PDA

View Full Version : Het concept van



neokzara
07:31,
Hallo daar,

Met behulp van een simulator heb ik begrepen wat ik verkeerd doe in mijn handelen.

Na een aantal dagen mijn haar te hebben getrokken, realiseerde ik me dat het de fout is die iedereen doet in het begin van hun handelscarri�re.
Het ruilt TELLER-TREND en HEEFT EEN OVERTUIGING; en daarmee bedoel ik dat we newbies denken dat we ELKE ENKELE BEWEGING kunnen krijgen.
Zelfs de correctie van 15 pips voor de 150 pips verschuift weer in trend.
En zoals altijd, vertelt de tijd of we gelijk hebben of niet. En in mijn geval, VERKEERD.


Nu heb ik veel gezocht en veel boeken gelezen (nu lees ik Martin Pring over prijspatronen) maar zoals altijd geeft niets je meer het juiste beeld dan directe vragen stellen en het proberen (d.w.z. ERVARING).

Nu heb ik naar verschillende grafieken gekeken om mijn aha-moment te hebben, dat ik niet elke keer weer heb. En als ik het live probeer, lijkt het erop dat wanneer we dat van links naar rechts hebben, de markt de neiging heeft om van richting te veranderen. Het is overduidelijk dat de markt in een stijgende trend zit.

Wat ik probeer te zeggen is dit:
Ik zie een markt. Het maakt hogere hoogten en hogere dieptepunten. Dus ik geloof dat het in een opwaartse trend zit. Meteen als ik de markt betreed om lang te gaan. Het draait achteruit.

Het moeilijk voor mij om te begrijpen is wanneer het een omkering of retracement is. Zoals ik het zie, is de enige manier om het te weten, wanneer het weer echt begint te trenden, of afwijkt van de trend en een nieuwe start.

Nu handel ik alleen naakt. Daarmee bedoel ik een grafiek, trendlijnen en kandelaars. Niets meer.
Wat mis ik nu of wat heb ik verkeerd begrepen? Ik kan dit trendconcept gewoon niet bevatten.

Bedankt voor het nemen van de tijd. Mijn excuses als het Engels onjuist of misleidend is.

anams11
05:37,
Niemand weet of het een omkering of retracement is. Accepteer dat en het zal u helpen begrijpen wat er moet gebeuren. Wat betreft het betreden van de toponderkant, dat is wat de meeste mensen doen. Het is moeilijk om een ??????hardloopmarkt te betreden en veel mensen komen binnen wanneer de pijn van het niet-zijn te groot wordt, dus komen ze dan meestal op de verkeerde plek. Het andere ding is het tijdsbestek dat u gebruikt. Dat maakt een enorm verschil.

neokzara
06:58,
1 Bijlage (n) Ok� dus ik geloof in het idee dat alles gemakkelijker is wanneer het wordt gevisualiseerd, dus ik zal hier proberen een voorbeeld te geven. Ervan uitgaande dat iedereen de EURUSD ruilt en heeft gemerkt dat we in een opwaartse trend zitten. Wat ik nu niet begrijp, is dit: Trek je EURUSD 1HR-kaart omhoog, kijk naar 06-08-2010 om 16.00 uur. (mijn tijd is GMT 1) De tijd is echt niet relevant, het moet het hoogste punt in je diagram zijn, gemarkeerd met 1 in het bijgevoegde diagram. Wat is er eerder gebeurd? De markt was trend UP, waardoor HH en HL. Wat gebeurde er na dit nummer 1 punt? De markt noteerde aanzienlijk, ong. 700 pitten. Nu, tijdens deze dalende periode van ongeveer 700 pitten maakte de markt LH en LL. Wat ik met dit voorbeeld probeer te demonen, is dat de markt slechts een retracement heeft gemaakt voordat het zijn opwaartse trend opnieuw zet. Hoewel ik geloofde dat het een nieuwe trend DOWN was, had ik het mis. Dus de vraag is, kan iemand me verlichten met het concept van TREND. Het verschil tussen retracement en omkering?
https://www.aforexa.com/broker-discussion/476-high-leverage-low-level-broker.html

neokzara
08:18,
2 Bijlage (n)

