PDA

View Full Version : PowerSwing-systeem voor langetermijnhandel



AymFranP
22:33,
3 Bijlage (n) Hallo allemaal, ik heb besloten om mijn systeem op de blokken te zetten zodat iedereen het kan uitproberen. Nu mijn PowerSM EA-project is gestart, heb ik wat meer tijd om hier op het forum les te geven om vragen te beantwoorden en hulp te bieden bij dit systeem. Ik heb deze methode ontwikkeld voor mensen, zoals ikzelf, die niet veel schermtijd aan de handel kunnen besteden. Ikzelf heb een succesvol bedrijf met mijn broer en het was voor mij om elke dag om 2 uur s'ochtends in het oosten op te komen om intraday te verhandelen. Nu, alles wat ik doe is thuiskomen van mijn werk, controleer mijn transacties rond 18.00 uur. voor de nieuwe handelsdag en ik ben klaar.

De voordelen van het verhandelen van dit systeem zijn:

1) Meer vrije tijd voor andere dingen
2) Mogelijkheid om meer paren te handelen (ik zal 20 gebruiken)
3) Positieve swap (vooral op paren van TRY)
4) Gebruiksgemak
5) Het is niet nodig om vroeg in de ochtend op te staan

Enkele nadelen:

1) Houd niet alle kleine schommels van intraday handel
2) Negatieve swap (alleen als u deze transacties neemt, ik niet tenzij de swaprente erg klein is)
3) Grotere drawdowns vanwege grotere stoplosses

Omdat ik zoveel paren bekijk, kan ik het me veroorloven om alleen de positieve swap-transacties te doen zoals ik hierboven al zei. Een persoon zou dit kunnen ruilen met twee afzonderlijke accounts, waarvan er ��n een swapvrije rekening zou zijn alleen voor de transacties met negatieve swap. Maar de meeste makelaars vragen u hoe dan ook voor transacties die 's nachts worden gehouden, gemiddeld $ 5,00 per lot per dag, sommige zullen vari�ren. Waarom het gedoe doorlopen als er zoveel paren te verhandelen zijn
https://www.aforexa.com/attachments/1529223476.png.

Zoals alle systemen, heeft iedereen er voorkeuren over hoe ze het willen verhandelen met verschillende parameters en ingangen en ik moedig degenen die dit proberen te experimenteren met andere indiors aan, alles wat ik vraag is alsjeblieft wat input te geven als je vindt dat er iets is dat zal verbeteren wat hier is.

Waarschuwing!!!!


*** Voordat ik begin, wil ik iedereen benadrukken dat de indelingen van de zonnewind en de zigzagwijzer indones overschilderen en alleen worden gebruikt voor filteren en niet zozeer voor toegangscriteria! *** Ook loopt iedereen het risico om een ??????systeem te verhandelen . Zoals we allemaal weten, kunnen er onderweg verliezen optreden en zal dit ook gebeuren. Gebruik daarom altijd een verstandig geldbeheerplan.


De makelaar die ik momenteel gebruik, is ODL Securities. Je kunt natuurlijk gebruiken wie je kiest om te gebruiken, omdat ik heb nagedacht over het gebruik van een ECN-makelaar om betere spreads te krijgen, maar aangezien ik geen hebzuchtig persoon ben, maakt 2-5 pips voor mij persoonlijk niet zoveel uit. Ik heb ook de neiging om alleen te handelen in de richting van de positieve ruil van het paar. Ik hou van OAO omdat ze paren aanbieden met uitstekende swappercentages zoals TRYJPY, USDTRY en EURTRY. De 15-20 pip spread is een beetje bruut, maar de swap rate maakt dit meer dan goed, vooral als je een trade hebt die meerdere weken of zelfs een maand of langer duurt.

Nu naar de basis:

Indiors en instellingen


Hoofdbinnenshuis

1) ZigZag_Pointer_alert_email of zigzag-pointerv2- Standaard

2) Murrey_Math_Line_X_eng- Standaard

3) #MTF_Stochastic (binnenvenster 1)

Ingangen - 1440, 10, 3, 3, 0, 1
Kleuren- Crimson, Breedte- 2

4) Laguerre-ACS1 (Overlay in binnenvenster 1)

Ingangs- .382, 1000, 2
Niveaus- 80, 20, lijn- effen, kleur zwart
Kleuren - Blauw, Breedte - 2

5) FT-RSI-ACS (Overlay in binnenvenster 1)

Invoer- 3, 7, 1000
Kleuren- Groen, Breedte- 2

6) Trend Power Indoor venster 2)

Invoer- 14, 5, 13
Niveaus- .40, -. 40, regel- Effen, Kleur- DimGrijs
Kleuren- rood, breedte- 1

7) SolarWinds-ACS3 (binnenraam 3)

Ingangen- 10, Waarschuwing- Onwaar, Afvlakking- .7, Optie- 2
Niveaus- .3, -. 3, Lijn- Effen
Kleuren- Blauw, Rood- Breedte- 4
EA's

MTP1.3 of MTP 1.8- Beheer Take Profit EA- Standaard, je kunt aanpassen waar nodig.


inzendingen

Ik heb de neiging heel streng te zijn op mijn inzendingen. Als er maar ��n binnen is die niet met de anderen meekijkt, kom ik er niet in.
Het eerste waar ik naar op zoek ben, is wat de ZigZag-richting is. Ook al is het een herschilderd indior, ik heb het nog steeds effectief gebruikt in hogere tijdskaders met minimale problemen. Als we een blauwe pijl hebben, zoeken we alleen naar lange transacties, visa versa voor rode pijlen.

