Zij (Rusland) zijn voor zover ik weet het belangrijkste appartement van Alpari

alsop
11:02,
Sorry, heb geen ervaring met de Russische outfit.

fedecapk
12:22,
Alpari is geweldig tot nu toe. Ze hebben de uitgifte niet meer nodig om posities te sluiten en opnieuw te openen gedurende de nacht en u kunt een account hebben in USD, EUR, GBP en CHF. De minimale storting is $ 200, de standaard leverage 1: 100, die kan worden verhoogd tot 1: 400. Ze willen in sommige dagen 1: 500 bieden. Momenteel kunt u alleen geld overboeken via een bankrekening (overboeking), maar zij willen binnenkort een aanbetaling met creditcard aanbieden. Opnemen kost niets. Ik vind ze leuk, ze hebben goede spreads (2 pips op EURUSD, 3 pips op GBPUSD en EURJPY) en ze hebben ook micro-lots. Het enige nadeel is dat de spread zich tijdens nieuws uitbreidt, maar dat is normaal denk ik. U kunt dus 20 pips op GBPUSD hebben tijdens GBP- of USD-nieuws. Vriendelijke groeten -
Bedankt voor de informatie en je ervaring op alpari tot nu toe. Ik wil gewoon weten of je het voor beginners aanraadt en waarom? Bedankt

cristayn65
13:43,
ik heb sinds 1 jaar een account bij Alpari. Ze bieden een swap-free account voor islamitische landen. maar ik zou willen dat ze deze optie in hun app opnemen. dan kan iedereen geen swap accunt kiezen.

rodskate
15:04,
Ik herinner me dat ik ergens las dat Alpari het geld van klanten beschermt ?? maar ik heb van een klant gehoord dat dit niet het geval is! misschien kan het helpen bevestigen? zijn ze Russisch ??? een beetje...........
https://www.aforexa.com/attachments/1529221124.png

oxrtaseseb
16:25,
Ik herinner me dat ik ergens las dat Alpari het geld van klanten beschermt ?? maar ik heb van een klant gehoord dat dit niet het geval is! misschien kan het helpen bevestigen? zijn ze Russisch ??? een beetje...........
https://www.aforexa.com/attachments/1529221124.pngvan:
https://www.alpari.co.uk/files/doc/20070603/customer_agreement.pdf... Insolventie 2.13. Door insolventie of wanbetaling van het bedrijf kunnen posities worden geliquideerd of worden afgesloten zonder uw toestemming. In bepaalde omstandigheden kunt u de feitelijke activa die u als onderpand hebt ingediend niet terugkrijgen en moet u mogelijk alle beschikbare betalingen contant accepteren. 2.14. Het bedrijf houdt uw geld als trustee bij op zijn bankrekeningen en uw geld is niet onderworpen aan de bescherming die wordt geboden door de Client Money Rules van de FSA. Het geld van de klant zal niet worden gescheiden van uw geld en zal worden gebruikt in de loop van de zaken van het Bedrijf en in het geval van insolventie van het Bedrijf zult u rangschikken als een algemene schuldeiser. Alpari (UK) Limited juni 2007 ... Dit is alleen voor Alpari UK, de Russische heeft mogelijk andere algemene voorwaarden. Ik hoop dat dit helpt.

cansino345
17:46,
Alpari grootste afdeling en hoofdkantoor is die in Rusland, kijk op alpari.org/en dit is ook hun recente nieuws: Depositoverzekeringen Geachte handelaars van ALPARI IDC Corp.! We zijn blij om u te informeren dat Alpari en een van Ruslands grootste verzekeringsagentschappen Ingosstrakh de uitgebreide verzekeringsovereenkomst van de financi�le instellingen hebben ondertekend, die op 1 juni 2007 in werking is getreden. Alpari heeft zichzelf aanbevolen als een van de beste internetmakelaars. Nu baserend op het mechanisme van de financi�le verzekering garanderen we onze betrouwbaarheid. Volgens de overeenkomst bedraagt ??????de aansprakelijkheidsgrens van de verzekerde (ALPARI IDC Corp.) $ 10 000 000.
http://www.alpari.org/en/cnews/27016.html

