PDA

View Full Version : dbFX Deutsche Bank



sssaam
16:00,
Even nadenken over wie aan het werk is voor DB? is het FXCM?

het platform is hetzelfde als RefcoFXCM en MF

idee�n?

Borgio90
13:58,
Even nadenken over wie aan het werk is voor DB? is het FXCM? het platform is hetzelfde als RefcoFXCM en MF idee�n?
Ik geloof dat het eigenlijk DB zelf is, omdat ik weet dat ze grote spelers zijn ... maar ik weet het niet 100% zeker. Clockwork71

butterfly
15:18,
Hetzelfde platform. Maar ze zullen nooit hun relatie met FXCM toegeven. 18 maanden geleden schreef ik zelfs de CEO van DBFX om te vragen waarom ze een relatie met FXCM nodig hadden. Hij antwoordde niet ondanks herhaalde vervolgacties. Probeer DBFX's chat - het wordt beantwoord door FXCM-medewerkers. Stel hen wat vragen en als ze het dan te moeilijk krijgen, sluiten ze gewoon de chat. Het is echt geweldig en daarom zou ik ze niet als een provider beschouwen. NewsTraderFX was een paar jaar geleden bij hen en kon u in alle eerlijkheid misschien verder helpen en was zijn ervaring in orde. Mijnheer, naar mijn mening, maak er maar van wat u wilt. Blij handel.

Oxriettaa98
16:39,
Download het dbfz-platform eerst krijg je een dbfz-pictogram op je bureaublad en download vervolgens fxcm-platform, dan zie je 2 fxcm-pictogrammen op je bureaublad omdat je dbfx-pictogram overschakelt naar het fxcm-pictogram

alsop
18:00,
DB wordt altijd beboet door de FSA, ik blijf weg. Als ze fondsmanagers en institutionele klanten proberen te ontrukken, is je kleine fx-account verleden tijd.

butterfly
19:21,
DB wordt altijd beboet door de FSA, ik blijf weg. Als ze fondsmanagers en institutionele klanten proberen te ontrukken, is je kleine fx-account verleden tijd.
Hier is het uittreksel uit de FSA
http://www.fsa.gov.uk/register/firmDiscHistoryDetails.do?discHistorySid=1261sid=7 7220. En ik durf te stellen dat de oorspronkelijke vraag werd gesteld omdat ze nu een adverteerder opaforexazijn. Nou ja, zaken zijn zaken. De FSA legde op 10 april 2006 een boete op van � 6,363,643 op Deutsche Bank AG (Deutsche). De boete werd opgelegd wegens schending van Principle 5 van de FSA Principles for Businesses, door het niet naleven van de juiste normen voor marktgedrag, en Principle 2 van de FSA's Principles for Businesses, door haar activiteiten niet met de nodige deskundigheid, zorgzaamheid en toewijding uit te voeren.

sssaam
20:42,
Ja, ik dacht dat FXCM achter de schermen was, het werkt ook voor MF hier in Canada. Voor wie zijn ze anders wit-label?

Mokpkro
22:02,
Het lijkt meer op een introducerende makelaarrelatie dan een whitelabel. Grote banken die hun goede naam en reputatie verkopen aan retailmakelaars, lijken de nieuwe trend te zijn. RBS (RBS Spreadtrader en NatWest Index) introduceren nu aan CMC Markets. In tegenstelling tot DB geven ze openlijk toe dit te doen in hun disclaimer.

ChirriRules
23:23,
Het draait allemaal om liquiditeit en niet minder, dit is een onderdeel van het spel Revoke

Davile3000
00:44,
Het is zeker de software van FXCM, maar dbFX biedt meer valutaparen dan FXCM of MF, dus DB zou hun eigen liquiditeit kunnen verschaffen.

