PDA

View Full Version : Korenbloem EA



Susaniku
13:00,
Dit is de rode draad voor alles wat betreft de - of het nu gaat om uw handelsresultaten van de EA of het testen van verschillende instellingen van de EA zelf.

Het is ontwikkeld door Postrock, een lid hier op het forum. De EA is gebaseerd op het Cornflower Hourly System. Het Cornflower Hourly System werd hier naar het forum gebracht door Lever70, een ander lid hier bij FF. Of zij de daadwerkelijke maker van het systeem is, weet ik niet. Misschien zal ze hier posten om te bevestigen of zij de maker van het systeem is.

Hier kun je de EA downloaden:


https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/546-chf-trading.html

Voor degenen die de regels van het korenbloemsysteem willen kennen, klik op de onderstaande link:


https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/438-define-m2-ea.html

Ik kijk er naar uit om iedereen die jouw ervaringen hier publiceert te zien met de.


Topgun

Susaniku
00:51,
Ik ga hier een bericht plaatsen over hoe ik de EA momenteel gebruik. Ik heb 2 demo-accounts ... Interbank voor de 1-uurs grafiektransacties en FXDD voor 5 mn chartstransacties. Hier zijn mijn instellingen voor elke account: Interbank Time Frame: 1 uur Trading Time: 24 uur per dag Aantal valuta's Ik handel: 10 Bar: 0 (Ik begrijp niet helemaal hoe het Bar nummer een trade be�nvloedt, dus ik ben net vertrokken het op 0. MA Trigger: 6 EMA (ik test de 6 ema als trigger omdat het altijd beter lijkt te werken voor mij dan de reguliere CF ma's) Stopverlies en Take Profit: 30 SL 60 TP voor 9 van de 10 valuta's (de uitzondering is de gbpjpy waarvan ik een 50 SL 100 TP heb) trading direction: Long Short FXDD Time Frame: 5 min. Trading Time: van London Session open om 3am est naar US close om 17pm est Aantal valuta's Ik handel: 10 Bar: 0 (ik heb de balk op dit nummer om de hierboven genoemde reden) MA Trigger: 12 EMA (ik heb hier besloten om de meest gebruikte CF ma trigger te gebruiken) Stop Verlies en Take Profit: 15 SL 30 TP voor 9 van de 10 valuta's (de uitzondering is de gbjjpy waarvan ik een 20 SL en 40 TP heb) handelsrichting: Lang Kort Houd in gedachten dat Ik test deze instellingen alleen. Ik ben van plan om verschillende stopverliezen te testen en winsten te nemen, en ik ben van plan om verschillende MA-triggers te testen, om de beste ema te vinden om mee te doen. Een ander goed ding om te testen is de instelling van de handelsrichting (de instelling wordt posities op de EA genoemd). Op dit moment heb ik mijn 2 demo-accounts ingesteld om alle lange en korte transacties te nemen. Eigenlijk denk ik dat het slim is om de beste inschatting te maken van de meest waarschijnlijke richting die de markt op gaat en de richting voor die richting in te stellen (bijvoorbeeld, stel het in op Long als je denkt dat de markt voor een bepaalde handelsdag stijgt) of sessie). Topgun

farah
02:12,
Hallo maat, ik zou hier misschien een domme vraag kunnen stellen ... maar ik kan geen resultaten krijgen voor backtesting van v��r 2009. Het zal alleen uitspraken uitzenden vanaf 2 januari 2009, ongeacht welke startdatum ik gebruik. Heb je hier hulp bij? Ik gebruik het met FXDD. Proost, en ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan deze discussie. MM

ElenaaaLooopwz
03:33,
1 bijlage (n) die ik had willen doorgaan en plaatsen in de al geopende discussielijn ... maar dit is in orde als u dat wilt. Ik ben de EA 0.1 opnieuw aan het uploaden ... het heeft nog geen wijzigingen omdat ik wacht op goede idee�n aan jouw kant of idee�n die je misschien in de draad van de egy zelf vindt. Nu, je begrijpt de Bar-instelling nog steeds niet..ik zal je op deze manier afleggen. Leg me uit wat een voortschrijdend gemiddelde is. Als je me kunt uitleggen wat een MA is, kan ik je door je eigen uitleg laten verstaan.
https://www.aforexa.com/attachments/1529221569613905929.1

farah
04:54,
Postrock, als auteur van de EA, misschien kun je me helpen met mijn vraag hierboven? Bedankt,

Ik was van plan door te gaan en in de reeds geopende discussielijn te posten ... maar dit is ok als u dat wilt. Ik upload opnieuw de EA 0.1..het heeft nog geen wijzigingen omdat ik wacht op goede idee�n aan jouw kant of idee�n die je misschien in de draad van de egy zelf vindt. Nu, je begrijpt de Bar-instelling nog steeds niet..ik zal je op deze manier afleggen. Leg me uit wat een voortschrijdend gemiddelde is. Als je me kunt uitleggen wat een MA is, kan ik je door je eigen uitleg laten verstaan.

Ik was van plan door te gaan en in de reeds geopende discussielijn te posten ... maar dit is ok als u dat wilt. Ik upload opnieuw de EA 0.1..het heeft nog geen wijzigingen omdat ik wacht op goede idee�n aan jouw kant of idee�n die je misschien in de draad van de egy zelf vindt. Nu, je begrijpt de Bar-instelling nog steeds niet..ik zal je op deze manier afleggen. Leg me uit wat een voortschrijdend gemiddelde is. Als je me kunt uitleggen wat een MA is, kan ik je door je eigen uitleg laten verstaan.

ElenaaaLooopwz
06:14,
Ik weet het niet ... de enige dingen die in mijn gedachten opkomen is dat mijn EA een tijdfilter heeft waarmee de transactie alleen tussen opgegeven uren kan worden uitgevoerd ... Misschien behoudt de makelaar alleen dat soort numerieke waarde (op demo ) voor het laatste jaar ... maar dit is gewoon een onwetende gok ... TopGun zag u ook een dergelijk probleem?

