PDA

View Full Version : WPS-systeem



koldooxn
13:51,
1 Bijlage (n) die ik besluit te delen met iedereen mijn gratis hij gebruikt eigen indie�n ik wacht op commentaar het is een echt groot hondengeheim
https://www.aforexa.com/attachments/1529223047.png

https://www.aforexa.com/attachments/1529223052301593846.zip

Neoivi
04:55,
kun je je indiors in mq4 plaatsen? dank je

Karlotes
06:16,
Hallo daar .... Zou je dit binnenshuis verder willen uitdiepen .... en hoe je het effectief kunt gebruiken ... Bedankt

koldooxn
07:37,
is al in mq4 zojuist op indior map gezet

koldooxn
08:58,
hollandpippin ik wil de code niet delen voor het moment dat ik het laatst zal doen als ik goede feedback heb handel ik dit sinds 2 jaar en het eenvoudige en sterke systeem

zega92
10:18,
Heb je dit systeem getest, wat zijn de resultaten? bedankt voor het delen,

koldooxn
11:39,
ik ruil dit sinds 2 jaar in het echt, ik test in het echt en verdiende geld

crocblanc
13:00,
Bedankt voor het delen !!! Een paar in het speciaal?

koldooxn
14:21,
alles is goed, maar belangrijk om te handelen in dag of in 4H probeer het niet in uurlijks voordat je goed bent met dag en 4 uur en houd je aan geldbeheer met discipline

franki02
15:42,
Free84, bedankt voor het delen. Dat lijkt een verplaatste 10SMA te zijn. Nu hou ik van de kristallen bol. Ik zal wel een kijkje nemen, maar ziet er netjes uit. Henry

Neoivi
17:02,
nu dat ik de Indi�rs aan het werk heb (bedankt voor het delen) zie ik dat de kristallen bol binnen er bijna hetzelfde uitziet als de I-trend indior !?

zega92
18:23,
Sorry, maar ik begreep niet wanneer ik moest afsluiten? bedankt,

koldooxn
19:44,
1 Bijvoegsel (en) ruilen deze week in als u een balk dicht na de stoplijn indore plaatst
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/455-bitcoin-will-fail-vaporware.html

koldooxn
21:05,
1 Bijlage (n) op usdchf
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/545-usd-pln.html

Arratay
22:25,
op usdchf
Wat veroorzaakte de eerste stop bovenaan de grafiek?

koldooxn
23:46,
Waar plaats ik mijn stop verliezen als ik meedoe in de handel?

Arratay
01:07,
Waar plaats ik mijn stop verliezen als ik meedoe in de handel?
Waar plaats je het?

koldooxn
02:28,
stop is precies waar is het schrijven op de kaart 'stop' is waar ik plaats mijn stop-ingang is op de exacte plaats ik plaats mijn entry-order en profiteer is waar ik winst neem begrijp je? Het spijt me voor mijn slechte Engels

Jorge9792
03:48,
Bedankt voor het plaatsen van uw systeem hier op FF. Zijn de lijnen die u in uw grafiek hebt geplaatst voor het stop-loss gebaseerd op de laatste balk van de vorige kleur? Plaats je ze aan de boven- of onderkant van de vorige balk, afhankelijk van de handelsrichting?

Neoivi
05:09,
Free84, wanneer je in een ruil bent verander je je stop of laat je het gewoon waar het was? dank je

Bucefalo
06:30,
1 Bijlage (n) ZILVEREN HANDEL Zilveren handel MOET hebben: retracement van heersende trend die niet belangrijk genoeg was om de signaalkleur te laten veranderen EN prijs moet de stochastische 50 lijn in de tegenovergestelde richting van de trend kruisen EN terug in de richting van de trend. De kaars LICHAAM moet overeenkomen met de richting van de handel. Dit is een concept dat ik heb geleerd in zijn EOD-thread, hoewel ik een aantal kwalifiies heb toegevoegd. U MOET ook een hellingovereenkomst van 20 SMA hebben (hoe steiler hoe beter). Silver Trades zijn HOGERE PROBIBILITEIT als de prijs naar de toponderkant van het 5 Smooth-prijskanaal daalt, maar niet bovenonder het kanaal sluit. Verborgen divergentie draagt ??????bij aan de waarschijnlijkheid van de handel, net als de handel in de richting van de helling van het hogere tijdsbestek. Ik ruil de dag en 4 uur hoewel ik deze concepten in de kleinere tijdskaders zoals 15M heb gebruikt. Ik hoop dat ik tot nu toe niemand heb verward. Er zijn nog andere aspecten die ik nog niet heb gedeeld, in een poging het simpel te houden. Ik ben een voorstander van Multiple Time Frame-benadering. Ik heb meestal een profiel met drie tijdsframes: de tijd die ik handel, de bovenste en onderste tijdspanne om een ??????beter beeld te krijgen van wat het paar doet. Opmerking: eigenlijk is de tweede transactie een GOUD die NIET GOED ZILVER is, omdat de retracement ervoor zorgde dat de signaalkleur veranderde.
https://www.aforexa.com/attachments/15296942431898808824.jpg

