PDA

View Full Version : Iedereen handel met fibo-groep?



chelero3
12:00,
Hallo allemaal,

wil je vragen is fibo-groep legits ???
elke ervaring die je me hebt verteld

bedankt
beste wensen
me

shuoxrleyy
08:57,
hallo allemaal, wil je vragen is fibo-groep legits ??? elke ervaring die je me hebt verteld, bedankt groeten mij
ik heb dezelfde vraag

Pknirp88
10:17,
Nou, ik wilde acc openen met hen toen ik hun advertenties op een hockeyveld zag tijdens het World of Europe Hockey Championship enkele jaren geleden, maar toen ik de handelsvoorwaarden van FIBO zag, was ik zo overstuur omdat ze erg op Broco's lijken (er zijn slechts 2 brokers die CFD's aanbieden op valutatermijncontracten). Het lijkt erop dat Broco en Fibo door dezelfde persoon worden beheerd. Het is alleen mijn veronderstelling, jongens. Trouwens, de BVI-licentie maakt me ook niet boos
https://www.aforexa.com/attachments/1524729880.png

angeloascoka
11:38,
hallo ik handel met deze makelaar ik denk dat het niet slecht is maar hun verspreiding is meer dan normaal mijn ervaring gaat over mt4 classic wees voorzichtig

Starvic6
12:59,
Ik heb hun advertenties gezien en gehoord van sommige handelaren, maar ik heb niets goeds of slechts gehoord, niets concreets. Kan iemand het vergelijken met andere makelaars?

y
14:20,
een kan review-sites controleren, zoals forex peace army voor feedback, meestal is dat wat ik doe.

jordimg
15:40,
Forex vredesleger kan een goede optie zijn om echte inzichten over een makelaar te krijgen, ik verwijs ook meestal naar deze site voor het evalueren van een makelaar.

Starvic6
17:01,
na enige aarzeling besloot ik om bij Fibo Group te gaan werken. Ik heb er veel informatie over geanalyseerd en ben hier twee weken geleden begonnen met handelen. Het is natuurlijk nog maar het begin ... maar ik kan enkele conclusies trekken: dat vond ik leuk toen ik wat vragen had, ik kreeg echt hulp. Goede klantenservice is voor mij erg belangrijk (ik heb een slechte ervaring met andere brokers, ze negeren hun klanten echt). En ze hebben vrij weinig verspreid. De eerste indruk is redelijk goed.

hamtydanty
18:22,
BaskurtAi bedankt voor je bericht. Zoals ik heb gemerkt, ben jij niet degene die goede dingen over je makelaar zegt. Maar laat me wat vragen stellen, want ik ben in een langzame zoektocht van een goede die ik kan vertrouwen. Je zegt dat je nu een demo aan het uitwisselen bent, dus hoe maak je een conclusie over hoe gaat hij zich gedragen als je voor echt ruilt?

lucayporti
19:43,
Ik ben ook ge�nteresseerd in dit gebroken, dus ik doe mee aan de draad!

Starvic6
21:03,
bedankt voor je bericht. Zoals ik heb gemerkt, ben jij niet degene die goede dingen over je makelaar zegt. Maar laat me wat vragen stellen, want ik ben in een langzame zoektocht van een goede die ik kan vertrouwen. Je zegt dat je nu een demo aan het uitwisselen bent, dus hoe maak je een conclusie over hoe gaat hij zich gedragen als je voor echt ruilt?
Collosus, sorry voor zo'n late reactie. Nu heb ik hier een live-account en op dit moment kan ik er niets slechts over zeggen. Natuurlijk is het een korte termijn om conclusies te trekken, maar ik heb een opmerking gemaakt dat ze een zeer goede klantenondersteuning hebben. Voor mij zijn het belangrijke criteria. En de sreads en comissie zijn nogal laag

holaa
22:24,
Is er iemand die op het PAMM-account investeert? Hoe gaat het? zijn er echt goede managers?

Starvic6
23:45,
Is er iemand die op het PAMM-account investeert? Hoe gaat het? zijn er echt goede managers?
ChaoSi, gaat jouw ruil zo slecht dat je hebt besloten het op te geven en het niet zelf probeert te doen?))) Als ik me nu niet vergis, heb je een demo-account en heb je nog geen live handel geprobeerd?)

holaa
01:06,
{quote}, gaat jouw ruil zo slecht dat je hebt besloten het op te geven en het niet zelf probeert te doen?))) Als ik me nu niet vergis, heb je een demo-account en heb je nog geen live handel geprobeerd?)
ahah))) nee, ik wil gewoon wat winst halen terwijl ik zal leren en ervaring opdoen)))

Starvic6
02:27,
{quote} ahah))) nee, ik wil gewoon wat winst halen terwijl ik zal leren en ervaring opdoen)))
in dit geval denk ik dat je PAMM kunt proberen. Ik heb hun managers bekeken. daar een aantal zeer goed en stabiel. Er is een filter waarmee u gemakkelijk kunt vinden wat u zoekt. Maar ik heb niet ge�nvesteerd in PAMM, dus ik kan niets zeggen over dergelijke ervaringen

holaa
03:47,
{quote} in dit geval denk ik dat je PAMM kunt proberen. Ik heb hun managers bekeken. daar een aantal zeer goed en stabiel. Er is een filter waarmee u gemakkelijk kunt vinden wat u zoekt. Maar ik heb niet ge�nvesteerd in PAMM, dus ik kan niets zeggen over dergelijke ervaringen
ok, dank je! je helpt me echt met mijn vragen))

Starvic6
05:08,
{quote} ok�, bedankt! je helpt me echt met mijn vragen))
U bent van harte welkom!) Vertel me over uw resultaten met handelen!)

holaa
06:29,
{quote} Je bent welkom!) vertel me over je resultaten met handelen!)
Baskurt, ik deed het) Ik besloot te investeren in PAMM. Ik begon met 300 $ en verdiende in de week 60 $. Ik vind het een redelijk goed resultaat. Ik hoop dat deze manager me niet teleur zal stellen!)