Susaniku
07:35,
Nu, je begrijpt de Bar-instelling nog steeds niet..ik zal je op deze manier afleggen. Leg me uit wat een voortschrijdend gemiddelde is. Als je me kunt uitleggen wat een MA is, kan ik je door je eigen uitleg laten verstaan.
Ik denk niet dat ik de exacte wiskundige formule voor een voortschrijdend gemiddelde kan geven, maar gebruik een 12 ema als voorbeeld, ik neem aan dat een 12 ema in feite de gemiddelde prijs is van de vorige 12 ema bars. Ik heb echter misschien ongelijk. Ik ben geen wiskundig expert op het gebied van valuta. Dus hier is mijn vraag: als ik een waarde van 1 invoer, betekent dat dan op het moment dat de vorige balkvorige MA-geactiveerde trekker het beginpunt is? En als ik een waarde van 0 invoeg, betekent dat dan dat wanneer de huidige balk sluit (of misschien gewoon aanraakt?) Bij de trigger MA, dan zal deze binnenkomen? Als dit fout is, is het dan mogelijk om een ??????voorbeeld van een mogelijke invoerprijs te geven met een staafwaarde van 0 versus 1 (of een ander getal dat u kiest)? Een voorbeeld van dit probleem zou heel veel helpen. Topgun

Susaniku
08:56,
Hallo maat, ik zou hier misschien een domme vraag kunnen stellen ... maar ik kan geen resultaten krijgen voor backtesting van v��r 2009. Het zal alleen uitspraken uitzenden vanaf 2 januari 2009, ongeacht welke startdatum ik gebruik. Heb je hier hulp bij? Ik gebruik het met FXDD. Proost, en ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan deze discussie. MM
Ari, ik vermoed dat je backtestsoftware gebruikt. Als dat het geval is, dan is dat iets waar ik geen ervaring mee heb. De enige backtesting die ik ooit met een systeem heb gedaan, is visuele backtesting ... wat is dat we kijken naar de mogelijk mogelijke inruil en uitgangen in het verleden en dan de resultaten berekenen met de hand (of rekenmachine). Dus ik heb geen idee waarom je niet verder dan 2 januari van dit jaar terug kunt gaan. Hoe dan ook, ik heb altijd gehoord dat backtesting niet betrouwbaar is als forward testen. Dat gezegd hebbende, ik hoop dat je in staat bent om erachter te komen hoe het probleem op te lossen, omdat ik ge�nteresseerd zou zijn in de resultaten van de backtest met behulp van verschillende SL's en TP's. Topgun

ElenaaaLooopwz
10:17,
Correct. Dus als je in mijn EA de waarde Bar 0 instelt, is de laatste van de 12 balken die door de 12EMA wordt gebruikt voor de berekening de laatste balk in je grafiek, de niet-gesloten balk. Als u 1 instelt, is de laatste van de 12 balken die door de 12EMA worden gebruikt de laatste gesloten. En zo verder achteruit. Als u 30 instelt, is de laatste balk die door de 12ema voor berekening wordt gebruikt de 30ste CLOSED-balk (opnieuw is de niet-gesloten balk 0). Enzovoorts.

als ik bijvoorbeeld een 12 ema gebruik, neem ik aan dat een 12 ema in feite de gemiddelde prijs is van de vorige 12 ema bars. Topgun
Nu ... heb je goede idee�n gevonden om in de EA te plaatsen?

Susaniku
11:38,
Postrock, bedankt voor het opruimen van mijn verwarring met het ding van de barwaarde. Ik begrijp het nu. Mijn volgende vraag gaat over de trigger MA. Zoals je al weet, heeft het Cornflower-systeem 4 verschillende ema's: 8, 12, 24 en 72. Mijn vraag is - wat als ik een compleet andere ema wilde gebruiken voor de trigger, zoals een andere ema van die 4 originele ema's korenbloem ema's? Als ik bijvoorbeeld de 5 ema als trigger wilde gebruiken, zou dat dan kunnen, hoewel het niet een van de originele korenbloememola's is? Met betrekking tot je vraag of je iets anders in de EA kunt plaatsen, tot nu toe kan ik niets anders bedenken. Als ik het een tijdje test, kan ik een paar idee�n bedenken. Voor nu lijkt het echter goed te werken (van wat ik kan zien aan de korte tijd dat ik het heb getest). Ik ben van plan mijn handelsresultaten voor de transacties van deze week te rapporteren. Ik doe dit na het sluiten van de markt vandaag of ergens tijdens dit weekend. Topgun

ElenaaaLooopwz
12:58,
, Als de auteur van de EA, misschien kunt u helpen met mijn vraag hierboven? Bedankt,
Ik begreep eindelijk wat je voor dat probleem bedoelde..het is waarschijnlijk gewoon mijn uurfilter dat slecht is geschreven
https://www.aforexa.com/attachments/1529221563.png.. op dit moment zal het problemen opleveren als je startuur groter is dan het einduur. Ik zal dat kleine stukje code moeten herschrijven als ik tijd heb, echt geen probleem. Bedankt voor de input ..

