PDA

View Full Version : Idyllische handel



chkpac
10:03,
1 Bijlage (s) Dit is een systeem dat ik nu al een paar weken gebruik en ik heb besloten om het te delen met de FF-community.

Eerst een beetje achtergrond.

Ik handel nu een paar jaar en ben voor het grootste deel break-even-handelaar geweest. Ik ben het grootste deel van het jaar een metselaar, maar boek regelmatig kleine winsten elke dag. Dan heb ik een week waarin ik in een grimmige, krankzinnige idioot verander en de meeste winsten van de jaren teniet doe. Aan het eind van het jaar ben ik ongeveer waar ik begonnen ben.

Dus dit jaar zwoer ik om een ??????systeem te ontwikkelen dat me in staat stelde om meer winstgevende dagen te hebben tijdens mijn metselen, terwijl ik tegelijkertijd duidelijke signalen gaf om te STOPPEN met handelen toen ik mijn waanzinnige cyclus inging.

Ga naar mijn idyllische handelsmethode. Ik denk dat dit systeem het PIJNLIJK duidelijk maakt als er geen handel is, zodat ik rustig kan zitten wachten op een signaal.

Platform: Metatrader 4

Gebruikte statieven: AMA geoptimaliseerd, # 4X3 Semafor Alert, NonLagMA (55), SDX-TzPivots_v5,

Tijdschema: 5 minuten

Risiconiveau: laag

Dit is een zeer visueel systeem, dus we zullen op zoek zijn naar een visuele bevestiging van prijsactie. Ik gebruik draaipunten als ondersteuning en weerstand, dus ik ben vooral ge�nteresseerd in prijsbewegingen rond spilniveaus.

Reglement:

Wacht tot de prijs een spilniveau bereikt en zoek naar een starburst - erop wijzend dat een swing low of een lage marktstructuur op zijn plaats is.

Bij lange ingangen: de prijs verschuift (omhoog) van het spilniveau en de No-Lag MA is groen. Bevestiging om lang te gaan, is een blauwe stip die op de adaptieve MA is geschilderd. Zodra de balk met de blauwe stip SLUIT. Voer lang in. De stop zal 1 pip onder NoLag MA zijn maar niet meer dan 21 pips.

Voor korte ingangen: de exacte inverse van lange ingangen alleen zoeken we een rode stip om te schilderen om een ??????korte positie te openen.

Beheer van Open Transacties: Stel aanvankelijk het doel in voor het aanvankelijke risico van 2x. Zodra u een gevoel voor het systeem ziet, kijken kaarsen en als een stier kaars vormt, gebruik dan de adaptieve MA als een volgende stop.

Zodra de prijs de adaptieve MA doorkruist in de tegenovergestelde richting van uw vak - ga direct weg.

Als NoLag MA van kleur verandert, ga dan meteen weg.

Punten van belang: de AMA zal geen stippen verven in tijden van consolidatie of hakken, dus voer geen transacties in als er geen stippen aanwezig zijn.

Stippen worden meerdere keren opnieuw geschilderd gedurende een periode van 5 minuten, dus ga niet binnen totdat de balk wordt gesloten.

https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/434-decema-xmas-gift.html

chkpac
05:42,
1 Bijlage (n) EURUSD
https://www.aforexa.com/attachments/15303782481369841175.jpgDus waarom ben ik niet kort? De prijs is hoger dan de dagelijkse pivot, dus mijn vooroordeel moet voor lange boekingen zijn - tenzij ik een soort van indiion krijg dat er een omkering in het spel is. We hebben een nieuwe high in rond R2 - dus ik zou verwachten dat een hogere low ergens lager dan 1,3820 zou kunnen afdrukken om me te vertellen dat deze stijging voorbij is. Een stierenkaars die ons boven 1,3820 indies brengt, dat we nog steeds lang moeten wachten als de gelegenheid zich voordoet.

