PDA

View Full Version : Mijn 5% handelsovereenkomst met de markt



Benzex
08:35,
Invoering


Hallo daar, ik ben een Forex-handelaar die ongeveer 2 - 3 jaar nu actief is geweest, en actief in de afgelopen 2 jaar, en meer dan 1 jaar bezig geweest met het onderzoeken en ontwikkelen van systemen en egy's om te gebruiken in elke markturen en handelsvoorwaarden. Wat ik heb meegemaakt, is waarschijnlijk ook wat de meeste retailers hebben meegemaakt, laten we eerlijk zijn dat niemand begon met het maken van dingen zonder dat er accounts werden geblazen, maar er is meer dan dat.

Er is een reden waarom ik de gebruikersnaam heb gekozen als 5Percent op forum, dit komt omdat ik een winnaar wil zijn en niet de meerderheid van 95% of meer of minder die lijden en verliezen als een handelaarverkoper in deze Forex markt.

Daarom ben ik bezig met het maken van discussies om de beginnersbeginners en mensen die Forex willen leren en begrijpen, te leren kennen en te begrijpen zoals ik heb meegemaakt, wat veel handelaren ook zouden hebben meegemaakt of waar ze doorheen zouden gaan. Ik zal je echter begeleiden als je geest fris is en bereid om te leren, laat ons ego terzijde schuiven en respecteren, ik ben een mens en ik maak fouten voor en zelfs nu, maar fouten en verliezen maken deel uit van dit spel, als je de anderen wilt overleven en slachten, dan moet je de vaardigheden en kennis leren om te bloeien en te overleven in elke marktomstandigheden. Ik heb gelukkig al deze fouten en ervaringen alleen geleerd door winstverlies en nog steeds break-even terwijl ik was het grootste deel van de tijd nog aan het experimenteren, vroeg me of ik veel accounts kwijt was, ja in feite deed ik het eerder, en gelukkig leerde ik over risico- en geldbeheer zodat ik break-even kon maken omdat ik mijn risicopositie van mijn stortingen had ingetrokken. winst voor risico'sexperimenteren. Laten we niet vragen om winstgevend te zijn of om ook records bij te houden, elke handelaar heeft zijn eigen unieke PPEE, persoonlijkheid, plogy, ervaring en emoties.

De belangrijkste 4 factoren zijn wat een handelaar compleet maakt, en hij of zij heeft zijn eigen meesterschap en leren, en acceptatie van risicoverlieswinst en verwachting in de markt zelf. Voordat ik zelfs de weinige egy's zou onthullen die ik aan het toepassen ben, zou ik graag vanuit de beginnerfase willen beginnen door te delen wat beter kan worden gedaan.

blijf erbij.

voordat ik de inhoud update. als ik vrij ben.

YagoTHC
09:52,
Heb je deze thread al gezien en weet je niet zeker wat hier wordt geadverteerd? Een trading egysysteem en is het gratis of komt het met een premie? Hopelijk zien we binnenkort een update van soorten ..

Dimkz
11:13,
Er zijn 100s threads hier eduing rookies en beginners ... wat maakt jou speciaal? Ben dol op de boost van het ge�njecteerde ego door een positieve gebruikersnaam te maken
https://www.aforexa.com/attachments/1529229628.pngIk weet niet zeker of ego een plaats heeft in succesvol handelen met behulp van regels en planning

danipkbr1985
12:34,
https://www.aforexa.com/trading-systems/328-1m-1000-2008-a.html

vengavenga
13:54,
Deze man weet wat hij doet. Ik heb meerdere blogberichten en gestage live-resultaten van hem gezien. Hij weet zeker waar hij het over heeft. Geabonneerd.

YagoTHC
15:15,
Deze man weet wat hij doet. Ik heb meerdere blogberichten en gestage live-resultaten van hem gezien. Hij weet zeker waar hij het over heeft. Geabonneerd.
Het zou geweldig zijn als de poster op een paar punten duidelijkheid zou scheppen en deze draad lijkt een spin-off te zijn..heel zeker, zal dit later controleren.