Susaniku
14:19,
Zoals beloofd, zijn hier de resultaten van mijn Cornflower EA-transacties voor vorige week. 1 uur TF Korenbloemtransacties Pip Totaal = 870 Gewonnen = 46 Verlies = 69 Winpercentage = 40% (Er zijn 5 lopende transacties die nog liepen toen de markt vrijdag sloot. De uiteindelijke resultaten van die transacties zullen uiteraard de bovenstaande resultaten be�nvloeden Ik heb gepost.) 5 min. TF Korenbloemtransacties Pip Totaal = -1310 Gewonnen = 83 Verlies = 249 Win Percentage = 25% (Er zijn 4 lopende transacties die nog liepen toen de markt vrijdag sloot. De uiteindelijke resultaten van die transacties zullen duidelijk zijn hebben invloed op de bovenstaande resultaten die ik heb gepost.) Opmerkingen: Al mijn transacties hadden een risicoverhouding van 2: 1. Mijn ema-trigger voor de 1 uur durende transacties verschilt van de ema-trigger voor de 5 minuten durende transacties. Ik denk echter niet dat dit de reden is dat de 5 min-transacties zo veel verliezen hadden. Ik geloof dat dit meer het gevolg is van het feit dat ik een 30 pip take profit target gebruikte voor de 5 min-trades (behalve de GJ, waarvan ik een 40 pip target gebruikte). Een 30 pip doelwit is echt een te groot doelwit voor een zo klein tijdsbestek als het tijdsbestek van 5 minuten. Ik wist dat vanaf het begin, maar ik wilde het toch nog testen. Ik ga nu een andere SL en TP testen voor de 5 min-trades. Voor ten minste de volgende week is het een SL van 12 pps en een TP van 25 pips (minimaal een 2: 1 RR). Ik denk nog steeds dat 25 pips een te groot doelwit is, maar ik zal het testen om te zien wat er gebeurt. is de enige valuta die ik gebruik van een andere SL en TP. Het heeft een 17 SL en 35 TP. Deze week ga ik ook beginnen met het testen van trades op Alpari met behulp van een 15 SL en 20 TP (met een tijdspanne van 5 minuten). Als de 20 TP nog steeds een te groot doelwit blijkt te zijn, dan zal ik de volgende week de TP op 15 zetten. Ik zou echt ge�nteresseerd zijn om de resultaten van de Korenbloem EA te zien. Topgun

julaybora04
15:40,
Hallo, je hebt zeer interessante resultaten. Ik heb net een backtest (1H) gemaakt voor maart met dezelfde instellingen als jij en had niet zulke goede resultaten (naast eurjpy was dat 350 pips pos, de anderen waren ongeveer samen in be. Misschien kun je een backtest maken op uw platform (interbank) in dezelfde periode die u hebt getest, met dezelfde instellingen, om de resultaten te zien? (F6, instellingen, in gebruiksdatum legt u de datums vast, in experteigenschappen uw invoer, start dan [verplaats de knop voor de visuele modus naar het recht om het snel te maken], dan heb je resultaten en een grafiek en rapport om de resultaten te zien, en in symbool kun je de valuta's kiezen)

Zoals beloofd, zijn hier de resultaten van mijn Cornflower EA-transacties voor vorige week. 1 uur TF Korenbloemtransacties Pip Totaal = 870 Gewonnen = 46 Verlies = 69 Win Percentage = 40% [b] [grootte = 3] [font = Times New Roman] (Er zijn 5 lopende transacties die nog liepen toen de markt gesloten vrijdag ....

Zoals beloofd, zijn hier de resultaten van mijn Cornflower EA-transacties voor vorige week. 1 uur TF Korenbloemtransacties Pip Totaal = 870 Gewonnen = 46 Verlies = 69 Win Percentage = 40% [b] [grootte = 3] [font = Times New Roman] (Er zijn 5 lopende transacties die nog liepen toen de markt gesloten vrijdag ....

farah
17:01,
Goed werk. Zal van dichtbij volgen. Met vriendelijke groet, MM

Zoals beloofd, zijn hier de resultaten van mijn Cornflower EA-transacties voor vorige week. 1 uur TF Korenbloemtransacties Pip Totaal = 870 Gewonnen = 46 Verlies = 69 Win Percentage = 40% [b] [grootte = 3] [font = Times New Roman] (Er zijn 5 lopende transacties die nog liepen toen de markt gesloten vrijdag ....

Zoals beloofd, zijn hier de resultaten van mijn Cornflower EA-transacties voor vorige week. 1 uur TF Korenbloemtransacties Pip Totaal = 870 Gewonnen = 46 Verlies = 69 Win Percentage = 40% [b] [grootte = 3] [font = Times New Roman] (Er zijn 5 lopende transacties die nog liepen toen de markt gesloten vrijdag ....

ElenaaaLooopwz
18:21,
Niet om in te grijpen, want ik ben blij dat je de EA test op elke manier die jij geschikt acht ... maar 5 min. Tijd ... ik weet het niet, het klinkt niet erg haalbaar denk ik. Ook .. Topgun, ik heb deze info misschien gemist, maar ik begreep niet welke TP- en SL-instellingen je gebruikte op het uurtarief. De resultaten zien er veelbelovend uit. btw. totdat ik dit codegedeelte niet heb herschreven, moet je altijd de instelling Start_at KLEINER hebben dan je instelling bij Stop_at.

Susaniku
19:42,
Zoals beloofd, zijn hier de resultaten van mijn Cornflower EA-transacties voor vorige week. 1 uur TF Korenbloemtransacties Pip Totaal = 870 Gewonnen = 46 Verlies = 69 Win Percentage = 40% [size = 3] [font = Times New Roman] (Er zijn 5 lopende transacties die nog liepen toen de markt vrijdag sloot. ...
Het spijt me dat ik wat laat was bij het bijwerken van de definitieve resultaten van vorige week. Zoals ik al zei, waren er 5 transacties op de 1-uursrekening die nog open waren op de laatste markt van afgelopen vrijdag en er waren 4 open transacties op de 5 min-account. Die transacties zijn op zondag voltooid. Hier zijn de eindresultaten van vorige week: 1 uur TF Korenbloem Trades Pip Totaal = 1080 Gewonnen = 50 Verlies = 70 Win Percentage = 41,66% 5 min TF Korenbloem Trades Pip Totaal = -1190 Gewonnen = 87 Verlies = 249 Win Percentage = 25,90 % In de toekomst zal ik wachten totdat ALLE transacties sluiten voordat ik resultaten publiceer. Dit zal het probleem oplossen dat ik terug moet gaan en de resultaten opnieuw moet berekenen, zoals ik hier moest doen. EDIT: Ik vergat te noteren dat de transacties van afgelopen weken niet die waren van een volledige handelsweek. Ik was enkele dagen afwezig van mijn computer en kwam pas vorige dinsdag, 3/31, thuis. Het was dus pas op 31-3-09 om 13:18 uur dat de eerste handel voor de week werd geactiveerd. Ik wil dit gewoon duidelijk maken. Topgun

