PDA

View Full Version : 1 handel per dag



popkrrooxn2
03:46,
3 Bijlage (n) Dit is niet mijn idee, maar ik vond het leuk dat ik er een indior op wilde gebruiken, maar het principe is gezond

Neem het toppunt van de Aziatische sessie, ik zal een indoor toevoegen die dit automatisch doet.

Omdat de volgende open markt Londen is, willen we elk GBP-spotje bekijken

Ik heb dit opgezet

GBPUSD
gbpaud
GBPJPY
GBPCAD
GBPCHF
gbptry

We zetten een buy 10 pips boven de high en verkopen 10 pips onder de low

Eenmaal geactiveerd blijven we totdat er aan 1 van de 3 criteria is voldaan

Onze stop is geraakt
Ons doelwit is geraakt
Het einde van de dag zonder dat onze SL of TP wordt geraakt.

Een voorbeeld van 2 transacties wordt hieronder getoond

Een paar opmerkingen

Er worden geen snijtanden gebruikt om trend-OB OS enz. Te beoordelen
Dit is 100% mechanisch
We handelen slechts ��n keer per dag per spot
Kan worden gebruikt met een EA
De rode horizontale lijnen worden automatisch getekend
Stel je fib-tool in met slechts 0,00,50% 100% nadat het numerieke getal in de eigenschappen% $ na het cijfer heeft toegevoegd om de koers op de fib-lijnen te krijgen
Als een long wordt getriggerd plaats je 0.00 op de laagste en verplaats je de tool om de 50% lijn op de high te krijgen. De 100% lijn geeft je je TP, de 0.00 regel geeft je je SL

Erg belangrijk

Mijn leven verandert dagelijks enkele keren, ik denk dat ik de handel kan drijven met de tijd dat ik andere keren mijn persoonlijke situatie verander en ik kan niet regelmatig naar mijn pc gaan, vandaar mijn recente periode

Dit is een invoegsysteem met een minimale tijdsduur zonder de noodzaak om regelmatig te monitoren.

Ik heb geen statistieken enz., Dus neem alsjeblieft geen vragen hierover

Ik slaagde erin om slechts 2 op de 6 GBP-plaatsen te verhandelen die beschikbaar waren voor mij, want dat was alles wat ik vorige week had ingesteld, gezien mijn tijd en het feit dat ik daar alleen naar ben gaan kijken. Dit is een commercieel product. Dit is niet mijn idee, maar ik vind het leuk de premie.

Als mensen een ander fib-niveau willen gebruiken voor de tP of een andere stop, voel je dan vrij. Laat alle idee�n in de pot gooien, maar ik wil geen rommel van indiors.

y resultaten voor vorige week op mijn 2 plaatsen

GBPUSD 125 97 68 118-82 ( 327)
GBPAUD 143 4 116-145 114 (( 232)

Totale winst 559 pitten

Ik heb opgenomen

De Hi Lo ind voor de Aziatische sessie
Mijn sjabloon

PS .. op het scherm foto's van de handel handel 2 rechtsboven moet afslag lezen niet eneter ....



https://www.aforexa.com/broker-discussion/506-swedish-ab-fsr-global.html

https://www.aforexa.com/broker-discussion/540-gmo-trade-uk.html

https://www.aforexa.com/attachments/1529223487190710722.tpl

alvanchwz
18:10,
Dat is het .............. risico-beloning is altijd 1: 1 maar ik wil geldbeheer gebruiken Als ik een spread-gokbedrijf kan gebruiken, zal ik dat doen. gebruik van een spread betting bedrijf betekent iets meer spreiding, maar de MM zou eenvoudiger moeten zijn omdat de verschillende swaps verschillende pip $ waarden zijn, dus stop bij 100 pips en riskeer 3% van een 5k account is � 150 ik zet � 1,50 per pip verlies als het gebeurt is � 150 Bij een andere ruilhandel kan het een andere swap zijn 75pips stop met riskeren 3% van het 5k-account is nog steeds � 150 maar ik kan nu � 2 per pip inzetten Als er een stop komt van 300 pips ...
welk tijdsframe gebruikt u?

