PDA

View Full Version : Wat heeft je het meest geholpen?



skh90
11:48,
Hoi. Ik ben Emanuel, ik kom uit Itali� en ik ben 23 jaar oud. Ik begon forex 1 en een half jaar geleden met fatsoenlijke resultaten te leren. Ik ben erg ge�nteresseerd in intraday-handel en zou graag ervaringen willen horen van succesvolle handelaren. Wat heeft u echt geholpen om een ??????winstgevende handelaar te worden? Wat was het ontbrekende stuk van de puzzel dat je tot een winstgevende handelaar maakte?

Bij voorbaat dank voor uw tijd
https://www.aforexa.com/attachments/1542919593.png

polacodecai
05:35,
Het lijkt een veel voorkomende vraag, maar het is echt moeilijk om te beantwoorden, om winstgevend te worden van forex trading is een groot probleem, omdat het een langdurig proces is, stop nooit met leren totdat je de meest krachtige analyse van handelskennis hebt verworven. en probeer altijd om echte handelsdiscipline te handhaven.

titilatino86
06:55,
Hoi. Ik ben Emanuel, ik kom uit Itali� en ik ben 23 jaar oud. Ik begon forex 1 en een half jaar geleden met fatsoenlijke resultaten te leren. Ik ben erg ge�nteresseerd in intraday-handel en zou graag ervaringen willen horen van succesvolle handelaren. Wat heeft u echt geholpen om een ??????winstgevende handelaar te worden? Wat was het ontbrekende stuk van de puzzel dat je tot een winstgevende handelaar maakte? Bij voorbaat dank voor uw tijd
https://www.aforexa.com/attachments/1542919593.pngOefen, oefen oefenen.

skh90
08:16,
Kun je hier een thread voorstellen opaforexaom van te leren?

blapeca94
09:37,
alleen gaan voor de beste setups, zelfs als dat betekent dat je een week lang niet handelt en slechte transacties zo snel mogelijk sluit zonder emotie ...

abagar8
10:58,
Voor mij lijkt het helpen om in een of andere vorm op de een of andere manier te handelen. zoals Zikrilrfan heeft gezegd met Practice, Practice, Practice. Sommige boeken die me hebben geholpen om een ??????beginpunt te vinden, zijn de volgende: The Dow Theory - door Robert Rhea, in het bijzonder hoofdstuk 2 Trend Following - door Michael Covel (de 5 vragen die moeten worden beantwoord voordat je zelfs maar een trade betreedt) Reminiscenties van een Stock Operator # 8209; door Edwin Lefevre (de mindset) De rijkste man in Babylon - door George S. Clason (zeven kuren tot een magere tas) Vanaf die basis begon ik betere vragen te stellen en ben ik begonnen regels te ontwikkelen om in te ruilen, Vandaag heb ik regels, maar ik blijf achter met de plogie van het vak, en leer de regels te volgen die ik voor mij heb gemaakt. Ik denk dat het belangrijk is om regels voor jezelf te maken, naar mijn mening denk ik dat de verkeerde richting is om te proberen iemand anders regels te volgen zonder rekening te houden met jezelf, je gewoonten zowel goed als slecht, en de beperkingen als individuen die we allemaal hebben, die kom in allerlei vormen, maten en graden. Veel succes met je handelen, en bedankt voor je tijd Fred

suguspepa
12:18,
Er is een thread, Weekly Pivot Trading met TDI

stine
13:39,
Hoi. Ik ben Emanuel, ik kom uit Itali� en ik ben 23 jaar oud. Ik begon forex 1 en een half jaar geleden met fatsoenlijke resultaten te leren. Ik ben erg ge�nteresseerd in intraday-handel en zou graag ervaringen willen horen van succesvolle handelaren. Wat heeft u echt geholpen om een ??????winstgevende handelaar te worden? Wat was het ontbrekende stuk van de puzzel dat je tot een winstgevende handelaar maakte? Bij voorbaat dank voor uw tijd
https://www.aforexa.com/attachments/1542919593.pngPartijnomvang, Risk to Reward Ratio Risk Management.

Streyity
15:00,
De vodden naar rijkdom draad lol

polacodecai
16:21,
{quote} Oefen, oefen oefenen.
Er is geen manier om de praktijk in Forex trading te negeren, maar ondanks regulier oefenen kan trading nutteloos zijn als er geen sterke bron van leren is. Zorg dus voor een goed leerproces met regelmatig oefenen.

Albaherranz
17:41,
Kun je hier een thread voorstellen opaforexaom van te leren?
Hier zijn enkele threads die nuttig kunnen zijn.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/319-core-consumer-price-exceeds-expectations.html

Fanticgirl
19:02,
De vodden naar rijkdom draad lol
Ha, die vent is een absolute idioot. Blokkeert iedereen die het niet met hem eens is om te posten.

titilatino86
20:23,
{quote} Ha, die vent is een absolute idioot. Blokkeert iedereen die het niet met hem eens is om te posten.
Dat is echt ongelukkig; Ik zie ook dat maar een paar leden te agressief zijn!

skh90
21:44,
Wat het meeste hielp (en een heleboel dingen hielpen) was om lid te worden van een kleine handelsgroep en allemaal samen te werken met een mentor.
voeg mij ook toe
https://www.aforexa.com/attachments/1542919593.png

polacodecai
23:05,
Alleen tradingkennis kan ons helpen om op deze markt een comfortabel handelsleven te leiden, dus loop hier lang mee door regelmatig te oefenen. Ik hoop dat alles zal veranderen.

sarailo14
00:25,
Alleen tradingkennis kan ons helpen om op deze markt een comfortabel handelsleven te leiden, dus loop hier lang mee door regelmatig te oefenen. Ik hoop dat alles zal veranderen.
Hoe lang duurde het voordat je leerde om te handelen?

djpoks
01:46,
Ik las al 6 jaar lang boeken en probeerde verschillende systemen zonder succes. Weggegooid elk boekindiorsysteem en nu ben ik BEkleine winsten.

sarailo14
03:07,
Ik las al 6 jaar lang boeken en probeerde verschillende systemen zonder succes. Weggegooid elk boekindiorsysteem en nu ben ik BEkleine winsten.
Je hebt wel een soort van egie, neem ik aan?

djpoks
04:28,
{quote} Je hebt wel een soort egie, neem ik aan?
Ja natuurlijk. Ik bedoelde dat ik de op indioren gebaseerde systemen weggooide die ik op forums vond.

