PDA

View Full Version : Op zoek naar winstgevende EA



RubenXXC
00:37,
Hallo allemaal
ik zoek naar goede Ea die werken

als u een EA lange tijd op echte rekening gebruikt

deel alsjeblieft ..

eventuele recomndiotns zijn welkom

nai92
05:09,
Ik geef niet de voorkeur aan EA voor forex trading. Ik hou van handmatige handel en daarom niet veel idee�n over EA. Ik denk dat niemand ge�nteresseerd zal zijn om winstgevende EA met anderen te delen.

cokspkcok
06:29,
helemaal eens met henryduncan1, ik zou een EA niet delen als ik het gebruik om geld te verdienen. henryduncan1, wat voor soort handmatige ego's gebruik je? Is het een technische of fundamentele analyse?

nai92
07:50,
, wat voor soort handmatige ego's gebruik je? Is het een technische of fundamentele analyse?
Ik gebruik zowel technische als fundamentele analyse.

RubenXXC
09:11,
bedankt Henry, ik ben het bijna met je eens

chocomilate
10:32,
1 Bijlage (n) dit is mijn Ferrari EA !!

hallo allemaal ik zoek naar goede Ea die werken als je een EA gebruikt voor lont tijd op echt account delen alsjeblieft .. alle recomndiotns zijn welkom

https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/863-australian-dollar-tests-resistance.html

YagoTHC
11:52,
Ik zou handmatige handel adviseren in tegenstelling tot winstgevende EA's ... om voor de hand liggende redenen. De heilige graal bestaat niet, dus als je er naar op zoek bent, is de kans groot dat je het niet zult vinden. Er zijn verschillende online bronnen die je kunt gebruiken om Forex te leren kennen en zodra je denkt klaar te zijn, open je een demo-account en houd je je vorderingen bij. En als je eenmaal winst hebt gemaakt [demo], ga je naar een echt account.

vicente8065
13:13,
Ik zou handmatige handel adviseren in tegenstelling tot winstgevende EA's ... om voor de hand liggende redenen.
En wat is uw voor de hand liggende reden? Daar heb je niet uitgebreid over gepraat.

emoxnoya
14:34,
probeer wat screen time te doen op forexpeacearmy ze testen veel ea's in demo en realtime.

cokspkcok
15:55,
dit is mijn ferrari EA !!
is dit een resultaat van een echt account?

RubenXXC
17:15,
dank u allemaal misschien is er geen winstgevende EA ..

cokspkcok
18:36,
dank u allemaal misschien is er geen winstgevende EA ..
Ik geloof dat er winstgevende EA bestaat, maar je kunt niet toestaan ??????dat de EA zijn eigen leven leidt, je moet het bewaken en van tijd tot tijd opnieuw optimaliseren

chocomilate
19:57,
1 Bijlage (s) laatste resultaat van mijn ea !!!
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/77-dollar-correction-trigger.html

YagoTHC
21:18,
En wat is uw voor de hand liggende reden? Daar heb je niet uitgebreid over gepraat.
De meeste EA's zijn ontworpen om ��n persoon rijk te maken en dat is de ontwikkelaar of het bedrijf achter het product..naar het verhaal.En de meeste EA's werken niet en degenen die wel degelijk werken [kunnen slechts twee of drie bedenken ], beloof niet veel, want de uitgevoerde transacties zijn klein en je zou een enorm stuk nodig hebben om met het lot geld te verdienen. Ik moet nog een echt verhaal tegenkomen over hoe mijn EA me een rijk voorbeeld gaf [echt in tegenstelling tot doen geloven]. Dat is nog niet gebeurd en wil mezelf liever vertrouwen dan een programma dat is ontworpen om iemand anders rijk te maken.

vicente8065
22:39,
De meeste EA's zijn ontworpen om ��n persoon rijk te maken en dat is de ontwikkelaar of het bedrijf achter het product..naar het verhaal.En de meeste EA's werken niet en degenen die wel degelijk werken [kunnen slechts twee of drie bedenken ], beloof niet veel, want de uitgevoerde transacties zijn klein en je zou een enorm stuk nodig hebben om met het lot geld te verdienen. Ik moet nog een echt verhaal tegenkomen over hoe mijn EA me een rijk voorbeeld gaf [echt in tegenstelling tot doen geloven]. Dat is nog niet gebeurd en vertrouw liever mezelf dan een programma dat is ontworpen ...
Natuurlijk hoef je me niet te geloven, maar mijn handel is 100% geautomatiseerd en ben sinds die dag erg succesvol. Maar het vereist veel onderzoek om een ??????e-mail te programmeren die echt werkt. Zou er ook nooit een kopen.