popkrrooxn2
19:31,
Update cijfers GBPJPY 169 108 143 89-108 = 401 GBPCAD -113 89-89-87 100 = - 120 GBPCHF 100 81 77-143 134 = 249

inusa
20:51,
het lijkt erop dat een EA kan helpen dit systeem te testen en vooruit te testen

Xakal
22:12,
Dit is vergelijkbaar met de Big Dog USD Breakout-egie van 07:00 tot 09:00 uur en de ORB-discussies in Londen worden hier op dit forum geluierd. Ikzelf gebruik een soortgelijke ORB egy. EA's zijn al geprogrammeerd op die threads. Mooi uitgelegd, en je hebt andere valutaparen uitgebreid, wat erg handig is. Bedankt!

alberpkoxyorb
23:33,
Is dit de H1 TF?

terranova15
00:54,
Igroks-methode dekt het allemaal sinds lang geleden. Veel succes met de handel in het bereik.

popkrrooxn2
02:14,
ja dacht dat er misschien anderen zijn zoals dit of zelfs dit systeem al hier, maar dacht id-bericht op welke manier dan ook dat het goed lijkt en het is goed om te delen :-) ja het is een uur tijdschema

popkrrooxn2
03:35,
laatste ��n GBPTRY 125 146 136 230 139 = 776

inusa
04:56,
iemand die zo vriendelijk is om EA voor dit systeem te plaatsen omdat er al een soortgelijke EA is gemaakt? , zal dit systeem goed zijn voor alle beschikbare valutaparen? als we onze transacties naar meerdere valutaparen diversifi�ren, zou het resultaat dan beter kunnen zijn? Ik denk dat het zeldzaam zal zijn dat alle valutaparen tegelijkertijd SL raken. we kunnen een nano- of een microtarief toewijzen voor elk valutapaar. wat denk jij ?

alberpkoxyorb
06:17,
Het is een goed schoon en eenvoudig systeem. Het punt is dat JIJ erover hebt nagedacht, het doet er niet toe dat er soortgelijke systemen bestaan. Goed gedaan en ik hoop dat de zaken voor jou zijn opgelost.

susy
07:38,
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/415-icustom-help.htmlhier is nog een positieve beoordeling van het systeem ... pc

Joanaaa95
08:58,
Hoi . Interessant systeem, maar hoeveel pitten is de SL? Bedankt .

zumbando21
10:19,
1 Attachment (s) gaan dit morgen testen op demo .. bedankt voor het delen
https://www.aforexa.com/attachments/1529223479.png

Hoi . Interessant systeem, maar hoeveel pitten is de SL?
gebruik Fibo. SL op 0% .. TP op 100% .. Als het kort is, wordt SL op Asian High gezet en zo lang wordt SL op Asian Low gezet. bijvoorbeeld
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/470-swand.html

Ursusthunder
11:40,
DHR. altijd is je bericht inaforexameer dan nuttig ... ik volg gewoon al je bericht omdat ze echt heel goed zijn. veel tooooo

popkrrooxn2
13:01,
Dat is het .............. risico-beloning is altijd 1: 1 maar ik wil geldbeheer gebruiken Als ik een spread-gokbedrijf kan gebruiken, zal ik dat doen. gebruik van een spread betting bedrijf betekent iets meer spreiding, maar de MM zou eenvoudiger moeten zijn omdat de verschillende swaps verschillende pip $ waarden zijn, dus stop bij 100 pips en riskeer 3% van een 5k account is � 150 ik zet � 1,50 per pip verlies als het gebeurt is � 150 Op een andere ruilhandel kan het een andere swap zijn 75pips stop met riskeren 3% van de 5k rekening is nog steeds � 150 maar ik kan nu � 2 per pip inzetten Als er een stop komt van 300 pips die nog steeds mijn 3% van de 5k bank zet die � 150 is Ik stel � 0,50p per pip in In alle gevallen is het verlies nog steeds � 150 Forexisfx ..... de reden dat het systeem de GBP-spots gebruikt, is dat Londen de 1ste markt is die na de Aziatische sessie wordt geopend, dus technisch zwaar op elk GBP. spot zou moeten optreden. Ik heb niet gekeken naar andere plekken die het meest van toepassing zijn. EURUSD Iv heeft niet een complete slag gedaan door slag pip-telling, maar op eurusd van de laatste 13 dagen zag hij er ongeveer 4 had 2 ongeveer break even en 7 winnaars cheers

