PDA

View Full Version : PowerSM Semi-Martingale EA



AymFranP
00:49,
2 Bijlage (n) Ik plaats mijn PowerSM EA en mijn PowerSM Calculator voor degenen die de thread van FXTradepro op het forum hebben gevolgd. Voor degenen die een beetje ontmoedigd zijn nadat ze hebben ontdekt dat je moest betalen om zijn FXTradepro EA te gebruiken, dit is voor jou. Hieronder staat de link naar de thread om bekend te raken met het concept. Lees dit eerst als u de EA niet eerder hebt gebruikt.

FXTradepro: Strategie met behulp van een ???Semi-Martingale??? positiegrootte

Voordat ik begin, wil ik zeggen dat ik FXTradepro niet benadeeld of op geen enkele manier in diskrediet breng voor zijn inspanningen, omdat ik denk dat hij een zeer winstgevend hulpmiddel voor de handelaren heeft om te gebruiken. Naar mijn mening vind ik dat je nooit iets gratis mag posten om de eetlust van een persoon te onderdrukken, dan mensen naar je site te brengen en je op te laden om je product te gebruiken, dat is alles wat ik daarover ga zeggen.

Ik zal ook alleen het EX4-bestand plaatsen omdat ik persoonlijk uit eigen zak heb betaald om deze EA aan mijn specifiies te laten maken en van plan ben om dit buiten dit forum commercieel te verkopen (maak je geen zorgen, de EA zal worden gratis voor alle forumgebruikers!). Voor degenen die meer informatie willen, kan ze mij bellen maar ik zal het hier niet op het forum adverteren. De EA zelf heeft een vervaldatum ��n jaar vanaf de datum van vandaag voor degenen die het willen gebruiken om mee te handelen of om het te demonstreren met andere instellingen om te gebruiken op andere paren (dit is voor het terugbetalen van diegenen die me op dit forum hebben geholpen en Ik verwacht of accepteer geen betalingen, donaties of andere vormen van compensatie hiervoor, het is aan jullie om ze te gebruiken zoals jullie willen!). Na het eerste jaar zal ik een nieuwe EA plaatsen met een vervaldatum van een jaar om er een soort van controle op te behouden.

Voor degenen die deze EA niet hebben gezien of gebruikt, is het eenvoudig en ongecompliceerd. De EA opent een handel op drie verschillende manieren

1.) Als het item Tijd en Prijs is ingesteld op 'onwaar', opent de EA een transactie op het volgende kruisje.

2.) Met de invoer Prijs ingesteld op true, kunt u EA open transacties laten starten vanaf een vaste prijs.

3.) Met de tijdinvoer ingesteld op true, kun je EA op een bepaalde tijd open transacties laten uitvoeren (mijn voorkeur).

De EA opent de eerste transactie hierboven en ofwel a) druk op het take-profitniveau dat je hebt ingesteld of b) klik op de stop. Wanneer een stop wordt geraakt, wordt een transactie onmiddellijk in de tegenovergestelde richting uitgevoerd met de volgende lotprogressie tot maximaal 24 voortgangsniveaus. De bovenstaande link geeft u meer informatie over het handelsaspect van de EA.

Sommige wijzigingen die ik heb gemaakt om te passen, willen ik dat de EA doet:

a.) Er is geen sluimerfunctie meer.

b.) De tijdinvoer is aangepast om ook een stoptijd te hebben voor diegenen die willen dat de EA handelt tijdens meer vluchtige uren, bijvoorbeeld vanuit Londen open om 08:00 GMT naar Londen om 17:00 GMT.

c.) Ik heb een Breakeven-functie toegevoegd waarin je de stop na het X-aantal pitten kunt verplaatsen. Dit heeft soms invloed op je totale winst wanneer je geraakt wordt, omdat je geen geld verliest wanneer je stopt met slaan zodra je stopt met verplaatsen. Ik zal dit een beetje later in de discussie toelichten.

d.) Ik heb ook extra functies toegevoegd, zoals de mogelijkheid om een ??????vervaldatum toe te voegen en de EA te kunnen coderen om specifieke accountnummers te gebruiken (dit wordt alleen geactiveerd aan het commerci�le einde voor diegenen die meerdere accounts voor hun klanten beheren) en voor degenen buiten het forum die het alleen willen leasen).

