PDA

View Full Version : NZDJPY Scalpers



Oxrinalmc
13:18,
Ik ben tijdelijk verhuisd van de GBPJPY (GJ) naar de
NZDJPY (NJ). Ik beweer dat na jarenlang verhandelen van de GJ dat de NJ beter en veiliger is en nogal wat marge per partij kost dan GJ,
en betaalt bijna twee keer zo veel rente.

NJ is veel tammer dan GJ. NJ heeft een veel dunner bereik en beweegt langzamer.
Tot nu toe heb ik het goed gedaan met de handel in NJ, net zoals de handel, op precies dezelfde manier waarop ik GJ nu al een tijdje ruil.

Ik dring aan op slim margebeheer en ik maak geen gebruik van stop-loss-orders, NOED ga ik tekort. Ik raad NIET aan om op deze manier handel te drijven
TENZIJ ze een heel duidelijke reeks verschillende redenen in hun hoofd hebben
ze zijn van harte geanalyseerd en overwogen.

Alleen omdat mijn ruilhandel een winstmarge van 99% inhoudt, wil dat nog niet zeggen dat je hetzelfde kunt doen als je me kopieert. Maar wie weet, iemand kan het beter dan mij doen, MAAR in de loop van de tijd bouw ik consequent equity, zelfs met grote drawdowns.

Ik beheer mijn huidige live-account met 100% winst meer dan 90% afgeleid van GJ-transacties. Ik gebruik nog steeds slechts 1K-lots, maar ga binnenkort terug naar 10K-lots. Ik ruil een groot aantal transacties per week en per maand.
Gemiddeld had ik in GJ de laatste tijd 600 of meer transacties per maand.

Voor nu geef ik GJ een pauze terwijl ik mijn 100% winstrekening opbouw
tot een niveau waarop ik 10K veel kan ruilen tegen winst. LAST 2 maanden winst is ongeveer 7000 pitten in GJ. Ik tel mijn pitten voor elke transactie afzonderlijk, omdat ik altijd elke partij van 1K voor een prijs koop en tegen een andere prijs voor een winst verkoop. Ik maak soms pitten voor dezelfde prijsbeweging op meerdere bestellingen, dus het zijn misschien geen echte pitten, maar ik coult elke pip op elke partij afzonderlijk ZELFS als er OVERLAP is en ik MEER pitten maak, omdat ik meerdere lots over de partij heb dezelfde prijsbeweging.

Het maakt echter niet uit. Ik ben hier niet om op te scheppen.
Als ik zeg dat ik 7000 pitten heb gemaakt. Je kunt dat keer het aantal per pip dat ik speel vermenigvuldigen en de exacte winst krijgen die ik heb gemaakt. Dus goed of fout, dat is hoe ik het doe.

MIJN NJ is net aan het ontwikkelen, maar ik zal mijn GJ egy hier in NJ nabootsen en aanpassen naarmate we meer over NJ leren, door het dag in dag uit te bestuderen en de hitlijsten en het nieuws en wat dan ook te traceren.

Oxrinalmc
04:09,
Regels 1. Ga alleen lang 2. gebruik nooit stoploss-orders 3. maar lang in de dalende dalen om de 10 pitten 4. verkoop onderweg naar een vooraf bepaalde en vaste prijs (TP-bestelling) 5. Gebruik ALTIJD slim smart-margebeheer slim margemanagement vereist dat je idealiter 1-3% marge-gebruik behoudt voor ultraveiligheid 2-5% is ook acceptabel en tamelijk veilig nadat je marge boven de 10% komt, krijg je een gevaarlijk gebied, meer dan 25% en je vraagt ??????er echt naar, meer dan 50% en het is misschien tijd om naar de afritten te gaan, zodat je niet hoeft te kijken! 60% het is allemaal bergafwaarts, 75% heb je de meeste nagels afgestaan, 80% heb je geen haar meer op yoru hoofd, 90% heb je je ogen dicht en kan het je niet verdragen om te kijken, 100% je makelaar heeft je uitverkocht en al je ergste angsten zijn gerealiseerd! VERSTUURDE 80% van het account is zeker verdwenen. Slim margebeheer is het belangrijkste ingredi�nt in ELK handelssysteem of egy. Zonder uw overlijden is uw ondergang zeker en snel. IK BEVEEL IEDEREEN NIET AAN HANDEL TE DOEN ALS IK DOE. GEBRUIK KLEINE POSITIES OMDAT DE UITVOERING KAN GROOT ZIJN EN U KAN WORDEN GEDWONGEN OM DAGELIJKSE INTERESSEN ZEER LANG TE VERZAMELEN OM EEN WINST TE REALISEREN.