alberpkoxyorb
14:21,
Geen TS? De cfp85-handel zou zonder zijn geld een slechte handel zijn geweest, nietwaar?

zumbando21
15:42,
ik zet dat gewoon als een voorbeeld in de handel ..... ik zou ten minste 25 pitten TS gebruiken of op zijn minst van SL veranderen om zelfs te breken ..

popkrrooxn2
17:03,
1 Bijlage (n) Ik zal dit posten maar tot aan het individu als je het gebruikt Alles wat ik heb gedaan is de Fib Expansion-tool gebruiken om het 161,8-niveau onder onze invoer te projecteren. Ze zeggen dat in Fib-cirkels de 61,8 en de 161,8 de meeste gekeken zijn op en verhandeld op niveaus. Het kan een goed idee zijn als het 161,8-niveau wordt geraakt om 50% te sluiten en je stop te breken, zelfs als het duidelijk een gevarenzone is. De tijd zal het vertellen
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/523-pivot-points-mt4.html

oxikelhilario
18:24,
1 Bijlage (s) Hallo. Ik vind het leuk wat je ons hier hebt laten zien en ging vanavond naar het werk om wat backtesting te doen. Het is handmatig en niet in spreadsheetformaat, dus ik kan geen foto maken, maar heb de cijfers samengevat. Ik heb de kabel getest van 25/3 tot 24/4. Er waren twee vari�rende dagen zonder trigger en ��n gesloten op bzelfs aan het einde van de dag. Ik ben het eens met uw cijfers voor deze laatste week, dus het lijkt erop dat ik uw methode heb begrepen. Er waren een paar biggish verliezers (-118 en -100) Het aantal was 2ranging, 1 beven, 14 winnaars en 6 verliezers (23 dagen op test 21 beurten) winnaars = 80.2pips gemiddeld en verliezers 74.0 gemiddeld. geeft een totaal van 679. Dit omvatte spreads. Er waren drie dagen dat de handel handmatig moest worden afgesloten aan het einde van de dag en een dag 24/4 gestopt. Wat ik toen deed, werd geprobeerd winst te nemen op 76,4 fib-niveau. Dit elimineerde de handmatige sluiting en vermeed de stop-out handel. De resultaten zijn gewijzigd in 17 winnaars en 3 verliezers 2 en 1 beven. De winnaars waren elk 41,5 waard en de verliezers 66,6 gaven een totaal van 505. Misschien zou een idee zijn om de inzet te splitsen en af ??????te zetten op 76,4. Laat de rest over om te rennen. Dit kan vooraf worden ingesteld met een bestelling voor diegenen die dit alleen achterlaten tijdens het werk. Op dagen dat de Aziatische sessie een breed bereik had, zou dit sowieso genoeg pitten voor sommigen kunnen zijn. Als u dit handmatig handelt, kan de stop op de overgebleven kaarten na 80% van de tijd veilig worden verplaatst onder de 61,8 op basis van de bovenstaande test. Normaal gesproken split ik mijn inzet en handel m5 niet in en uit en gesloten, maar ik denk dat dit systeem me kan verleiden om het te proberen. Gewoon om je wat feedback te geven over het idee van 161.8 fib - er waren slechts twee dagen in deze test waarin het werd geraakt en een daarvan was een budgetdag. Ik veronderstel dat een klein Aziatisch bereik en dan groot nieuws het voldoende kan verplaatsen om het te raken en andere paren kunnen het op een andere manier testen. Ik weet dat je zei geen indis, maar ��n ema 150 is alles wat ik heb toegevoegd en het zou een verlies hebben opgeslagen op 31 maart van -20 en veranderd -100 in 20on 7/4 (zie rode pijlen). Zie je een kilometerstand in het gebruik van twee GBP-paren en twee Eur-paren om het risico te spreiden terwijl alle vier tegelijk worden verhandeld? Hoe dan ook, dat is alles. Andy bewerkt. Ik was niet bij je in verband met de fib-expansie, dacht dat je het had over de oorspronkelijke fib, negeer dus dat beetje.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/430-lwma-formula.html