Ik zal ook dagelijks mijn demo-verklaring plaatsen om de voortgang van de handel te laten zien, te beginnen met de reeks yesterdays op EURUSD. Ik zal alleen de transacties voor die dag laten zien als niet om de stelling te overschaduwen. Ik zal het vanochtend ook testen op USDJPY en USDCHF met dezelfde take-profit en stopniveaus.

https://www.aforexa.com/attachments/15292272711154821664.xls

https://www.aforexa.com/attachments/152922727480566023.5

AymFranP
21:32,
1 Bijlage (s) Degenen die willen zien hoe de EA er op het scherm uitziet, gaan.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/1272-trading-cartoons-pics.html

AymFranP
22:53,
1 Bijlage (n) Hier is de eerste verklaring over EURUSD van gisteren. Sorry voor het zip-bestand, ik kan een statement opslaan op mijn bureaublad, maar ik weet niet hoe ik een .htm-bestand moet converteren.
https://www.aforexa.com/attachments/15292272771842514342.zip

AymFranP
00:13,
Zoals ik eerder al zei, gebruik ik de Breakeven-functie om enkele verliezen te helpen elimineren wanneer de EA handelt. Ik zal dit meestal op 3/4 van het takeprofit-niveau zetten. Als u bijvoorbeeld uw winstniveau op 40 pips instelt, is uw breakeven-niveau 30 pips. Uiteraard kun je het instellen op wat je boot drijft, maar ik adviseer het niet te laag in te stellen omdat je jezelf vaker zult stoppen, wat niet is wat we willen. 3/4 is over het algemeen voorbij de 61.8 fib retracement (ongeveer 24-25 pips) en als het wordt getriggerd, zal hopelijk een omkering binnenkort zijn lelijke kop tonen en zal de EA klaar zijn. Een goed voorbeeld is deze eerste verklaring in het laatste bericht. Als je naar de vierde trade kijkt, begon onze breakeven en stopte zonder verlies in plaats van normaal $ 30,00 te verliezen ($ 10 per pip @ .3 lots). Zonder de breakeven-functie zouden we hebben gedaan: - $ 10 - $ 10 - $ 20 - $ 30 - $ 40 $ 240 = $ 130
https://www.aforexa.com/attachments/1529227267.pngAls je de breakeven-functie hebt gebruikt, zou je $ 30,00 meer hebben verdiend: - $ 10 - $ 10 - $ 20 $ 0 - $ 40 $ 240 = $ 160
https://www.aforexa.com/attachments/1529227267.png

AymFranP
01:34,
1 Bijlage (n) Hier is de EURUSD-verklaring voor 14-03-2008
https://www.aforexa.com/attachments/15292272791359260029.zip

Ibarov
02:55,
Ik kan het niet laten werken ... en ik probeerde bij makelaars waar de tussenstops zijn toegestaan ??????in minder dan 10 pitten, zoals IBFX. Bij andere makelaars weet ik dat ik de SL en TP moet wijzigen of dat het niet werkt omdat ze de SL's beperken. Kun je meer details over de EA posten? Bedankt

Ibarov
04:16,
Sorry, mijn slechte ... Het werkt perfect. Ik zal het controleren, heel erg bedankt.

granja
05:36,
Dit is een complete en totale UITZETTING van mijn werk en concepten. In feite is de Geposte Calculator precies van mij. Ik zou Scott of een van de andere moderators willen vragen mijn originele thread te VERWIJDEREN (de LINK is hierboven geplaatst), zodat deze threadstarter niet naar mijn materialen kan verwijzen.

Alex.C
06:57,
iemand het getest op live-accounts? hoe kan het omgaan met prijsverzoeken live? hoe kan het omgaan met verlies van internetverbinding? Sorry voor mijn Engels....

AymFranP
08:18,
Allereerst van FXTradepro, wilde je geen broncode voor je EA geven die me dwong een van mijn eigen codes te coderen. Deze EA is gebaseerd op de regels van je EA en dit is een aangepaste versie die past bij mijn handelsstijl, niet een exacte kopie. Dus als je in principe zegt dat een forumlid bijvoorbeeld een handelsnaam plaatst, en ik de instellingen van de egy aanpast aan mijn voorkeuren, kan de originele poster me vertellen dat ik zijn egy niet meer kan gebruiken omdat ik hem heb veranderd. Nee, dat kunnen ze niet! Wat betreft de FXTradepro-rekenmachine, excel-werkbladen zijn geen auteursrechtelijk beschermd materiaal de laatste keer dat ik het controleerde, en u hebt dit ook gratis aan ons verstrekt op het forum, tenzij u ons daar nu ook voor in rekening brengt! Als ik het uiterlijk en de kleur wil wijzigen, parameters wil invoeren en de naam wil aanpassen aan mijn EA, dan heb ik er alle recht op en zal ik dat doen. En onthoud dit, zelfs jij persoonlijk zei recht in je eigen thread dat ik hier in post # 493 iemand de EA voor mij kon laten coderen.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/1111-continuous-straddle-help-sl-tp.html

Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/310-testing-system-connect-fxcm.htmlWhew, had me vandaag een schrik op EURJPY!
https://www.aforexa.com/attachments/1529227267.pngIk stopte mijn normale getimede inzending in om 6:00 GMT en liet haar rijden en ging helemaal naar de 24e inzending! Gelukkig ging de prijs mijn kant op en sloot ik af voor een mooie winst van $ 1579.88. Ik denk aan de veranderlijkheid van het aanpassen van mijn instellingen aan 15 stop en 60 TP in plaats van 10/40 en het verplaatsen van mijn toegangstijd naar 7 of 8 GMT. Ik blijf bijna vast aan een getimede inzending omdat ik een andere baan werk en mijn schoonheidsslaap nodig heb.
https://www.aforexa.com/attachments/1529227267.pngIedereen met andere idee�n of opties?
https://www.aforexa.com/attachments/1529227267.pngMijn GBPJPY sloot af op de 16e voortgang voor een winst van $ 1827.94. Ik test ook NZDUSD met instellingen van 12 48 vanwege een hogere spreiding. FXTradepro, ik vond ook een mogelijke manier om de 24 vorige progressies uit te rekken, maar je codeur moet een functie toevoegen aan de EA. Op mijn EURJPY had ik een andere kaart geopend en een Breakeven EA toegevoegd die de stop naar breakeven na X aantal pitten dat je kiest brengt. Hier is een voorbeeld, laten we zeggen dat je op EURUSD op progression level 17 (13 lots) zit, en je doel is 40 pips, de Breakeven EA is ingesteld op 30 pips. Wanneer de prijs de 30 pip-markering heeft bereikt en de EA uw stop heeft verplaatst en de prijs tegen u is en u stopt, is wat u zou hebben een trade zonder verlies in plaats van een verlies van $ 1300,00. Momenteel gaat de FXTradepro Manager EA gewoon naar het volgende progressieniveau in de rij. Als het mogelijk is, is het cool als FXTradepro Manager EA kan worden gecodeerd om de Breakeven EA-codering op te nemen en vervolgens op hetzelfde voortgangsniveau een andere transactie kan openen. Wat er in feite is gebeurd, is dat je net een vrijhandel en een extra voortgangsniveau hebt gekregen !! : verrast Zelfs als het niet kan worden samengevoegd met je EA, kan dit veel geld besparen voor degenen die nu de FXTradepro Manager EA gebruiken. Wat denk jij? mer ... Een tijdige aanmelding alleen, zonder een andere reden om een ??????sc�ne binnen te gaan, kan gevaarlijk zijn, zoals u nu hebt gezien. Ik stel echt voor dat iedereen de eerste toegang heel zorgvuldig kiest. Vandaag was geen erg actieve dag op de markt (behalve GBPUSD) omdat de meeste paren hun ADR niet maakten (tenminste voor de 7 paar die ik volg) - als een hint heb ik gemerkt dat wanneer er geen nieuwsreleases zijn voor een bepaalde dag (toespraken tellen niet voor me mee), die vaak tegenwoordig een zeer beperkte volatiliteit produceren - als zodanig blijf ik vaak weg. Dit is geen regel, maar iets dat ik heb opgemerkt. Met betrekking tot de EA - Ik ben niet van plan om de code van de EA te wijzigen, vooral vanwege het feit dat ik een fulltime handelaar ben en altijd in de buurt van mijn kaarten ben als ik een reeks bezig ben. Trouwens - wist u dat u handmatig uw HARD stop en TP op uw MT4-platform kunt wijzigen terwijl de FXTradepro Manager wordt uitgevoerd? U kunt mogelijk een manier vinden om deze informatie in uw voordeel te gebruiken om een ??????soortgelijk resultaat te bereiken als wat u hierboven beschrijft. Vergeet niet dat ik de FXTradepro Manager als een handelsinstrument gebruik en dat ik de code liever niet gebruik om functies toe te voegen die ik waarschijnlijk niet ga gebruiken. Onthoud dat je altijd de mogelijkheid hebt om een ??????soortgelijke EA-code te proberen als er bepaalde functies zijn die je zou willen. Persoonlijk heb ik er geen belang bij mijn tijd te besteden aan het verder testen van dergelijke hulpmiddelen. Ik verkies voor mij de beste manier om handel te drijven met de tools die ik heb (en waarvan ik weet dat ze worden getest en goed werken). Bedankt voor je inbreng .... Dan
In tegenstelling tot jou is dit GRATIS voor alle leden van dit forum! Ik had persoonlijk iemand betaald om het te coderen voor mijn behoeften, dus ik heb het recht om de broncode niet te plaatsen zoals jij deed, maar als ik MIJN eigen persoonlijk betaald voor EA wil delen met de andere leden van dit forum, zal ik dat doen. En aangezien de codering compleet verschilt van de jouwe en auteursrechtelijk beschermd is in mijn naam, heb je niet het recht om me te vertellen wat ik er binnen of buiten dit forum mee moet doen. Onthoud dit bericht van de mods: SMJones