chkpac
07:02,
1 Attachment (s) Hier is weer een trade vanochtend USDJPY
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/386-asc-trend-arrows-adjustment.html

raqwlgc3
08:23,
Hallo, zou u uw indiors en sjabloon kunnen plaatsen. Ik zou het graag willen uitproberen. Bedankt Jay

chkpac
09:44,
Hallo, zou u uw indiors en sjabloon kunnen plaatsen. Ik zou het graag willen uitproberen. Bedankt Jay
Ik kan de indiors plaatsen - maar ik moet uitzoeken hoe de template kan worden gekopieerd. geef me een paar....

chkpac
11:05,
1 bijlage (n)

Hallo, zou u uw indiors en sjabloon kunnen plaatsen. vlae gaai
zie bijlage
https://www.aforexa.com/attachments/15292264831861069970.zip

chkpac
12:25,
EURUSD is aan het opzetten voor een idyllische short. Wacht op bevestiging en onthoud dat het vrijdagmiddag is! speel dus op eigen risico.

chkpac
13:46,
1 Bijlage (n) Deze grafiek toont een typische opstelling die me historisch gezien geld heeft gekost. Price heeft een enorme opmars gemaakt en kraakt op R3 - Het moet naar beneden gaan, toch? Nou ja, misschien, maar nog niet zo! Ik kreeg geen bevestiging om te kort te gaan dus zat op mijn handen en leefde om een ??????andere dag te ruilen!
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/534-convert-small-mt4-source-ensign-espl.html

moreano
15:07,
Deze grafiek toont een typische opstelling die me historisch gezien geld heeft gekost. Price heeft een enorme opmars gemaakt en kraakt op R3 - Het moet naar beneden gaan, toch? Nou ja, misschien, maar nog niet zo! Ik kreeg geen bevestiging om te kort te gaan dus zat op mijn handen en leefde om een ??????andere dag te ruilen!
Lijkt op een waardig systeemman proberen. Laat me je eerst bedanken voor het starten van deze thread. Er is iemand met een soortgelijke thread ..., ik denk dat zijn naam begint met Dred ... zoiets. Ik weet niet wat hij van plan is met de houding die hij beweert. Wanneer de handelaren indiors vragen, zegt hij dat ze hem moeten e-mailen. Maar het blijkt dat de handelaren niet lijken op de indi's die hij hen beloofde ... Hmmmmmmm !! Hij zal altijd tegen diegenen in zijn thread schreeuwen, Lees de draad ....., volg de regels, maar er zijn geen duidelijk gestelde regels in zijn thread. Maar goed, gefeliciteerd met het starten van deze thread en het plaatsen van uw indies. Ik zal het volgende week proberen. Vrede man. Er zijn zoveel problemen in de wereld nu !!!

chkpac
16:28,
Er is iemand met een soortgelijke thread ..., ik denk dat zijn naam begint met Dred ... zoiets.
Ik ken de thread waarnaar je verwijst en er zijn enkele overeenkomsten ... prijsactie waarbij indiors de belangrijkste zijn, maar ik denk dat mijn systeem een ??????klein beetje eenvoudiger is. Bedankt voor de bemoedigende woorden ...

moreano
17:49,
Ik ken de thread waarnaar je verwijst en er zijn enkele overeenkomsten ... prijsactie waarbij indiors de belangrijkste zijn, maar ik denk dat mijn systeem een ??????klein beetje eenvoudiger is. Bedankt voor de bemoedigende woorden ...
Er is een vraag die ik u zou willen stellen. Kijk naar de grafieken die je hebt in post # 1 en # 7. De Rode Semafor die in post # 1 was, suggereert dat we tekortschieten. Dus in post # 7 verwachtten we te kort te gaan; echter, de semafor werd opnieuw geverfd en bleef omhoog bewegen, terwijl we op zoek waren naar een verkoophandel. We hebben veel pitten gemist die op zoek waren naar een korte trade wanneer de prijsactie in plaats daarvan omhoog gaat. Hoe handel je situaties als deze ???

