PDA

View Full Version : Hulp-ik heb een nieuwe makelaar nodig



julkayn
15:02,
Ik ben ziek van mijn makelaar dus ik wil een verandering aanbrengen. Alle hulp wordt op prijs gesteld. Ik maak geen account aan met makelaars buiten de Verenigde Staten en alleen met CFA-leden.

Hoe zit het met FXCM? Ik probeer niet op de hoofdhuid te scoren of nieuwsbrieven of dergelijke te doen. Ik wil alleen weten dat er geen horrorverhaal zal plaatsvinden - zoals een dag na een goede ruil besluiten ze mijn winst weg te vagen. Ik heb ook geen kaarten nodig, omdat ik een North Finance-demo gebruik.

Ik maak me ook geen zorgen over een beetje slippen. Ik wil alleen weten dat mijn account veilig is. Om het even welke idee�n?

gemmi
17:32,
Interactive Brokers is een van de beste. Nog nooit zoiets gezien.

julkayn
18:53,
Kon ik maar begrijpen waar ze het over hadden. En ze hebben ook geen demo met live prijzen. En laat me geen commissie toevoegen. Ik denk dat het betalen van commissie een totale waanzin is. Alle traders hebben sowieso dezelfde prijzen. Ik koop bij 1.4000 en ik wil verkopen op 1.4025. Zowel de commissie als de niet-commissionair hebben 1.4025. Ik sluit af bij de non-comm-makelaar om 25 uur. Ik sluit bij de comm-broker op 25 EN ik betaal comm. Wat is daar het besef van? De comm-makelaar geeft me geen betere prijs. Dit hele verhaal over de voordelen van strakkere variabele spreads, maakt mij compleet mysterieus. De CLAIM van ECN heeft striktere spreads, maar de prijs die u BETAALT en de prijs die u SLUIT, is tussen de traders gelijk. Met andere woorden: wat kan het mij schelen als de vraag 3 of 4 of 5 pips weg is, als ik mijn lange positie bij het bieden sluit?

1
20:14,
Kon ik maar begrijpen waar ze het over hadden. En ze hebben ook geen demo met live prijzen. En laat me geen commissie toevoegen. Ik denk dat het betalen van commissie een totale waanzin is. Alle traders hebben sowieso dezelfde prijzen. Ik koop bij 1.4000 en ik wil verkopen op 1.4025. Zowel de commissie als de niet-commissionair hebben 1.4025. Ik sluit af bij de non-comm-makelaar om 25 uur. Ik sluit bij de comm-broker op 25 EN ik betaal comm. Wat is daar het besef van? De comm-makelaar geeft me geen betere prijs. Dit hele verhaal over de voordelen van strakkere variabele spreads, maakt mij compleet mysterieus. De CLAIM van ECN heeft striktere spreads, maar de prijs die u BETAALT en de prijs die u SLUIT, is tussen de traders gelijk. Met andere woorden: wat kan het mij schelen als de vraag 3 of 4 of 5 pips weg is, als ik mijn lange positie bij het bieden sluit?
Uitchecken. Oanda,
https://fxtrade.oanda.com/De sterkste retail-spreads die ik ooit heb gezien, geen commissie.

mcarci
21:34,
Ik wil alleen weten dat er geen horrorverhaal zal plaatsvinden - zoals een dag na een goede ruil besluiten ze mijn winst weg te vagen.
Wat bedoel je hiermee? Hebben ze het gewoon zonder reden gedaan? Wat is er gebeurd? Als ze het zonder goede reden deden, moet je het betwisten. Ze kunnen niet zomaar je winst vernietigen. Bent u met EFX of MB Trading? Je hebt die MB Trading-thread gepost, waar we gisteravond dat rare gebeuren hebben laten gebeuren. Mijn accountwaarde is teruggezet naar de vorige dag toen het onderhoud plaatsvond, dus ik denk dat dat kan zijn wat u bedoelt met het tenietdoen van uw winst? Mijn accountwaarde is echter hersteld en teruggebracht naar waar het zou moeten zijn, net als dat van u, ook?

