PDA

View Full Version : Forex niet gereguleerd!



wolfilore
14:30,
Hallo iedereen,

Ik heb hier ooit een discussie gelezen, want forex trading is niet gereguleerd!

Ik kon dat niet begrijpen. Ik bedoel, hoe zit het met de vele makelaars die bij NAFA zijn geregistreerd en nog meer offici�le autoriteiten in de VS en andere landen?

In welke zin is het niet gereguleerd, als dat waar is?

elcaxxejas
15:07,
De betrouwbaarheid van de makelaar is afhankelijk van zijn regelgeving. Forex is niet gereguleerd, maar de lokale toezichthouders geven u enige garantie. Dus in het geval deze broker twee of drie licenties heeft, geeft dit aan dat hij uw geld kan retourneren indien nodig (oorzaak van het faillissement van de makelaar).

pabl7
16:28,
Hallo allemaal, ik heb hier ooit een discussie gelezen, de forex trading is niet gereguleerd! Ik kon dat niet begrijpen. Ik bedoel, hoe zit het met de vele makelaars die bij NAFA zijn geregistreerd en nog meer offici�le autoriteiten in de VS en andere landen? In welke zin is het niet gereguleerd, als dat waar is?
dat klopt, niemand zal uw verloren geld terugkrijgen als uw makelaars afsluiten, het is een spel, groot risico en ook enorm rendement.

wolfilore
17:49,
Bedankt wandelaar, maar ik kon niet begrijpen wat je precies bedoelt. Refco zat bijvoorbeeld in de problemen; maar toch werden traders terugbetaald! Kan een makelaar echter gewoon in de lucht verdwijnen terwijl hij bij de autoriteiten is geregistreerd?

Givens
19:09,
Bedankt wandelaar, maar ik kon niet begrijpen wat je precies bedoelt. Refco zat bijvoorbeeld in de problemen; maar toch werden traders terugbetaald! Kan een makelaar echter gewoon in de lucht verdwijnen terwijl hij bij de autoriteiten is geregistreerd?
Ik heb nooit gehoord dat Refco FX mensen geld terugstortte. De situatie verslechtert sinds FXCM stopt met het overnemen van Refco FX.

gbarbadixxo
20:30,
Ik heb bewust voor FX gekozen omdat het niet-gereguleerd is. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik geen rijke man ben. Ik wilde al jaren een handelaar zijn totdat de NASD met hun pattendagtrader-regel kwam die vrijwel iedereen die dagkoopman wil worden, in de war schopt, tenzij ze 25k kunnen verzinnen (oh, en ze moeten het ook behouden) ). Ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat ik geen FRACTIE van dat soort geld heb. Hier is een link van IB die de regel meer uitlegt ....
http://www.interactivebrokers.com/en/trading/marginRequirements/patternDayTraders.php?ib_entity=llcFX wordt niet gereguleerd is niet van toepassing op deze regel! Hoe dan ook, ik heb geleerd van fx te houden (gedeeltelijk vanwege mijn afkeer van de NASD). FX geeft u een hefboomeffect dat een effectenmakelaar nooit een klant zou (en zou kunnen!) Geven (tot 400: 1). FX handelt 24/5 en ik geloof dat mijn makelaar GFT (en waarschijnlijk al) je zal laten handelen met onzekere fondsen ... geen wachttijd T 3!

