PDA

View Full Version : USDJPY: Open uur



zubitxaus
03:09,
Ik volg deze methode met groot succes gedurende de laatste paar maanden. dit is een heel erg eenvoudige methode zonder enige indior

Er zijn verschillende versies van deze methode op dit forum met verschillende namen. waarom is het dan uniek? het is uniek vanwege zijn eenvoud. gewoon blind volgen, dan maak je pitten !!! verander geen van deze parameters

Pair: USDJPY. handel geen ander paar alsjeblieft

Methode: Open H1-diagram voor USDJPY. mark hoog, laag tussen 23:00 GMT tot 00:00 GMT, dit is 1 uur duur.

Bestel limietorder bij hoog 2 pips, verkoop limietorder bij lage - 2 pitten
TP: sluit 50% op 1: 1 en blijf op 1: 2 (verplaats SL naar BE), dat betekent als het risico 20 pips is, sluit dan 50% voor 20 en 50% voor 40

SL: Anderen van de kaars - 2 pitten

Ideaal bereik: minimum bereik moet 11 pitten zijn en max moet 18 pitten zijn.

Wijzig alstublieft alstublieft geen van deze parameters, probeer geen andere paren

voeg geen EMA of een indior toe, plaats orders blindelings aan beide kanten. zelfs als een been winst geeft, houd je je andere beenvolgorde bij. maak echter na 9:00 GMT de wachtende bestellingen ongedaan. als de bestelling TPSL de volgende dag niet bereikt, sluit u deze voor elke prijs die u krijgt

Arratay
06:30,
Ik begrijp TP1 en TP2 niet. Sluit je de helft bij TP1 en de andere helft bij TP2? Wat doe je met TP1 en 2, is mijn vraag. Bedankt

zubitxaus
07:51,
ja, sluit 50% bij TP1 en 50% bij TP2 en ga ook naar BE wanneer TP1 is bereikt

Coral93
09:12,
Zijn de lopende bestellingen stop of limietorders?

saraambroka
10:32,
Ik volg deze methode met groot succes gedurende de laatste paar maanden. dit is een zeer eenvoudige methode zonder enige vorm Er zijn verschillende versies van deze methode op dit forum met verschillende namen. waarom is het dan uniek? het is uniek vanwege zijn eenvoud. gewoon blind volgen, dan maak je pitten !!! verander geen van deze parameters. Pair: USDJPY. handel geen ander paar alsjeblieft Methode: Open H1-diagram voor USDJPY. mark hoog, laag tussen 23:00 GMT tot 00:00 GMT, dit is 1 uur duur. Bestelling plaatsen limiet bij hoge ...
Hallo, ik ben hier nieuw voor. ik begrijp de methode die je hebt beschreven niet. weet niet wat H1, markeer hooglaag, enz. betekent? kun je het uitleggen in lekenwoorden? ook, wat was je succesratio tot nu toe? kan je wat resultaten posten? vriendelijke groeten

Coral93
11:53,
Hallo, ik ben hier nieuw voor. ik begrijp de methode die je hebt beschreven niet. weet niet wat H1, markeer hooglaag, enz. betekent? kun je het uitleggen in lekenwoorden? ook, wat was je succesratio tot nu toe? kan je wat resultaten posten? vriendelijke groeten
H1 betekent 1 Hour Candle, Mark High = High of candle, Low = low of the same candle.

Coral93
13:14,
Heb je een minimale kaarsmaat, omdat de kaars van vanavond slechts 7 pitten was, dan hadden we transacties die 11 pitten uit elkaar lagen als ik dit goed begrijp. Het lijkt een grote kans dat beide SL's met zo'n kleine SL aan beide kanten worden geraakt.

perwzuco
14:35,
Mooie, ik gebruik een soortgelijke egy alleen op een groter tijdsbestek. Ik raad aan om bestelscripts te openen om dit soort egels zo eenvoudig te maken

zubitxaus
15:55,
Heb je een minimale kaarsmaat, omdat de kaars van vanavond slechts 7 pitten was, dan hadden we transacties die 11 pitten uit elkaar lagen als ik dit goed begrijp. Het lijkt een grote kans dat beide SL's met zo'n kleine SL aan beide kanten worden geraakt.
wanneer de kaars minder dan 10 pips is, beschouw ik het als 10 en doe ik de wiskunde. dat betekent 12 pitten SL, 12 TP1, 24 TP2 (rekening houdend met 2 pitten buffer)

zubitxaus
17:16,
Zijn de lopende bestellingen stop of limietorders?
limiet bestellingen

mercenaritt95
18:37,
limiet bestellingen
Gewaarborgd als u dit per grafiek kunt weergeven. TQ

