PDA

View Full Version : Currenex Platform Demo nodig



Pitisam
17:32,
Broker's aanbod demo-accounts op hun platform, maar ik zie currenex platform niet op demo. Nou, FXCM heeft me ooit een demo-account gegeven. Helaas plaatst die demo-account niet eens de handel.

Is er een broker die demo currenex aanbiedt?

Oxriettaa98
11:45,
ga naar currenex website en bekijk whitelabel partners, de meeste currenex makelaars willen met je praten via de telefoon voordat ze een demo geven, de makkelijke zal capitalforex pro zijn.

fercla43
13:05,
Currenex lijkt de top te zijn van handelsplatforms. Aan de andere kant sta ik op het moment klaar om te begrijpen hoe je een snelveranderende markt betreedt op currenex en niet 100 pips of meer uitglijdt. Kan iemand antwoorden op hun ervaring?

Pitisam
14:26,
Je kunt niet. als u een marktorder hebt gedaan, stemt u ermee in om te worden ingevuld op basis van welke prijs dan ook. Als u een limietorder hebt uitgevoerd, stemt u ermee in de door u ingestelde prijs te betalen. Als je volatiliteit wilt verhandelen, PRAY. Ik herinner me nog een ervaring van twee handelaars op dit forum. Handelaar A plaatste een VERKOOP LIMIT 400 pips weg van de huidige marktprijs. Handelaar B heeft tijdens de volatiliteit op KOOP geklikt en is gevuld voor de prijs die Handelaar A bereid was te verkopen. Handelaar B diende bij de makelaar een klacht in over de enorme ontsporing. Broker Bank ging naar handelaar A en verwijderde de winstgevende transactie die hij maakte. Maar Broker Bank heeft de transactie van Handelaar A nooit verwijderd.

plalitaita
15:47,
Currenex seem to be the top of the league of trading platforms. On another hand at the moment I am racking my brain as to how one enters a fast moving market on currenex and does not get slipped 100 pips or more. Could anybody answer from their experience?
This seems a strange question to me, as Currenex is no different from any platform in this regard. If you place a market order, get ready to be slipped, if you place a limit order, you'll either get in at your limit price or better, or you won't be filled at all. Simple as that...

eckipkwNz
17:08,
Dit lijkt mij een vreemde vraag, omdat Currenex niet anders is dan elk platform in dit opzicht. Als u een marktorder plaatst, u klaarstoomt om te worden weggegooid, als u een limietorder plaatst, komt u ofwel binnen bij uw limietprijs of beter, of wordt u helemaal niet gevuld. Simpel als dat...
dit is een grote misvatting als het gaat om snelle markten op ecns. Overeengekomen de kans dat u niet de gewenste prijs krijgt wanneer de prijzen overal zijn en de liquiditeit is dun is, maar een slechtere prijs krijgen dan u verwacht is geen zekerheid. Als je in New York woont, is het veel minder waarschijnlijk dat je een prijs krijgt die aanzienlijk verschilt van wat je platform laat zien, dan wanneer je uit singapore zou handelen. Waarom gebeurtenissen toenemen op currenex is grotendeels te danken aan de logica die ze gebruiken bij het vergelijken van orders bij vergelijking met hotspot. Dat gezegd hebbende .... om mkt-orders te gebruiken, zelfs als banken niet 100% vertrouwen hebben in waar ze de prijs moeten bepalen, is de markt krankzinnig en die ppl moeten zich onthouden van in handel te springen als de markt volatiel is

jamemin91
18:29,
Broker's aanbod demo-accounts op hun platform, maar ik zie currenex platform niet op demo. Nou, FXCM heeft me ooit een demo-account gegeven. Helaas plaatst die demo-account niet eens de handel. Is er een broker die demo currenex aanbiedt?
Een van de bedrijven die we gebruiken om onze handelaren te laten financieren door een hedgefonds waarmee we samenwerken, is PFG. PFG biedt de Currenex GUI als een van hun platforms. Hoewel hun commissies een beetje aan de hoge kant zijn, is het heel eenvoudig om daar een handelaar op te zetten en tenzij de gemiddelde winst van een persoon in het algemeen 2 pips of minder is [bijv .: een hoge frequentie scalper met een lage gemiddelde winst per transactie], IMHO PFG is een goede optie voor ons. Bel Chu Galloway, een van de makelaars die onze rekeningen daar verzorgt. Hij is buitengewoon behulpzaam. Zijn directe nummers zijn: 312-775-3461 en 800-648-3892. Succes.

jamemin91
19:49,
Currenex lijkt de top te zijn van handelsplatforms. Aan de andere kant sta ik op het moment klaar om te begrijpen hoe je een snelveranderende markt betreedt op currenex en niet 100 pips of meer uitglijdt. Kan iemand antwoorden op hun ervaring?
De beste manier is om rechtstreeks naar de Currenex FIX- of Java API te schrijven. Zo krijg je meer controle. Als dit buiten het bereik van uw mogelijkheden valt, kunt u ook de nieuwe Bid X-knop gebruiken om te kopen en de Ask-X-knop te verkopen met een onmiddellijke of annuleervoorwaarde. Ik heb de neiging om te denken dat het Currenex-platform slecht is. De meeste van onze traders gebruiken een andere aangepaste front-end om met de Currenex API's te werken of direct naar de API te schrijven; maar de bovenstaande uitleg is een reden om de kans te verkleinen dat je bijna volledig wordt uitgegleden.

supercachitas
21:10,
Hallo allemaal, Probeer pfgforex, het ziet eruit als een goede betrouwbare makelaar. Ik meld me aan om hun platform te bekijken.

jamemin91
22:31,
Hallo allemaal, Probeer pfgforex, het ziet eruit als een goede betrouwbare makelaar. Ik meld me aan om hun platform te bekijken.
Bel ze en vraag om Chu Galloway. Zie mijn eerdere bericht op deze thread. Ze hebben verschillende platformen waaronder Currenex - die we meestal daar gebruiken via onze eigen frontside of de ChoiceFX front-end.