Niemand weet of het een omkering of retracement is. Accepteer dat en het zal u helpen begrijpen wat er moet gebeuren. Wat betreft het betreden van de toponderkant, dat is wat de meeste mensen doen. Het is moeilijk om een ??????hardloopmarkt te betreden en veel mensen komen binnen wanneer de pijn van het niet-zijn te groot wordt, dus komen ze dan meestal op de verkeerde plek. Het andere ding is het tijdsbestek dat u gebruikt. Dat maakt een enorm verschil.
Bedankt voor uw reactie! (Een snelle
https://www.aforexa.com/attachments/1529228173.png) Ik begrijp dat we nooit kunnen weten of het eerder een omkering of retracement is, maar ik geloof wel dat de markt neigingen heeft en daarom op de een of andere manier zal blijken of het een retracement is of niet. Een voorbeeld hiervan is dat er bij terugtrekkingen interesse is tijdens de afname, bij omkeringen, vaak niet. En de tweede parantese die je daar hebt gemaakt, is wat in mijn belang ligt. U zegt het: het is moeilijk om een ??????hardloopmarkt te betreden en veel mensen komen binnen wanneer de pijn van het niet-zijn te groot wordt, dus gaan ze dan meestal op de verkeerde plek binnen. Laten we zeggen dat ik een slimme handelaar ben, en ik weet dat ik niet elke beweging aankan. Dus ik ben degene die een signaal geeft. Met signaal bedoel ik kandelaars. Ik zal je laten zien aan de hand van foto's. Op de foto nummer ��n hebben we een mooie uptrend. HH en HL. Dan hebben we een retracement (zijwaarts), in deze retracement kijk ik naar signalen, Als het sterren schiet en bearsh engulfings zal ik KORT hebben. Als het in kaarsen en hamers etc. zit, zal ik kopen. Omdat we een uptrend hebben en het maken van hamers, zullen we het natuurlijk correct kopen? Omdat de hamer een BULLISH-signaal is.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/423-backtest-optimizing-haywire.htmlHier hebben we nog een ander voorbeeld, in afbeelding nummer twee.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/499-main-drawbacks-forex-trader.htmlOpnieuw hebben we een mooie uptrend met HH en HL. Ik heb een kruis gemaakt over wat we niet wisten. Wat ik wil dat je ziet, is dat gebied van signalen. Wat opnieuw hamers en veel hamers na elkaar is. Nu gebeurt dit vaak voor mij, dat de markt dit soort bullish signalen maakt en dan gewoon doorvalt, alsof er geen ondersteuning is daar waar het in werkelijkheid is. DIT, dames en heren, kan ik niet begrijpen en zoals u ziet, heeft ECHT hulp nodig bij. Dank je

borja76
09:39,
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik kan u geen beter advies geven, want ik ben ook op zoek naar het antwoord op deze $ 1.000.000 vraag. Laten we duimen houden dat een van de edued traders ons een antwoord kan geven. Weddenschappen traden

AA2CG
11:00,
Voel de markten. Trends detecteren, is de markten voelen. Dit betekent het gebruiken van de rechterkant van de hersenen voor intu�tieve handel. Het juiste gebruik van de rechterkant van de hersenen is net zo goed als de training die het ontvangt. Als je eenmaal door een intensieve training bent gegaan, ontwikkel je een gevoel dat onbewuste competentie is. Je kijkt gedurende 15 seconden naar de prijs en je weet aan welke kant je een trade gaat doen met risicomanagement. Begin in goede richting, verwijder alle automatische hulpmiddelen en gebruik de hersenen die de krachtigste verwerkingsmachine in een heel universum zijn. De eerste stap voor de komende 3 maanden is het bijhouden van tijdschriften in woord, het bijhouden van OHLC-gegevens in een excel, het leren en herzien van dagelijkse handelspatronen. Je uiteindelijke doel zou moeten zijn om 500 uur training te doorlopen om onderbewuste competenties te ontwikkelen.

diegojuan
12:21,
Prijs omhoog of omlaag betekent niet dat het een trend is. Gewoonlijk begint een fatsoenlijke trend altijd met een behoorlijke stoot. De zet zal verschillende sr's in korte tijd kapot maken. Dus als u op zoek bent naar welke kant u wilt verhandelen, kijk dan terug totdat u een sterke duw in elke richting ziet. Denk aan 'momentum' in plaats van aan trend.

neokzara
13:42,
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik kan u geen beter advies geven, want ik ben ook op zoek naar het antwoord op deze $ 1.000.000 vraag. Laten we duimen houden dat een van de edued traders ons een antwoord kan geven. Weddenschappen traden
Bedankt man, ja er zijn veel mensen die zich op deze manier voelen, maar laat me je aanmoedigen en ook mezelf aanmoedigen. Ik geloof dat dit het begin is van succesvolle carri�res. En daarmee bedoel ik dat het ook goed is om te weten wat je niet weet! Veel geluk man. Kingfisher: Dit klinkt heel interessant, zou je dit meer kunnen ontwikkelen geloof je? Ik heb nooit de gedachte benaderd dat het onze hersens zijn, ik neig ertoe te geloven dat het erom gaat het te lezen, het te begrijpen en te ervaren. Zoals gezegd, erg ge�nteresseerd in je aanpak !! Hilmy: Klinkt heel interessant en ik zou het leuk vinden om te horen of misschien meer te lezen. Heeft u bronnen naar deze informatie? Misschien pagina's of iets dergelijks? Dat zou heel vriendelijk zijn. De 'momentum'-benadering is waar ik vaak aan denk, dat als het een grote harde kaars in ��n richting is, de markt waarschijnlijk in die richting zal blijven. Maar ik zou er graag meer over willen lezen!

nfervid
15:02,
Nummer 1 dat je hebt gemarkeerd is een bearish pinbalk en er was op dat moment waarschijnlijk een significant weerstandsniveau.