Poles18
22:55,
JA, oanda is geweldig ... maar niet gebaseerd in de VS ...

Uitchecken. Oanda,
https://fxtrade.oanda.com/De sterkste retail-spreads die ik ooit heb gezien, geen commissie.

Uitchecken. Oanda,
https://fxtrade.oanda.com/De sterkste retail-spreads die ik ooit heb gezien, geen commissie.

orrium
00:16,
Hoewel ik niet oud ben in deze business, zodat ik FXCM niet kan verzekeren dat het de hemel van veiligheid is, ik heb een account bij hen, ik voel me veiliger dan andere makelaars, misschien omdat ze van de groten en de mooie gereputeerde zijn ook. (Ja, er zijn veel verhalen die zeggen dat het een scam is, maar ik denk dat 99% het is omdat nieuwkomers zoals ik hun eerste account bij hen openen, mijn account overschrijven en zeggen dat FXCM me heeft genaaid in plaats van te zeggen dat het mijn schuld is, ik kan maar beter leren hoe om eerst te handelen. Nou, afgezien van veiligheid mijn mening over hen:
https://www.aforexa.com/attachments/1529226912.pngVoors: grote, gereguleerd, ik heb er vertrouwen in. Tussentijdse uitvoering, geen requotes. Geweldige klantenservice, als je problemen hebt en het is moeilijk om uit te leggen via webchat, bellen ze je telefonisch, zelfs als het om een ??????newbie domme vraag gaat en zelfs nadat je een account hebt geopend (niet alleen om je in de val te lokken). Gemiddelde spreads
https://www.aforexa.com/attachments/1529226912.pngNadelen: verspreiding van sommige paren wordt zelfs in Londen nog groter, en zelfs als er geen nieuws aankomt, heb ik gemerkt dat dit vooral in GBPUSD soms tot 10 pips is! ook NZDUSD en soms USDCHF; met EURUSD AUDUSD en USDJPY heb ik dat niet gemerkt, altijd 3 pips. Verdomd lelijke en achterblijvende grafieken, ik hou zo veel van hun platform, ik begrijp niet waarom ze zo'n stuk afval erin stoppen. Dat is het, tot nu toe is het wat ik denk, misschien helpt dit.

mcarci
01:37,
bijvoorbeeld met FXCM .... je hebt net een paar mooie pips gemaakt ... maar je ziet de prijs in de andere richting gaan bewegen ... dus je wilt eruit ... druk op de knop sluiten handel ... wat is dat .... platform bevroor ... misschien is het mijn internetverbinding .... laat me opnieuw opstarten ... druk opnieuw op de knop .... komend met server zegt u .... wacht wacht ... er gebeurt niets .... etc ,,, etc ,,, etc ......... and then ... al je pitten zijn weg !!! Gewoon toeval...??? Ja ... totdat het morgen weer gebeurt !!!! OK ... ik probeer echt iemand te helpen ... er zijn ongetwijfeld veel makelaars die er zijn, net als fxcm ... mijn ervaring is bij hen geweest ... MAAR er zijn ook goede makelaars ...
... ik begrijp niet waarom uw bericht u een posting-inbreuk zou toebrengen, want eerlijk gezegd geeft u eigenlijk alleen maar uw persoonlijke ervaring met wat er met u is gebeurd. Ik zou denken dat het eerlijk moet zijn om dit te doen (zolang je in de greep bent van de makelaar). Wordt het platform enof de server van FXCM vaak afgesloten? Als dat zo is, dan is dat een serieus probleem waar FXCM naar moet kijken, vooral als het niet alleen met jou gebeurt. Was het ook anderen overkomen? Ik zou FXCM hebben gebeld om ze mijn positie echter handmatig te laten afsluiten, in plaats van te wachten om opnieuw op te starten, omdat we allemaal weten hoe lang dat kan duren, lol.

claudio22
02:58,
JA, oanda is geweldig ... maar niet gebaseerd in de VS ...
Wat doet het ertoe als het in de VS is gevestigd of niet?