supercoco38
19:44,
U bent inderdaad een wijze persoon, Ufgators, ik hou echt van uw geldbeheer. Wat denk je hiervan: in plaats van eerst de winst te nemen bij TP (1.618) en de rest te laten rennen. Koopvoorbeeld: met de helft van de partijgrootte van wat u normaal zou verhandelen met het systeem. Ingang als voorheen, 10 pitten verspreid over de Aziatische high. SL benadert 30 pitten onder of de helft van het potenti�le winstdoel (afhankelijk van het Aziatische bereik), wat 1,618 is. Vervolgens pipt een tweede Entry-order 7 boven de eerste TP (1.618) met een TP op 2.0 en een SL ongeveer 20 pips lager of de helft van de potenti�le ...
Een update over de handel van vandaag: ik heb de modifiion in het systeem gebruikt zoals hierboven beschreven en hier zijn de resultaten voor vandaag. GBPJPY 94 pips - Korte # 1 getriggerd, ging TP # 1 -38,5 pitten - Korte # 2 getriggerd, ging SL # 2 Totaal: 55,5 pitten GBPUSD 44,4 pitten - Korte # 1 geactiveerd, ging TP # 1 53,6 pitten - Korte # 2 getriggerd, ging TP # 2 Totaal: 98 pips Eindtotaal voor vandaag: 157,5 pitten. Kan niet klagen, behalve dat ik wou dat dit op mijn live-account stond in plaats van op de demo.
https://www.aforexa.com/attachments/1530131953.pngIk denk dat een goed deel van deze modifiion is dat je de transactie niet hoeft te volgen om het te splitsen op TP # 1, ik zet het alleen in de ochtend (ik ben GMT 1) en laat het draaien. Ik had het geluk dat ze niet zowel Short als Long hebben geactiveerd en rode pitten hebben gestart. Is er een manier om het te automatiseren, dus wanneer de lange bestelling wordt geactiveerd, worden alle short orders geannuleerd? Met vriendelijke groet

gzalo
21:05,
Goed gedaan Jesper. Lijkt op een goed amendement. Ook ik had moeite met het uitzoeken van de beste manier om van het niveau van 161% naar de 200% en 261% te gaan. Een nieuwsevenement op GBPUSD om 09:30 zorgde ervoor dat het een tijdje wild rondzwaaide, maar ik zal kijken hoe het werkt vanaf hier. Ik was vandaag uitgeput omdat mijn makelaar technische problemen had en de kaarten waren allemaal rond tot 08:30, doh! Maar ach, er is altijd morgen. Het annuleren van een kooporder als een verkoop wordt geactiveerd en omgekeerd, is afhankelijk van uw makelaar. Sommigen hebben die functie, andere niet.

gzalo
22:26,
hoi jongens, alsjeblieft verduidelijk dit: 1. we openen lopende bestellingen bij UK open, 07.00 GMT, is het niet? 2. wanneer is het einde van de dag (de tijd waarop alle bestellingen moeten worden gesloten)?
Het einde van de dag zou 16:30 GMT zijn, de Londense aandelenmarkt sluit.

