PDA

View Full Version : Correlatie systeem



laurabtcc
04:35,
hallo, ik ben dit systeem aan het testen op basis van gecorreleerde paren met winstresultaten op dit moment.

ik heb hier een dagboek op het forum dat het dag na dag wordt bijgewerkt met de resultaten van de dag.

het systeem is dit:

in de minuut 0 van de uren 10,11,12,13,15,16,17,18 GTM 1 neem je deze positie in;

Eerste paar: KOOP EURUSD - KOOP USDCHF
Tweede paar: VERKOOP EURUSD - VERKOOP USDCHF

dus, je hebt een doelwit van 10 pitten voor het eerste en het tweede paar, wanneer de afwijking tussen dit is 10 pips, sluit het paar.

open deze twee paren in de uren die ik zei.

Sluit aan het einde van de dag alle paren en start de volgende dag.
soms laat ik het naar de volgende dag lopen. ik test wat beter is om te doen.

dus, dit systeem is nu getest met een demo-account, niet gebruiken in live-account.

laurabtcc
16:51,
hallo doshur ik test nu andere egy

inusa
18:12,
Ik ben bezig met soortgelijke hedging, inspireer me door de tokyomaster hedge EA en bedenk een entry- en exitpunt dat het systeem mist. Ik handel op live-rekening en het verdient geld
https://www.aforexa.com/attachments/1529226699.pngZal ons systeem proberen en kijken of ik het systeem waar ik aan werk verder kan verbeteren.

poblapkre
19:33,
Hoe is dit gegaan? Iedereen die het doet?

poblapkre
20:54,
Ik probeer te begrijpen wat je hier doet: laten we zeggen dat het 10:00 AM GMT 1 is, dat je het volgende doet: KOOP EURUSD - KOOP USDCHF VERKOOP EURUSD - SELL USDCHF Je zet een 10 pip take profit order op alle vier van deze transacties. Laten we zeggen dat het nu 11 uur GMT is. U doet exact hetzelfde als hierboven, of u al open handel hebt of niet? Is dat correct? Dus als twee transacties winst hebben genomen, doet u nog steeds hetzelfde bij het openen van orders voor elk van de vermelde uren, ongeacht of de vorige transacties winst hebben genomen of niet? Sluit vervolgens aan het einde van de dag alle bestellingen. Heb ik dit juist? En hoe heb je die uren gekozen?

hallo, ik ben dit systeem aan het testen op basis van gecorreleerde paren met winstresultaten op dit moment. ik heb hier een dagboek op het forum dat het dag na dag wordt bijgewerkt met de resultaten van de dag. het systeem is dit: in de minuut ...

hallo, ik ben dit systeem aan het testen op basis van gecorreleerde paren met winstresultaten op dit moment. ik heb hier een dagboek op het forum dat het dag na dag wordt bijgewerkt met de resultaten van de dag. het systeem is dit: in de minuut ...

davidsefer
22:15,
Laat het me weten als je al een goed resultaat hebt tijdens de terugtest
https://www.aforexa.com/attachments/1529226699.png_____________________________
http://forexinterval.blogspot.com/.

poblapkre
23:35,
Ik denk dat hij deze methode heeft verlaten, waarschijnlijk omdat het niet winstgevend is.

laurabtcc
00:56,
hoi, nee ik heb deze methode niet verlaten, ik ben het gewend
https://www.aforexa.com/attachments/1529226699.pngik open ALTIJD op de uren die ik zeg behalve op 15 dus openen we EURUSD - USDCHF kopen en verkopen op 10,11,13,16,17,18 voorbeeld: als buy EURUSD - USDCHF is 10 pips, sluit dan dit paar open deze 4 paren op het aangegeven uur sluiten alles aan het einde van de dag

poblapkre
02:17,
Ik probeer het te begrijpen. Laten we zeggen dat we EurUsd en UsdChf kopen en dat we onze 10 pip take profit halen op EurUsd. Nu is UsdChf 10 pips (of meer) gedaald, dus sluiten we die handel ook? Tegelijkertijd verkochten we EurUsd en UsdChf, dus op dit paar zitten we plus 10 pips op de UsdCHf en op 10 op de EurUsd, en sluiten we deze transactie ook af? Dit heeft ons niets opgeleverd. Dus ik begrijp het systeem niet. Licht het nader toe alsjeblieft. Dank je.