Susaniku
21:03,
misschien kun je een backtest maken op je platform (interbank) in dezelfde periode die je hebt getest, met dezelfde instellingen, om de resultaten te zien? (F6, instellingen, in gebruik datum zet je de data, in expert properties je inputs, start dan [verplaats de visual mode knop naar rechts om het snel te maken], dan heb je resultaten en een grafiek en rapport om de resultaten te zien, en in symbool kun je de valuta's kiezen)
Vanupips, heel erg bedankt voor de info over backtest. Ik heb nooit geweten dat ik kon backtest door het MT4-platform te gebruiken! Ik heb het altijd op de moeilijke manier gedaan - visueel en handmatig. Nu zal het VEEL gemakkelijker zijn. Ik ben nu in het proces om 5 minuten transacties te backtesten. Ik zal verschillende SL's en TP's backtesten met behulp van de 5 min-charts. Topgun

Susaniku
22:24,
Niet om in te grijpen, want ik ben blij dat je de EA test op elke manier die jij geschikt acht ... maar 5 min. Tijd ... ik weet het niet, het klinkt niet erg haalbaar denk ik. Ook .. Topgun, ik heb deze info misschien gemist, maar ik begreep niet welke TP- en SL-instellingen je gebruikte op het uurtarief. De resultaten zien er veelbelovend uit. btw. totdat ik dit codegedeelte niet heb herschreven, moet je altijd de instelling Start_at KLEINER hebben dan je instelling bij Stop_at.
Postrock, misschien heb je wel gelijk dat de tijdspanne van 5 minuten niet de beste is om te gebruiken. Tot dusverre heb ik een aantal SL's TP's backtest met het tijdskader van 5 minuten en geen van hen moet nog winst laten zien. Ik ga nog een paar scenario's testen met de 5 mn TF, maar ik voel me niet al te zeker dat het nog beter zal aflopen. Ik wil er echter op wijzen dat ik alleen de laatste 3 weken van maart test. Ik heb geprobeerd de hele maand backtest te maken, maar om de een of andere reden zal het me alleen een backtest laten uitvoeren van 3/10/09 - 31-3-09. Vreemd. Wat betreft mijn SL- en TP-instellingen voor het Uurlijk tijdsbestek, gebruik ik een SL van 30 pitten en een TP van 60 pitten voor de volgende valuta: EU, GU, UCHF, UJ, UCAD , AU, EJ, EGBP, ECHF. Voor de GBPJPY gebruik ik een SL van 50 pitten en een TP van 100 pitten. Topgun

faleteking
23:44,
..... (F6, instellingen, in gebruik datum zet je de data, in expert properties je inputs, start dan [verplaats de visual mode knop naar rechts om het snel te maken], dan heb je resultaten en grafiek en rapporteer je aan bekijk de resultaten en in het symbool kun je de valuta kiezen)
Hallo allemaal, Kan iemand mij adviseren, hoe komt het dan dat ik op F6 druk en er niets popups of iets gebeurt op mijn Mt4? Adviseer, alstublieft.

Susaniku
01:05,
Hallo allemaal, Kan iemand mij adviseren, hoe komt het dan dat ik op F6 druk en er niets popups of iets gebeurt op mijn Mt4? Adviseer, alstublieft.
Probeer dit: 1. Ga naar het tabblad Weergave boven aan het scherm (MT4). 2. Klik in het vakje naar Strategietester. De Strategie-tester is waar je je backtesting mee doet. Topgun

Sapastik
02:26,
Daar gaan we. nog een gloednieuwe week. zal deze EA blijven testen. Ik wil ook een correctie aanbrengen. Na een zorgvuldige afweging heb ik besloten om te gaan met de huidige instelling voor deze EA. Ik ga geen van de setups van vorige week veranderen. Dit is ter wille van de consistentie, omdat ik niet in staat ben een solide conclusie te trekken op basis van een week van proces, toch? Bovendien ontving ik een e-mail waarin ik me vroeg naar de setups. Ik gebruik TP van 30 pitten en SL van 50 pips en de instelling voor de MA-methode is 1. Laten we kijken hoe het deze week gaat doen.

Nacho302
03:47,
Daar gaan we. nog een gloednieuwe week. zal deze EA blijven testen. Ik wil ook een correctie aanbrengen. Na een zorgvuldige afweging heb ik besloten om te gaan met de huidige instelling voor deze EA. Ik ga geen van de setups van vorige week veranderen. Dit is ter wille van de consistentie, omdat ik niet in staat ben een solide conclusie te trekken op basis van een week van proces, toch? Bovendien ontving ik een e-mail waarin ik me vroeg naar de setups. Ik gebruik TP van 30 pitten en SL van 50 pips en de instelling voor de MA-methode is 1. Laten we kijken hoe het deze week gaat doen.
Heel erg bedankt voor je werk
https://www.aforexa.com/attachments/1530132013.png

Sapastik
05:08,
Heel erg bedankt voor je werk
https://www.aforexa.com/attachments/1530132013.pngElovv
Je bent heel erg welkom. Maar toch verdien ik het krediet niet. Het is allemaal te danken aan Topgun voor het idee en Postrock voor de EA. Ik hoop nog steeds dat deze zullen komen en deze thread zullen bezoeken, zodat deze EA verder kan worden ontwikkeld. ps: Een kleine spoiler voor jullie, de resultaten zijn niet erg veelbelovend deze week maar hey, dat is forex voor jou. Plus deze week is het nog niet afgelopen. Wacht dit weekend op de resultaten
https://www.aforexa.com/attachments/1530132013.png

Oxriki4
06:28,
Zoals beloofd, zijn hier de resultaten van mijn Cornflower EA-transacties voor vorige week. 1 uur TF Korenbloemtransacties Pip Totaal = 870 Gewonnen = 46 Verlies = 69 Win Percentage = 40% [b] [grootte = 3] [font = Times New Roman] (Er zijn 5 lopende transacties die nog liepen toen de markt gesloten vrijdag ....
Zijn deze backtested resultaten of live resultaten?

leofero
07:49,
De auteur verklaart dat hij 5 lopende transacties heeft lopen .... moet live zijn.

