PDA

View Full Version : After The Storm ... Mijn ervaring delen



notfear
05:37,
1 Bijlage (n) Ik ben nog niet eerder begonnen met een discussie, maar ik heb in de jaren van handelen zoveel geleerd dat ik dacht dat het mijn plicht was om mijn ervaringen te delen en als gevolg daarvan mijn technieken om te voorkomen dat ik verbrand zou worden door de grafieken en wat nog belangrijker is, hoe je kredietwaardigheid behoudt en je gezond verstand behoudt!

Dit is vooral gericht op nieuwkomers, dus excuses als ervaren handelaren dit niet van nut vinden, maar ik herinner me toen ik begon hoeveel ik iemand nodig had om me de touwen te laten zien, dus dit is mijn visie daarop.

Voordat ik begin - dit is GEEN advertentie of probeert je iets te verkopen. Ik ben lang genoeg online geweest om te ontdekken wanneer mensen iets als een marketingkans posten of je de 'meest verbazingwekkende indior die je ooit nodig zult hebben, verkopen voor $ 97' enzovoort, enzovoort. Dit is maar een klein beetje van mij dat iets teruggeeft in de hoop dat het mensen een deel van de stress en nachtmerries spaart die ik heb gelost door een gebrek aan ervaring en mijn vertrouwen te stellen in iets dat in feite gewoon drijfzand was. Alle indioren die ik nu gebruik, zijn gratis, dus houd je contant bij wijze van inleidende waarschuwing in de gaten!

Ik zal het hebben over indioren en egie, maar ook over de plogie van handelen, wat voor mij net zo belangrijk was.

Dus laten we beginnen ....

Kenmerk EEN - Geduld.

Forex is een geweldige manier om geld te verdienen en ook een fantastische manier om jezelf te laten bankroeteren. Laten we eerlijk zijn, het enige wat u hoeft te doen is een transactie invoeren, wachten en vervolgens uw geld extraheren. Kan het niet eenvoudiger zijn, toch? Dus waarom gaat het zo vaak fout?

De markt opereert buiten uw invloed en uw besluitvorming. Er is geen hoop, of het zou op deze manier moeten bewegen. Maar mijn indior zegt dat dit het feit zal veranderen dat je er geen controle over hebt. Jouw taak is om het te volgen en mee te doen. Geduld is de sleutel.

Vandaag (7e september 2018) was een goed voorbeeld. Handelen met de EURUSD Ik zat en keek (in het VK) vanaf 07.30 uur toen ik naar de computer staarde en ik dacht bij mezelf. Dit is al in beweging, er is een gestage klim die misschien wel doorgaat, maar voor nu ga ik koffie en horloge. Dus ik deed precies dat. Ik zal nog niet ingaan op de egie omdat dit afbreuk doet aan dit eerste punt - geduld.
De kaart is inderdaad gestegen, maar FOREX gaat nooit voorgoed in een richting, dus ik wachtte het uit, want als ik lang zou binnenkomen, zou mijn inzending binnenkomen op het moment dat de dingen de tegenovergestelde richting begonnen te vinden. Tegen die tijd had ik ongeveer drie uur gewacht, maar voor mij is drie uur kijken beter dan drie uur Oh nee, het gaat de andere kant op en hier komt mijn stopverlies.
Uiteindelijk begonnen bij de tweede kop thee verschillende tekens te verschijnen en na bevestiging van een verandering in richting ging ik naar binnen. Met behulp van een trailing stop EA wist ik dat toen ik eenmaal een bepaald kredietbedrag had, ik beschermd was tegen elke vorm van verlies, dus het beste gevoel in de wereld volgde - ik kon RELAX.

Uiteindelijk bleek dat ik uit de handel kwam bij het draaipunt, maar had kunnen blijven tot de daglaag en ongeveer 400 pitten genomen heb terwijl ik dit schrijf. Misschien een les in geduld, niet hebzucht van mijn kant!