Zodra we een richting hebben, zoeken we naar de Laguerre, Stoch, IFT-RSI-ACS en Trend Power om hun respectieve niveaus ruwweg rond dezelfde tijd in dezelfde richting te doorbreken. Gebruik de ZigZag Pointer en de Solar Winds als filter. Net zoals de ZigZag zal de Solar Winds indior opnieuw verven maar is niet zo ingrijpend als op de lagere tijdsbestekken. Dit is waarom ik de niveaus van .3 en -.3 op de Solar Winds heb gezet om als een filterzone te fungeren, want zoals we allemaal weten als je na een paar dagen vernieuwt of MT4 herstart, kunnen de balken veranderen. Deze bufferzone fungeert als een filter om u te dwingen te wachten totdat het deze zone raakt of verbreekt zodra alle indiors gesynchroniseerd zijn. Ik probeer te wachten totdat de balkkleur verandert en uitbreekt om binnen te gaan, omdat ik het in de zone heb zien duiken en daar enkele dagen tot een paar weken alleen maar op mijn rug blijf. De SolarWinds-ACS3 geleverd door achandrasekaran99 heeft een optie # 1 waardoor hij niet opnieuw kan worden geschilderd. De problemen die ik heb met die instelling is dat het de invoerbevestiging biedt die veel te laat is voor mijn behoeften, dus ik gebruik optie 2.

uitgangen

Ik laat deze over aan de discretie van de handelaar, maar wat ik gebruik, is een van de drie criteria.

Auto:

1) Gebruik de MTP1.3 of MTP 1.8 EA (instellen en laten werken)

Met de hand

1) Ga naar de nieuwe ZigZag-pijl of,
2) Sluit wanneer Solar Winds opnieuw de NO GO Zone binnengaat, of,
3) Verhelp gedeeltelijke partijen op elk Murrey-niveau

stoploss

Generaal Ik plaats een stop voorbij het dichtstbijzijnde Murrey level of fib retracement omhoog of omlaag bij mijn ingang. Als de prijs op een extreem overshoot-niveau ligt ( 2/8 of -2/8) plaats je je stops 200 pips boven of onder. Onthoud dat dit slechts richtlijnen zijn en dat stoploss groter of kleiner kan zijn, afhankelijk van verschillende factoren, zoals Murrey-niveausterkte, fib-retracements, draaipunten, of wat je ook gebruikt.


*** Ik wil TimeFreedom bedanken die de bijgewerkte versie van de ZigZag Pointer V.2 en MTP 1.8 EA in berichten 9 10 heeft geplaatst, een van beide werkt ***

*** En ook voor achandrasekaran99 voor de nieuwere SolarWind-ACS3 en IFT-RSI-ACS indiors die ik heb aangepast aan het systeem. ***

*** Nieuwe sjablonen zijn hier toegevoegd in post # 1 en post # 79 ***

https://www.aforexa.com/attachments/1529223484534690415.

https://www.aforexa.com/attachments/1529223489377338479.tpl

https://www.aforexa.com/attachments/15292234931986073445.tpl

vixxaoxnu43
12:33,
Nee, er moet een wachtwoord zijn om beleggers te kunnen lezen, zodat mensen geen transacties kunnen invoeren. Ik weet het wanneer ik me registreer voor nieuwe accounts. Er zijn altijd 2 wachtwoorden die in de mailbox verschijnen onder kopregelregio. Gewoon iets om over na te denken.

AymFranP
13:54,
1 Bijlage (n) Hier is er een waarin het Solaire Wind- en het Murrey-niveau ons hebben gefilterd tot de echte handel zichzelf presenteerde. Het loont om geduldig te zijn. Nogmaals 1000 pitten mogelijk in iets minder dan een maand met al die positieve ruil onderweg!
https://www.aforexa.com/attachments/1529223477.png
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/344-statistical-validation-trading.html

AymFranP
15:14,
3 Bijlage (s) EA en sjablonen
https://www.aforexa.com/attachments/1529223496603501016.3
https://www.aforexa.com/attachments/15292235001859782295.tpl
https://www.aforexa.com/attachments/1529223503186957822.tpl

AymFranP
16:35,
1 Bijlage (n) Hier is een grafiek van de huidige EurJpy-handel. Grofweg 600-700 pips, afhankelijk van uw binnenkomst en vertrek over twee weken.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/463-currency-pairs-affect.html

