PDA

View Full Version : Groot nieuws - Bondhandelaren kunnen bijdragen.



lokhtt
09:31,
Deze thread is een plaats waar je mogelijke nieuwsgebeurtenissen kunt vinden en delen die elk valutapaar snel 200 pips (2% of 3%) of meer zouden verplaatsen als ze zouden passeren. Persoonlijk ben ik meer ge�nteresseerd in de zeldzame 500 pip-zetten (5% of 8%), het zijn aanstaande nieuwsevenementen die kliffen kunnen triggeren zoals die van de Brexit of degene die gepaard ging met de Zwitserse Nationale Bank die het Euro-plafond sliep dat ik wil wees gewaarschuwd en we kunnen onze pluimvee 200 pipers voor een goede dosis inbrengen. Ik heb het gevoel dat de dingen zeker gebaseerd zullen zijn op kapitaalstromen van en naar de verschillende obligatiemarkten en ik zou graag wat input krijgen van professionals in de obligatiemarkt.

terzijde:

De Amerikaanse regering cre�ert inflatie met door het tekort gefinancierde stimulansen. Ik verwacht dat de rentetarieven te snel en te hoog zullen oplopen en de enorme wereldwijde schuldenzeep opnieuw zullen prikken. De onmiskenbare langetermijntrend in de rentetarieven is neerwaarts en wanneer de bubbel dit keer barst zou ik NIRP en meer QE verwachten. Ik heb een zeer beperkt begrip van SDR's, maar mijn gevoel is dat ze daarna uiteindelijk zullen worden geadopteerd als de mondiale reservevaluta om overtollige Dollars, Yen, Yuan en wat heeft u te absorberen en ze uit de echte economie�n te halen. Ik denk dat het belangrijkste om deze keer te kijken misschien de obligatiemarkten zijn. Amerika vergaart schuld in een verbluffend tempo temidden van wat eigenlijk een hausse zou moeten worden genoemd en ik ben bang dat tegen het einde van deze periode van stabiliteit de meerderheid van de grote bewegingen in de Forex zal gaan rond een algemeen verlies van vertrouwen in de staatsschuld van de grote economie�n. Ik heb het mis, maar uiteindelijk zal er iets zijn en als de angst weer toeslaat, hebben we allemaal de a-put van de Fed nodig.

Waar dooi ik over? De wereldwijde schuldreserves staan ??????op een recordhoogte! Ik heb wat banden om naar te kijken, dus laten we de bal aan het rollen brengen.

SP gaf een negatieve kijk op de triple A-kredietbeoordeling van de Australische staatsschuld in 2016 en ik heb in de media gehoord dat er internationale belangen zijn (waarvan ik de details niet ken) die enorme hoeveelheden geld uitsluitend in AAA-schuld investeren . Ik heb gehoord dat als de kredietwaardigheid van de Australische overheid wordt verlaagd naar AA , deze belangen hun geld zullen trekken en dit zou onmiddellijk een duik van 500 pip in de AUDUSD veroorzaken.

Kun je hier iets over zeggen of een ander voorbeeld bedenken?

NEEM DAN NIET MEER DAN ????N UIT TOPIC POST! SPREEK OVER DE VOLGENDE NEERSTORTING OF GROOT NIEUWS MEESTAL! ERNSTIGE AANBIEDERS ZULLEN WORDEN GEBLOKKEERD! IK ZAL SAMENVATTING VAN DE NIEUWSSTUKKEN WIJ KUNNEN PERIODISCH KIJKEN ZODAT NIEUWE KLANTEN NIET MOETEN WANDELEN DOOR ALLE SPAM, ALS DAT JIJ GAAT NAAR DE LAATSTE PAGINA EN VANAF DE BOVENKANT KOMT EN JE EEN UPDATE ZOU VINDEN.

PS.

