PDA

View Full Version : Richard Donchian EA



qk551
21:28,
2 Bijlage (n) De methode van Richard Donchian .... sommige, zo niet de meesten van jullie hebben er wel van gehoord, dat weet ik zeker. Hoe dan ook ... hier zijn 2 ea's die de methode van The R Donchian vrijwel muf maken.

Heel simpel ...... je koopt bij de 4 weken high 10 pips en je verkoopt op de 4 week low - 10 pips.

Ik heb een stopverlies van 400 pip geprogrammeerd, dus micronano-accounts zijn voor velen nodig. Er is absoluut geen winst te behalen met dit systeem, noch raad ik aan een trailing stop te gebruiken. Laat de handel rollen tot het 2e weekend nadat de handel begint. Dan sluit u simpelweg de handel en de ea zullen het dan opnieuw overnemen.

De grootte van de partij is aan jou.

Als je verliest in deze forex game .... dit is ongeveer net zo moeilijk als een match die je de slechteriken zult geven. Het is niet voor het ongeduld. Ik raad IBFX aan omdat ze 1 cent pitten toestaan. Iedereen weet van een andere mt4 gereguleerde makelaar die nano-pitten toestaat?

Voor valutaparen ... raad ik het volgende aan

Eurusd usdcad audusd nzdusd gbpjpy usdchf eurgbp

Wees geduldig ... wanneer deze markt uiteindelijk uitbreekt ... zul je met de trend van mijn vriend zijn.

Bekijk het artikel ....


http://www.articlesbase.com/currency-trading-articles/free-forex-trading-system-a-review-of-the-4-week-rule-and-its-profit-potential-760010.html

https://www.aforexa.com/attachments/15292285882097960083.ex4

https://www.aforexa.com/attachments/1529228591267816438.ex4

Raqwl.kake
13:23,
Hallo 60minman Ik ben op dit moment de methode van Donchian aan het leren, maar kan niet coderen. Als je tijd hebt, zou je dit indior voor mij willen coderen. Een kaarsgrafiek gebruiken op D1 - W1 - MN - tijdframes Wit gebruiken voor up-bars en zwart voor down-balken. Wanneer vier opeenvolgende witte of zwarte balken zijn gemaakt, wordt de vierde balk (alleen) in gesloten toestand opnieuw geschilderd van wit naar groen of van zwart naar rood. Zodra deze balk is ge�dentificeerd, zoekt de indior naar de volgende vierde opeenvolgende balk, omhoog of omlaag. Dank je.

qk551
14:44,
helaas ... ik kan je daar niet mee helpen. Ik ben geen programmeur ... Ik weet toevallig hoe ik de code van een eerdere EA die door iemand anders is geschreven, moet wijzigen. Sorry ik kon je niet helpen.

Raqwl.kake
16:04,
Hallo 60minman Bedankt toch voor het lezen van mijn bericht.

tarrasok
17:25,
De methode van Richard Donchian .... sommige, zo niet de meesten van jullie hebben er wel van gehoord, dat weet ik zeker. Hoe dan ook ... hier zijn 2 ea's die de methode van The R Donchian vrijwel muf maken. Heel simpel ...... je koopt bij de 4 weken high 10 pips en je verkoopt op de 4 week low - 10 pips. Ik heb een stopverlies van 400 pip geprogrammeerd, dus micronano-accounts zijn voor velen nodig. Er is absoluut geen winst te behalen met dit systeem, noch raad ik aan een trailing stop te gebruiken. Laat de handel rollen tot het 2e weekend nadat de handel begint. Dan sluit je simpelweg de handel en de ea zullen dan ...
Interessant. Gebruikt u deze scripts momenteel met succes? Heel erg bedankt.

castinukis2
18:46,
Bedankt voor het delen van 60MM, zou geweldig zijn als je deze thread zo nu en dan levend kon houden met sommige grafieken als je tijd hebt, ook bedankt voor je hulp bij het laden van de EA
https://www.aforexa.com/attachments/1529228585.png. .