AymFranP
17:56,
1 Bijlage (s) Nog twee perfecte plaatjes op CadJpy in de laatste paar maanden van 07 om het jaar af te sluiten. Je ziet ze niet zo vaak in de rij staan, maar wanneer ze dat doen zijn ze zeer winstgevende transacties met weinig drawdown.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/836-what-the-is-this-all-about.html

AymFranP
19:17,
1 Bijlage (n) Hier worden we opnieuw uitgefilterd en zullen we wachten om te zien of de prijs retraces en de indiors naar beneden vallen en ons een lange invoer laten zien. Aangezien we op een oververkocht Murrey-niveau zitten, verwacht ik niet dat de prijs zal breken en mogelijk zien we een dubbele bodem. is de sleutel.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/782-ratios-harmonics-trade.html

AymFranP
20:37,
1 Bijlage (s) Hier een recente transactie voor UsdTry. Dit zou een moordenaar zijn geweest als het een korte was (Swap Short = 3,5)! De negatieve swap van dit pair (Swap Long = -4.5) zou je hier hebben gedood. Deze zou in 27 dagen bijna 1600 pitten zijn geweest als je hem nam.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/1307-mt4-egy-tester-problems.html

alexoxdicov
21:58,
Heel erg bedankt voor het delen van je systeem. Het beste aan je systeem is dat je stochs en traps combineert om een ??????goede indior te vormen !! Zal het proberen. Ik ben nieuw in deze thread, dus ik wilde het gewoon weten, heb je de EA geprobeerd? zo ja, hoe waren de resultaten? Bedankt

carlttsolis
23:19,
1 Bijlage (n) Hier is een nieuwere versie van MTP.
https://www.aforexa.com/attachments/1529223515911538757.8

carlttsolis
00:40,
1 Bijlage (n) En hier is een ZigZag-indior die kan helpen bij het opnieuw schilderen.
https://www.aforexa.com/attachments/1529223520889473873.mq4

Arratay
02:00,
Hier worden we weer uitgefilterd en zullen we wachten om te zien of de prijs retraces en de indiors naar beneden vallen en ons een lange invoer laten zien. Aangezien we op een oververkocht Murrey-niveau zitten, verwacht ik niet dat de prijs zal breken en mogelijk zien we een dubbele bodem. is de sleutel.
Waarom zou de laatste gestippelde verticale lijn geen trade vertegenwoordigen? Bedankt

AymFranP
03:21,
1 Bijlage (s) TimeFreedom, bedankt voor de bijgewerkte indiors! , geweldige vraag, als je opvalt dat de Stoch (rode lijn) niet is teruggekeerd onder de 20. Zoals ik in het eerste bericht al zei, ben ik erg streng op de toegangscriteria. Ook kwamen we op een sterk draaipunt en omgekeerd Murrey-niveau. G
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/215-inflation-concerns-will-dominate.html

AymFranP
04:42,
1 Bijlage (n) Dit is de laatste transactie op EurUsd die goed zou zijn geweest voor 1200 pitten in ongeveer 23-24 dagen met een positieve swap, afhankelijk van uw deelname. We hebben tot nu toe twee valse berichten gehad om te hopen dat de indiors weer omhoog en omlaag zullen stijgen, vooral omdat we een dubbele top hebben en hopen nog steeds het overbought 8/8 level te doorbreken.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/1282-axitrader-limit-order-filled-worse-price.html

axel1
06:03,
Kan een buddy mij vriendelijk vertellen of ik dit geweldige systeem kan verhandelen door alleen de EA te gebruiken zonder andere indiors te overwegen, die TF zou moeten nemen en hoe de markt met bestellingen kan worden afgesloten? TKS

AymFranP
07:24,
1 Bijlage (s) Hier is een goed voorbeeld waar je, als je wilde, een korte ruil kon maken tegen de ZigZag indior. Zoals we kunnen zien besloot de prijs om het 2/8 draaipunt niet te verbreken, wat toevallig ook samenvalt met de fibred retracement 61.8. Goed voor 350-400 pitten in een week.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/1130-boe-super-thursday-steals-spotlight.html

Arda
08:44,
Hallo Mer071898, Denkt u dat een programmeur dit kan coderen om een ??????succesvolle volautomatische EA te worden? Bedankt, Jeff

