PDA

View Full Version : Trend Hugger-systeem



Adrop3
10:14,
Dit is veruit mijn meest winstgevende systeem en heel eenvoudig.

1. Werkt met alle soorten tijdframes (per uur, 4 uur, dagelijks, wekelijks, maandelijks).

2. Maak een MACD- of OsMA-grafiek met behulp van de volgende parameters:

Snelle EMA 40
Trage EMA 50
Signaal SMA 100

3. De MACD- enof OsMA-waarde zal voor elke prijsbalk veranderen.

4. Gebruik 50 PIP-stop voor alle transacties ...

Koop signaal: Wanneer de huidige prijsbalk MACD of OsMa-signaal groter is dan de vorige prijsbalk MACD of OsMA-waarde

Sell ??????Signal: Als het huidige MACD- of OsMA-signaal van de prijsbalk minder is dan de vorige prijsbalk MACD- of OsMA-waarde

Dat is het. Dit systeem zal de uitvoering van aankopen mogelijk maken op het dieptepunt van een trend en de uitverkoop van verkopen op het allerhoogste punt van de trends ...

Je enige voorkeur zou de tijdlijnen moeten zijn. Als u tijd hebt om de markt dagelijks te controleren, gebruikt u de hourly chart. Als dat niet het geval is, gebruikt u de 4-uurs- of daggrafiek. Hoe groter de tijdlijn, hoe minder transacties.

Ik heb dit systeem succesvol verhandeld met behulp van een grafiek van een uur.

Genieten,

TK

Isaacnoventaydtt
18:56,
Dit is veruit mijn meest winstgevende systeem en heel eenvoudig. 1. Werkt met alle soorten tijdframes (per uur, 4 uur, dagelijks, wekelijks, maandelijks). 2. Maak een MACD- of OsMA-kaart met behulp van de volgende parameters: Snel EMA 40 Langzaam EMA 50-signaal SMA 100 3. De MACD- enof OsMA-waarde zal voor elke prijsbalk veranderen. Koop signaal: Wanneer de huidige prijsbalk MACD of OsMa-signaal groter is dan de vorige prijsbalk MACD of OsMA-waarde Sell Signal: Wanneer de huidige prijsbalk MACD of OsMA-signaal minder is dan de vorige prijsbalk MACD of OsMA-waarde Dat is is. Dit systeem maakt het mogelijk om aankopen te doen op het dieptepunt van een trend en de uitverkoop van verkopen op het allerhoogste punt van trends ... Je zou alleen de tijdlijnen moeten kiezen. Als u tijd hebt om de markt dagelijks te controleren, gebruikt u de hourly chart. Als dat niet het geval is, gebruikt u de 4-uurs- of daggrafiek. Hoe groter de tijdlijn, hoe minder transacties. Ik heb dit systeem succesvol verhandeld met behulp van een grafiek van een uur. Veel plezier, TK
bedankt voor het systeem, kan je wat grafieken plaatsen? bedankt

Adrop3
20:16,
1 bijlage (n)

bedankt voor het systeem, kan je wat grafieken plaatsen? bedankt
Ik heb de GBPJPY-grafiek van ��n uur bijgevoegd die ik momenteel aan het verhandelen ben. Gewoon de pieken verkopen en kopen in de trog. TK
https://www.aforexa.com/attachments/1529224849727520811.pdf

Platha
21:37,
Ik heb de GBPJPY-grafiek van ��n uur bijgevoegd die ik momenteel aan het verhandelen ben. Gewoon de pieken verkopen en kopen in de trog. TK
Je grafiek laat ons niet zien wanneer je een ruil hebt en wanneer je eruit komt. Kun je in plaats daarvan een grafiek posten vanuit je handelsscherm? U geeft ook aan dat het systeem werkt in alle tijdkaders, maar u wijst alleen op elk uur en op een hoger tijdsbestek. Welke paren ruil je? Bedankt voor het antwoorden!

Arratay
22:58,
Ben je altijd op de markt met dit systeem? Gebruik je een crash-SL? Bedankt

carlttdttil
00:19,
Hallo TK, bedankt voor nog een geweldig systeem. Met alle winnende egy's die je het afgelopen jaar hebt laten zien, zou ik denken dat je er vroeg of laat een boek van zou kunnen publiceren
https://www.aforexa.com/attachments/1529224846.pngIk gebruik nog steeds de wekelijkse en dagelijkse systemen, maar misschien probeer ik dit op een aparte kaart. Ik zal het dagelijks proberen om te zien hoe het werkt. Mogelijkheid tot een mooi systeem op langere termijn. Om WHTenn te beantwoorden - je koopt bij de troggen en verkoopt bij de toppen van de MACD- of OsMA-indiors. Redelijk simpel. TK - gebruik je stop en reverses op dit systeem? Het lijkt logisch om dit te doen.