Ik heb dit bericht aanzienlijk bewerkt na 22 reacties, dus de eerste pagina heeft weinig zin.

tkrttJ
03:37,
Sub-ed. Heel interessant concept dat je daar hebt. Event driven trades. Ik kijk ernaar uit meer van je te horen!

arilindo
04:58,
Evenementen die een paar van 500 pitten of meer verplaatsen, zijn zeldzaam. U kunt echter meerdere evenementen per week krijgen die u een goede wekelijkse terugkeer kunnen geven. Je op het juiste pad kijkt alleen maar om je verwachtingen te verlagen.

lokhtt
06:19,
Ik weet dat ze zeldzaam zijn, maar ik heb maar tien uur per week om te handelen en in ieder geval zou ik er geen gewoonte van willen maken om 100: 1 alles in te gaan. Ik kan een paar jaar wachten op mijn ene grote make-up of pauze-gok en dan, afhankelijk van de uitkomst, zal ik ofwel de forex opgeven of op conservatieve wijze blijven speculeren met de aankoop van een mooi huis in een relatief korte tijd een haalbare worden doel.

arilindo
07:40,
Tien uur per week is meer dan genoeg om nieuwsevenementen te verhandelen. Wat u probeert te doen zal niet goed eindigen

tkrttJ
09:00,
Ik weet dat ze zeldzaam zijn, maar ik heb maar tien uur per week om te handelen en in ieder geval zou ik er geen gewoonte van willen maken om 100: 1 alles in te gaan. Ik kan een paar jaar wachten op mijn grote make-up of pauze-gok en dan, afhankelijk van de uitkomst, zal ik de forex opgeven of op conservatieve wijze blijven speculeren met de aankoop van een mooi huis in een relatief korte tijd een haalbaar doel worden .
Dat is een zeer risicovolle mindset! Geloof me. Je moet niet all-in gaan ongeacht hoeveel overtuiging je ook hebt in een ruil. Laat altijd wat gas in de tank!

lokhtt
10:21,
Ik heb alleen AU $ 10.000 om mee te spelen en ik wil dat veranderen in AU $ 1.000.000 en een leuk huis kopen in een rustige buitenwijk binnen tien of twaalf jaar. Ik heb ��n grote riskante weddenschap nodig die acht of tien tegen ��n zal betalen om me op weg te helpen of het uurtarief waarvoor ik zou werken, zou het gewoon niet waard zijn. Ik zou 20 jaar kunnen doorbrengen met 10.000 dollar aan 30% per jaar en zelfs als ik geen belasting zou betalen, zou ik niet genoeg hebben voor een aanbetaling voor het soort huis dat ik wil. Er zou brandstof achterblijven in de tank, als ik verlies, zal ik nog ongeveer $ 3000 over hebben, maar ik zou dat gewoon oppakken en een entertainmentsysteem of zo kopen; Ik zeg het je niet om het te doen, ik vertel je alleen mijn plan, je kunt slechts ��n procent van je vermogen riskeren voor elke transactie die hier verschijnt, dat is wat ik de tweede keer zou doen, maar deze keer Ik ga 70% riskeren. De manier waarop ik dit zie, zal waarschijnlijk de boost zijn die ik nodig heb om mijn inspanningen de moeite waard te maken en als ik dan geen grote deal verlies; wat is het? Het verschil tussen een nieuwe auto en een drie jaar oude auto. Ik ben natuurlijk geen gokker, maar ik zal mijn egie voor risicobeheer slechts eenmaal onderbreken. Lees mijn antwoord op pagina ��n van deze thread om erachter te komen wat ik tot nu toe heb gedaan:
https://www.aforexa.com/trading-systems/328-1m-1000-2008-a.htmlJe kunt me een gokker noemen en je kunt me een klootzak noemen. Ik zou misschien weggevaagd worden, maar ik zal niet hoe dan ook seconden terugkomen. Einde van de conversatie.