supercoco38
23:47,
De handel van vandaag: GBPJPY -18,8 pips - Lange # 1 getriggerd, ging SL 17 pitten - Korte # 2 getriggerd, handmatig gesloten. Totaal: -1,8 pips GBPUSD -14,9 pips - Lange # 1 getriggerd, ging SL -9,9 pitten - Lange # 2 getriggerd, ging SL Totaal: -24,8 pips Eindtotaal voor vandaag: -26 , 6 pitten. Ik ben blij om te zien dat de resultaten voor een zeer slechte dag werken in het Money Management en worden gestopt bij een klein verlies. Als trade # 2 in GBPJPY ook SL was verdwenen, zou het totale verlies ongeveer -68 pips zijn geweest. Dat maakt het een RR van 1: 2,5 die helemaal goed is en ok� voor mij.
https://www.aforexa.com/attachments/1530131954.pngmet vriendelijke groet

supercoco38
01:08,
Todays transacties: GBPJPY Geen handel getriggerd GBPUSD 45,5 pitten - Lange # 1 getriggerd, ging TP # 1 -14,3 pitten - Lange # 2 getriggerd, ging SL Totaal: 31,2 pips Eindtotaal voor vandaag: 31,2 pitten. El Grande Grand totaal voor deze week (alleen begonnen op woensdag, 3 dagen): 160 pips Erg blij daarmee, benieuwd te zijn naar de komende week, ook al lijkt die eerste 157 pips vrij ongebruikelijk, maar natuurlijk, shit gebeurt, dus waarom zou er niet eens wat Good shit gebeuren zo nu en dan?
https://www.aforexa.com/attachments/1530131954.pngFijn weekend allemaal! Met vriendelijke groeten met vriendelijke groeten

supercoco38
02:28,
Todays transacties: GBPJPY -25,4 pitten - Korte # 1 getriggerd, ging SL -15,1 pitten - Korte # 2 getriggerd. ging SL GBPUSD -25,9 pips - Korte # 1 getriggerd, ging SL -16,5 pitten - Lange # 2 getriggerd, ging SL Ik maakte een fout bij het maken van de EntryOCO-volgorde waardoor de Short # 2 getriggerd werd VOOR LANGE TP # 1. Totaal: -82,9 pips Geen goede start van de week, maar we zullen zien hoe laat het zal zijn
https://www.aforexa.com/attachments/1530131954.png

Deioxyn71
03:49,
Hallo, ik ben een newbie op de forex markt, ik heb $ 50 om te investeren en ik wil niet het risico nemen ermee te handelen omdat ik niet weet hoe. Is er een makelaar die me kan helpen en me rendement op mijn geld kan geven? Alsjeblieft ik heb je hulp nodig

sergiantifa
05:10,
Hallo, ik heb $ 50 om te investeren
ben je SERIOUS ??????

ruoxyctt
06:31,
1 Bijlage (n) Hallo en alle FF-medeleden ... Ik ben net klaar met het doorlezen van de hele 1 handel per dag die jij () vriendelijk met alle FF-leden hebt gedeeld. Ik wil je vragen of je deze egy nog steeds ruilt? Voor zover ik begreep, wordt het verhandeld in GU, GJ en EJ; is dat correct? Ik gebruik de ant-GUBreakout indior met 0:00 als starttijd en 8:00 als eindtijd met een broker GMT-shift van 2 (FX Pro) plus een 10 pip buffer aan beide zijden, dus dat is 9 maten voor mij . Ben ik op de goede weg? Ik hoop dat ik niet te veel van je tijd opneem en dat ik het ten zeerste op prijs stel als jij of iemand anders antwoordt op mijn huidige instellingen. Alvast bedankt en ik wens je het beste. Je verdient het om goed te doen in alle aspecten van het leven. Met vriendelijke groet, Carlos uit Mexico PS: ik voeg een kaart toe die de doos en de fibo-niveaus weergeeft volgens de regels.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/319-reversal-signals-compile-list.html

emoxnoya
07:51,
Ik gebruik nooit fibo omdat ik nooit heb uitgezocht waar je de 0-regel begint?