julkayn
04:18,
Wat bedoel je hiermee? Hebben ze het gewoon zonder reden gedaan? Wat is er gebeurd? Als ze het zonder goede reden deden, moet je het betwisten. Ze kunnen niet zomaar je winst vernietigen. Bent u met EFX of MB Trading? Je hebt die MB Trading-thread gepost, waar we gisteravond dat rare gebeuren hebben laten gebeuren. Mijn accountwaarde is teruggezet naar de vorige dag toen het onderhoud plaatsvond, dus ik denk dat dat kan zijn wat u bedoelt met het tenietdoen van uw winst? Mijn accountwaarde is echter hersteld en teruggebracht naar waar het zou moeten zijn, net als dat van u, ook?
MB is OK geweest, maar een commissie betalen is waanzin. Ik ben pas sinds kort begonnen met zoeken - ik vond het OK om commissie te betalen omdat ik vond dat ECN beter was, maar als alle traders dezelfde prijs hebben - waarom betalen om uit een transactie te stappen? Oanda, ik zal het bekijken. Interactieve makelaars Ik zal de demo proberen, ook al zijn de prijzen niet live.

Poles18
05:39,
Er zijn hier discussies over FXCM ... en er zijn veel beoordelingen OVER ERF over FXCM ... Ik ben het enigszins oneens met het bovenstaande bericht, want echt, ik heb geen verdere problemen gehad met handel sinds ik uit FXCM kwam ... Minimale handel grootte bij FXCM is 1 $ per pip ... niets minder ... dat is OK als je een account groot genoeg hebt om dat te ondersteunen ...

... ik begrijp niet waarom uw bericht u een posting-inbreuk zou toebrengen, want eerlijk gezegd geeft u eigenlijk alleen maar uw persoonlijke ervaring met wat er met u is gebeurd. Ik zou denken dat het eerlijk moet zijn om dit te doen (zolang je in de greep bent van de makelaar). Wordt het platform enof de server van FXCM vaak afgesloten? Als dat zo is, dan is dat een serieus probleem waar FXCM naar moet kijken, vooral als het niet alleen met jou gebeurt. Was het ook anderen overkomen? Ik zou FXCM hebben gebeld om ze mijn positie echter handmatig te laten afsluiten, in plaats van te wachten om opnieuw op te starten, omdat we allemaal weten hoe lang dat kan duren, lol.

... ik begrijp niet waarom uw bericht u een posting-inbreuk zou toebrengen, want eerlijk gezegd geeft u eigenlijk alleen maar uw persoonlijke ervaring met wat er met u is gebeurd. Ik zou denken dat het eerlijk moet zijn om dit te doen (zolang je in de greep bent van de makelaar). Wordt het platform enof de server van FXCM vaak afgesloten? Als dat zo is, dan is dat een serieus probleem waar FXCM naar moet kijken, vooral als het niet alleen met jou gebeurt. Was het ook anderen overkomen? Ik zou FXCM hebben gebeld om ze mijn positie echter handmatig te laten afsluiten, in plaats van te wachten om opnieuw op te starten, omdat we allemaal weten hoe lang dat kan duren, lol.

Poles18
07:00,
Omdat de originele poster zei dat hij een makelaar wilde in de VS ...

Wat doet het ertoe als het in de VS is gevestigd of niet?

Wat doet het ertoe als het in de VS is gevestigd of niet?

estela
08:21,
Oanda is een Amerikaanse organisatie. Hier volgt de informatie van de 'About Page The Company, een bedrijf uit Delaware, werd opgericht in 1996 en heeft haar hoofdkantoor in New York City, VS met activiteiten in Toronto, Canada en Z�rich, Zwitserland. OANDA is een geregistreerde Futures Commission Merchant (FCM) bij de Commodity Futures Trading Commission (CFTC) en is lid van de National Futures Association (NFA ID # 0325821).