Hallo allemaal, ik heb besloten om mijn systeem op de blokken te zetten zodat iedereen het kan uitproberen. Nu mijn PowerSM EA-project is gestart, heb ik wat meer tijd om hier op het forum les te geven om vragen te beantwoorden en hulp te bieden bij dit systeem. Ik heb deze methode ontwikkeld voor mensen, zoals ikzelf, die niet veel schermtijd aan de handel kunnen besteden. Ikzelf heb een succesvol bedrijf met mijn broer en het was voor mij om elke dag om 2 uur s'ochtends in het oosten op te komen om intraday te verhandelen. Nu, alles wat ik doe is thuiskomen van mijn werk, controleer mijn transacties rond 18.00 uur. voor de nieuwe handelsdag en ik ben klaar. De voordelen van het verhandelen van dit systeem zijn: 1) Meer vrije tijd voor andere dingen 2) Mogelijkheid om meer paren te behandelen 3) Positieve ruil 4) Gebruiksgemak 5) Geen behoefte om vroeg in de ochtend op te staan ??????Enkele nadelen: 1) Houd niet van alle kleine swings om intraday te verhandelen. 2) Negatieve swap (alleen als je deze transacties doet, doe ik niet) 3) Grotere drawdowns Aangezien ik zoveel paren bekijk, kan ik het me veroorloven om alleen de positieve swaptransacties te doen zoals ik al zei bovenstaande. Een persoon zou dit kunnen ruilen met twee afzonderlijke accounts, waarvan er ��n een swapvrije rekening zou zijn alleen voor de transacties met negatieve swap. Maar de meeste makelaars vragen u hoe dan ook voor transacties die 's nachts worden gehouden, gemiddeld $ 5,00 per stuk, sommige zullen vari�ren. Waarom het gedoe doorlopen als er zoveel paren te verhandelen zijn. Zoals alle systemen heeft iedereen voorkeuren over hoe ze het willen verhandelen met verschillende parameters en inputs en ik moedig degenen die dit proberen aan om het te experimenteren zoals je wilt, ik vraag alleen om wat invoer als je daar voelt is iets dat zal verbeteren wat er hier is. Waarschuwing!!!! *** Voordat ik begin, wil ik iedereen benadrukken dat de indelingen van de zonnewind en de zigzagwijzer indones overschilderen en alleen worden gebruikt voor filteren en niet zozeer voor toegangscriteria! *** Ook loopt iedereen het risico om een ??????systeem te verhandelen . Zoals we allemaal weten, kunnen er onderweg verliezen optreden en zal dit ook gebeuren. Gebruik daarom altijd een verstandig geldbeheerplan. De makelaar die ik momenteel gebruik, is ODL Securities. Je kunt natuurlijk gebruiken wie je kiest om te gebruiken, omdat ik heb nagedacht over het gebruik van een ECN-makelaar om betere spreads te krijgen, maar aangezien ik geen hebzuchtig persoon ben, maakt 2-5 pips voor mij persoonlijk niet zoveel uit. Ik heb ook de neiging om alleen te handelen in de richting van de positieve ruil van het paar. Ik hou van OAO omdat ze paren bieden zoals TRYJPY, USDTRY en EURTRY. De 15-20 pip spread is een beetje bruut, maar de swap rate maakt dit meer dan goed, vooral als je een trade hebt die meerdere weken of zelfs een maand of langer duurt. Nu naar de basis: Indiors en instellingen Main Indiors 1) ZigZag_Pointer_alert_email- Default 2) Murrey_Math_Line_X_eng- Default 3) #MTF_Stochastic (Indior-venster 1) Invoer- 1440, 14, 3, 3, 0, 1 niveaus- 80,50,20, lijn- Effen, Kleur- Karmozijnrode kleuren- Karmijn, Breedte- 2 4) Laguerre-ACS1 (Overlay in Indior-venster 1) Ingangs- .382, 1000, 2 niveaus-.85, .15, lijn - effen, kleur - blauwe kleuren - blauw, breedte - 2 5) Trend Power Indior-venster 2) Ingangen - 14, 4, 13 niveaus - .5, -. 5, 0, lijn- effen, Kleur- DimGrijs Kleuren- Rood, Breedte- 1 6) Solar_Winds_Alert (Indior-venster 3) Ingangen 21, Waarschuwing- Onjuiste niveaus- .3, - 3, Lijn- Effen kleuren- Blauw, Rood- Breedte- 4 optionele stijlen 7) Vergrote markt Prijs - Optioneel, aanpassen aan uw wensen EA's MTP1.3- Beheer Take Profit EA- Standaard, u kunt aanpassen indien nodig. Sjablonen Powerswing Daily PowerSwing Weekly Entries Ik heb de neiging om zeer streng te zijn op mijn inzendingen. Als slechts ��n indior niet met de anderen jiveert, kom ik er niet in. Het eerste waar ik naar op zoek ben, is wat de ZigZag-richting is. Ook al is het een herschilderd indior, ik heb het nog steeds effectief gebruikt in hogere tijdskaders met minimale problemen. Als we een blauwe pijl hebben, zoeken we alleen naar lange transacties, visa versa voor rode pijlen. Als we eenmaal een richting hebben, zoeken we naar de Laguerre, Stoch en Trend Power om hun respectieve niveaus ruwweg rond dezelfde tijd in dezelfde richting te doorbreken. Gebruik de ZigZag Pointer en de Solar Winds als filter. Net zoals de ZigZag zal de Solar Winds indior opnieuw verven maar is niet zo ingrijpend als op de lagere tijdsbestekken. Dit is waarom ik de niveaus van .3 en -.3 op de Solar Winds heb gezet om als een No Go Zone te fungeren, want zoals we allemaal weten als je na een paar dagen vernieuwt of MT4 herstart, kunnen de balken veranderen. Deze bufferzone fungeert als een filter om u te dwingen te wachten totdat het deze zone raakt of verbreekt zodra alle indiors gesynchroniseerd zijn. Ik probeer te wachten totdat de balkkleur verandert en uitbreekt om binnen te gaan, omdat ik het in de zone heb zien duiken en daar enkele dagen tot een paar weken alleen maar op mijn rug blijf. Uitgangen Ik laat deze over aan de discretie van de handelaar, maar wat ik gebruik, is een van de drie criteria. Auto: 1) Gebruik de MTP1.3 EA (stel het in en laat het lopen) Handmatig 1) Sluit af bij een nieuwe ZigZag-pijl of, 2) Sluit wanneer Solar Winds opnieuw de NO GO-zone binnengaat of, 3) Sluit parti�le partijen uit op elk Murrey level Stoploss General zal ik een stop maken op het volgende Murrey level omhoog of omlaag van mijn entry. Als de prijs op een Extreme Overshoot-niveau ( 2/8 of -2/8) staat, plaats je 100 pips boven of onder. De volgende post bevat de MTP1.3 EA en mijn sjablonen. *** TimeFreedom heeft de bijgewerkte versie van de ZigZag_Pointer en MTP EA geplaatst in berichten 9 10, een van beide werkt ***