DeepB
19:58,
Moet b een makkelijke manier zijn om te schrijven voor de programmeurs hier. Eenvoudig om de winstgevendheid van dit systeem te testen als iemand ea wil schrijven

zubitxaus
21:18,
Moet b een makkelijke manier zijn om te schrijven voor de programmeurs hier. Eenvoudig om de winstgevendheid van dit systeem te testen als iemand ea wil schrijven
dat zou geweldig zijn

thelmica
22:39,
het is gemeen, we hebben gewoon ��n keer handel in de ochtend, heb ik gelijk? geef alstublieft advies.

Coral93
00:00,
limiet bestellingen
Ok, maar het lijkt mij dat STOP-bevelen logischer zijn. Vanavond was de kaars hoog 87.81 en de laagste was 87.74 (zag je 10 pip regel niet voor de opening van vanavond) toen de kaars werd gevormd en het volgende uur begon, prijs lag tussen deze twee punten. Het lijkt erop dat dit een uitbraak is van high en low, als ik limietorders plaats, kan de prijs door mijn lopende orders schieten, nooit teruggaan om de limiet te bereiken, dus een gissing in mijn gedachten een STOP-opdracht is logischer, misschien kan ik ik mis iets. Sorry voor alle vragen, maar deze egy is voor mij van belang omdat, zoals u heel eenvoudig zei en EA eenvoudig moet zijn om te programmeren, zoals eerder vermeld. Oh, tussen haakjes werd gestopt op beide bestellingen vanavond. Ik weet dat dit soms zal gebeuren.

emoxnoya
01:21,
Aziatische breakout?

zubitxaus
02:42,
Ok, maar het lijkt mij dat STOP-bevelen logischer zijn. Vanavond was de kaars hoog 87.81 en de laagste was 87.74 (zag je 10 pip regel niet voor de opening van vanavond) toen de kaars werd gevormd en het volgende uur begon, prijs lag tussen deze twee punten. Het lijkt erop dat dit een uitbraak is van high en low, als ik limietorders plaats, kan de prijs door mijn lopende orders schieten, nooit teruggaan om de limiet te bereiken, dus een gissing in mijn gedachten een STOP-opdracht is logischer, misschien kan ik ik mis iets. Sorry voor alle vragen, maar deze egy ...
ik weet niet het verschil tussen stoporder en limietorder. Misschien kan je een voorbeeld geven.

EMD
04:02,
Eenvoudig gezegd: stop bestellingen - u verwacht dat de prijs verder zal dalen (of stijgt) voorbij dit niveau. Dus als u een verkoopstop hebt, verwacht u dat de prijs tot voorbij dit niveau zal blijven dalen. Stop kopen: u verwacht dat de prijs verder zal stijgen dan dit niveau. Beperk bestellingen - u verwacht dat de prijs terugkaatst. Verkooplimiet: u verwacht dat de prijs zal stijgen naar dit niveau en vervolgens terugkaatst. Koop limiet: u verwacht dat de prijs tot dit niveau zal dalen en keert dan terug.

Arratay
05:23,
Eenvoudig gezegd: stop bestellingen - u verwacht dat de prijs verder zal dalen (of stijgt) voorbij dit niveau. Dus als u een verkoopstop hebt, verwacht u dat de prijs tot voorbij dit niveau zal blijven dalen. Stop kopen: u verwacht dat de prijs verder zal stijgen dan dit niveau. Beperk bestellingen - u verwacht dat de prijs terugkaatst. Verkooplimiet: u verwacht dat de prijs zal stijgen naar dit niveau en vervolgens terugkaatst. Koop limiet: u verwacht dat de prijs tot dit niveau zal dalen en keert dan terug.
Ik geloof dat Oanda dan alle limietorders oproept. Ik heb deze oorzaak eerder verwarring gezien.