De sleutel tot dit was niet alleen weten wanneer je moest binnengaan, maar ook WACHTEN op dat punt.
Er is geen haast om geld te verdienen in FOREX, er is altijd een andere dag, nog een mogelijkheid. Elke dag zorgt voor nieuwe bewegingen en nieuwe kansen om geld te verdienen. Denk niet dat je het nu allemaal moet doen, dit uur, deze dag. Om het goed te doen is net zo veel over wachten als actie.

Dus blijf kalm en wacht op die gelegenheid - probeer het bij twijfel morgen opnieuw.

https://www.aforexa.com/attachments/1543002195.jpg

Smint85
16:35,
Goed gelezen. Geduld scheidt succesvolle handelaren van gokkers ... het lijkt misschien een clich�, maar als het helpt de omvang van een account te laten groeien, lijkt het niet meer zo. Zou graag meer van je horen ... de draad ziet er veelbelovend uit om te helpen een aantal zeer nuttige kennis over te dragen aan handelaren ... nieuw en ervaren ... en degenen daartussenin.

oxsc4159
17:56,
Goede info..Echt spannend

notfear
19:17,
Kenmerk TWEE - (juiste) indiorkeuze. De gevreesde indioren! Geef iemand die elke dag uren besteedt aan het zoeken naar 'degene'. De magische indior die alles doet en 100% van de tijd alleen werkt. Sommige zijn gratis, sommige kosten een paar dollar en sommige zijn de prijs van een maaltijd voor een gezin van 6 personen in een chique restaurant. Gaat iemand doen wat jij wilt? Nee natuurlijk niet. Er is geen enkele indior die u voor 100% van de tijd 100% succesvolle transacties laat zien. Er lijkt een overtuiging te zijn dat omdat FOREX handelen gaat over het eenvoudig weten wanneer de grafiek omhoog of omlaag gaat, er een 'magische pijl' moet zijn die weet wanneer dit zal gebeuren en ons zal leiden naar het zijn van miljonairs. Als dit het geval was, zou deze indior zijn maker een multi-miljonair maken en zouden ze het niet nodig hebben om het te verkopen. Waarom zou je tijd verspillen aan marketing iets voor relatief weinig verkopen als je er gewoon mee kunt handelen en miljonair kunt worden? Hopelijk kun je zien waar dit naartoe gaat. Zoals de meeste dingen in het leven, zijn indioren goedslecht, nuttignutteloos. Het vinden van de juiste is een nachtmerrie als je begint, dus hier zijn een paar dingen die ik heb ontdekt die kunnen helpen: 1. Houd het simpel Het heeft geen enkele zin om een ??????kaart met 40 indioren te hebben, die golven en lijnen tekent en bars en bloemen en bomen (misschien niet het laatste stukje) helemaal daarover, zodat je geest niet kan onderscheiden wat er gaande is. Zeker, alle indioren zeggen iets, maar wat? Je hebt waarschijnlijk een puinhoop. Waar we naar op zoek zijn met een indior, is een signaal om ons te vertellen dat er iets is veranderd van hoe het eerder was - wanneer omhoog kan veranderen naar beneden. Er is geen manier om dit te 'weten', maar we kunnen trends, gemiddelden herkennen en waarnemingen doen over prijs enzovoort. Ik heb een aantal sjablonen gezien met zoveel verschillende kleuren en golven en lijnen dat je na 10 minuten hoofdpijn zou krijgen in plaats van dat je er de hele dag mee kunt handelen. Zoek naar indioren die je een waarde geven, dan iets om dat een of twee keer te bevestigen en je daar vervolgens aan vast te houden. Je gezichtsvermogen zal je net zo goed bedanken als je brein. 