Ok�, dus ik geloof in het idee dat alles gemakkelijker is wanneer het wordt gevisualiseerd, dus ik zal proberen hier een voorbeeld te geven. Ervan uitgaande dat iedereen de EURUSD ruilt en heeft gemerkt dat we in een opwaartse trend zitten. Wat ik nu niet begrijp, is dit: Trek je EURUSD 1HR-kaart omhoog, kijk naar 06-08-2010 om 16.00 uur. (mijn tijd is GMT 1) De tijd is echt niet relevant, het moet het hoogste punt in je diagram zijn, gemarkeerd met 1 in het bijgevoegde diagram. Wat is er eerder gebeurd? De markt was trend UP, waardoor HH en HL. [i] Wat gebeurde er na dit nummer ...

Ok�, dus ik geloof in het idee dat alles gemakkelijker is wanneer het wordt gevisualiseerd, dus ik zal proberen hier een voorbeeld te geven. Ervan uitgaande dat iedereen de EURUSD ruilt en heeft gemerkt dat we in een opwaartse trend zitten. Wat ik nu niet begrijp, is dit: Trek je EURUSD 1HR-kaart omhoog, kijk naar 06-08-2010 om 16.00 uur. (mijn tijd is GMT 1) De tijd is echt niet relevant, het moet het hoogste punt in je diagram zijn, gemarkeerd met 1 in het bijgevoegde diagram. Wat is er eerder gebeurd? De markt was trend UP, waardoor HH en HL. [i] Wat gebeurde er na dit nummer ...

neokzara
16:23,
Nummer 1 dat je hebt gemarkeerd is een bearish pinbalk en er was op dat moment waarschijnlijk een significant weerstandsniveau.
Bedankt voor het antwoord! De vraag gaat niet over de kandelaars die een verandering aangeven, maar over de stroom van de markt die ik niet begrijp. En ook jij bent fout, het is NIET een bearish pin bar. Het lichaam van de kaarsen is erg groot in verhouding tot de lontstaart en daarom is het geen pinbar. In een pinbar (beerstier) moet de staart 2-3x het lichaam zijn.

nfervid
17:44,
Carnegie, bedankt dat je me hebt gecorrigeerd. Ik heb misschien een fout gemaakt, maar ik heb 'mijn pinbars' gecombineerd met iets anders gebruikt om de markt de afgelopen maanden effectief te scalperen. Hoe dan ook veel geluk met het vinden van een antwoord op uw vraag. Ik ben er lang geleden niet meer naar op zoek geweest. Naar mijn mening is het moeilijk om zelfs 50% zeker te zijn waarom de markt doet wat het doet, omdat er miljarden dollars op de markt zijn en het zal bewegen zoals het wil verhuizen. Ik probeer er niet over te redeneren of het te betwijfelen, ik volg het gewoon. Dat is goed genoeg voor mij. Succes! Antonio

Bedankt voor het antwoord! De vraag gaat niet over de kandelaars die een verandering aangeven, maar over de stroom van de markt die ik niet begrijp. En ook jij bent fout, het is NIET een bearish pin bar. Het lichaam van de kaarsen is erg groot in verhouding tot de lontstaart en daarom is het geen pinbar. In een pinbar (beerstier) moet de staart 2-3x het lichaam zijn.

Bedankt voor het antwoord! De vraag gaat niet over de kandelaars die een verandering aangeven, maar over de stroom van de markt die ik niet begrijp. En ook jij bent fout, het is NIET een bearish pin bar. Het lichaam van de kaarsen is erg groot in verhouding tot de lontstaart en daarom is het geen pinbar. In een pinbar (beerstier) moet de staart 2-3x het lichaam zijn.

neokzara
19:05,
Bedankt voor het corrigeren van mij. Ik heb misschien een fout gemaakt, maar ik heb 'mijn pinbars' gecombineerd met iets anders gebruikt om de markt de afgelopen maanden effectief te scalperen. Hoe dan ook veel geluk met het vinden van een antwoord op uw vraag. Ik ben er lang geleden niet meer naar op zoek geweest. Naar mijn mening is het moeilijk om zelfs 50% zeker te zijn waarom de markt doet wat het doet, omdat er miljarden dollars op de markt zijn en het zal bewegen zoals het wil verhuizen. Ik probeer er niet over te redeneren of het te betwijfelen, ik volg het gewoon. Dat is goed...
Geen probleem, hopelijk corrigeer je me snel of help ik me mijn pad te vinden, zodat we elkaar kunnen helpen. Ok� klinkt interessant en veel geluk! Bedankt maar ik geloof dat mensen regels volgen en als elkaar zijn opgebouwd en daarom elkaar volgen. Ik zeg niet dat ik de heilige graal probeer te vinden, ik probeer gewoon een eenvoudige manier te vinden om de markt te begrijpen.

