PDA

View Full Version : Markt makers



r91vb
20:36,
Hallo

Jongens weten hoe het gaat - Sorry voor een andere makelaar gerelateerde posting. Ik weet dat ik ook echt ziek van ze word.

Maar ik wilde iets productiefs posten en sommige mythen over makelaars afschrikken, met name de marketmakers.

Ik gebruik om te werken bij een Grote Australische Investeringsbank hier is Sydney - Ik zal u een hint geven, de bank heeft onlangs geprobeerd om de London Stock Exchange over te nemen. Ik werkte in 2003 en 2004 aan de FX cash dealing desk - wat de meeste jongens die verstand hebben van dealing desks goed kennen ... het is de best gerangschikte dealer die je kunt zijn. Maar ik was op dat moment slechts 18 jaar oud, en ik zat in een cadettenprogramma bij de bank, via de universiteit.

Ik werkte samen met enkele van de beste verkopers en handelaars in het land. Deze jongens zitten letterlijk op miljoenen of in sommige gevallen tientallen miljoenen dollars per jaar aan bonussen en salarissen. Hoe dan ook, mijn droom was altijd om aan de andere kant van de telefoon te staan ??????als een priv�handelaar, vandaar dat ik er nu een ben - want werken bij banken is behoorlijk stressvol en ik geniet van een relaxte levensstijl, maar ik heb ook een enorme passie voor financi�n.

Hoe dan ook, genoeg levensverhalen - In feite waren we de interbancaire markt. De bank waarvoor ik werkte, behoort tot de 15 grootste investeringsbanken ter wereld. Dus we waren zogezegd het einde van de lijn, we hadden alleen te maken met andere grote banken. (Vuistregel was om zo min mogelijk met Citigroup om te gaan ... lol)

Geloof het of niet - We waren ook een marketmaker bij onze klanten. Eigenlijk zijn de meeste grote beleggingsbanken dat wel. In tegenstelling tot de overtuiging van mensen dat banken recht door zee gaan, wat ze zijn - maar ook klanten prijzen aanreiken en matchen met andere klanten.

We zouden heel vaak posities innemen tegen onze klanten, omdat onze divisie niet alleen een tussenpersoon was voor onze klanten, maar ook een handelshuis. Je begrijpt de hoeveelheid verlies aan volume die elke dag van klanten kwam niet ... miljoenen! Via onze dealing desk hadden we gemiddeld een volume van meer dan US60 miljard dollar. (soms duurde het meer dan 100-150 miljard) - Dit was trouwens in 2003, 2004, ik kan me voorstellen dat het volume vandaag veel, veel groter zou zijn. Dus, de handelaar die elke dag contact onderhoudt met de uitvoerende traders op de bureaus, probeert je positie te scalperen - zodat ze een commissie kunnen nemen, plus een grotere spreiding.

Bijvoorbeeld - Als u lang 100.000 euro had om 1.20 uur. Onze bank zou een positie innemen voor 30.000 korte euro's om 1,20 tegen u. Zou wachten tot de markt 1,1990 hit en dan de hoofdhuid 10 pitten, met een voorgeschreven stop loss. Ze zouden dit niet de hele tijd doen, maar ze zouden dit doen wanneer de handelaren vonden dat de tijd rijp was. Natuurlijk is het aantal verliezende transacties van klanten groter dan de winnaars en zou de bank winst maken.

We zouden ook klantenposities tegen elkaar spelen. Niet op een slechte manier .... maar het was om de klanten een beter niveau van service te bieden - ik zal uitleggen waarom.

Een deel van de reden waarom de bank zo sterk was gericht op het zijn van een marketmaker - was niet alleen om winst te maken. Maar om een ??????betere service voor hun klanten te garanderen. De echte waarheid is dat we wilden dat onze klanten het goed deden - maar de realiteit was dat de meesten dat niet deden, ongeacht hoeveel advies of advies we hen gaven. Sommige van de grootste verliezende klanten waren eigenlijk grote zakelijke accounts.

Hoe we een betere service aan onze klanten zouden kunnen bieden, was door te proberen de meeste bestellingen in te vullen (we konden ze niet allemaal doen, want het volume van sommige klanten bedroeg tientallen miljarden - inclusief leverage dat is.) - en we kon soms alleen bestellingen vullen, door klanten tegen elkaar uit te spelen.
We hebben echter geen vullingen gegarandeerd.