RubenXXC
23:59,
Natuurlijk hoef je me niet te geloven, maar mijn handel is 100% geautomatiseerd en ben sinds die dag erg succesvol. Maar het vereist veel onderzoek om een ??????e-mail te programmeren die echt werkt. Zou er ook nooit een kopen.
het is jouw egy? ben je een programmeur?

vicente8065
01:20,
het is jouw egy? ben je een programmeur?
Ja, maar het spijt me dat ik dit zeker niet wil delen.

emoxnoya
02:41,
Ik heb deze man al verteld waar hij commerci�le realiteiten kan bekijken in realtime, sommige op demo, sommige op echte accounts ... als hij te slappe is om te gaan kijken, nou ja.

javiersegura3
04:02,
Je moet dit concept een beetje reverse engineeren. Waarom zou iemand graag profiteren van het verkopen van een idee, wanneer dat idee (EA) een onbeperkte * winst kan maken?
https://www.aforexa.com/attachments/1529227828.pngIs er een manier waarop een verkoper van een EA kan profiteren van het gebruik van zijn kopers met die EA? Soms is de OTC Forex-markt niet zo liquide.
https://www.aforexa.com/attachments/1529227828.pngIk klop EA's niet, maar doe wat je zou moeten doen door zijn $$ niet aan anderen weg te geven.

emoxnoya
05:22,
Het idee van smaragd iets verder innemen. Als ik zo'n EA had, zou ik het waarschijnlijk niet verkopen .... tenzij A. Ik wist dat het zonder enige reden werkte zoals het was, wat betekent dat ik het op een live-account heb uitgevoerd en dat account verdubbeld. B. Ik had kapitaal nodig, zodat ik dat kapitaal in de account kon zetten met de EA-procedure. C. Verkoop opnieuw een zeer beperkte kopie van de magische EA met de uitdrukkelijke bedoeling kapitaal op te halen om mee te handelen. De markt is groot genoeg voor meer dan ��n winstgevende EA, dus een 1000 exemplaren voor 50 dollar een exemplaar is goed startkapitaal ALS de magische EA zo goed is als de vorige resultaten toonden. Tenslotte hoeveel miljoenen heeft iemand nodig. En als de EA die geweldige 5k is in een paar jaar tijd is het een 100k en iedereen wint. De kunst is om te voorkomen dat de EA wordt gedeeld op FF. Dus alleen onder die omstandigheden zou ik er een verkopen. Maar als ik 10k op de bank heb ... schroeft u iedereen anders. lol
https://www.aforexa.com/attachments/1529227828.png

iraizox
06:43,
1 Bijlage (s) Hoe bewerk je berichten of is dit niet toegestaan ??????op dit forum? Ik wilde mijn vorige twee berichten opschonen, maar er is geen bewerkingsknop. Deze JPG toont mijn spreadsheet beter dan wat hierboven wordt weergegeven. Is het de consensus dat EA's op de lange termijn niet werken? Loopt EA gewoon een toevalstreffer en tank ik uiteindelijk?
https://www.aforexa.com/attachments/1530183381.jpg