laugokz9
11:42,
3 Bijlage (s) Op zoek naar 10-baggers? Het is beter om naar de optiemarkt te gaan in plaats van te wachten op een FX-transactie die misschien al jaren niet zou plaatsvinden. Je hebt een beetje een gokkersmentaliteit met dat type handel, dus kijk naar individuele aandelen die waarschijnlijk grote stappen zullen maken vanuit een persbericht. OTM-opties verdubbelen, verdrievoudigen, verviervoudigen in 1 dag. Gebeurt elke dag in de juiste aandelen, vooral tijdens het seizoen van de winst. Het is beter om meer kansen te hebben om te dubbelentriples dan ��n grote thuisrun. Hier zijn een paar mogelijke opties van vandaag van een snel zoeken. Veel, veel meer.
https://www.aforexa.com/attachments/1542915795818968495.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/15429157971360191891.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/15429157981868631023.jpg

tkrttJ
13:03,
Unsub. Je had een interessant concept, maar ik ben bang voor het soort mentaliteit en ik wil XYZ-attitude dat dit niet goed afloopt. In ieder geval veel geluk!

arilindo
14:24,
Je zou beter af zijn met dat geld als onderdeel van een aanbetaling voor een huis. Gegarandeerd dat je het verliest, helemaal zoals je van plan bent

djpoks
15:44,
Wacht op een nieuwe oorlog om te beginnen en lange olie. Het zou niet te lang moeten duren.

lokhtt
17:05,
Je hebt een beetje een gokkersmentaliteit met dat type handel, dus kijk naar individuele aandelen die waarschijnlijk grote stappen zullen maken vanuit een persbericht. OTM-opties verdubbelen, verdrievoudigen, verviervoudigen in 1 dag. Gebeurt elke dag in de juiste aandelen, vooral tijdens het seizoen van de winst. Het is beter om meer kansen te hebben om te dubbelentriples dan ��n grote thuisrun.
Het klinkt alsof er veel onderzoek srt nodig is en eerlijk gezegd ben ik meer ge�nteresseerd in macro-economie dan in financi�n; dat is wat mij in de eerste plaats naar de Forex trok. Ook, zoals ik al zei, ben ik niet echt een gokker. Ik heb maar ��n groot thuisrun in de eerste inninngs nodig als ik iets tastbaars wil halen uit het handelen in de Forex. In een omgeving met lage rentes zijn de procentuele voordelen zeer indrukwekkend, maar met weinig eigen vermogen zijn de dollartekens er niet en word ik het beu. Je bent erg negatief EcoTrader; huizenprijzen in Australi� zijn astronomisch, mijn ouders kochten hier in de jaren 80 een huis met vier slaapkamers met een hypotheek van drie jaar, terwijl mijn vrouw en ik een huurovereenkomst van tien jaar moesten afsluiten voor een appartement met twee slaapkamers. We beginnen een gezin en we zullen binnenkort meer ruimte nodig hebben; we kunnen het ons veroorloven om $ 10.000 te verliezen en ik denk echt dat de kansen om te winnen eenmaal substantieel beter zijn dan zelfs. E�n AU $ 10.000 100: 1 short op de Aussie met een stopverlies van 50 pip op nieuws van een kredietverlaging (die misschien nooit zal komen) en zelfs als ik niet uitkwam met $ 100.000, zou de kans groot zijn dat ik er zelfs of in positieve zin uit zou komen territorium als de kansen dat het me zou stoppen als ik mijn positie zou innemen nadat het wat neerwaartse impuls had ontwikkeld, zou ver weg zijn. Toch bedankt srt. Wens me iedereen geluk en geef ons allemaal een scenario (hoe onwaarschijnlijk ook) dat een beweging van 500 pip in een valuta zou versnellen. Twaalf berichten in en ik ben nog steeds de enige bijdrager.