diegojuan
20:25,
Hilmy: Klinkt heel interessant en ik zou het leuk vinden om te horen of misschien meer te lezen. Heeft u bronnen naar deze informatie? Misschien pagina's of iets dergelijks? Dat zou heel vriendelijk zijn. De 'momentum'-benadering is waar ik vaak aan denk, dat als het een grote harde kaars in ��n richting is, de markt waarschijnlijk in die richting zal blijven. Maar ik zou er graag meer over willen lezen!
het komt allemaal door observatie, dus de bron is mij
https://www.aforexa.com/attachments/1529228174.pngmaar serieus ik ben blootgesteld aan veel 'gedrag' van de kaart sinds ik halverwege 09 naar 1-minuut grafiek keek. Dus de beste manier om meer te leren is alleen waarnemen, en 1 min-kaart is volgens mij de beste plaats om te beginnen. ps. als iemand probeert te zeggen dat 1 min grafiek allemaal ruis is .. dan zeg ik dat ze de muziek gewoon niet leuk vinden

frastktiko
21:46,
Wat ik probeer te zeggen is dit: ik zie een markt. Het maakt hogere hoogten en hogere dieptepunten. Dus ik geloof dat het in een opwaartse trend zit. Meteen als ik de markt betreed om lang te gaan. Het draait achteruit. Het moeilijk voor mij om te begrijpen is wanneer het een omkering of retracement is. Zoals ik het zie, is de enige manier om het te weten, wanneer het weer echt begint te trenden, of afwijkt van de trend en een nieuwe start. .
Gewoon een gedachte, een uptrend van de H1 TF kan de retracement zijn van een downtrend op de Daily. Er is niet ��n trend in het spel, maar veel. Op een gegeven moment zal de zwakkere trend plaats maken voor de sterkere trend.

Moktan3r
23:07,
- er is niet zoiets als een trend - candlesticks veranderen niet in trend, ze laten een stop in momentum zien - je moet weten waarom een ??????trade voor je werkt, alleen omdat de prijs in beweging is, is geen reden om je eerste chart daar in te ruilen was geen reden om lang te gaan, maar er was een zeer goede reden om short te gaan op 10 of 11 augustus, trendbreuk bevestiging in je tweede grafiek je gebied van signalen toont gewoon dat de prijs niet wilde dalen na een sterke opwaartse kracht, er is consolidatie boven eerdere weerstand en kleine reactie op het verder testen van de hoogtepunten, er is een goede kans dat de prijs verder zal blijven, je hebt het concept van trend- of kandelaaranalyse niet nodig om te zien dat in je derde kaart je gebied van signalen, zoals je het noemt, was gewoon een stop van de massale verkoop van de top bij vorige ondersteuning, opnieuw waarom zou ik hier binnen gaan (niet een vallende mes, enz.), stel je voor dat je (als je geen vak hebt in dat gebied) een tekort hebt van de top , wat zou jij doen? neem winst die je kunt zien, maar je zou ook je winst kunnen stopzetten recht boven de hoogte van de eerste hamer, 7 opeenvolgende kaarsen konden niet de hoge halen (je bent nog niet in een ruil) dan breekt een kaars door en sluit goed onder het gebied, capitulatie van de kopers maar als je denkt dat dit een uptrend is, ...

neokzara
00:28,
1 bijlage (n)