mrkhaby
21:51,
Hallo allemaal, ik heb hier ooit een discussie gelezen, de forex trading is niet gereguleerd! Ik kon dat niet begrijpen. Ik bedoel, hoe zit het met de vele makelaars die bij NAFA zijn geregistreerd en nog meer offici�le autoriteiten in de VS en andere landen? In welke zin is het niet gereguleerd, als dat waar is?
Nou, je kunt zeggen dat de forexmarkt gereguleerd is en niet tegelijkertijd gereguleerd ... Makelaarsmarktmakers worden gereguleerd zodat ze geen handelaren dwalen, hun geld nemen en wegvliegen ... Maar aan de andere kant Hand, de markt zelf werkt over de toonbank ... Er is geen uitwisseling, er is geen wisselkoers, er is geen SEC, er is niets om iemand te beschermen tegen spelen gemaakt door de grote jongens ... In de aandelenmarkt bijvoorbeeld , de beurs kan de handel in een bepaald aandeel stoppen wanneer het bepaalde acties ziet, dit zou nooit gebeuren op de forex markt omdat er in de eerste plaats geen ruil bestaat ... Kortom, dit is een oerwoud zonder enige vorm van bescherming, je bent alleen met je market maker of je makelaar, valsspelen is toegestaan, stelen niet ... Er zijn sommige mensen die uit de jungle blijven (CFTC, NFA etc ...) die je verzekeren dat je partner je niet zal stelen geld en wegrennen ... Bedankt, Nader

wolfilore
23:12,
Het spijt me, misschien heb ik het nieuws over Refco verkeerd begrepen. Waarom kan een geregistreerde makelaar weggaan met zijn potenti�le moord? Als een makelaar wegrent met het geld van zijn klanten, waarom dan registreren bij NFA en anderen?

beli1990
00:32,
Het is duidelijk vermeld in het NFA-boekje dat uw forex-fondsen niet verzekerd zijn. Hier is een mooi citaat uit pagina 7: Retail forex-transacties buiten de beurs worden niet gegarandeerd door een clearingorganisatie. Bovendien zijn fondsen die u hebt gedeponeerd om forex-contracten te verhandelen niet verzekerd en krijgen geen faillissementsprioriteit. Zelfs gelden voor klanten die door een dealer op een FDIC-verzekerde bankrekening zijn gestort, worden niet beschermd als de dealer failliet gaat.

pabl7
01:53,
Bedankt wandelaar, maar ik kon niet begrijpen wat je precies bedoelt. Refco zat bijvoorbeeld in de problemen; maar toch werden traders terugbetaald! Kan een makelaar echter gewoon in de lucht verdwijnen terwijl hij bij de autoriteiten is geregistreerd?
ze kunnen naar de officieren van de autoriteiten gaan en hen met droefheid vertellen: OK ik ben failliet, mijn concessie niet alsjeblieft. Toen verdween het geld en geen enkele financi�le wetgeving kan hen vervolgen. ---- Denk ik

Clara
03:14,
Zelfs als u handelt op de OTC-interbank, zou uw geld niet gegarandeerd zijn. Toegegeven, je zou een FDIC-verzekering hebben als je sponsorbank fuseerde, maar het feest aan de andere kant van je vak kon op elk moment opblazen en je kon geld verliezen. Forex in welke vorm dan ook is een risicovolle investering, maar daarom zijn de rendementen zo goed. Wees blij dat je zelfs de mogelijkheid hebt om deel te nemen ...

jttefelgwra
04:35,
Het is helemaal waar, elke ervaren handelaar weet dat forex niet gereguleerd is omdat de SEC degene is die financi�le instrumenten reguleert zoals aandelen, futures, enz., Maar niet voor Forex, dus zelfs als de makelaars de NFA- of CFTC-voorschriften hebben, is het niet bedoel dat ze je niet kunnen bedriegen of zelfs je kunnen stelen, omdat die regels niet eens 10% veilig zijn zoals bij de SEC. In mijn ervaring maken zelfs gereguleerde makelaars fraude, zoals FXFirst, een lange tijd geleden stal een Russische partner al het geld en rende weg, de CFTC bevroor de kleine bezittingen en aan het einde na 10 jaar kregen klanten nog steeds geen geld, dus niet denk dat je gereguleerde makelaar veilig is, want dat is het niet. Als je forex wilt verhandelen, doe het via futures, CME globaal via een futures-makelaar of probeer een ander instrument, als je egy goed is, zijn er voldoende markten om te handelen onder veilige regelgeving, forex makelaars hebben te veel een nobele markt zoals forex beschadigd.