mcarci
09:41,
maar als alle traders dezelfde prijs hebben - waarom betalen om uit de handel te geraken?
Punt opgemerkt. Voor mij ben ik met een ECN omdat ik berichten heb gelezen over DD's die tegen u handelen, evenals berichten over spikes die alleen op de betreffende broker-chart leken te zijn (toen ze andere grafieken vergeleken die de piek niet vertoonden) ... maar ik heb heel veel goede recensies gezien van Oanda en enkele anderen, dus altijd goed om te weten wie betrouwbaar en betrouwbaar is in het geval dat je moet overschakelen. Ik maak mijn lijst van de verdeling die hier gebeurt, voor het geval ik ooit ongelukkig zou worden met mijn makelaar, lol (dus bedankt aan iedereen die zijn ervaringen deelt)

mcarci
11:02,
Er zijn hier discussies over FXCM ... en er zijn veel recensies OVER FXCM ... Ik ben het wat niet eens met het bovenstaande bericht, want echt, ik heb geen verdere problemen gehad met handel sinds ik uit FXCM kwam ...
Dat is goed om te weten, eerlijk gezegd, op mijn lijst van mogelijke makelaars in het geval ik ooit moest wisselen ... FXCM was niet een van hen, lol.

pinpotrixxo
12:23,
Ik gebruik IBFX en ze zijn goed voor me geweest, het enige ding is dat ze hun spreads uitbreiden tijdens nieuws, maar heeft geen invloed op me omdat ik het nieuws niet ruil. Succes

pedripk610
13:44,
Ik denk dat je dit forum moet lezen en je kunt al je info krijgen die je wilt.

plalitaita
15:04,
Kon ik maar begrijpen waar ze het over hadden. En ze hebben ook geen demo met live prijzen. En laat me geen commissie toevoegen. Ik denk dat het betalen van commissie een totale waanzin is. Alle traders hebben sowieso dezelfde prijzen. Ik koop bij 1.4000 en ik wil verkopen op 1.4025. Zowel de commissie als de niet-commissionair hebben 1.4025. Ik sluit af bij de non-comm-makelaar om 25 uur. Ik sluit bij de comm-broker op 25 EN ik betaal comm. Wat is daar het besef van? De comm-makelaar geeft me geen betere prijs. Dit hele verhaal over de voordelen van strakkere variabele spreads, maakt mij compleet mysterieus. De CLAIM van ECN heeft striktere spreads, maar de prijs die u BETAALT en de prijs die u SLUIT, is tussen de traders gelijk. Met andere woorden: wat kan het mij schelen als de vraag 3 of 4 of 5 pips weg is, als ik mijn lange positie bij het bieden sluit?
Weet je niet hoelang je hebt geruild of hoeveel onderzoek je hebt gedaan naar de werking van makelaars, maar als je geen commissie oplegt, garandeer je absoluut dat je bij een emmermagazijn terechtkomt en je vrijwel zeker verzekert ondervindt dezelfde problemen die je nu hebt. Als een makelaar geen commissie in rekening brengt, hoe denk je dat ze geld verdienen? Door geld te verdienen aan de spread, per definitie manipuleren ze opzettelijk prijzen voor HUN voordeel, niet voor jou. Bovendien krijg je nooit echte interbancaire marktprijzen, maar gewoon wat de makelaar vindt dat hij moet aanbieden om voldoende winst voor zichzelf te maken. Een gevaarlijke propositie inderdaad. Ik zou aanraden om eerst een ECN-makelaar te zoeken en de commissie te betalen. Dan, als gevolg van wat onderzoek naar wat een emmerwinkel is, zul je beseffen waarom je ze ten koste van alles wilt vermijden. Als vuistregel, als je geen commissie betaalt, zit je in een emmershop. Probeer MB Trading; ja je betaalt commissie (je zou daar opgelucht op moeten zijn), maar ze bieden strakke spreads en geen prijsmanipulatie. Op het einde zul je vooruit komen - geloof me. En om je bovenstaande punt te beantwoorden over kopen bij 1.400 en verkopen op 1.425 en wat het verschil is, zolang je verkoopt bij het bod, heeft de verkoper van de ECN waarschijnlijk 1.395 of beter gekocht terwijl je 1.400 kocht. Als je niet begrijpt hoe de spread je helemaal kan verdraaien, moet je misschien je handel verlichten totdat je het begrijpt. Een hoge spread zal je uiteindelijk van je winst beroven ...