Oxrinalmc
05:29,
behalve dat de beweging in GJ normaal gesproken minstens twee keer zo groot zal zijn als die in NJ. Ik ga binnenkort terug naar GJ, maar omdat ze zo nauw met elkaar verbonden zijn, zal ik beide voorlopig volgen en alleen NJ ruilen. Ik denk dat op deze openingsniveaus op zondag om 16.00 uur EDT goede dips zijn om lang te kopen in het zakken van 10 pitten in NJ en 25 pitten in GJ. Krijg een leider voor verlies op de huidige markt en begin op zoek naar inkrimping. BEHEER ZORGVULDIG uw MARGIN als u geen goed margemanagement begrijpt, ga terug naar een demo-account DOEN durf dit NIET TE DOEN VOOR DE EERSTE KEER MET HET HANDHAVEN VAN EEN LIVE ACCOUNT !!!

Oxrinalmc
06:50,
Lees dan alsjeblieft NIET mijn berichten aangezien ik ervan uitga dat iedereen een beetje ervaren is. Ik ben hier niet om je forex trading idee�n te veranderen, maar je denkprocessen. GJ of NJ zal niet veranderen. Jij bent het die moet veranderen om te profiteren van deze valuta's, zodat je op consistente wijze winst kunt maken door ze te verhandelen. U verandert uw idee�n over GJ en NJ en u kunt gemakkelijk gestaag winst maken. Maar eerst eerst een demo-account op een demo-account controleren.

Oxrinalmc
08:11,
Ik kan letterlijk bijna 3 keer zoveel NJ krijgen als ik kan voor dezelfde hoeveelheid YEN. De belangstelling is letterlijk bijna het dubbele. Dus de facor is als 4, en dat is ongeveer 400% verschil. Dus de voordelen van NJ zijn enorm. NJ ziet er ook erg sterk uit tegen de meeste valuta's en het is momenteel even sterk of sterker tegen YEN dan GJ. Ik was aanvankelijk van plan om wat LT van NJ te houden om te zien hoeveel belangstelling ik kon hebben. Maar het blijft stijgen en mijn Tp's raken! Ik heb dus niet veel interesse kunnen wekken! GJ liet me daarentegen veel van de ene dag op de andere houden en verzamelde allerlei soorten rente tegen een veel lagere prijs natuurlijk. Ik gebruik regelmatig 400: 1 leverage. Hoe hoger de hefboomwerking die u kunt krijgen, hoe beter! als je dit niet begrijpt, denk erover na en zoek het uit OF VRAAG!

Oxrinalmc
09:32,
Mijn voorkeur en gebruikte makelaar zit in mijn profiel. MIJN startegy vertrouwt op een makelaar die zijn cleints NIET in FIFO forceert. EERSTE IN DE EERSTE UIT, zoals ik het noem, is het zo dat als ik een dip koop naarmate de prijs daalt, ik lang zal doorgaan, dat als ik er een verkoop, ze me dwingen om de eerste te verkopen die ik lang voor de hoge prijs heb gekocht in plaats van de lange Ik kocht tegen de lage prijs terwijl de prijs omlaag ging. FIFO is NIET in je voordeel en is voor mij onaanvaardbaar en ik zal niet handelen op een plek die me in die FIFO BS dwingt.