Ok, ik ga hier de achtervolging inzetten. Ik ben een moderator en ik weet zeker dat je het weet ... Dit is een erg leuke presentatie en ik dank je ervoor ... Zeer professioneel. Zelfpromotie is hier echter niet toegestaan ??????opaforexazonder voorafgaande toestemming van de Admin, dus als dit geen promotie is, is dat gewoon geweldig en verdient u lof .. Als het een manier is om een ??????volgende te bouwen en vervolgens aan te rekenen voor de services, die als zelfpromotie worden beschouwd en ervoor zorgen dat de thread wordt verwijderd en het lid wordt geweerd. Ik leg gewoon mijn kaarten uit, dus we begrijpen elkaar. Ik bedoel niets anders dan dat. Het zou gewoon zonde zijn om mensen van een pad af te leiden en vervolgens te stoppen. Dus, heb ik de verzekering dat dit niet het geval is? Als dat zo is, kan dit zich ontwikkelen tot een zeer interessante thread, zo niet, in alle eerlijkheid, ik wil uw kostbare tijd niet verspillen ... Bedankt voor uw begrip hierin,
En je antwoordde:

Scott, ik begrijp je positie. Ik was een tijdje bezig met het overwegen van een betaalde dienst, maar heb besloten het niet te doen, omdat ik liever mijn tijd aan het uitwisselen besteed. Die beslissing heeft me ertoe aangezet om de Strategie hier op het forum te posten.
Maar dat is precies wat u deed. Je plaatste de EA gratis, bouwde een volgende en laadde vervolgens voor de diensten om je EA te leasen zodra je ze naar je site hebt gebracht, waarna mensen op het forum begonnen te chanten en toen was je thread dood en gesloten. Dus verspil je tijd hier niet, zeurend alsof je voelde dat je werd opgelicht. Ik bied gewoon mijn EA gratis aan, zoals je in de eerste plaats had moeten doen.

AymFranP
09:39,
Om raad te geven, heb ik vanaf nu geen kans gehad om het te proberen. Ik zal eerst meer testen en alleen dan zal het worden uitgeprobeerd op een live account. Wat betreft requotes, je hebt wel de mogelijkheid om de slippage en het aantal keren aan te passen om te proberen en de bestelling te plaatsen als een requote plaatsvindt. zoals ik al zei, ik heb het nog niet live geprobeerd om het nog te testen. Ik heb vanaf nu geen problemen met mijn internetverbinding gehad, maar u kunt dit altijd testen door EA te starten en uw modem los te koppelen of uw internetverbinding via uw netwerkverbindingen in het configuratiescherm uit te schakelen.

AymFranP
11:00,
1 Bijlage (n) Hier is de verklaring voor 14-03-2008 op USDCHF en USDJPY
https://www.aforexa.com/attachments/15292272871864210131.zip

granja
12:20,
Mer ..... Je begrijpt mij compleet verkeerd. Het kan me niet schelen dat je mijn EA hebt gekloond. Dit is goed binnen ieders rechten om te doen en vele anderen hebben hetzelfde gedaan. Wat ik aanstootgevend vind, is het feit dat je alle informatie en grafieken, grafieken enz. Gebruikt die ik over de Strategie heb gepost (door je draadlezers naar die oude thread te sturen) in plaats van het zelf uit te leggen in deze thread. Ik heb echt niets meer te zeggen en ik wens je veel succes .......