urkayga09
18:26,
Een paar jaar geleden ontmoette ik een Arabier in een online handelsruimte die binnen enkele weken $ 1.000 in $ 100.000 veranderde, simpelweg door nieuws te ruilen en geen stopverlies te gebruiken. In plaats daarvan verdubbelde hij elke X-pitten die de markt tegen hem sloeg (martingaal). Uiteindelijk kwam hij als winnaar uit de bus. Was best fascinerend om te zien. Dus ja, het is mogelijk. Uiteindelijk wedde hij echter op het verkeerde paard bij een of andere FED-beslissing en de vervolgconferentie. Hij verloor $ 90.000 binnen een week en trok alleen de trekker over toen hij $ 10.000 verspeelde. Toen verdween hij uit de handelskamer. Hij was echt uniek in zijn soort. Toch leuk om in een korte periode $ 1.000 in $ 10.000 te veranderen. Maar het moreel van dit verhaal: risicovolle transacties met Martingale-egie werken, totdat ze dat niet doen. Een beweging van 500 pips in een keer verwachten is echter niet helemaal realistisch. De laatste keer dat dit gebeurde was tijdens de wereldwijde financi�le crisis van 2008. Je kunt wekelijks een beweging van 50-100 pips krijgen, afhankelijk van de impact van het nieuws. Wees realistischer en je kunt je doel bereiken. Omdat je zei dat je $ 10.000 beschikbaar hebt om te verliezen, kun je natuurlijk hetzelfde doen: gewoon handelen zonder stopverlies. Maar ga toch niet volledig achterlijk en all-in. Ga nooit volledig achter. $ 10.000 is een grote buffer. Ruil 0.10 Lot of als je conservatiever 0.01-partij wilt zijn en elke 25 of 50 Pips of zo verdubbelen en TP op een vast bedrag of op een vast Pips-doel. Als u echter nieuw bent bij de handel, is de kans groot dat u deze verliest, zelfs met een grote buffer. Het is als de eerste keer zitten op een beest van een motorfiets. Als je de kracht van dat beest niet kent en het niet kunt beheersen of je humeur hebt, is de kans groot dat je een fatale crash krijgt. Handel voorzichtig!

lokhtt
19:47,
Een beweging van 500 pips in een keer verwachten is echter niet helemaal realistisch. De laatste keer dat dit gebeurde was tijdens de wereldwijde financi�le crisis van 2008. Je kunt wekelijks een beweging van 50-100 pips krijgen, afhankelijk van de impact van het nieuws.
Er zijn talloze voorbeelden van 500 pip-zetten, er is er bijna altijd ��n of twee en de bijna-ongelukken komen veel vaker voor; De Brexit was dichter bij 1.000 pips en mijn voorbeeld kon een 500 pip plus-zet weergeven als het gebeurde.

Maar het moreel van dit verhaal: risicovolle transacties met Martingale-egie werken, totdat ze dat niet doen.
Heb je mijn berichten gelezen? Zowat 70% van mijn eigen vermogen riskeren is nauwelijks gelijk aan het verdubbelen met mijn actieve transacties, winst continu en bij meerdere gelegenheden.

Als u echter nieuw bent bij de handel, is de kans groot dat u deze verliest, zelfs met een grote buffer. Het is als de eerste keer zitten op een beest van een motorfiets. Als je de kracht van dat beest niet kent en het niet kunt beheersen of je humeur hebt, is de kans groot dat je een fatale crash krijgt.
Ik zou zeker een verliezer zijn als ik je advies zou opvolgen. IN ELK GEVAL, DEZE DRAAD IS NIET OVER MIJN MOTIVATIE OF MIJN RISICOBEHEERSSTRATEGIE HET IS OVER HET DELEN VAN SCENARIO'S DIE GROTE VERTICALE BEWEGINGEN OP DE FOREX ZOUDEN PRECIPEREN. GELIEVE TE BLIJVEN OP TOPIC!