Hallo allemaal, ik heb besloten om mijn systeem op de blokken te zetten zodat iedereen het kan uitproberen. Nu mijn PowerSM EA-project is gestart, heb ik wat meer tijd om hier op het forum les te geven om vragen te beantwoorden en hulp te bieden bij dit systeem. Ik heb deze methode ontwikkeld voor mensen, zoals ikzelf, die niet veel schermtijd aan de handel kunnen besteden. Ikzelf heb een succesvol bedrijf met mijn broer en het was voor mij om elke dag om 2 uur s'ochtends in het oosten op te komen om intraday te verhandelen. Nu, alles wat ik doe is thuiskomen van mijn werk, controleer mijn transacties rond 18.00 uur. voor de nieuwe handelsdag en ik ben klaar. De voordelen van het verhandelen van dit systeem zijn: 1) Meer vrije tijd voor andere dingen 2) Mogelijkheid om meer paren te behandelen 3) Positieve ruil 4) Gebruiksgemak 5) Geen behoefte om vroeg in de ochtend op te staan ??????Enkele nadelen: 1) Houd niet van alle kleine swings om intraday te verhandelen. 2) Negatieve swap (alleen als je deze transacties doet, doe ik niet) 3) Grotere drawdowns Aangezien ik zoveel paren bekijk, kan ik het me veroorloven om alleen de positieve swaptransacties te doen zoals ik al zei bovenstaande. Een persoon zou dit kunnen ruilen met twee afzonderlijke accounts, waarvan er ��n een swapvrije rekening zou zijn alleen voor de transacties met negatieve swap. Maar de meeste makelaars vragen u hoe dan ook voor transacties die 's nachts worden gehouden, gemiddeld $ 5,00 per stuk, sommige zullen vari�ren. Waarom het gedoe doorlopen als er zoveel paren te verhandelen zijn. Zoals alle systemen heeft iedereen voorkeuren over hoe ze het willen verhandelen met verschillende parameters en inputs en ik moedig degenen die dit proberen aan om het te experimenteren zoals je wilt, ik vraag alleen om wat invoer als je daar voelt is iets dat zal verbeteren wat er hier is. Waarschuwing!!!! *** Voordat ik begin, wil ik iedereen benadrukken dat de indelingen van de zonnewind en de zigzagwijzer indones overschilderen en alleen worden gebruikt voor filteren en niet zozeer voor toegangscriteria! *** Ook loopt iedereen het risico om een ??????systeem te verhandelen . Zoals we allemaal weten, kunnen er onderweg verliezen optreden en zal dit ook gebeuren. Gebruik daarom altijd een verstandig geldbeheerplan. De makelaar die ik momenteel gebruik, is ODL Securities. Je kunt natuurlijk gebruiken wie je kiest om te gebruiken, omdat ik heb nagedacht over het gebruik van een ECN-makelaar om betere spreads te krijgen, maar aangezien ik geen hebzuchtig persoon ben, maakt 2-5 pips voor mij persoonlijk niet zoveel uit. Ik heb ook de neiging om alleen te handelen in de richting van de positieve ruil van het paar. Ik hou van OAO omdat ze paren bieden zoals TRYJPY, USDTRY en EURTRY. De 15-20 pip spread is een beetje bruut, maar de swap rate maakt dit meer dan goed, vooral als je een trade hebt die meerdere weken of zelfs een maand of langer duurt. Nu naar de basis: Indiors en instellingen Main Indiors 1) ZigZag_Pointer_alert_email- Default 2) Murrey_Math_Line_X_eng- Default 3) #MTF_Stochastic (Indior-venster 1) Invoer- 1440, 14, 3, 3, 0, 1 niveaus- 80,50,20, lijn- Effen, Kleur- Karmozijnrode kleuren- Karmijn, Breedte- 2 4) Laguerre-ACS1 (Overlay in Indior-venster 1) Ingangs- .382, 1000, 2 niveaus-.85, .15, lijn - effen, kleur - blauwe kleuren - blauw, breedte - 2 5) Trend Power Indior-venster 2) Ingangen - 14, 4, 13 niveaus - .5, -. 5, 0, lijn- effen, Kleur- DimGrijs Kleuren- Rood, Breedte- 1 6) Solar_Winds_Alert (Indior-venster 3) Ingangen 21, Waarschuwing- Onjuiste niveaus- .3, - 3, Lijn- Effen kleuren- Blauw, Rood- Breedte- 4 optionele stijlen 7) Vergrote markt Prijs - Optioneel, aanpassen aan uw wensen EA's MTP1.3- Beheer Take Profit EA- Standaard, u kunt aanpassen indien nodig. Sjablonen Powerswing Daily PowerSwing Weekly Entries Ik heb de neiging om zeer streng te zijn op mijn inzendingen. Als slechts ��n indior niet met de anderen jiveert, kom ik er niet in. Het eerste waar ik naar op zoek ben, is wat de ZigZag-richting is. Ook al is het een herschilderd indior, ik heb het nog steeds effectief gebruikt in hogere tijdskaders met minimale problemen. Als we een blauwe pijl hebben, zoeken we alleen naar lange transacties, visa versa voor rode pijlen. Als we eenmaal een richting hebben, zoeken we naar de Laguerre, Stoch en Trend Power om hun respectieve niveaus ruwweg rond dezelfde tijd in dezelfde richting te doorbreken. Gebruik de ZigZag Pointer en de Solar Winds als filter. Net zoals de ZigZag zal de Solar Winds indior opnieuw verven maar is niet zo ingrijpend als op de lagere tijdsbestekken. Dit is waarom ik de niveaus van .3 en -.3 op de Solar Winds heb gezet om als een No Go Zone te fungeren, want zoals we allemaal weten als je na een paar dagen vernieuwt of MT4 herstart, kunnen de balken veranderen. Deze bufferzone fungeert als een filter om u te dwingen te wachten totdat het deze zone raakt of verbreekt zodra alle indiors gesynchroniseerd zijn. Ik probeer te wachten totdat de balkkleur verandert en uitbreekt om binnen te gaan, omdat ik het in de zone heb zien duiken en daar enkele dagen tot een paar weken alleen maar op mijn rug blijf. Uitgangen Ik laat deze over aan de discretie van de handelaar, maar wat ik gebruik, is een van de drie criteria. Auto: 1) Gebruik de MTP1.3 EA (stel het in en laat het lopen) Handmatig 1) Sluit af bij een nieuwe ZigZag-pijl of, 2) Sluit wanneer Solar Winds opnieuw de NO GO-zone binnengaat of, 3) Sluit parti�le partijen uit op elk Murrey level Stoploss General zal ik een stop maken op het volgende Murrey level omhoog of omlaag van mijn entry. Als de prijs op een Extreme Overshoot-niveau ( 2/8 of -2/8) staat, plaats je 100 pips boven of onder. De volgende post bevat de MTP1.3 EA en mijn sjablonen. *** TimeFreedom heeft de bijgewerkte versie van de ZigZag_Pointer en MTP EA geplaatst in berichten 9 10, een van beide werkt ***