Oxrinalmc
10:52,
Het ziet er naar uit dat de GJ in een upchannel zit en nu helemaal onderaan zit. de 120 MIN NJ-grafiek is niet zo duidelijk. Ik verwacht dat GJ met 215.50 en 214.60 serieus weerstand zal bereiken en ik verwacht dat NJ het vervolgt. Er komt een paar NJ-nieuws uit vanavond dat niet te groot moet zijn. Er is NJ-nieuws verspreid over de week dat het in de ST zou kunnen be�nvloeden, maar de LT-trend die ik geloof voor GJ en NJ is UP. Ik verwacht dat de dollar terugkaatst. De hypotheekrente is snel gestegen en binnenkort volgen de rekeningen en de gevoede rente, het is slechts een kwestie van tijd voordat de dollar iets van zijn vroegere glorie terugkrijgt. Ik ben nog steeds een dollarbeer, maar zelfs ik kan zien dat het terugkomt en dit is een riskant moment om een ??????dollarbeer te zijn. Ik zal NJ lang vasthouden als de dollar stijgt en mijn NJ naar boven brengt.

Oxrinalmc
12:13,
Dus als de NJ-prijs omhoog gaat, zullen mijn verlangens hun tp's bereiken met 42 pips. Als ik ze vasthoud. Ik verzamel elke dag ongeveer 9 cent per 1K-partij, 7 dagen per week, 52 weken per jaar. Vaak zal ik, als ik hier zit, handmatig bestellingen sluiten die in het groen staan ??????en een bestelling opnieuw invoeren om dezelfde prijs te kopen als degene die ik net heb verkocht. Soms zal ik een bestelling voor 1 pip sluiten als ik het zat ben om daar te zitten en het prijsniveau in ��n keer op te hangen, dan geef ik een nieuwe lange bestelling om te kopen als het tien pitten daalt, dan stel ik een TP-bestelling in op hetzelfde moment als mijn lange en Ik kan dan weglopen zonder me zorgen te maken. Stop-loss-orders zijn alleen voor diegenen die een verlies van een bepaald bedrag WILLEN realiseren anders zouden ze die orders niet invoeren. Volgens mij heb je je verliezen beperkt. BAH. Ik zal wachten tot de prijs terugkomt zolang het duurt. En met dit paar kan ik NJ permanent voor altijd vasthouden en me terugtrekken van de rente omdat het elke dag compiord blijft als ik steeds meer loten koop. NJ is valuta en zolang ik het houd zal ik ELKE dag rente verzamelen. Ik heb precies hetzelfde gedaan met GJ, maar ik heb vooral geld verdiend aan pitten op GJ omdat ik partijen met winst win. Ik zal hetzelfde doen met NJ, behalve dat ik mijn TP's hoger zal instellen en verwacht veel langer vast te houden en meer interesse te verzamelen, omdat ik hier minder tijd heb om hier te zitten en grafieken en handel te bestuderen. Met NJ komt een zekere mate van veiligheid.

Oxrinalmc
13:34,
te beginnen bij mijn verliesleider op 82.34 en naar beneden te gaan heb ik er 16, ik koop er nog een bij 81.50 81.35 81.25 81.09 en verder naar beneden tot 80.00 maar daar komen we niet in de buurt, denk ik niet.

Oxrinalmc
14:55,
Verwacht dat het terugkeert in de tijd van 108 in morgen, wat alle andere kruisjes een beetje zou moeten brengen. Prijs is erg onderontwikkeld in GJ en NJ denk ik.

Oxrinalmc
16:16,
SO IN EEN ANDERE 10 MINUTEN IK VERWACHT NOG MEER TRADINE ALS DE PRIJS SLAAGBAAR IS EN HET VOLUME IS NUTTIG NIETS. Dat maakt me afvragen waarom iemand niet overal prijs loopt, zodat ik sommige pitten en huurders mijn verlangens voor dezelfde prijs of lager kan scalperen.