AymFranP
13:41,
Mensen zetten de hele tijd links op naar eerdere berichten om naar de originele discussielijn te verwijzen voor informatie en het werd alleen gedaan om tijd te besparen.

Alcber
15:02,
Dit zou een geweldige app zijn voor een virtuele priv�server. Ik gebruik er een. godaddy.com, maar er zijn anderen ... ongeveer $ 250 per jaar. ...... Kijk uit naar het zien van dit ontwikkelen. Ik HOU VAN de wiskunde hierop. Gebruikte de binaire (gemodificeerde progressieve partij D'Alembert) Strategie al geruime tijd. Het probleem met die is dat het een goed systeem NODIG HEEFT, of dat de grootte van de partij daar vrij snel in een slechte run terechtkomt ....

Raul
16:23,
Welke TF moet ik aantrekken? Ik had het op de D1 EU, maar vandaag zijn er geen transacties. Mooie resultaten met UJ en UCHF Bedankt voor het delen
https://www.aforexa.com/attachments/1529227267.png

AymFranP
17:43,
, Ik gebruik gewoon de standaard TP van 40 met een stop van 10 pip op een TF van 5 minuten met getimede invoer naar true en price entry to false, zodat ik de voortgang van de transactie kan zien. Waar worden je ingangen op ingesteld?

Raul
19:04,
, Ik gebruik gewoon de standaard TP van 40 met een stop van 10 pip op een TF van 5 minuten met getimede invoer naar true en price entry to false, zodat ik de voortgang van de transactie kan zien. Waar worden je ingangen op ingesteld?
Ik heb dezelfde instellingen als jij. Ik zal de EA op de 5M TF plaatsen en contact houden.

AymFranP
20:25,
Geen probleem, laat me weten hoe het werkt. Zorg ervoor dat u de tijdsinvoer aanpast aan uw GMT-tijd. Als je GMT 1 bent, voert de EA pas om 08:00 uur in plaats van om 07:00 een transactie uit. Daarom gebruik ik OAO omdat ze GMT 0 zijn.

lttcarispoxtt
21:46,
Goed gedaan met deze ea! Ik zal het ook uittesten! Ik heb een paar vragen voor je! 1. Hoe stel ik de tijd in als mijn broker GMT 2 (FXDD) is? Als ik in Londen open wil zijn? 2. Aangezien het niet over de optie hybernatie beschikt, betekent dit dat zodra het TP is bereikt, het blijft handelen? 3. Ik gebruik de Damiani Volatmeter v3.2 om me te helpen bepalen wanneer er voldoende volatiliteit is om binnen te komen. Is er een manier om de EA in te stellen om handmatig te handelen, alleen door een positie in te voeren wanneer ik de juiste voorwaarden zie? (naast prijs of tijd). 4. Ik ben dol op de parachute-stopoptie! Ik heb deze manier sowieso altijd al ingeruild, dus kan net zo goed mechanisch zijn om de stop te verplaatsen, zelfs na een bepaald aantal pitten! Wees voorzichtig!

AymFranP
23:07,
1 Bijlage (s) Open het bestand .mq4 in bericht # 415 met MetaEditor en wijzig de datum (zie afbeelding).
https://www.aforexa.com/attachments/1530384311969052344.jpg

oxsraisa
00:27,
Hallo, ik zag je bericht. Heb je een EA voor je haagpartij? Ik vind het interessant om deze EA te gebruiken en zou er graag een willen hebben.

Hallo en leden, Ik wil gewoon een van het martingle concept delen dat ik heb. Je EA ziet er zo uit, maar is alleen anders tijdens het kopenverkopen van posities en regel. Zie alsjeblieft het bijgevoegde concept. Ik probeer deze EA te maken, maar niet bekend met meta4. Hopelijk kan iemand me helpen om het te maken en hier te delen. Doel is om dagelijks 40 pips te krijgen nadat een cyclus is voltooid. Misschien is de beste instelling 40 winst, stap 40 en SL 60 voor elk paar. Ook als ik dit concept gebruik, denk ik dat we een constante en winstgevende pip kunnen krijgen met een kleine marge.