De dealing desk bood ook 24-uurs ondersteuning aan klanten, waaronder advies van een handelaar die u in het bijzonder behandelde. (De meeste van onze transacties werden trouwens telefonisch uitgevoerd, we hadden een webgebaseerd platform - maar we wilden traders aanmoedigen ons op te bellen - zodat we hen een beter serviceniveau kunnen bieden door hen te ondersteunen bij hun handelen - inclusief het geven van advies en marktinformatie - zodat een handelaar ons op elk moment kan bellen en ons kan vragen naar marktdepk of grote kopers van bepaalde paren, enz.)

We geven vaak de voorkeur aan klanten die hun posities bekleedden - we hielden van day trading-accounts voor hun volume.

Hoewel we een grote investeringsbank waren, haatten we scalpers en probeerden we vaak om ons ervan te weerhouden om ons te gebruiken. De meeste retailmarktmakers, zou ik me ook kunnen voorstellen, zouden een hekel hebben aan scalpers, omdat ze de prijzen niet snel genoeg aan de klant zouden kunnen doorgeven (omdat ze level 2-makelaars zijn) en de prijzen van interbanken ontvangen en ze vervolgens moeten doorgeven naar de klant - waardoor ze bij wijze van spreken een middelste, middelste man zijn). Dit is waarschijnlijk de reden waarom makelaars zoals FXCM. etc scalperen bij handmatige uitvoering - zorg dat scalpers arbitrage-opportunites krijgen van de echte marktplaats en speel ze tegen de prijs die de makelaar hen geeft.

De beste plaats voor scalpers is misschien met ECN's. Mensen die de verwerking rechtzetten. Het enige probleem is dat de meeste ECN's geen dealing desks hebben.

De mythen van makelaars, het doorgeven van klanten aan onjuiste marktprijzen om een ??????einde te maken aan de verkoop - is vrij gunstig. Om dat te kunnen doen, zou niet alleen het hele bedrijf in diskrediet brengen, omdat regelgevende instanties niet alleen uit Australi� (die buitengewoon hard zijn), maar van over de hele wereld in uitwisselingen die we hebben aangepakt, voor fraude zouden zijn , misleidende misleiding en ook diefstal tegen de klant. ASIC in Australi�, die de belangrijkste regelgevende instantie is, beschouwt het als een criminele daad van diefstal, om klanten te veroordelen in termen van prijsstelling. En terecht.

Dit zou de naam van de bank beschadigen - en ik stel me voor dat het in een flits over de media zou zijn. Een van de strengste regels in het bedrijf was om integriteit te hebben, vooral tegenover klanten.

De valutamarkt is tot op zekere hoogte niet gereguleerd, maar als de prijsstelling niet kan worden bevestigd als zijnde uitgevoerd tegen marktprijzen voor die tijd (marktprijzen betekent dat er een record van prijzen moet zijn van overal ter wereld die op dat moment op dat koers zitten) tijd), kan dit juridisch niet worden gedaan.

Ik weet niet of makelaars anders met dat idee kunnen spelen - valse ruilhuizen opzetten en bijvoorbeeld onjuiste prijzen met hen delen. Maar ik weet dat we het niet gedaan hebben. Ik betwijfel of het verstandig is, zelfs de grotere detailhandelaren zouden het doen.

Naar het idee van jagen stopt - Ja, dit gebeurde heel vaak. Meestal tijdens de nieuwsperiode. We zouden zien waar de haltes bij onze klanten waren, we hadden ook een goed idee waar de marktdiepte was, en we stuurden volumes van transacties door om ze uit te schakelen, om geld te verdienen voor de bank.

Zie dat de bank altijd op de eerste plaats kwam ... rentabiliteit voor de bank het belangrijkste in het algemeen. Klanten zouden uiteindelijk, succesvol of niet vertrekken ... maar de bank was er altijd, dus het was onze belangrijkste prioriteit.

Het idee aan het eind van de dag is dat het ieder voor zich op de markt is. Makelaars, handelaren, hedgefondsen. etc zijn allemaal in voor zichzelf om een ??????dollar te verdienen en ze zullen het doen op elke mogelijke manier.

Als u een goede handelaar bent - en de ins en outs van de markt kent (geen verliezen bij het stoppen van de winkel, enz.), Hoeft u zich geen zorgen te maken, want u kunt de game spelen - en dan uw lieve!

Mijn advies is - kies een respectabele en WINSTGEVEND (winstgevendheid bij een makelaar is zo belangrijk, want hoe meer klanten een makelaar heeft, hoe beter ze u kunnen bieden - en hoe minder kans de makelaar heeft om op de grond te vallen), die een onberispelijke klantenservice heeft. Streef naar de grotere detailhandelsmakelaars (als uw detailhandel) .... die goede relaties hebben met interbanken.