chkpac
19:09,
Er is een vraag die ik u zou willen stellen. Kijk naar de grafieken die je hebt in post # 1 en # 7. De Rode Semafor die in post # 1 was, suggereert dat we tekortschieten. Dus in post # 7 verwachtten we te kort te gaan; echter, de semafor werd opnieuw geverfd en bleef omhoog bewegen, terwijl we op zoek waren naar een verkoophandel. We hebben veel pitten gemist die op zoek waren naar een korte trade wanneer de prijsactie in plaats daarvan omhoog gaat. Hoe handel je situaties als deze ???
Ik denk dat dit is waar prijsactie en een kleine ervaring in het spel komen. De eerste prijs is op R3 zonder in statistieken te komen. Ik weet gewoon van standaardafwijking dat de kans dat de prijs veel hoger gaat laag is, dus ik zal niet lang op R3 gaan - ooit. Als de prijs uit R3 komt, vind ik het een goed teken dat dit een zeldzame gebeurtenis is. Om je vraag beter te beantwoorden, hanteer ik het door alleen korte hoogtes te zoeken op die verheven niveaus en omdat ik geen bevestiging kreeg om te kort te gaan - ik zit gewoon aan de zijlijn te luisteren naar wat idyllische deuntjes die wachten op mijn volgende gelegenheid (in dit geval maandag). .. Ook als u bekend bent met 1-2-3 patronen ziet u dat de derde high geen omkering bevestigde. Ik hoop dat het helpt.

kakarot89
20:30,
Hallo dank je voor je goede systeem. Dit systeem is alleen voor tf 5 min? We komen gewoon binnen als we blauwe stippen of rode stippen zien?

chkpac
21:51,
Hallo dank je voor je goede systeem. Dit systeem is alleen voor tf 5 min? We komen gewoon binnen als we blauwe stippen of rode stippen zien?
Ik heb alleen gebruikt op grafieken van 5 minuten. Het is een beetje meer dan alleen rode en blauwe stippen - er zijn een paar andere dingen die je nodig hebt voordat je transacties begint - lees alsjeblieft de eerste post opnieuw.

chkpac
23:12,
1 bijlage (n)

Ook als u bekend bent met 1-2-3 patronen ziet u dat de derde high geen omkering bevestigde.
Om specifieker te zijn - er was een nieuwe extreme high - ter wille van het betoog dat het 1.3700 of (1) was. daarna moet er een hogere laag worden afgedrukt en we zullen dit noemen (2). id (3) zal bepalen of een omkering waarschijnlijk is in het spel - als een lagere hoge afdruksnelheid zonder te overtreffen (1) 1.3700 - de kans groot is dat de trend ten einde loopt en snel zal omkeren. Als de prijs hoger is dan (1), dan kijken we naar een voortzetting van het patroon. Bijgevoegd is een pdf die het beter uitlegt dan ik kan.
https://www.aforexa.com/attachments/1529226486598978505.pdf

kakarot89
00:32,
kun je uitleggen over tp?