hoi, nee ik heb deze methode niet verlaten, ik ben het gewend
https://www.aforexa.com/attachments/1529226699.pngik open ALTIJD op de uren die ik zeg behalve op 15 dus openen we EURUSD - USDCHF kopen en verkopen op 10,11,13,16,17,18 voorbeeld: als buy EURUSD - USDCHF is 10 pips, sluit dan dit paar open deze 4 paren op het aangegeven uur sluiten alles aan het einde van de dag

hoi, nee ik heb deze methode niet verlaten, ik ben het gewend
https://www.aforexa.com/attachments/1529226699.pngik open ALTIJD op de uren die ik zeg behalve op 15 dus openen we EURUSD - USDCHF kopen en verkopen op 10,11,13,16,17,18 voorbeeld: als buy EURUSD - USDCHF is 10 pips, sluit dan dit paar open deze 4 paren op het aangegeven uur sluiten alles aan het einde van de dag

poblapkre
03:38,
Dit is zeker geen winstgevend systeem zoals uitgelegd. Je neemt eenvoudig 10 pips winst op 2 en 10 pips, plus gespreid verlies op de andere twee.

laurabtcc
04:58,
Ik probeer het te begrijpen. Laten we zeggen dat we EurUsd en UsdChf kopen en dat we onze 10 pip take profit halen op EurUsd. Nu is UsdChf 10 pips (of meer) gedaald, dus sluiten we die handel ook?
NEE. we sluiten de twee paren af ??????wanneer EURUSD USDCHF = 10 dus, als EURUSD 23 is en USDCHF -13, DAN sluiten we deze twee paren

Tegelijkertijd verkochten we EurUsd en UsdChf, dus op dit paar zitten we plus 10 pips op de UsdCHf en op 10 op de EurUsd, en sluiten we deze transactie ook af?
NEE. zoals ik al zei, we sluiten de TWEE PAREN SAMEN om goed te identificeren, ik zet een opmerking bij de bestelling. voorbeeld: als EURUSD - USDCHF op 10 open is en kopen is, plaats ik een opmerking als volgt: B10 voor de twee paren is het gemakkelijker om in de lijst voor mij te zien

Dit is zeker geen winstgevend systeem zoals uitgelegd. Je neemt eenvoudig 10 pips winst op 2 en 10 pips, plus gespreid verlies op de andere twee.
controleer dit laatste bericht en probeer dit systeem te begrijpen
https://www.aforexa.com/attachments/1529226699.png

FJFG07
06:19,
een gezegde dat ik van mijn baas hoorde: gemiddelde leraren vertellen, goede leraren verklaren, superieure leraren demonen, geweldige leraren inspireren ..
https://www.aforexa.com/attachments/1529226699.pngvoor een gemakkelijk begrip, zou blij zijn als je alleen in plaats van formuleringen kunt illustreren
https://www.aforexa.com/attachments/1529226699.pngin dit geval is een momentopname van de grafiek met positieorders misschien een goede rekeninggeschiedenis erg handig ...

laurabtcc
07:40,
z8_fx, ik begon hier een klein journaal op forum dit is de link:
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/531-requeast-2-position-tp-ea.htmlik ging niet verder met de draad omdat ik zag dat mensen niets zeiden.

poblapkre
09:01,
Ik denk dat je moet doorgaan met posten in het dagboek, maar het probleem dat we allemaal hebben is niet begrijpen hoe je dit systeem doet. Nogmaals, ik zeg het volgende, zoals ik al zei: als je pair nummer 1 long (EurUsd en UsdChf) opent en EurUsd long je take-profit van 10 pips haalt, sluit je beide paren, maar jij zal dit met verlies doen, omdat UsdChf lang een verlies van 10 pip en plus beide paren heeft. Je bent ook tekort geschoten op nummer 2 (EurUsd en UsdChf) en dus heeft jouw UsdChf 10 pips winst genomen, dus je sluit beide paren, maar je doet dit met verlies omdat je EurUsd kort is is op een verlies van 10 pip plus spread op beide paren. Ik weet zeker dat niemand van ons begrijpt wat je duidelijk aan het doen bent, omdat je winst maakt (volgens je dagboek), maar we kunnen niet begrijpen hoe je dat doet. Ik heb je systeem vanmorgen geprobeerd en de resultaten waren precies zoals hierboven vermeld.