Robesalido
19:06,
Alpari grootste afdeling en hoofdkantoor is die in Rusland, kijk op alpari.org/en dit is ook hun recente nieuws: Depositoverzekeringen Geachte handelaars van ALPARI IDC Corp.! We zijn blij om u te informeren dat Alpari en een van Ruslands grootste verzekeringsagentschappen Ingosstrakh de uitgebreide verzekeringsovereenkomst van de financi�le instellingen hebben ondertekend, die op 1 juni 2007 in werking is getreden. Alpari heeft zichzelf aanbevolen als een van de beste internetmakelaars. Nu baserend op het mechanisme van de financi�le verzekering garanderen we onze betrouwbaarheid. Volgens de overeenkomst bedraagt ??????de aansprakelijkheidsgrens van de verzekerde (ALPARI IDC Corp.) $ 10 000 000.
http://www.alpari.org/en/cnews/27016.htmlSorry voor afleiding, alsjeblieft, ik wil een live rekening openen met northfinance of maketiva, alsjeblieft, zijn ze geregistreerd en gereguleerd bij NFA of een andere gereguleerde instantie? is het goed om een ??????live account bij hen te openen? Help me alstublieft .

oxrtaseseb
20:27,
Sorry voor afleiding, alsjeblieft, ik wil een live rekening openen met northfinance of maketiva, alsjeblieft, zijn ze geregistreerd en gereguleerd bij NFA of een andere gereguleerde instantie? is het goed om een ??????live account bij hen te openen? Help me alstublieft .
Ik geloof dat Northfinance gebaseerd is op Belize en dat het niet gereguleerd wordt door een agentschap, en Marketiva is gevestigd in de Virgin British Islands en het is gereguleerd door een of ander bureau, maar geen van beide zijn NFA-leden. Ik zou met iemand anders gaan als ik jou was.

ibraih14
21:48,
Ik geloof dat Northfinance gebaseerd is op Belize en dat het niet gereguleerd wordt door een agentschap, en Marketiva is gevestigd in de Virgin British Islands en het is gereguleerd door een of ander bureau, maar geen van beide zijn NFA-leden. Ik zou met iemand anders gaan als ik jou was.
Welke broker denk je dan? Of zal elke makelaar die NFA gereguleerd is doen? 1.) Alpari? 2.) fastbrokersfx? 3.) fxcm? 4.) atcbrokers? 5.) Oanda?

rodskate
23:09,
Welke broker denk je dan? Of zal elke makelaar die NFA gereguleerd is doen? 1.) Alpari? 2.) fastbrokersfx? 3.) fxcm? 4.) atcbrokers? 5.) Oanda?
als je kunt leven zonder trailstop en exotische indiors, is Oanda veilig ....... maar platform een ??????beetje te simpel ...... bijna geen toeters of bellen.

ibraih14
00:29,
als je kunt leven zonder trailstop en exotische indiors, is Oanda veilig ....... maar platform een ??????beetje te simpel ...... bijna geen toeters of bellen.
Ik gebruikte het MT4-platform, trailing stop is mijn reddingsboei, kan niet zonder handelen. Welke veilige MT4-makelaar zou u voorstellen? Bedankt

rodskate
01:50,
Ik gebruikte het MT4-platform, trailing stop is mijn reddingsboei, kan niet zonder handelen. Welke veilige MT4-makelaar zou u voorstellen? Bedankt
tot nu toe is Alpari een van de beste die ik heb gelezen en voorgesteld door anderen, maar ...... ik ben op zoek naar een goede MT4-makelaar met de volgende criteria .... 1) niet-USD ac 2) bescherming van de fondsen van klanten 3) pip by pip trailstop op de server van de makelaar (oke, deze is erg ongrijpbaar ... tot nu toe lees ik alleen FXCM heeft het, maar anderen zeggen dat ze niet erg goed zijn .... ..)