AymFranP
10:05,
Hoi Jeff, ik weet zeker dat het mogelijk is om een ??????EA te laten maken, maar met het opnieuw schilderen van sommige indiors en de instanties zoals de laatste Gbpshort in post # 15 waar een vroege exit is gedicteerd, is het echt ontworpen om te worden gecontroleerd handmatig op een dagelijkse basis. Als je wilt kan ik je de e-mail van mijn code geven en kun je controleren of hij het kan en wat hij in rekening brengt. Persoonlijk denk ik dat er te veel indior-variabelen zijn om dit een haalbare EA te maken, maar ik ben geen codeerder, dus ik kan je niet vertellen hoe succesvol het kan zijn. ele, heb je het over het ontwikkelen van een EA die de indiors gebruikt om automatisch te handelen of de MTP EA te gebruiken om het vak te beheren? De MTP EA kan de ruil voor u beheren zodra u binnenkomt, maar het is geen automatische EA. Dat is de reden waarom het hebben van de indiors erg belangrijk is om je inzendingen te bepalen en vervolgens de MTP EA over te nemen. Dit moet dagelijks of wekelijks worden gebruikt omdat problemen met het overschilderen met de zonnewind en ZigZag op iets van vier uur en minder uitvergroten worden. Uitgangen worden voorgesteld in post # 1.