laurabtcc
10:21,
hier zijn de ijkpunten die ik gebruik op ��n dag met dit systeem op basis van GTM 1 uur 1.- uur 10: KOOP EURUSD USDCHF VERKOPEN EURUSD USDCHF 2.- uur 11: KOOP EURUSD USDCHF VERKOPEN EURUSD USDCHF 3.- uur 12: KOOP EURUSD USD-CHF VERKOOP EURUSD USDCHF 4.- uur 13: KOOP EURUSD USDCHF VERKOOP EURUSD USDCHF 5.- uur 16: KOOP EURUSD USDCHF VERKOPEN EURUSD USDCHF 6.- uur 17: KOOP EURUSD USDCHF VERKOPEN EURUSD USDCHF 7.- uur 18: KOOP EURUSD USDCHF VERKOOP EURUSD USDCHF Voor alle uren, wanneer u koopt of verkoopt 10 pips, sluit deze twee paren (EURUSD USDCHF) dus LAAT HET ANDERE LOPEN en als u naar 10 gaat sluit u het of sluit u alles aan het einde van de dag. Dus dit doen we, de andere twee paren verliezen ja, maar aan het eind van de dag is het normaal dat de gecorreleerde paren terugkomen en de winnaarsparen meer zijn dan de verliezersparen. Natuurlijk is dit niet perfect en als de paren sterk zijn, hebben we geen verliezersdag. ik hoop deze hulp

laurabtcc
11:42,
Ik herinner me zoals ik zei in het dagboek dat ik dit test, gebruik het niet in het echt

oxnolipkor
13:03,
als de paren sterk zijn, hebben we geen verliezersdag.
OK. Laten we zeggen dat we 100 dagen hebben. Hoeveel dagen zijn winnaars, hoeveel zijn verliezers? Aan het einde komt het allemaal neer op de vraag of er een positieve verwachting is of niet.

laurabtcc
14:24,
ik weet het niet
https://www.aforexa.com/attachments/1529226699.pngzoals ik zei ik test het met MT4 we kunnen geen twee paren backtest met deskundige adviseurs, dus het moet handelen (als iemand weet dat andere methode om dit systeem te backtest kan het uitleggen)

jor50910
15:45,
1 Attachment (s) Trading EURUSD en USDCHF zijn erg eenvoudig.
https://www.aforexa.com/attachments/1529226704584558036.pdf

XpaliloX
17:05,
Dus jullie kunnen tegelijkertijd en op hetzelfde paar long en short zijn in hetzelfde account? En tradepro, je lijkt je inzendingen op een andere manier dan Heral te timen. Misschien een beetje TA gebruiken voor kopenverkopen beslissingen?

jor50910
18:26,
Dus jullie kunnen tegelijkertijd en op hetzelfde paar long en short zijn in hetzelfde account? Ja. Alpari (VK) staat toe om langkort op hetzelfde paar te zijn in hetzelfde account. En je lijkt je inzendingen op een andere manier dan Heral te timen. Misschien een beetje TA gebruiken voor kopenverkopen beslissingen?
Mijn egy is anders omdat ik mijn toegangsvoorwaarden baseer op TrendKracht van EURUSD en correlatie met USDCHF.

XpaliloX
19:47,
Wij hier in de VS werden genaaid omdat ze tegelijkertijd lang en kort waren. Sommige makelaars hebben dit eerder toegestaan, maar nu heeft de NFA (?) Het over de hele linie gewijzigd.

laurabtcc
21:08,
Nee, precies het tegenovergestelde. Laat verliezende paren lopen en blijf orders toevoegen volgens het schema, totdat ze terugkomen naar plus 10 pips en dan sluiten. Dit is gemiddeld en heeft tot nu toe slechts een 0,5% drawdown geproduceerd. De drawdown kan in de loop van de tijd veel erger zijn dan dat, ik heb geen idee, ik test het gewoon.
oks, zoals ik dan. soms sluit ik alles als ik 1% heb zonder te wachten aan het einde van de dag. doshur, je kunt je systeem plaatsen als je wilt. we zijn hier om te leren
https://www.aforexa.com/attachments/1530802930.jpg

gimenous
22:28,
OK. zoals de thread-titel suggereert, lijkt het systeem dat jullie allemaal gebruiken hedge te zijn als ik niet verkeerd ben, wat ik heb van mijn systeem is dat ik handel op eurusd je kunt elk soort handelssysteem gebruiken voor signaaltrigger dan gebruik ik 2 valuta om filter het signaal, EURCHF en USDCHF, zoals jullie allemaal weten, USDCHF is sterk gecorreleerd aan EURUSD, dus als USDCHF omlaag gaat en EURCHF omhoog gaat, en trigger van EURUSD is gekocht, dan Ik zal kopen. Dit is mijn correlatiehandelssysteem.

poblapkre
23:49,
Dat is een goede Doshur, goed doordacht en mooi gepresenteerd. Dank je.