burf
01:53,
Dit is een systeem dat ik nu al een paar weken gebruik en ik besloot om het te delen met de FF-gemeenschap. Eerst een beetje achtergrond. Ik handel nu een paar jaar en ben voor het grootste deel break-even-handelaar geweest. Ik ben het grootste deel van het jaar een metselaar, maar boek regelmatig kleine winsten elke dag. Dan heb ik een week waarin ik in een grimmige, krankzinnige idioot verander en de meeste winsten van de jaren teniet doe. Aan het eind van het jaar ben ik ongeveer waar ik begonnen ben. Dus dit jaar zwoer ik om een ??????systeem te ontwikkelen dat me in staat stelde meer winst te maken ...
Hallo E, Dit lijkt een redelijk systeem en ik heb iets vergelijkbaars geprobeerd met OK-resultaten. Ik reageer echter alleen omdat je eerlijk lijkt in je manier van schrijven. Je zegt dat je al een paar jaar BE bent en dat je van tijd tot tijd wraak doet en je account vermoordt. Ontspan, dit is normaal, net als bij elke andere sport. Het punt is dat je moet weten hoe je kunt optreden voordat er niemand om je heen is die weet hoe hard hij is. Laten we het opsplitsen: er zijn 2 variabelen en 1 constante. De constante is de prijs (onveranderlijk), de variabelen zijn (SL TP) en het aantal (veel) dat u invoert, dat beide veranderlijk is. Dit maakt het systeem dat u verhandelt echt niet zo belangrijk omdat het min of meer een constante is. Voordat we verder gaan, beantwoord deze vragen: 1. Hoeveel winstgevende transacties heeft u VS-verlies? 2. Hoeveel verlies je als je verliest? 3. Hoeveel win je voor handel? 4. Brokers spreiden en minimale handel? 5. Hoeveel procent mik je op een maand? cheers,

chkpac
03:14,
Ontspan, dit is normaal, net als bij elke andere sport. Het punt is dat je moet weten hoe je kunt optreden voordat er niemand om je heen is die weet hoe hard hij is. Voordat we verder gaan, beantwoord deze vragen: 1. Hoeveel winstgevende transacties heeft u VS-verlies? 2. Hoeveel verlies je als je verliest? 3. Hoeveel win je voor handel? 4. Brokers spreiden en minimale handel? 5. Hoeveel procent mik je op een maand? cheers,
Eerst weet ik dat de shit moeilijk is - een van mijn favoriete trading axioma's is dat het een makkelijke manier is om een ??????moeilijk leven te leiden. Ik werd ge�ntroduceerd om te handelen door een hedgefondsmanager die me opleidde op ratio en risico. Ik weet wat ik moet doen en doe het meestal heel goed. Mijn probleem was (en hopelijk opgelost) vertrouwen. Ik had altijd vertrouwen dat ik wist wanneer de markt zou gaan draaien (zoals mijn R3-voorbeeld eerder) en hoewel ik normaal gelijk had, zijn mijn zakken niet diep genoeg om de nieuwe hoogtendieptepunten te weerstaan ??????die soms v��r de V-omkering worden gemaakt. Ik probeer altijd 1: 3 RR te krijgen. Ik verlies zelden meer dan 10 pitten in een enkele transactie. Ik ruil meestal alleen de euro in met een spread onder 1 - de enige reden dat ik geen winstgevende netto-handelaar ben geweest is omdat mijn ID me vertelde dat ik een markt-wizard ben, dus riskeer alles wat je hier hebt ... oeps, een beetje vroeg ... doei dag maanden hard werken! Ik was een purist geweest - handelde alleen prijsactie zonder indiors - alleen steun- en weerstandslijnen die ik zelf heb getrokken. Maar, en een grote MAAR, besefte ik dat ik niet de discipline heb om purist te zijn. Ik heb de lag nodig die inherent is aan alle indiors om mezelf te vertragen en te bevestigen dat wat mijn ID me vertelt een grote kans heeft om correct te zijn. Dat brengt me bij mijn idyllische handelsmethode die ik overweeg om het systeem te hernoemen voor ongedisciplineerde handelaren ok� - misschien een beetje te veel eerlijkheid hier ... misschien zal het iemand helpen ...