Coral93
06:44,
Stop orders is logischer bij het verhandelen van een uitbraak - dit type systeem. Ik gebruik Stop-bestellingen bij mijn proefneming van dit systeem.

jlcanolm
08:05,
Correct. Op GoMarkets is de kaars waarin u bent ge�nteresseerd degene die van 0100 tot 0200 GoMarkets-servertijd vormt.
Hoi skoda Ik hoopte ronde steen te hebben om te bevestigen. Heel aardig van je om te antwoorden. Bedankt en Happy Piping. TPAT

charliesr98
09:25,
En nu ben ik in de war, op dit moment is GM 12.15 uur, Londen is 13.15 uur, SA tijdloie 14.15 uur en FXPkaarttijd 15.15. Een lang verhaal kort maken als ik dat terugneem, worden deze transacties niet op verkeerde kaarsen genomen?

Soltarsok
10:46,
En nu ben ik in de war, op dit moment is GM 12.15 uur, Londen is 13.15 uur, SA tijdloie 14.15 uur en FXPkaarttijd 15.15. Een lang verhaal kort maken als ik dat terugneem, worden deze transacties niet op verkeerde kaarsen genomen?
hallo, fxpro is hetzelfde als fxdd en is 02:00 kaar hi hi lo.

charliesr98
12:07,
hallo, fxpro is hetzelfde als fxdd en is 02:00 kaar hi hi lo.
Proost.

EMD
13:28,
short - zowel tp1, tp2 hit
Interessant, mijn TP2 ging breakeven.

juliitacf
14:49,
Hoi. is er iemand vandaag kort en lang in de handel gesprongen? ik was niet de oorzaak dat mijn lange positie in de 1e Candel trigered was en eruit kwam. abd bestand://C:DOCUME~1/usuario/CONFIG~1/Temp/moz-screenshot.png bestand://C:DOCUME% 7E1usuarioCONFIG% 7E1Tempmoz-screenshot-1.png

rsv3
16:09,
Hallo Roundrock, Heel erg bedankt voor de methode en het delen van je indoor. De India is zo behulpzaam .... Geweldige manier om te handelen. Proost

emoxnoya
17:30,
ja, sluit 50% bij TP1 en 50% bij TP2 en ga ook naar BE wanneer TP1 is bereikt
Heb je een script om je nabije 50% af te handelen op t1 of een EA-closing 50% @ TP1 en de rest op TP2?

xuso.95
18:51,
3 Bijlage (s) London Breakout komt uit een andere thread. Let op de boxtijd (23:00 tot 0:00). Dit is een installatie van 2 uur, niet 1 uur zoals deze draad bespreekt. Het tijdvak nemen naar 0:00, in plaats van om 23:00 uur tot 23:59 uur, lijkt valse puistjes te verwijderen. Kijk bijvoorbeeld naar gisteren. Genieten
https://www.aforexa.com/attachments/15301900701093165746.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/1530190072446485193.tpl
https://www.aforexa.com/attachments/15301900741218019879.jpg

kawalski
20:12,
met dat ant-GIBreakout_V.0.4.1 oogde ik de laatste 100 handelsopstellingen met bereik van 10 pips, afhankelijk van de kaarsmaat. Mijn geld kwam uit op 15-19 waardoor het een meer dan 80% winnende slagzin werd om dagelijks 10pips te maken. Heel, heel, heel interessant! Ik zal een gedetailleerde statistische evaluatie moeten uitvoeren met meer dan 100 instellingen die de regels toepassen van het kaarsbereik 11-18lips en TP1- en TP2-percentages. Als iemand deze evaluatie al eerder heeft uitgevoerd, deel dan uw stat-bevindingen, ook al is het beter onze eigen evaluatie voor onszelf uit te voeren. Ik ruil dit paar helemaal niet. Dit zou dus een extra methode bieden en koppelen aan de bestaande methode. Leuke vondst en bericht om met iedereen te delen. Ik ben het eens met het blijven van het pad van de regels die zijn gepost op de eerste post en zal niet afwijken. Met vriendelijke groet, T4L