2. Houd je eraan. Geen enkele indior werkt 100% en het is verleidelijk om iets te proberen, faalt, gooit het dan allemaal weg en op zoek naar een nieuw systeem. Als je dit doet, zul je snel merken dat je in 6 maanden van handelen 12 systemen hebt geprobeerd en dat je nog steeds op zoek bent. Elk systeem heeft zijn voordelen en elk systeem heeft zijn tekortkomingen. Je zult er geen vinden die perfect werkt en je zult er geen vinden die je niet toelaat om een ??????verkeerde transactie aan te gaan. Dit is het leven! Het doet me denken aan voetbaltransfers (hier in Engeland) wanneer een team begint te verliezen zodra we nieuwe spelers nodig hebben! en de oude worden verkocht (en dan gedijen ze ergens anders) en nieuwe komen binnen die een verschil lijken te maken maar uiteindelijk ook worden verkocht. Soms heeft het team een ??????verandering van denken nodig, geen verandering of speler. Als wat je hebt in het verleden heeft gewerkt, kijk dan wat je ermee doet en leer meer over hoe je er het beste uit kunt halen.3. anticipeer er niet op. Het lijkt erop dat de indior 'op het punt staat iets te doen!' - maar het is alleen mogelijk om iets te doen, niets is zeker. Kijk naar die niveaus! Elke minuut nu zal het ... zal het? Hoe weet je dat? Iedereen die stochastics heeft gebruikt, weet dat het krijgen van een waarschuwing op een bepaald tijdstip niets garandeert, en als je het overboughtlicht ziet, springen veel handelaren er gewoon in. Het zal snel weer naar beneden gaan !! Rechts? Fout! Ik heb overbought vele uren zien verdergaan en mensen wegvagen. Als je je kaart volgt, is het gemakkelijk om je zorgen te maken - als je het hebt over geduld - ben je al uren op zoek naar iets en helemaal geen handel. Ik kom nu binnen, het is er bijna ... Houd je triggervinger weg totdat je een duidelijk signaal en bevestiging hebt. Denk niet dat je het kunt raden, alleen maar omdat het lijkt alsof het op die manier zou kunnen gaan. 4. Overschilderen. Dit zou een enorm gesprek kunnen zijn, maar laten we het simpel houden. Wees heel voorzichtig met het bekijken van een indior op historische kaarten. Het lijkt misschien dat iets heel succesvol is - kijk! het heeft alle handel goed! - natuurlijk deed het dat, het schilderde de indior na de gebeurtenis. Hervertoningsindioren zijn niet nutteloos, maar ze kunnen misleiden als u niet voorzichtig bent. Het kan detecteren dat er iets gebeurt, maar geen definitieve zet, slechts een hint dat we ergens heen gaan. Neem het gewoon als dat en niet als een signaal om te voorkomen dat je urenlang terugkijkt wanneer iets voor het eerst verschijnt en huil terwijl je account wegvalt. 5. Kijk wat de rest van iedereen het meest gebruikt. Dit forum is een geweldige plek om idee�n te delen en op elke thread plaatsen mensen indioren en sjablonen die voor hen werken. Zoek naar algemene instellingen en indioren. Als u 10 threads ziet en er ��n indior op verschijnt, is het een redelijk goede kans dat de indior correct wordt gebruikt. Je zult waarschijnlijk niet veel mensen vinden die elke keer de geweldige overwinningen gebruiken voor de $ 97-indior ... Zoek ook naar degenen met eenvoudige instellingen en eenvoudige weergaven. Een indior die door veel mensen wordt gebruikt en die er eenvoudig en duidelijk uitziet, zal u helpen meer dan ��n die eruit ziet alsof 5 potten verf op het scherm zijn geworpen. 6. Gebruik je hersenen. Een beetje gebruikte functie soms in de handel. Als je duidelijk kunt zien dat er iets mis is, volg dan niet blindelings wat je indior je vertelt. Bedenk wanneer het nieuws breekt. Soms zorgt dit ervoor dat pijlen wijzen in de richting waarin het nieuws het heeft genomen, alleen om wild de andere kant op te rennen wanneer de wereld zich heeft gerealiseerd dat het nieuws toch niet zo astrofaal was en de vorige trend blijft dagenlang waardoor je pijl er eenzaam uitziet en een beetje dom. Gebruik je heldere geest, lees de forums, kijk wat andere mensen bespreken over de anomorfiteit en kom niet binnen. Ik zal bepalen welke indioren ik het liefst op tijd gebruik, maar ik wilde niet dat iemand alleen maar op zoek was naar de heilige graal zoals vaak gebeurt. Deze thread is ontworpen als een hulp voor diegenen in een positie waarin ik me ooit bevond.