sssaam
02:05,
Het is zeker de software van FXCM, maar dbFX biedt meer valutaparen dan FXCM of MF, dus DB zou hun eigen liquiditeit kunnen verschaffen.
Interessant punt

ladyhawke991
03:25,
Er zijn twee dingen die iedereen die antwoorden plaatst lijkt te vermengen: 1. DBFX's moedermaatschappij (DB) is de grootste Foreign Exchange Bank ter wereld. Zij zijn de belangrijkste liquiditeitsverschaffer die de meeste retail Forex Brokers gebruiken voor hun prijsfeed. Veel makelaars gebruiken naast DB ook verschillende prijsfeeds. Dus eerst gebruikt DBFX de liquiditeits- en dealing desk van DB. Ze hebben toegegeven dat de dealing desk van hun Londense kantoor in het buitenland de retailklanten verlaat en zoals vele andere makelaars zouden kunnen als ze zoeken naar stop-loss congestiegebieden om jacht te maken op de prijsfeed waaraan onzeuw account is gekoppeld. DBFX is een afzonderlijke entiteit van FXCM en is geen white label. 2. DBFX heeft onlangs besloten om deel te nemen aan de retail forex-actie in plaats van aan de zijlijn te gaan zitten en liquiditeit te nemen van alle andere makelaars. Neem een ??????groter stuk van de taart en word de makelaar. Er is echter bestaande software ontworpen voor zware hitter-klanten met directe kredietlijnen bij de bank en die handelen aan de institutionele kant van Foreign Exchange. Als retailtrader beschikt DB DBFX niet over eigen software of platform om niet alleen onze transacties af te handelen, maar ook de unieke backoffice-vereisten die retailruil vereist. Om de retail-forexmarkt gemakkelijker te betreden, zijn ze daarom een ??????leaseovereenkomst aangegaan met FXCM om alleen hun software en software te gebruiken. Dit is dezelfde relatie die alle makelaars die de Metatrader (MT3MT4) -platforms van Metaquotes gebruiken, hebben met Metaquotes, dat slechts een softwareontwikkelingsbedrijf is in Rusland. We hebben een aantal weken met DBFX gewerkt aan due diligence-onderzoek bij het ontwikkelen van een IBMoney Manager-relatie. Als je de juiste vragen weet om te vragen en weet wanneer een bedrijf je een BS-antwoord geeft, zullen ze meestal hun toon veranderen en je een eenvoudig antwoord geven. Het probleem met de meeste makelaars is dat de meeste van hun werknemers niet de antwoorden op de diepgaande, nit en korrelige vragen weten die kieskeurige handelaren willen weten. Vertrouw me, ik woon op 10 minuten van het kantoor van Interbank FX en heb ongeveer 20 mensen doorverwezen om voor hen te werken. Ik weet meer over hun bedrijf, software, hardwareconfiguraties, server housing, beleid, procedures en eduief materiaal dan de meeste van hun werknemers doen. Alleen omdat iemand voor een bedrijf werkt, betekent nog niet dat ze alles weten. Volgens het individu dat de CEO heeft geschreven, kan dat een overkill zijn en vanuit hun perspectief een vraag voor iemand anders die de hoeveelheid geld die ze doen niet krijgt en negeert of doorgeeft aan iemand anders die het laat vallen door de scheuren.

butterfly
04:46,
Volgens het individu dat de CEO heeft geschreven, kan dat een overkill zijn en vanuit hun perspectief een vraag voor iemand anders die de hoeveelheid geld die ze doen niet krijgt en negeert of doorgeeft aan iemand anders die het laat vallen door de scheuren. Om de retail-forexmarkt gemakkelijker te betreden, zijn ze daarom een ??????leaseovereenkomst aangegaan met FXCM om alleen hun software en software te gebruiken.
Je lijkt meer dan ik te hebben onderzocht. Je opmerkingen kunnen hun gedrag verklaren, maar dat is geen excuus. Vier letters werden niet beantwoord. Hun chat-operators - FXCM - beweerden dat ik aan het chatten was met een medewerker van DBFX. Ik was niet. Toen bij drie verschillende gelegenheden tijdens die gelegenheid vragen werden gesteld over die gelegenheid, hebben ze de chatfaciliteit volledig afgesloten. Niet alleen om mij te blokkeren maar volledig te sluiten. Het bleef enkele uren gesloten. Op het laatste punt dat u aanbrengt waarnaar ik verwijs, hebben zij misschien een leaseovereenkomst met FXCM afgesloten om hun software te gebruiken, maar zij gebruiken ook de chatinterface. Dat klinkt misschien logisch, maar nogmaals, waarom hebben ze FXCM de opdracht gegeven om dit niet openlijk toe te geven? Mijn stelling is dat dit alles nauwelijks vertrouwen wekt wanneer de redelijke conclusie die de meeste mensen zouden maken, is dat er iets niet helemaal klopt. Vertrouwen in uw zakelijke relaties is van het grootste belang. DBFX kan niet zoveel vakken aanvinken.