qk551
20:07,
Interessant. Gebruikt u deze scripts momenteel met succes? Heel erg bedankt.
Ik had wat succes tot de dollar achteruitging. Werd gestopt op het usdcad-paar en nam kleine verliezen op anderen. Het is een project op lange termijn. Ik doe het pas sinds begin mei. Totdat er een echte uitbraak plaatsvindt ... zal ik waarschijnlijk geen winst maken. Toch ... ik ben optimisitisch. Dit is ongeveer net zo eenvoudig als een handelsstijl die men kan vinden. Wanneer er een uitbraak plaatsvindt (de Amerikaanse dollar zou zich misschien aan het voorbereiden zijn om precies dat te doen?) ... dan verdien je het geld.

Guixxermo
21:28,
Het schildpadensysteem van Richard donchian maakte geen gebruik van een stop van 4 weken, het gebruikte een stop van 1 week. Je zou het echt moeten proberen - het werkt. (ook de eerste stop zou een variatie van atr moeten zijn en ze hadden een specifiek MM-systeem dat ze gebruikten) google voor schildpad-regels pdf (het is geschreven door een van de oorspronkelijke schildpadden)

AdriCata
22:48,
Zou de take-profit zijn wanneer u uw positie omkeert wanneer de tegenovergestelde 4 week wordt geraakt? Bijvoorbeeld, je ging lang de 4 weken hoog, je zou lang blijven tot de 4 week laag dan de korte terugdraaien.

tarrasok
00:09,
google voor schildpad regels pdf (het is geschreven door een van de originele schildpadden)
Bedankt voor de tip. Ik vond het, en het zorgt voor heel interessante lectuur! Het zou geweldig zijn geweest om in de studie te zijn opgenomen. Ik zou willen dat een van de groten het in deze moderne tijd opnieuw zou proberen.

sapick
01:30,
HI mijn handelaarsvrienden. Ik las net over deze draad. En het was interessant voor mij. Maar toen ik zag dat het systeem voor intraday-handel was het vreemd voor me. Ik weet dat hij was een van de lange termijn handelaar en ook zijn systeem was voor gebruik op daily chart.In dat is waarom het voor mij interessant is wat voor soort resultaat we moeten verwachten. Als je in de daghandel alle siqnal van het systeem neemt, ben ik er zeker van dat het resultaat niet goed zal zijn.

tarrasok
02:51,
Ik las net over deze draad. En het was interessant voor mij. Maar toen ik zag dat het systeem voor intraday-handel was het vreemd voor me. Ik weet dat hij was een van de lange termijn handelaar en ook zijn systeem was voor gebruik op daily chart.In dat is waarom het voor mij interessant is wat voor soort resultaat we moeten verwachten. Als je in de daghandel alle siqnal van het systeem neemt, ben ik er zeker van dat het resultaat niet goed zal zijn.
Hallo. Ja, ik ben het ermee eens dat Donchian handelaar op de lange termijn was, maar dat zou eigenlijk een trendhandelaar op de lange termijn moeten zijn. Hij geeft toe dat een groot aantal van zijn transacties verliezers zijn, maar erkent dat de echt goede trends zijn dat hij meer dan genoeg winst maakt om zijn verliezen te dekken. Heel erg bedankt, Ed

tarrasok
04:11,
Hier zijn 2 ea's die de methode van The R Donchian vrijwel muf maken. ... Heel eenvoudig ...... je koopt op de 4 weken hoge 10 pitten en je verkoopt op de 4 week low - 10 pips.
Ik neem aan dat je voor deze transacties een weekgrafiek gebruikt, toch? Op zoek naar de hoogste en laagste prijzen van de afgelopen vier weken? De week begint op zondagavond? (Ik woon in de VS). Heel erg bedankt.