peliculero12
11:26,
Hallo Mer, bedankt voor het delen van dit systeem. Ik vroeg me af of je wat cijfers kunt geven over prestaties en drawdown. Blij handel, Tyler

AymFranP
12:47,
Afhankelijk van het aantal paren dat je bekijkt (ik kijk 14) zou je in het algemeen 500-700 pitten per maand kunnen trekken aan de lage kant en 2000 aan de hogere kant. Het systeem, als je blijft met strikte vermeldingen zoals ik, loopt ongeveer 80-85%, maar heeft wel de mogelijkheid van grotere opnames, vooral vanwege de tijdframes en je grotere stoplosses die je nodig hebt. Al vroeg denk ik dat mijn grootste teleurstelling die ik had ongeveer 35-36% was. Door alleen positieve swap-trades te verhandelen en verschillende transacties open te hebben, zal dit zeker de klap verminderen, maar ik heb vertrouwen in het systeem en ik gebruik strikte MM, zodat ik kan omgaan met drawdowns. Ik ruil ook slechts max. 1-2% van mijn account per transactie, dus margevraagjes zijn vrijwel onbestaand, omdat ik gemiddeld slechts 5-6 open trades per maand heb. Zorg ervoor dat je eerst de demo ruilt om te gebruiken voor het betreden en afsluiten van transacties en het aanpassen aan je stijl.

Oxraygarcayp
14:07,
Een interessant systeem. Heeft iemand geprobeerd het backtesting op meerdere paren? Het zou interessant zijn om te zien hoe het in de afgelopen 12 maanden of zo heeft gepresteerd (en met name begin maart).

AymFranP
15:28,
Ja, ik heb eerder gezegd dat ik de aanraking als een kruis zal tellen in post # 93, voornamelijk vanwege de terugslag naar de 76.4 fib. Ik zou alleen een aanraking willen als er een sterke ondersteuning is zoals een klierclusters en retracements, extreme murrey niveaus, enzovoort.

AymFranP
16:49,
Voor diegenen die alle trades hier willen volgen is de demo acct. #, wachtwoord en link om het platform te downloaden. Acct. # - 205012 wachtwoord- PowerSwing (hoofdlettergevoelig)
http://www.metaquotes.net/files/odl/mt4setup.exe

vixxaoxnu43
18:10,
Ja, ik heb opnieuw gekeken naar post # 93 en zal leren om aandacht te schenken aan de nuances van dit systeem terwijl ik blijf volgen .... Nogmaals bedankt.

AymFranP
19:31,
Geen problemen, vragen kunt u gerust stellen.

vixxaoxnu43
20:51,
Ik heb zojuist ingelogd op de demo-acct die je hebt gepost en merkte op dat je een stopverlies van 400 pip hebt volgens je eerste bericht. Ik ging ervan uit dat je het geciteerde gebruikte ... Stoploss General Ik plaats een stop voorbij het dichtstbijzijnde Murrey-niveau omhoog of omlaag van mijn invoer. Als de prijs op een extreem overshoot-niveau ligt ( 2/8 of -2/8) plaats je je stops 200 pips boven of onder. Verduidelijk alstublieft het aanvankelijke stopverlies voor mij aangezien het erop lijkt dat het Murrey-niveau het dichtst bij 1.9772 ligt. Heb ik weer iets gemist?

AymFranP
22:12,
Nee, je hebt gelijk, maar onthoud, dit zijn slechts richtlijnen en ik heb de mijne iets breder gemaakt vanwege het feit dat onze swing low van de fib wel het Weak 1/8 level heeft gepasseerd en als ik voel dat het 2/8 level en 76.4 fib retracement zal behouden ik zal het back-up aanpassen of laat de MTP 1.3 EA het overnemen. Je moet een gevoel ontwikkelen voor stoploss-aanpassing als je ervaring opdoet met de Murrey-niveaus en liegt. De 76.4 retracement is een sterk weerstandsgebied voor elk GBP-paar, ik weet niet waarom, maar het is het wel. De zwakkere Murrey-niveaus van 1/8 7/8 Ik vertrouw niet zoveel. Als de prijs daalt en het sterke niveau van 2/8 breekt, zijn mijn zorgen over het 1/8 niveau net verdubbeld en nu moet ik rekenen op de fib retracement voor ondersteuning. Meestal, als je eenmaal voorbij de 2/8 bent gebroken, is het normaal gesproken veilig om je stop 50 in te stellen of pips eronder, omdat het nu als ondersteuning zal fungeren. Ik heb iets meer informatie toegevoegd over bericht # 1 om niet iedereen te verwarren en ruimte te laten voor diagramanalyse en gezond verstand om je stop te bepalen. Bedankt voor het scherpe oog en de geweldige input.

vixxaoxnu43
23:33,
OK, gewoon proberen om het echt te waarderen, waardeer de hele tijd die je tot nu toe hebt genomen bij het uitleggen van dit systeem. Heeft u er ooit over nagedacht om een ??????optiehaag te plaatsen in plaats van een stopverlies? Ik ben nog steeds bezig met het leren en testen van verschillende optie-agies, maar het systeem op de lange termijn lijkt hiervan te profiteren, in tegenstelling tot verliezen bij het recht op stop. Hier is leren ...