Albin
06:07,
Ik schreef zelfs de CEO ... Hij antwoordde niet ondanks herhaalde vervolgacties.
Misschien is haar standaard managementbeleid binnen DB ...... Zou verklaren waarom ik nooit antwoorden op mijn loonsverhoging kreeg ...
https://www.aforexa.com/attachments/1529222145.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529222145.png

yoketbcn
07:28,
Bump ... Heeft iemand iets nieuws om aan deze discussie toe te voegen of een account bij DBFX te hebben?

mokifx
08:49,
Wat DBfx betreft, heb ik er ook naar gekeken. Naar mijn mening ben ik het eens met het bovenstaande bericht dat FXCM waarschijnlijk gewoon zijn software aan hen in licentie geeft. Ik ben het er in het bijzonder mee eens dat het net als MT4 is en als mensen niet begrijpen dat het niet het platform is, maar de liquiditeit die wordt geboden via de banken die aan die makelaar zijn verbonden, die er toe doet, dan is dit een zinloos gesprek. Van wat ik heb gehoord over de beschikbare liquiditeit om te ruilen, klinkt het alsof ze hun eigen feed gebruiken, alleen via DB of misschien hebben ze een aantal andere banken beschikbaar om liquiditeit te bieden. Hoe dan ook, als je kijkt naar de vereisten om te installeren (kijk naar de appliion), klinkt het alsof ze niet gewoon rommelen. Wat het chat-ding betreft, ik denk dat je het een pauze moet geven. Bel binnen en vraag om met de juiste persoon te praten als u antwoord op uw vragen wilt. Ik begrijp niet waarom mensen niet gewoon bellen en met de juiste persoon praten om het antwoord te krijgen. Je wordt vermoedelijk afgesloten van chat en je belt gewoon niet rustig en vraagt ??????om de details, want als je serieus ge�nteresseerd bent om met hen te investeren, en niet alleen maar probeert om een ??????pijn te zijn, ben ik er zeker van dat ze je zullen helpen. Ook toen ik op zoek ging naar makelaars, was het eerste dat ik deed het bedrijf bellen om informatie te krijgen. Schroef de chat, krijg een gesprek en kijk of deze mensen een idee hebben van de markten ... etc. Ik bedoel welk bedrijf je niet zou willen hebben, vooral als je ze onderzoekt en waarom ze je vragen niet beantwoorden. Ik begrijp het wel hoe kunnen er vele makelaars zijn die op zijn zachtst gezegd misschien op hun hoede zijn. Maar als je erover nadenkt, met betrekking tot de software, bedenk dan hoeveel MT4-makelaars daar zijn en begin maar eens na te denken over hoeveel verschillende prijzen (goed en slecht) er zijn. Eindelijk en ik denk dat dit het allerbelangrijkste is, ik weet zeker dat een bedrijf als Deutsche Bank niet alleen zijn nek gaat steken in de forexmarkt voor de detailhandel en gewoon het hele ding whitelabel. Denk na over de gevolgen van hun reputatie als ze zoiets deden. Ik weet zeker dat ze toegang hebben tot betere prijsfeeds van zichzelf en waarom zouden ze het niet gebruiken. Meer zaken voor hen en het is niet zo moeilijk, ik weet zeker dat ik een prijsfeed ga krijgen en dan gewoon een paar van hun jongens naar de detailverkoop en ondersteuning voor hun forexafdeling brengen. Vanuit zakelijk oogpunt is dat voor mij in ieder geval het meest logisch.