Sapastik
09:10,
Zoals beloofd is dit mijn testresultaat. Deze week handel ik op vrijdag, zelfs met een heel belangrijk nieuws. Laten we eerst beginnen met de instelling (hetzelfde als vorige week eigenlijk) Broker: FX Open tijdschema: 1 uur Trading time: alleen Azi� en UK sessie. # van valuta: 11 Bar: 0 MA Trekker: 7 TP SL: 30 50 Richting van de handel: Lang Kort Totaal aantal pitten: -30 Totale handel: 79 Win: 49 (62%) Verliezen: 30 (38%) Hieronder zijn de pitten verzameld volgens naar valuta: EURUSD: 130 USDCHF: 100 GBPUSD: -90 USDJPY: 70 EURJPY: 10 GBPJPI: -110 CADJPY: -130 AUDJPY: -90 AUD USD: 60 USDCAD: 10 AUDCAD: 10 verliezers zijn voornamelijk afkomstig uit de yen cross currency. Vorige week zijn ze erg winstgevend zwaar. Hoe dan ook, ik ben er vrij zeker van dat je ze zelf kunt analyseren. Ik geef toe dat ik niet kan, omdat ik niet zoveel naar het nieuws keek. Dus ik weet niet waarom de meeste van hun transacties slecht zijn. Hoe dan ook, ik zou zeggen niet een hele slechte week omdat ik het totale verlies nog steeds klein vind vergeleken met de winst die we vorige week maakten. Nog steeds in staat om nog een week te vechten. Dus dat zijn het mensen. Aarzel niet om langs te komen en je twee cent toe te voegen of zelfs alleen maar om te zeggen dat hallo goed genoeg voor me is. Voor Topgun en Postrock, kom gerust langs. Je idee en EA werken en zeer waardevol zou ik zeggen. Zie je volgende week.

Sapastik
10:31,
Hallo allemaal. Er is weer een nieuwe week begonnen. De test is al aan de gang en alleen om u te informeren dat ik deze week een nieuwe cross zal toevoegen, GBPCHF. Ik heb dit paar gadegeslagen en vond dat het goed zou zijn om in de portfolio te worden opgenomen omdat dit kruis de trend behoorlijk goed volgt. Laat zien hoe de dingen zich ontwikkelen.

raulbiologay
11:51,
Hallo, bedankt voor je harde werk. Dit is erg interessant. Ik zal de Ea downloaden en je laten weten wat ik denk. Succes

Sapastik
13:12,
Hallo, bedankt voor je harde werk. Dit is erg interessant. Ik zal de Ea downloaden en je laten weten wat ik denk. Succes
Heel goed. Met meer mensen kunnen we de test tegelijkertijd met verschillende setups uitvoeren. Dan is het gemakkelijker om de meest winstgevende opstellingen te vinden. Ga zo door.

Susaniku
14:33,
Hallo iedereen, Precies 1 volledig jaar tot de dag - tot op de minuut eigenlijk - sinds mijn laatste bericht op deze thread ben ik teruggekeerd. Dus, je vraagt, waarom stopte ik met posten over de Korenbloem EA? Nou, het kwam eigenlijk door de backtesting die ik deed (met de MetaTrader # 8220; Strategy Tester # 8221;). Omstreeks deze tijd, een jaar geleden, had ik vele verschillende stoplossingsdoelen en verschillende tijdspannes getacktest. Het leek niet uit wat ik deed, de gestaafde resultaten die ik nooit had laten zien. Dus op dat moment dacht ik dat de EA hopeloos was - en daarom besloot ik de EA op te geven. Ongeveer een maand geleden besloot ik om een ??????geheel andere EA te proberen. Ik heb een backtest van EA gemaakt en goede resultaten behaald # 8211; het had winst opgeleverd. Ik werd nieuwsgierig om te zien of de resultaten hetzelfde zouden zijn als ik een ander brokerplatform van MetaTrader gebruikte. Dus heb ik een backtest uitgevoerd met een ander MetaTrader-brokerplatform # 8211; met exact dezelfde instellingen en SL TP. In plaats van dat de resultaten sterk op de resultaten van het andere backtested metatrader-platform leken, waren de resultaten negatief # 8211; het had geld verloren in plaats van winst te tonen. Op dat moment besefte ik dat de backtesting die ik deed met de Cornflower EA waarschijnlijk niet klopte, en dat ik misschien # 8217; kon vertrouwen op backtestresultaten. Dus nu ben ik teruggegaan naar de Korenbloem-EA om het te proberen in # 8220; live # 8221; testen in plaats van backtesting (met een demo-account, geen account met echt geld). Ik begon ongeveer 2 weken geleden. Ik # 8217 heb echter problemen ondervonden met verschillende metatrader-platforms die de EA gebruiken. De Cornflower EA op het FXDD-platform zou bijvoorbeeld een week prima werken, en de volgende week zou het transacties vroegtijdig verlaten in plaats van door te gaan naar zijn SL of TP. Twee andere platforms # 8211; FXOpen en FXCM # 8211; zou helemaal geen transacties met de EA uitvoeren (tenminste niet op MIJN computer). Maar blijkbaar werkt het FXOpen-platform voor andere mensen (zoals Faaiz Azizi), maar om de een of andere reden zal het niet voor mij werken. Mijn vraag is, kan het gebruik van meer dan ��n metatrader-platform op een computer problemen met de EA veroorzaken? Vanaf gisteren besloot ik om over te schakelen naar het gebruik van 2 andere MetaTrader-platforms. Hopelijk werken ze goed voor mij. Ik gebruik verschillende TP # 8217; s en SL # 8217; s op elke. En ook gebruikt men een 6 MA-trigger en de andere gebruikt een 12 MA-trigger. Ik heb de instellingen voor elk om de sessies in Londen en de VS te verhandelen, omdat algemeen wordt aangenomen dat de sessies in Londen en de VS de twee beste perioden zijn voor handelaars om te handelen. Hoe dan ook, ik ben terug om de Cornflower EA uit te proberen met live demo-handel. Zoals Faazi eigenlijk zei, hoe meer mensen we verschillende instellingen testen # 8211; zoals verschillende SL # 8217; s en TP # 8217; s en tijdsperioden - hoe beter het zal zijn voor ons allemaal. Dus laat alstublieft # 8217; s iedereen aan boord gaan en samenwerken en de EA testen met behulp van verschillende instellingen. Zorg er wel voor dat u de resultaten van de backtesting niet vertrouwt en in plaats daarvan daadwerkelijk # 8220; real # 8221; handel # 8211; gebruik makend vanje demo-account voordat je echt geld probeert. Topgun