chkpac
04:35,
dacht dat dit relevant was: een beginnende monnik benadert zijn leraar en vraagt, # 8220; is dit een bullmarkt of een bearmarkt? # 8221; De leraar antwoordt, # 8220; Als het een warme dag is, en ik zeg dat het winter is, zul je dan nog steeds je zwaarste jas dragen? # 8221;

chkpac
05:55,
kun je uitleggen over tp?
Ik denk dat het nemen van winst persoonlijk is. Als je een scalper bent, neem je 10 pips en ga je uit, als je een swingtrader bent, wacht dan tot je een prijs extreme krijgt in de tegenovergestelde richting. Persoonlijk stelde ik mijn initi�le SL in op 13 pitten en zodra de markt in mijn richting begint te bewegen, zal ik de adaptieve MA gebruiken om mijn stop te volgen. Ik voeg gewoonlijk een beetje ruimte toe aan de AMA om zoiets te krijgen. SL = AMA 1 spread Nog een ding over SL - wees niet bang voor kleine verliezen of break-even transacties - ze zullen je geen pijn doen. De AMA moet het eenvoudig maken om uw verliezen te beperken.

burf
07:16,
Eerst weet ik dat de shit moeilijk is - een van mijn favoriete trading axioma's is dat het een makkelijke manier is om een ??????moeilijk leven te leiden. Ik werd ge�ntroduceerd om te handelen door een hedgefondsmanager die me opleidde op ratio en risico. Ik weet wat ik moet doen en doe het meestal heel goed. Mijn probleem was (en hopelijk opgelost) vertrouwen. Ik was er altijd van overtuigd dat ik wist wanneer de markt zou gaan draaien (zoals mijn R3-voorbeeld eerder) en hoewel ik normaal gelijk had, zijn mijn zakken niet diep genoeg om de nieuwe toppendieptepunten te weerstaan ??????die soms eerder zijn gemaakt ...
Ik kan door je schrijven heen zien dat je niet winstgevend bent en toch spreek je zoals je bent. Je bent niet klaar om hiervan te leven want je zult niet naar anderen luisteren. Serieus zijn je zakken niet diep genoeg? en riskeer beloning van 1: 3 als een vaste looptijd, welke BS hedge fund manager zou je dat vertellen? Vol leugens ... Als je niet naar anderen kunt luisteren en koppig bent, kost het je veel tijd om dit op te lossen. Ik wens je nog steeds veel succes en je zult het nodig hebben, geluk.

chkpac
08:37,
1 Bijlage (n) GBPUSD - Alles op een rij .... 1) Fout bij draaien 2) helling op NoLag wordt rood (omlaag) 3) rode stip verven op AMA
https://www.aforexa.com/attachments/1530378247189471382.jpg

chkpac
09:58,
Als je de ruil in de previo's hebt gemist, wacht dan geduldig tot er een dieptepunt is - een gele stip. Let dan op de prijsstijging en plaats deze in een lagere high - onder de spil. Zodra een lagere high op zijn plaats zit, zoek dan naar bevestiging om kort te worden.

chkpac
11:19,
Als je de ruil in de previo's hebt gemist, wacht dan geduldig tot er een dieptepunt is - een gele stip. Let dan op de prijsstijging en plaats deze in een lagere high - onder de spil. Zodra een lagere high op zijn plaats zit, zoek dan naar bevestiging om kort te worden.
ch! Miste die - kijk naar een ander paar.

chkpac
12:39,
EURUSD en AUDUSD zien er een beetje zwaar uit ... maar wees geduldig en wacht op het omkeringspatroon en de bevestiging.

chkpac
14:00,
niet veel beweging vanmorgen - dus als je erin zou springen, zou ik plat gaan liggen totdat er iets in beweging komt ...