erberna
08:04,
Dus, ik geloof dat de mensen die zeggen dat een EA niet winstgevend kan zijn, ongelijk hebben. Statistisch gezien klopt dat gewoon niet, en ik twijfel er gewoon aan dat ze ELKE enkele EA daar hebben getest. Met de komst van HF trading (HFT) wordt altijd gerund door geavanceerde algorn en het is DUIDELIJK dat EA's winstgevend kunnen zijn. EA's kunnen winstgevend zijn als ze worden uitgevoerd onder de juiste omstandighedentijdinstrumentenz ... Ik zou denken dat het moeilijk zou zijn om een ??????EA te ontwikkelen die winstgevend is onder alle omstandigheden en tijden en valutaparen (moeilijk, waarschijnlijk niet onmogelijk gezien de ONEINDIGE aantal manieren om deze markt te verhandelen, onmogelijk is onwaarschijnlijk). Fb6_si, wat voor EA loop je? Hoe laat voer je het uit en op welke valutaparen? Als die EA door meer mensen meerdere keren wordt geleid door meerdere valutaparen, kunnen we een VEEL meer objectieve beoordeling van deze EA ontwikkelen en zelfs richtlijnen of regels opstellen voor het handelen met de EA om de winstgevendheid te garanderen gedurende een periode van tijd. Bedankt.

iraizox
09:25,
Jaymocha, ik ben niet de scriptschrijver van de EA, maar ik weet wel dat het gebaseerd is op Sar-drempelhandel. Ik ken niet alle details van het ingebouwde script. Ik maak deel uit van een groep die de schrijver van de scriptschrijver in demo heeft geholpen en in de loop van de jaren kan leven. We hebben allemaal bijgedragen aan voorgestelde wijzigingen en hebben die instellingen in de loop der jaren verder verfijnd. Op dit moment hebben we geen beperking over wanneer we moeten handelen, maar we hebben de gegevens in de loop der jaren geanalyseerd en hebben vastgesteld dat sommige van onze langere transacties op lagere volumeniveaus zijn uitgevoerd. We hebben gemerkt dat wanneer we traden op een goede volumeperiode, onze handelslengte niet langer was dan 90 minuten, met de meeste gem tussen 15 en 45 minuten. We hebben wat langere trades gehad waar we liever geen toegang tot krijgen. We zijn momenteel bezig met het testen van een wijziging door alleen te handelen op bepaalde volumeniveaus en tijdsbeperkingen. Zoals ik in de andere post zei, hebben we waarschijnlijk 8-10 live-accounts lopen en hebben het goed gedaan tegen 3 valuta's (EURUSD, EURJPY en GBPJPY). We blijven andere valuta testen met kleinere live-accounts en demo-accounts. Maar voor nu draaien we die 3 in onze belangrijkste live-accounts. Ik heb niet de vrijheid om anderen binnen te brengen omdat het niet mijn code is die schrijft toen ik in de groep werd gebracht. Wou dat het zo eenvoudig was om te delen met een forum en die info te delen, maar dat is waarschijnlijk niet precies wat een groep mensen die jaren in het maken hebben gewerkt zou willen.

YagoTHC
10:46,
EA's draaien op scrips van derden en tenzij de handelaar de knowhow heeft om de EA aan te passen, is het niet de vraag of, maar wanneer het zal mislukken. Natuurlijk heb je t handelaren die zweren bij hun EA's, eerlijk genoeg. Als de EA zo goed is als sommige posters in deze thread claim dat het zo is, moeten ze alle informatie met betrekking tot die EA, de naam, specifiies en andere info plaatsen zodat we het kunnen bekijken. Zoals het is, hoeven we alleen maar door te gaan met onze ervaringen uit het verleden. Probeer een peiling in te stellen en je zult snel merken dat de meeste professionele handelaars de voorkeur geven aan handleidingen via EA.

Dowey88
12:06,
EA's zijn zeer zeker winstgevend. Het komt allemaal neer op de persoon die de EA heeft gemaakt. Zeg bijvoorbeeld dat je een EA hebt die je Pip-Drawdown laag kan houden en dat je niet meer dan 4 opeenvolgende verliezen ervaart, dan zou het heel erg nauwkeurig moeten zijn. Wat op zijn beurt zal resulteren in een handelaar die hoger risico kan nemen, en scalpeert voor kleine winsten. Ik heb mijn eigen codes gecodeerd en deze week is mijn eerste testweek. Tot dusverre is het goed gelukt (250% winst alleen al deze week), maar men verwacht natuurlijk dat het consistent is. De realiteit is dat de markt veel rimpels kan veroorzaken waardoor de EA faalt, maar als men alle rimpels heeft verklaard, moeten de verliezen op of onder de gemiddelde waarde blijven.

