PDA

View Full Version : ECN's .... ha!



mikeloxrtin56
19:50,
https://www.aforexa.com/attachments/1529227913.png:

Ik waarschuw voor alles over het platform van de interbank fx ... Ik ben constant rond de 40e gemiddelde pip geweest op eurjpy en 60ish op
gpbusd en eurusd .... Interbank fx gebruikt (zoals andere brokers beginnen ...) de metaquotes metatrader-diagrammen (ik gebruik ze al maanden omdat ze GRATIS zijn ... haha ??????en duizenden indiors beschikbaar)...

Nou, ik moet je vertellen wat er gebeurt als je de makelaars gaat verslaan (zelfs de zogenaamde ECNstp-makelaars ..) ...
Ik heb een systeem gebruikt dat trendbevestigingssegmenten combineert met mijn speciale keltnerbollie knijpt ... een 34ema-filter en speciale Ma-kruisen .... Ik bedacht een aantal speciale MA-kruisjes voor langekorte bevestigingen en stel waarschuwingen in. ..dus is het grootste deel van het spul verborgen behalve de squeeze, de trendsegmenten en het 34ema-filter, alles wat te zien is zijn de pijlen kopenverkopen ... dit duurde een paar dagen om op te zetten en te testen ... een redelijk eenvoudig en direct systeem ... dit was de eerste test op een papieren rekening (ik ruil ook mijn live-een tegelijk) .. geweldige dag 150pips enkele lots op de gbpusd .... volgende dag 35 pips usdcad. ..volgende 60pip op eurjp ... dingen gingen zo door, ik was voorbereid op de gebruikelijke drawdown (zoals we straks allemaal zullen krijgen) ... en kijk eens na een pauze van 70 pips ... ik besloot om een ??????trailing stop te maken ... echt waarom niet proberen om een ??????60pip handel in een coupla uur te pakken .... nou dan gebeurde het ....

interbank fx (zogeheten ecn) blokkeerde alle toegang tot het instellen van een stop loss .... evenals de toegang tot het sluiten van de trade geweigerd (ik had 3 lots tot mijn gebruikelijke 70ish pips) .... houd in gedachten dit was niet tijdens een nieuwsgebeurtenis ... Ik probeer te kijken naar de magere, conservatieve kant van handelen (extreem minimale partij-positieomvang, ... minimale nieuwshandel, kleine marge, ... enz.) ... ik ben comfortabel in de wetenschap dat ik dagelijks mijn dagelijkse 60ish pip kan krijgen avg Ik probeer niet in extremen over te gaan ... nou, dit is maar een les dat zelfs de zogenaamde ecn's hun fouten hebben ... haha

naatalaygar
23:28,
Wanneer gebeurde dit allemaal?

chaoxtkpk
00:49,
ibfx is geen ecn, je mag zeggen tht, maar dat zijn ze niet, ze zijn een dodgybucketshop. er zijn echte ecns die er zijn, ik begin binnenkort met een account, ik zal je laten weten hoe het gaat.

mikeloxrtin56
02:10,
gebruik je mbt als een ecn?

mikeloxrtin56
03:31,
Mr Smith ... deze week

naatalaygar
04:52,
Mr. Smith heeft gelijk. Er zijn slechts 3 makelaars die beweren ECN te zijn met enige geldigheid, voor zover ik weet - 1) CoesFX (going under), 2) MB TradingEFX Group en 3) Interactive Brokers. IBFX beweert STP te hebben, maar dat is al een tijdje ontkracht. Het lijkt waarschijnlijk dat de reden dat u uw haltes niet kunt verplaatsen, is omdat IBFX, net als alle andere in de VS gevestigde makelaars, werd gesloten voor de op twee na grootste Amerikaanse vakantie - Thanksgiving Day.

mikeloxrtin56
06:12,
ja ik had gedacht dat dat het geval zou kunnen zijn ... behalve het feit dat dit v��r het bedanken was

Cla
07:33,
Bekijk voor een lijst met MM's en ECN's
http://www.goforex.net/forex-broker-comparison.htmPersoonlijk denk ik dat EFXMB Trading op de eerste plaats staat van ECN's. Oanda is de 1e van MMs.

naatalaygar
08:54,
Welnu, daarom vroeg ik toen dit allemaal gebeurde. IBFX kan ook vroegtijdig zijn gesloten. Omdat ik vorige week geen andere informatie heb dan deze is gebeurd, ben ik bang dat ik geen idee�n voor je heb. Waarom geen contact met hen opnemen en vragen waarom via chat? Dan zou je het chat-transcript hier kunnen plaatsen. Het is misschien interessant om te lezen.

