PDA

View Full Version : Welke makelaar zou in deze situatie goed werken?



Rafcool
22:39,
Hier is mijn situatie. Ik wil een scalperende EA bouwen. Ik heb het nog niet gecodeerd, want ik wil zeker weten dat het platform waarin ik het codeer compatibel is met de broker die ik gebruik.

Dit is wat ik nodig heb:

1. ECN of straight-through-proces sinds ik scalpeer en ik wil niet worden afgesloten omdat ik dit doe.

2. De mogelijkheid om een ??????EA op hun platform te bouwen. Ik wil het gratis kunnen doen. De enige andere geautomatiseerde handelspakketten die ik heb gezien, zoals NinjaTrader, kosten ongeveer $ 1K en ik denk niet dat ze het waard zijn als ik hetzelfde kan doen op MT4. Heb ik ECN-brokeropties met MT4-compatibiliteit?

3. Lage spreads op 1-3 valuta's. Ik ga niet elke valuta onder de zon ruilen. Ik ben misschien wel goed met het implementeren van het systeem op slechts ��n valuta. Het systeem zal voldoende signalen produceren. Dus misschien is er een makelaar die bekend staat om zijn belachelijk lage werkelijke spreads op een enkele valuta? Ik zou graag het systeem op 2-3 valuta-paren willen implementeren, afhankelijk van de correlatie, maar als ik het systeem zodanig moet aanpassen dat ik denk dat de spread de prestaties be�nvloedt, zal ik er geen last van hebben.

4. Lage eerste storting van $ 1K of minder. Ik geloof niet in back-testen of testen doorsturen naar een demo-account. Ik ben bereid om $ 1k op mijn systeem te gooien om te zien of het werkt. Ik geloof dat het zal gebeuren, maar alleen de echte wereldhandel zal het leren, afhankelijk van het slippen en het opnieuw citeren van de makelaar geeft me.

Dat zijn de vereisten voor nu. Als er een grote makelaar is die dit kan accommoderen, zou ik ze duidelijk de voorkeur geven aan kleine emmers.

Eventuele suggesties?

Rafcool
00:07,
Ik geloof niet dat MB MT4 ondersteunt. Het systeem werkt alleen als het geautomatiseerd is, omdat het veel te snel werkt voor een mens om bij te blijven. Het is erg belangrijk om een ??????geautomatiseerd systeem op de makelaar te kunnen uitvoeren. Ik denk dat ik moet zeggen dat de absolute noodzaak van de makelaar is dat ze scalping toestaan ??????en een platform hebben waar ik een geautomatiseerde handelaar in kan bouwen. Het hebben van .5 spreads is niet noodzakelijk. Het systeem zou moeten werken, zelfs als de spreads 2-3 pips zijn. Alles daarover en het zal werken, maar niet zo succesvol als ik zou willen. Het wordt moeilijker om die winnende trades te sluiten. Verandert dat je antwoord?

anakince
01:27,
SOL
Shit outta luck

lucas
02:48,
permanentjaun, Ikon-Royal voldoet aan uw criteria. Ze hebben spreads van ECN-formaat, MT4, en ze laten scalperen toe (ik heb ze gevraagd). Slechts $ 1000 om te beginnen en ze hebben mini-loten.

specster
04:09,
Ik heb gehoord dat PFG forex MT4 krijgt en ze zijn redelijk in de buurt van een ECN met lage spreads.

Oxriettaa98
05:30,
Ik heb gehoord dat PFG forex MT4 krijgt en ze zijn redelijk in de buurt van een ECN met lage spreads.
deze jongens bieden mt-4 door middel van pfg forex ik denk dat ze een ib voor hen zijn, ze rekenen wel comm
http://www.spottraderfx.com

Rafcool
06:50,
Ik denk dat ik MB Trading ga proberen, omdat ze een echte ECN zijn. Ik kan snel $ 180 investeren om het NinjaTrader-platform te gebruiken om de handel te automatiseren. Nu moet ik de ervaring van mensen daarover lezen. Oiy. Als iemand een link naar een thread heeft die makelaars rangschikt over welke accountgrootte je hebt, zou dat geweldig zijn. Op dit moment kan ik bijvoorbeeld een account openen bij MB Trading voor $ 400. Zodra het account $ 7500 bereikt, kan ik een account openen bij HotspotFX en zouden ze beter kunnen handelen met dan MB. En zodra ik $ 50K heb geslagen, zijn er makelaars beschikbaar en waarom zijn ze beter? 100K? $ 250K? enz. TIA. Mat

Oxrcopolttoy
08:11,
Waarom denk je dat PFG een ECN is en op welk PFG-platform heb je het?