Bucefalo
07:51,
1 Bijlage (s) HEE gratis Bekijk deze indior (13RSI8EMA) die wordt gebruikt in combinatie met uw WPS-signaal. Moet bovenonder 50 regel zijn. Ik gebruik het met prijsafsluiting bovenonder uw Wonderful Stop Line (10 SMA Shift 2 Weighted Close). Nog steeds hoopend dat je zult delen hoe je momenteel je nieuwe signaal gebruikt.
https://www.aforexa.com/attachments/15296942451134943219.jpg

Oxrxs77
09:12,
Stuur alsjeblieft deze indior, bedankt Brian

Hey gratis Bekijk deze indior (13RSI8EMA) die wordt gebruikt in combinatie met uw WPS-signaal. Moet bovenonder 50 regel zijn. Ik gebruik het met prijsafsluiting bovenonder uw Wonderful Stop Line (10 SMA Shift 2 Weighted Close). Nog steeds hoopend dat je zult delen hoe je momenteel je nieuwe signaal gebruikt.

Hey gratis Bekijk deze indior (13RSI8EMA) die wordt gebruikt in combinatie met uw WPS-signaal. Moet bovenonder 50 regel zijn. Ik gebruik het met prijsafsluiting bovenonder uw Wonderful Stop Line (10 SMA Shift 2 Weighted Close). Nog steeds hoopend dat je zult delen hoe je momenteel je nieuwe signaal gebruikt.

Bucefalo
10:32,
Stuur alsjeblieft deze indior, bedankt Brian
Hey Brian De indior is gewoon een 8 EMA die is bedekt met een 13 RSI die is toegepast op de gegevens van eerdere indior. De RSI heeft een niveau van 50.

pacolopwz
11:53,
Doet me denken aan de Fozzy-methode (RSIMA)

Bucefalo
13:14,
Doet me denken aan de Fozzy-methode (RSIMA)
Ja, vergelijkbaar met Fozzy maar gebruikt 13 RSI in plaats van 8 en gebruikt het 50-niveau. Beste verhandeld in dezelfde richting als een hoger tijdsbestek

Escarran
14:35,
velen vragen me om de nieuwe indiie ik besluit eindelijk te plaatsen voor alle plezier ik hoop wat terug te krijgen ik herhaal dit teken niet herschilderen
Bedankt voor het delen van uw systeem, eenvoudig en betrouwbaar. Ik heb je WPS-uitzending gedownload in mijn MT4, maar er is geen uitzending uitgekomen. Heb ik iets verkeerd gedaan? Mijn makelaar is IBFX.

Ernespk99
15:55,
Bedankt voor het delen van uw systeem, eenvoudig en betrouwbaar. Ik heb je WPS-uitzending gedownload in mijn MT4, maar er is geen uitzending uitgekomen. Heb ik iets verkeerd gedaan? Mijn makelaar is IBFX.
Ik ook, er gebeurt niets op mijn kaart na het bevestigen van de indi. Ik hoop dat Free84 hem zal helpen en heel erg bedankt.

Perico67
17:16,
Voor beginners en degenen die altijd verliezen in de handel, moet dit handelssysteem volgen en testen. Volg de instructies van de maker en we kunnen elke indior voor ondersteuning toevoegen. zonder enige aanvullende indior kunnen we nog steeds handelen met behulp van de crystall ball indi en wonderlijke lijn indi .. Veel succes ....

danielmjordan
18:37,
Wel, zeer interessant systeem. Misschien geen volledig systeem, maar een soort blik op de markt en de prijsbeweging. Het is een trendverslinder. Wat betekent betekent dat iedereen het heel goed weet. Je hebt een serieuze en sterke trend nodig, omhoog of omlaag, naar winstgevende handel. Wanneer de markt zich uitstrekt - het is hopeloos om trendfallower te gebruiken, je zult je bloed altijd verliezen (geld storten). Ik denk dat het belangrijkste is om een ??????trending meest tijd valutapaar te vinden. Enig idee? Misschien GBPUSD. Met vriendelijke groeten, en jij ook voor een paar nieuwe indiors. Jarek PS. Sorry voor mijn Engels, het is niet mijn primaire taal.