Vraag bij het ondervragen van een makelaar hoeveel interbanken ze behandelen. Als ze een cijfer hebben van minder dan 5 .... dan blijf dan ver weg, want ze bieden de flexibiliteit van de prijs die ze je bieden, omdat een klant helemaal onzin is!

Ga ook niet gewoon voor makelaars omdat ze strakkere spreads hebben. enz. Natuurlijk wilt u aan het einde van de dag de beste deal ... maar u wilt ook dat uw bestellingen worden gevuld en een dealer waarmee u kunt praten - dit is waarom ik niet echt een fan ben van makelaars zonder een dealing desk .

Voor iedereen die zich bezighoudt met Amerikaanse makelaars ga naar
http://www.cftc.gov/- en ga vervolgens naar 'financi�le rapporten voor FCM's'. Hier kun je de hoofdstad van alle makelaarskantoren bekijken, proberen om de detailhandelsmakelaars te houden met de hoogste hoeveelheid kapitaal - want dit betekent uiteindelijk meer klanten, een betere relatie met meer banken in de interbancaire markt, want ze kunnen garant staan volumes, en ook een beter serviceniveau.

Het belangrijkste is ... zorg ervoor dat uw makelaar een licentie heeft en geregistreerd is bij regelgevende instanties in belangrijke financi�le landen over de hele wereld. Bijvoorbeeld - niet aanmelden zonder makelaars die u strakke spreads en gegarandeerde fills uit Nigeria aanbieden.

Makelaars zijn niet slecht, ze zijn er niet om tegen je te zijn. Maar zij mogen niet, in termen van samenwerking op de markt zelf, met u samenwerken. De meeste makelaars die groot zijn en een respectvol aantal klanten bedienen, zullen proberen hun klanten zo veel mogelijk winst te helpen maken.

Maar zodra uw bestelling is geplaatst, is elke man voor zichzelf ...

Ik hoop dat ik sommige mensen die net begonnen zijn, heb geholpen om een ??????idee te cre�ren van hoe de grote makelaars en instellingen werken.

Proost

Roestig

beli1990
10:21,
Ja, Rusty heeft gelijk. Elke maand de balans van FCM bekijken, is een goed idee. Als je terugkijkt enkele maanden voor Refco's faillissement, zul je zien dat het enorme saldo van Refco daalt. Ik hoop dat jullie allemaal nadenken.
https://www.aforexa.com/attachments/1529228009.png

r91vb
11:42,
Ja, Rusty heeft gelijk. Elke maand de balans van FCM bekijken, is een goed idee. Als je terugkijkt enkele maanden voor Refco's faillissement, zul je zien dat het enorme saldo van Refco daalt. Ik hoop dat jullie allemaal nadenken.
https://www.aforexa.com/attachments/1529228009.pngha ha Nou, dat was een boekhouding - niemand zal je garanderen van slecht management ... over het algemeen zullen de grotere bedrijven altijd beter zijn. Uitzondering REFCO. Hopelijk - nou laten we hopen dat dat niet meer gebeurt.

nauz3t
13:03,
Bedankt man. Dat is het soort informatie dat kleine jongens nodig hebben om te overleven. Zeer gewaardeerd. Een vervolgvraag - Wanneer een beweging wordt gemaakt om een ??????stop te maken, is die verplaatsing dan op wat voor manier dan ook tussen grote banken? Of is het een kwestie van grote banken die de haltes op hun systeem bekijken en zien wat andere banken zouden kunnen doen. Nogmaals bedankt.

gemmi
14:23,
Bedankt voor zo'n uitgebreide uitleg over hoe het systeem bij je bank werkte. Ik denk dat dat zelfs goed doordacht en besproken was ... Scott