hecpkreedt
16:25,
MB is OK geweest, maar een commissie betalen is waanzin. Ik ben pas sinds kort begonnen met zoeken - ik vond het OK om commissie te betalen omdat ik vond dat ECN beter was, maar als alle traders dezelfde prijs hebben - waarom betalen om uit een transactie te stappen? Oanda, ik zal het bekijken. Interactieve makelaars Ik zal de demo proberen, ook al zijn de prijzen niet live.
Ik gebruik momenteel Oanda, FXCM en FXSOL. Ik gebruik Oanda voor eenvoudige visuele grafieken en uitstekende spreads tijdens niet-overtredende tijden (haat af en toe een piek, maar Oanda heeft altijd gecorrigeerd, hoewel soms persoonlijk moet opvolgen om het goed te doen). FXCM Ik gebruik ��n klik-uitvoering en ben van plan het VK-account te openen zodra het account groot genoeg is om internationale overboekingen niet significant te maken. Het VK-account is gescheiden en zelfs als ze failliet gaan, krijg je je geld terug. (niet het geval met alle US-forex-steekproeven, geleerd met Refco.) Ik gebruik FXSOl voor vaste spreads en hoge leverage wanneer ik het wil gebruiken. Geen significante problemen. Alle makelaars hebben sterke en zwakke punten, het is gewoon een kwestie van het matchen van persoonlijke handelsstijlen met broker.

kodoloko
17:46,
Ik ben ziek van mijn makelaar dus ik wil een verandering aanbrengen. Alle hulp wordt op prijs gesteld. Ik maak geen account aan met makelaars buiten de Verenigde Staten en alleen met CFA-leden. Hoe zit het met FXCM? Ik probeer niet op de hoofdhuid te scoren of nieuwsbrieven of dergelijke te doen. Ik wil alleen weten dat er geen horrorverhaal zal plaatsvinden - zoals een dag na een goede ruil besluiten ze mijn winst weg te vagen. Ik heb ook geen kaarten nodig, omdat ik een North Finance-demo gebruik. Ik maak me ook geen zorgen over een beetje slippen. Ik wil alleen weten dat mijn account veilig is. Om het even welke idee�n?
Je kunt waarschijnlijk vertellen waar ik vandaan kom, vanwege de avatar, maar ik zou beslist Britse tussenhandelaren overwegen. Mijn redenering is dat geen makelaars in het Verenigd Koninkrijk mijn geld zouden opnemen. Ik ben geklasseerd als te arm, te onervaren, ook dit, ook dat van de ander. Dus ik keek naar de in de VS gevestigde outfits en kon accounts openen alsof ze uit de mode raakten. Dit doet me geloven dat de Britse activiteiten waarschijnlijk minder populair zijn dan die van hun Amerikaanse tegenhangers.

CarlaPino
19:07,
Kon ik maar begrijpen waar ze het over hadden. En ze hebben ook geen demo met live prijzen. En laat me geen commissie toevoegen. Ik denk dat het betalen van commissie een totale waanzin is. Alle traders hebben sowieso dezelfde prijzen. Ik koop bij 1.4000 en ik wil verkopen op 1.4025. Zowel de commissie als de niet-commissionair hebben 1.4025. Ik sluit af bij de non-comm-makelaar om 25 uur. Ik sluit bij de comm-broker op 25 EN ik betaal comm. Wat is daar het besef van? De comm-makelaar geeft me geen betere prijs. Dit hele verhaal over de voordelen van strakkere variabele spreads, maakt mij compleet mysterieus. De CLAIM van ECN heeft striktere spreads, maar de prijs die u BETAALT en de prijs die u SLUIT, is tussen de traders gelijk. Met andere woorden: wat kan het mij schelen als de vraag 3 of 4 of 5 pips weg is, als ik mijn lange positie bij het bieden sluit?
Je logica is bizar. Hoe je kunt handelen en de voordelen van smalle spreads niet begrijpt, is wat me een raadsel verschaft.