YagoTHC
13:27,
EA's zijn zeer zeker winstgevend. Het komt allemaal neer op de persoon die de EA heeft gemaakt. Zeg bijvoorbeeld dat je een EA hebt die je Pip-Drawdown laag kan houden en dat je niet meer dan 4 opeenvolgende verliezen ervaart, dan zou het heel erg nauwkeurig moeten zijn. Wat op zijn beurt zal resulteren in een ... De realiteit is dat de markt veel rimpels kan veroorzaken die de EA doen mislukken, maar als men alle rimpels heeft verklaard, dan zouden de verliezen op of onder avg moeten blijven.
Persoonlijk zou ik het heerlijk vinden als een handelaar de hele tijd werkt. Toegegeven dat elke of bijna elke EA op ��n of andere manier werkt, maar zoals u hebt opgemerkt, is het probleem in het voorspellen van de zogenaamde rimpels en het aanpassen van de ea die hier voor staan.

angelaa09
14:48,
EA's draaien op scrips van derden en tenzij de handelaar de knowhow heeft om de EA aan te passen, is het niet de vraag of, maar wanneer het zal mislukken. Natuurlijk heb je t handelaren die zweren bij hun EA's, eerlijk genoeg. Als de EA zo goed is als sommige posters in deze thread claim dat het zo is, moeten ze alle informatie met betrekking tot die EA, de naam, specifiies en andere info plaatsen zodat we het kunnen bekijken. Zoals het is, hoeven we alleen maar door te gaan met onze ervaringen uit het verleden. Probeer een peiling in te stellen en je zult snel merken dat de meeste professionele handelaars de voorkeur geven aan handleidingen via EA.
Wijze woorden, daar ben ik het helemaal mee eens
https://www.aforexa.com/attachments/1530183382.jpghttps://www.aforexa.com/attachments/1530183382.jpghttps://www.aforexa.com/attachments/1530183382.jpg

gokxxiso
16:09,
Hoe kun je berichten bewerken of is dit niet toegestaan ??????op dit forum? Ik wilde mijn vorige twee berichten opschonen, maar er is geen bewerkingsknop. Deze JPG toont mijn spreadsheet beter dan wat hierboven wordt weergegeven. Is het de consensus dat EA's op de lange termijn niet werken? Loopt EA gewoon een toevalstreffer en tank ik uiteindelijk? {beeld}
Je zou binnen de kortste keren een gazillionaire moeten zijn - LOL. Ik denk dat EA's in een groter tijdsbestek in de traditionele zin kunnen werken ... als je minder dan een uur ruilt, heb je je EA beter wat soepele MM want het is niet gemakkelijk.

gokxxiso
17:29,
EA's draaien op scrips van derden en tenzij de handelaar de knowhow heeft om de EA aan te passen, is het niet de vraag of, maar wanneer het zal mislukken. Natuurlijk heb je t handelaren die zweren bij hun EA's, eerlijk genoeg. Als de EA zo goed is als sommige posters in deze thread claim dat het zo is, moeten ze alle informatie met betrekking tot die EA, de naam, specifiies en andere info plaatsen zodat we het kunnen bekijken. Zoals het is, hoeven we alleen maar door te gaan met onze ervaringen uit het verleden. Probeer een peiling in te stellen en je zult snel merken dat de meeste professionele handelaars de voorkeur geven aan handleidingen via EA.
.... wetend hoe hard ik heb gewerkt om ea's winstgevend te maken ... en niet alleen pluizig voor een week3 maanden enz ... die ik vaker heb gezien dan ik me kan voorstellen; waarom zou ik in hemelsnaam iets posten dat ik aan jou of iemand anders heb gedacht om je iets te bewijzen? Ga je gang - alle ea's falen in jouw wereld. Ik ben blij dat je zo denkt. Meer voor mij.