Dimkz
16:36,
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/351-usd-sgd-discussion.html
https://www.aforexa.com/attachments/1529229628.png

zurder
17:57,
1 bijlage (n)

Hallo daar, ik ben een Forex-handelaar die ongeveer 2 - 3 jaar nu actief is geweest, en actief in de afgelopen 2 jaar, en meer dan 1 jaar bezig geweest met het onderzoeken en ontwikkelen van systemen en egy's om te gebruiken in elke markturen en handelsvoorwaarden. Wat ik heb meegemaakt, is waarschijnlijk ook wat de meeste retailers hebben meegemaakt, laten we eerlijk zijn dat niemand begon met het maken van dingen zonder dat er accounts werden geblazen, maar er is meer dan dat. Er is een reden waarom ik de gebruikersnaam heb gekozen als 5Percent op forum, het is omdat ik een winnaar wil zijn en ...
Hallo 5 procent, ik heb al je berichten gelezen en je hebt goed advies gegeven. Over de TradeExplorer, waarom ruilt u met geen stopverlies? Ik zou graag willen ruilen zoals jij, maar ik maak me wel zorgen over stop loss. Ik heb net een exemplaar van je boek gekregen en het gelezen.
https://www.aforexa.com/attachments/15292296351654453125.pdf

Benzex
19:17,
Hallo, ik heb al je berichten gelezen en je hebt goed advies gegeven. Over de TradeExplorer, waarom ruilt u met geen stopverlies? Ik zou graag willen ruilen zoals jij, maar ik maak me wel zorgen over stop loss. Ik heb net een exemplaar van je boek gekregen en het gelezen.
Oh Hallo
https://www.aforexa.com/attachments/1529229628.png, dat is een demo-account, geen live-account, ik moedig geen stop-verlies aan tenzij de leverage heel erg klein is. Er is een fondsenrekening die Forex beheert in geldbeheermethoden in plaats van een rekening van een verkoper, het is erg afhankelijk van de dollaromvang om eerlijk te zijn. Sommige fondsen verklaren dat ze niet handelen zoals intra-day of retailer accounts omdat ze geen onnodige verliezen op geluid maken. 100-300 pips buffering is niets, omdat elke transactie minder dan 1% kan zijn als we het hebben over 1 partij op een 200 k-rekening of zelfs 1 M-rekening. Maar als individuele accounts moedig ik zeker niet aan om geen stopverliezen te maken. Omdat ik op dit moment in het buitenland ben, kan ik dit demo-account niet echt goed volgen, ik doe gewoon wat willekeurige tests op de markt om de conditie te voelen, en ik wilde vooral alleen verkoopstops gebruiken voor alleen breakout. Het zal in Jan duidelijker zijn wanneer ik terug ben, een paar zullen worden toegepast op de Demo-account. Het verbaast me dat je een PDF hebt gevonden die ik heb gedeeld en ge�pload. Ik heb veel andere artikelenpdf, maar nog niet voor delen omdat ik daar een site voor klaarmaak, waarschijnlijk begin volgend jaar, zodat mensen daar wat dingen kunnen zien, en idee�n voor systeem- en handelsbeheer.

zurder
20:38,
Het zal in Jan duidelijker zijn wanneer ik terug ben, een paar zullen worden toegepast op de Demo-account. Het verbaast me dat je een PDF hebt gevonden die ik heb gedeeld en ge�pload. Ik heb veel andere artikelenpdf, maar nog niet voor delen omdat ik daar een site voor klaarmaak, waarschijnlijk begin volgend jaar, zodat mensen daar wat dingen kunnen zien, en idee�n voor systeem- en handelsbeheer.
Ik zal Twee vragen om die PDF uit het bericht te verwijderen. Hoe kan ik me abonneren op uw nieuwe site? Zul je hier nog steeds posten nadat je site is opgestart?

Benzex
21:59,
het is ok
https://www.aforexa.com/attachments/1529229628.png, die pdf die ik heb ge�pload opaforexais gratis om te delen. niet nodig om te verwijderen. Ik hoop echt dat die pdf die ik deel op een of andere manier nuttig en nuttig voor anderen is. Ik weet niet zeker of ik zo vaak zal posten, want volgend jaar ben ik bezig met een aantal projecten en zal het zelfs nog drukker zijn, maar ik zal wat dingen opaforexaplaatsen als ik hem bezoek. ik zal de link van de site gebruiken als deze klaar is. bedankt dat je ge�nteresseerd bent.

YagoTHC
23:20,
Bedankt voor de update en zal de website beoordelen - ik hoop dat hij snel verschijnt.

elsius
00:41,
Hallo, ik heb je berichten en discussielijnen al enkele weken gelezen en ik denk dat je echt een gedegen kennis hebt van Forex, omdat het altijd interessant is om je pragmatische gedachtensuggesties te lezen. En ik hoop dat je me ook kunt helpen.
https://www.aforexa.com/attachments/1529229628.pngAls een newbie in Forex ben ik begonnen met het verwerven van FX-kennis van verschillende websites en blogs. Hoewel het erg nuttig is en inmiddels heb ik redelijke kennis over de FX-basics. Ik kwam echter geen ongecompliceerde (to the point) gids tegen om de ground zero te raken. Ongetwijfeld zijn er uitgebreide discussies online over het uitleggen van de FX-basics of om de voor- en nadelen te noteren, maar het is echt een uitdaging (althans voor mij) om de demo of live trading tot nu toe te starten. Zou het mogelijk zijn om de stappen te vermelden die een individu moet nemen van 'De kennis van FX verkrijgen' naar de werkelijke 'D-dag'? Dit zou de platform-setup en andere nitty-gritties omvatten. Ik vind persoonlijk dat het erg belangrijk is om de tool te bekijken en aan te voelen terwijl je werkt aan het bouwen van de academici van FX, omdat dit me zal helpen om met elkaar in contact te komen; hoe de kennis zal leiden tot het werken op het platform in de echte wereld. Aarzel niet om mij te corrigeren als je denkt dat deze aanpak niet haalbaar is in de FX-wereld
https://www.aforexa.com/attachments/1529229628.pngIk zal uitkijken naar je reactie. Erg bedankt

