PDA

View Full Version : Wekelijks



anht
01:52,
1 Bijlage (s) Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bijdragenystemen. Tot nu toe zijn zoveel systemen echter erg contraproductief geweest door verwarring.

Ik gebruik nu het 5 min Intraday-systeem Bagovino, Daily Fozzy voor positiehandel.

Er is een gemeenschappelijke thread die ik gebruik op alle systemen, dat wil zeggen wekelijkse spil. Ze zijn erg krachtig. Prijs respecteert hen. Maandelijks, nog krachtiger. Vanavond pakte ik 30 pitten op de kabel. Ik heb een verkoopstop net onder het wekelijkse S1 gedaan, TP net boven het wekelijkse M2. Breng wekelijks een overzicht op elke grafiek, zie voor jezelf hoe prijs ze respecteert. Er zijn te veel variaties op dagelijkse draaipunten, gebaseerd op Midnight GMT, NY Times, etc.

Ik gebruik wekelijks met elk systeem dat ik kies omdat pivots vooruitziende indioren zijn, niet achterblijven als MA's, etc.

Bijgevoegd is MQ4-bestand voor verschillende spilniveaus, u kiest waar u uw kaarten mee wilt bedekken.

De MQ4 die ik vastgeef, geeft 4 uur, dagelijks, wekelijks maandelijks pivots. Wanneer je de indior opent, ga je naar inputs selecteer true de spillen die je wilt, false de spillen die je niet wilt.

Genieten,

Bazza

https://www.aforexa.com/attachments/15292288971682371180.mq4

ulras
03:44,
Kon niet akkoord gaan met meer bazza. Persoonlijk wil ik graag weten waar dagelijks, wekelijks en maandelijks altijd ten aanzien van de prijs zijn.

lucaslpb10
05:04,
Ik denk dat ik misschien meer aandacht zal besteden aan zowel wekelijkse als maandelijkse draaipunten. Absoluut een zeer eenvoudige, niet-achterblijvende indior die het waard is om te gebruiken met elke handelstechniek.

jorgeegomewz
06:25,
1 Aanhangsel (en) 3TF-draaipunt met SR-niveau inbegrepen
https://www.aforexa.com/attachments/1529228900612006056.mq4

ladino605
07:46,
Ja, ik ben het ermee eens. Ik heb een vriend die gemiddeld 40-50 pipsweek handelt, alleen ondersteuning en weerstand.

Irwxpttipk
09:07,
Hallo, {links verwijderd}

melow947
10:28,
Hallo, {links verwijderd}
Kun je alsjeblieft de EA's posten?

AA2CG
11:48,
Wekelijkse draaipunten geven ook valse signalen. Ik probeer nu maandelijkse pivots te gebruiken.

harryelsucio
13:09,
Het is genoeg om wekelijkse R en S tot nu toe te hebben om naar binnen te gaan .. en wanneer in handel te gaan .. het hangt er vanaf wat egy gebruikt om te handelen ...

SrTroxxfo
14:30,
3 Bijlage (n) PIVOT