iraizox
18:50,
{quote} Je zou binnen de kortste keren een gazillionaire moeten zijn - LOL. Ik denk dat EA's in een groter tijdsbestek in de traditionele zin kunnen werken ... als je minder dan een uur ruilt, heb je je EA beter wat soepele MM want het is niet gemakkelijk.
haha, cool, ik kan niet wachten.
https://www.aforexa.com/attachments/1530183382.jpgEerlijk gezegd, het is gewoon een hobby voor mij. Ik ben niet hebberig of ongeduldig om grotere sommen geld op mijn account te zetten, ik werk gewoon met de kleine aandelen die ik in 2013 ben begonnen. Ja, de huidige EA die ik live uitvoer, is een tijdsperiode van 1 uur. Ik vermoed dat alleen de tijd zal uitwijzen of wat ik doe zal slagen of falen, niemand kan echt die vraag beantwoorden die ik vroeg. Ik heb alleen live gegevens om te laten zien wat het de afgelopen 428 dagen heeft gedaan.

gokxxiso
20:11,
{quote} haha, cool, ik kan niet wachten.
https://www.aforexa.com/attachments/1530183382.jpgEerlijk gezegd, het is gewoon een hobby voor mij. Ik ben niet hebberig of ongeduldig om grotere sommen geld op mijn account te zetten, ik werk gewoon met de kleine aandelen die ik in 2013 ben begonnen. Ja, de huidige EA die ik live uitvoer, is een tijdsperiode van 1 uur. Ik vermoed dat alleen de tijd zal uitwijzen of wat ik doe zal slagen of falen, niemand kan echt die vraag beantwoorden die ik vroeg. Ik heb alleen live gegevens om te laten zien wat het de afgelopen 428 dagen heeft gedaan.
Goed voor je op je succes .. De fx-markt kan een moeilijk optreden zijn ... 1 jaar is altijd een goede basis. Ik had een paar jaar geleden al 1500 pitten voor ongeveer 6 maanden en ging live met contant geld .. Ik deed het goed gedurende 6 maanden en toen moest ik van makelaar wisselen omdat ze me op hoge frequentie handelsvergoedingen brachten .... .en dan kon ik om de een of andere reden niet dezelfde markt krijgen bij de nieuwe leverancier. Het was alsof ze mijn orders vasthielden of zoiets ... Hopelijk is je leven en hoef je niet te vechten.

iraizox
21:32,
Ja, die 428 dagen zijn live (bekijk mijn profiel want ik heb 2 live-accts in trade explorer). Interessant dat je andere banken noemt, omdat ik demo's op andere banken uitvoer en mijn EA anders handelt tussen banken. Ik wilde zien of mijn EA goed werkt als ik ooit moest wisselen. Ik ben de EA aan het fine-tunen om dichtbij te komen aan wat ik heb gedaan met mijn huidige bank. Mijn demo's zijn even succesvol geweest, maar ze hebben anders gehandeld.

gokxxiso
22:52,
Ja, die 428 dagen zijn live (bekijk mijn profiel want ik heb 2 live-accts in trade explorer). Interessant dat je andere banken noemt, omdat ik demo's op andere banken uitvoer en mijn EA anders handelt tussen banken. Ik wilde zien of mijn EA goed werkt als ik ooit moest wisselen. Ik ben de EA aan het fine-tunen om dichtbij te komen aan wat ik heb gedaan met mijn huidige bank. Mijn demo's zijn even succesvol geweest, maar ze hebben anders gehandeld.
Ja, ze zullen veel veel anders handelen. Zowel gevuld worden als wanneer zal aanzienlijk veranderen. Dus wees voorzichtig - zonder te zeggen. De gebruikte egy moet in 2-3 makelaars kunnen werken. Fxdd, Fxcm enz. ... ik had een ea waar ik net een paar jaar geleden een paar had vermoord, maar ze waren uitgesloten van de Amerikaanse handel samen met de geldwisselaar (stapte uit voordat het in het nieuws was!) Dus moest ik al mijn geld verplaatsen ..... ... toen ik de vergelijking deed na de verhuizing - totaal niet dezelfde vultijden of marktspots. De realiteit bijt ... dus wees niet verbaasd als het faalt - niet om een ??????debby downer te zijn, maar zo werkt dit ook.