Benzex
02:01,
bedankt voor degenen die daadwerkelijk de berichten hebben bezocht die ik op de forumthread heb gepost. Onbewust besefte ik dat er een aantal handelaars zijn die mijn berichten volgen, dat is een verrassing voor mij. De website waar ik aan werk is al in de schijnwerpers, maar ik moet de posts en secties nog invullen, wat tijd kost, en ik kan het alleen doen als ik vrij ben. Ik zal beginnen met het invullen van de basis en noodzakelijke berichten op de site om nieuwkomers en beginners te helpen bij het vinden van een manier om de betere manieren te leren kennen, waarschijnlijk ook met youtube-video's, voor audiocommentaar en wat basisdingen. voordat ik het complexere deel aanraak. Eerlijk gezegd, voor degenen die nog steeds proberen bron te vinden voor hun holygrailsysteem, is mijn beste advies dat je er niet naar op zoek bent totdat je weet wie je bent en wat je wilt. wat wil zeggen dat je zelfs geen live-demo-account ruilt totdat je weet wat hij zoekt in de fx-arena. de enige redenen waarom traders niet presteren of consistent zijn, is dat ze niet weten wat ze willen in de eerste plaats, en wispelturige worden, en blijven rondhuppelen zonder de regels te volgen die ze zichzelf hebben opgelegd. elk type systeem is beschikbaar met een beetje succes en rm en mm. maar de mislukkingen komen vaak van handelaars zelf vanwege hun besluiteloze of zwakke beslissingen. in het jaar 2013 wens ik elke handelaar een goede gezondheid en een prettige handel, weet wat u zoekt en zoekt, en bestrijdt de markt consequent met een plan.

YagoTHC
03:22,
Goed, wens je ook een geweldig 2013. Laat het ons op de website weten wanneer het live is en van wat ik kan onderscheiden, heb je het ontwerp down pat maar niet de inhoud, toch? Ok�, laat ons weten wanneer het zover is, we zullen het bekijken en bedankt ..

Peny73
04:43,
Kun je op een andere manier uitleggen wat je bedoelt met alleen buy sell-stops? Het is moeilijk om de bovenstaande tekst te begrijpen, omdat deze algemeen is en in beide richtingen, ik kan niet visualiseren of je een lange tijd nodig hebt of een kortsluiting maakt en wat je in elk geval moet doen. Ik begrijp wat een uitbraak is (je bent lang?), Maar wat is dan een ommekeer na die stop? Waar is het stop-loss? Kun je een foto laten zien? Waar is de inzending in relatie tot de uitbraak en de steunweerstand? Heb je het over een pullback na een uitbraak? Of een volledige omkering van steunweerstand? ...
Zoals ik het lees, gaat hij longposities aan met een buy-stoporder en short-posities met een verkoopstoporder.

Benzex
06:04,
Zoals ik het lees, gaat hij longposities aan met een buy-stoporder en short-posities met een verkoopstoporder.
hallo, ik heb de berichtbevestiging niet gezien. Laat me hierover op de hoogte blijven. Allereerst . dit is mijn regel voor forex trading:

Quote Niet leuk Het is of we hebben een transactie met een hoge waarschijnlijkheid dat het een winnaar gaat worden, we zullen de winst laten lopen. Of we hebben sneller een handel gedood om onze verliezers kort te houden. Probeer nooit een transactie tegen te gaan nadat een uitbraak is vastgesteld. Koop omdat de prijs omhoog wil gaan, verkopen omdat de prijs naar beneden wil gaan. Leer hoger te kopen en verkoop alleen lager onder bepaalde voorwaarden. De dokter
Ongeacht hoe goed een systeem is, hoe nauwkeurig of betrouwbaar een signaal is, de live markt kan veranderingen veroorzaken tijdens marktvolatiliteit in marktsessies, vooral tijdens de VS-sessies in vergelijking met de Europa-sessies. De prijs of het signaal dat een handelaar zijn eigen systeem aanneemt en een invoer verstrekt, maar het probleem is dat het signaal uiteindelijk ongeldig wordt als de markt verandertverandert, door een voorbeeld te noemen. Een handelaar heeft een buy op 1.3225, marktsprong sprong woensdag direct naar 1.3300, de markt ging eerst terug naar 1.3253, het gebied van de vorige H n S als weerstandssteun draait, de uptrend er intact uitziet, de handelaar leek weer te lang @ 1.3255. Zijn eerste aankoop is opgelopen tot 1.3249. Hoewel, hij weer een 1.3255 buy-entry plantte, een piramide die handelde om zijn winnende posities te vergroten, hij beschermt zichzelf in het geval de markt begint te veranderen, hij plaatste verkoopstops na 1.3249 na zijn eerste volgorderposities. Ik heb bijvoorbeeld een openstaande aankoop bij 1.3210 met misschien 20 pips stop. als ik de uptrend wil verhandelen, maar mezelf wil beschermen, heb ik ook een verkoopstop @ 1,3195 geplaatst met de stop bij 1,3212 gebied, dus op een manier die je indekt, betekent hedging niet dat je op dezelfde plaats koopt en verkoopt dat is onzin en je kunt geen geld verdienen. Een goede afdekking is om het risico te minimaliseren en de kans om te winnen te vergroten, en altijd om de verliezers kort te houden en op winnaars te rijden. bijvoorbeeld, als 1.3210 niet wordt opgepakt, het om welke reden dan ook is doorgespoeld, dat posities worden gestopt en verkoopstop wordt geactiveerd om de trend te volgen, kopen en verkopen stopt altijd de trend, geen grenzen, grenzen trend en altijd geloofde in ondersteuningweerstand tegen stands. Break-support = break-out, break-resistance = break-out, net zoals 1.3125 3-4 weken geleden werd aangevallen, en het breekt tot 1.3300, het maakt niet uit hoe moeilijk een handelaar kan verkopen na 1.3125, de prijs wordt alleen maar hoger.

Peny73
07:24,
Reese, dit is mijn begrip van wat 5% schreef. Maar ik heb het mis. Wanneer zegt dat hij zijn stop verloor, geloof ik dat hij bedoelt dat hij zijn stoploss bewoog, en niet een trailing stop als zodanig gebruikte.

Een handelaar heeft een buy op 1.3225, marktsprong sprong woensdag direct naar 1.3300, de markt ging eerst terug naar 1.3253, het gebied van de vorige H n S als weerstandssteun draait, de uptrend er intact uitziet, de handelaar leek weer te lang @ 1.3255. Zijn eerste aankoop is opgelopen tot 1.3249. Hoewel, hij weer een 1.3255 buy-entry plantte, een piramide die handelde om zijn winnende posities te vergroten, hij beschermt zichzelf in het geval de markt begint te veranderen, hij plaatste verkoopstops na 1.3249 na zijn eerste volgorderposities.
Koop op 1.3225 Prijs stijgt naar 1.3300 Prijs retraces dan naar 1.3253 wat de vorige hoogte (weerstandsgebied) is, omdat de downmove op dit niveau gestopt werd, nu wordt aangenomen dat het weerstandsgedraaid is om te ondersteunen Wanneer de prijs omhoog gaat vanuit dit gebied Open een extra lange positie bij 1.3255 met een strakke stoploss bij 1.3249 Verplaats stoploss op de eerste positie naar 1.3249 om winst te beschermen. Waarschijnlijk prijs in het gebied 1.3253 heeft overbelast (in een klein bereik), dus hij kan niet helemaal zeker zijn dat de prijs vanaf hier verder zal stijgen. Als het onder dit niveau valt, vanwege de scherpe stijging omhoog, zijn er waarschijnlijk zeer weinig waarschijnlijke steunniveaus tot aan de oorspronkelijke invoer, dus plaatst hij vervolgens een verkoopstoporder om een ??????korte positie te openen.

Benzex
08:45,
1 bijlage (n)