Nels0r
01:39,
Hallo tkimble, erg blij dat je een nieuw egy hebt ontwikkeld, ik weet zeker dat het fantastisch zal zijn, net als de anderen. Ik ben heel, maar heel succesvol, met het wekelijkse scalperen sinds een paar maanden. U verdient mijn respect, mier 1000, bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Maar omdat ik geen indior op mijn egy gebruik, wil ik hier graag wat hulp bij krijgen. Ten eerste, hoe de emas? Id uit te zetten in MT4, maar ik zie geen enkele set-up voor snelle ema, ik zag alleen exponentieel, eenvoudig, gesmeerd en lineair gewogen met dichtbij, open enz., Ook heb ik geen idee over wat osMA is. Ik weet dat klinkt een beetje ridiculos om te vragen, maar geloof het of niet, ik gebruik het weekblad met winstgevende zonder indiors helemaal. Dus als je me hiermee kunt helpen, dan zal ik blij zijn, ik hoop dat ik je niet met domme vragen boor, maar ik heb echt de hulp nodig met dit probleem. Ok, TK, goed gedaan mijn vriend, ga zo door, God zegene je.

carlttdttil
03:00,
Om iedereen te helpen die niet bekend is met OsMA (Oscillator of Moving Averages), plot je dit in MT4 met behulp van de Custom indior-lijst. Het is daar onder, en je sluit gewoon de 3 nummers die TK ons heeft gegeven. Ik kan een foto plaatsen als dit niet duidelijk is.

Adrop3
04:21,
Hallo TK, bedankt voor nog een geweldig systeem. Met alle winnende egy's die je het afgelopen jaar hebt laten zien, zou ik denken dat je er vroeg of laat een boek van zou kunnen publiceren
https://www.aforexa.com/attachments/1529224846.pngIk gebruik nog steeds de wekelijkse en dagelijkse systemen, maar misschien probeer ik dit op een aparte kaart. Ik zal het dagelijks proberen om te zien hoe het werkt. Mogelijkheid tot een mooi systeem op langere termijn. Om WHTenn te beantwoorden - je koopt bij de troggen en verkoopt bij de toppen van de MACD- of OsMA-indiors. Redelijk simpel. TK - gebruik je stop en reverses op dit systeem? Het lijkt logisch om dit te doen.
Mijn verontschuldigingen. Ja, ik gebruik een 50 PIP-stop voor elke transactie ... TK

jorgedsclz
05:42,
systeem klinkt interessant, maar ik ben nog steeds onduidelijk na het plotten van macd en het niet zien van duidelijke signalen om te kopen of te verkopen ... ziet er erg descretionair uit (sp?) Maak een grafiek en geef enkele voorbeelden (natuurlijk wanneer je tijd hebt), dank je !!!

blackdevil666
07:03,
Visueel is het erg leuk. Conceptueel, hoe zou het moeten werken? I.E., waar kwam je met de instellingen?

Nels0r
08:23,
Heel erg bedankt pidgeon, ik weet dat het stom is, maar ik wist het niet, daarom zijn wij haar met vrienden zoals jij, gewoon om anderen te helpen, ok�, probeer dit eens en laat het je weten, bedankt TK en alle vrienden op dit forum . God zegene jullie.

rodica93
09:44,
1 Bijlage (s) TKimble, Uw bijdragen worden altijd op prijs gesteld. Bedankt voor dit nieuwe systeem. Vraag bij een inzending: De bijgevoegde afbeelding lijkt een goede ingang te tonen, maar dan een afname van ongeveer 165 pips, terwijl de MACD en OSMA hun downtrends voortzetten. Opmerkingen? Nogmaals bedankt.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/1070-dollar-hit-weak-data.html

rodica93
11:05,
Ik vind het geweldig als ik dat doe! HaHa. Het antwoord is dat je onderaan de trend moet kopen en bovenaan moet verkopen. Deze specifieke foto toont de onderkant van de trend, die geen plaats is om te kopen! Nogmaals bedankt voor een geweldig systeem.

TKimble, uw bijdragen worden altijd op prijs gesteld. Bedankt voor dit nieuwe systeem. Vraag bij een inzending: De bijgevoegde afbeelding lijkt een goede ingang te tonen, maar dan een afname van ongeveer 165 pips, terwijl de MACD en OSMA hun downtrends voortzetten. Opmerkingen? Nogmaals bedankt.

TKimble, uw bijdragen worden altijd op prijs gesteld. Bedankt voor dit nieuwe systeem. Vraag bij een inzending: De bijgevoegde afbeelding lijkt een goede ingang te tonen, maar dan een afname van ongeveer 165 pips, terwijl de MACD en OSMA hun downtrends voortzetten. Opmerkingen? Nogmaals bedankt.

