PDA

View Full Version : Een simpele vraag over leverage en marge



Prime
04:07,
Besteaforexacommunity,

Ik heb een simpele vraag over leverage. Ik toon een bijna tegenstreven EA die goede resultaten behaalt. Zodra het al mijn beschikbare marge had gebruikt. Dus het heeft geen andere posities geopend. Ik handel op een leverage van 100: 1.

Dus mijn vraag is:

Als ik meer marge wilde, zou ik dan mijn hefboom moeten verhogen of verlagen om meer posities te kunnen openen?

Of heb ik meer kapitaal nodig?

Lenny

karlota3
20:41,
Beste FF-community, ik heb een simpele vraag over leverage. Ik toon een bijna tegenstreven EA die goede resultaten behaalt. Zodra het al mijn beschikbare marge had gebruikt. Dus het heeft geen andere posities geopend. Ik handel op een leverage van 100: 1. Dus mijn vraag is: als ik meer marge wilde, zou ik dan mijn hefboom moeten vergroten of verkleinen om meer posities te kunnen openen? Of heb ik meer kapitaal nodig? Lenny
Als het al je marge op 100: 1 gebruikt, zal dat ding je gaan opblazen. Op uw vraag, als u meer marge wilt, moet u meer kapitaal toevoegen.

arilindo
22:01,
u wilt uw hefboom vergroten om uw margevereisten te verminderen

Prime
23:22,
{quote} Als het al je marge op 100: 1 heeft gebruikt, zal dat ding je gaan opblazen. Op uw vraag, als u meer marge wilt, moet u meer kapitaal toevoegen.
OK. cool bedankt.

Prime
00:43,
u wilt uw hefboom vergroten om uw margevereisten te verminderen
Dus als ik bijvoorbeeld 500: 1 had verhandeld, had ik nog steeds een marge om meer posities te openen toch?

arilindo
02:04,
Ja