PDA

View Full Version : Liquidity providers en nieuwshandel



juliocokte
07:59,
Ik weet niet zeker of dit onderwerp tot het Broker Discussion Forum behoort of al besproken was.
Ik kan # 8217; t vind een antwoord waarom Liquidity Providers don # 8217; t zoals News traders. Of meer specifiek: ze houden niet van traders die binnen enkele seconden transacties openen en afsluiten. Iemand heeft me verteld dat ze geen tijd hebben om zichzelf te bedekken en dat ze geld verliezen, maar dat ze het niet in detail hebben uitgelegd. Waarom verliezen ze in dit geval geld?
Ik heb het niet over marketmaker-makelaars. Ik heb het over echte ECNSTP-makelaars die meestal nieuws (en vergelijkbare) handelaren verwelkomen, maar hun Liquidity Providers niet ...
Wat is het verschil voor lp's als ik deelneem aan een ruil en:
- exit binnen een seconde (wat niet OK is voor hen) in vergelijking met
- verlaat de transactie na twee minuten (wat voor hen in orde is)

Ik waardeer elke mening.
Dank je.

pablodubra
19:35,
Ik weet niet zeker of dit onderwerp tot het Broker Discussion Forum behoort of al besproken was. Ik kan geen antwoord vinden waarom Liquidity Providers niet van nieuwstraders houden. Of meer specifiek, ze houden niet van traders die binnen enkele seconden transacties openen en afsluiten. Iemand heeft me verteld dat ze geen tijd hebben om zichzelf te bedekken en dat ze geld verliezen, maar niet in detail hebben uitgelegd. Waarom verliezen ze in dit geval geld? Ik heb het niet over marketmaker-makelaars. Ik heb het over echte ECNSTP-makelaars die meestal nieuws (en soortgelijke) handelaren verwelkomen, maar hun ...
Hallo zosoforever Er is zo'n hoge concurrentie tussen makelaars nu dat ik echt denk dat elke fatsoenlijke echte ECNSTP-makelaar moet kunnen inspelen op nieuwshandelaren. Dit is wat IC Markets op hun website zeggen:
https://bit.ly/2JxJVBfAangezien ze specifiek scalpers noemen, zou ik zeggen dat ze geen probleem hebben met nieuwshandelaren. De markt is de afgelopen jaren veel geavanceerder geworden.

juliocokte
20:55,
{quote} Hallo Er is zo'n hoge concurrentie tussen makelaars nu ik echt vind dat een fatsoenlijke echte ECNSTP-makelaar in staat moet zijn om te voorzien in nieuwshandelaren. Dit is wat IC Markets op hun website zeggen:
https://bit.ly/2JxJVBfAangezien ze specifiek scalpers noemen, zou ik zeggen dat ze ...
Hallo tradesimply bedankt voor je bericht. Ik ben het met je eens dat de meeste fatsoenlijke ECNSTP-makelaars nieuwshandelaars verwelkomen (ook scalpelaars, arb). Eigenlijk veronderstellen ze gelukkig te zijn wanneer handelaren geld verdienen. Het komt niet uit hun zak en handelaren blijven bij hen en mogelijk om het volume van de handel en hun commissie te vergroten. Liquiditeitsverschaffers (banken) zijn echter niet echt ge�nteresseerd dat handelaren geld verdienen, althans en zeker in snelle handel. Dit zou ik willen verduidelijken. Gisteren had ik met drie van mijn makelaars een enorme ontsporing (USDCAD-handel), maar een van hen heeft me voor nog eens 31 pips uitgegleden. De huidige prijs was ver verwijderd van de geactiveerde prijs, wat overduidelijk oplichterij was. Ze wisten niet dat mijn software elke millimeter nauwkeurig opslaat met de prijs en tijd. Broker gaf eerlijk toe dat hij geloofde dat zijn LP me probeerde te ontmoedigen van snelle handel. Bedankt

pablodubra
22:16,
Dat is vreselijke ontsporing! Ik had niet gedacht dat er zoveel dingen gebeurden deze dagen! Omdat er meerdere lp's worden gebruikt, kunnen er zeker verschillende lp's worden gebruikt voor uw in- en uittreding. Daarom weet elke individuele LP niet of je een positie hebt ingenomen gedurende 1 seconde of 1 minuut ... Of blaf ik de verkeerde boom in?