Lotpkx
21:07,
Nadat ik de eerste post had gelezen, was ik als WHATTTTTTT ??????? Ik hoop een huis te kopen ???? Ik denk dat je hele concept ondersteboven ligt! In plaats daarvan moet je iets anders doen. Vind een concept een systeem dat werkt en zorg ervoor dat u elke afzonderlijke transactie zo goed mogelijk uitvoert volgens die werkformule. Dit is de enige manier om iets te doen. Je mindset komt uit schaarste en hoop die je zeker naar een mislukking zal leiden. Het doel maakt niet het resultaat, maar het proces dat u volgt naar het doel. Veel succes met je zoektocht ....
https://www.aforexa.com/attachments/1542915785.png)

urkayga09
22:28,
Er zijn talloze voorbeelden van 500 pip-zetten, er is er bijna altijd ��n, elk jaar of twee; De Brexit was bijna 1000 pips en mijn voorbeeld zou een beweging van 500 pip opleveren als het zou gebeuren.
In plaats van daar te zitten en te wachten op die ene grote gebeurtenis die al dan niet in 1 of 2 jaar kan gebeuren om all-in te gaan en het risico loopt om je account in ��n keer te wissen, kun je bestellingen instellen in die 10 uur per week die je hebt en laat het loopt. Dit zal je waarschijnlijk dichter brengen bij het gewenste doel als het enige grote evenement waar je op hoopt. En zelfs met dat grote evenement kun je $ 10.000 in geen enkele handel in $ 1.000.000 veranderen. Zelfs als je aan de goede kant bent.

ANYWAY, DEZE DRAAD IS NIET OVER MIJN RISICOBEHEERSSTRATEGIE HET IS OVER GROOT NIEUWS DAT DE FOREX ZAL VERPLAATSEN. GELIEVE TE BLIJVEN OP TOPIC!
Heb je mijn bericht zelfs gelezen? Ik heb je verteld over een man die Hundret zijn account in een paar weken tradingnieuws heeft gepakt en je bent als STOP GIVING ME TIPS FFS! IK WIL ALLEEN GROOT NIEUWS DAT DE FOREX VERHUIST ZULLEN VERANDEREN!
https://www.aforexa.com/attachments/1542915785.pngUhm ja, wat dan ook. Succes! Blijf groen!
https://www.aforexa.com/attachments/1542915785.png

lokhtt
23:49,
Sorry mw108, dat was hard.

In plaats van daar te zitten en te wachten op die ene grote gebeurtenis die al dan niet in 1 of 2 jaar kan gebeuren om all-in te gaan en het risico loopt om je account in ��n keer te wissen, kun je bestellingen instellen in die 10 uur per week die je hebt en laat het loopt. Dit zal je waarschijnlijk dichter brengen bij het gewenste doel als het enige grote evenement waar je op hoopt. En zelfs met dat grote evenement kun je $ 10.000 in geen enkele handel in $ 1.000.000 veranderen. Zelfs als je aan de goede kant bent
Ik ben nieuw voor financi�le speculatie en handel op de daily charts op basis van technische analyse, wat me helpt inzicht te krijgen in de impact van het nieuws op de markten. Ik ben gemiddeld ongeveer 3% per maand laag tot matig risico en ik probeer niet om $ 10.000 in $ 1.000.000 te veranderen in ��n transactie, het enige handelsdoel is $ 100.000; dat is het bedrag dat ik heb ingeschat en waarmee ik moet beginnen als ik hoop dat ik over tien jaar tot $ 1.000.000 kan samenstellen en mijn accommodatie kan upgraden. Als ik dat niet kan bereiken, zou ik liever mijn tijd niet verspillen, dus ik ben helemaal in voor een full house.