ElenaaaLooopwz
15:54,
Wow !!! ... zijn jullie ECHT nog bezig met het testen van mijn EA? Dat is zo aardig! Dus hoe gaat het? Iedereen was gek genoeg om het live te gebruiken? (Hopelijk niet..
https://www.aforexa.com/attachments/1530131990.png)

Susaniku
17:14,
Hallo allemaal ... @TopGun en Postrock Sluit deze EA de handel automatisch af op het tweede kruis van trigger MA? Sluit deze EA de vorige transactie af en opent de nieuwe handel aan de andere kant? Bekijk deze illuion alstublieft. Bijlage 465807
NiceGuy, ik denk dat de EA een transactie alleen zal sluiten als deze zijn TP of SL bereikt, ongeacht of er een tweede kruising is van de trigger MA. Ik denk ook dat het om dezelfde reden geen nieuwe transactie zal openen aan de andere kant. Topgun

Susaniku
18:35,
Dit zijn de resultaten van de transacties die werden uitgevoerd voor de handelsweek van 26/04/10 - 4/30/10. Het spijt me dat ik te laat was met het plaatsen van mijn resultaten voor die week, maar die week was zo'n ramp dat ik overwoog de resultaten van mijn resultaten over te slaan ... om de reden dat ik in een geheel andere richting zou gaan met de instellingen. Maar ik heb nu besloten de resultaten toch te plaatsen. Broker: MIG Timeframe: 1 uur Handelstijd: alle UK sessie (3:00 am est # 8211; 12 pm est) (dit omvat ook de 1e helft van de VS sessie) # valuta: 10 Bar: 0 MA Trigger: 12 MA Methode: 1 SL TP: 1: 1 verhouding 30 pip SL 30 TP: eurgbp 40 pip SL 40 TP: eurusd, audusd, usdchf, usdcad, usdjpy 50 pip SL 50 TP : gbpusd, gbpchf, eurjpy 60 pip SL 60 TP: gbpjpy Trading Direction: Long Short Totaal aantal transacties: 54 Gewonnen: 19 Verlies: 35 Procent gewonnen aantal: 35% Pip Totaal: -800 Nu, voor de Cornflower EA-resultaten met verschillende instellingen en een ander brokerplatform (hieronder weergegeven): Broker: Interbank Tijdschema: 1 uur Trading tijd: de hele UK Session (3:00 am est # 8211; 12 pm est) (dit omvat ook de 1e helft van de VS sessie) # valuta: 12 Bar: 0 MA Trigger: 6 MA Methode: 1 SL TP: 1: 1 verhouding 10 pitten 30 SL 40 TP: eurgbp 50 SL 60 TP: eurusd, audusd, nzdusd, usdcad, usdjpy, audjpy, chfjpy 60 SL 70 TP: gbpusd, gbpchf, eurjpy 70 SL 80 TP: gbpjpy Richting van de handel: lang Kort Totaal aantal transacties: 64 Gewonnen: 17 Verlies: 47 procent van gewonnen trades: 27% Pip Total: -1450

Susaniku
19:56,
Dit zijn de handelsresultaten van vorige week (5/3/10 - 5/7/10). Broker: MIG Timeframe: 1 uur Handelstijd: alle UK sessie (3:00 am est # 8211; 12 pm est) (dit omvat ook de 1e helft van de VS sessie) # valuta: 10 Bar: 0 MA Trigger: 12 MA Methode: 1 SL TP: 1: 1 verhouding 30 pip SL 30 TP: eurgbp 40 pip SL 40 TP: eurusd, audusd, usdchf, usdcad, usdjpy 50 pip SL 50 TP : gbpusd, gbpchf, eurjpy 60 pip SL 60 TP: gbpjpy Handelsrichting: lang kort totale handel: 104 gewonnen: 62 verlies: 42 procent gewonnen transacties: 60% pip Totaal: 840 nu, voor de Cornflower EA-resultaten met verschillende instellingen en een ander brokerplatform (hieronder vermeld): Broker: Interbank Tijdschema: 1 uur Handelstijd: alle Britse sessie (3:00 am est # 8211; 12 pm est) (dit omvat ook de 1e helft van de VS sessie) # valuta: 12 Bar: 0 MA Trigger: 6 MA Methode: 1 SL TP: 1: 1 verhouding 10 pitten 30 SL 40 TP: eurgbp 50 SL 60 TP: eurusd, audusd, nzdusd, usdcad, usdjpy, audjpy, chfjpy 60 SL 70 TP: gbpusd, gbpchf, eurjpy 70 SL 80 TP: gbpjpy Richting van de handel: lang Kort Totaal aantal transacties: 64 Gewonnen: 66 Verlies: 65 procent gewonnen: 50% Pip Totaal: 730 Ik rond het gewonnen percentage van de transacties altijd af op het dichtstbijzijnde% -nummer. Daarom wordt het bovenstaande als 50% ingevoerd, hoewel ik 1 extra transactie heb gewonnen dan ik heb verloren. Een meer exact percentage is 50,38%. De resultaten van vorige week waren veel beter dan de resultaten van de vorige week. Ik weet nog steeds niet zeker of ik de beste instellingen gebruik voor de 2 Cornflower EA's die ik gebruik. Maar nogmaals, dat is waar testen voor is. Topgun

Susaniku
21:17,
Wow !!! ... zijn jullie ECHT nog bezig met het testen van mijn EA? Dat is zo aardig! Dus hoe gaat het? Iedereen was gek genoeg om het live te gebruiken? (Hopelijk niet..
https://www.aforexa.com/attachments/1530131990.png)
Hallo Postrock, ik ben blij dat je er nog bent. Ja, ik ben onlangs teruggekeerd om je EA nog eens te proberen. Hopelijk kan ik - door middel van testen - de optimale instellingen vinden om het rendabel te maken. ALS ik dat kan doen, zal ik het testen op een klein live-account. Topgun