r91vb
15:44,
Bedankt man. Dat is het soort informatie dat kleine jongens nodig hebben om te overleven. Zeer gewaardeerd. Een vervolgvraag - Wanneer een beweging wordt gemaakt om een ??????stop te maken, is die verplaatsing dan op wat voor manier dan ook tussen grote banken? Of is het een kwestie van grote banken die de haltes op hun systeem bekijken en zien wat andere banken zouden kunnen doen. Nogmaals bedankt.
In het verleden was het bekend dat 'orchee' samen de markt verlegde ... Ik persoonlijk heb dit nog nooit gezien - maar er is mij verteld dat dergelijke gebeurtenissen zich voordoen. Je moet onthouden dat de grote banken elke dag tegen elkaar praten, als ze elkaar te lijf gaan. Ze vertellen elkaar wie wat koopt en waar het geld vandaan komt. Dus het zou niet moeilijk zijn om te geloven dat dit soort dingen de hele tijd gebeurt. Omdat Forex niet gereguleerd is in termen van interne handel en Chinese muren - er is geen belemmering om dit te voorkomen. Maar in eenvoudige gevallen zien banken waar hun klanten stopplaatsen of omwisselorders hebben - en als ze dan genoeg volume in hun zak hebben (in de meeste gevallen kunnen ze dat doen) dan gaan ze hopelijk op bepaalde niveaus stoppen en drijven de markt in een stroomversnelling , waarmee mensen beginnen met het momentum of orders sluiten om verliezen te voorkomen, wat leidt tot grotere winsten. Maar meestal zijn de banken met de grootste invloed centrale banken. Centrale banken zijn de grootste nachtmerrie van de investeringsbanken. Want als een bank probeert te stoppen, en een centrale bank die positie beschermt, zal de bank meestal veel $$ uitgeven om de markt te verplaatsen - en als om wat voor reden dan ook de centrale bank de overstap probeert tegen te houden en te beschermen een bepaald niveau in de markt ... dat de zakenbank probeert te doorbreken .... dit kan leiden tot grote verliezen voor de zakenbank. Als je je vorig jaar herinnert, had de euro het lang moeilijk om onder 1.1885 te breken. Het was omdat het kopen van centrale banken op dit niveau was. Er werd gemeld dat tal van zakenbanken samenwerkten om dit niveau te doorbreken en herhaaldelijk faalden (zelfs ��n man in een bank in Londen maakte een fout en drukte op 'kopen' in plaats van 'verkopen' op een handel van $ 250 miljoen), wat betekent dat de miljoenen ze probeerden de steun die de centrale bank had gecre�erd te verbreken, werd met een groot verlies gedaan. Uiteindelijk verloor de Europese centrale bank het gevecht, vanwege aanhoudende weerstand tegen de grote Inv. Banken, evenals hedge funds, speculanten en Europese exporteurs - en bleven op lagere niveaus kopen.

nauz3t
17:05,
Fascinerend. Bedankt.

astrak
18:26,
Fascinerend. Bedankt.
Hoe zit het met de handel tijdens nieuws, hoe zou de bank naar dergelijke transacties kijken?

Rafilreina
19:46,
verdomd roestig !!! dat is een hel van een vol informatie post! bedankt voor de inzichten, ik ben altijd ge�ntrigeerd door de innerlijke werking van de dealing desk. Ik heb altijd gewild dat ik voor een grote bank werkte voordat ik handelaar werd, dus ik weet wat er op de achtergrond gebeurt. vind je dat deze ervaring je helpt bij de dagelijkse handel?

r91vb
21:07,
verdomd roestig !!! dat is een hel van een vol informatie post! bedankt voor de inzichten, ik ben altijd ge�ntrigeerd door de innerlijke werking van de dealing desk. Ik heb altijd gewild dat ik voor een grote bank werkte voordat ik handelaar werd, dus ik weet wat er op de achtergrond gebeurt. vind je dat deze ervaring je helpt bij de dagelijkse handel?
Geen zorgen maat. Het helpt een beetje ... Ik zat alleen aan de kassa - omdat ik nog een youngen was. Ik heb echter zoveel ervaring opgedaan met het rondhangen van de jongens die waarschijnlijk overal de beste handelaren zijn. Ik heb veel van ze geleerd en veel van hen zijn nog steeds mijn kameraden, dus praat ik nog steeds veel met ze. Ik raad het aan - proberen om ervaring op te doen bij een groter bedrijf voordat je als zelfstandige handelaar begint - het is extreem moeilijk om een ??????baan binnen te krijgen, maar als je kunt - dan raad ik het aan. Omdat je punten leert over risicomanagement, hoe paren werken, de plogy (we gebruiken handelaren om elke dag 30 minuten te mediteren voordat ze in hun bureau gaan zitten om hen te helpen de 'zone' binnen te gaan, eens ze in de 'zone' waren 'ze waren niet te stoppen en ook als je met hen probeert te praten - krijg je de komende 12 uur geen reactie) en wat er waarschijnlijk zal gebeuren tijdens de nieuwsperiode. Cheers Rusty

gorhilak
22:28,
Bedankt Rusty voor zo'n nuttige informatie.