OK. zoals de thread-titel suggereert, lijkt het systeem dat jullie allemaal gebruiken hedge te zijn als ik niet verkeerd ben, wat ik heb van mijn systeem is dat ik handel op eurusd je kunt elk soort handelssysteem gebruiken voor signaaltrigger dan gebruik ik 2 valuta om filter het signaal, EURCHF en USDCHF, zoals jullie allemaal weten, USDCHF is sterk gecorreleerd aan EURUSD, dus als USDCHF omlaag gaat en EURCHF omhoog gaat, en trigger van EURUSD is gekocht, dan Ik zal kopen. Dit is mijn correlatiehandelssysteem.

OK. zoals de thread-titel suggereert, lijkt het systeem dat jullie allemaal gebruiken hedge te zijn als ik niet verkeerd ben, wat ik heb van mijn systeem is dat ik handel op eurusd je kunt elk soort handelssysteem gebruiken voor signaaltrigger dan gebruik ik 2 valuta om filter het signaal, EURCHF en USDCHF, zoals jullie allemaal weten, USDCHF is sterk gecorreleerd aan EURUSD, dus als USDCHF omlaag gaat en EURCHF omhoog gaat, en trigger van EURUSD is gekocht, dan Ik zal kopen. Dit is mijn correlatiehandelssysteem.

gimenous
01:10,
dank ik hier ook om te leren. hoe anderen kunnen reageren op mijn systeem en het sterker maken. ik denk dat mijn systeem eenvoudig gecodeerd moet zijn naar een EA. kan iemand me helpen?

laurabtcc
02:31,
hoi doshur. ik kan uw systeem coderen als u dat wilt. zet gewoon je regels duidelijk en ik red het

gimenous
03:51,
1 Bijlage (n) van 12/04/09 - 31/05/09 ontwerpstappen 1. elk eenvoudig systeem (bijv. Voortschrijdende gemiddelde overschrijvingen) op eurusd 2. met hetzelfde systeem voor usdchf en eurchf voorwaarde als koopsignaal op eurusd koopsignaal op eurchf verkoopsignaal op usdchf, voer dan uit (mijn basishandelssysteem heeft al een nauwkeurigheid van 85%, in combinatie met de filters duwt het nauwkeurigheid naar 90%)
https://www.aforexa.com/attachments/15308029361347453267.jpg

poblapkre
05:12,
Heel aardig. Wat gebruik je voor stop loss en profiteer je?

van 12/04/09 - 31/05/09 ontwerpstappen 1. elk eenvoudig systeem (bijv. voortschrijdend gemiddelde crossovers) op eurusd 2. met hetzelfde systeem voor usdchf en eurchf-toestand indien koopsignaal op eurusd koop signaal op eurchf verkoop signaal op usdchf en voer dan uit (mijn basis handelssysteem heeft al een nauwkeurigheid van 85%, in combinatie met de filters duwt het nauwkeurigheid tot 90%)

van 12/04/09 - 31/05/09 ontwerpstappen 1. elk eenvoudig systeem (bijv. voortschrijdend gemiddelde crossovers) op eurusd 2. met hetzelfde systeem voor usdchf en eurchf-toestand indien koopsignaal op eurusd koop signaal op eurchf verkoop signaal op usdchf en voer dan uit (mijn basis handelssysteem heeft al een nauwkeurigheid van 85%, in combinatie met de filters duwt het nauwkeurigheid tot 90%)

gimenous
06:33,
Ja. natuurlijk gebruik ik ze. SL is 3 keer TP.

poblapkre
07:54,
Ja. natuurlijk gebruik ik ze. SL is 3 keer TP.
Dat helpt niet. Laat me herformuleren. Wat gebruik je voor een stop-loss? Wat gebruik je voor take-profit?