Zonder foto, heb ik echt moeite om te visualiseren wat je hebt geschreven. Als de handelaar bij 1.3255 heeft gekocht, wat bedoelt u met zijn eerste aankoop tot 1.3249? Bedoel je dat hij 6pips volgstop gebruikt? Waarom zou hij dat doen? En als hij opnieuw koopt om 1.3255, waarom wordt dat dan piramidehandel genoemd om zijn winnende posities te vergroten? Hij komt net weer terug nadat dat pad gestopt was op 1.3249 toch? Waarom zou hij zo nauw kunnen lopen met 6pips? Wat is de reden voor dit voorbeeld? Wat is piramide handelen? Voor deze specifieke 6pips achterlopende piramide ...
Allereerst, ik weet niet of u recent of zelfs gisteren eurusd verhandelt. Mijn voorbeeld is dat, als ik een buy-stoppositie heb van 1.3225 wanneer de live-markt gesloten was, het 1.3195-gebied was voor een van mijn makelaars en daar werd geopend. Er was weerstand op het 1.3215-gebied, voorheen voordat het weer omlaag ging als ik het me goed herinnerde van xe.com toen de markt werd gesloten. Dus wat ik wil doen is buy stop boven resistance to ch possible up move plaatsen. Als 1.3225 werd geactiveerd voor het kopen van hi binnen een klein bereik van de kleinste bereikresistentie gebroken = de opwaartse waarschijnlijkheid verhoogd. We weten dus niet wat de markt gaat doen en wat er kan gebeuren. Als een buy-stop van 1.3225 wordt geactiveerd met een goed stopverlies en een risicobeloning, laten we het schieten of stoppen. Vroeger, v��r de opwaartse beweging terug naar 1.3300 gisteren, was 1.325 * een weerstandsniveau op de H en S zoals je op deze foto kunt zien, dus door mijn volgende stops naar 1.325 * onder de top te verplaatsen, zou ik doen wat ik zou doen om mijn 1.3225 als een risicovrije positie en enkele pips behaald als ik er niet in slaagde winst te nemen op een hoger niveau. Omdat sommige mensen hoger willen denken 1.3300 kan kapot zijn. Dus om een ??????handelaar open te houden voor zowel stieren- als berenacties. hij kan een verkoopstop plaatsen onder het voormalige weerstandsbeurten support @ 1.325 * gebied ergens zoals 1.3246-49. als het actieniveau van de prijs niet boven een ondersteuning voor weerstandswisselingen kan blijven, is de oploop beperkt in waarschijnlijkheid, omdat retracement de neiging heeft zich voor te doen als er geen r turn s zijn. Dus zelfs als een handelaar denkt dat 1.3210 een goed koopniveau is, als de prijs daalt en hij inzet op de positieve kant, kan hij nog steeds hetzelfde doen door een aankooplimiet @ 1.3210 te plaatsen en te verkopen op 1.3195 gebied, waarom 1.3195? omdat dat de openingsluiting was, die als een spil fungeert, als de ondersteuning daar gebroken is, zal deze naar beneden zwaaien en bij waarschijnlijker passeren of niet om een ??????nieuwe dieptepunt te cre�ren, waarom 1.3210? omdat dat gebied zou moeten fungeren als een biedzone tenzij fundamentele veranderingentrendveranderingen worden verbroken, net zoals wat gisteren gebeurde. als een handelaar koppig is met alleen kopen, als hij geen stopverlies plaatst, wordt hij betrapt, als hij stop loss plaatst en stopt met verkopen waarom verkoopt hij niet? en zijn verliezer klein houden op zowel handelskoop of -verkoop? alsof hij een verkoopstop plaatste, zou hij erop moeten wedden dat een uitweg in zijn voordeel zou zijn. Nu we ons in dezelfde situatie bevinden, als de prijs bedoeld is om naar beneden te gaan, zou het vorige 1.3157-gebied niet meer dan verstreken zijn, want dat zou een beurt r moeten worden. Vroeger zou de prijs misschien niet eens teruggaan naar 1.3157 maar ergens rond 1.3142 zoals je kunt zien op de horizontale lijn. Ik was pessimistisch over stier, waarom? als prijsactie op dagelijks laag tot hoog is dan hallo, is dit een zeer zeer sterke afwijzing en een bearish teken, wat zal resulteren in veel hogere schaduw en een bearish kaarslichaam. En mijn signaal van EMA stond al op de daily chart om de prijs naar beneden te halen, het echte signaal komt binnen op 1.3157 wanneer de ondersteuning werd verbroken. Wanneer de ondersteuning wordt verbroken, is de kans groot dat deze kan lekken naar een uitbraak, tenzij 1.3157is veroveren, dan zal een retracement op zijn plaats zijn, als de kans op een neerwaartse stijging niet toeneemt. Dus zelfs als een handelaar ervoor kiest om te kopen bij 1.3125 met strakke stops, aangezien dat voorheen een weerstandsniveau was v��r 1.3300, kan hij nog steeds inzetten op de keerzijde met verkoopstop op 1.3110 gebied enz. Om de verhuizing naar 1.3080 en lager te zetten. Omdat als de trend buiten een bereik bearish wordt, is het niet aan te raden om hi buy buy te verkopen, maar om retracement te verkopen en pas te kopen nadat een eerdere support opnieuw is overwonnen. De rode doos is het prijsniveau van rente van verkopen, voor limieten en blauw is de limiet van kopen in een bereik, mocht het bereik worden verbroken, zou het buy hallo moeten zijn en verkopen en de verkeerde posities inkorten. Dus zelfs als een buy @ 1.3157 is geactiveerd, kan het stop-loss slechts 10 pips zijn, de retracement heeft het gisteren naar 1.3195 gestuurd en er is geen hoger bearish-signaal afgegeven. Laten we ons afvragen of we na een terugtrekking van de terugtrekking een verkoopstop plaatsen op 1.3149, kunnen we een neerwaartse beweging maken? met een stop bij 1.3157-60? zou het een goede waarschijnlijkheidshandel zijn?
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/513-quotshow-moneyquot.html