TWJUANK!
20:28,
De CLAIM van ECN heeft striktere spreads, maar de prijs die u BETAALT en de prijs die u SLUIT, is tussen de traders gelijk.

https://www.aforexa.com/attachments/1534362314.jpghttps://www.aforexa.com/attachments/1534362314.jpgPrijzen zijn absoluut NIET gelijk tussen traders, zelfs niet in de buurt. Ik zal de aanbeveling van InteractiveBrokers opheffen. Er is eenvoudigweg geen concurrentie met hen op het niveau van de detailhandel.

Delfincubo
21:48,
smalle spreiding commissie = brede spreidingkosten

julkayn
23:09,
Je logica is bizar. Hoe je kunt handelen en de voordelen van smalle spreads niet begrijpt, is wat me een raadsel verschaft.
Heel simpel: makelaar A is een variabele spread, commissionair en heeft een spread van 3 pip. Makelaar B is een vast gespreide niet-commissionaire makelaar en heeft er 6, maar BEIDE BROKERS HEBBEN DEZELFDE VRAAG PRIJS. Ik ga lang. Het lijkt erop dat het me meer kost om aan de slag te gaan, maar wat gebeurt er als de handel stijgt? Wanneer ik ga verkopen, zullen BEIDE makelaars deZELFDE BOD PRIJS hebben. Met makelaar A moet ik een commissie betalen als ik sluit. Met broker B doe ik dat niet. Op dat moment, wat kan het mij schelen als de ASK van Broker A 2 pips hoger is dan de BID en de BK van Broker B is 6? Ik sluit het BID, wat hetzelfde is voor beide makelaars. Wat als ik te kort zou zijn gegaan met Broker A, die een bieding heeft van 3 pips boven makelaar B? Ze zouden de spread hebben verbreed naar de SAME BID PRICE als de vaste spreadbroker (of verengd de ASK op de close). Hoe dan ook, de ASK zal voor beide makelaars hetzelfde zijn als ik sluit. Ik zie het de hele tijd gebeuren omdat MB geen kaarten heeft dus kijk ik naar North Finance voor de hitlijsten.

julkayn
00:30,
smalle spreiding commissie = brede spreidingkosten
Dat is het niet. Wanneer ik een lange transactie sluit, hebben beide makelaars hetzelfde bod. Waarom zou ik daar een commissie betalen?

Delfincubo
01:51,
Ik denk dat je me bent kwijtgeraakt? Hoe kunnen een 3 pip spread broker en een 6 pip spread broker hetzelfde bieden en vragen?

TWJUANK!
03:11,
smalle spreiding commissie = brede spreidingkosten
Je wiskunde is uitgeschakeld. $ 2 per $ 100k bij IB = 0,2 pip in commissies. Wat is goedkoper, een spread van 1 pip met 0,2 pip provisie of een spread van 3 pip?
https://www.aforexa.com/attachments/1534362314.jpg

Ik denk dat je me bent kwijtgeraakt? Hoe kunnen een 3 pip spread broker en een 6 pip spread broker hetzelfde bieden en vragen?
Ja, dit gooide me ook af.

Delfincubo
04:32,
[quote = Trader KGB; 1739754] Je wiskunde is uitgeschakeld. $ 2 per $ 100k bij IB = 0,2 pip in commissies. Wat is goedkoper, een spread van 1 pip met 0,2 pip provisie of een spread van 3 pip?
https://www.aforexa.com/attachments/1534362314.jpgIk vind een .9 spread zonder commissie is nog steeds jouw 1.2 totaal. Het lijkt erop dat mijn wiskunde nog steeds werkt. Natuurlijk zal dit spul vari�ren met paren en wat niet ...

TWJUANK!
05:53,
Ik vind een .9 spread zonder commissie is nog steeds jouw 1.2 totaal. Het lijkt erop dat mijn wiskunde nog steeds werkt. Natuurlijk zal dit spul vari�ren met paren en wat niet ...
Ja, Oanda's spread op EURUSD is goed. IB's spread is zo laag als 0,5 pip breed op dat paar. Ik zet vaak een limiet om te kopen op het bod en wacht op een verkoper om mijn bestelling te vullen, dus effectief 0 spread 0.2 commissie. Gewoon een bijkomend voordeel van een ECN-omgeving. Oanda's spreads worden steeds beter, vooral op de exoten. Het heeft geen zin om Oanda tegen IB te debatteren, het zijn allebei geweldige makelaars.