Leokcio1978
23:49,
Alles wat ik te zeggen heb. CME-routers
https://www.aforexa.com/attachments/1529228009.png

nauz3t
01:10,
Alles wat ik te zeggen heb. CME-routers
https://www.aforexa.com/attachments/1529228009.png
Werk je alsjeblieft uit?

Leokcio1978
02:30,
Hey allemaal, Ik hoop dat jullie Currency Trader Mag hebben gelezen. Maar goed hier hoe dan ook, bekijk mijn thread
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/524-help-needed-managed-tp.html

Alberpkreus
03:51,
No worries mate. It kinda helps...I was only on the cash desk - cause i was still a youngen. However, I gained soooo much experience just hanging around the guys who are probably the best traders anywhere. I learnt a lot off them, and a lot of them are still my mates, so i still talk to a lot of them a lot. I recommend it - trying to get experience at a larger firm before starting out from scratch as a private trader - its extremely hard to land a job inside, but if you can - then i recommend it. Cause you learn points about risk management, how pairs work, the plogy (we use to have traders meditate for 30 mins each day before they sat down in their desks to help them get into the 'zone', once they were in the 'zone' they were unstoppable and also if you try to talking to them - you wouldnt get a reply for the next 12 hours), and whats probabaly going to happen during news time. Cheers Rusty
Nieuwsgierig. Wat voor soort zaken hebben de bankiers? Ik geloof dat ze meer van scalpersswingtraders zijn. Plaatsen ze handel? Wat voor soort kaarten, hulpmiddelen of indiors gebruiken ze? Gebruiken ze de orderstroom van niveau 2 om hun beslissing te nemen? Zou graag meer weten .. bedankt.

r91vb
05:12,
Nieuwsgierig. Wat voor soort zaken hebben de bankiers? Ik geloof dat ze meer van scalpersswingtraders zijn. Plaatsen ze handel? Wat voor soort kaarten, hulpmiddelen of indiors gebruiken ze? Gebruiken ze de orderstroom van niveau 2 om hun beslissing te nemen? Zou graag meer weten .. bedankt.
Het antwoord op uw eerste alinea's vragen is .... ja voor hen allemaal. Zoals ik al zei in mijn eerste bericht - Wanneer de tegenpartijen van handelaren handelen, raken ze van de markt. Ook is er behoorlijk wat swing trading. Ik denk dat het redelijk is om te zeggen dat 75% van de geplaatste transacties scalperen of swing trading trades. In termen van positiehandel - er werden veel van deze genomen, en deze werden genomen om opbrengst voor het overschot van fondsen te produceren dat op de bankrekening wordt gehouden. Zie de divisie waar ik werkte was een handelshuis - dus veel van de transacties en de handelaren verdienden veel van hun geld uit snelle winstgevende transacties, met een aanzienlijke hefboomwerking. De positietransacties werden vaak overgelaten aan de divisie fondsbeheer, die de handelsfundamentals beheerde. Maar - zoals ik al zei, het is niet te zeggen dat we ze niet hebben. In termen van indiors en tools - Elke handelaar had zijn eigen stijl, ik weet voor een feit dat de meeste handelaren denken dat technische oscilators zoals MACD's, stochastics en RSI een hoop onzin waren en ze niet veel gebruikten. Deze indiors zijn nuttig voor jou en mij, want het helpt ons informatie te verzamelen over de markt zelf - maar je moet onthouden dat de bank de diepte van de markt kent en omdat ze het volume hebben - ze kunnen de diepte op en neer gaan als precies zoals ze willen. Dus technicals hebben echt geen verschil gemaakt. De meest gebruikte indior was echter voortschrijdende gemiddelden, basisondersteuning en weerstand, en liep offs tegen de ma's. Orderstromen kwamen van zowel interbancaire instellingen als instellingen. Ze hebben hun beslissingen genomen om te zien wie wat koopt (vaak maakte de klant een groot verschil, want als een grote koperverkoper een belangrijke speler is, leidt dit tot andere investeringshuizen die hun voorsprong volgen en het momentum in de markt verplaatsen). toen ze ze kochten, tegen welke prijzen, en waar ze een basis bouwden om orders in de markt te verzamelen. Dus de handelaren werkten in feite: - informatie van de markt en hun klanten, - momentum en - technicals.