ja ik had gedacht dat dat het geval zou kunnen zijn ... behalve het feit dat dit v��r het bedanken was

ja ik had gedacht dat dat het geval zou kunnen zijn ... behalve het feit dat dit v��r het bedanken was

Oxrtisy13
10:15,
Sorry .... wat is een ECN en een MM?

nusca42
11:35,
Sorry .... wat is een ECN en een MM?
Dit kan helpen.
http://efxgroup.com/about-STP-ECN-definitions.html

Oxrtisy13
12:56,
HI, bedankt voor de post. Ik lees de definitie van een ECN door en ben nog steeds een beetje in de war. Kun je het een beetje beter uitwerken?

nusca42
14:17,
HI, bedankt voor de post. Ik lees de definitie van een ECN door en ben nog steeds een beetje in de war. Kun je het een beetje beter uitwerken?
STP of Straight Through Processing betekent dat uw bestelling elektronisch zal worden uitgevoerd zonder dat handmatige tussenkomst vereist is. Het doel hiervan is om de verwerkingscycli te verkorten, de kosten te verlagen en de klant de mogelijkheid te bieden om rechtstreeks met de banken te handelen, waardoor de behoefte aan een dealdesk die tegen uw bestelling handelt, overbodig wordt. Een ECN- of Electronic Communiions-netwerk is een computernetwerk dat de marktmakers (of in dit geval banken) omzeilt en kopers koppelt aan verkopers. Hierdoor kunnen handelaars transacties plaatsen tussen het bodde vraag, waardoor de spread mogelijk wordt verlaagd tot 110e van een Pip. Orders voor klantlimieten weerspiegelen direct in de quote voor andere klanten om ze te zien en te raken voor uitvoeringsdoeleinden. Bijvoorbeeld: stel dat de quote op de EURUSD 1.21081.2110 was, en je wilde lang gaan. Meestal zou de handelaar een marktorder plaatsen en worden gevuld op de vraag (1.2110) en onmiddellijk 2 pips op de spread staan. Aan de andere kant kan iemand proberen om short te gaan en op 1.2108 op de markt komen, dus beide handelaren hebben een spread van 2 Pip. Op traditionele platforms houdt de dealdesk het 2 pip-verschil tussen de koper en de verkoper. Op een STP-platform kregen de klanten die prijzen elektronisch als de beste prijzen die de banken lieten zien, en het platform maakt de 2 pitten niet. Laten we zeggen dat je niet lang wilde doorgaan op 1.2110, in plaats daarvan wilde je lang gaan op 1.2109. Je zou een limietorder plaatsen om lang te gaan op 1.2109, en die volgorde zou onmiddellijk in de quote verschijnen als het beste bod. Nu is het citaat 1.21091.2110, dit is veel aantrekkelijker voor de persoon die op 1.2108 staat te kort, dus ze leggen een order in om short te gaan, ze worden gevuld op 1.2109, je wordt gevuld op 1.2109 en nu hebben beide handelaren net een vulling ontvangen 1 pip beter dan ze eerder hadden kunnen ontvangen. Ik hoop dat dit helpt om je vragen te beantwoorden.

Oxriettaa98
15:38,
Bijvoorbeeld: stel dat de quote op de EURUSD 1.21081.2110 was, en je wilde lang gaan. Meestal zou de handelaar een marktorder plaatsen en worden gevuld op de vraag (1.2110) en onmiddellijk 2 pips op de spread staan. Aan de andere kant kan iemand proberen om short te gaan en op 1.2108 op de markt komen, dus beide handelaren hebben een spread van 2 Pip. Op traditionele platforms houdt de dealdesk het 2 pip-verschil tussen de koper en de verkoper. Op een STP-platform kregen de klanten die prijzen elektronisch als de beste prijzen die de banken lieten zien, en het platform maakt de 2 pitten niet. Justin wie de 2 pip spreidt. zijn mijn begrip dat de makelaar die het aanbieden van de ecn doet. verbeter mij als ik het fout heb.

Oxrtisy13
16:59,
Ik ga door met onderzoek omdat ik het nog steeds niet echt begrijp.

HaridaynM
18:19,
ik zal binnenkort efx proberen, ik zal jullie allemaal mijn ervaringen laten weten, tot nu toe heb ik horid ervaringen gehad met ibfx, cmsfx en fxcm, ik verdien geld van iedereen en ben niet te veel aan het klagen, ik heb gewoon een hekel sommige van de dodgy ass dingen die gebeuren, zoals met cms, ik kom binnen, en geen beurzen, dit gebeurt op een regelmatige basis, ik moet cms opnieuw opstarten, dan is de handel er, ik ben gewoon ziek van deze goedkope kont bedieningsstijl, ik wil een solide platform.