carlttnl182
03:11,
Hallo Cryten, Heb je ervaring met Alpari (Rusland)? Zij (Rusland) zijn voor zover ik weet het belangrijkste appartement van Alpari
Ik heb een account in Alpari (Rusland), alles is in orde, gedurende twee jaar tradin waren er geen ernstige problemen, dus ik kan deze makelaar aanbevelen!

anderyana
04:32,
Dus kan ik maar ik ben niet in Rusland

peralba
05:53,
Ik zou zeggen dat ze heel serieus zijn in wat ze doen. Soms duurt het een paar (2-3) seconden om een ??????filles te krijgen, maar het is ok altijd (een paar pitten (2-5) kunnen verloren raken in het proces. Maar de bestellingen duren meestal maar een halve seconde om er doorheen te gaan. Ik zou het sterk aanbevelen. Ciao

Rafitawy
07:13,
Ummm, als je het niet had betwijfeld, hadden ze het dan opgelost ??? Mark
Ik weet het niet. Maar ik denk dat ze veel klachten hebben ontvangen. Stel je voor, ik had lang EURUSD van gisteren 0,05 kavel en swap was $ 1,40. Als daghandelaar ben ik niet altijd in staat om de positie te sluiten voordat ze swap toepassen. Er zijn carry traders die transacties maandenlang open houden, nu zouden ze elke dag veel geld verliezen. Ik vind het bijna onmogelijk om wat dan ook te verhandelen ... Hoe dan ook, ze gaven toe dat het een fout was. Ik heb dit net via hun interne e-mail ontvangen aan MT4:

Belangrijke informatie met betrekking tot SWAP's We hebben een technisch probleem ge�dentificeerd met de overnacht swaptarieven toegepast op een aantal rekeningen met betrekking tot open overnight-posities gisteravond (7 september). We zijn bezig met het identificeren van de betreffende accounts en het corrigeren van de inzendingen. U kunt er zeker van zijn dat geen enkele account zal leiden tot enig materieel financieel verlies als gevolg van deze fout. (UK)

Belangrijke informatie met betrekking tot SWAP's We hebben een technisch probleem ge�dentificeerd met de overnacht swaptarieven toegepast op een aantal rekeningen met betrekking tot open overnight-posities gisteravond (7 september). We zijn bezig met het identificeren van de betreffende accounts en het corrigeren van de inzendingen. U kunt er zeker van zijn dat geen enkele account zal leiden tot enig materieel financieel verlies als gevolg van deze fout. (UK)

SrVoRy
08:34,
Ja, ik heb net dezelfde mail ontvangen ... ze hebben het tenminste opgelost! Heeft u problemen met requotes en handelscontext bezig? soms is het bijna onmogelijk om een ??????zet te doen als de prijs beweegt ... Het begint me nu echt te beangstigen! Mark

Rafitawy
09:55,
4 Bijlage (n)

Ja, ik heb net dezelfde mail ontvangen ... ze hebben het tenminste opgelost! Heeft u problemen met requotes en handelscontext bezig? soms is het bijna onmogelijk om een ??????zet te doen als de prijs beweegt ... Het begint me nu echt te beangstigen! Mark
Mijn ervaring is dat wanneer ik een bestelling handmatig probeer te plaatsen, deze veel requotes krijgt (in een snelle markt). Maar wanneer EA of script een bestelling plaatst, krijg ik zelden fouten en wordt het sneller uitgevoerd. Ik heb scripts opgesteld om op de kaart te zetten als ik snel een bestelling moet plaatsen. Geen SLTP, ik kan later wijzigen. Zie bijlage. U kunt scripts voorbereiden voor de partijformaten die u gewoonlijk gebruikt en vervolgens het script gewoon naar een diagram slepen wanneer u de bestelling snel moet plaatsen. Zet ze in de mapexpertsscripts van uw MT4. Ik denk dat dit beter werkt dan het handmatig plaatsen van bestellingen. U hebt dan de tijd om de volgorde aan te passen en SLTP in te stellen. PS: wijzig in mijn script Magic Numbers en Slippage naar wens.
https://www.aforexa.com/attachments/1529679878397478077.1
https://www.aforexa.com/attachments/152967987984255338.2
https://www.aforexa.com/attachments/15296798801017882134.1
https://www.aforexa.com/attachments/15296798821213173418.2