gimenous
09:15,
Dat helpt niet. Laat me herformuleren. Wat gebruik je voor een stop-loss? Wat gebruik je voor take-profit?
TakeProfit is 1X ATR-waarde StopLoss is 3X ATR-waarde

poblapkre
10:35,
TakeProfit is 1X ATR-waarde StopLoss is 3X ATR-waarde
Dat helpt, dank u. Dus vertel me als de samenvatting van je systeem correct is: je hebt drie kaarten hoger, EurUsd, EurChf en UsdChf. Allen gebruiken het tijdframe van 1 uur. Wanneer u een crossover krijgt van twee voortschrijdende gemiddelden (zeg 3 en 8 EMA) of een ander invoersignaal, en het toont lang voor EurUsd, verlangt u naar EurChf en af ??????voor UsdChf, dan voert u een lange Eurin Gebruik van handel. U plaatst dan een stopverlies bij 1X ATR (14) en een take-profit van 3X ATR (14). Klopt dit allemaal?

gimenous
11:56,
Dat helpt, dank u. Dus vertel me als de samenvatting van je systeem correct is: je hebt drie kaarten hoger, EurUsd, EurChf en UsdChf. Allen gebruiken het tijdframe van 1 uur. Wanneer u een crossover krijgt van twee voortschrijdende gemiddelden (zeg 3 en 8 EMA) of een ander invoersignaal, en het toont lang voor EurUsd, verlangt u naar EurChf en af ??????voor UsdChf, dan voert u een lange Eurin Gebruik van handel. U plaatst dan een stopverlies bij 1X ATR (14) en een take-profit van 3X ATR (14). Klopt dit allemaal?
juist behalve de takeprofit en stoploss is invers

poblapkre
13:17,
juist behalve de takeprofit en stoploss is invers
Ik snap het. Je hebt dan een vrij slecht risico om te belonen, wat goed is als je een zeer hoog winstpercentage hebt. Een andere vraag die ik heb, is of je het signaal allemaal in dezelfde balk moet hebben? Ik bedoel, moet je een lang signaal ontvangen op EurUsd en EurChf en een kort signaal op UsdChf allemaal in dezelfde balk? Of kun je 2 van de kaarten een signaal laten zien, en dan krijgen een paar balken later het signaal van het derde paar en komen ze op dat moment binnen?

gimenous
14:38,
Ik snap het. Je hebt dan een vrij slecht risico om te belonen, wat goed is als je een zeer hoog winstpercentage hebt. Een andere vraag die ik heb, is of je het signaal allemaal in dezelfde balk moet hebben? Ik bedoel, moet je een lang signaal ontvangen op EurUsd en EurChf en een kort signaal op UsdChf allemaal in dezelfde balk? Of kun je 2 van de kaarten een signaal laten zien, en dan krijgen een paar balken later het signaal van het derde paar en komen ze op dat moment binnen?
allemaal op dezelfde bar nog een tip. ik sluit de helft van de positie op 1x atr takeprofit en sleep de rest.

Lala
15:58,
allemaal op dezelfde bar nog een tip. ik sluit de helft van de positie op 1x atr takeprofit en sleep de rest.
Hoeveel sleep je voorbij? Wordt dit ook bepaald als een factor van ATR of een bepaald aantal pitten boven breakeven? Bedankt voor uw bijdrage.

gimenous
17:19,
trailing is een ander eenvoudig systeem dat u kunt ontwerpen en incoperate in het systeem. sluit de helft van de positie en verplaats dan stop om te breken, zelfs dan voor trailing, ik gebruik wat atr-factor voortschrijdend gemiddelde om te trailten, je kunt het naloopsysteem eigenlijk optimaliseren met de tester dit is een egy om meer winst vast te leggen, je kunt improviseren en het hier delen

gimenous
18:40,
enige vooruitgang hier?

poblapkre
20:01,
Eventuele updates over een van deze methoden?

poblapkre
21:21,
Ok�, ik zie wat ik fout deed. Dus kijk je eigenlijk naar de grafieken om te zien wanneer het paar 10 pips positief is? U hoeft geen winstmeldingen in te stellen, u hoeft alleen de diagrammen te bekijken en handmatig te sluiten wanneer er 10 pips winst zijn, correct?

hier zijn de ijkpunten die ik in ��n dag gebruik met dit systeem op basis van GTM 1 uur 1 uur en 10 uur: ...

hier zijn de ijkpunten die ik in ��n dag gebruik met dit systeem op basis van GTM 1 uur 1 uur en 10 uur: ...