AlbaAlhambra
09:12,
Ik weet dat deze vraag tot het uiterste is geslagen, maar ik wil ervoor zorgen dat ik het goed heb in tijden ... Ik ben in CST in de VS, ik gebruik het MetaTrader-platform. De instellingen die ik heb voor de Aziatische sessie zijn GMT shift = 0, start 02:00, eind 10:00 ... Kan iemand me vertellen of dit klopt? Ik zou het erg op prijs stellen.

ineslamuno
10:33,
New York is op dit moment 5 uur achter op Londen, als dat helpt. Heb je gezien hoe oud de draad is? Gebruik de P4L Clock indi die aan deze thread is bevestigd.

saraambroka
11:54,
waar is paulus ??????????????

popkrrooxn2
13:15,
Ik ben hier maar kan niet alle threads monitoren en beantwoorden, dit systeem is simpel dus bezoek het niet. Maar deze week � $ M Geen handel T 70 W 63 Th 40 F lang vanaf 1.6230 momenteel omhoog 21 pitten P

karloyu
14:35,
, Ik volg deze thread en de Trendmagic en 123, als je hier bent, vertel me over Tudorgirls indi. is het niet goed, ik ben echt verward met Trendmagic thread en wat indis etc te gebruiken. Zag eruit alsof Tudorgirl niets verkeerd kon doen, dan ging alles 'naar boven' ?!

jrooxno1903
15:56,
Waar kan ik de instellingen op fibo- niveau maken? In mijn geval stelde ik kolom 6 in, maar Paul had er slechts 3 in de tekst laten zien. Wie kan mij verder helpen. Bedankt Steve

jrooxno1903
17:17,
Hallo Paul, omdat je een geweldige setup hebt, zoals je prestaties het afgelopen jaar? Helaas is het nog steeds gemaakt in dit loopvlak. Met de instellingen fibo kan ik het niet helemaal duidelijk maken. Bedankt Steve

popkrrooxn2
18:38,
Tudor girl werd geacht vele namen te hebben die de indiors opnieuw hadden gespoten hoewel dit vele keren door ons was uitgekozen bepaalde mensen aan de draad wilden het gewoon niet laten gaan. Zijhij werd uiteindelijk gedisciplineerd door FF..Ik had persoonlijk geen problemen met TD omdat hijze deed wat mensen vroegen en was vooraan met de herschrijfproblemen Maar mensen dachten dat hijzij hen had opgelicht .. het gebeurt veel op deze site mensen bieden diensten en gratis hulp aan en worden vervolgens neergeschoten en in de rug gestoken door de heel mensen die ze proberen te helpen P

Raylan
19:58,
Hallo ik ruil GBPUSD GBPJPY EURJPY Ik neem het boel af op het 161,8% niveau van de fib. We hebben enkele drawdowns natuurlijk mijn SL is de 50% lijn volgens de grafiek Ive had ook goed succes met de VS break-out met behulp van 3 spots ook ik zal posten dat spoedig zijn zeer gelijkaardig aan een andere draad lopend cheers paulus
Hallo, Bedankt voor uw resultaten vorige week ... Kunt u bevestigen dat het bovenstaande de regels is die u momenteel gebruikt alstublieft ??? Heb vandaag de draad uitgelezen en verschillende variaties gezien sinds de draad begon. heel veel dankje Grant

odinbp
21:19,
Het uitgangspunt voor dit egy is over het algemeen een breakout egy. Ik heb ook een aanpak voor ��n transactie per dag, voornamelijk gebaseerd op ondersteuningen en weerstanden. Soms kom ik tijdens een pauze binnen, maar soms kom ik bounce in. Ik vind het op lange termijn betrouwbaar.

Jeburmoece
22:40,
dit systeem is eenvoudig dus bezoek het niet
Hallo, ik lees deze thread met interesse en heb zojuist een volledige forex-account geopend. Ik ben van plan om een ??????tijdje op papier te handelen. Ik heb eminis jarenlang verhandeld, maar ben klaar voor verandering, dus ik kijk uit naar deze discussie.