Benzex
10:06,
Reese, dit is mijn begrip van wat 5% schreef. Maar ik heb het mis. Wanneer zegt dat hij zijn stop verloor, geloof ik dat hij bedoelt dat hij zijn stoploss bewoog, en niet een trailing stop als zodanig gebruikte. Koop op 1.3225 Prijs stijgt naar 1.3300 Prijs retraces dan naar 1.3253 wat de vorige hoogte (weerstandsgebied) is, omdat de downmove op dit niveau gestopt werd, nu wordt aangenomen dat het weerstandsgedraaid is om te ondersteunen Wanneer de prijs omhoog gaat vanuit dit gebied Open een extra lange positie bij 1.3255 met een strakke stoploss bij 1.3249 Verplaats stoploss op eerste positie ...
goed uitgelegd. dat is wat ik bedoel, trailing stops kunnen gedaan worden door de mt4 of ea zelf door de volgende pips, maar de betere manier van trailing is om de stop loss-posities in breakeven pips te verplaatsen op het gewenste prijsniveau, vooral bij r turn s en s draai r enz. Dus zelfs als ik een verkoop heb op 1.3195, wat ik nu wil doen als ik ervoor kies om 1.300 * gebied te richten, zou ik mijn stop loss naar 1.3160 ??????moeten verplaatsen, voor het geval dat 1.3157 overlapt. ik kan het daar weer kopen.

Benzex
11:27,
Dus als ik veronderstelde 1.3157-1.3300 is zone van geconsolideerd bereik, en ik kies om te handelen bij break-out, dit is wat ik zou moeten zien.
https://www.aforexa.com/attachments/1530191709sds1848623478.jpgEr zou een beurt moeten zijn, dus als een handelaar met kopen op 1.3157-70 dit zou willen doen, kan hij wedden op een aankoop als 1.3157 overlapt wordt door stierenkaarsen om retracement terug te ruilen, we hebben misschien een groter bereik. alternatief, hij kan zijn koop kopen en verkopen om te verkopen met zeer goed stopverlies en risico-beloning om de uitbraak naar beneden te halen als het zou gebeuren. 1.3125 is nog steeds een punt van zorg, als het eenmaal verbroken is, is de kans dat het naar beneden zwaait erg hoog.