Adrop3
12:26,
Visueel is het erg leuk. Conceptueel, hoe zou het moeten werken? I.E., waar kwam je met de instellingen?
Veel late uur prototypes ... TK

blackdevil666
13:46,
Dat is de beste manier. Goed genoeg. Bedankt voor je werk hieraan. Ziet er goed uit op dit punt. Ik denk dat ik het zal proberen te gebruiken als een bevestiging van mijn andere systeem.

Arratay
15:07,
Om iedereen te helpen die niet bekend is met OsMA (Oscillator of Moving Averages), plot je dit in MT4 met behulp van de Custom indior-lijst. Het is daar onder, en je sluit gewoon de 3 nummers die TK ons heeft gegeven. Ik kan een foto plaatsen als dit niet duidelijk is.
U hebt de aangepaste lijst niet nodig. Het staat onder de standaard indior-lijst. Het heet Moving Average of Oscillator

rroldan
16:28,
Ik vind het geweldig als ik dat doe! HaHa. Het antwoord is dat je onderaan de trend moet kopen en bovenaan moet verkopen. Deze specifieke foto toont de onderkant van de trend, die geen plaats is om te kopen! Nogmaals bedankt voor een geweldig systeem.
Dat is niet de manier waarop ik de koop- en verkoopsignalen begreep, carmal. Hij zegt om te kopen in de trog, verkopen op de top. Zie de blauwe lijn over de MACD-balken? Ik denk dat dit betekende dat zolang de macd-trends ��n kant op gaan, het dan in een verkoop is ... als ze eenmaal omhoog gaan, is het een koop. In dat geval had elk signaal in uw grafiek winstgevend kunnen zijn. Trouwens, hoe ben je bij die kleurrijke OsMA indior gekomen?

blackdevil666
17:49,
Trouwens, hoe ben je langs die kleurrijke OsMA indoor gekomen?
Ja, ik vind de jouwe leuker dan de standaard. Hoe zit het ermee om ons in de haak te slaan?

rodica93
19:09,
2 Bijlagen) Dat zou kunnen zijn ... Hier is het overdekte.

Dat is niet de manier waarop ik de koop- en verkoopsignalen begreep, carmal. Hij zegt om te kopen in de trog, verkopen op de top. Zie de blauwe lijn over de MACD-balken? Ik denk dat dit betekende dat zolang de macd-trends ��n kant op gaan, het dan in een verkoop is ... als ze eenmaal omhoog gaan, is het een koop. In dat geval had elk signaal in uw grafiek winstgevend kunnen zijn. Trouwens, hoe ben je bij die kleurrijke OsMA indior gekomen?

https://www.aforexa.com/attachments/1529224856189140523.ex4
https://www.aforexa.com/attachments/1529224862608606396.mq4

kokeoke
20:30,
Ik heb nu eigenlijk een beetje geld verloren, dus mijn winstfactor is veel dichter bij 1. (Ergens rond 1,3: 1 dus voor elke dollar die ik verlies, ik maak $ 1,30) Ik merkte dat de handel omhoog gaat in massale 100-200pip winst, dan draait helemaal rond en raakt de stoploss, dus ik stop een TP van 100. We zullen zien wat er gebeurt.
OK. Ik ga het instellen op 120 pips, profit en 75 pip stop loss en 75 pip trailing stop en kijk hoe dat uitpakt. Parijs

carlttdttil
21:51,
Twee dingen ... als je dit op een groter tijdsschema ruilt, zeg dan dagelijks, dan is 100-200 pips niet enorm. Het is normaal voor een dag werk voor veel paren. Ten tweede, als je wilt dat dit een trendvolgend systeem is, dan zou je eigenlijk helemaal geen TP willen instellen. Je komt uit wanneer de trend zich omkeert (met OsMA of een andere indior) of wanneer hij je trailing SL raakt. Een TP druist in tegen de regel dat winstgevende transacties worden uitgevoerd ... ja?

kokeoke
23:12,
Twee dingen ... als je dit op een groter tijdsschema ruilt, zeg dan dagelijks, dan is 100-200 pips niet enorm. Het is normaal voor een dag werk voor veel paren. Ten tweede, als je wilt dat dit een trendvolgend systeem is, dan zou je eigenlijk helemaal geen TP willen instellen. Je komt uit wanneer de trend zich omkeert (met OsMA of een andere indior) of wanneer hij je trailing SL raakt. Een TP druist in tegen de regel dat winstgevende transacties worden uitgevoerd ... ja?
Goede puntduif. Ik heb de instellingen opnieuw verplaatst omdat ik geen ruil heb gehad sinds ik veranderingen begon aan te brengen omdat het in een lange downtrend zit sinds ik me uit de 50 pips heb gehaald. Ik verander het om geen winst te nemen, 50 pip stop loss en een TS van 120. Ik handel in de hourly chart, hetzelfde is teakable. Parijs