ElenaaaLooopwz
22:38,
Hallo, ik ben blij dat je er nog bent. Ja, ik ben onlangs teruggekeerd om je EA nog eens te proberen. Hopelijk kan ik - door middel van testen - de optimale instellingen vinden om het rendabel te maken. ALS ik dat kan doen, zal ik het testen op een klein live-account. Topgun
Nee man, ik ben blij (en verrast) dat jullie nog steeds spelen met mijn stomme kleine programma. Je testen is erg goed. Ik zou alleen willen adviseren dat ik niet denk dat instellingen de EA altijd winstgevend kunnen maken. de markt verandert voortdurend, we zouden moeten zoeken naar wat deze EA-instellingen winstgevend maakt voor die periode en dan de EA zo maken dat deze zijn eigen instellingen dynamisch wijzigt .. dat is heel moeilijk .. Maar ... ga maar door Topgun, je testen is HEEL interessant. Het kan me misschien inspireren om de EA te herschrijven of de code te doorzoeken om het te verbeteren. Niet nu hoor .. maar blijf deze draad blijven controleren ..

Susaniku
23:58,
Dit zijn de handelsresultaten van vorige week (10 mei 2010 - 14 mei 2010). Broker: MIG Tijdschema: 1 uur Handelstijd: Alle sessie in het Verenigd Koninkrijk (03:00 uur est - 12:00 uur) (dit omvat ook de 1e helft van de VS sessie) # valuta: 10 Bar: 0 MA Trigger: 12 MA Methode : 1 SL TP: 1: 1 verhouding 30 pip SL 30 TP: eurgbp 40 pip SL 40 TP: eurusd, audusd, usdchf, usdcad, usdjpy 50 pip SL 50 TP: gbpusd, gbpchf, eurjpy 60 pip SL 60 TP: gbpjpy Richting van de handel: lang kort Totaal aantal transacties: 105 Gewonnen: 45 Verlies: 60 Procent gewonnen aantal: 43% Pip Totaal: -1520 Nu, voor de Korenbloem EA-resultaten met verschillende instellingen en een ander brokerplatform (hieronder weergegeven): Broker: Interbank Tijdschema: 1 uur Handelstijd: de hele UK Session (3:00 am est - 12 pm est) (dit omvat ook de 1e helft van de VS sessie) # valuta: 12 Bar: 0 MA Trigger: 6 MA Methode: 1 SL TP: 1: 1 ratio 10 pips 30 SL 40 TP: eurgbp 50 SL 60 TP: eurusd, audusd, nzdusd, usdcad, usdjpy, audjpy, chfjpy 60 SL 70 TP: gbpusd, gbpchf, eurjpy 70 SL 80 TP: gbpjpy Richting van de handel: lang Kort Totaal aantal transacties: 119 Gewonnen: 45 Verlies: 74 Procent van de gewonnen trades : 38% Pip-totaal: -1110 Ik zal in de volgende maand mijn opmerkingen over de resultaten in mijn volgende bericht geven en ik zal ook praten over een verandering die ik ga aanbrengen. Topgun

Susaniku
01:19,
Een maand geleden, op 14 april, begon ik de Cornflower EA in de handel te brengen met behulp van de instellingen die ik in mijn vorige bericht zag. Door naar de resultaten te kijken, is het duidelijk dat ze niet waren waar ik op had gehoopt. De EA voor het MIG-platform (verhouding 1: 1) had een negatief totaal van -1710 pips voor die periode van ��n maand. En het Interbank-platform (verhouding 1: 1 10 pitten) bedroeg -1730 pips. Ik denk dat er verschillende redenen zijn waarom mijn resultaten negatief waren. Een probleem kan zijn dat mijn instellingen misschien niet de beste instellingen zijn om te gebruiken. Dit is de reden waarom we verschillende SL's TP's, verschillende trigger ma's, enz. Moeten testen. Een ander probleem is dat ik heb gemerkt dat er tijden waren dat een transactie had moeten worden geactiveerd, maar om de een of andere reden wordt deze niet geactiveerd. Ik heb hierdoor verschillende winnende trades verloren. NOCHTANS, kan ik niet met zekerheid zeggen of het in de eerste plaats de schuld van de EA is of dat het komt omdat mijn demo-platform soms af en toe wordt verbroken en daarom sommige transacties missen. Dit is wat ik gemerkt heb over mijn verschillende handelsplatformen - ze worden soms gedurende bepaalde perioden afgesloten. Maar ja, er zijn tijden dat de prijs ver verwijderd is van de trigger MA, maar om de een of andere reden wordt de handel toch gedaan, ook al had de prijs de trigger MA niet geraakt. Het gebeurt niet altijd, maar het gebeurt wel eens. En dit heeft me nieuwsgierig gemaakt of de EA 100% correct werkt of niet. Hoe het ook zij, ik heb besloten om - voor nu tenminste - slechts 1 Korenbloem EA te ruilen in plaats van twee. Zoals iedereen kan zien aan de hand van mijn instellingen in mijn boekingen van mijn resultaten, handelde ik zowel lang als kort. Ondanks dat ik in beide richtingen heb gehandeld, heb ik altijd gedacht dat de beste manier om het Cornflower-systeem te gebruiken is om alleen in de richting van de trend te handelen. Ik geloof dat dit de beste manier is om de Korenbloem te verhandelen, ongeacht of je handelt of met een EA handelt. Dus daarom, vanaf morgen, zal ik de EA gebruiken door alleen in de richting van de 200 ema van de dagelijkse, 4 uur en 1 uur tijdsframes te handelen. Wanneer de 200 ema het eens wordt over een valuta in alle 3 van deze tijdframes, dan zal ik de EA activeren om alleen in die richting voor die valuta te handelen. Ik zal de EA uitschakelen voor een valuta wanneer de 200 MA niet eens is in een van die drie tijdframes. De trigger die ik gebruik zal de 6 ema zijn. Ik ga een risicoverhouding van 2: 1 gebruiken, en handel in 10 verschillende valuta. Ik zal de EA 24 uur per dag laten draaien. Ik heb onlangs een baan gevonden nadat ik anderhalf jaar werkloos was (godzijdank!) En daarom zullen er momenten zijn waarop ik niet thuis zal zijn om een ??????valutapaar te activeren of te deactiveren. Ik kan ook niet de nodige actie ondernemen voor een valuta tijdens de keren dat ik slaap. Dus, in de tijd dat ik slaap of op het werk (of beide
https://www.aforexa.com/attachments/1530131990.png), dan kan ik de EA niet meteen inschakelen of uitschakelen voor een valuta als mijn regels zeggen dat te doen. In deze gevallen zal ik gewoon moeten wachten tot ik achter mijn computer zit, en dan zal ik de nodige actie ondernemen. Dus, om deze reden, realiseer je dat er tijden zijn dat ik ELK signaal niet kan nemen, zoals vereist door mijn regels. We zullen zien hoe het gaat met mijn nieuwe instellingen en handelen met de trend. Overigens zijn er veel definities over wat een trend is. Ik heb besloten om het heel eenvoudig te maken en gewoon in de richting van de 200 ema te handelen (met behulp van de 3 tijdframes die ik eerder in dit bericht noemde). Nu ik een baan heb, kan ik niet garanderen hoe lang ik deze EA nog zal testen. Dit is omdat mijn nieuwe manier om deze EA te gebruiken vereist dat ik de valuta controleer wanneer ik kan. En mijn taak zal uiteraard een factor zijn in de tijd die ik kan of kan besteden aan het monitoren van deze - of enige andere - EA ... of over welk handelssysteem dan ook. Welnu, tenzij het een systeem is dat de Dagelijkse of Wekelijkse grafiek gebruikt voor de invoer, wordt het gemakkelijker om te handelen. Zoals ik al zei, zullen we zien hoe alles gaat met de nieuwe regels die ik gebruik, voordat ik ergens anders over beslis. Topgun