Benzex
12:47,
Het leek erop dat je aanneemt dat alle slechte handelaren limietorders gebruiken om terugkeringen te krijgen op steunweerstand, in de veronderstelling dat het als een muur zal blijven bestaan. Maar als handelaren kopen bij het sluiten van een hamerkaars of bij het sluiten van spoorwegrails, of kopen aan het einde van de ochtend doji-ster (de namen van de kandelaars zijn niet belangrijk), wordt dat beschouwd als een slechte handelaar of een goede handelaar? Kopen aan het einde van een bevestigd kandelaarpatroon gebruikt geen openstaande kooplimiet (slechte handelaar) of koop stop (goede handelaar), dus waar ligt dat naar uw mening? Ik zei eerder dat ik eigenlijk ...
Ik raad niet aan om limietorders te gebruiken, het kan gedaan worden maar met stop loss na r of s, moet worden toegepast om ching een kans met lage waarschijnlijkheid te voorkomen. Als een R geldig is, zou de prijs niet hoger moeten schieten, net zoals hoe 1.32991.3300 gisteren met 1.3307 als onze 'overshoot high' gold. Wanneer de prijs omhoog gaat naar 1,3299, ben ik voorzichtig, als een handelaar hier met verkooplimieten wil verkopen, zou zijn stopverlies niet na 1,3307 of meer moeten zijn, wat betekent dat het een zeer scherpe positie is mocht de prijs worden opgepikt. Wat ik graag doe en doe wat ik doe is dat, ik wil afwijzing, 1.3299 werd afgewezen en naar beneden gedraaid naar h en s, r keert terug naar 1.3253 gebied, dus ik weet dat er nog steeds een geldig verzet is, wat ik kan doen is om plaats mijn limieten opnieuw op 1.3280-99 en zet in op de negatieve kant met stop loss na 1.3307. Als alternatief, wat ik kan doen is wanneer de prijs omhoog gaat naar 1,3299 in stierkaars, plaats ik verkoop stopt na die 1 uur kaarsensteun ergens rond 1,327580, mocht de neerwaartse beweging plaatsvinden, ik kan het ch en mijn stopverlies is nog steeds na 1.3307, Er kunnen buy-stops zijn op 1.3310 met stop loss ook na 1.3290-99 gebied. detailhandelaar versus portfoliohandelaar is zeer betrouwbaar, omdat ze iets anders zoeken. Een handelaar in de detailhandel wil zijn winst van% verhogen en sneller geld verdienen in de markt. Tenzij de detailhandelaar een rekening heeft van 100.000 en meer, en een ervaren en ervaren handelaar is, zal ik hem niet als een kleinhandelaar in de detailhandel classificeren, ik zou hem een ??????professionele handelaar van hem noemen. als je het goed begrijpt, gebruiken de meeste detailhandelaren veel te veel, 2% per transactie wordt zelfs niet aanbevolen in de branche tenzij je swingtrading doet of echt echt zelfverzekerd bent met alle breakout-settingen met een zeer krappe stop om de hefboomwerking te vergroten. als ik bijvoorbeeld een detailhandelaar ben van een account van 1000-10000, zouden de meeste mensen een paar honderden per dag willen verdienen, vaak in hun denkwijze, maar ze maken ook de risico's voor de markt zichtbaar. Voor die retail-handelaar waren de opmerkingen vooral te vinden in supertraders, omdat hij een van de weinigen is die te hard probeert en teveel systeemhoppen doet. Een portfoliohandelaar heeft een duidelijk spelplan en weet wat zijn doel is: zijn hoofddoel is niet om geld te verdienen, maar om geen geld te verliezen. Dat is de reden waarom hun fondsen veel groter zijn in vergelijking met een normale handelaar, omdat ze waarschijnlijk ook omgaan met andermans geld. Mijn opmerkingen overaforexazijn niet opgelost, omdat ze commentaar geven op elke threadonderwerp tegen de groep van handelaren, voornamelijk om een ??????aantal weergaven te geven. Ze moeten gewoon worden gelezen en niet als eduief materiaal worden beschouwd. Als een goed eduief materiaal wordt gepost, zou ik het op de juiste manier schrijven omdat het geschikt is voor verschillende personenpersoonlijkhedenhandelaars. Zoals swing, intraday, scalperlange termijn en etc. Einde van de dag, het is altijd dezelfde vraag, wat zoekt u in deze branche? om geld te verdienen en hoe je het van plan was. Sommige rijke personen die ze simpelweg niet verhandelen, ze zoeken alleen naar handelaren en laten een deel zieninvestering met elke handelaar die ze kunnen vinden. en hebben hun stop loss met hen aangepast. Hij kiest bijvoorbeeld gewoon 5 handelaren in de markt die hij online heeft gevonden en geeft hen een account van 100.000 om mee te handelen, omdat deze handelaren op hun eigen rekeningenpamm presteren. wat deze persoon kan doen, is zijn winst en verlies alleen beheren als een handelaar die een andere handelaar bestuurt. Zodra een handelaar meer dan 20.000 ddverlies verliest, trekt hij uit, als een handelaar geld voor hem kan verdienen, blijft hij gewoon en bouwt en beschermt zijn winst en etc. Accumulatie Alloion-herdistributieregeneratie is de 4 belangrijkste factoren voor het genereren van geld in deze industrie. 100k 5 k per transactie, 1: 2 rr enz., Winnende handel van 10k gesplitst in verdere 2 5k handel - gt; re genereer alle waarschijnlijkheid terug naar accumulatie van kapitaalinkomsten.

Benzex
14:08,
Dus als ik veronderstelde 1.3157-1.3300 is zone van geconsolideerd bereik, en ik kies om te handelen bij break-out, dit is wat ik zou moeten zien.
https://www.aforexa.com/attachments/1530191712sds226275850.jpgEr zou een beurt moeten zijn, dus als een handelaar met kopen op 1.3157-70 dit zou willen doen, kan hij wedden op een aankoop als 1.3157 overlapt wordt door stierenkaarsen om retracement terug te ruilen, we hebben misschien een groter bereik. alternatief, hij kan zijn koop kopen en verkopen om te verkopen met zeer goed stopverlies en risico-beloning om de uitbraak naar beneden te halen als het zou gebeuren. 1,3125 ...
als iemand het opmerkt, pakt eurusd gewoon de verdovende blik op de rechter foto, het komt terug en weigert.