Alberpkreus
06:33,
Rusty_forexman, Bedankt voor uw uitleg
https://www.aforexa.com/attachments/1529228009.png

avaltt
07:53,
Hallo RUSTY, Bedankt voor de uitstekende info die je hebt uitgelegd. Geef alsjeblieft meer info op in je volgende bericht. Nogmaals bedankt.

juanpe.pg
09:14,
However, the number one indior used was Moving averages, basic support and resistence, and run offs against the ma's.
Grappig dat! Mijn meest succesvolle handel komt juist van die dingen.
https://www.aforexa.com/attachments/1529228009.pngEr gaat niets boven steun en weerstand en hoe de prijs reageert in de nabijheid van bepaalde MA's. MACD RSI en Stochs kunnen mij helpen om aan de rechterkant van de statistieken te handelen, maar over het algemeen falen ze vaak. Ze passen gewoon niet bij mijn mentaliteit of zoiets. Ik ben vaak ge�rriteerd met hen. ... Divergentie is altijd handig om op te letten.
https://www.aforexa.com/attachments/1529228009.pngBedankt Rusty. Geweldige berichten.
https://www.aforexa.com/attachments/1529228009.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529228009.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529228009.pngAls er iets anders in je opkomt, blijf dan alsjeblieft doorgaan ...

r91vb
10:35,
Funny that! My most successful trading comes from those very things.
https://www.aforexa.com/attachments/1529228010.png Nothing beats support and resistance and how price reacts within proximity of particular MAs. MACD RSI and Stochs, to me, can help me to trade on the right side of the statistics, but as a whole they just fail to often. They just don't suit my mentality or something. I often get annoyed with them. ...Divergence is always handy to watch for though.
https://www.aforexa.com/attachments/1529228010.pngBedankt Rusty. Geweldige berichten.
https://www.aforexa.com/attachments/1529228010.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529228010.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529228010.pngAls er iets anders in je opkomt, blijf dan alsjeblieft doorgaan ...
Blij dat je ervan genoten hebt! Eenvoud met handelen is koning!

jesusete04
11:56,
Het is goedkoper handelen met een grote market maker broker dan met een ECN ....... gek statement? ECN = Slippage Geef meer slippen. Ik heb geruild met ECN's ... MB, Currenex en ook de grote market makers ... Oanda.FXCM, GFT, IG, ik ben tot de conclusie gekomen dat we een goede deal krijgen met de makelaars van de grote marketmaker .... ..ik kan me niet schelen hoe ze hun geld verdienen, zolang ze me geweldige uitvoering en nauwkeurige prijzen geven ...... (kijkend naar 3 feeds zie ik nooit een van de mythische makelaar shennanigans .... ik weet het zeker met bobs o Bemiddelingsmakelarij zou je een ander bedrijfsmodel zien op het werk, maar echt ... als je lid wordt van een Nigeriaanse brokerage die 1 pip spreads aanbiedt, verdien je alles wat je krijgt !!!)) (ik scalpeer niet of ruil het nieuws in)

TWJUANK!
13:16,
Het is goedkoper handelen met een grote market maker broker dan met een ECN ....... gek statement?
Ja heel erg.

1
14:37,
I discussed this on page 15 of the thread
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/485-auction-market-theory-analytics.htmlMicro legt het uitvoeringsproces in de missieverklaring op de website uit
http://www.forexmicrolot.com/mission-statement.jsp. Niets is verborgen. Stel gerust vragen over FXCM in deze thread die ik heb gemaakt
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/545-usd-pln.htmlBeantwoord de vraag, maak je een markt op je Micro-accounts? het is niet zo moeilijk Jason.

Oxrkitzs
15:58,
Ik handel met interactieve makelaars, ze zijn een ECN, geen aanstoot maar FXCM en zelfs dichtbij. het maakt niet uit wat je hier rondspint, ze passen in hun competitie ....... een rekening openen en je zult zien wat ik bedoel ... gejuich
fxcm of hoe ze zichzelf ook noemen, heb je interesse niet in je hart. ik heb een paar weken geleden een micro-account bij hen geopend en mijn hard verdiende fonds aan hen overgedragen. Raad eens? ze gaven mijn geld terug en vertelden me dat mijn account gedeactiveerd was. de vraag die ik voor hen heb is: waarom openden ze de rekening voor mij in de eerste plaats? of zijn ze bang voor me (lacht)? uit ervaring heb ik ontdekt dat fxdd cool is.

moxrgodo
17:19,
nieuw voor forex vanaf een handelsdag van tien jaar waarin aandelen worden verhandeld. korte termijn pip-handelaar 20 - enige aanbevelingen van uw experts?