qk551
05:32,
Ik neem aan dat je voor deze transacties een weekgrafiek gebruikt, toch? Op zoek naar de hoogste en laagste prijzen van de afgelopen vier weken? De week begint op zondagavond? (Ik woon in de VS). Heel erg bedankt.
Eigenlijk ... heb ik de EA aangepast om een ??????bepaald aantal dagelijkse kaarsen terug te gaan en dat staat op zijn beurt bijna gelijk aan een constant hoog en laag niveau van 4 weken. Het vernieuwt zijn berekening elke dag met de ingevoerde utc-tijd. Wanneer een ruil begint ... laat ik het lopen tot de tweede vrijdagochtend en dan sluit ik het handmatig. De ea zullen dan een nieuwe high en low vestigen op 1800 utc of hoe dan ook. Momenteel .... er zijn geen werkende transacties. Hoewel als de dollar begint op te stijgen ... ik misschien een deel van die verliezen uit de laatste ronde zou kunnen vangen toen het omdraaide. Ik wil gewoon geen dubbel omgekeerde zien. Ouch!

Bombixxa28
06:53,
1 Bijlage (n) Hallo allemaal .. Ik heb de originele regels voor schildpadhandel vastgelegd. Het specificeert regels voor invoer, stop loss, exit, positie-dimensionering en schaal in de techniek die door de oorspronkelijke schildpadden wordt gebruikt. Ik hoop dat iemand het nuttig vindt. Momenteel test ik Donchian-kanalen op intraday-grafieken. De resultaten zijn momenteel niet erg goed ...
https://www.aforexa.com/attachments/1529228585.png. Als iemand anders ge�nteresseerd is in Donchian Channels, kunnen we misschien wat gedachten, resultaten, idee�n enz. Delen.
https://www.aforexa.com/attachments/15292285941119584449.pdf

wirry
08:14,
Hallo iedereen. kun je me vertellen waar ik het middenkanaal van het kanaal kan vinden (de middelste lijn niet het kanaal)? van je ei werd getest in 'currency trading' magazine ... niet erg succesvol ...

alexsampe
09:35,
Heb net uw e-mailadres gekoppeld aan een ibfx-demo-account. Bericht linksboven Wachtend op de eerste tic ... Is de ea actief? Ik hoop dat het werkt, kijk uit naar je antwoord.

qk551
10:55,
Wanneer u de ea voor het eerst sleept en laadt .... moet dit zeggen wachten op het eerste vinkje. Dan moet het uw invoerprijs tonen zodra de prijs verandert.

alexsampe
12:16,
Sorry, de mijne blijft op de volgende tic .... werkt niet

qk551
13:37,
Hallo drg ... Het spijt me dat de e-mail niet werkt. Ik heb het opnieuw getest en het werkt prima voor mij. Het probleem kan zijn dat uw invoer niet correct is ingesteld. Druk op de F7-toets waarmee de invoer op het scherm wordt weergegeven. zorg ervoor dat je alle vakjes helemaal links aanvinkt ... laat dan de anderen leeg. Laat me weten of dit helpt.

alexsampe
14:58,
Ik deed wat je zei. Ik heb het smileygezicht echter, het zegt nog steeds dat ik wacht op de 1e tic. Krijgt deze EA punten voor je?

qk551
16:18,
Momenteel niet verhandelen .... maar het werkt voor mij op mijn fxopen-demo. Ik zou de ex-bestanden opnieuw in mijn 1e bericht opnieuw downloaden. Sluit je mt4 af en start opnieuw op ... en laad de 2 ea's. Welke makelaar gebruikt u ... als u het niet erg vindt dat ik het vraag.

alexsampe
17:39,
Mijn makelaar is IBFX. Waarom zou je een EA hebben die werkt en niet ruilt? Klopt niet voor mij.

vmendozam
19:00,
Hallo, Kent u iemand die EA-programmering doet voor een vergoeding? Bedankt

De methode van Richard Donchian .... sommige, zo niet de meesten van jullie hebben er wel van gehoord, dat weet ik zeker. Hoe dan ook ... hier zijn 2 ea's die de methode van The R Donchian vrijwel muf maken. Heel simpel ...... je koopt bij de 4 weken high 10 pips en je verkoopt op de 4 week low - 10 pips. Ik heb een stopverlies van 400 pip geprogrammeerd, dus micronano-accounts zijn voor velen nodig. Er is absoluut geen winst te behalen met dit systeem, noch raad ik aan een trailing stop te gebruiken. Laat de handel rollen tot het 2e weekend nadat de handel begint. Dan sluit je simpelweg de handel en de ea zullen dan ...

