PDA

View Full Version : De uitbraak van Nomoretoxic



borismokty25
13:47,
1 bijlage (s) Hallo allemaal

Hier enkele eenvoudige regels - niets bijzonders

Daar gaan we

1) Trek 5 minuten grafieken omhoog in je favoriete-gearomatiseerde paar.

2) observeer de markt IN DE DOOS - draai de trend. Je moet opletten waar de markt naartoe gaat in de doos. Blijf stevig op je systeem.

3) Als de boxperiode voorbij is, vink dan 'n kijken of er een uitbraak is

4) wacht tot er een terugtrekking is als er een breakout optreedt. Maak ondertussen een notitie (of teken een horizontale lijn zoals ik in de hitlijsten zie) van de PRIJS op de laatste hogerehoge - lagere laag v��r de uitbraak - laten we zeggen dat de laatste highlow plaatsvond @ 1.3950 en toen begon de markt de vorm van een terugval daar, noteer dat en plaats een limiet rond 1.3953 (indien lang) of 1.3947 (indien kort)

5). Plaats een stop-loss aan de andere kant van de uitbreekkaars of op een redelijke afstand om de handel te laten werken - 20 pips is naar mijn mening redelijk.

6) Plaats een Take Profit minstens 1: 1 risicobeloning (uitgaande van 20 pips stop loss20 pips winstdoel)

7) leun achterover en laat de markt zijn ding doen

8) was, spoel en herhaal elke dag

Als je gestopt bent, zoek dan naar de andere kant van het vak en speel op de markt. Als er niets gebeurt ... ik heb een geheim ... kom dichterbij ... shhhh vertel het aan niemand anders dan

morgen is een andere dag ~~~~

hier is een grafiek die vrijwel vanzelfsprekend is

Proost

https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/490-drts-trading-room.html

borismokty25
15:20,
alsjeblieft, aarzel niet om gejuich te vragen

MrAwesome
16:41,
4 Bijlage (n) NOMORETOXIC Wat is uw mening over mijn transacties vandaag, zie grafieken.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/1054-product-review-vantagepoint-software.html
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/1136-binned-thread-starters-request-pipshow_v2v_fusion-indio.html
https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/530-mt4-backtest-trouble.html
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/728-markets-target-euro.html

Baaynaiii
18:02,
Beste M69, Wat waren uw TP's? Bedankt,

borismokty25
19:22,
kom je naar de retracement ???

MrAwesome
20:43,
Beste M69, Wat waren uw TP's? Bedankt, Lenoxer
Ik ga voor minstens 20 pips.

MrAwesome
22:04,
kom je naar de retracement ???
Wachten op een schone retracement onder de bovenkant van de doos en vervolgens weer op de pauze van de high. Het is misschien niet perfect maar ik denk dat het een degelijke inzending is. De retracements waar ik aan werk. Zoals een minimumaantal kaarsen? Of liegt?

lorien00
23:25,
Hallo, zou je kunnen zeggen welke maat de doos zou moeten zijn of de tijden voor de doos. Bedankt.

borismokty25
00:45,
Wachten op een schone retracement onder de bovenkant van de doos en vervolgens weer op de pauze van de high. Het is misschien niet perfect maar ik denk dat het een degelijke inzending is. De retracements waar ik aan werk. Zoals een minimumaantal kaarsen? Of liegt?
Ok�, gewoon om er zeker van te zijn dat je kaarten er leuk uitzien, hou het simpel. Ik zoek persoonlijk een vast aantal pips. Normaal gesproken als het stopverlies 20 pips is, schiet ik voor 20 pips winstdoelwit .. Het hangt er allemaal vanaf.

borismokty25
02:06,
Hallo, zou je kunnen zeggen welke maat de doos zou moeten zijn of de tijden voor de doos. Bedankt.
Ik gebruik de sessie in Londen. Mijn doos is van 01.30 uur EST tot 3.30 uur EST .. geen vaste regel. Je kunt ermee spelen. NY sessie, ik gebruik 7:00 AM EST tot 9:00 AM EST

isarodo
03:27,
Erg makkelijk!! Vind deze methode leuk !!