DanRttexxo
10:09,
ik denk dat ze hoe dan ook NIET verwant zijn met de grote slechte deutschebank. het is gewoon niet logisch waarom ze opeens jonge handelaren zouden moeten steunen die hun broek zouden bevuilen, denkend aan het omzetten van een paar honderd dollar in een miljoen in een paar weken.

ladyhawke991
11:30,
ik denk dat ze hoe dan ook NIET verwant zijn met de grote slechte deutschebank. het is gewoon niet logisch waarom ze opeens jonge handelaren zouden moeten steunen die hun broek zouden bevuilen, denkend aan het omzetten van een paar honderd dollar in een miljoen in een paar weken.
Dat is gewoon onwetendheid om te denken dat 's werelds grootste deviezenbank die een begrip is voor de meeste van de grote Forex-makelaars geen kans ziet om een ??????groter stuk van de taart te pakken in een snelgroeiende retailmarkt. Als je denkt dat ze niet de grote bank zijn, dan heb je natuurlijk hun website niet bezocht of met een van hun medewerkers gepraat. Wanneer u een makelaar onderzoekt, moet u verder kijken dan naar online forums kijken of niet-feitelijke veronderstellingen maken. Feit is dat de Forexhandel in de detailhandel deel uitmaakt van de wereldwijde divisie kapitaalmarkten van de bank!

iris22
12:51,
Ik ben het daar niet mee eens. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze de grootste bank ter wereld zijn in termen van valutatransacties, het is nauwelijks een enorm risico voor hen - en ze verdienen de spread. Het enige wat ze deden was een andere manier vinden om meer geld te verdienen.

oxrtaseseb
14:12,
van de dbFX-site:

Ordergrootte Op het dbFX handelsplatform worden alle transacties uitgevoerd in standaardmaten, ook wel loten genoemd, van 100.000 eenheden van de basisvaluta. ... Handelsegie�n EURUSD 02 USDJPY 03 USDCHF 04 USDCAD 04 GBPUSD 04
Als je standaardpartijen alleen met dbFX kunt verhandelen, dan denk ik dat we niet snel veel FF-leden zullen zien die lid worden van dbFX. En als uw account groot genoeg is om standaardkavels te verhandelen, kunt u betere spreads dan die vinden
https://www.aforexa.com/attachments/1529222145.png...

fercla43
15:32,
Ik keek uit naar mijn account met hen. Het denken was dat ze grote jongens zijn en veel geld moeten hebben. Bij mijn tweede ruilpunt hebben ze me enorm gegleden. Open een account en ontdek het zelf

yoketbcn
16:53,
Ik keek uit naar mijn account met hen. Het denken was dat ze grote jongens zijn en veel geld moeten hebben. Bij mijn tweede ruilpunt hebben ze me enorm gegleden. Open een account en ontdek het zelf
Vertel ons alstublieft de details van het scenario. Tijd, marktomstandigheden, prijsopgave, hoe lang het duurde om te vullen, enzovoort ... Hoe meer details, hoe beter!

Oxriettaa98
18:14,
probeer het dbfx-platform te downloaden en download fxcm platform, en kijk wat er gebeurt, het dbfx-pictogram wordt het fxcm-pictogram, dus kijk je naar 2 fxcm-handelspictogram op je bureaublad, wat dat betreft.

yoketbcn
19:35,
Ongeveer 3 maanden geleden bracht ik ongeveer een halfuur door met een vertegenwoordiger van dbFX (die overigens letterlijk op kantoor was tegenover het mijne in het financi�le district). Hij was verkoopmedewerker en bracht me door hun nieuwste software. Ik persoonlijk vond de software helemaal niet leuk, maar dat is gewoon persoonlijke smaak. dbFX claimt 20% van alle FOREX-volumes te vertegenwoordigen, maar in de detailhandel is het niet meer dan een grote bucket-shop.
Ik verdedig geen enkele retailgroep en sta versteld van zo'n claim. Waar hebben ze ooit zo'n claim geplaatst?

uw transacties worden ge�valueerd door hun back-office en Deutsche zal alleen interbank invoeren als dat nodig is op basis van hun eigen interne risicoberekeningen. Met andere woorden, u zult waarschijnlijk nooit echt deelnemen aan de interbancaire forexmarkt. Ik herhaal alleen wat mij werd verteld op de telefoon.
Duh ...