kawalski
21:32,
London Breakout komt uit een andere thread. Let op de boxtijd (23:00 tot 0:00). Dit is een installatie van 2 uur, niet 1 uur zoals deze draad bespreekt. Het tijdvak nemen naar 0:00, in plaats van om 23:00 uur tot 23:59 uur, lijkt valse puistjes te verwijderen. Kijk bijvoorbeeld naar gisteren. Genieten
Dit is een voorbeeld dat je laat zien. Heeft u deze wijziging in meer dan 100 of 200 transacties ge�valueerd om te zien of er echt meer valse signalen zijn? Zo ja, wat is de impact op TP1 en TP1 pip hoeveelheid en ook op winnen? Verhoogt dit alles het bereik van 1 uur tot 2 uur dat u suggereert om naar te kijken? Wees ge�nteresseerd om je redenen te horen. T4L

pkxxina
22:53,
Het is dejavu helemaal opnieuw. De high van vandaag was een beetje hoger dan die van gisteren, maar het scenario is hetzelfde. Maar het is nog steeds een geweldig verhaal.

gil
00:14,
2 Bijlage (s) Hallo, ik heb EA gemaakt. backtest 2009.08.03 - 2010.07.23
https://www.aforexa.com/attachments/15301900751563975028.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/15301900771069090447.mq4

gil
01:35,
EA neemt de order wanneer de prijs een hoog bereik of een laag bereik bereikt in plaats van buy stopsell stop omdat EA de stopsell stop niet kan accepteren wanneer de prijs bijna hooglaag is. EA neemt 2 bestellingen, 1e orde tp = bereik, 2e orde tp = bereik x 2.

juliitacf
02:55,
in eerste graf, i BackTest met SIG DEMO-accounts en tweede graf, i BackTest met REAL IKOFX-accounts [/quote] kun je de resultaten uitleggen pls? het betekent dat we na bijna 800 transacties 13 pitten omhoog zullen krijgen? dat is alles? bij voorbaat dank. abd

patri2003
04:16,
in eerste graf, i BackTest met SIG DEMO-accounts en tweede graf, i BackTest met REAL IKOFX-accounts
kun je de resultaten uitleggen pls? het betekent dat we na bijna 800 transacties 13 pitten omhoog zullen krijgen? dat is alles? bij voorbaat dank. abd [/quote] Het spijt me meneer laat om je boodschap te beantwoorden ...... OK .... ik zal uitleggen Eerste graf SIG DEMO was start handel op 03.08.2009 en Laatste handel op 04.08.2010 .. ... Het starten van de storting van het account was 10K .... Tot nu toe bedroeg het saldo USD 9894.65 ..... En tweede graf, ik doe een backtest met mijn ECHTE ACCOUNT IKOFX zelfde startstorting 10K en begin met de handel van 12.06.2007 tot nu 06.08 .2010 en saldo-account was USD 10012.32 Ik hoop dat dit je kan helpen om een ??????onderzoek te doen met deze EA .... OK meneer ... zie je

juliitacf
05:37,
ik hoop dat dit je kan helpen om een ??????onderzoek te doen met deze EA .... OK meneer ... zie je [/quote] dank je wel, heel duidelijk!

thelmica
06:58,
beste meester, ik ben newbee hoe de periodescheiders in te stellen voor echte gmt = 0. Ik gebruikte het open uur met master forex, de scheidingsteken is gmt-02. als ikofx wordt gebruikt, is de scheidingsteken gmt = 0. dus het open uur of Londen breakout indi met verschillende makelaars geeft het andere resultaat. geef alstublieft advies.

saraambroka
08:19,
short - zowel tp1, tp2 hit
heb je een aantal resultaten uit het verleden die je kunt posten? wat is jouw percentage succes geweest?

vikame7
09:39,
Iedereen die nog steeds deze methode gebruikt? Ik ben back-testing en de resultaten voor mei 2012 vergeleken met mei 2013 waren aanzienlijk minder. Wil je dit gewoon met iemand vergelijken? Dank je! Angie

zubitxaus
11:00,
Hallo, ik heb EA gemaakt. backtest 2009.08.03 - 2010.07.23
https://www.aforexa.com/attachments/15301900791831682613.jpgbedankt Taiyakixz voor de EA. het open uur is 1 uur te laat. Als je de eerste post ziet, moet het open uur 23:00 tot 23:59:59 GMT zijn, de jouwe is 00:00 tot 00:59:59 pl fix de code nog een ding, de ontbrekende bewegende sl moet zijn wanneer tp1 is hit, het zal goed zijn als dat gecodeerd kan worden in de EA