julidel
15:21,
Nou, er was vandaag genoeg actie in de GBPJPY en ik miste het grootste deel, maar het lukte om toch 10% te verdienen, de beste in 19 dagen van demo-handel. Om niet te zeggen dat iemand met een goed verstand deze onverantwoordelijke, zorgeloze manier zou willen ruilen, er is bijvoorbeeld een negen-daagse hoofd-en-schouders op de GBPJPY en natuurlijk heb ik een ruilrecht in de nek gehad voor ongeveer 9 uur die waarschijnlijk voor het weekend moet worden aangehouden. Dit is niet mijn beoogde handelssysteem. Desalniettemin had hij geen verliezende dag en denkt hij volgende week misschien live te gaan. Dit is de eerste keer sinds 2007. Veel oefenen - drie jaar - tot september 2008 - en dan zonder tijdinternet, tot twee maanden geleden gestopt. Ik ben getraumatiseerd en veel meer voorzichtig en goed ge�nformeerd over prijsbewegingen ... en het soort succes dat ik de afgelopen vier weken heb ervaren is volkomen ongekend, zoals ik bedoel, ik ben ALTIJD verloren in '07, soms live. Heb hier ergens je gedachten over de waarde van indiors gehoord en vraag je soms af of ze gewoon een plogische afhankelijkheid zijn, maar ze verbeteren mijn handel, dus het heeft geen zin om het te betwijfelen. Toen ik de Semafor voor het eerst zag, deed het me denken aan Fractals (denk ik) en herinnerde ik me hoe ze opnieuw geverfd werden, en zei, ik gebruik dit niet. Het verschil hier is dat Semafor heel vaak signalen afgeeft wanneer het opnieuw wordt geschilderd - en vraag je echt af of dit niet bedoeld is als een signaal voor mogelijke toegang. Wat betreft het altijd springen van het pistool: ik kon niet wachten op de rode stip zoals gezegd, en toen ik een goede set-up zag nadat het herhaalde foutgeluid opnieuw werd geschilderd, sprong ik in. En het werkte. het heeft zeker bijgedragen aan mijn zegevierende 10% dag. Ben nog steeds bezig om erachter te komen hoe het ding werkt. Kan blijkbaar niet precies zeggen wat hij doet, hoewel hij ZigZag probeerde. Wat is het verschil tussen een gele stip en een rode of groene? En denk je dat ze echt van plan waren om op de stip te komen met de corona? want dat is waar het gehoorsignaal vaak is. Zou een rode of groene stip met een corona beter zijn dan een gele? Het heeft veel variabelen. Wil waarschijnlijk live gaan experimenteren. Heh, Heh ... Oh nee.

julidel
16:42,
Nou, de prijs eindelijk snuk onder de halslijn en ik stapte uit. En de hele tijd aan het denken: laat dit een waarschuwing zijn, want het zal volgende week niet zo zijn als je gaat leven. Volledig verwacht is: ik wil niet handelen omdat ik niet weet wat de prijs gaat doen. (in het bijzonder op maandag, zoals enochben zegt.) Nou, vertrouw gewoon je indiors, toch? Een recept voor een ramp. Vooral als je instinct zegt dat het de andere kant op gaat. Natuurlijk zijn er de tijden dat je instinct je blijft vertellen dat het omhoog gaat, terwijl zowel de indiors als de prijs de afgelopen paar uur het tegenovergestelde hebben gedaan, een heel ander soort ramp. Denk dat het idee, en het hele grote probleem, is om te leren je geest als een indior te gebruiken en alleen binnen te gaan als er drie positieve signalen zijn: wanneer instinct, indiors en je kennis van prijsbewegingen allemaal indie een winstgevende entry zijn. Natuurlijk is dit onmogelijk. Hoewel je dat niet zou denken. Op een gegeven moment had ik drie volledig afgedekte transacties (zes transacties) rond de halslijn - een geweldige valutapot die meestal werkt op basis van het vaak verklaarde feit dat hedging uw risico vermindert - waardoor mijn beschikbare marge daalde tot ongeveer 230% van het geheel hoewel de halslijn absoluut NIET de plek is om dit te doen. Eigenlijk is de manier waarop dit werkt gebaseerd op het (echte) feit dat de prijs zeer waarschijnlijk zal terugkeren of de plaats zal passeren waar je bent binnengekomen, gezien het feit dat het dicht genoeg bij de andere twee volledig afgedekte transacties ligt. Uit met ��n verwaarloosbare slechte handel - 49 cent - en ��n waarvan ik wist dat die in het geld zou sluiten maar naar bed wilde: $ 2. -iets.)