enlaoxno
04:48,
NoMoretoxic - Had u vanmorgen een succesvolle trade tijdens de NY-sessie over het EurUsd-paar? Zo ja, kunt u een grafiek plaatsen? Dank je.

borismokty25
06:09,
NoMoretoxic - Had u vanmorgen een succesvolle trade tijdens de NY-sessie over het EurUsd-paar? Zo ja, kunt u een grafiek plaatsen? Dank je.
Ik heb deze ochtend de NY-sessie niet ingeruild. Maar toen ik in de hitlijsten keek, leek het alsof ik kon worden uitgelachen

borismokty25
07:29,
NoMoretoxic - Had u vanmorgen een succesvolle trade tijdens de NY-sessie over het EurUsd-paar? Zo ja, kunt u een grafiek plaatsen? Dank je.
nou, er is een dunne lijn hier als ik om 9:00 uur een kaars opzoek, er is een kans dat ik er 20 pips vanaf krijg. Als ik werd gestopt, nou zoals ik al zei, is er morgen een nieuwe dag. deel f juicht het spel

enlaoxno
08:50,
nou, er is een dunne lijn hier als ik om 9:00 uur een kaars opzoek, er is een kans dat ik er 20 pips vanaf krijg. Als ik werd gestopt, nou zoals ik al zei, is er morgen een nieuwe dag. deel f juicht het spel
Ik begrijp het ... bedankt voor uw antwoord.

ripstyle
10:11,
Hallo Nomor Gig, bedankt voor het delen. Zou je de indoor ook kunnen bevestigen?

davidcb
11:32,
Hallo nomo, Het is beter om een ??????sjabloon of indior en andere noodzakelijke details hier te plaatsen om mensen niet te laten gaan naar de andere broer of zuster thread en verward raken aan het einde. Dus laat hier concentratie zijn, het is of u bent hier of daar en niet om dingen te missen. Ik hoop dat mijn boodschap duidelijk soort van nomoretoxisch is. Bedankt. Nerry.

borismokty25
12:52,
1 Bijlage (n) hier is de indoor
https://www.aforexa.com/attachments/1529229507727584250.0

borismokty25
14:13,
1 Bijlage (n) GBP-USD 9/16/2006 Let op de valse uitbraak. de rest is vrijwel zelfexplorerend
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/1053-robust-report.html

javipugil
15:34,
Hallo jongens Hier enkele eenvoudige regels - niets speciaals Hier gaan we 1) Trek 5 minuten grafieken omhoog in je favoriete-gearomatiseerde paar. 2) observeer de markt IN DE DOOS - draai de trend. Je moet opletten waar de markt naartoe gaat in de doos. Blijf stevig op je systeem. 3) Als de boxperiode voorbij is, vink 'n kijken of er een uitbraak is 4) aan als breakout optreedt, wacht op een pullback. Maak ondertussen een notitie (of teken een horizontale lijn zoals ik in de hitlijsten zie) van de PRIJS op de laatste hogerehoge - lagere laag v��r de uitbraak - laten we zeggen dat de laatste highlow plaatsvond @ 1.3950 en toen begon de markt vorm van een terugval daar, noteer dat en plaats een limiet rond 1.3953 (indien lang) of 1.3947 (indien kort) 5). Plaats een stop-loss aan de andere kant van de uitbreekkaars of op een redelijke afstand om de handel te laten werken - 20 pips is naar mijn mening redelijk. 6) Plaats een Take-Profit ten minste 1: 1 risicobeloning (uitgaande van 20 pips stop loss20 pips winstdoel) 7) leun achterover en laat de markt zijn ding doen 8) wassen, spoelen en elke dag herhalen Als u bent gestopt , zoek naar de andere kant van de doos en speel op de markt. Als er niets gebeurt ... ik heb een geheim ... kom dichterbij ... shhhh vertel het aan niemand maar morgen is een andere dag ~~~~ hier is een kaart die vrijwel vanzelfsprekend is Cheers [/quote]