Dolchelina
18:40,
I have found that using Dukascopy is really worth the cost of the commission in the saving one gets in spread and best entry and exists. The good news is in January Dukascopy will lower their lot size to 10K from 100K and will have a meta 4 platform. Minimum account is $5K. But the larger your initial deposit the lower is your commission cost: i.e. for a 5K deposit you pay $5.00 per side of trade for 100K lot, .50 for 10K lot. For a 10K. deposit you pay $3.60 per side of trade, for 50K $1.8 per side of trade. Even lower for bigger deposits. I've made the same trades at the same time in other broker accounts along with Dukascopy and found winning trades would have gained 4 or more pips over the 'other' brokers.

moxrgodo
20:00,
bedankt voor het antwoord. ik ging naar de website voor dukascopy, en zij noemen dat ze een ECN zijn en gaan vervolgens over zichzelf beschrijven als makelaars. welke is het? ook, ben je gevestigd in de VS? ik heb nog nooit eerder een account uit de VS geopend en vroeg me af ... nogmaals, bedankt voor de hulp!

Dolchelina
21:21,
Dukascopy is een ECN-makelaar. Ik woon in Europa, maar het proces is hetzelfde. U betaalt geld als u bent geaccepteerd. Ik vind ze echt leuk.

jorg755
22:42,
Ovidius, I would not mind having you take a look at what we have to offer, getting your opinion would be very good for me.

Dolchelina
00:03,
, Ik zou het niet erg vinden als je eens naar wat we te bieden hebben, zou kijken, dan zou je mening heel goed voor me zijn.
Niet zeker wat je bedoelt, door eens te kijken naar ..... wat precies? Trouwens, vandaag begon Dukascopy met mini-loten, men kan zelfs 1.000, 10.000 en hoger verhandelen. Moet nog steeds 5K storten. maar het is de moeite waard wat je bespaart in spreads. IMO

Me
01:23,
Niet zeker wat je bedoelt, door eens te kijken naar ..... wat precies? Trouwens, vandaag begon Dukascopy met mini-loten, men kan zelfs 1.000, 10.000 en hoger verhandelen. Moet nog steeds 5K storten. maar het is de moeite waard wat je bespaart in spreads. IMO
You only need 1K -
http://www.dukascopy.com/swiss/english/forex/forex_trading_accounts/

daynacamps
02:44,
Je hebt maar 1K nodig -
http://www.dukascopy.com/swiss/english/forex/forex_trading_accounts/Ja Dukascopy is stil een gerenommeerde broker in Europa, hoewel er enkele vragen zijn over Dukascopy. - Ze zijn lid van 'ARIF' - voor degenen die niet weten, ARIF is een particuliere toezichthoudende instantie die anti-geldwasserij regelde. - Ze hebben hun toestemming nog niet en niets is duidelijk als ze hun bankvergunning hebben, waar alle makelaars in Zwitserland verplicht zijn om een ??????aanvraag in te dienen. de enige makelaar in het Zwitsers die dit kreeg was MIG, en nu zijn ze MIG BANK .. duimen ervoor. - Als het gaat om MT4 gebruiken ze dezelfde backoffice met een vergelijkbare opzet als FXCM, die de laatste tijd echt negatief is vanwege veel problemen daarmee. - daarnaast de enige vraag die ik heb als het gaat om prijzen van Dukascopy. Ik heb nog nooit een echte ECN-makelaar gezien dat de prijzen niet in fracties gaan, maar het gaat in 0,5 pips zoals van 1.40000 naar 1.40005, wat gebeurt er met jou 1.40001,1.40002,1.40003,1.4004 ??? Als iemand enige duidelijkheid heeft over deze punten, deel dit dan alstublieft.

svt
04:05,
Yes Dukascopy is quiet a reputable broker in Europe, although there are couple of questions when it comes to Dukascopy.


- Ze zijn lid van 'ARIF' - voor degenen die niet weten, ARIF is een particuliere toezichthoudende instantie die anti-geldwasserij regelde.
Correct!

- Ze hebben hun toestemming nog niet en niets is duidelijk als ze hun bankvergunning hebben, waar alle makelaars in Zwitserland verplicht zijn om een ??????aanvraag in te dienen. de enige makelaar in het Zwitsers die dit kreeg was MIG, en nu zijn ze MIG BANK .. duimen ervoor.
Dukascopy heeft alles ingeleverd en wacht op FINMA die heel nauwgezettraag is. Tussen haakjes ... MIG moest twee opdrachtgevers loslaten voordat ze hun rijbewijs kregen.
https://www.aforexa.com/attachments/1529759774.png

- Als het gaat om MT4 gebruiken ze dezelfde backoffice met een vergelijkbare opzet als FXCM, die de laatste tijd echt negatief is vanwege veel problemen daarmee.
Dukascopy zal alleen hun MT4-platform vrijgeven wanneer zij er 300% zeker van zijn dat het probleemloos is.