- er is niet zoiets als een trend - candlesticks veranderen niet in trend, ze laten een stop in momentum zien - je moet weten waarom een ??????trade voor je werkt, alleen omdat de prijs in beweging is, is geen reden om je eerste chart daar in te ruilen was geen reden om lang te gaan, maar er was een zeer goede reden om short te gaan op 10 of 11 augustus, trendbreuk bevestiging in je tweede grafiek je gebied van signalen toont gewoon dat de prijs niet wilde dalen na een sterke opwaartse kracht, er is consolidatie boven eerdere weerstand en kleine reactie op verder testen ...
PERFECT antwoord! Dit maakt het allemaal duidelijker, maar het deel daar is niet zo dat een trend misschien meer uitleg behoeft, want als beginneling is het broodnodig om mee te beginnen, of tenminste dat is wat ze ons vertellen. U zegt dat: er is een goede kans dat de prijs verder zal gaan, u had het concept van trend- of kandelaaranalyse niet nodig om te zien dat dit zeer goede informatie was om te weten, mag ik vragen, is er iets te lezen over deze neigingen van de markt? Omdat ik hier nog nooit over heb gelezen en ik niet echt weet hoe ik er informatie over moet vinden. Er is ook nog ��n ding en dit is de reden, ik GELOOF, is waarom ik dit trend ding niet begrijp. Je vertelt me ??????dat op foto drie, als ik een van deze vele bullish hamers kocht, ik zou proberen een vallende mes te vangen. Mij ??????is geleerd dat de markt beweegt in 1-2-3's .. Afbeelding hieronder:
https://www.aforexa.com/attachments/1529228174.pngEn aangezien de markt (in de derde foto, met de massale verkoop) een eerste been had (of een grote opdringerigheid), had hij een terugval (althans, dat dacht ik) en daarom zou ik een ander been weer UP hebben, omdat de gebied van signalen demonstreerde dit met alle stijgende patronen. Zie je wat ik bedoel? Sorry als het onduidelijk is Bedankt voor een uitzonderlijk antwoord.

javiersegura3
01:49,
1 Bijlage (s) De 1-2-3 is overal om je heen ..
https://www.aforexa.com/attachments/1529228175.pngBekijk hogere TF's om te zien of je in een grotere trend zoals deze zit. Elke TF boven het uur toont dat het def. Was. een vallend mes.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/424-bugs.html

neokzara
03:09,
De 1-2-3 is overal om je heen ..
https://www.aforexa.com/attachments/1529228176.pngBekijk hogere TF's om te zien of je in een grotere trend zoals deze zit. Elke TF boven het uur toont dat het def. Was. een vallend mes.
Ok�, dat is ook goede informatie, kijkend naar hogere tijdsframes. Maar laat me je iets vragen, als dit een vallend mes is (terwijl ik dacht dat ik de trend alleen maar voortzette), wat is dan een trend aan het zetten? Kan iemand alsjeblieft een picturaal voorbeeld laten zien? Hoe moet ik kopen MET DE TREND? Dank je

frastktiko
04:30,
Hoe moet ik kopen MET DE TREND? Dank je
Hoogstwaarschijnlijk het tegenovergestelde van wat de persoon die uw vraag beantwoordt suggereert

javiersegura3
05:51,
2 Bijlage (n) Ik ben het ermee eens. Ik ben nog steeds aan het leren en probeer voor de massa te denken en dan die goede plek in een trend te bereiken is veel moeilijker dan het lijkt. Ik ga wel een shot maken. lol Eerste foto op dagelijks om te verduidelijken waar je lange handel zou hebben gefaald, wat ik toegeef dat het een goede plek lijkt voor een lange periode daarna .50 fib bounce. Nu trendhandel .. Hier is een 2 uur van het gebied waar de eerste kaars voor de eerste keer hoger sloot dan de vorige kaars in 20 kaarsen (er is een hogere behoefte die we nodig hebben). Ik heb een trendlijn gemaakt voor prijsactie, omdat we kunnen zien dat dit nu een bodem is en gooide vervolgens een MACD naar trend. PA hoger, MACD lager (en begint te draaien), wat gelijk staat aan een lange .. Dat is een beetje over hoe je een trend kunt vinden. Ik hoefde de MACD niet te gebruiken, omdat ik ook geen indiors gebruik, wat de manier is om te gaan
https://www.aforexa.com/attachments/1529228176.pngmaar ik zag dat er divergentie was. Na wat te hebben gegrendeld wat je kunt def. speel enkele vallende sterren en hamers voor mooie winsten met behulp van de BB's. Dan wordt de trend gek en win je alle urekaarsen en een beloning
https://www.aforexa.com/attachments/1529228176.pngHet is de vaardigheid om die trend aan te nemen. Ik denk dat dat lastig is. Hetzelfde geldt voor de neerwaartse trend van ching.
https://www.aforexa.com/attachments/1529228176.png
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/344-durable-goods-jan-26-a.html

frastktiko
07:12,
Uw poging tot sarcasme is zwak, maar het is een fenomeen op deze en andere handelsfora. Het is het feit dat zoveel mensen hier komen, in de verwachting dat anderen hen gaan helpen. Sommigen denken zelfs dat ze het verdienen om geholpen te worden, dat het de verantwoordelijkheid is van anderen om hen te helpen. .
Oh schat .. Dopey is ter plaatse .. hes prob de enige poster in deze thread die je nog zal helpen, maar je ziet het niet op die manier want hij biedt geen oplossing die je volgende week een winstgevend systeem laat verhandelen . Je lijkt de groene spandex aanpak te waarderen en dat is cool, maar het bewijst gewoon dopeys. Kijk, hij hoefde je niet lastig te vallen, maar hij deed het en je koos ervoor om de waarde in zijn punt te negeren en antwoord met sarcasme ... Dopey denkt oke fk het maakt me niet uit, en je waagt je met de groene spandexwortel bungelde 2 voeten voor je gezicht ... Zie dit is forum ... Welkom ... Geniet van je verblijf, maar onthoud altijd dit bericht. De smart wordt nuttelozer (ja ik weet dat dat geen woord is), de dommeriken worden dommer. Maar dit is prima ... Het is echt allemaal onderdeel van het leerproces, ik bedoel geen belediging voor jou of smaragd ogen.