Oxrinalmc
17:36,
met GJ heb je GU x UJ = GJ met NJ heb je NU x UJ = NJ, dus de UJ is de sleutel voor beide paren. NU is gemakkelijk een stevige 100 pips boven wat het vorige week begon, van de top van mijn hoofd. Een sterkere dollar en een sterkere Kiwi zullen leiden tot hogere NJ-prijzen. In ELK geval kan ik mijn NJ longs houden gedurende 21 dagen en in 21 dagen zal mijn marge vereist om deze transacties te houden verdubbelen. Het is waar dat ik te maken heb met drawdown, maar drawdown zal er geen zijn waar het in NJ zo dichtbij staat als in GJ.

Oxrinalmc
18:57,
Ik heb er een gescalpeerd en een bestelling ingevoerd om een ??????nieuwe te krijgen op 81.57.

Oxrinalmc
20:18,
Nj volgt

Oxrinalmc
21:39,
Koop dan voor de volgende stap omhoog naar 212.50, die NJ boven 82 zou moeten trekken

Oxrinalmc
22:59,
1 Bijlage (n) Dit alles toont de stijging vanwaar ik de onderkant net boven 81.40 bel
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/464-trade-dag-coins-iota-raiblock-byteball.html

Oxrinalmc
00:20,
81.65 81.57 81.46 81.35 81.25 81.09 enzovoort tot 80.00. Op dat moment zal ik opnieuw beoordelen enof vasthouden, afhankelijk van mijn gebruikte marge. Omdat ik op alle winst opereer, wil ik geen aanbetalingen doen om mezelf te redden voor het geval ik overmaten en marge zou hebben. NJ heeft gewoon niet zoveel nodig als een GJ-partij in de buurt van de hoeveelheid marge, dus ik ben niet farmiliar, maar echt met hoeveel ik kan blijven binnen mijn marge gebruik doelen.

Oxrinalmc
01:41,
Je kunt 1 pip uit elkaar kopen als 10 1K-lots, het is als het kopen van een minilot (10K). Er gaat niets boven het zien van al die 10 regels groen op je scherm. De problemen die ik heb, is wanneer ik zie dat ik groen ben om ze te sluiten! Omdat ik een echte scalper ben. Als ik je voor 1 pip kan krijgen, zal ik dat doen. Ik heb vaak moeite met het wachten op 10 of 20 pitten of meer. Dus ik doe mijn best om te handelen terwijl ik weg ben van het toetsenbordscherm, want als ik er niet ben, kan ik ze niet vroeg sluiten. Soms sluit je ze eerder af en voer je een bevel tot rebuy in, alsof je jezelf in de voet schiet. Je wint je winsten dwon en probeert om te rebuyen, maar het daalt soms niet af en vertrekt zonder jou. Toegegeven, het zal al je hogere verlangens beter maken. Maar als u elke partij voor een paar pitten uitkoopt, kunt u gemakkelijk 11-42 of 50 pips krijgen, waarom niet wachten? Ik heb de moeilijkste tijd te wachten. Dus wanneer ik naar bed ga, worden al mijn bestellingen ingesteld, al mijn TP's worden ingesteld of worden wanneer mijn kooporder wordt uitgevoerd wanneer de prijs mijn prijs treft. Dan, wanneer mijn TP hits het verkoopt terwijl ik slaap. Dan sta ik op en tel de pitten. Normaal gesproken ben ik rond 430 AM EDT omdat frankfurt om 2 uur 's morgens en' s morgens om 3 uur 's ochtends is geopend en de meeste verplaatsingen plaatsvinden in de overlappende grote handelscentra en meestal is de meeste movemnet in de eerste 144 minuten van de handel.