dmuns
20:38,
Ik ben nog niet eerder begonnen met een discussie, maar ik heb zoveel geleerd door de jaren heen dat ik dacht dat het mijn plicht was om mijn ervaringen te delen en als gevolg daarvan mijn technieken om te voorkomen dat ik door de hitlijsten verbrand zou worden en, nog belangrijker, hoe te blijven in krediet en houd je gezond verstand! Dit is vooral gericht op nieuwkomers, dus excuses als ervaren handelaren dit niet van nut vinden, maar ik herinner me toen ik begon hoeveel ik iemand nodig had om me de touwen te laten zien, dus dit is mijn visie daarop. Voordat ik begin - dit is GEEN advertentie of probeert je iets te verkopen ....
Geweldige post-clockers. Je hebt een manier met woorden en je leert goed.

notfear
21:58,
DRIE - Emoties. Dit zou eigenlijk de kortste post moeten zijn - houd emoties buiten! We weten echter allemaal dat dit zeker niet het geval is wanneer we ons handelsavontuur beginnen. Wat ervaren we wanneer we de eerste keer FOREX gaan verhandelen? Opwinding, angst, opwinding, verwondering, angst, paniek! Al het bovenstaande ... Zoals eerder gezegd, moet de handel gaan over kalm en evenwichtig zijn, over het nemen van beslissingen op basis van de feiten die voor je liggen. Het is zo gemakkelijk om een ??????ruilhandel emotioneel te betreden, ofwel omdat je geld nodig hebt en je hebt besloten om ongeacht de feiten naar binnen te duiken, of omdat je net geld hebt verloren en je het onmiddellijk moet terughalen. Ik heb handelaren zien duiken om een ??????transactie te corrigeren die de verkeerde kant op is gegaan, snel gokt op een groter stuk in tegengestelde richting en dan de markt weer omkeert. Een bok achtervolgen is een gemakkelijke val om in te vallen, maar het is afgeleid van paniekdenken. Er is altijd morgen. Kijk hoe uw balans in de minuscijfers gaat en de gevreesde marge licht rood op om u te laten weten GEVAAR GEVAAR! Ziek voelen? Boos? Angstig? Emotie moet in de delen van je leven blijven waar dat nodig is, voor relaties en andere hartgestuurde activiteiten. Forex trading is daar niet een van. In het begin heb ik geduld aangeraakt, maar om je emotionele betrokkenheid bij een transactie te beheersen, is het van vitaal belang om een ??????oplossing voor geldbeheer te gebruiken die voor jou werkt. VIER - Geldbeheer. Dit is de techniek om voor uw bankrekening te zorgen, zodat uw hartslag en angst dat niet hoeven te doen. Ik beschouw Forex niet om uit te gokken, maar het oude gezegde van ???Gok niet meer dan je kunt verliezen??? geldt zeker. Zorgvuldig in overweging nemen dat uw financi�le opties zinvol zijn in elke levensweg, maar dat het in de handel nog belangrijker is. Je kunt niet alleen goed geld achter slecht gooien, maar ook proberen terug te krijgen wat je hebt verloren in een of andere 'alles of niets' wanhopige poging om te corrigeren wat het universum je te danken heeft. Dit is de weg naar een opgeblazen account. De cijfers die ik gebruik zijn newbie micro-lot bedragen - ergens zou iedereen moeten beginnen als ik, zoals jij, deze reis begon met bijna niets. Zoek een makelaar met microloten en lage spreads en een paar dat een nauwe