julidel
18:02,
(Mijn opmerking over de semafor indior is een paar uur geleden verwijderd nadat ik op een aantal knoppen heb gedrukt en deze is verdwenen - en dat gebeurt nogal vaak met mijn opmerkingen op verschillende forums en maakt me erbarmelijk van. Nu is het nodig om te proberen reconstrueren of herschrijven, wat eeuwig duurt. ((Waarom kunnen ze het touchpad niet bovenaan plaatsen, vraag ik me af?)) Wat de Semafor indior betreft: zijn teruggegaan in de 5-min. GBPJPY-grafiek voor zover de indior wordt weergegeven - 18 november in mijn account - en ontdek dat er geen enkel boven- of bodemsignaal is (waarbij de stip met corona optreedt) die niet zou resulteren in een winstgevende of ten minste break-even handel - gezien een maximale spreiding van 5-pips - indien ingevoerd kort nadat het top- of bodemsignaal zichzelf heeft hersteld en doorgaat naar een redelijke tussentijdse extreme (punt) of de volgende omkering, gebruik makend van de configuratie gevonden in de template van enochben, die hetzelfde is als de standaardwaarden. Semafor (hoewel ik zou willen dat ze het goed zouden spellen - dit is blijkbaar een Europese sp elling, maar ik geef de voorkeur aan Amerikaans, want ik ben een Amerikaanse railfan, hoewel de semafoor in Engeland is uitgevonden.) biedt alles wat essentieel is over gelokaliseerde prijsbewegingen die we allemaal zouden moeten kennen voordat we ooit een ruil doen, maar - in mijn geval - zijn vergeten of let er niet op. De dingen die hier worden getoond, zijn de dingen die je eerst moet leren, inclusief het 1,2,3-ding, dat de semafor mooi belicht. Ik wil het advoe van de duivel niet spelen - omdat ik suggereer dit indior op zo'n manier te gebruiken dat het het doel dat enochben in gedachte had toen hij zijn systeem bedacht, verslaat - maar wat betekent dat je stopt om gewoon tegen het gevestigde omkeersignaal van Semafor in te gaan en het herhalen elke keer dat de prijs terugkeert? Ik bedoel, dit is wat iedereen denkt als hij een nieuwe indior krijgt en terugkijkt door verschillende tijdframes om te zien of hij weg kan komen met precies dat te doen. En tot dusverre is dit tot nu toe altijd mislukt omdat de indior te traag is - of indien aangepast om sneller te zijn niet soepel genoeg om bij elke indied reversal gebruikt te worden. Dit klopt zelfs met NonLagMA, de snelste die ik tot nu toe wist. Het verschil met Semafor is dat het het omkeringspunt vestigt bijna op het moment dat het zich voordoet. Ik zal VHandsTrade waarschijnlijk dit weekend gebruiken in Strategy Tester om te zien of ik weg kan komen met de handel op deze manier. Zou ge�nteresseerd zijn om te horen over resultaten re. andere tijdframes, valuta's. (Dit is niet helemaal wat ik de eerste keer heb gezegd, maar min of meer over Semafor.)

julidel
19:23,
Om ervoor te zorgen dat de Semafor het auditieve alarm alleen laat klinken bij het veranderen van omkeringen, wordt Alert Lv.3 True, anderen False. Dit is de enige wijziging die ik sindsdien heb aangebracht, niet kan achterhalen wat de andere instellingen betekenen en het lijkt vrij goed te werken zoals het is.