annieglam
16:55,
Hallo allemaal: Ik wilde vanochtend een kleine winnende ruil plaatsen, ik was ongeveer. 20 pips, maar het kwam terug en ik stapte uit bij het vinkje met 10. Blijf plaatsen van mensen, dit lijkt vrij consistente pitten te geven als je niet te hebzuchtig bent en zoals altijd je verliezen beperkt. Jim
Niemand houdt van opscheppen over hun verliezen. ppl boekt alleen winnende trades hier op FF, hoewel FF-mensen 70% van de tijd handel verliezen

jslql
18:15,
Alleen omdat mensen alleen maar winnende transacties boeken, betekent dit niet dat het systeem foutloos is of gewoon blind geluk. Maar 70%? Trek die stat recht uit je achterste?

Sanchis94
19:36,
Gebruik dit systeem nu al een tijdje, nog steeds geweldig aan het GBPJPY-paar van 12:00 middernacht tot 02:00 uur. EST. voor doos hoog en laag .... Uitstekende resultaten behalen ..... ......

Agf846
20:57,
Je hebt een heel erg oude versie. Download de indior opnieuw van
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/236-employment-strong-wages-subdued.htmlHet heeft de broncode zelf.
Cheelu, bedankt. Ik kreeg hetzelfde probleem toen ik je oude indior gebruikte. Nieuwe is erg goed. En in het proces van het vinden van de update van uw indior heb ik ook een nieuw systeem gevonden. Uw nieuwe indior alles is duidelijk. Behalve de eindtijd van Breakout. Input van BOx Begin en Box einde is mij duidelijk. Maar ik weet niet wat ik moet inbrengen voor Breakout End-tijd: is dit hetzelfde voor alle drie de sessies: Aziatisch, Europees en VS: moet het 23: 00 GMT zijn voor alle drie de sessies? Ik hoop dat alle keren geaccepteerd door jouw indior in GMT zijn. Wat wordt beschouwd als de uitbreektijd (in GMT) voor Azi�, Europa en de VS. Is dit de eerste 4 uur van elke sessie? eerste 2 of eerste 3? Help me alsjeblieft. Nogmaals bedankt voor het ontwikkelen van zo'n goede maar eenvoudige indior.

Agf846
22:18,
Hallo allemaal, ik ruil slechts een paar selecte paren in dit systeem, inclusief de EU. Het was mijn meest consistente paar v��r het nieuwe jaar. Nu lijkt het niet meer de doos te breken met veel kracht of consistentie ... tenminste in de NY sessie. Het lijkt een sterkere run te maken eerder in de open lucht van New York die het bereik maximaliseert en nooit meer uitbreekt. Heeft u EU-handelaren deze verandering opgemerkt? Gebeurt dit meestal in januari, of is het vanwege de verkiezinginnauguratie, of gewoon een verandering in de marktdynamiek, of? Duidelijk,...
GBPJPY breakout (hilo vastgesteld in Aziatische sessie) werkt heel goed.

Agf846
23:39,
Gebruik dit systeem nu al een tijdje, nog steeds geweldig aan het GBPJPY-paar van 12:00 middernacht tot 02:00 uur. EST. voor box hoog en laag .... Uitstekende resultaten krijgen ..... buffalopip ......
Ja, ik volg ook hetzelfde paar en in dezelfde tijd.

asier0
00:59,
1 Bijlage (n) Is er iemand die dit handelt? Ik heb hier een vraag als iemand kan antwoorden? Van de bijgevoegde foto als men een handel moet nemen die op 1.3512 gelijk zal hebben? De uitholling van de bar zal niet als een uitbraak worden beschouwd, toch?
https://www.aforexa.com/attachments/1530189621.jpg

lorien00
02:20,
Dit systeem blijft consistente winsten produceren. zijn er nog andere FF-leden die dit systeem nog steeds gebruiken?