spread behoudt zoals EURUSD. Doe wat eenvoudige wiskunde. Begin met � 250 en riskeer 2% (� 5). Kun je dit betalen? Waarschijnlijk. Verdien 2% en je hebt � 255, verlies het en je hebt � 245. Een winst van 2% op een dag geeft u na 10 dagen meer dan � 300 kapitaal en met � 300 wordt uw 2% nu � 6. Elke winst verhoogt je kapitaal en het bedrag dat je 2% opbrengt. Dag Hoofdstad 1 � 250,00 2 � 255,00 3 � 260,10 4 � 265,30 5 � 270,61 6 � 276,02 7 � 281,54 8 � 287,17 9 � 292,91 10 � 298,77 11 � 304,75 Heb een redelijk hoog slagingspercentage en de 2% begint behoorlijk op te tellen tot binnen 6 maanden zou je hetzelfde kunnen verdienen met handelen als bij een minimumloonbaan - zeker hier in het VK. 2% dag op dag na ongeveer 128 dagen verhoogt uw 2% tot ongeveer � 60, hetzelfde als na belasting betalen van eenbasisbaan. Ok, dat is het beste scenario, met genoeg overwinningen elke dag om toe te voegen tot 2%, maar iets dat IS mogelijk. Je kunt dan het kapitaalsaldo verlaten en elke dag je loon intrekken! Dag kapitaal 2% per dag 125 � 2.913,14 � 57.12 126 � 2,971.40 � 58.26 127 � 3.030.83 � 59.43 128 � 3.091.45 � 60.62 Laten we de andere kant op gaan. Verlies 2%. � 245 nu om in te ruilen maar onthoud, er is geen wraak, geen woede, geen paniek. We hebben een percentage bepaald en houden ons eraan. Win verliezen of gelijkspel. Nu kun je 10 dagen achter elkaar niet verliezen en niet veranderen wat je doet. Er is iets mis met je techniek en het is tijd om terug te gaan naar het demo-account en opnieuw te bedenken wat je doet. Als je teruggaat naar je account, heb je � 204 en een aandeel van 2% van � 4.09. Je bent nog steeds in het spel en leeft om nog een dag te vechten. En hier is het ding. Vasthouden aan een percentage risico en winnen, en je bent terug naar waar je begon in tien dagen. Stel je voor hoe dit had kunnen verlopen. Je verliest bijna � 50 en denkt dat ik zou moeten winnen, laten we voor een grote gaan en die � 50 nu terug krijgen. Een paar uur later, wanneer je aan je vrouw uitlegt dat de � 250 die je in Forex stopt nu verdwenen is, zul je wees dankbaar voor de kans om tien dagen te hebben om het geld terug te brengen waar het was. In elk geval, als je goed handelt en de positie positief voor je is, blijf dan in die handel - bescherm je winst gewoon met een bewegende stop en geniet van het ontspannen gevoel. Maar NOOIT een verlies jagen en proberen het terug te dwingen naar waar je was. Denk eraan om de kans te krijgen uw account terug te krijgen of in de situatie te verkeren waarin u alles bent kwijtgeraakt. Verliezen is nooit plezierig maar het maakt deel uit van Forex - IEDEREEN VERLIEZEN! Niemand in de geschiedenis van de handel krijgt het altijd goed. We zouden dit moeten doen omdat we ervan genieten, niet omdat het ons stress veroorzaakt. Het is een kans om geld te verdienen zonder de ochtend pendelen en de baas die je niet kunt uitstaan. Het is een manier om geld te verdienen terwijl u zit en uw ochtendkoffie drinkt en het nieuws leest. Het is hoe je omgaat met verlies dat jou als handelaar zal defini�ren. Regel het. Houd het betaalbaar. Leef om nog een dag te vechten!