Susaniku
02:40,
Dit zijn de handelsresultaten van vorige week (16 mei 2010 - 21 mei 2010). Broker: Interbank Tijdschema: 1 uur Handelstijd: 24 uur per dag # valuta: 10 Bar: 0 MA Trigger: 6 MA Methode: 1 SL TP: 2: 1 verhouding 40 pip SL 80 TP: eurusd, usdjpy , usdcad, aud, usd, nzd, usd, audjpy, chfjpy 50 pip SL 100 TP: gbpusd, eurjpy 60 pip SL 120 TP: gbpjpy Handelsrichting: In de richting van een trend . Handelen wanneer de 200 ema bovenonder onder de daily, 4 hr en 1 h tijdsblokken wordt gesloten. Total Trades: 181 Won: 56 Loss: 125 Procent van de gewonnen trades: 31% Pip Total: -730 Ik heb pas laat veel succes gehad met de Korenbloem EA. Nogmaals, ik geloof dat het gebrek aan succes te wijten is aan alle redenen die ik in mijn vorige bericht heb genoemd (het bericht hierboven). Zoals ik al eerder zei, ben ik er niet helemaal zeker van of de EA altijd 100% correct werkt. Soms zal het transacties vergen wanneer de voortschrijdende gemiddelden niet correct zijn uitgelijnd. Andere keren zal het een vak ver verwijderd zijn van mijn trigger-MA. En soms verliest mijn demoplatform de connectiviteit voor perioden en kan het transacties voor die periode niet uitvoeren. Ook werk ik fulltime en kan ik de EA niet zoveel volgen als ik zou willen. Zoals ik eerder al zei, moet ik de transacties volgen om ervoor te zorgen dat de transacties in overeenstemming zijn met de criteria die ik gebruik. Om al deze redenen die hierboven zijn genoemd, heb ik daarom besloten om de Cornflower EA niet meer te verhandelen. Na 6 jaar forex trading, overweeg ik in feite om de handel helemaal op te geven. Ik heb veel tijd besteed aan de handel en ik heb de handel voor mij niet kunnen laten werken. Ik ben nu gaan geloven in de bekende statistiek dat 95% van alle handelaren faalt in de handel. Ik neem aan dat je me als een van de 95% kunt tellen. Postrock, ik dank je dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze EA te maken. Ik hou nog steeds van het Cornflower-systeem, maar misschien werkt het gewoon niet als een EA. Ik denk dat de beste manier om het Cornflower-systeem te verhandelen waarschijnlijk is om het handmatig te verhandelen. Als ik besluit om verder te handelen, dan is dat de manier waarop ik handel. Ik kan de Korenbloem gewoon verhandelen met behulp van de 4-uurs grafieken (handmatige handel). Handelen in het 4-uurs tijdsbestek zou meer van mijn tijd vrijmaken en ik zal niet constant achter mijn computer moeten staan. Wat deze EA betreft, zou ik nog steeds graag zien dat anderen het eens proberen met verschillende instellingen dan ik heb gebruikt. Hoe dan ook, bedankt aan iedereen die deze draad heeft gevolgd. Topgun

oxraypoty
04:01,
Misschien wil je je huiswerk maken voordat je systemen plaatst die uiteindelijk niet werken. Hint: Totaal aantal transacties: 119 Gewonnen: 45 Verlies: 74 Procent gewonnen aantal: 38% Pip Totaal: -1110 De meeste handelaren zouden op dit punt zijn gestopt en je bleef handelen en nog meer geld verliezen. Wanneer je een nieuwe EA ziet ... test hem dan eerst, schop de banden en laat hem een ??????paar weken draaien voordat je iets introduceert dat niet werkt op het forum.

Susaniku
05:21,
Faazi, ik ben blij dat je hebt besloten om de EA te testen en je resultaten te posten. Ik maak me echter een beetje zorgen over je stop-loss en neem winst. Als je SL groter is dan je TP, dan betekent dat dat je een ietwat hoog winstpercentage moet hebben om winst te maken. Het lijkt erop dat het beter is om op zijn minst een 1: 1 ratio # 8211 te hebben; een SL en TP die op zijn minst hetzelfde zijn. Maar, nogmaals, dat is waar testen voor is. Hoe dan ook, ik # 8217; ik ben blij dat anderen hier de EA beginnen te testen. Topgun