Heb je mijn bericht zelfs gelezen? Ik heb je verteld over een man die Hundret zijn account in een paar weken tradingnieuws heeft gepakt en je bent als STOP GIVING ME TIPS FFS! IK WIL ALLEEN GROOT NIEUWS DAT DE FOREX VERHUIST ZULLEN VERANDEREN!
Het spijt me dat ik onbeleefd was, maar niet op zoek naar anekdotes, ik ben op zoek naar specifieke toekomstige nieuwsevenementen die het potentieel hebben om Forex te verplaatsen, aarzel niet om berichten te plaatsen en scenario's waarvan je denkt dat ze interessant zijn.

yereoxya1
01:10,
Wat was de impact van de Griekse crisis die de euro - en zelfs het hele economische systeem - dreigde te destabiliseren op de waarde van eurusd?

urkayga09
02:30,
Ik ben op zoek naar specifieke toekomstige nieuwsevenementen die het potentieel hebben om Forex te verplaatsen, aarzel niet om berichten te plaatsen en scenario's waarvan je denkt dat ze interessant zijn.
Nou, de anekdote was slechts om te laten zien dat het inderdaad mogelijk is om veel geld te verdienen in een korte tijd in Forex, maar dat je ook voorzichtig moet zijn. Eigenlijk ben ik eigenlijk de enige die hier tot nu toe is die jouw idee ondersteunt en geen negatieve nanny en nee-zegger is.
https://www.aforexa.com/attachments/1542915785.pngAlles wat ik kan zeggen is proberen te profiteren van het dagelijkse economische nieuws. Kijk deze maand alleen naar de AUDUSD: je hebt al meer dan 500 pipsbewegingen. Waar wacht je op? Wil niet onbeleefd zijn, dus begrijp me niet verkeerd. Maar als u niet kunt profiteren van het normale nieuws, waarom verwacht u dan van grote evenementen? Daarnaast hebben echt grote evenementen veel negatieve neveneffecten: enorme spreiding, massale ontsporingen, sterk verminderde hefboomwerking, etc.

Fanticgirl
03:51,
Vraag je je af hoe de USD zou reageren als Trump beschuldigd zou worden? Ik stel me voor dat dit een pijplengte van meer dan 500 zou zijn? Of, als het Verenigd Koninkrijk de EU verlaat zonder een deal - dat zou ook een 500 move kunnen veroorzaken? Laten we hopen dat een van die dingen gebeurt.
https://www.aforexa.com/attachments/1542915785.png

lokhtt
05:12,
Bedankt plymgary. Ok� We hebben drie scenario's ... 1. Australische obligaties worden gedegradeerd naar AA (short op de Aussie). Elke aankondiging is waarschijnlijk nog ver weg en een verlaging zou afhangen van aanhoudende hoge niveaus van tekortuitgaven. 2. Trump wordt afgezet (kort op de Greenback en lang op de Euro). Met een Republikeins Congres is het onwaarschijnlijk dat ze zouden worden beschuldigd tenzij de FBI bewijs van collusie zou aanvoeren en ik denk dat dat ook onwaarschijnlijk is. Als ze een zaak over een ander onderwerp aan de orde stellen, zal het Congres waarschijnlijk geen actie ondernemen en het zou goed worden gerapporteerd en realistisch genoeg langzaam gaan. 3. Hard Brexit (kort op het pond). Ik heb eerlijk gezegd niet opletten, je mag van me verwachten dat ik iets te zeggen heb in de volgende update. Als u commentaar kunt leveren op de waarschijnlijkheid van een van die mogelijkheden of een pip-waarde voor hen kunt rechtvaardigen, plaats dan een antwoord. Het cijfer dat ik heb over het Aussie Bond-scenario is 500 pips, maar alles wat ik daarover moet doen, is een mening van sommige experts. En laat mijn handvat je niet verwarren, ik haatte Clinton met een passie, ik steunde Sanders. Ik denk dat jullie de wereld opnieuw moeten gaan leiden door een jaarlijkse vlaktaks te heffen op alle andere activa dan onroerend goed en particuliere bedrijven en het geld uitsluitend te gebruiken voor economische stimulering in de vorm van een basisinkomen. De overgrote meerderheid van de economen is het erover eens dat ongelijkheid in rijkdom een ??????toenemende druk op de economie is en de enige belasting die dit zou bestrijden is een vermogensbelasting. Het is beter om te bepalen dat alle financi�le entiteiten een vast jaarlijks percentage van de binnenlandse liefdadigheid uit hun liquide middelen moeten geven (ik zou 2,5% aanbevelen)
https://www.aforexa.com/attachments/1542916080.png) maar het socialisme is een verre tweede. Ik ga op zoek naar de rest van het internet, ik kom zo terug.