SrVoRy
11:16,
Lieve ��n, ziek probeer ze uit ... Nogmaals bedankt Mark

Rafitawy
12:36,
2 Bijlage (n) Ik gebruik ook overdekte symbolen bijna allemaal ofiboomsseeing als ik een paar orders open heb en ik ze snel moetpherden. Als ze falen (wat zelden gebeurt), voer het dan gewoon nogmaals uit. Sluiten symbool sluit alle orders met hetzelfde symbool, bijvoorbeeld wanneer u het op EURUSD laat vallen, zou het al uw EURUSD-bestellingen sluiten, ongeacht of ze lang of kort zijn. Wees voorzichtig, ze sluiten de volgorde, ongeacht je Magic Number is. Test ze op een demo om te zien hoe ze werken en pas ze aan volgens uw behoeften. Dit zijn ook scripts, geen EA's.
https://www.aforexa.com/attachments/1529679883586112688.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/15296798851421749086.mq4

ninisbk
13:57,
Nou, ik heb een live account bij Alpari UK en werd gisteravond slecht getroffen. Als u echter de huidige rollover-snelheden op hun webpagina controleert, krijg ik het gevoel dat de wijziging in swap geen fout was. Ze verklaren dat ze vanwege de onrust op de financi�le markten en het gebrek aan liquiditeit hun swaptarieven dienovereenkomstig moeten aanpassen en hopen dat ze ze in de toekomst weer op het normale niveau kunnen brengen. Voelt me ??????niet als een fout. Groeten Edja.

SrVoRy
15:18,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om de scripts te posten, erg handig ... Mark

xCrisCristyCristinax
16:39,
Ja, ik heb net dezelfde mail ontvangen ... ze hebben het tenminste opgelost! Heeft u problemen met requotes en handelscontext bezig? soms is het bijna onmogelijk om een ??????zet te doen als de prijs beweegt ... Het begint me nu echt te beangstigen! Mark
Ik heb een paar weken geleden een account (klassiek) geopend en dezelfde ervaring gemaakt. Geen kans om een ??????prijs te krijgen wanneer de markt in beweging is, ook met normale slipfactor (1-2) ingeschakeld. Ik heb een ander account bij IG Markets en heb nooit een requotes gehad, maar ben overgestapt naar Alpari vanwege de spread en mt4. Hmmm ... misschien geen goede beslissing ?!

Mokpkro
18:00,
Iedereen die zijn Direct Pro (currenex) -account gebruikt? Demo-spreads lijken erg goed, en commissies beginnen op een dieptepunt met $ 15mil, vandaar naar beneden.

tru
19:20,
Ik vind gewoon dat je moet weten wat mijn ervaring met alpari is. Ik heb ze ongeveer 4 maanden gehad. Enkele feiten over mijn ervaring met hen * Vraag me vaak in een snel veranderende markt. * TPSL is vrij strak, niet veel slippen om over te klagen. * Spreads op live-accounts worden het grootste deel van de tijd opgelost, maar af en toe schiet het omhoog, dus neem een ??????indie ervoor in de grafiek. * Af en toe wordt mijn demoaccount losgekoppeld, maar ik maak gewoon opnieuw verbinding. Ik gebruik altijd vooraf bepaalde SLTP met mijn scripts, die u ALTIJD met alle tussenpersonen moet doen. Zelfs als je niet altijd de neiging hebt om vaste TPSL te gebruiken, wees dan gewoon genereus met hen. Ive gebruikte hen voor scalping en langer lopende transacties. Op dit moment ben ik op zoek naar een makelaar met een spread lager dan 1,6 voor EU, en bij voorkeur zonder requotes.