lorien00
03:41,
Ik vermoed dat niemand dit systeem meer gebruikt. Het blijft goed werken, vooral als transacties slechts in de richting van een 4 uur durende marktstroom worden uitgevoerd. Het zou geweldig zijn om feedback te krijgen van iedereen die dit systeem nog steeds gebruikt. Het produceert consistent 20 pips op GBPUSD- en EURUSD-transacties.

terelau
05:02,
Heeft iemand deze methode lang genoeg verhandeld om een ??????gevoel van handelsfrequentie te hebben, dat wil zeggen. maandelijks aantal transactiespaar, met name GbpUsd? Meestal als ik deze methode gebruik, ben ik succesvol. Ik kijk terug 2 uur, 1 uur na open en handelsniveaus LondenNY zoals ze verschijnen in Cheelu's indior, maar gebruik slechts 1 pip-marge om te betreden, en SLTP van 25/30. Tot nu toe heb ik alleen GbpUsd geruild met deze methode. In de sessie van Londen vandaag kocht ik GU op 1.6373 en sloot af bij 1.6403. In de NY sessie sloot ik zojuist een verkoop op 1.6338 positie op 1.6340, 15:01 GMT. Telling van vandaag: 28. Alle informatie over handelsfrequentie wordt zeer op prijs gesteld. Pippo

dacil
06:22,
Ik vermoed dat niemand dit systeem meer gebruikt. Het blijft goed werken, vooral als transacties slechts in de richting van een 4 uur durende marktstroom worden uitgevoerd. Het zou geweldig zijn om feedback te krijgen van iedereen die dit systeem nog steeds gebruikt. Het produceert consistent 20 pips op GBPUSD- en EURUSD-transacties.
Hallo FxPilot: Ik heb dit systeem al een tijdje gedemonstreerd samen met het systeem van Phil Newton, probeer de juiste paren te vinden enz. Heb je iets veranderd sinds je laatste bericht en ben je nog steeds succesvol. Bedankt voor het delen met iedereen. Jim

lorien00
07:43,
Hallo FxPilot: Ik heb dit systeem al een tijdje gedemonstreerd samen met het systeem van Phil Newton, probeer de juiste paren te vinden enz. Heb je iets veranderd sinds je laatste bericht en ben je nog steeds succesvol. Bedankt voor het delen met iedereen. Jim
Hallo Jim, ik heb dit systeem alleen geprobeerd met GBPUSD en EURUSD. Het blijft gemiddeld 20 pitten per transactie. De frequentie van trades is echter gedaald tot gemiddeld 3 goede setups per week. Dit komt door het feit dat ik alleen breakouts handel in de richting van de 4-uur trend (marktstroom).

Tcpanda
09:04,
Ik zou mijn IMHO hier willen zeggen. Dit systeem zou werken zolang er periodes van consolidatie (evenwichtige markt) en periodes van bewegende markt (onevenwichtige markt) in de handelswereld zullen zijn. Je moet begrijpen dat zelfs als je je setup in handen hebt en de markt uit balans raakt, je deze handel nog steeds kunt verliezen vanwege verschillende dingen. Zoals een te grote pull-back na het triggeren van je trade, te zwakke follow-through enz. Maar zoals Nomo zei - de kunst is om de bal aan het rollen te houden. Dit systeem is gebaseerd op natuurlijke verschijningsvormen van de markten. Succes!

wokderbraga
10:25,
Ik zou mijn IMHO hier willen zeggen. Dit systeem zou werken zolang er periodes van consolidatie (evenwichtige markt) en periodes van bewegende markt (onevenwichtige markt) in de handelswereld zullen zijn. Je moet begrijpen dat zelfs als je je setup in handen hebt en de markt uit balans raakt, je deze handel nog steeds kunt verliezen vanwege verschillende dingen. Zoals een te grote pull-back na het triggeren van je trade, te zwakke follow-through enz. Maar zoals Nomo zei - de kunst is om de bal aan het rollen te houden. Dit systeem is gebaseerd op natuurlijke verschijningsvormen van de markten ....
Goed gezegd!