noko92
20:44,
2 Bijlage (n) Hallo, ik gebruik je systeem 3 dagen, ik stel 2 type broker paltform FXCBS en Go Market in ... kun je in deze tabel zien waarom ze zo een ander signaal zijn ... alsjeblieft ik moet dit weten u.
https://www.aforexa.com/attachments/15303782181784374013.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/15303782201378236616.jpg

chkpac
22:05,
sorry, maar dat lijkt op een probleem dat u met uw gegevensproviders moet oplossen. snel kijkend naar de twee grafieken die je hebt opgegeven, is er een te zien die extreem handelt en de andere heeft niet bereikt ... dat mijn vriend meer te maken heeft met je datafeeds dan met het systeem

noko92
23:26,
2 Bijlage (n) Hallo, eno ik heb je systeem gebruikt en het was erg goed dat ik ooit zou gebruiken. Kun je me uitleggen, wat als er een grafiek is met een ander signaal, zoals mijn attach-diagram tussen FXCBS en GO-marktgrafiek laat zien:
https://www.aforexa.com/attachments/15303782221587210870.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/15303782231123332545.jpg

barberoporompompero
00:46,
ik heb je systeem geprobeerd en het werkt erg goed, alleen ik heb een vraag, hoe kan ik je draaipunten gebruiken met zon ...?

chkpac
02:07,
ik heb je systeem geprobeerd en het werkt erg goed, alleen ik heb een vraag, hoe kan ik je draaipunten gebruiken met zon ...?
sorry - niet zeker of ik je vraag begrijp? Bedoelt u het gebruik van draaipunten op zondag? Zo ja, NIET - ze zijn nutteloos - vooral als er sprake is van openingen in openingen. Ik gebruik draaipunten als gidsen en op zondag is er nog niet genoeg informatie om veel te bieden.

noko92
03:28,
Ik, ik heb echt vertrouwen in je idyllictrading systeem, omdat ik mijn demo-account elke week win, en ik ben geinteresseerd om meer te oefenen met dit systeem met behulp van mijn forex tester om het systeem goed te leren kennen, kan je me dit bestand alstublieft omzetten in dpr dll. voor mijn input in mijn forex tester platform .. Bedankt
https://www.aforexa.com/attachments/1530378225171624387.png

noko92
04:49,
Dit is een systeem dat ik nu al een paar weken gebruik en ik besloot om het te delen met de FF-gemeenschap. Eerst een beetje achtergrond. Ik handel nu een paar jaar en ben voor het grootste deel break-even-handelaar geweest. Ik ben het grootste deel van het jaar een metselaar, maar boek regelmatig kleine winsten elke dag. Dan heb ik een week waarin ik in een grimmige, krankzinnige idioot verander en de meeste winsten van de jaren teniet doe. Aan het eind van het jaar ben ik ongeveer waar ik begonnen ben. Dus dit jaar zwoer ik om een ??????systeem te ontwikkelen dat me in staat stelde meer winst te maken ...
Zou je het kunnen converteren naar dpr dll voor dit indior, ik zou graag oefenen voor dit systeem, ik zie dat het een geweldige trade was ..

LunaOxrs
06:09,
deze indoor opnieuw schilderen .. hoop handelaar wees voorzichtig

Napilanday
07:30,
Hallo iedereen, is er iemand die dit systeem nog gebruikt? Zo ja, hoe presteert het dan? heb je de indiors toegevoegd of veranderd? wat is de huidige set-up? Als nieuwe bij zie ik uit naar deskundig advies. cheers,

chkpac
08:51,
EURUSD Lower high is geprint op 1.3800 - als we nu een bevestiging kunnen krijgen, moet er een mooie drop in het spel zijn. Spring gewoon niet met het pistool!

julidel
10:12,
Hallo iedereen, is er iemand die dit systeem nog gebruikt? ...
Nou, ik ga niet elke vraag beantwoorden die je aan Sachu hebt gesteld, omdat het me veel tijd kostte en veel experimenteerde om te komen waar ik betrouwbaar kon handelen, maar als je op een kort tijdsbestek met Semafor aan het experimenteren bent je hebt enige vooruitgang geboekt in de richting van betrouwbaarheid, dan zou je veel slechter kunnen doen wat betreft het verspillen van tijd. Dit is een laan die het ontdekken waard is.