TWJUANK!
07:14,
1 bijlage (n)

Het heeft geen zin om Oanda tegen IB te debatteren, het zijn allebei geweldige makelaars.
Eigenlijk neem ik dat terug. De spreads op alle majors opheffen tot 10 pips wijd om 3.45 uur EST? Wauw! Helemaal onaanvaardbaar.
https://www.aforexa.com/attachments/1534362322972186880.jpg

Delfincubo
08:35,
Wat onaanvaardbaar is, is dat iemand op vrijdag nog steeds om 15.45 uur wil handelen. Tijd om het station te verlaten en een koude te gieten!

TWJUANK!
09:55,
Wat onaanvaardbaar is, is dat iemand op vrijdag nog steeds om 15.45 uur wil handelen. Tijd om het station te verlaten en een koude te gieten!
Ik ben het daar volkomen mee eens, maar interbancaire is niettemin open tot 17.00 uur. En als je denkt dat het laatste uur stil is (en dat is meestal zo), kijk dan op 3-8-07. De yen-kruisen vonden het zwaar te verduren tussen 4-5 uur op die vreselijke vrijdag.

julkayn
11:16,
Op dit moment heb ik een lange op GJ die ik wil afsluiten. MB geeft me alleen 69 en het is 71 Bied op NF EN ik moet comm betalen !!!

DanRttexxo
12:37,
Interactive Brokers is een van de beste. Nog nooit zoiets gezien.
daar ben ik het mee eens. stop met zoeken. stop met tijdverspillen. Ik denk dat IB de ENIGE forex broker moet zijn waar je mee zou moeten omgaan. Natuurlijk, als je 5k niet kunt ontmoeten, moet je geluk proberen met Oanda of zelfs met NorthFinance (als je durft).

DanRttexxo
13:58,
Eigenlijk neem ik dat terug. De spreads op alle majors opheffen tot 10 pips wijd om 3.45 uur EST? Wauw! Helemaal onaanvaardbaar.
ok�, ik ga deze ook toevoegen aan mijn handtekening onder Pipboy.
https://www.aforexa.com/attachments/1534362315.jpg

Pablodavid
15:18,
Hallo allemaal. Mijn snelle vraag is, ik ben op zoek naar makelaar (s) die orders hebben waarmee ik een vooraf bepaalde inlooptijd kan invoeren en of misschien zelfs een uitlooptijd voor een valutapaar om te kopenverkopen als ik niet beschikbaar ben om te zijn de computer. Ik weet niet zeker wat voor soort order dat is of zelfs bestaat, maar help alsjeblieft dat ik het echt waardeer, God Bless. Met vriendelijke groeten: IA4X

pedripk610
16:39,
Ik denk niet dat er zo'n tijdgerelateerde order bestaat voor een makelaar.

carlttdttil
18:00,
Mee eens, de makelaar kan dat niet doen. Kan de EA-functionaliteit op metatrader handelsorders verzenden? Als dit het geval is, kan de EA uw systeemtijd waarschijnlijk van uw computer laten aflezen.

Romu1234
19:21,
Excuses als ik het in de thread over het hoofd heb gezien, maar wat is de minimale margevereiste voor patroondaghandel met IB? Ik ben in het VK, dus ik weet niet zeker of de Amerikaanse wettelijke vereisten op mij van toepassing zijn ...

CarlaPino
20:41,
Je wiskunde is uitgeschakeld. $ 2 per $ 100k bij IB = 0,2 pip in commissies. Wat is goedkoper, een spread van 1 pip met 0,2 pip provisie of een spread van 3 pip?
https://www.aforexa.com/attachments/1534362315.jpgJa, dit gooide me ook af.
Heb me ook gekrabd.
https://www.aforexa.com/attachments/1534362316.jpg