Ik had geklaagd dat hun spreads niet zo strak waren als wat ik als industriestandaard zou beschouwen. En ja hoor, een maand later kreeg ik nog een telefoontje om me te laten weten dat ze de spread zullen verlagen als je een bepaald volume behoudt (weet niet meer wat het was). Heeft mij niet overtuigd.
Heb je zo lang een account bijgehouden zonder je geld op te nemen?

Het goede ding over Deutsche is: ze zijn minder snel weg te gaan, en omdat ze groot zijn, krijgen ze meer controle dan sommige FX-makelaar op het net. Dat gezegd hebbende, bijna alle FX-makelaars die ik ken, zijn in wezen emmerwinkelsMarket Makers en proberen uw transactie zo veel mogelijk intern te houden.
Je opname is verre van definitief, je beseft dat, toch?

fercla43
20:55,
JFX 81, ze moeten dan tonnen liquiditeit hebben. Maar wacht even, dat neemt niet echt toe dat ze mij de laatste 80 pips hebben laten vallen! Je moet objectief zijn (makkelijk te zeggen en moeilijker om te doen). Er is een onwaarschijnlijke gelijkenis van dbfx en fxcm-software. Er is een deal en ze willen je vlechten.

Mokpkro
22:16,
Als het een 'grote naam' moet zijn, hebben ABN Amro, UBS en RBS nu ook retailplatforms. Blijkbaar heeft Citi ook iets in de maak.

yoketbcn
23:37,
JFX 81, ze moeten dan tonnen liquiditeit hebben. Maar wacht even, dat neemt niet echt toe dat ze mij de laatste 80 pips hebben laten vallen! Je moet objectief zijn (makkelijk te zeggen en moeilijker om te doen). Er is een onwaarschijnlijke gelijkenis van dbfx en fxcm-software. Er is een deal en ze willen je vlechten.
Geef alsjeblieft voor ons de exacte situatie weer die je tegenkwam. Tijd, prijsactie, poging tot binnenkomst, vertraging in opvulling, uiteindelijke opvullingsprijs, handelsaudit uitgevoerd door DBFX, uw klantenservice ervaring in plaats van een slechte vulling, enz ...

yoketbcn
00:58,
Digitaal Mijn excuses voor de schijnbaar harde toon in mijn vorige reactie op jou. Ik werkte aan bijna nul slaap en was een beetje te woedend
https://www.aforexa.com/attachments/1529686307.jpgProost

fercla43
02:19,
John (JFX81) noemde een paar keer dat dit ten goede zou komen aan mij en andere handelaren om bijzonderheden over deze handel te onthullen. (Bedankt voor het compliment dat ik mogelijk een makelaar ben) Ik vraag me af of iemand van dbfx op deze thread? De uitglijdende handel was cad-rentevoet. Prijs was c. 1.4800 op eurcad, ik heb het op zijn best gezegd omdat het marktbereik van 15 pips niet eerder werkte en het plaatsen op meer dan 15 pips riskant leek. De vulling kwam precies op 1.4900 (met 2 sec vertraging). dat is meer dan je van plan bent. Ik verloor niet van deze transactie, maar was teleurgesteld en ook geen makelaar. Is dit hoe je met dergelijke situaties omgaat? Krijgt u in dergelijke gevallen meestal geld terug (uit eigen ervaring). Alle opmerkingen gewaardeerd, Nik

yoketbcn
03:39,
Ik begrijp nog steeds niet wat er in jouw vak is gebeurd. 1. Welke exacte tijd was de handel 2. Waar was de prijs in beweging en hoe snel 3. Hebt u de handel handmatig ingevoerd of had u een bestelling die werd gevuld om te worden gevuld toen een bepaalde prijs werd geraakt (indien ja, welke prijs ). En als je 80 pips hebt uitgegooid, waarom zou je dan je makelaar niet bellen ???