Escarran
19:58,
Kun je alsjeblieft een paar voorbeelden geven? Ik heb dit systeem opnieuw getest en heb een goed resultaat behaald. Maar realtime testen is dat niet. Ik test op EurJpy. Bedankt.

Voor beginners en degenen die altijd verliezen in de handel, moet dit handelssysteem volgen en testen. Volg de instructies van de maker en we kunnen elke indior voor ondersteuning toevoegen. zonder enige aanvullende indior kunnen we nog steeds handelen met behulp van de crystall ball indi en l line indi .. Veel succes ....

Voor beginners en degenen die altijd verliezen in de handel, moet dit handelssysteem volgen en testen. Volg de instructies van de maker en we kunnen elke indior voor ondersteuning toevoegen. zonder enige aanvullende indior kunnen we nog steeds handelen met behulp van de crystall ball indi en l line indi .. Veel succes ....

danielmjordan
21:19,
Ik heb dit systeem opnieuw getest en heb een goed resultaat behaald. Maar realtime testen is dat niet. Ik test op EurJpy. Bedankt.
Dit is een centraal probleem met forex-systemen. Backtesting geeft goede resultaten, echte trading en forward tests - niet zo goed:ik weet niet een goede oplossing voor dit probleem, maar ik denk dat het veroorzaakt wordt door marketeers en whipsaws. J.

Perico67
22:39,
1 bijlage (n)

Kun je alsjeblieft een paar voorbeelden geven? Ik heb dit systeem opnieuw getest en heb een goed resultaat behaald. Maar realtime testen is dat niet. Ik test op EurJpy. Bedankt.
Dit systeem moet de belangrijkste beweging van het paar begrijpen. Ik handel EurJpy en GBPUSD. Als je nu de huidige trend volgt, zou je je beslissing moeten blijven bepalen of je nu koopt of verkoopt via H4. Voor de inzending kijk ik altijd naar M15 of M30. Normaal zal ik wachten tot de volledige retracement. Vergeet niet de basishandel zoals kandelaar, trendlijn en hoek. Voor de kandelaar kijk ik altijd naar de overspannen Candlstick bij H1 en H4. Zorg ervoor dat de trendline v��r elke inzending moet worden getoond of verkocht. Hoek = 45 graden voor verkopen en 315 graden voor kopen .... voor exit normaal gebruik ik fibo en dubbele boven- en dubbele bodem op H1 H4 en dagelijks. Lokk op EJ H4, de trend is nog steeds een lange trend en de richtprijs is dagelijks dubbel. 135,148. Bedankt .. gelukkige handel
https://www.aforexa.com/attachments/15296942471096905085.jpg

Perico67
00:00,
Dit is een centraal probleem met forex-systemen. Backtesting geeft goede resultaten, echte trading en forward tests - niet zo goed:ik weet niet een goede oplossing voor dit probleem, maar ik denk dat het veroorzaakt wordt door marketeers en whipsaws. J.
Ik ben het met je eens. Op die manier moeten we H4 en hoger gebruiken in onze handel om rijtjes en zwepen te vermijden. Normaal gesproken kunnen we niet uitstaan ??????als de retracement plaatsvindt, zelfs als we de belangrijkste trend kennen. maar uiteindelijk zal de markt de originele trend volgen. In het systeem moeten we ons concentreren op de invoer. Gebruik een indior om de goede invoer te tonen. Net als ik, gebruik ik 5 openMA met kruisalarm om de belangrijkste trend in H4 te verzekeren. dank je.

koldooxn
01:21,
1 Bijlage (s) exit zijn moeilijker dan invoer nu gebruik ik de TD sequenti�le en ik verlaat de 8 of 9 bar het resultaat is goed ik blijf altijd bij 4 H
https://www.aforexa.com/attachments/15296942481099978286.jpg

Perico67
02:42,
Het is een goede methode. dank je.

exit is lastiger dan entry nu gebruik ik de TD sequential en ik exit op de 8 of 9 bar het resultaat is goed ik blijf altijd bij 4 H

exit is lastiger dan entry nu gebruik ik de TD sequential en ik exit op de 8 of 9 bar het resultaat is goed ik blijf altijd bij 4 H

Escarran
04:02,
Kun je alsjeblieft meer details over TD sequential toelichten? Bedankt.

exit is lastiger dan entry nu gebruik ik de TD sequential en ik exit op de 8 of 9 bar het resultaat is goed ik blijf altijd bij 4 H

exit is lastiger dan entry nu gebruik ik de TD sequential en ik exit op de 8 of 9 bar het resultaat is goed ik blijf altijd bij 4 H

Escarran
05:23,
Dank u zeer. Ik maakte een fout om 0:00 op 14 oktober toen ik zag dat de balk rood werd en onder de streep ging, ik maakte de short op 132.33. Maar de trend is weer teruggekeerd. Kun je me laten zien hoe je deze fout kunt voorkomen? Bedankt.