BeichSM
23:52,
Ik kan je waarschijnlijk een Currenex-demo-account bezorgen ... Je moet me echter PM mailen, ik denk niet dat het me zal toestaan ??????contact met je op te nemen tot ik een bepaald aantal berichten heb ..

Watford
01:12,
Broker's aanbod demo-accounts op hun platform, Elke makelaar die demo currenex aanbiedt daar?
Als je een high Roller bent of iemand die grote contracten verhandelt, wil je misschien een RAW PRICE FEED van DBFX aanvragen, ze hebben me een demo van hun RAW-prijzen gegeven en het is vergelijkbaar met Currenex en anderen die dezelfde set-up gebruiken. Ik koos persoonlijk voor MB Trading voor mezelf voor mijn niet-geautomatiseerde handelssystemen. MB geeft me net zo goed van de prijzen en ik kan handelen met een kleine hoeveelheid kapitaal (DBFX bleef maar zeggen dat ik een aantal certifien of contracten moest ontmoeten om de betere prijzen te behouden, anders zouden ze me schoppen en me naar de Retailprijzen) Niet goed om me te dwingen om te handelen! Ik hoop dat dit je helpt bij het vinden van een betere makelaar

BeichSM
02:33,
Als je een high Roller bent of iemand die grote contracten verhandelt, wil je misschien een RAW PRICE FEED van DBFX aanvragen, ze hebben me een demo van hun RAW-prijzen gegeven en het is vergelijkbaar met Currenex en anderen die dezelfde set-up gebruiken. Ik koos persoonlijk voor MB Trading voor mezelf voor mijn niet-geautomatiseerde handelssystemen. MB geeft me net zo goed van de prijzen en ik kan handelen met een kleine hoeveelheid kapitaal (DBFX bleef maar zeggen dat ik een aantal certifien of contracten moest ontmoeten om de betere prijzen te behouden, anders zouden ze me schoppen en me naar de Retailprijzen) Niet goed om me te dwingen om te handelen! Ik hoop dat dit je helpt bij het vinden van een betere makelaar
PM Me, ik kan misschien wat waarde toevoegen aan uw handelen.

supercachitas
03:54,
Kun je de typische verspreiding van usdjpy, gbpjpy, eurojpy, eurousd en gbpusd delen op pfgforex tijdens de liquide markt? Wat is de gebruikelijke commissie? Hoe laat zijn typische swap-rollover? En daar wordt de positie opnieuw ingesteld om 14:00 uur? hoe werkt dat?

Bel ze en vraag om Chu Galloway. Zie mijn eerdere bericht op deze thread. Ze hebben verschillende platformen waaronder Currenex - die we meestal daar gebruiken via onze eigen frontside of de ChoiceFX front-end.

Bel ze en vraag om Chu Galloway. Zie mijn eerdere bericht op deze thread. Ze hebben verschillende platformen waaronder Currenex - die we meestal daar gebruiken via onze eigen frontside of de ChoiceFX front-end.

jamemin91
05:15,
Kun je de typische verspreiding van usdjpy, gbpjpy, eurojpy, eurousd en gbpusd delen op pfgforex tijdens de liquide markt? Wat is de gebruikelijke commissie? Hoe laat zijn typische swap-rollover? En daar wordt de positie opnieuw ingesteld om 14:00 uur? hoe werkt dat?
De commissies die we betalen zijn $ 30 per miljoen als instelling, maar ik weet niet zeker of ze dat aan individuele handelaren zullen geven. Vraag Chu. Hun opdrachten bevinden zich absoluut in het topsegment ten opzichte van de sector, maar ze zijn een bedrijf dat financieel solide is en heel gemakkelijk om mee te werken; vooral met ons bedrijf van het financieren van handelaren. PM me om me eraan te herinneren dat ik volgende week een screenshot van hun prijzen moet plakken.

jamemin91
06:35,
4 Bijlage (n)

De commissies die we betalen zijn $ 30 per miljoen als instelling, maar ik weet niet zeker of ze dat aan individuele handelaren zullen geven. Vraag Chu. Hun opdrachten bevinden zich absoluut in het topsegment ten opzichte van de sector, maar ze zijn een bedrijf dat financieel solide is en heel gemakkelijk om mee te werken; vooral met ons bedrijf van het financieren van handelaren. PM me om me eraan te herinneren dat ik volgende week een screenshot van hun prijzen moet plakken.
Hier ga je forexedge. Ik nam deze vandaag om ongeveer 6 AM EST (ik geloof dat ik op dat moment aan het slaapwandelen was!). Ik heb enkele algemene paren toegevoegd aan de PFG Currenex GUI aan de linkerkant en aan de rechterkant is een geaggregeerde institutionele multi-portal feed op de ChoiceFX-frontend - alleen voor vergelijkingsdoeleinden. De screenshots werden met willekeurige tussenpozen genomen zonder echt te proberen spreads op hun gunstigste niveau te vangen.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/619-dollar-hits-resistance.html
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/354-greenback-loses-ground-yen-remains-afloat.html
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/342-brokers-advice-help.html
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/678-trading-quotbox-optionsquot-oanda.html

aaamores92
07:56,
ik vind het grappig

jamemin91
09:17,
ik vind het grappig
Huh?