AymFranP
00:54,
Dat is een goed punt, maar als je in tegengestelde richting afdekt, vooral op lange termijn, annuleer je in feite de swap verdiend met de positieve swaptransacties die deel uitmaken van de focus van dit systeem. Ik heb eigenlijk gesproken met een ontwikkelaar die zich heeft ontwikkeld en momenteel een EA test, waardoor makelaars niet kunnen zien dat je winstdoelen, stoplosses en trailing-stops zijn om stopjachten te voorkomen, wat hier zeker zou kunnen helpen.

vixxaoxnu43
02:14,
Ja, hedging aka verzekeringen komt met een prijs, maar als de kosten uit de weg vallen dan zal de verzekering zichzelf terugbetalen en je plukt nog steeds de vruchten van de ruil en nog meer door langer in de positie te blijven dan gelijk te houden. Om er zeker van te zijn dat we dezelfde pagina zijn, verwijs ik naar het gebruik van over-the-counter (OTC) opties, dwz korte gesprekken enof long put's in dit geval van de longspot positie in plaats van 100 of zelfs 400 pip stop lossss . Zoals ik al eerder zei, ik ben nog erg onbekend met dit concept van hedging met opties en ik begrijp enof verklaar mezelf misschien niet duidelijk maar zal het gebruik van beide testen. Het helpt om te weten waar je haltes zijn en wanneer je besluit om ze te verplaatsen naarmate de ruil verder komt, volg ik het demo-account dat je hebt opgegeven en zie je hoe de dingen eruit lopen.

AymFranP
03:35,
1 Bijlage (s) Ik weet niet wie vanmorgen de transactie @ 11:21 gmt heeft geplaatst, maar gebruik alsjeblieft dit acct # en wachtwoord niet voor je handel !!! Download het ODL-platform vanaf hier en open een ander acct. # Voor uw demo's.
http://www.metaquotes.net/files/odl/mt4setup.exe
https://www.aforexa.com/attachments/15307868981377008436.zip

V
04:56,
een makelaar die geen premie neemt en geen commissie geeft .... eerlijk is het niet? Check dit
http://www.tadawulfx.commisschien geschikt voor dit systeem ......

AymFranP
06:17,
Ik ben niet zo dol op Zwitserse makelaars, maar misschien zullen we daarnaar kijken. Ik ben erg ongerust als ze zeggen dat ze geen kosten zijn omdat er meestal altijd ergens een vergoeding verborgen is. Ook vind ik het niet leuk als ze zeggen dat Tadawul Fx SA het 'No Riba'-beleid kan intrekken in geval van misbruiken met een e-mail van 48 uur. Ik vind het niet leuk dat mensen me vertellen wanneer ze mijn transacties moeten sluiten.

Mipkss
07:37,
Mer, is de Stoch niet te ver voor toetreding? Pete T

AymFranP
08:58,
2 Attachment (s) PTOURNIS, ik zal meestal wachten als de stoch en andere indiors alleen naar beneden wijzen, omdat het nog steeds stijgt Ik zal nog steeds de handel nemen. Ik ben nu ook mijn AudCad-handel en mijn TryJpy-handel begonnen. Houd de Yen-paren in de gaten, want ze zijn hier in enkele dagen gereed voor sommige transacties.
https://www.aforexa.com/attachments/1530786872183240107.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/1530786874877921642.jpg

HwsipksRhino
10:19,
Hallo Mer, Bedankt voor al uw hulp en advies over dit systeem. Ik probeerde alleen maar te bedenken hoe ik dit kon implementeren met een kleinere accountgrootte, d.w.z. $ 10.000. met het soort stopverliezen dat vereist is en het aantal mogelijke, gelijktijdige transacties zou ik zeer kleine hoeveelheden moeten handelen, dat wil zeggen micro-lots. Elk advies hierover zou zeer op prijs worden gesteld. Bedankt

lolapkr666
11:40,
HEy Mer Geprobeerd om je indi te downloaden, maar de zip kwam terug als beschadigd. Heb de sjablonen en de nieuwe versies van de indis.

Sined
13:01,
Hallo, is deze draad dood?
https://www.aforexa.com/attachments/1530786868.jpg

aguilaclok
14:21,
Hallo, is deze draad dood?
https://www.aforexa.com/attachments/1530786868.jpgEr is hier al een V2 voor PowerSwing

foksy
15:42,
denk dat de handel op lange termijn goed is, maar denk je dat dit ook nare basiswerk binnenshuis voldoet? prijsactie lijkt het beste

Bessker
17:03,
hallo, ik heb hulp nodig bij het schrijven van een indior.kun iedereen pls schrijf zigzag_pointer_alert_email en asctrend_sound indior in mq5 format.ik heb geen idee bij het schrijven van een indior.this zal grt help zijn van iemand van jullie. dank je