guixxepri
06:33,
Hallo altleftshift,

Ik moet mijn vermogen snel met een factor tien vermenigvuldigen, dus ik ben van plan mijn risicobeheeregie op een grote manier te doorbreken en riskeer 70% van mijn kapitaal op ��n transactie. Lees mijn draad:
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/386-asc-trend-arrows-adjustment.htmlToen je gisteren je onderwerp voorstelde, heb ik het meteen bekeken en dacht ik erover na. Ik zit in een vergelijkbare situatie als jij, met hetzelfde budget. Ik zal nooit meer zoveel geld kunnen verzamelen, daarom is dit mijn laatste kans om te bewijzen dat ik mijn zout waard ben. Ook is er een aanzienlijke druk vanuit mijn omgeving. Ik weet echter dat het geen rationeel besluit van mij zou zijn om aan zo'n druk toe te geven. Zo versla ik de druk door geduld te cultiveren terwijl ik het soort leven leef dat ik niet wil leven. Ik geloof dat er zonder zo'n offer geen waardevolle rijkdom zal zijn - noch materieel noch spiritueel. Ik ben (nog) geen beginnend handelaar en voor mij is het belangrijkste om te erkennen waar ik precies in de hi�rarchie sta. Er is # 8217; t een betere plaats om te beginnen, maar de plaats waar je precies staat. Mijn ervaring is dat de meeste fouten gebeuren wanneer we onze krachten overschrijden en handelen vanuit grillen in plaats van rationaliteit. Beslissingen zijn grillig, rationaliteit is soepel en consistent. Het is niet mijn bedoeling om je te ontmoedigen, maar om je te overtuigen om een ??????beetje te wachten om meer kracht te bouwen, want geloof me, hoe meer kracht je # 8217 zult hebben, het meest effici�nte zal je zetten zijn. Ik heb ook het gevoel dat je dit vak nog niet echt wilt aannemen - ik zou het mis hebben. Maar misschien heb je hier al over nagedacht - ik ben niet verwaand. Mijn indruk is dat je op de goede weg gaat, voor zover je nieuwsgierigheid het doet. Ik denk dat er kracht wordt gewonnen wanneer de theorie empirisch wordt uitgedaagd. En wij als beginnende handelaren hebben meer theorie dan praktijk. We hebben dus geen andere keus dan de baby-markt op te gaan. Als ik het proces zou versnellen, zou het zijn alsof ik de wagen voor het paard leg. Ik waardeer geduld boven brute kracht. Ik wil mezelf een kans geven # 8211; om het toeval niet weg te nemen. Moed zonder intellect is blind, dus deconstructief. Maar ik ben er zeker van dat de tijd zal komen dat ik # 8217; in staat ben om zulke stoutmoedige zetten aan te pakken zoals je nu denkt. Ook ben ik me erg bewust van mijn deugden, dat is geduld, verdraagzaamheid en bewustzijn. Ik denk dat het belangrijk is om je sterke punten te kennen wanneer je het slagveld betreedt. Sterke punten zijn niet sterk, tenzij ze zijn uitgedaagd en de aanval van de tijd hebben weerstaan. En ik zou er nooit aan kunnen denken om een ??????zet te doen die zich daardoor tegen mij zou keren. Ik weet het, het zou kunnen gebeuren, maar ik zou die kans door contemplatie kunnen verminderen. Met andere woorden, ik wil de risico's van mijn beslissingenacties waardig kunnen afhandelen! Maar ik zal het alleen kunnen doen als het me duidelijk is waar ik sta als handelaar. Zelfbewustzijn en zelfkennis is volgens mij het absolute fundament van goede beslissingen. Ik ken u niet en misschien kunt u een dergelijke beweging wel beheren zonder een aanzienlijke terugslag. Ik kan ook niets adviseren, omdat ik heel ver weg ben van dergelijke beslissingen. Jij bent het alleen die weet wat je doet. Ik wens je het allerbeste en ik wens dat je een goed plan hebt gesteunddoor perceptie en analyse. En ik wil ook graag van je horen in de toekomst. Vergeef me dat ik over mezelf praat, maar ik kan # 8217; iets bijdragen aan je anders bewonderenswaardige thread. Het spijt me ook dat ik het onderwerp dat je hebt gesteld nog niet bij kan houden. Ik denk echter dat uw initiatie waardig is om na te denken. In feite heeft je functie mij opengesteld voor dingen waar ik nog nooit aan heb gedacht of zelfs maar van heb gehoord. Al het beste, A. P.S. Bedankt dat je me hebt uitgenodigd voor je discussie. Trouwens, wie is je tussenpersoon?