Oxrinalmc
03:02,
Ik heb pas een week minder dan een week in NJ gespeeld. Maar zie geen reden waarom ik het 99% van de tijd niet kan verslaan zoals ik normaal GJ krijg. Alles is goed en ik sta elke maand duizenden rente bij elkaar op alle rekeningen. We hebben niet echt 20 pips gekregen, maar ik denk dat we nu weer opveren, in elk geval ga ik NJ scalperen terwijl ik hier ben en waar ik ook ben, ik zal in orde zijn en naar bed gaan om te kijken wat de nacht me brengt. Ik voel me nergens zo bang als vroeger toen ik voor het eerst met GJ begon te handelen zonder stopverliezen. ALLEEN een FREAK gebruikt geen stopverliezen
https://www.aforexa.com/attachments/1529224651.png

Oxrinalmc
04:23,
Ik wachtte om er een voor die prijs voor een tijdje te kopen. Uiteindelijk ging ik kapot en kocht ik er een bij 81,73. NJ lijkt zich vast te houden terwijl GJ wegzakt naar 212.00, wat zou moeten duren. Het lijkt erop dat het een vroege nacht voor mij zal zijn. Er is niet veel nieuws uit dat 701-nieuws.

Oxrinalmc
05:43,
Het ziet er vanavond behoorlijk sterk uit. Het doel is hier de houdbaarheid op lange termijn en de hoofdhuid zoveel mogelijk pitten binnen bereik. We willen altijd een mand vol NJ houden. Slim margebeheer is de sleutel.

Oxrinalmc
07:04,
Het kan zo veel pitten per week zijn. Of het kan een bepaalde procentuele toename van uw accountomvang zijn. Het is niet onbestendig om uw account 100% per maand te verhogen als u eenmaal goed bent. Ik probeer normaal voor 2000 pitten per week. Maar de laatste tijd heb ik alleen de tijd om te dedie om 1000 pitten per week te maken en zelfs dat is een worsteling, want ik krijg niet genoeg tijd om te studeren en mijn bestellingen in te voeren.

Oxrinalmc
08:25,
Stochastics stijgt op RSI is hoger dan 50, macd is overgestoken naar het noorden. We zouden in staat moeten zijn 82.40 door te blazen, zelfs als het 3 pogingen kost.

Oxrinalmc
09:46,
1 Bijlage (s) Lijkt erop dat dingen op pad gaan naar de 120 MIN PSAR is nog niet ingestort maar dat zal wel gebeuren. macd gaat naar boven, maar is nog niet ingeklemd (achterstand indior) de stochastics gaan naar boven en de RSI is meer dan 50 en lijkt op te stijgen. De trend is duidelijk omhoog. We zouden in staat moeten zijn om gemakkelijk terug te gaan naar 82.40 maar misschien hebben we hulp nodig om dat niveau te doorbreken. Ik heb wat Fibs gerend van een paar oude hoogtepunten en dieptepunten. 76,4% staat op ongeveer 82.02 dan zijn we terug naar 82.72 de oude high van 5/30. De afbeelding is deze keer een GIF in plaats van een JPG, omdat het gemakkelijker zou moeten zijn om naar te kijken.
https://www.aforexa.com/attachments/1530368758980352931.jpg

Oxrinalmc
11:06,
Ik krijg nog een of twee knipogen

poblapkre
12:27,
Ik vroeg me af wat er met je was gebeurd, met het aantal berichten dat je uitkeek dacht ik dat je bovenaan de lijst zou staan, maar je op de een of andere manier niet kon vinden. Dus ik zie dat je nu overstapt op NZDJPY. De enige vraag die ik heb is over uw swapbetalingen. Ze zijn ongeveer de helft, niet het dubbele. Tenminste op IBFX. Mogelijk krijgt u meer van uw makelaar, maar de meeste makelaars geven minder rente voor NZDJPY dan voor GBPJPY.

aarok1200
13:48,
Ik vroeg me af wat er met je was gebeurd, met het aantal berichten dat je uitkeek dacht ik dat je bovenaan de lijst zou staan, maar je op de een of andere manier niet kon vinden. Dus ik zie dat je nu overstapt op NZDJPY. De enige vraag die ik heb is over uw swapbetalingen. Ze zijn ongeveer de helft, niet het dubbele. Tenminste op IBFX. Mogelijk krijgt u meer van uw makelaar, maar de meeste makelaars geven minder rente voor NZDJPY dan voor GBPJPY.
Vergeet niet dat 1 lot van GBP gelijk is aan 2,6 lots NZD, en dat is de reden waarom swaps op NJ veel hoger zijn dan GJ voor gelijke bedragen, gelet op de hogere rentevoet die van toepassing is op NZD