ferbenta
05:55,
Het is helemaal waar, elke ervaren handelaar weet dat forex niet gereguleerd is omdat de SEC degene is die financi�le instrumenten reguleert zoals aandelen, futures, enz., Maar niet voor Forex, dus zelfs als de makelaars de NFA- of CFTC-voorschriften hebben, is het niet bedoel dat ze je niet kunnen bedriegen of zelfs je kunnen stelen, omdat die regels niet eens 10% veilig zijn zoals bij de SEC. In mijn ervaring maken zelfs gereguleerde makelaars fraude, zoals FXFirst, Inc een lange tijd geleden een Russische partner al het geld gestolen en weggelopen, de CFTC bevroor de kleine activa links en bij de ...
Dus wat moet ik doen om mijn geld veilig te bewaren?

jttefelgwra
07:16,
De CME is de Chicago Mercantile Exchange, CMEgroup is de plaats waar alle valuta's doorheen gaan, ze hebben een directory van makelaars hier is het
http://www.cmegroup.com/tools-information/find-a-broker/broker-directory-na.htmlJe kunt degene kiezen die bij je past op basis van je geld, commissies, voorkeuren. Ik heb gebruik gemaakt van tradities omdat hun kaarten geweldig zijn, maar je kunt ook clearing-huizen vinden zoals Rosenthal, valutamakelaars zoals interactieve makelaars, futures, die ik erg leuk vind, zoals MB-handel en Global Futures. Ik gebruik deze voor de lage marges in eminis ), je kunt zorgvuldig kiezen, ze bestuderen, met ze praten, maar het is veiliger om naar mijn mening een daarvan te kiezen dan om iemand met lage spreads te nemen, gereguleerd in niemandsland, het is een enorm verschil om een Amerikaanse makelaareffectenclearing house van CMEgroup dan die welke u in advertenties overal op internet kunt zien, u kunt zien hoeveel nieuwe makelaars recent zijn verschenen, lijkt alsof ze overal zijn, oude kiezen, met een goede reputatie, je zou een futures-broker kunnen kiezen waarmee je valuta's kunt verhandelen, of zoals interactief dat valuta's heeft via cme globex, of het instrument kan veranderen, als je egy goed is, dan zal het werken op elk gereguleerd instrument, dat heb ik zelf gedaan, want voor forex ik moet hebben te vroeg op, hoewel ik currenex rechtstreeks gebruikte, maar het is niet de moeite waard al het valsspelen dat je in forex-wereld tegenkomt. Nu word ik wakker en ruil ik alleen de NY-sessie in en hoef je je geen zorgen te maken over de veiligheid van het geld of de trucs van de makelaar, je kunt zelfs je geld binnen de beurs zien. Hoop dat het helpt

anis1982
08:37,
De CME is de Chicago Mercantile Exchange, de CMEgroup is de plaats waar alle valuta doorheen gaan, maar het is veiliger om naar mijn mening een daarvan te kiezen dan iemand te nemen met lage spreads, gereguleerd in niemandsland, het is een enorme verschil om een ??????Amerikaanse brokereffectenclearing house uit de CMEgroup te kiezen dan degene die je in advertenties overal op internet kunt zien, je kunt zien hoeveel nieuwe makelaars recent zijn verschenen, lijkt alsof ze overal zijn,
geen munten gaan door cme. de onderste 10% intl-makelaar kan oplichterij zijn, maar dit is eenvoudig met quik bing search. Krokers hier in de fabriek waren niet zwendel Hoe zit het met MAN MF GLOBAAL Waarom staan ??????ze niet meer op je cme-lijst?

Cuchagrp
09:58,
Forex is gereguleerd voor zover het mijn makelaars betreft. In tegenstelling tot veel niet-gereguleerde makelaars die zeer lage spreads bieden, betaal ik een spread van 3 pips op de EU. Dit is rot, maar ik ben er zeker van dat de makelaar morgen niet zal opdraven