Dit systeem moet de belangrijkste beweging van het paar begrijpen. Ik handel EurJpy en GBPUSD. Als je nu de huidige trend volgt, zou je je beslissing moeten blijven bepalen of je nu koopt of verkoopt via H4. Voor de inzending kijk ik altijd naar M15 of M30. Normaal zal ik wachten tot de volledige retracement. Vergeet niet de basishandel zoals kandelaar, trendlijn en hoek. Voor de kandelaar kijk ik altijd naar de overspannen Candlstick bij H1 en H4. Zorg ervoor dat de trendline v��r elke inzending moet worden getoond of verkocht. Hoek = 45 graden voor verkopen en 315 graden voor kopen ... voor exit normaal ...

Dit systeem moet de belangrijkste beweging van het paar begrijpen. Ik handel EurJpy en GBPUSD. Als je nu de huidige trend volgt, zou je je beslissing moeten blijven bepalen of je nu koopt of verkoopt via H4. Voor de inzending kijk ik altijd naar M15 of M30. Normaal zal ik wachten tot de volledige retracement. Vergeet niet de basishandel zoals kandelaar, trendlijn en hoek. Voor de kandelaar kijk ik altijd naar de overspannen Candlstick bij H1 en H4. Zorg ervoor dat de trendline v��r elke inzending moet worden getoond of verkocht. Hoek = 45 graden voor verkopen en 315 graden voor kopen ... voor exit normaal ...

Perico67
06:44,
2 bijlage (n)

Dank u zeer. Ik maakte een fout om 0:00 op 14 oktober toen ik de balk zag draaien naar rood en onder de prachtige lijn ging, ik maakte de short op 132.33. Maar de trend is weer teruggekeerd. Kun je me laten zien hoe je deze fout kunt voorkomen? Bedankt.
Zoals ik je al zei, moeten we combineren met andere technische ... Je zou naar H1 TF moeten kijken. Er is dubbele bodem en ze moeten wachten tot ze de DB verbreken. Als u op zoek bent naar een hogere TF, heeft het pair nog steeds een lange trend. Als je meer overzicht wilt, probeer dan indior hieronder te plaatsen en wacht tot het signaal uitkomt op H4. Wacht tot de kaars compleet is voordat je een nieuw bericht invoert. Bedankt.
https://www.aforexa.com/attachments/15296942501746948559.ex4
https://www.aforexa.com/attachments/15296942511064026064.mq4

Escarran
08:05,
Heel erg bedankt voor het advies.

Zoals ik je al zei, moeten we combineren met andere technische ... Je zou naar H1 TF moeten kijken. Er is dubbele bodem en ze moeten wachten tot ze de DB verbreken. Als u op zoek bent naar een hogere TF, heeft het pair nog steeds een lange trend. Als je meer overzicht wilt, probeer dan indior hieronder te plaatsen en wacht tot het signaal uitkomt op H4. Wacht tot de kaars compleet is voordat je een nieuw bericht invoert. Bedankt.

Zoals ik je al zei, moeten we combineren met andere technische ... Je zou naar H1 TF moeten kijken. Er is dubbele bodem en ze moeten wachten tot ze de DB verbreken. Als u op zoek bent naar een hogere TF, heeft het pair nog steeds een lange trend. Als je meer overzicht wilt, probeer dan indior hieronder te plaatsen en wacht tot het signaal uitkomt op H4. Wacht tot de kaars compleet is voordat je een nieuw bericht invoert. Bedankt.

Leok1989
09:25,
Dit systeem moest een grap zijn, toch? Kom op, het leven redden van een grote hond, een kristallen bol en een prachtige stopindior, dat is een eenvoudig voortschrijdend gemiddelde, en kost 3000 $, vermoed je niet dat de auteur het als een grap of experiment bedoelde?
https://www.aforexa.com/attachments/1529694271.jpg