Oxrinalmc
15:09,
Maar er zijn maar heel weinig pitten gemaakt. Het leek vandaag de dag veel consolidatie. Er waren een paar pitten te maken in GJ. Maar in principe heb ik een paar NJ gescalpeerd en opnieuw voor dezelfde prijs ge�nvesteerd. Ik verzamelde interesse van 9 cent per 1K partij x 16 @ 5PM rollover.

Oxrinalmc
16:29,
EN voor 1K veel NJ kost slechts $ 1,89 en voor de GJ is dit $ 4,91, dus het vereist BIJNA 3 keer de marge en betaalt de HALF rente voor mij. Waar ik was? HIJ VERBODEN. En een GJ-thread doen op een ander forum. Ik ben net overgestapt naar NJ TEMP. FXSOL geeft het beste voor NJ. LET OP: ik kan 100% rente maken per 21 dagen op basis van mijn marge die ik heb om het vak te houden. Toen heb ik me teruggetrokken. Maar Draw in NJ is niet zoiets als wat het is in GJ. En meer als interesse op NJ is bijna 6 KEER die van GJ! het kost bijna een derde minder en betaalt bijna twee keer zoveel.

Ik vroeg me af wat er met je was gebeurd, met het aantal berichten dat je uitkeek dacht ik dat je bovenaan de lijst zou staan, maar je op de een of andere manier niet kon vinden. Dus ik zie dat je nu overstapt op NZDJPY. De enige vraag die ik heb is over uw swapbetalingen. Ze zijn ongeveer de helft, niet het dubbele. Tenminste op IBFX. Mogelijk krijgt u meer van uw makelaar, maar de meeste makelaars geven minder rente voor NZDJPY dan voor GBPJPY.

Ik vroeg me af wat er met je was gebeurd, met het aantal berichten dat je uitkeek dacht ik dat je bovenaan de lijst zou staan, maar je op de een of andere manier niet kon vinden. Dus ik zie dat je nu overstapt op NZDJPY. De enige vraag die ik heb is over uw swapbetalingen. Ze zijn ongeveer de helft, niet het dubbele. Tenminste op IBFX. Mogelijk krijgt u meer van uw makelaar, maar de meeste makelaars geven minder rente voor NZDJPY dan voor GBPJPY.

Airan
17:50,
Ik heb in het verleden winstgevend zo gehandeld, maar er nooit veel aan gedaan. Ik zou mijn lot nooit helemaal goed kunnen krijgen. Ik zou veel winstgevende transacties hebben, maar aan het einde van de maand heeft het nooit veel bijgedragen. Het is echter vrij stressvrij. Hoe bepaal je jouw kavels? Bijvoorbeeld, op een standaardaccount van $ 25.000, hoeveel loten zou u per entry traden?

Maar er zijn maar heel weinig pitten gemaakt. Het leek vandaag de dag veel consolidatie. Er waren een paar pitten te maken in GJ. Maar in principe heb ik een paar NJ gescalpeerd en opnieuw voor dezelfde prijs ge�nvesteerd. Ik verzamelde interesse van 9 cent per 1K partij x 16 @ 5PM rollover.

Maar er zijn maar heel weinig pitten gemaakt. Het leek vandaag de dag veel consolidatie. Er waren een paar pitten te maken in GJ. Maar in principe heb ik een paar NJ gescalpeerd en opnieuw voor dezelfde prijs ge�nvesteerd. Ik verzamelde interesse van 9 cent per 1K partij x 16 @ 5PM rollover.