lokhtt
07:54,
Ik heb getwijfeld aan mijn moed om al onze discretionaire besparingen steeds meer naar de dobbelsteen te riskeren. Ik geniet van deze hobby en mijn vrouw zou ervoor zorgen dat ik het op zou geven als ik zoveel geld zou verliezen. Ik denk zo nu en dan dat het een verspilling van tijd is met $ 7,50 per uur (vooral na een verliezende transactie) maar misschien zal het lot ingrijpen en enig voordeel bieden als ik het geld gewoon vergeet en het voor de lol doe. Ik ben op dit moment een deeltijdse student economie en een thuisvader en de forex versnelt echt de groei van mijn kennis van macro-economie, wat mijn belangrijkste interesse is na religie en familie. Ik denk niet dat ik genoeg doms heb om de trekker over te halen met 70% tegen 100: 1, maar ik neem de transacties die hier opduiken met leverage vari�rend van de stopverliezen die ik zal blijven stellen op een maximum van 5% van mijn eigen vermogen voor het moment en met het oog op het verminderen van het risico op een enkele transactie tot een maximum van 1% tegen de tijd dat ik $ 100.000 accumuleer. Ervan uitgaande dat dit geen beginnersgeluk is en ik doorgaan met het verzamelen van centen zal ik er over 10 jaar zijn. Mijn makelaar is Pepperstone en ik zal u een andere thread aanbevelen.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/390-strange-string-behaviour.html

Fanticgirl
09:14,
Ik heb getwijfeld aan mijn moed om al onze discretionaire besparingen steeds meer naar de dobbelsteen te riskeren. Ik geniet van deze hobby en mijn vrouw zou ervoor zorgen dat ik het op zou geven als ik zoveel geld zou verliezen. Ik denk zo nu en dan dat het een verspilling van tijd is met $ 7,50 per uur (vooral na een verliezende transactie) maar misschien zal het lot ingrijpen en enig voordeel bieden als ik het geld gewoon vergeet en het voor de lol doe. Ik ben een part-time economiestudent en een thuisvader op dit moment en de forex versnelt echt de groei van mijn kennis van macro-economie die ...
Hallo Altleftshift. Ik merkte dat mijn handel echt voortduurde na te kijken naar de succesvolle, rode vlag, leden die hun transacties boeken op het Interactive Trading-forum. Ik vond het veel nuttiger dan elk ander forum op deze site. Ik kopieer nooit wat ze doen (je moet je eigen weg vinden), maar het is zeker een geweldige bron voor inspiratie en idee�n. Natuurlijk zijn, net als overal op deze site, de verdoemden die de graszoden kennen, gewoon het kaf van het koren te scheiden.
https://www.aforexa.com/attachments/1542916081.png

arilindo
10:35,
Hier is er een voor jou. Sterling is ondergewaardeerd vanwege de brexit-druk.
https://www.forexlive.com/news/!/cable-rips-higher-after-barnier-say-the-eu-wants-to-make-a-brexit-deal-20180829