Tcpanda
11:46,
Ik heb een idee om deze methode vanaf vandaag te gaan verhandelen met mijn kleine account. Zal het heel kleine partijen ruilen voor een bepaalde periode (kan ongeveer een maand of twee zijn) om er mee te wennen, en als de dingen ok zullen zijn - dan zou ik mijn loten verhogen. Veel geluk voor mij! Postscriptum - wat ik denk over deze methode is - het is echt gebaseerd op pure prijsactie (box-indi is alleen voor ogen, niet om er iets mee te doen), en op ... Vraag en aanbod! En zoals we weten - Sup_and_Dem zal nooit uit de mode raken. De markt is er gewoon op gebaseerd. Box laat ons zien waar en wanneer de markt in balans is (range), en dan gaan sommige van deze twee krachten in de top van de ander, dan wachten we op een pullback (om zeker te zijn dat er meer intentie is om meer te gaan doen) en onze handel te nemen. De rest is een kwestie van dat we zouden winnen of verliezen. Ik vind het leuk.

mingomigwl
13:06,
1 Bijlage (n) Hallo Dim, Ik vraag me af hoe het met u gaat. Ik heb het systeem bestudeerd en tot nu toe heb ik nog geen set-up voor de Londen Open gezien, maar er zijn later enkele goede break-outs geweest. Ik weet niet zeker of dit soort handel voor mij zou zijn aangezien ik meestal veel hogere tijdsblokken inruil, maar ik zal het systeem een ??????tijdje blijven volgen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530189634899745481.jpg

mingomigwl
14:27,
1 Bijlage (n) Wat ik heb gevonden is dat als ik de indior toepas op een tijdsperiode van 1 uur en het gearceerde tijdgebied negeer, het consequent breakout-punten markeert. Ik denk dat, zolang een strak stopverlies wordt gebruikt, dit indior enkele goede resultaten op de 1-hour chart kan opleveren. Ik ga vanaf morgen ermee beginnen en ik zal de resultaten publiceren.
https://www.aforexa.com/attachments/153018963615812651.jpg

yess16
15:48,
mtv handelaar zou je hier binnen kunnen plaatsen ...

mingomigwl
17:09,
mtv handelaar zou je hier binnen kunnen plaatsen ...
Hallo laharjaya, De indior is beschikbaar op pagina 2 van deze thread en werd vriendelijk geplaatst door de maker van de thread ...... nomoretoxic. Ik ben pas sinds kort begonnen met het gebruik van deze indior en dus hoewel vroege resultaten veelbelovend lijken, ben ik niet in de positie om te zeggen of het op lange termijn rendabel zal zijn. Als je het wel test, wordt het op prijs stellen van je resultaten zeer op prijs gesteld.

Tcpanda
18:29,
1 Bijlage (s) Hallo! Dit is mijn lange handel op EURJPY. Ik ruil dit paar in vanwege de hogere volatiliteit hier de vorige keer dan EURUSD, dus - hier is mijn ruil lang. Zal zien wat er zou gebeuren.
https://www.aforexa.com/attachments/15301896051453313457.jpg

mingomigwl
19:50,
1 Bijlage (n) Uit naar een goed begin
https://www.aforexa.com/attachments/1530189624.jpg20 pips op AuUs (zie grafiek). Er waren nog andere mogelijkheden, maar ik wil het ��n vak tegelijkertijd doen, terwijl ik dit evalueer.
https://www.aforexa.com/attachments/15301896371117265640.jpg