Tj
05:48,
Hoi. Ik ben Emanuel, ik kom uit Itali� en ik ben 23 jaar oud. Ik begon forex 1 en een half jaar geleden met fatsoenlijke resultaten te leren. Ik ben erg ge�nteresseerd in intraday-handel en zou graag ervaringen willen horen van succesvolle handelaren. Wat heeft u echt geholpen om een ??????winstgevende handelaar te worden? Wat was het ontbrekende stuk van de puzzel dat je tot een winstgevende handelaar maakte? Bij voorbaat dank voor uw tijd
https://www.aforexa.com/attachments/1542919593.pngIk denk dat doorzettingsvermogen een van die eigenschappen is van een handelaar die je kan helpen succesvol te worden in forex. Als je in de handel bent, verlies je op een gegeven moment. Maar als je in staat bent om waardevolle lessen te trekken uit je nederlagen en sterker terug te slaan, zal het echt goed zijn. Je moet echt goed zijn in het zien van patronen en meer onderscheidend zijn. Daarnaast zou je een sterke drang moeten hebben om te leren en te groeien. Dus zoals AdamCrist zei dat je regelmatig moet oefenen.

sarailo14
07:09,
{quote} Ja natuurlijk. Ik bedoelde dat ik de op indioren gebaseerde systemen weggooide die ik op forums vond.
Oh, ik begrijp het. Ik dacht dat je bedoelde dat je alle indioren hebt verlaten en dat je pure prijsactie gebruikt.

oxrtihdr
08:30,
Gooi de indioren weg. Focus op waar je goed in bent .. op welk moment van de dag is jouw handelen het beste. op welke nieuwsevenement u vreselijke verliezen lijdt. Bouw voort op wat werkt ... Gooi weg wat niet is. Bouw je eigen systeem rond wat voor jou werkt.

aramoren
09:51,
Jaren geleden, rond 2007 of zo, begon ik valutahandel te leren. Ik had meer dan 20 jaar ervaring in aandelen en metalen en opties, maar het zijn iets andere dieren dan valuta. maar ik begon de grafieken elke dag een aantal uren te bekijken tot wat ze deden logisch voor me was. Ik gebruikte vrijwel dezelfde indioren als aandelen, en zoals met opties was ik meer een technischevisuele handelaar. Lid geworden van verschillende online communities om me te helpen leren. Dat werd mijn grootste fout. Het werd duidelijk dat er veel, veel mensen je DE weg wijzen om forex te handelen, waarbij de overgrote meerderheid alleen regurgiteert wat ze hebben gehoord, met alle sleutelwoorden en lastige zinnen, en in werkelijkheid niet meer succesvol is dan ik begon . Ze waren niet per se succesvol, ze wilden alleen maar lijken te zijn ge�nformeerd, wijs en verstandig; dat ze de sleutel tot succesvolle handel behielden. Ik handelde heel succesvol totdat de VS terug werd gerepatrieerd naar 50: 1, toen ik stopte en terugging naar handelsopties. En ik was zeer succesvol in het doen van al die dingen die mensen zeiden NOOIT doen .... Ik gebruikte een hefboom van 400: 1, ik ruilde volledige partijen met een klein saldo, ik gebruikte indioren, ik gebruikte alleen stop-loss voor noodsituaties (100 pips), en ik heb nooit enige aandacht besteed aan R: R-verhoudingen of -ophalingen (als de handel tegen mij indruiste, kwam ik eruit). Mijn aanbevelingen om je handel te helpen zijn: - neem alleen advies van mensen die een live account ruilen en handel in grote partijen. Je wilt leren van iemand die al succesvol is, niet probeert om succesvol te worden zoals je doet. - neem gewoon aanbevelingen. Als je je niet op je gemak voelt om het te doen, doe het dan niet. Wat voor sommigen werkt, werkt misschien niet voor anderen: sommige gebruiken indioren, andere niet ... er is geen goede of verkeerde manier van handelen als het voor u werkt. - raak niet verstrikt in de negativiteit op de forums. Er zijn talloze manieren om succesvol te handelen, dus luister niet naar degenen die u anders vertellen. Vind iets waar je vertrouwen in hebt en laat anderen jouw mening niet be�nvloeden met een wiskundige grafiek of zoiets. Mijn aanbevelingen als je succesvol wordt zijn: - help anderen die willen leren. Retail forex is niet een van die dingen die als iemand anders geld verdient, je minder verdient. En mensen laten zien wat je doet, helpt je door het uitwisselen van idee�n en vragen. - doe geen moeite met de nee-zeggers. Maakt niet uit hoeveel je maakt, er zullen anderen zijn die zeggen dat je dat niet deed. Veel niet-succesvolle traders voelen dat als ze het niet kunnen, het niet kan. Dat is niet alleen forex, ego is levend en wel in alle handelaren. Alleen mijn 2 pitten waard ....