PDA

View Full Version : 21/50 voortschrijdend gemiddelde combo



elderico
08:47,
1 Bijlage (n) Ik ruil trades tegen deze twee gemiddelden vanaf enige tijd met consistentie. Regels zijn eenvoudig: wacht maar tot de prijs trekt tegen de twee gemiddelden. Plaats een bestelling (lang of kort) en plaats je stop bij de laatste zwaai hoog of laag. Je kunt ervoor kiezen om je stop op het hoogstelaagste gemiddelde te zetten, maar je moet oppassen dat je niet te ver weg bent van je inzending.

Ja, omdat bij elke trendvolgende techniek je met zweepslagen te maken krijgt. Wat ik doe is het juiste geldbeheer gebruiken en als de dag schokkerig is, stop ik gewoon.

De grafieken die ik hier heb is een transactie die ik vandaag op 26/10/2010 nam. De terugtrekking was op de een of andere manier een beetje verwijderd van de gemiddelden, maar mijn risico-opbrengst was voldoende voor die handel. Ik ga uit wanneer de prijs binnen de opening van de gemiddelden gaat. Ik kijk voor risico en beloning van 2: 1. Soms is meer, soms is minder.

Dit is een heel simpele zaak, geen gevolg. Het idee is niet om de voortschrijdende gemiddelden te verhandelen, maar de prijs in relatie tot de gemiddelden.

21/50 en ik zou zeggen dat 200 een van de meest gebruikte gemiddelden zijn in alle markten. Zoals je weet is er geen heilige graal maar het werkt tenminste.

Opmerking: de verticale rode lijn is het begin van de New York-sessie (8:00 AM.)

https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/537-alert-stm_oscillator-mq4.html

mcantinjforex
16:43,
Ik ruil trades tegen deze twee gemiddelden van tijd tot tijd met consistentie. Regels zijn eenvoudig: wacht maar tot de prijs trekt tegen de twee gemiddelden. Plaats een bestelling (lang of kort) en plaats je stop bij de laatste zwaai hoog of laag. Je kunt ervoor kiezen om je stop op het hoogstelaagste gemiddelde te zetten, maar je moet oppassen dat je niet te ver weg bent van je inzending. Ja, omdat bij elke trendvolgende techniek je met zweepslagen te maken krijgt. Wat ik doe is het juiste geldbeheer gebruiken en als de dag schokkerig is, stop ik gewoon. De grafieken die ik hier heb is een transactie die ik heb gedaan ...
MA's zijn goed als RS maar hun bruikbaarheid is relatief ten opzichte van TF.

elderico
18:03,
MA's zijn goed als RS maar hun bruikbaarheid is relatief ten opzichte van TF.
Ja. Ik koos 5 minuten. Niet te snelniet te langzaam naar mijn smaak.

diegule
19:24,
Hoe lang heb je dit verhandeld? Als u naar uw bijlagen kijkt, ziet het eruit alsof u net bent begonnen? Natuurlijk werkt het vandaag geweldig omdat het trending is .. wat gebeurt er als het niet trending is? Dat is het enige dat ik niet leuk vind aan MAS, ik heb niet geleerd hoe je buiten moet blijven tijdens congestie!

elderico
20:45,
Hoe lang heb je dit verhandeld? Als u naar uw bijlagen kijkt, ziet het eruit alsof u net bent begonnen? Natuurlijk werkt het vandaag geweldig omdat het trending is .. wat gebeurt er als het niet trending is? Dat is het enige dat ik niet leuk vind aan MAS, ik heb niet geleerd hoe je buiten moet blijven tijdens congestie!
Ik gebruik Oanda. Ik heb metatrader-diagrammen alleen voor illuion. Ik handel dit al sinds april dit jaar. Ja, ik heb al over zweepslagen gesproken. Het zal gebeuren. Er is geen manier om buiten te blijven. Wat ik doe, is gewoon handelen, want niemand weet hoe de dag zal verlopen. Mijn vuistregel is het volgende: twee verliezen op een rij en ik stop gewoon. Ik houd mijn ogen op de onderste regel.

loxnuh
22:06,
Hallo, ik heb soortgelijke ttading-principes overwogen, maar het probleem dat ik heb is. Hoeveel van een terugtrekking neem je voor de enterie? Op je kaart staan ??????nog een aantal pull-backs maar je hebt ze niet getikt! Waarom? sasa

elderico
23:26,
Hallo, ik heb soortgelijke ttading-principes overwogen, maar het probleem dat ik heb is. Hoeveel van een terugtrekking neem je voor de enterie? Op je kaart staan ??????nog een aantal pull-backs maar je hebt ze niet getikt! Waarom? sasa
je kunt ze waarschijnlijk allemaal nemen. Ik geef de voorkeur aan de eerste frisse pullback.

jhokyoxzas
00:47,
10MA en 20MA 30MA zijn goed voor zeer korte termijn, maar ik vind ze minder betrouwbaar als ze een gouden kruis doen op de 200MA. Dit betekent dat ik niet denk dat ze goed zijn in het medium - langere zin (maanden).

chappie
02:08,
dit is eigenlijk een geweldige methode (ik gebruik een vergelijkbare methode), ik zou graag zien dat Noobs het test! naalden om te zeggen dat dit werkt op elk tijdsbestek en elke markt (niet alleen forex
https://www.aforexa.com/attachments/1529226365.png)

migwl20
03:29,
Ik ruil trades tegen deze twee gemiddelden van tijd tot tijd met consistentie. Regels zijn eenvoudig: wacht maar tot de prijs trekt tegen de twee gemiddelden. Plaats een bestelling (lang of kort) en plaats je stop bij de laatste zwaai hoog of laag. Je kunt ervoor kiezen om je stop op het hoogstelaagste gemiddelde te zetten, maar je moet oppassen dat je niet te ver weg bent van je inzending. Ja, omdat bij elke trendvolgende techniek je met zweepslagen te maken krijgt. Wat ik doe is het juiste geldbeheer gebruiken en als de dag schokkerig is, stop ik gewoon. De grafieken die ik hier heb is een transactie die ik heb gedaan ...
wp3vv, Wilt u uw exitproces nader toelichten? (... prijs om te trekken ...? stop bij laatste swing ...?) Ik ben een fan van voortschrijdende gemiddelden, maar mijn ervaring is behoorlijk wisselvallig geweest. Ik ben niet echt een programmeur, maar wil graag samen proberen een EA te kasseien. Veel dank ...

arnau9
04:49,
Hallo jongens ... Ik heb een voortschrijdend gemiddelde gebruikt met een eenvoudig prijsactiesysteem voor soms nu en het is consistent en winstgevend. Ik zou willen dat we ervan genieten en het gebruiken om onze handel te veranderen. Zou graag willen weten of iemand er interesse in heeft, zodat we kunnen beginnen

koldooxn
06:10,
ik ben binnen

Any3
07:31,
Hallo jongens ... Ik heb een voortschrijdend gemiddelde gebruikt met een eenvoudig prijsactiesysteem voor soms nu en het is consistent en winstgevend. Ik zou willen dat we ervan genieten en het gebruiken om onze handel te veranderen. Zou graag willen weten of iemand er interesse in heeft, zodat we kunnen beginnen
Ik ben ook in!

julengreen
08:52,
Zijn de 21 en 50 bewegende gemiddelden EMA of SMA?