saracalvo
20:41,
Iedereen die zijn Direct Pro (currenex) -account gebruikt? Demo-spreads lijken erg goed, en commissies beginnen op een dieptepunt met $ 15mil, vandaar naar beneden.
Ja, ik gebruik hun Direct pro live-account. Ik handel zeer snel met ��n klik handel ingeschakeld, en ben vaak in en uit een ruil in slechts een paar minuten of minder. De spreads die ik krijg met hen zijn uitstekend. Op dit moment is de EURUSD 0,4 en GBP 0,6. Zelfs de GBPJPY is slechts 2.0. Vanzelfsprekend fluctueren deze op een tweede per seconde basis, maar zijn altijd acceptabel laag. Tijdens high-impact nieuwspubliies kunnen de spreads enkele seconden tot zeer hoge niveaus toenemen, maar dit is absoluut normaal en ik zou erg ongerust zijn als hun spreads niet groter zouden worden. De uitvoering gebeurt meestal onmiddellijk. Ik ben nooit vervuld dat de uitvoering sneller zou moeten zijn. Ik ben een paar keer betrapt met marktorders die niet worden gevuld als de markt gek wordt, maar nogmaals, dit is normaal en ik zou meer ongerust zijn als dat niet zou gebeuren. De ontsporing gebeurt zoals je zou verwachten en heeft in mijn voordeel, en tegen mij, in gelijke mate gewerkt. Ik ben erg blij met hen. Nooit problemen gehad met geld opnemen of afwijkingen die niet 100% normaal en verwacht zijn.

Mokpkro
22:02,
Ik heb net problemen gehad met het flipperen van market-data in usdjpy. Soms verdwenen alle aanhalingstekens voor dat paar een seconde of twee. Krijg je zoiets live? Het is waarschijnlijk slechts een demo-probleem. Dit en lcg lijken de beste currenex-accounts te zijn waar ik tot nu toe naar gekeken heb. Lcg toont veel meer marktdekking (zoals echt veel, 200-300 mio totaal in eurusd), waar alpari caps mktdepth op 6 regels. Spreads en commissie zijn ongeveer hetzelfde. Kan kleinere hoeveelheden inruilen met alpari tho.

saracalvo
23:23,
Hun pro-account bestaat in twee verschillende formaten met twee enigszins verschillende platforms. Je krijgt allebei en kunt schakelen tussen, en ruilen, van beide zodra je een account hebt geopend. Ik denk dat het verschil de directe is en de andere directe pro ..... ze zijn allebei hetzelfde account, hebben gewoon verschillende tools. Het lijkt erop dat u kijkt naar degene met marktdiepte (direct pro), maar ik gebruik de meer standaard, dus ik kan niet echt reageren op eventuele problemen met de marktdieptegegevens die u ziet. Ik gebruik het basisplatform gewoon omdat ik het gemakkelijker vind om te gebruiken voor de stijl van handelen die ik doe. Ik heb nooit problemen gehad met het platform in mijn account. Echt meer dan blij met elk aspect van mijn ervaring met deze makelaar (ik gebruik de Britse kant). Wat ik zal zeggen is dat op deze pro-accounts, het in kaart brengen absolute shit is. Het is absoluut niet de moeite waard grafieken in deze accounts te openen, dus als u sterk afhankelijk bent van diagrammen, wilt u misschien andere opties voor een grafiekfeed bekijken.

mherrertt
00:43,
Net uitgekeken naar Alpari en ze zien er goed uit, weet iemand of ze zullen worden be�nvloed door de nieuwe Leverage-regels? Ook ben ik nieuw voor forex om niet te handelen en zal ik beginnen met een standaard account. Ik scalp meestal, zijn ze goed voor scalpers?

jjt1960
02:04,
Net uitgekeken naar Alpari en ze zien er goed uit, weet iemand of ze zullen worden be�nvloed door de nieuwe Leverage-regels? Ook ben ik nieuw voor forex om niet te handelen en zal ik beginnen met een standaard account. Ik scalp meestal, zijn ze goed voor scalpers?
Blijf bij hen weg. Tenzij u van plan bent om te ruilen met een pro-account waarvan de feed hetzelfde is met een demo-account. De meeste commentaren op het net zijn niet vals.

Oxigeno
03:25,
spreidingen zijn middelmatig. niet laag maar ook niet echt hoog.

