PDA

View Full Version : Stochastisch systeem



Sleepyoxn91
15:36,
1 Bijlage (s) Ik wilde een systeem delen dat ik gebruik en dat behoorlijk goede signalen geeft.

Je moet er een beetje aan wennen en wat patronen leren, maar ik denk dat als het de juiste manier is, het behoorlijk winstgevend kan zijn.

Ik ben hier slechts soms, dus wees niet boos als ik niet meteen antwoord.
Ik ben ook nogal lui dus wees niet te verbaast.

maak een grafiek met stochastische 80,3,3 sluitensluiten, exponentieel, hetzelfde met 35,3,3.

De 80 is langzamer en geeft de belangrijke signalen, 35 kunnen worden gebruikt om opnieuw in een bepaalde trend te komen.

u kunt zigzagpointer ook gebruiken als extra bevestiging, maar geeft soms valse signalen. ik test het momenteel zelf.

laten we zeggen dat eur usd naar beneden gaat, je wacht tot de 80 stoch onder de 20-lijn gaat en dan wanneer het weer een back-up maakt, heb je een koopsignaal. het gaat bijna altijd terug naar de 20 regel en gaat dan terug (of omlaag van 80 lijnen), als het opnieuw kruist, wordt de trend hervat.
Het komt voor dat de stoch de hele tijd onder de 20-lijn is, dan heb je heel goede weerstands- en ondersteuningslijnen, waarmee je kunt traden.
Als voorbeeld 80 onder de 20-regel omhoog gaat om deze over te steken, maar wordt afgewezen, is de swing-hoogte de 20-niveau en weerstand en kan deze worden gebruikt als een stop.
het werkt goed op 4 uur en 1 uur en voor zeer lange termijn op wekelijks en maandelijks, maar het is discretionair en het is belangrijk om de algemene trend te kennen en niet te hebberig te worden.

wanneer de staak de 80 of 20 lijn kruist, voer dan in op de pauze van de volgende kaars in welke richting de breuk zich voordeed, stop zou de laatste kaars hooglaag zijn of hooglaag zwaaien.

wanneer een trend goed ingeburgerd is, breekt de stoch soms de lijn, kan de prijs enkele pitten in de goede richting bewegen, maar keert dan om. stop en keer terug in vorige richting, omdat de kans groot is dat de trend zich voortzet.
kijk ook uit naar 50 lijnen in stoch, het is vaak een weerstandslijn en keert daar om.
dit systeem kan een goed inzicht geven in weerstand en ondersteuningslijnen, maar zoals ik al zei, heeft het wat tijd nodig om het goed te gebruiken.


https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/1252-trading-simple-1-2-3-a.html