Benzex
15:29,
Naar welke tijdsschema kijkt u wanneer u dit zegt? 15 minuten of 60 minuten of 4 uur? Of 5 minuten? U verwijst altijd naar daadwerkelijke EURUSD-prijsactie toch? Dezelfde tijdschema in uw bovenstaande berichten?
Alle tijdsbestekken zijn hetzelfde als lang onder de dagelijkse grafiek, als u 5 minuten of zelfs 15 minuten gebruikt, kunt u gewoon uitzoomen, de horizontale lijn is nog steeds hetzelfde. De eerdere foto die ik heb gepost, is een TF van 1 uur, zelfs als de prijsactie het retracementverkoopsignaal voor terugtrekken van een bereik van 1,3157-1,3300 op uur 4 toont. Je kunt ze nog steeds in 1 uur zien door uit te zoomen of zelfs 5 minuten op uitzoomen. Ja, ik verwijs altijd naar eurusd-prijsactie. Prijsactie en de grafiek zelf is de echte prijs die we moeten verhandelen, als de ondersteuning wordt verbroken nadat de prijs in de buurt van 1.3157-1.3300 in een bereik zweeft, moet men op zoek naar mislukking van pullback nadat ondersteuning 1.3157 is gecrasht. De eerdere lift van 1.3125 was de R-bocht S die bounceretracement opleverde, omdat algemene biedingen daar technisch worden geplaatst over hoe we het zien. Vervolgens gaven de Spaanse en Duitse werkgelegenheidsgegevens die in de handelssessies in Europa waren vrijgegeven, veel op voor eur om terug te gaan naar het bereik van 1.3165-72 voordat het mislukken van de handhaving plaatsvond, zodat er een terugtrekking was naar het gebied 1.3157 en hoger. Als een handelaar het niet prettig vindt om het te verkopen bij het zien van het nieuws van fundamenteel belang dat goed is voor eurusd, kan hij ervoor kiezen om de verkoopstops dan weer opnieuw te plaatsen, op het van belang zijnde niveau, kan het opnieuw 1.3149 zijn of zelfs 40 en lager, enz. vraag ons af. Als we handel drijven om te kopen, willen we dat de prijs omhoog gaat, toch? als de prijs niet omhoog kan gaan? dan zal het naar beneden gaan. Dus als de prijs lijkt te stijgen naar een bereik van 1.3160 ?????? , om een ??????mogelijke trend of doorbraak te bereiken, kan ik een verkoopstoppositie altijd lager plaatsen, als de prijs omlaag gaat, wordt deze verlaagd. net zoals 1.3125 eerder een weerstand was en hoe het uitbarst in 1.3180 voordat het 1.3300 ingaat. Dus dat handelt de breakout-prijsactie. Waarom prijsactie uitbreken? Met een drievoudige top gezien tijdens de periode, denken we niet dat er steeds meer winst zal worden gemaakt als het niet omhoog kan gaan? als het niet kan stijgen, heeft de koper de neiging om uiteindelijk in de verkoper te veranderen. En trailing stops zullen steeds hoger en hoger worden en trailing stops krijgen outs met volg stops, wat betekent dat aangepaste stop loss van de handelaren van hun eigen transacties. Dit betekent ook dat de verhouding tussen koper en verkopers binnenkort zal veranderen. Dus we hebben een goede ondersteuning bij 1.3157, visueel, als ik een aankoop van 1.2657 onze recente laagste prijs heb, en als ik zou weigeren om winst te nemen op 1.3300, zou ik dan willen parcours naar 1.3150? en in het geval dat de prijs omgekeerd is, ben ik nog steeds in de winst en zoek ik een nieuwe set-up opnieuw? Prijsacties verschillen, afhankelijk van de markt. Is het trending? Gaat het? is het break-out? Verschillende prijsacties, s en r reageren anders en de mogelijke opstelling verschilt ook. als het trending is, zoeken we pullback en komen binnen, als het zich uitstrekt, kopen we om hoi te verkopen. als zijn breakout, verkopen we lage buy hallo.

Benzex
16:50,
hoi voor diegenen, die misschien een aantal van mijn eerdere berichten volgen, en ge�nteresseerd zijn om wat kennis of informatie te delen, pm me. ik zal je de kleine portal laten weten die ik aan het updaten ben, ik hoop dat iedereen daar iets zal leren. Ik ben absoluut niet de beste, maar ik ben er om te delen
https://www.aforexa.com/attachments/1530191705.jpg. Ik vraag hier niet. bedankt en tot ziens

YagoTHC
18:10,
Bedankt voor de update, stuur je een pm en laat het me weten op de portal info..wil hier op wachten,

Benzex
19:31,
Ge�nteresseerden die iets anders willen leren, kunnen mijn site bezoeken
http://fortraderbytrader.com. ik zal meer inhoud en informatie bijwerken volgende maand nadat ik terugkeer van vaion. Ondertussen zijn er nog steeds transacties die ik heb gedaan en methoden voor het trailing en plaatsen van orders.