Anna1346
00:33,
Ik had geen simpele EA's, sorry. Ik zal echter wel zeggen dat dit systeem altijd winstgevend was. De volatiliteit van de markt is toegenomen sinds het oorspronkelijke systeem werd vrijgegeven, dus dit systeem moet worden aangepast (verander de 40, 50, 9 parameters, etc.)
en mag ik vragen wat zijn de aanpassingen die u hebt gemaakt? Bedankt, Zen

nuri1995
01:53,
en mag ik vragen wat zijn de aanpassingen die u hebt gemaakt? Bedankt, Zen
Verander de lotgrootte naar 0,1 lots tijdens nieuws = D Alles wat ik doe is mijn risicoprofiel veranderen. Er wordt meer geld toegewezen aan de handel in nieuwsartikelen en minder geld aan de trendingranging-typehandel.

bazokazo1996
03:14,
Hallo jongens Na het lezen en opnieuw lezen van deze thread vroeg ik me af waar de 'veteranen' van deze thread zich bevinden (Daemien, Petersurrey, Yezbick, Skyline, Ur, Bullrock, Toti1972, Piprage, Ryanmel, Driftwood, Hoss, Forexdude, Hondakoron, Grajo, JeremyA, MillerHighLife, U2DaMax, BHoliday, Coolshades enz. Is het systeem de afgelopen 18 maanden succesvol geweest?

nuri1995
04:35,
Het systeem verdient ongetwijfeld geld, maar net als bij de meeste systemen gratis op FF, moet je weten waar het systeem goed gedijt en moet je ervoor zorgen dat het systeem in zijn element zit. Alle systemen van tKimble vereisen een sterk beproefde trend om geld te verdienen. Vermijd dus paren of andere situaties waarin het zich uitstrekt. Deze is vergelijkbaar met het OzFx-systeem, maar streeft naar langere (3-weekse) trends.

bazokazo1996
05:56,
Bedankt RR voor een andere link. Veel leesvoer om me het weekend bezig te houden
https://www.aforexa.com/attachments/1530788801.jpgIan

bazokazo1996
07:16,
Hallo RR En het bepalen van de verandering van bereik naar een trending markt is de miljoen dollar vraag die ik nog nooit een bevredigend antwoord heb gezien op Ian

nuri1995
08:37,
Visueel bepalend trending vs ranging is eenvoudig. Het moeilijke deel is om dat in een systeem te implementeren
https://www.aforexa.com/attachments/1530788801.jpg

bazokazo1996
09:58,
Hallo RR Sorry bedoeld voor het voorspellen van de verandering van trend naar bereik en omgekeerd

nuri1995
11:19,
Het is eenvoudig genoeg om de verandering te bepalen van te trending. Kijk maar naar een standaard regenboog

bazokazo1996
12:40,
Je bent me kwijt
https://www.aforexa.com/attachments/1530788801.jpg....regenboog??

nuri1995
14:00,
https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/533-add-time-password-mt4-indiors.html

bazokazo1996
15:21,
Nog meer bedtijdweekendstudie. Maar elk systeem dat ik heb gezien, en er zijn enkele goede dingen over, werkt ofwel in 'het bereik' of tijdens trending. Maar het is de verandering die elk systeem prikt. Zeg je dat de regenboog je 'de knipoog' zal geven met betrekking tot welk systeem om te gebruikentrending?

nuri1995
16:42,
Het is geen perfecte oplossing, maar het is de beste die ik heb.

bazokazo1996
18:03,
Proost RR

Samdl
19:23,
http://imageshack.usDus in het bovenstaande zou ik kopen omdat de balk groter is dan die ervoor, toch?

carlttdttil
20:44,
Nee, u gaat terug naar pagina 1 en leest de eerste 5 pagina's van deze thread. en gebruik ook de OsMA kleurindior, niet de standaardindior. Het staat op post # 29. Momenteel gebruik ik deze indior met een aantal andere, het neigt ertoe om trends een beetje te leiden.

Alejandro1991
22:05,
Hoi, Zo eenvoudig als dit egy is, ik begrijp het niet echt. Kunt u uitleggen: De huidige prijsbalk MACD is groter dan de MACD-waarde van de vorige prijsbalk. Verwijst dit naar het histogram? Waar zou u uw TP plaatsen?

k4intraderhopkxil.es
23:26,
Ik heb dit in een eerdere post misschien verkeerd gelezen, maar ik dacht dat je niet tegelijkertijd een stop-loss en een trailing stop kon zetten op Ron's EA - ik dacht dat het een ofof type situatie was.