PDA

View Full Version : Open



Mhanuk
06:57,
Hallo jongens,

Help me gewoon hierin,

Er zijn spreadbettingbedrijven in het Verenigd Koninkrijk, ik heb met een van hen gecontroleerd en zij zeiden dat ze de positie aan het einde van de dag sluiten en de transactie heropenen als de handel open is.

Ik geef er de voorkeur aan om langetermijnhandel te voeren om een ??????positie meer dan een dag vast te houden, in dat geval door de handel automatisch te sluiten en te openen door het bedrijf te spreiden voor het aanpassen van hun rekeningen, wat zijn de voor- en nadelen hiervan?

Ik ben er niet zeker van dat de markt soms in een breed gat kan worden geopend (ik geloof dat zelfs als het sluiten van de positie niet zal plaatsvinden, ik dit misschien moet zien ...) waar is?

Bedankt
Fxbee

Rigas
21:46,
Als het gaat om het handelen in valuta met gespreide weddenschappen, moet u de bepalingen en voorwaarden van de afzonderlijke makelaars bekijken, aangezien deze allemaal verschillen. Het is een goed idee om met een van de traders te praten als u ergens niet zeker van bent. Ik weet dat sommige van de spread-bet-bedrijven de helft van de spread bij het omverwerpen in rekening brengen. Stadsindex is de beste voor rollovers, er zijn geen kosten voor rollover en ze betalenfactureren rente op basis van de koppels interestverschillen. De swaps zijn goed. Zorg ervoor dat je alle kleine lettertjes leest, veel van hen proberen je echt te verknoeien met rollovers.

Mhanuk
23:06,
Hallo bedankt voor je reactie peter. Ik had een account bij een van de spreadbet-bedrijven in Groot-Brittanni�, maar toen ze zeiden dat het gesloten en opnieuw geopend zou worden, was ik niet zeker van de nadelen van hun pro's .... Hoe dan ook, zoals je zei, het is beter om contact op te nemen met de dealer en open een account. proost Fxbee

oxrles
00:27,
Hallo bedankt voor je reactie peter. Ik had een account bij een van de spreadbet-bedrijven in Groot-Brittanni�, maar toen ze zeiden dat het gesloten en opnieuw geopend zou worden, was ik niet zeker van de nadelen van hun pro's .... Hoe dan ook, zoals je zei, het is beter om contact op te nemen met de dealer en open een account. proost Fxbee
Op dagelijkse rollende forex wordt u vaak de spread (of een percentage daarvan) opnieuw in rekening gebracht als u de transactie 's nachts houdt. Vaak 22.00 uur Engelse tijd. Ik weet met het bedrijf dat ik gebruik voor spreadbetting, de spread is 1 pip voor EURUSD en ik krijg ongeveer 0,8 pips in rekening te rollen. Voor posities op langere termijn zou het niet echt een probleem moeten zijn, maar u moet de individuele bedrijven raadplegen over hun beleid. Sommigen zullen posities niet heropenen tenzij je ze vraagt. Het is de moeite waard om ervan bewust te zijn dat prijzen met koeriersbedrijven vaak alleen een indiie zijn van de marktprijs, wat hen een voordeel geeft doordat ze kleine bewegingen en geluiden kunnen toevoegen of verwijderen om aan hun huidige positie te voldoen.