Hallo en leden, Ik wil gewoon een van het martingle concept delen dat ik heb. Je EA ziet er zo uit, maar is alleen anders tijdens het kopenverkopen van posities en regel. Zie alsjeblieft het bijgevoegde concept. Ik probeer deze EA te maken, maar niet bekend met meta4. Hopelijk kan iemand me helpen om het te maken en hier te delen. Doel is om dagelijks 40 pips te krijgen nadat een cyclus is voltooid. Misschien is de beste instelling 40 winst, stap 40 en SL 60 voor elk paar. Ook als ik dit concept gebruik, denk ik dat we een constante en winstgevende pip kunnen krijgen met een kleine marge.

porrisin
01:48,
Hallo, Mag ik weten waarvoor de NewCycle-functie is? Nog een ding, de ea startten soms geen nieuwe tegengestelde handel toen de huidige handel het stopverlies trof. Heb ik iets gemist? dank je

rukaydan
03:09,
Ik kan de EA slechts 1 ronde openen voor de volgende ronde kan de handel niet openen Hoe de EA instellen? (nu stel ik RestarNewcycle = true in)

mencor
04:30,
hallo, net begonnen met lezen. backtested originele ea van post 1 van 010108 tot vandaag met usdcad, met dezelfde tp en sl van 50 pips voor een 4-cijferige makelaar, zijn maximale winning streak was 12 denk ik dat dat geweldig is. kunnen we de code wijzigen om de partijgrootte na elke winnende transactie te verdubbelen? tot x niveau volgens elke wens van handelaren? en start de sequentie van de originele lotgrootte opnieuw wanneer x-niveau is bereikt of als x-niveau niet is bereikt. wat ik bedoel is als we x = 10 hebben en het niveau 8 is bereikt en het 9e niveau niet wordt bereikt, gaat de volgende handel terug naar de oorspronkelijke grootte van origine. lijkt het precies het tegenovergestelde van de originele EA te doen. als we voldoende kapitaal hebben, of zelfs met micro-lots, is het behalen van 12 opeenvolgende overwinningen evenveel winst voor onze account. bedankt

mencor
05:50,
gpbypn dezelfde instelling. 13 overwinningen op rij. verbazingwekkend. ik zou willen gokken om 13 overwinningen op rij te winnen. 10 overwinningen op rij met een inital-weddenschap van $ 10 staat gelijk aan $ 10240 winst 13 overwinningen op rij = $ 82000 simpelweg wauw. laten we het doen . Ik ben bereid om nu live te handelen. Ja, ik ben serieus. dit is waar ik een paar maanden naar op zoek ben. ik weet het, zijn casinohandel. maar ik geloof wel dat geluk ook iets met handel te maken heeft.
https://www.aforexa.com/attachments/1530384301.jpg

jimbo7
07:11,
1 bijlage (n)

gpbypn dezelfde instelling. 13 overwinningen op rij. verbazingwekkend. ik zou willen gokken om 13 overwinningen op rij te winnen. 10 overwinningen op rij met een inital-weddenschap van $ 10 staat gelijk aan $ 10240 winst 13 overwinningen op rij = $ 82000 simpelweg wauw. laten we het doen . Ik ben bereid om nu live te handelen. Ja, ik ben serieus. dit is waar ik een paar maanden naar op zoek ben. ik weet het, zijn casinohandel. maar ik geloof wel dat geluk ook iets met handel te maken heeft.
https://www.aforexa.com/attachments/1530384301.jpgIk denk eigenlijk niet dat deze semi-martingale-dingen de handel in casino's zijn. Als u een hoge RR (��n: vijf of beter) hebt en na acht of negen transacties stopt, kunt u de verwachting van een hoog RR-systeem verbeteren als u al een positieve verwachting op de markt hebt. Ik kan deze geautomatiseerde versie nog steeds niet voor me laten lopen in metatrader, maar ik heb geen idee van EA's. Weet iemand wat ik hier verkeerd doe? Zoals ik zeker niet verdomme.
https://www.aforexa.com/attachments/1530384315854982152.jpg

Raulromero21
08:32,
1 bijlage (n)