javiersegura3
08:32,
https://www.aforexa.com/attachments/1530204425.jpg

frastktiko
09:53,
Forum: Rookie Discussie Onderwerp: Het concept van trends dat 'wij' niet kunnen vatten. Als je met 'green spandex appoach' verwijst naar mijn domme avatar-foto van John C Riley terwijl je Dr. Steve Brule speelt, hoe helpt dat dan onze discussie? Dit is een beginnersforum en ik heb tenminste 3 keer verklaard dat ik met Carnegie in dezelfde boot zit. Als je de factori�le benadering van mensen ten opzichte van trendhandel op hun avatar-foto baseert, zou niemand in gedachten denken om je oordeel serieus te nemen, waardoor je berichten als verspilde ruimte worden weergegeven. Laten we hieraan werken ...
Ok� ... Toegegeven. Ok�, ik ga terug, bekijk de hitlijsten en bied mijn 200 pips aan ...

frastktiko
11:14,
Dus Ive keek naar de kaart en het grappige is wat ik als eerste antwoordde dat ik weer antwoordde ... Dus de genoemde retracement was een reatracement op een grotere TF maar toch was het een neerwaartse trend voor de H1 TF toch? Wat is er zo moeilijk aan de groene ogen?

javiersegura3
12:35,
Ja, het was een sterke neerwaartse trend op de 1 uur chart. Wat me nieuwsgierig maakte, was waarom het zo snel was gezakt en toch plotselinge steun vond? Dat is toen ik een back-up maakte en keek naar wat er gebeurde.

frastktiko
13:56,
1 Bijlage (n) Hier hebben we de grote afbeelding We hebben een neerwaartse trend en een retracement van die neerwaartse trend. Die retracement zou ook op zichzelf een opwaartse trend kunnen worden genoemd. Laten we verder inzoomen
https://www.aforexa.com/attachments/15302044351933191878.jpg

frastktiko
15:16,
1 Bijlage (n) Eigenlijk Fk die uitzoomen laat Dus hier is het nog grotere beeld en nu speelt onze grote downtrend van vroeger de rol als retracement. Ja?
https://www.aforexa.com/attachments/15302044371114987316.jpg

javiersegura3
16:37,
Ik ben het ermee eens dat retracement een uptrend zou zijn.

merinaky
17:58,
De volgende persoon die zegt 'de trend is je vriend' zal worden ge�limineerd ............ Probeer en gebruik een 34 EMA. 55 EMA en een 200 EMA. De 34/55 laat je de richting zien. Als de 34 ema onder de 55 ema ligt, is de markt kort op dat tijdsperiode, als de 34 ema boven de 55 ema ligt, is de markt lang op dat tijdsbestek.

javipr55
19:19,
1 bijlage (n)

Hier is de grafiekkunst
https://www.aforexa.com/attachments/1530204382.jpgje kunt de neerwaartse trend zien vanaf de eerste kaart in de 2e.
Ik vind het smaragd. Je ziet dingen zoals ik. Bekijk mijn grafiek. Veel respect voor mijn man. Wat betreft uw kaart is wekelijks een dalende trend ja, maandelijks is een opwaartse trend, ik denk dat deze etappe ons de uiteindelijke richting zal geven. Ik zal zoeken naar shorting rond het 1.45xx gebied mayb 1.46 (fakeout gebied). Maar ik zal rallysignalen zoeken in dat gebied terwijl de prijs omdraait voor een teruggave van het maandelijks bedrag. Wat zijn uw gedachten? Laten we een patroon opmerken op mijn kaart er zijn minstens 2 contactpunten die vraag- en aanbodgebieden cre�ren. Deze huidige etappe zou het tweede leveringsgebied van en een lager hoogtepunt op het weekblad vanaf september 1994 afsluiten. Ik kan niet wachten om hier een kort kraantje te krijgen. Trouwens, deze grafiek is 1,5 weken geleden getekend, dus daar heeft hij niet de huidige prijs.
https://www.aforexa.com/attachments/15302043951818617604.jpg