yoketbcn
05:00,
Geweldig, niets anders dan het geluid van krekels ...

jtteluisnarupk
06:21,
Geweldig, niets anders dan het geluid van krekels ...
JFX81, Engels is niet mijn primaire taal, dus wat bedoel je als je niets zei behalve het geluid van krekels? proost

copipk.70
07:42,
Dat betekent dat niemand iets zegt. Het is zo stil dat je zelfs krekels kunt horen.

jtteluisnarupk
09:02,
Dat betekent dat niemand iets zegt. Het is zo stil dat je zelfs krekels kunt horen.
Ik snap het. Bedankt voor de uitleg. Laten we dus de volgende invoer van de anderen afwachten. proost

butterfly
10:23,
Heeft iemand die daadwerkelijk handelt met DBFX enige inbreng in zijn eigen persoonlijke ervaring met deze makelaar?
Hij had een paar jaar geleden een account bij hen en was op een andere plaats een trouwe verdediger van DBFX. Aangezien hij hier geen opmerkingen heeft gemaakt, is hij misschien wel verder gegaan. Als hij zijn redenen kan interesseren.

ChickChock
11:44,
Ik heb sinds juni een live account bij DBFX. Tot nu toe geen problemen. Ik ruil niet tijdens nieuwsperioden, dus ik zou niet weten hoe ze zich gedragen in tijden als deze. Als u iets speciaals wilt, vraag het gerust.

calvo
13:05,
Als de spread fluctueert, betekent dit meestal directe liquiditeit, dus niet spelen in de backoffice (jacht).
Heel betwistbaar, denk aan deze opzet: ze zijn nog steeds Market Makers, maar met het simpele prijskaartje dat ergens anders vandaan komt, vorm je een ECN ... Zet de fluctuerende spread er maar op dat je er niet zeker van kunt zijn dat ze niet op je jagen. .

calvo
14:26,
Sinds mijn laatste ervaring met FXCMs kan ik zeggen dat elk bedrijf dat met hen gecorreleerd is (bijv. Dbfx) in deze of een andere zin een marktmaker voor ons zal zijn.

butxi8
15:46,
Wat DBfx betreft, heb ik er ook naar gekeken ....
Helemaal mee eens. Ik had een demo-account bij hen gedurende 2 jaar voordat ik voldoende vertrouwen had om 5K op mijn account te storten. Je moet soms achterdochtig zijn als het gaat om retail FX zoals ik ben verbrand door een paar makelaars. Toen ik DBFX tegenkwam, heb ik er wat onderzoek naar gedaan, lees ik de geruchten online, dus bel ik ze op en heb ik een lang gesprek gehad met een man op hun hoofdkantoor in Londen. Ik ben gevestigd in Londen, dus ik weet dat mijn account veilig is bij AG Deutsch London. Een echte marktmaker, dus u weet dat de prijzen zo nauwkeurig zijn als ze zijn, omdat ze er 20% van bezitten. Al mijn angsten lagen om te rusten, echt een goede keuze en een uitstekende marktspeler. opende een echt account in februari 2010 en intrekken en storten is gemakkelijk en geen probleem. Nu ik terugkijk, heb ik het gevoel dat ik in eerste instantie dacht waarom DBFX zijn reputatie zou riskeren door met een emmerwinkel te werken? Toen kwam het antwoord omdat ze dat niet zijn.

yaelitarool
17:07,
TER INFO:
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/536-invert-operation.html

Davile3000
18:28,
probeer het dbfx-platform te downloaden en download fxcm platform, en kijk wat er gebeurt, het dbfx-pictogram wordt het fxcm-pictogram, dus kijk je naar 2 fxcm-handelspictogram op je bureaublad, wat dat betreft.
Deutsche Bank heeft de handelssoftware van FXCM in licentie gegeven. Dat is geen geheim, maar kijk eens naar de valutaparen die dbFX aanbiedt en hun spreads. Vergelijk die met FXCM. Deutsche Bank biedt de liquiditeit voor het dbFX-platform.