Ik denk eigenlijk niet dat deze semi-martingale-dingen de handel in casino's zijn. Als u een hoge RR (��n: vijf of beter) hebt en na acht of negen transacties stopt, kunt u de verwachting van een hoog RR-systeem verbeteren als u al een positieve verwachting op de markt hebt. Ik kan deze geautomatiseerde versie nog steeds niet voor me laten lopen in metatrader, maar ik heb geen idee van EA's. Weet iemand wat ik hier verkeerd doe? Zoals ik zeker niet verdomme.
Probeer deze een, ik hoop dat het ook voor u werkt met brokers met 3 en 5 cijfers.
https://www.aforexa.com/attachments/1530384303.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/15303843182114373912.mq4

Amparipks
09:53,
het is geweldig om deze EA te hebben. Weet iemand hoe hij opties aan deze EA kan toevoegen om zijn eerste transactie op exacte timing te plaatsen, bijvoorbeeld. eerste ruil zal plaatsvinden om 8.00 uur in plaats van de eerste ruilhandel op x_price doel laten we rocken!

Amparipks
11:13,
het is geweldig om deze EA te hebben. Weet iemand hoe hij opties aan deze EA kan toevoegen om zijn eerste transactie op exacte timing te plaatsen, bijvoorbeeld. eerste ruil zal plaatsvinden om 8.00 uur in plaats van de eerste ruilhandel op x_price doel laten we rocken!
hallo, ik heb geprobeerd een deel van de code toe te voegen .. ik slaag erin om de robot de eerste transactie op exact tijdstip te laten doen .. maar nadat ze op sl hebben geslagen, gaat de cyclus niet verder .. kan iemand dit oplossen? ---- nieuwe invoer ---- extern bool PreciseTimeEntry = false; externe string EntryTime = 8: 00; ---- voorwaarde ---- if (PreciseTimeEntry) {datetime tm0 = TimeCurrent (); datetime tm1 = StrToTime (TimeToStr (tm0, TIME_DATE) EntryTime); cond = (tm0 == tm1); als (! cond) terugkomt; }

rgasuxx
12:34,
ik geloof dat het een goede EA is met de juiste instellingen, ik gebruik het met FXDD en het is goed. nu heb ik i geprobeerd met IBFX en MBTrading maar het geeft me alleen maar fouten. 14:54:33 PowerSM EURUSDm, H1: buy open 0.01 0 14:54:33 PowerSM EURUSDm, H1: marktorder :: EURUSDm 0 0.01 1.2862 1.2858 1.2866 0_eurusd_591801 14:54:33 PowerSM EURUSDm, H1: fout openingsvolgorde: ongeldig stopt kan iemand me helpen pls. TIA.

porpk77
13:55,
Open het .mq4-bestand in post # 415 met MetaEditor en wijzig de datum (zie foto).
hey mijn lieve vriend ik heb een vraag over PowerSm EA ik wil weten dat hoe ik dit kan bewerken dat wanneer ik dit op elke grafiek uitvoer en open in specifieke tijd of prijs na die ea 4,5, .... in afwachting bestellingen en wanneer de prijs deze prijs en bestellingen na die ea enkel nieuwe Tp en sL geopend raakt bedoel ik dat EA niet automatisch handel zal zijn wanneer prijs 20pip vanaf de eerste positie raakt gewoon tp en sl in nieuwe bestellingen, net zoals dat we dit handmatig verhandelen, kan je me helpen? ik heb geen kennis over mT4-codering

bugoxn
15:16,
Hey jongens, hebben gewoon wat plezier gehad om de demo te bekijken en wilden deze delen ... Ik heb wat ge�xperimenteerd met de instellingen en deze afgestemd op SL5TP12BE5 ... als iemand ge�nteresseerd is, zou ik mijn versie kunnen uploaden gebruikt en de setfiles ook
https://www.aforexa.com/attachments/1530384303.jpg
http://www.myfxbook.com/members/smee205/powersm/144576Proost, George

Cristayndv7
16:37,
Hey jongens, hebben gewoon wat plezier gehad om de demo te bekijken en wilden deze delen ... Ik heb wat ge�xperimenteerd met de instellingen en deze afgestemd op SL5TP12BE5 ... als iemand ge�nteresseerd is, zou ik mijn versie kunnen uploaden gebruikt en de setfiles ook
https://www.aforexa.com/attachments/1530384303.jpg
http://www.myfxbook.com/members/smee205/powersm/144576Proost, George
ik kan niet wachten tot u de heer ???, dank u eerder

isaolina
17:57,
Bedankt voor je verdere inzichten in het tweeking van de BE xxI205. Ik geef ze een run en kijk hoe we verder gaan. Bedankt,

bugoxn
19:18,
Ok, demo weggeblazen. Gesloten thread dit voor mij
https://www.aforexa.com/attachments/1530384280.pngverder gaan.