AA2CG
20:39,
De volgende persoon die zegt 'de trend is je vriend' zal worden ge�limineerd ............ Probeer en gebruik een 34 EMA. 55 EMA en een 200 EMA. De 34/55 laat je de richting zien. Als de 34 ema onder de 55 ema ligt, is de markt kort op dat tijdsperiode, als de 34 ema boven de 55 ema ligt, is de markt lang op dat tijdsbestek. Wilde hond
Dus ik moet de markt inkorten als 34 ema onder de 55 ema komt. Ik zou naar de markt moeten verlangen als 34 ema boven de 55 ema uitkomt. Hebt u de resultaten van deze methode de afgelopen 4 jaar getest? Laat me weten of het een voordeel is in de handel.

javiersegura3
22:00,
1 bijlage (n)

Ik ben dol op smaragd ....
Geweldige maandelijkse grafiek! We komen zeker de komende maanden enkele grote sr-niveaus tegemoet. Ik ben erg ge�nteresseerd om te zien of PA je blauwe doos zo snel zal raken of dat het eerst zal vertragen. Ik ben op zoek naar een piek rond 1,43. Ik zeg dat bc recht omhoog ongeveer 1,451,46 zou zijn, maar we hebben zojuist een perfect gemaakt (binnen 15 pitten !!) AB = CD-patroon op het dagelijks, samen met een retracement van 61,8% dus ik denk dat we zijwaarts bewegen of een beetje een tegengestelde trend voordat je hoger gaat. Als we horizontaal bewegen, zullen onze dalende wekelijkse trendlijn ons iets sneller tegemoet treden, prijs. Ik kan niet wachten om te zien hoe deze trend eruitziet. Ik geloof dat nieuws rond deze patterntrendline-aanvullingen effect zal sorteren om prijsinzicht te ondersteunen. Bedankt voor het antwoord!
https://www.aforexa.com/attachments/1530204384.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/15302043971369290319.jpg

javiersegura3
23:21,
Ik vind het niet leuk om MA's te gebruiken en het OP heeft verklaard dat hij er ook tegen is. Wat Wild Dog beschreef, is de basis van de Moving Average Convergence-Divergence indior, met langzamere signalen.

javipr55
00:42,
3 Bijlage (n)

Geweldige maandelijkse grafiek! We komen zeker de komende maanden enkele grote sr-niveaus tegemoet. Ik ben erg ge�nteresseerd om te zien of PA je blauwe doos zo snel zal raken of dat het eerst zal vertragen. Ik ben op zoek naar een piek rond 1,43. Ik zeg dat bc recht omhoog ongeveer 1,451,46 zou zijn, maar we hebben zojuist een perfect gemaakt (binnen 15 pitten !!) AB = CD-patroon op het dagelijks, samen met een retracement van 61,8% dus ik denk dat we zijwaarts bewegen of een beetje een tegengestelde trend voordat je hoger gaat. Terwijl we horizontaal bewegen, zullen onze dalende wekelijkse trendlijn ons een ...
Het lijkt erop dat de pullback in de grotere afbeelding begint. Ik ben op zoek naar een paar honderd pips naar beneden voordat de uptrend doorgaat.
https://www.aforexa.com/attachments/1530204399564403379.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/1530204401770425748.jpg
https://www.aforexa.com/attachments/1530204404408010588.jpg

neokzara
02:02,
Er zijn een paar momenten in je leven dat je moet toegeven dat je niet correct bent en je je gewoon moet verontschuldigen. Het grappige aan dit alles is wanneer je kennis opdoet, pas dan begrijp je hoe stom je was omdat alle antwoorden recht voor je waren. Deze post is voor dopey, cindyxxx, emerald en anderen die hebben geprobeerd te helpen. Wat je moet begrijpen is dat dit niet de exacte manier is waarop dingen werken, maar het maakt het wel VOOR MIJ. Het maakte dingen makkelijker voor mij om te begrijpen. Ik heb gezocht en gezocht naar het antwoord en de realiteit is dat de kennisinformatie altijd goed voor je is. Je moet gewoon op de juiste plek in je leven zijn om het te begrijpen. Dus wat is mijn conclusie na al deze filosofische onzin? Er is niets als een algemene trend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het feit is dat de markt (prijsgrafieken) fractal is, dus alles hangt af van het tijdsbestek dat we selecteren. Er zijn trends binnen trends en dit is het concept achter fractal markten of wat we 'TRENDS' noemen. Ik ga niet meer informatie geven, omdat ik geloof dat als je het echt wilt weten, je het eerst zult vragen of gewoon zelf op zoek bent naar de informatie. Dat is wat ik CONSTANT gedaan heb sinds de dag dat ik hiermee begon. Ging via 'ALLOT van pagina's in google: trend trading .. Misschien krijg je een idee van de hoeveelheid infromatie die erachter zit. Ik zal je echter iets geven. Wanneer de prijsactie in uw gewenste tijdframe ineffici�nt begint te worden, is er een trend in een trend. Denk er over na! Zoals ik al eerder zei, dit is niet alles. Maar het werkt voor mij.