De methode van Richard Donchian .... sommige, zo niet de meesten van jullie hebben er wel van gehoord, dat weet ik zeker. Hoe dan ook ... hier zijn 2 ea's die de methode van The R Donchian vrijwel muf maken. Heel simpel ...... je koopt bij de 4 weken high 10 pips en je verkoopt op de 4 week low - 10 pips. Ik heb een stopverlies van 400 pip geprogrammeerd, dus micronano-accounts zijn voor velen nodig. Er is absoluut geen winst te behalen met dit systeem, noch raad ik aan een trailing stop te gebruiken. Laat de handel rollen tot het 2e weekend nadat de handel begint. Dan sluit je simpelweg de handel en de ea zullen dan ...

alvarusoxgnificus
20:21,
@ rick071: ja ik ken iemand die heel goed is ... als je ge�nteresseerd bent, bel me alsjeblieft ...

izna31
21:41,
Ik gebruik de kanalen van Gonchain om in te ruilen wat de roep Soup Trad de markt is, naar alle waarschijnlijkheid slechts 30% van de tijd trends en de andere r70% het varieert of consolideert wat de trade doet is als het de 20 of 50 periode van de donchain bereikt, dan open je een order in oppiste richting, maar het filter is een nie omkeerkaars zoals bearish engulfing of bullish overspoelende avond en ochtendsterren en hamers en hangende man. daarna open ik de bestelling met een stop boven de kaars die u ertoe verleidde om lang of kort te gaan. Deze transacties bieden grote risico-beloningsverhoudingen en deze transacties werden samengevoegd door een wereldvervolgde handel in Linda Bradfod Radske die ge�ntervenieerd was in het boek Nieuwe Markt Wizards die ze ook heeft de 21 EMA en ADX DMI handel waren als de prijs boven of onder de 21EMA is en ADX bevestigt meer dan 30 level en jouw DMI bevestigt de richting waarin ze handelen totdat een van de voorwaarden niet is voldaan als een van de voorwaarden gaat weg haal je de handel. Dit biedt ook risicovolle beloningsactiviteiten.

j93
23:02,
Dr. is een echte legende! Een paar interessante opmerkingen: Kanalen kunnen theoretisch werken met elke periode n, of het nu tijd of volume is. Fib-nummers (bijvoorbeeld 377) kunnen heel goed werken wanneer het kanaal is gebaseerd op een even aantal prijsbalken, meestal een aantal tussen 10-100. Ook was Rich NOTORIOUS omdat hij een van de moeilijkste werknemers en de hardste feestgangers in de Merc was. Tijdens de hoogtijdagen van de vloer kon hij zelfs de meest doorgewinterde vloerhandelaren vrij veel drinken. Ik geloof (maar ben er niet zeker van) dat hij kort werd verbannen uit het CBOT gebouw bij 141 W Jackson voor het rijden met zijn motorfiets IN het gebouw. Hij was ook extreem vrijgevig. Hij gaf een buikhandelaar zijn Cadillac om op een avond naar huis te rijden omdat de handelaar zo in de problemen was en Dr. vond dat de grote Caddy veiliger was dan de econobox die de handelaar aan het rijden was. Denk eraan - hij was aan het feesten (en ik bedoel niet Miller Lite) tot 7-8: 00 uur 's morgens en dan de volgende dag een MOORDVERZEKERING. Dit was toen hij 75 jaar oud was !! Zeer interessante vent en een van mijn helden! Kanalen WERKEN! IMHO veel beter dan Keltner bands of Bollinger bands.