YagoTHC
00:13,
{quote} Verstandige woorden, daar ben ik het helemaal mee eens
https://www.aforexa.com/attachments/1530183382.jpghttps://www.aforexa.com/attachments/1530183382.jpghttps://www.aforexa.com/attachments/1530183382.jpgLol, ik weet het ... nog steeds terug gaan naar jaren geleden en de snelle en gemakkelijke EA's .. natuurlijk, het snelle en gemakkelijke deel was in mijn uitblazen van mijn account ..

YagoTHC
01:34,
{quote} .... wetend hoe hard ik heb gewerkt om ea's winstgevend te maken ... en niet alleen pluizig voor een week3 maanden enz ... die ik vaker heb gezien dan ik me kan voorstellen; waarom zou ik in hemelsnaam iets posten dat ik aan jou of iemand anders heb gedacht om je iets te bewijzen? Ga je gang - alle ea's falen in jouw wereld. Ik ben blij dat je zo denkt. Meer voor mij.
Ten eerste, mijn opmerkingen zijn niet bedoeld als persoonlijk, ik spreek wel uit ervaring..bedacht hoe de meeste ea's na korte tijd mislukken en hoewel ik je script misschien niet persoonlijk heb uitgecheckt, is de kans dat het na een korte tijd mislukt terwijl het vrij hoog is. Laat ik het zo stellen, je kunt een dobbelsteen gooien, raden welke kant op komt, de waarschijnlijkheid uitwerken en je weddenschappen plaatsen. Maar als de dobbelsteen een slechte is, ben je genaaid. Het punt is dat het met ea's is alsof je met een geladen dobbelsteen speelt. Voor een ander, waarom bied je EA dan niet gratis aan? Of een lijst met specifiies? dus we kunnen het bekijken ... maar je zou merken dat de meeste handelaren, professionele handelaren tenminste, zich niet zouden bekommeren om een ??????EA. Ja, sommige EA's kunnen werken, op voorwaarde dat ze de echte deal zijn en langer meegaan dan het venster van twee of drie maanden. Maar dit is een zeldzaamheid en de PITA van het zoeken naar een dergelijke EA en het sorteren van alle rotzooi die daar is, is gewoon niet het zuurbranden waard. Nogmaals, mijn opmerkingen zijn niet bedoeld als persoonlijk..sorry als je dat denkt ..

gokxxiso
02:55,
{quote} Om te beginnen zijn mijn opmerkingen niet persoonlijk bedoeld, ik spreek wel uit ervaring..bedacht hoe de meeste ea's na korte tijd mislukken en hoewel ik je script misschien niet persoonlijk heb uitgecheckt, de kans dat het mislukt na een korte tijd is vrij hoog. Laat ik het zo stellen, je kunt een dobbelsteen gooien, raden welke kant op komt, de waarschijnlijkheid uitwerken en je weddenschappen plaatsen. Maar als de dobbelsteen een slechte is, ben je genaaid. Het punt is dat het met ea's is alsof je met een geladen dobbelsteen speelt. Voor een ander, waarom bied je niet je ...
Ik ben het er 100% mee eens dat de markt een dobbelsteen is tenzij je een fundamentele handelaar bent en een goed idee hebt wanneer de markt beweegt. (Ik beweer niet). Ik kwam alleen in deze post omdat ik niets beters te doen heb en FB6 op zoek was naar een mening. Eerlijk gezegd denk ik dat zijn e-mail waarschijnlijk zal mislukken, maar ik weet de grootte van zijn account niet en ik weet niet wat voor soort trekking nodig was of wat de martingale-single egy was, hoeveel exits er werden gebruikt, hoeveel winsten of wat dan ook ..... Ik wil echter mensen aanmoedigen om naar ea's te kijken als ze leuk zijn. Ik werk sinds 2005 op ea's en zeg eenvoudig: NEE ... Regelmatig handelen is veel eenvoudiger en je kunt de markt zien. Ik denk dat ik van ea's hou omdat ik niet achter een computer wil zitten en ego�stisch wil zijn met Elliot wave of wat BS-fibs die om de andere golf in platte patronen veranderen ... Ook zijn er veel pro-traders in FX die er zijn. En ik bedoel niet dat mensen boeken, systemen, ea's verkopen of voor bedrijven werken die de spread gebruiken ... Ik betwijfel of er meer dan 1 op een 100 of een 1000 zijn - als dat zo is. Tenzij je een grote bankroll hebt en de randen neemt - het is moeilijk - en we beginnen allemaal niet met een 100.000 om op de tafel te spreiden. Om niet te zeggen dat dat niet zo is, maar ik ruik meestal iets als deze gasten praten. ze staan ??????niet op deze thread of site dus het is allemaal flauwekul. .... Dus, ik ben geen prof-handelaar, maar ik hou ervan om dit te doen, het is beter dan gokken en is mijn oplossing. Het grootste deel van mijn geld zit in een etf 401k zoals iedereen ... Dit is speelgeld om gek van te worden en te proberen groot te raken !!! .. Ik denk ook dat je wat punten mist met ea's ... eerst ... denk aan alle dingen die je in een ea kunt doen die je niet op deze boards ziet !!!! honderden idee�n ... neen - niemand wil daarover praten - --- we willen allemaal gewoon de portefeuille uit met de programmeringsafval die op deze borden is gedumpt. Martingales - reverse trades, de GBP open, de new York fade, de ema-crosses, de sonische wave, de systemen die een week duren, de man die overtuigd is met CCI of macd of ... de lijst is eindeloos. de bla bla bla - LOL..oh, ik ben ervan overtuigd dat die zullen werken !! te grappig.