tru
03:23,
Wat ik probeer te zeggen is dit: ik zie een markt. Het maakt hogere hoogten en hogere dieptepunten. Dus ik geloof dat het in een opwaartse trend zit. Meteen als ik de markt betreed om lang te gaan. Het draait achteruit.
H�, weet je waarom? Omdat andere mensen het EXACTE zelfde ding denken. Zodra iets duidelijk wordt, stopt het, dat is het enige waar je zeker van kunt zijn.

tru
04:44,
Voel de markten. Trends detecteren, is de markten voelen. Dit betekent het gebruiken van de rechterkant van de hersenen voor intu�tieve handel. Het juiste gebruik van de rechterkant van de hersenen is net zo goed als de training die het ontvangt. Als je eenmaal door een intensieve training bent gegaan, ontwikkel je een gevoel dat onbewuste competentie is. Je kijkt gedurende 15 seconden naar de prijs en je weet aan welke kant je een trade gaat doen met risicomanagement. Begin in goede richting, verwijder alle automatische hulpmiddelen en gebruik de hersenen die de krachtigste verwerkingsmachine in een heel universum zijn. De eerste stap voor ...
Geen slechte post denk ik. 500 uur is echt niets vergeleken met wat potentieel te behalen is. Ik mediteer in het bos en het is ook mogelijk om de blodflow bewust naar de hersenen te sturen, het is echt iets dat mensen op school zouden moeten leren. Ik denk dat er twee scholen zijn met een bekend patroon die denken over prijs. Beide zijn relatief fout en het zijn de kleine patronen met zoals doji, hamers en dergelijke en de grotere patronen met zoals hoofd en schouders, batman, beker en handvat, wigw en oh ik weet niet dat ik wed dat er kamelen en friggin Mumar Ghadaffi zijn als goed. Ik denk dat er meestal alleen tops en bottoms en grotere patronen zijn, maar die ik niet eens weet wat ze zijn of hoe ze eruit zien, ik laat mijn onderbewustzijn daar mee omgaan, terwijl de linkerkant de bestellingen plaatst. Ik zal waarschijnlijk wat ik hierover denk in een tijdje herzien, zeg 2-4 maanden. Maar ik bedoel, als mensen gelukkig zijn met hun patronen, ik ben niet geneigd het niet met hen eens te zijn, ze kunnen hun ding doen en ik kan het mijne doen.

tru
06:05,
het komt allemaal door observatie, dus de bron is mij
https://www.aforexa.com/attachments/1530204389.jpgmaar serieus ik ben blootgesteld aan veel 'gedrag' van de kaart sinds ik halverwege 09 naar 1-minuut grafiek keek. Dus de beste manier om meer te leren is alleen waarnemen, en 1 min-kaart is volgens mij de beste plaats om te beginnen. ps. als iemand probeert te zeggen dat 1 min grafiek allemaal ruis is .. dan zeg ik dat ze de muziek gewoon niet leuk vinden
Ik ben het eens. Ik keek naar S10 en S30, maar id is niet logisch omdat spreiding te groot is om in te ruilen.

tru
07:26,
- u moet weten waarom een ??????transactie voor u werkt, alleen omdat de prijs in beweging is, is geen reden om te handelen
Nee

tru
08:46,
1 bijlage (n)

ik ben ook verward over trend als ik begin te leren, ik zie altijd Trend is je vriend ...? dan heb ik later alleen maar een artikel gelezen dat die zin niet ondersteunt en er toch geen trend is ..
Het heeft een definitie nodig om te gebruiken. Zonder enige vorm van definitie is zijn jibberjabber, zijn onzin. Een manier is om te zeggen dat een MA een trend is, elke MA. Het is wat het wiskundig is als een aantal getallen bij elkaar opgeteld en gedeeld door het aantal getallen. Ik zeg niet dat het logisch is of kan worden gebruikt. Bewerken: Laten we bijvoorbeeld aannemen dat als MA 9, MA 21, MA 34 (exponentieel, bijna allemaal) onovertroffen boven elkaar worden gestapeld, we een uptrend hebben en als we onder de eachoter zijn gestapeld, hebben we een neerwaartse trend. Dat is niet DE MANIER HET IS, het is gewoon een definitie. En soms gebruik ik die definitie, soms niet. Het kan er vandaag ongeveer zo uitzien: vraag me niet waarom ik de hele tijd in gebreke blijf want ik weet niet dat ik net zo goed lang kan doorgaan, maar ik doe het gewoon niet om een ??????of andere reden die ik niet helemaal begrijp.
https://www.aforexa.com/attachments/15302044071733821749.jpg

javiersegura3
10:07,
Ja, het ziet ernaar uit dat deze neerwaartse trend zich herstelt in die enorme opwaartse beweging.