juliocokte
23:37,
Dat is vreselijke ontsporing! Ik had niet gedacht dat er zoveel dingen gebeurden deze dagen! Omdat er meerdere lp's worden gebruikt, kunnen er zeker verschillende lp's worden gebruikt voor uw in- en uittreding. Daarom weet elke individuele LP niet of je een positie hebt ingenomen gedurende 1 seconde of 1 minuut ... Of blaf ik de verkeerde boom in?
Als je geen nieuws ruilt, vermijd je waarschijnlijk om in die tijd te handelen en daarom weet je niet wat er aan de hand is. Je bent natuurlijk erg slim en je merkte iets heel belangrijks: makelaars gebruiken feed van meerdere LP's, die eerst naar aggregator gaat en van daaruit naar handelaars in Metatrader (ook in de meeste gevallen met betere kwaliteit naar FIX-traders). Daarom handelen we tegen 10-15 banken zonder te weten welke, met grote waarschijnlijkheid om een ??????transactie met ��n bank te openen en deze met een andere te sluiten. In de zaak van mijn vrijdag met een van mijn makelaars, wilde GEEN van deze 10-15 banken mijn bestelling vullen met een betere prijs die ze beschikbaar hadden in 4 gelegenheden (geloof me, ik kan je het logboek laten zien en mijn dezelfde bestellingen waren goed gevuld) met 2 van mijn andere makelaars). Ook mijn verkooporder was gevuld met slechts 1,9 pip boven de onderkant van 72 pip move in plaats van 30 pipes erboven, haha ??????!! Betekent dit niet dat banken samenwerken? Of is mijn tussenpersoon betrokken? Ik ben niet alleen nieuwsgierig, ik wil dit probleem verduidelijken om verliezen te voorkomen en om mijn egie te blijven verhandelen zonder de grootste, de krachtigste banken in de wereld te bestrijden.

pablodubra
00:58,
Ja je hebt gelijk. Ik ruil geen nieuws!
https://www.aforexa.com/attachments/1546614240.pngIk ben een vrouw ...

pablodubra
02:18,
{quote} In de zaak van mijn vrijdag met een van mijn makelaars wilde geen van deze 10-15 banken mijn bestelling vullen met een betere prijs die ze in 4 gelegenheden beschikbaar hadden (geloof me, ik kan je het logboek en mijn dezelfde bestellingen tonen) waren behoorlijk gevuld met 2 van mijn andere makelaars).
Werkelijk? GEEN? Dat is gekheid!

juliocokte
03:39,
{quote} Echt waar? GEEN? Dat is gekheid!
Ik wacht nog steeds op het antwoord van de makelaar. Ze onderzoeken ...

pablodubra
05:00,
Laat ons weten hoe je verder komt ...
https://www.aforexa.com/attachments/1546614240.png

carluu98
06:21,
Weet iemand hoe het nieuws moet worden verhandeld als een andere manier om straddle-egie te gebruiken?

juliocokte
07:42,
Weet iemand hoe het nieuws moet worden verhandeld als een andere manier om straddle-egie te gebruiken?
Hallo Mr.Syed, ik weet het echt niet. Uw vraag is echter niet iets dat ik hier graag zou willen bespreken. Waarschijnlijk zal de titel van deze thread anders zijn. Post 1 legt alles uit. Dankje

carluu98
09:02,
{quote} Hallo, ik weet het echt niet. Uw vraag is echter niet iets dat ik hier zou willen bespreken. Waarschijnlijk moet de titel van deze thread anders zijn, maar Post 1 legt alles uit. Dankje
helpt VPS slippage tijdens nieuws te minimaliseren? thnkx

juliocokte
10:23,
{quote} helpt VPS slippage tijdens nieuws te minimaliseren? thnkx
Nee