YagoTHC
04:16,
{quote} Ik ben het er 100% mee eens dat de markt een dobbelsteen is tenzij je een fundamentele handelaar bent en een goed idee hebt wanneer de markt beweegt. (Ik beweer niet). Ik kwam alleen in deze post omdat ik niets beters te doen heb en FB6 op zoek was naar een mening. Eerlijk gezegd denk ik dat zijn e-mail waarschijnlijk zal mislukken, maar ik weet de grootte van zijn account niet en ik weet niet wat voor soort trekking nodig was of wat de martingale-single egy was, hoeveel exits er werden gebruikt ... .solische golf, de systemen die een week duren, de persoon die overtuigd is met CCI of macd of ... de ...
LOL, ik weet precies wat je bedoelt, en het verkooppraatje wordt zelfs nog belachelijker door de minuut ... sheesh. Hoe dan ook, zou alleen handmatige handel voor nieuwkomers en EA's voorstellen voor meer ervaren handelaren als ze het willen uitpraten.

xoriso
05:36,
Zou graag enkele suggesties over EA van het forum. Ik heb een vaste TPSL gezet, zeg 10TP, 10SL, en EA keerde een soepele neerwaartse vermogenscurve terug. Verliespercentage is 70%, Winpercentage 30%. Logisch als ik de handelsrichting zou omkeren, zou ik 70% Win, 30% verlies moeten krijgen, omdat het op een 1: 1 vast TPSL-model is. Ik heb de code aangepast. Eigenlijk hield ik de signaallogica. Ik maak alleen de uitvoering van de handel in kopen en verkopen met dezelfde TPSL ongedaan. Het resulteerde nog altijd in dezelfde neerwaartse vermogenscurve. Ik heb de geschiedenis gecontroleerd. de tijd van het openen van de handel is precies hetzelfde in originele en geknikte versies en de handelsrichtingen zijn precies het tegenovergestelde. Ik dacht dat misschien te wijten was aan verspreiding. Ik heb TPSL in geknepen versie gewijzigd in 8/12. Nog steeds geen verschil. Kan iemand voorstellen waar ik heb over het hoofd gezien?

vicpksancri
06:57,
Helaas, als je een gratis winstgevende EA wilt vinden, is het nu onmogelijk. Je moet ervoor betalen.

harley
08:18,
Hallo jongens, ik test EA op demo-account 1000 USD en leverage 1: 400 van 17 mei - 8 juni 2018. het saldo was 1.367,87. Als iemand het wil testen, ga dan naar web modestea.co.uk om daar een gratis demo te krijgen. cheers,

oxrqwsbskt
09:39,
Jongens, kunt u enkele goede robots aanbevelen met succesvolle prestaties alstublieft ... Ik ben echt ge�nteresseerd in het vinden van een die succesvol is en de moeite waard om het te gebruiken. Denk je dat er een winstgevende robot is voor een lange termijn?