Starvic6
07:50,
{quote} Baskurt, ik deed het) Ik besloot te investeren in PAMM. Ik begon met 300 $ en verdiende in de week 60 $. Ik vind het een redelijk goed resultaat. Ik hoop dat deze manager me niet teleur zal stellen!)
Oh gefeliciteerd!
https://www.aforexa.com/attachments/1524729880.pngJa. het is niet echt slecht) Ik wens je manager goede transacties))

holaa
09:10,
{quote} oh, gefeliciteerd!
https://www.aforexa.com/attachments/1524729881.pngJa. het is niet echt slecht) Ik wens je manager goede transacties))

https://www.aforexa.com/attachments/1524729881.pngIk wens hem ook goede transacties toe))) en terwijl hij wat geld voor mij verdient, zal ik proberen om het zelf te verhandelen)

lucayporti
10:31,
als er iemand is die ge�nteresseerd is in deze makelaar en enige aarzeling heeft, kan ik zeggen dat deze makelaar redelijk goed is, ik kan tenminste niet iets negatiefs zeggen, maar ik handel hier niet zo lang

Starvic6
11:52,
{citaat}
https://www.aforexa.com/attachments/1524731115.pngIk wens hem ook goede transacties toe))) en terwijl hij wat geld voor mij verdient, zal ik proberen om het zelf te verhandelen)
Natuurlijk moet je leren en meer ervaring opdoen. Het heeft veel tijd nodig, maar de hoofdregel is: geef niet op! en wees voorbereid op verliezen. elke handelaar was deze moeilijke weg gepasseerd

Starvic6
13:13,
als er iemand is die ge�nteresseerd is in deze makelaar en enige aarzeling heeft, kan ik zeggen dat deze makelaar redelijk goed is, ik kan tenminste niet iets negatiefs zeggen, maar ik handel hier niet zo lang
Ik heb hier ook niet heel veel ervaring, maar het is niet slecht. Maar ik heb nog een account bij een andere makelaar. Ik denk dat elke handelaar minstens met 2 verschillende makelaars moet handelen

holaa
14:34,
{quote} Natuurlijk moet je leren en meer ervaring opdoen. het heeft veel tijd nodig, maar de hoofdregel is: geef niet op! en wees voorbereid op verliezen. elke handelaar was deze moeilijke weg gepasseerd
ja .. ik heb zelfs een aantal seminars over FOREX bezocht en veel bruikbare informatie gehoord. Nu ben ik op zoek naar goede egie�n, misschien kun je me wat advies geven?

lucayporti
15:54,
{quote} Ik heb hier ook niet heel veel ervaring, maar het is niet slecht. Maar ik heb nog een account bij een andere makelaar. Ik denk dat elke handelaar minstens met 2 verschillende makelaars moet handelen
je hebt helemaal gelijk! Toen ik eenmaal geconfronteerd werd met de situatie waarin makelaar me bedroog en ik al het geld kwijtraakte, zou het niet zo erg zijn als ik de rekening bij een andere makelaar had. Nu handel ik met drie makelaars

holaa
17:15,
{quote} je hebt helemaal gelijk! Toen ik eenmaal geconfronteerd werd met de situatie waarin makelaar me bedroog en ik al het geld kwijtraakte, zou het niet zo erg zijn als ik de rekening bij een andere makelaar had. Nu handel ik met drie makelaars
Ik denk dat drie makelaars teveel zijn. Is het niet moeilijk om met allemaal te handelen? Het is niet zo eenvoudig om met ��n makelaar te handelen ... Ik denk dat het beter is om je op ��n account te concentreren dan energie te spenderen aan het handelen met verschillende accounts ..

Starvic6
18:36,
{quote} je hebt helemaal gelijk! Toen ik eenmaal geconfronteerd werd met de situatie waarin makelaar me bedroog en ik al het geld kwijtraakte, zou het niet zo erg zijn als ik de rekening bij een andere makelaar had. Nu handel ik met drie makelaars
het is jammer dat je met dergelijke situaties geconfronteerd bent ... Elke handelaar moet voorzichtiger zijn met het kiezen van een tussenpersoon. helaas zijn er tegenwoordig zoveel valsspelers ..

Starvic6
19:57,
{quote} ja .. Ik heb zelfs een aantal seminars over FOREX bezocht en veel bruikbare informatie gehoord. Nu ben ik op zoek naar goede egie�n, misschien kun je me wat advies geven?
weet je, er zijn zoveel boeken over handel ... er zijn zoveel egie�n, je kunt er tientallen proberen, maar je zou de beste voor je moeten vinden, die nuttig en comfortabel voor je zou zijn

netboy
21:17,
Ik geef de voorkeur aan scalperen, dus ik ben op zoek naar een goede makelaar die goed zou zijn voor dit soort transacties .. Is er iemand die met deze makelaar handelt door te scalperen?