isaolina
20:39,
Hier ook
https://www.aforexa.com/attachments/1530384280.png

elena85
22:00,
Ok, demo weggeblazen. Gesloten thread dit voor mij
https://www.aforexa.com/attachments/1530384280.pngverder gaan.
Beste xxl205, ik wil een vraag stellen over weggeblazen demo-account. Wat was de ae-instelling. wat waren de valuta's die je hebt geprobeerd. Heel erg bedankt.

jorge12345678
23:20,
hallo .. terwijl ik dit aan het testen ben met nog een andere gemanagede slsluiting en beweging, trailinea. interessant dat iemand in staat zou zijn om te coderen met een achterliggende powersm meerdere posities, hiermee krijgen we die positieve transacties komen in bijvoorbeeld 20 of 30 pits, kuilen veilig 10 of 20, dus als de markt verandert en geen verlies nee wordt doorgegeven aan de volgende batch , net als de huidige breakeven ... Een optie zou kunnen zijn om punten niveau 3 of 4 in te stellen en zijn eigen vaste sl en laatste niveau met trailstoploss om de bestelling te sluiten, kunnen maximale voordelen bieden. alleen als de laatste handeling resetearia-cyclusniveau zijn, zijn de andere niveaus positief als de herhaalde partij en als de volgende partij nega- tief gebeurt. Ik heb dit handmatig gedaan en werkt goed met kleinere partijen als niet alles in de buurt van de totale aanvankelijke soptloss en positief voordeel om het totaal toegevoegd te verhogen zonder veel ... excuseer mijn Engels is Google Bedankt bij voorbaat en gefeliciteerd met het geleverde werk salu2

jorge12345678
00:41,
2 Bijlage (n) dit is twee en ik ben gewend ... maar de bestellingen zijn positief gesloten .. geen telling voor slot ... dan de breakevent sluit geen telling .. ik heb de bestelling nodig in o en -250 geen telling voor de gleuf 1 ok ... sorry voor mijn englis ... salu2
https://www.aforexa.com/attachments/15303842861078945274.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/15303842881699834859.mq4

bugoxn
02:02,
2 Bijlage (n)

Hey jongens, hebben gewoon wat plezier gehad om de demo te bekijken en wilden deze delen ... Ik heb wat ge�xperimenteerd met de instellingen en deze afgestemd op SL5TP12BE5 ... als iemand ge�nteresseerd is, zou ik mijn versie kunnen uploaden gebruikt en de setfiles ook
https://www.aforexa.com/attachments/1530384303.jpg
http://www.myfxbook.com/members/smee205/powersm/144576Proost, George
OK daar gaan we. Het setbestand moet overeenkomstig worden hernoemd van powersm.txt naar powersm.set. Veranderingen waren: TP 13 in plaats van 40, SL 5 in plaats van 10 en BE 5 in plaats van 10. Ook heb ik de TradingTimes op false gezet omdat ik het nauwlettend in de gaten houd en ben bereid om het onmiddellijk te sluiten als er een gebrek aan volatiliteit optreedt . Het was leuk om deze middag in de New Yorkse sessie te kijken. Maar het kan gemakkelijk worden gedood. U hebt ook een makelaar nodig met zeer kleine spreads. Op mijn Alpari UK-demo was dit niet het probleem, maar omdat het live draaide, zou dat een nekbreker kunnen zijn. Ik begon het 1 uur v��r de opening van Londen en liet het lopen tot het derde uur van de NY-sessie voor vandaag. Ik zal deze op geen enkele manier zelfstandig laten lopen. Neemt veel schermtijd in beslag, maar ach ... de beloning zou te gaaf zijn
https://www.aforexa.com/attachments/1530384304.pngLET OP: HOOG RISICO MARTINGALE STRATEGIE, ALLEEN VOOR EIGEN RISICO! IK BEN OP geen enkele manier VERANTWOORDELIJK VOOR ENIGE ECHTE VERLIEZEN
https://www.aforexa.com/attachments/1530384304.pngDag, George
https://www.aforexa.com/attachments/1530384320955115418.txt
https://www.aforexa.com/attachments/15303843231961584252.mq4