Oxrinalmc
19:11,
naar hoofdhuid NJ. Het lijkt altijd alsof het in zo'n strak kanaal zit. Ik haat scalperen voor een pip op 10 cent. Als dit zo doorgaat, begin ik $ 100 per pip te spelen
https://www.aforexa.com/attachments/1530368753.jpg

Oxrinalmc
20:32,
Ik heb de hele week met dezelfde orders gezeten, behalve de onderste een of twee. Ondertussen stuitert GJ bijna 200 pitten, wat voor een uitstekende scalpering zou zorgen. Dus voor nu denk ik dat het met NJ veel langzamer gaat en veel minder wordt verhandeld dan GJ. Het is echter uitstekend voor kapitaalgroei op de lange termijn. Omdat ik al een maand 80% rente win op andere beleggingen. Ik hoef echt geen 100% per 21 dagen met NJ te maken. Maar ik blijf standhouden totdat al mijn verlangens hun TP hebben bereikt of op zijn minst gesloten kunnen worden voor A PROFIT. Ik ben echt een scalpeur in hart en nieren en GJ is een veel winstgevender scalpeer paar voor mij.

Oxrinalmc
21:53,
Maar toen ik grotere balans live-rekeningen handelde, gebruikte ik 10K-lots @ 400: 1 veilig met 10K min. Dit zou moeten werken op een 25K-account als je gebruik maakt van 200: 1 zou je ok moeten zijn. 100: 1 zou erop drukken. Met GJ krijg ik een verlies leider hoog en koop als het naar beneden gaat. Met NJ krijg ik een leider in verlies hoog. Omdat ze zo goedkoop zijn en zo traag bewegen, schaal ik 1 pip af en koop en elke pip die het naar beneden haalt, koop ik. Ik heb een goede 10 1K-lots bij de top op 82.34. Ik heb dus 12 1K-lots boven 82,00. Daarna heb ik 10 pitten ingekort en een nieuwe gekocht. Naarmate ik dichter bij de bodem kom, koop ik soms om de 5 pitten. Ik heb geprobeerd 42 pips TP op elke long te krijgen, maar ik sluit ze al vroeg en nu probeer ik voor TP's van 12 pips, niemand heeft geraakt. Ik weet dat de markt sleept wachtend op FOMC, MAAR niets zal daar veel invloed op hebben. Er is sprake van een stijging van 50 bp tegen september, maar dat is een beetje vroeg. Ik verwacht geen renteverhogingen tot vlak voor Thanksgiving. En als de economie traag is en de detailhandel ernstig lijdt verwacht ik geen renteverlagingen tot het einde van het jaar of volgend jaar. In ieder geval kijken dingen op naar prijsstijgingen op lange termijn in alle JPY-kruisen. Ik heb zoveel als 10.000 pitten per maand gescalpeerd met GJ, maar in NJ maak ik heel weinig pips.

Ik heb in het verleden winstgevend zo gehandeld, maar er nooit veel aan gedaan. Ik zou mijn lot nooit helemaal goed kunnen krijgen. Ik zou veel winstgevende transacties hebben, maar aan het einde van de maand heeft het nooit veel bijgedragen. Het is echter vrij stressvrij. Hoe bepaal je jouw kavels? Bijvoorbeeld, op een standaardaccount van $ 25.000, hoeveel loten zou u per entry traden?

Ik heb in het verleden winstgevend zo gehandeld, maar er nooit veel aan gedaan. Ik zou mijn lot nooit helemaal goed kunnen krijgen. Ik zou veel winstgevende transacties hebben, maar aan het einde van de maand heeft het nooit veel bijgedragen. Het is echter vrij stressvrij. Hoe bepaal je jouw kavels? Bijvoorbeeld, op een standaardaccount van $ 25.000, hoeveel loten zou u per entry traden?