- daarnaast de enige vraag die ik heb als het gaat om prijzen van Dukascopy. Ik heb nog nooit een echte ECN-makelaar gezien dat de prijzen niet in fracties gaan, maar het gaat in 0,5 pips zoals van 1.40000 naar 1.40005, wat gebeurt er met jou 1.40001,1.40002,1.40003,1.4004 ???
Natuurlijk kan je dat. U kunt elk gewenst prijspunt invoeren binnen het vak Limietorder.

Als iemand enige duidelijkheid heeft over deze punten, deel dit dan alstublieft.
Hell, I even get a 45% rebate on all my trading commissions thanks to MOBForex the Introducing Agent I used for Dukascopy. Hope that helps! JD

Claara93
05:26,
Ja, Rusty heeft gelijk. Elke maand de balans van FCM bekijken, is een goed idee. Als je terugkijkt enkele maanden voor Refco's faillissement, zul je zien dat het enorme saldo van Refco daalt. Ik hoop dat jullie allemaal nadenken.
https://www.aforexa.com/attachments/1529759774.pngMaar als makelaar niet gereguleerd is, hoe vindt u die gevallen?

jtteloz
06:47,
Please all here i need to know the best forex company that i can trust and provide me with best quality and performance

axel85
08:07,
Hi, read most of this thread, just a quick question regarding chasing stops. Best way to prevent them from doing this is just not placing stops and closing your trades manually right? Thx

jaraertt1
09:28,
Great post. Hate market makers from the origin. Also true alternatice is ECN or movint to futures thru CME at least no cheating over prices with market volume depth transparency. Futures also are centralised unlike spot FX where any broker will explain unsual spike as due to liquidity providers say that you can't compare as they don't have all same liquidity providers. Regards 13

oxikii7
10:49,
Welke MM-broker biedt een handelsstation aan? met initieel klein kapitaal Bedankt :-)

jorg755
12:10,
Hoewel AmarFX gelijk heeft, is alleen al het kijken naar de balans van een makelaar niet genoeg, maar het is toch goed om te weten dat de makelaar ergens gereguleerd is en dat je wat hulp kunt gebruiken als er iets misgaat. Ik heb ook een hekel aan market makers, maar zal erop wijzen dat zelfs de CME market makers anders nodig heeft waar halen ze de prijzen vandaan ???? De echte vraag is hoe ver je bent als klant? Ben je 2 stappen verwijderd of 25 stappen verwijderd? Ik handel momenteel met een bedrijf dat zegt dat het DMA (Advanced Markets) is. Ze zeggen dat transacties direct doorgaan naar de bank die op dat moment het beste bodvraag aanbiedt. Ik heb tot nu toe geen problemen met hen gevonden en zolang dat doorgaat, zal ik ze noemen. Ik vind dit idee leuk omdat ik 2 stappen verwijderd ben van de mensen die de prijzen daadwerkelijk maken. Ik kijk ernaar uit om je gedachten te horen. Dagelijkse pitten houden me gezond !!!

Waxxvarom
13:30,
Hallo, lees het grootste deel van deze thread, slechts een korte vraag over het achtervolgen van stops. De beste manier om te voorkomen dat ze dit doen is gewoon niet stoppen en je transacties handmatig sluiten toch? Dankje
Niet echt. Als de jagende makelaars stoppen, kunnen ze de haltes in hun eigen boeken achterna zitten, of simpelweg prijzen naar SR-niveaus pushen waar de zwakke houders waarschijnlijk hun haltes hebben gelegd. Met betrekking tot de individuele handelaar zou het er niet toe doen, omdat ze niet op uw specifieke stop jagen, maar een groep orders. Dus als je een mentale stop gebruikt op een prijsniveau dat je wilde, en de prijs dat niveau bereikte, zou je nog steeds handmatig je handel moeten afsluiten voor een verlies, of je regels overtreden. Daarom zou je gedwongen worden om het verlies te nemen of je discipline te verlaten. Een alternatief is om te kijken waar dergelijke groepen orders zich bevinden, en zet je harde stop bovenonder het interessegebied, pas je positie aan om de grotere stop weer te geven en houd rekening met de gemiddelde volatiliteit van het paar dat je bent. ' opnieuw handelen.

ifa
14:51,
stijgen, wat heb je gevonden in de handel met market makers?