MUNDACA
04:46,
Ik had een account bij dit bedrijf. Negatieve vertoningen. Binnen twee maanden na de verkoop van kleine volumes, hogere aanbetalingen met 30%, was alles in orde. Verhoogde het volume tot 1 partij en begon requotes te krijgen, vertraagde uitvoering van de bestelling, een grote slip. Bovendien vond bij het openen van de order voor de euro de uitvoering veel slechter plaats. Dus bij het openen van de bestelling verloren spread en afsluitingsorders verloren spread en spread betaald voor het warrant. Totale spread van 6 punten ontving een paar eurusd. Zou het niet aanraden om dit bedrijf te runnen.

tru
06:06,
Alpari had een goede 5 seconden om mijn een van mijn deals te sluiten met echt contant geld op mijn TP, maar dat lukte niet, de pit kwam gewoon onder mijn TP-verkoop vandaan en er gebeurde niets. Ik had zelfs de tijd om het ding twee keer met mijn script te spammen, er gebeurde niets. Dus uiteindelijk ging ik naar buiten met -2 pitten, verdomde friggin emmershop, niet veel fatsoenlijke mensen over in deze wereld. Natuurlijk kunnen zij het vanwege dit en dat ZEGGEN. Bovendien heb ik mijn account dit dinsdag gefinancierd en het geld is er nog niet. Zoals je je kunt voorstellen, is snelheid erg belangrijk voor me, ik open en sluit vaak binnen 30 seconden. Bovendien: ik had een aankoop die op het moment nogal zuur begon te worden, op zoek naar BE of winst. Het kwam op ongeveer 0,5 pip terecht, ik gebruik mijn close script, er gebeurde niets. Daarna doopte het een beetje naar -0,14 pitten en sloot daar af. Ik ben niet zeker of er makelaars zijn die een bestelling binnen 1-2 seconden sluiten, want dat is wat ik nodig zou hebben. En net nu, requote van mijn kooporder. Requotes die ik krijg, soort van, de prijs gaat zo snel dat het veranderd is wanneer de gegevens van mijn computer alpari servers bereiken, dus ik verlies tenminste geen geld, heb gewoon de kans om het te winnen los.

jesuscokil
07:27,
Kan iemand iets over een andere Alpari-outfit inspreken, bedoel ik deze
http://www.alpari-forex.comZijn ze echt, alsjeblieft? Bedankt.

InoxPC
08:48,
# 8217; s aandeelhouders zijn niet van plan om te verkopen voorafgaand aan de geplande IPO in 2014. Er zijn geen lopende discussies over dit onderwerp ondanks de enorme belangstelling van private equity-fondsen en banken. is een van de best gekapitaliseerde FX-makelaars ter wereld. (VK) en (VS) alleen hebben een kapitaal van $ 85 miljoen, en het is niet nodig dat we op zoek zijn naar extra liquiditeit. Group is zeer winstgevend en is exponentieel gegroeid van 12 jaar geleden te beginnen als kleine FX-makelaar tot een van de grootste FX-makelaars ter wereld met een maandelijkse omzet van meer dan $ 145 miljard. Meer dan 330.000 klanten hebben live-accounts geopend met. We hebben nu meer dan 30 kantoren in 13 verschillende landen en bedienen meer dan 150 landen via het hoofdkantoor in Londen van onze Global Operations, met verdere uitbreiding gepland. We hebben kantoren in Londen, New York, Boston, Frankfurt, Shanghai, Mumbai, Dubai, Moskou en andere grote financi�le centra over de hele wereld. We zijn in 6 landen gereguleerd door de meest gerenommeerde instanties zoals FSA, NFA, BaFin, DED, SEBI. We zijn ook lid van 7 beurzen: DGCX in Dubai MCX, NSE USE in India, MICEX, RTS Stock Exchange en St. Petersburg exchange in Rusland. met betrekking tot alparifx.com, is niet de eigenaar van deze domeinnaam. beschouwt dit als een zeer ernstige zaak en onze juridische adviseurs overwegen momenteel alle opties.

mherrertt
10:09,
Bedankt, ik waardeer je rechttoe rechtaanheid. Ik kijk naar sommige anderen. Gomarkets is daar een van.