Erik81
23:13,
Hola rmrf, Leuk om je hier terug te zien ... LOL. Dat GJ goed was ... Ik weet zeker dat deze NJ ook ... LOL is.
https://www.aforexa.com/attachments/1530368753.jpg

Oxrinalmc
00:34,
Ik gok erop dat dit niet zo hoog zal worden als verwacht. De gasprijzen zijn gestegen, het graan is op, het voedsel is in het algemeen gestegen, de inflatie is levend en wel. Geld is krap. Dus verwacht een lager dan verwacht aantal dat GJ in het eerste uur maar liefst 100 pips omlaag zal sturen. Koop de dips in en weet dat ze alles zal herhalen wat ze laat zien. Wat NJ betreft, ik hou deze vast en koop meer terwijl het naar beneden valt, maar ik verwacht niet dat USD CC NJ heel erg zal be�nvloeden, maar het zal GJ wel degelijk snel in de ene of de andere richting sturen.

Oxrinalmc
01:55,
19u50 JPY
https://www.aforexa.com/attachments/1530368760490309086.pngHandelsbalans zou ons niet te veel mogen be�nvloeden. Maar het zou tegen ons kunnen ingaan, maar de yen is zwak en zal zich terugtrekken. Kiwi Vraag zal altijd hoger zijn dan Yen zolang er zo'n enorm renteverschil is. Er gaat niets boven het lenen van Yen op 0,5% en het lang kopen en houden van Kiwi @ 7,5%.

Oxrinalmc
03:16,
Ik weet dat ik het doe en ik ben nu bezig mijn uiterste best te doen. Gebruik van marge is 12,32%

Oxrinalmc
04:36,
passend in mijn plannen. Terwijl ik veel kavels vasthoud die veel interesse wekken, ben ik er echt niet in geslaagd om een ??????flinke hoeveelheid scalperen voor winst te maken. Met GJ verdiende ik het grootste deel van mijn geld door manden vol GJ lang te scalperen en vast te houden tegen verschillende prijzen. En houd ze vast tot ze mijn TP-doelen raken. Ik twijfel er niet aan dat de KIWI uiteindelijk zal WINNEN over de yen. En verrassend genoeg zonk de KIWI niet te laag na die recente nieuwsberichten. Dus ik zal mijn KIWI houden en moet teruggaan naar GJ-handel. Dit betekent dat ik helemaal opnieuw moet beginnen met het financieren van een account bij mijn geld en vervolgens doelen stel voor pitten per maand, pitten per week. Ik weet nog niet welke grote kavels ik zal verhandelen, maar die 10 cent per pip lots doe ik het gewoon niet voor mij, denk ik. Maar ik heb bewezen dat het vanaf bijna niets gedaan kan worden en omgezet naar een account, dat het saldo PROFIT is. Dus nu heb ik mijn winst opgesloten in een langzame kiwi die waanzinnig interessant is. Ik denk dat ik te veel tijd aan het handelen besteed, maar het is wat ik echt leuk vind om te doen, de handel is als voetbal voor mij. Maar als ik week na week terugkijk en denk aan de hele tijd die ik handel, aan alle transacties die ik maak en aan mijn winstpercentage, merk ik dat ik als een soort koperswroeging voel waar ik het gevoel heb dat ik al die tijd heb doorgebracht en de laatste tijd zo weinig geld. Uiteindelijk moet u uw transacties tellen en het aantal transacties tellen dat u $ hebt verloren en het aantal transacties tellen waarop u geld hebt verdiend en deze verdelen om uw percentage van de winst op alle transacties te krijgen. Ik zou zeggen dat, afhankelijk van je risico-beloningsratio, 50% een redelijk goed punt is om te zijn. Ik hou niet van de op en neer op 50%. Ik geef er de voorkeur aan om met 99% te stijgen, zelfs als het in kleinere hoeveelheden is. Dus volgende maand ga ik terug naar de handel in GJ, want het is geen leuke posting als mijn enige open handel niets doet. NJ is te langzaam voor mij. Voor mijn eigen plezier MOET IK TERUG NAAR GJ.

Oxrinalmc
05:57,
Het duurt gewoon te lang en vereist te veel wachten. Ik hou er niet van om op die manier te handelen. Het is alsof je naar een honkbalwedstrijd gaat of zoiets, heel saai.